Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν χρειαζεσαι ESP σε 122 αλογα.

Διαφωνώ. Είτε 70 άλογα έχεις είτε 300, ένα εξελιγμένο σύστημα ευστάθειας χρειάζεται. Εξάλλου, δεν θέλει πολύ για να τύχει στραβή. Και συνήθως τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται με χαμηλές ταχύτητες. Αν το αυτοκίνητο σου φύγει στην στροφή, το ESP είναι αυτό που θα σε σώσει και όχι το ηχοσύστημα με τα 100 ηχεία ή το δερμάτινο σαλόνι που ψάχνουν όλοι στα έξτρα.

δεν χανει ενα γκολφ ποτε σε αξια.

εχει διαχρονικη αξια....!!!

Συμφωνώ, αλλά σημασία έχει πόσο πλήρες είναι ένα αυτοκίνητο όταν κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης του αποφασίσει να το πουλήσει ή να τα ανταλλάξει.

 

Πχ αν πας το 2012 να πάρεις μεταχειρισμένο golf, δεν υπάρχει περίπτωση να κοιτάξεις για ένα που δεν έχει βασικά πράγματα όπως μεταλλικό χρώμα, esp κτλ. Έτσι, έμμεσα, η έλλειψη esp, σημαίνει και μειωμένη τιμή μεταπώλησης.

 

εμενα σε 2μιση χρονια μια φορα μπηκε το ESP ενω το αντισπιν 10000000.

και μαλιστα το ESP μπηκε σε στροφη με 50χιλιομετρα που απλα ειχε χαλια ασφαλτο και νερα. και να μη εμπαινε...

Μακάρι ποτέ να μην το χρειαστείς φίλε. Αλλά αν 1 φορά σου τύχει κάτι, τότε θα αναθεωρήσεις την άποψή σου περι χρησιμότητάς του.

 

για ρωτα ολους αυτους τους κατοχους GOLF με τους FSi κινητηρες, ποσα λεφτα εχασαν μολις βγηκαν οι TSi....

Αυτό συμβαίνει στην αγορά. Αγοράζεις κάτι και μετά απο μικρό χρονικό διάστημα βγαίνει κάτι ανανεωμένο.

 

βρε ενοειται πως δεν ειναι "ακριβως" ιδιοι. απλα το 5 αρι μετο 6αρι εχουν 2000κε με 210 αλογα και οι δυο. ακομα και οι μετρησεις οι επισημες που ανακοινωθηκαν ειναι ιδιες για 0-100 6,9δευτερολεπτα

Και πάλι πιστεύω οτι αυτοί οι κινητήρες είναι εντελώς διαφορετικοί. Να δούμε και την τιμές της ροπής που θα ανακοινώσει το εργοστάσιο και να διαβάσουμε κάποια τεχνική ανάλυση ωστε να εξακρυβώσουμε τι αλλάζει.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εσυ περιμενες να εχει ιδιο κωδικο ενω μπαινει σε αλλο μοντελο?

ειναι ιδιοι γιατι εχουν 2000κε και 210 αλογα και οι δυο. οι κινητηρες αλλαζουν διαφορα τμηματα τους αλλα και τα αυτοκινητα, ακομα και στο ιδιο μοντελο κατα τη διαρκεια παραγωγης. ενα golf του ιανουαριου 2007 δεν ειναι ακριβως ιδιο με ενα του μαρτιου 2007.

2λιτροι υπαρχουν ο axx μεχρι μαιο του 2006 στα γκολφ και μετα μπηκε πανω ο bwa, αυτοι ειναι σχεδον ιδιοι.

ο bwa και ο bpy ειναι τελειως διαφορετικοι, εχουν διαφορετικο κωδικο.

εχουν αλλαγες και η σημαντικη ειναι στην αντλια βενζινης. εχει αλλο εγκεφαλο med 17.5

εχει αλλη ροπη 35κιλα ενω ο αλλος ο axx αρχικα και ο bwa μετα εχουν 28 και 30 κιλα.

ειναι αλλο μοτερ, απλα ειναι 2λιτρα και τα δυο.

Link to comment
Share on other sites

EuroNCAP: Πεντάστερο και το νέο VW Golf

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3277&t=0&r=1

 

Όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το επερχόμενο τον Ιανουάριο νέο Golf από σήμερα έχουν ένα λόγο παραπάνω. Το γερμανικό μοντέλο κέρδισε την ανώτατη διάκριση των πέντε αστέρων για την προστασία των επιβατών μετά από δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε ο οργανισμός EuroNCAP. Εξίσου καλά τα πήγε το νέο Golf και στην προστασία για τα παιδιά αφού απέσπασε τέσσερα -στα πέντε- αστέρια.

 

Βέβαια όλα αυτά ήταν αναμενόμενα εφόσον και η προηγούμενη γενιά Golf, είχε αποσπάσει την ίδια διάκριση. Η διαφορά όμως είναι πως οι Γερμανοί ευαισθητοποιήθηκαν περισσότερο όσο αφορά την προστασία των πεζών καθώς το νέο τους μοντέλο απέσπασε τρία στα τέσσερα αστέρια. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το Golf είναι το πέμπτο μοντέλο στη σειρά που απέσπασε πεντάστερη διάκριαη μετά από τα Touareg, Tiguan, Touran και Passat, πράγμα που δείχνει πως η γερμανική εταιρεία είναι σίγουρα μια από τις κορυφαίες στον τομέα της ασφάλειας.

 

city auto

 

Αυτό δεν είναι νέο... Σιγά μην ήταν κάτι λιγότερο. Το ερώτημα είναι αν θα πάρει και το 6ο αστεράκι, όταν αυτό εμφανιστεί...

Link to comment
Share on other sites

ολα τα gti του club που εχουν μετρηθει, απο το GTI του προεδρου που το πηρε απο γερμανια μολις πρωτοβγηκε την ιδια μερα, αλλα του 2005 2006 2007 , ολα βγαζουν μαμα 210-214 αλογα αναλογα και με το καυσιμο. απλα ειναι αρκετα γελοιο να δηλωσει μια εταιρια πως βγαζει 210 αλογα. ασε και εγω οταν με ρωτανε λεω 200+ τι αξια εχουν 10 αλογα στα 200? καμια.

 

10 στα 200 είναι 5%

5% δεν είναι λίγο. Σε επιτάχυνση 0-100: αντί για 6,9 που έχεις θα είχες (+5%) 7,245 που στρογγυλοποιείται στο 7,3.

Ή 6,555 -> 6,6. Δεν είναι λίγο.

 

Πάντως συμφωνώ απόλυτα με τη λογική σου!

Link to comment
Share on other sites

Αχ μη με τρομοκρατείς τώρα με το ESP και τρέχω τελευταία στιγμή για καινούργια παραγγελία !!!

Πάντως θα ήθελα να ακούσω κι από άλλους τη γνώμη τους για το ESP. Δεν ξέρω και πολλά γι'αυτό μιας και τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα δεν είχαν ESP.

 

Μπορείς να την ακυρώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Αχ μη με τρομοκρατείς τώρα με το ESP και τρέχω τελευταία στιγμή για καινούργια παραγγελία !!!

Πάντως θα ήθελα να ακούσω κι από άλλους τη γνώμη τους για το ESP. Δεν ξέρω και πολλά γι'αυτό μιας και τα δύο προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα δεν είχαν ESP.

καλο ειναι να εχει.

Link to comment
Share on other sites

Εγω περιμενω απο τελη ιουλιου το τσι 122 λογω του οτι το παρηγγειλα με ESP. Το περιμενω μεσα νοεμβριου , μας κανει δηλαδη 3μιση μηνες αναμονης.

Ακομα και τωρα να εκανα παραγγελια αλλου μοντελου , θα ημουν διατεθιμενος; να περιμενω αλλους 3 μηνες αρκει το αυτοκινητο μου να εχει ESP

 

Το ESP ειναι κατι που χρειαζεται για μια στιγμη αναγκης , κι οχι επειδη θα τρεχω αλογιστα στους αστειους ελληνικους δρομους, αν καποιος παιρνει αυτοκινητο με esp για να μπορει ανεμελος να πηγαινει με 200 , δεν τον σωζει τιποτα , οχι το Εsp.

Θεωρω οτι οποιος τρεχει πανω απο 120-150 στους δρομους μας , παιζει το κεφαλι του κορωνα γραμματα , αλλα αυτη ειναι μονο η δικη μου αποψη.

Οσοι λετε οτι το ESP ειναι αχρηστο σε ενα αμαξι 122 αλογων ειστε πολυ βαθεια νυχτωμενοι (χωρις παρεξηγηση , nothing personal)

Απλα δεν εχετε καταλαβει η δεν σας εχει τυχει μια πραγματικα δυσκολη κατασταση , οπου εκει παιρνεις οτι βοηθεια μπορεις απο τον εξοπλισμο ασφαλειας του αυτοκινητου.

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεσαι ESP σε 122 αλογα.

δεν χανει ενα γκολφ ποτε σε αξια.

εχει διαχρονικη αξια....!!!:cool:

σιγα μη περιμενες ενα χρονο για το καινουργιο

εμενα σε 2μιση χρονια μια φορα μπηκε το ESP ενω το αντισπιν 10000000.

και μαλιστα το ESP μπηκε σε στροφη με 50χιλιομετρα που απλα ειχε χαλια ασφαλτο και νερα. και να μη εμπαινε δε θα γινοταν τιποτα.

και τελος δεν αγοραζεις ενα αυτοκινητο σκεπτομενος ποσο ΘΑ το πουλησεις μετα απο χρονια. σημασια εχει να περνας καλα με αυτο οσο το εχεις. μετα απο χρονια μπορει να μη τοεχεις γιατι θα το εχεις τρακαρει η θα στο εχουν κλεψει η θα εχεις πεθανει η θα εχεις πολλα λεφτα η η η η η θα εχεις παντρευτει εναν με πολλα λεφτα ηηηηηηηη αρα κοιτα το σημερα και απολαυσε το. για γυναικα ειναι ολα τα λεφτα.

 

Και ο αερόσακος 1 φορά θα ανοιξει ...

 

 

αυτο που λες με τα 50 χλμ κατι λεει οτι δεν χρειαζεσαι 200 αλογα για να χρειαστει .

 

 

 

για το ASR μαλλον δοκίμασε να αλλαξεις ελαστικά .

Link to comment
Share on other sites

εμενα σε 2μιση χρονια μια φορα μπηκε το ESP ενω το αντισπιν 10000000.

και μαλιστα το ESP μπηκε σε στροφη με 50χιλιομετρα που απλα ειχε χαλια ασφαλτο και νερα. και να μη εμπαινε δε θα γινοταν τιποτα.

 

καλα, μην εισαι και τοσο σιγουρος. δεν ξερεις τι θα μπορουσε να γινει αν δεν ειχες esp.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Μετά από προσεκτικό διάβασμα και των 539 σελίδων αυτού του thread έχω κατ'αρχήν μια απορία :!: Τελικά είμαι η μοναδική γυναίκα εδώ μέσα ?

 

Τέλος πάντων δε ξέρω αν είμαι αλλά σίγουρα θα χρειαστώ τη γνώμη του ανδρικού πλυθησμού. Σε δύο εβδομάδες παραλαμβάνω το καινούργιο μου golfaki 1.4 TSI 122 PS GT SPORT. Όπως καταλαβαίνετε είμαι ενθουσιασμένη !!!

Όμως τις τελευταίες μέρες κάποιοι ''φίλοι'' μου έχουν αρχίσει να κάνουν κάποια σχόλια του τύπου ότι βιάστηκα γιατί σε λίγο βγαίνει το καινούργιο και αυτοί δε θ'αγοράζαν με τίποτα κάτι που ουσιαστικά αποσύρεται. Ότι το turbo γενικά έχει παράξενη συμπεριφορά και εύκολα μπορεί να σου ξεφύγει και να καρφωθεί σε κανένα δέντρο. Ότι δεν είναι αυτό αμάξι για γυναίκες γιατί αυτές δεν ξέρουν να τα οδηγούν. Επίσης άκουσα και αρκετά αρνητικά σχόλια για το χρώμα που διάλεξα (λευκό). Τι να πω ?

Συνεχίζω να το θέλω το αμάξι αλλά και όλα αυτά τα σχόλια έχουν αρχίσει και με προβληματίζουν λιγάκι.

Οποιαδήποτε γνώμη σας είναι ευπρόσδεκτη.

Συγνώμη αν σας κούρασα.

 

Οσοι τα λενε δεν εχουν ιδεα απο συγχρονα τουρμπο.

Οταν το παρεις θα εισαι μονιμα με ενα χαμογελο.

Το λευκο ειδικα στην εκδοση που το πηρες ειναι το πιο ομορφο και θα δεις οτι θα ειναι και διαχρονικο.

Οσο για το γιατι δεν περιμενες το καινουργιο θα σου πω την δικη μου περιπτωση.

Εχω παρει το 2007 το 140αρι Tsi (χωρις κανενα προβλημα στα 40000 χλμ . θελει και λιγο τυχη)

Τον Ιουλιο παρηγγειλα το ιδιο με dsg (αυτοματο) γιατι βαρεθηκα να αλλαζω ταχυτητες και το αριστερο γονατο μου μου υπενθυμιζε παλιες αμαρτιες.

Ολοι μου ελεγαν να περιμενω για το καινουργιο (και ο πωλητης που γνωριζω) αλλα

επειδη ειχα δει το καινουργιο δεν το σκεφτηκα ουτε στιγμη περισσοτερο και προχωρησα με το ιδιο που περιμενω να παρω την αλλη εβδομαδα.

Και αλλοι βεβαια μπορουν να μην συμφωνησουν μαζι μου αλλα σημασια εχει τι αρεσει στον καθενα και ειδικα το gt sport/gti του τωρινου για μενα ειναι ομορφοτερο και πιο σπορ απο το αναμενομενο.

Αν σκεφτεις και ολας οτι κατα βαση ειναι τα ιδια αυτοκινητα, γιατι να παρω κατι που δεν μου αρεσει οπτικα? Μονο για αξια μεταπωλησης και ποσο ωστε να συμβιβαστω με την εικονα του για οσο καιρο το εχω?

Καλοριζικο και καλοδηγητο.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως το νεο golf δεν θα το επερνα. θα επελεγα το scirocco.

στην ουσια το νεο golf, ειναι ειναι scirocco πιο "μαζεμενο".

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει καμμια σχεση το ΕSP με την ιπποδυναμη. Καλο ειναι να υπαρχει σε ολα τα αυτοκινητα.

Δεν ειναι μονο το οτι μπορει να διορθωσει ενα λαθος πανω στην στροφη. Σκεφτειτε το εξης, οδηγας ανετα με 120χλμ/ω (μια ταχυτητα που μπορει να πιασουν και αυτοκινητα με 50 αλογα)

και ξαφνικα απο μια νταλικα πεφτει κατι στον δρομο, στην λωριδα σου. Αναγκαζεσαι να κοψεις αποτομα το τιμονι αριστερα και αμεσως μετα δεξια. για να μην χτυπησεις τις μπαντιερες. Ε, καλημερα το αμαξι το εχεις χασει ηδη απο την πρωτη κινηση. Αν εχεις ESP θα σωθεις. Υπαρχει καπου ενα βιντεακι με τον Loeb που τελικιαζει το c2 με τον πουρναρακη πανω και ξαφνικα με μεγαλη ταχυτητα αρχιζει να κοβει το τιμονι δεξια αριστερα, και φυσικα το αυτοκινητο μενει στο δρομο. (ολα τα λεφτα ειναι ο πουρναρακης που προσπαθει να το παιξει ανετος αλλα φαινεται οτι εχει χεστει...οποιος το βρει ή το εχει ας το ανεβασει)

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

μην αγχωνεσαι καθολου για το esp. :)

σιγουρα εαν το ειχε θα ηταν ενα + στο αμαξι αλλα και η ελλειψη του δεν σημαινει και πολλα, για καποιον που οδηγα σωστα , με το κεφαλι του καθαρο και που δεν νομιζει οτι ειναι οδηγος αγωνων φορμουλας 1.

αυτο που λενε οτι το αμαξι μπορει να τουρμπισει μεσα στη στροφη και να πεταξει μουρη ισχυει αλλα μην σε τρομαζει διοτι στο golf tsi η λειτουργια του κινητηρα ειναι προοδευτικη και δεν θυμιζει σε τιποτα τα παλια αμαξια τουρμπο ( πουντο gt, uno turbo κ.ο.κ.)

εχω το αμαξι εδω και 17 μηνες και χαιρομαι την καθε φορα που το οδηγαω( sportline 140 tsi).:rolleyes:

αυτο σου συνιστω να κανεις και εσυ:shifty:

 

Ρε παιδια γιατι εχετε κολλησει οτι το esp χρειαζεται μονο σε περιπτωση που κανεις μια βλακεια πανω σε στροφη????Και στις στοφες και στην ευθεια και στην πολη,και στον επαρχιακο δρομο,και στην εγνατια και οπουδηποτε και με οποιαδηποτε χιλιομετρα το esp ειναι απαραιτητο.Το esp δεν χρησιμοποιηθηκε με την λογικη να σε προστατεψει απο μια λαθος κινηση σε στροφη ΑΛΛΑ απο εναν αποτομο ελιγμο και εκει πειραματιζονται συνεχως ωστε να το εξελιξουν.Το αυτοκινητο ειτε ειναι 1100 κ.ε ειτε 1600 ειτε 2000 κ.ε με 70 χλμ σε εναν αποτομο ελιγμο την ιδια δουλεια θα κανει το esp.Δεν παιζουν ρολο ουτε τα κυβικα ουτε τα αλογα.Ολα τα σημερινα αυτοκινητα μπορουν να πιασουν χωρις δυσκολια τα 100χλμ αλλα με την ιδια ευκολια μπορουν να φυγουν απο το δρομο.

Οσο για το βιντεο με το citroen δεν το βρηκα αλλα βρηκα κατι παρομοιο.

http://www.youtube.com/watch?v=PMYhE_ZzU8M

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και ο αερόσακος 1 φορά θα ανοιξει ...

 

 

αυτο που λες με τα 50 χλμ κατι λεει οτι δεν χρειαζεσαι 200 αλογα για να χρειαστει .

 

 

 

για το ASR μαλλον δοκίμασε να αλλαξεις ελαστικά .

 

δεν ειπα πως ειναι αχρηστο! απλα ειναι τρελο να πεις σε καποιον με 122 αλογα να μην αγορασει το αμαξι αν δεν εχει το ενλογω συστημα. δηάδη μεχρι χτες που κανεις δεν ειχε ESP τι γινοταν? αστην να παρει το αμαξι τωρα και στο επομενο περνει και ESP .

η κοπελα ρωταει αν ειναι τοσο αναγκαιο ωστε να περιμενει και να πληρωσει παραπανω. δεν ειναι αχρηστο αλλα δεν ειναι το απαραιτητο για τα 122 αλογα.

για τα 50 που λεω, θελω να δειξω πως στην ουσια και να μην υπηρχε τοτε τιποτα δε θα γινοταν.

τελος για το αντισπιν που μπαινει, συγουρα φταινε τα λαστιχα που τα εχω 20000χιλιομετρα αλλα πανω απο ολα φταινε τα αλογα. οταν εχεις πολλα αλογα ,ευκολα σπινιαρει το αυτοκινητο. οσοι αλλαξαν προγραμμα και εχουν 250 αλογα, σπινιαρουν και με τεταρτη...

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση το asr με το esp

To asr ειναι antispin (π.χ σε ξεκινημα απο φαναρι με πολυ γκαζι)

Το esp ειναι συστημα ευσταθειας όταν το αμάξι χάσει πρόσφυση (π.χ σε στροφη) φρενάροντας τον καθένα ξεχωριστά με τρόπο κατάλληλο ώστε να σταματήσει την υποστροφή/υπερστροφή και να σε ξαναβάλει στην κανονική πορεία.

 

Δεν ειναι μονο για ξεκινημα απο σταση.

Μπαινει και σε καθε ειδους κινηση αναλογα με την απωλεια προσφυσης και φυσικα και σε στροφες αλλα επεμβαινει μονο στους μπροστινους τροχους και μονο οτι εχει να κανει με τους κινητηριους τροχους και οχι σε συναρτηση με φρενα και δεν κανει διορθωση πορειας οπως το esp. Απλως κοβει απο τον τροχο που σπιναρει και αφηνει το αλλο να κανει περισσοτερη δουλεια.

Παντως εγω με το 140αρι το asr δεν χρειαστηκε σχεδον ποτε σε στροφες η βοηθεια του και με αρκετη πιεση. Απο σταση μονο οταν ο δρομος δεν ηταν καλος

και παλι μονο οταν το πιεζα.

Στο 122αρι παρoτι δεν θα ηταν αρνητικο να ειχε, το asr ειναι υπεραρκετο για το χαρακτηρα/αλογα/στησιμο του αυτοκινητου. Απο κει και μετα αν το παρακανεις με οποιοδηποτε αυτοκινητο (με η χωρις esp) δεν την γλυτωνεις τη ζημια καθοτι δεν μπορεις να υπερνικησεις τις απολυτες δυναμεις της φυσικης.

Οσο για το τουρμπαρισμα μεσα σε στροφη κτλ αυτα απλα για το συγκεκριμενο δεν ισχυουν (οπως γενικως για τα νεας γενιας τουρμπο) καθοτι αυτο εμπλεκεται ομαλα και οχι αποτομα απο τις 1500 στροφες περιπου (οχι στις 2500-3000 οπως στα παλια οπου και υπηρχε θεμα ως προς την συνηθεια του). Τωρα αν εσυ εχεις 1400 στροφες σε μια στροφη με ποσα χλμ μπορεις να πηγαινεις και με ποιοα ταχυτητα ωστε στις 1500 οταν μπει μπροστα το τουρμπο να σε βγαλει εξω?

Γι'αυτο δεν τιθεται καν θεμα τετοιο γι'αυτο το αυτοκινητο.

Μην πανικοβαλομαστε ασκοπα και προπαντων μην πανικοβαλουμε την κοπελα και της στερουμε την χαρα της.

Οπως ειπα θα το χαρει το αυτοκινητο της με το παραπανω και δεν προκειται να γινει καθολου αισθητη η απουσια του esp (παντα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο).

Link to comment
Share on other sites

ολα τα gti του club που εχουν μετρηθει, απο το GTI του προεδρου που το πηρε απο γερμανια μολις πρωτοβγηκε την ιδια μερα, αλλα του 2005 2006 2007 , ολα βγαζουν μαμα 210-214 αλογα αναλογα και με το καυσιμο. απλα ειναι αρκετα γελοιο να δηλωσει μια εταιρια πως βγαζει 210 αλογα. ασε και εγω οταν με ρωτανε λεω 200+ τι αξια εχουν 10 αλογα στα 200? καμια. αλωστε ποτε ενα αμαξι που δεν ειναι τετρακινητο δε μπορει να δωσει πανω απο 180 να πω η εκει περα τελος παντων , στο δρομο. οταν τα λαστιχα ειναι κρυα, με 15000 χιλιομετρα (ναι μονο), η ασφαλτο ςειναι χαλια, τοτε αν πατησεις τερμα το γκαζι , ολο το αντισπιν δουλευει. τα 150-170 αλογαειναι αρκετα για ωραια οδηγηση. απλα τα 210 τα χαιρομαι μερικες φορες οταν τα δινω σε ανηφορα και τους περναω ολους σαν σταματημενους. αλλιως το Gt με τα 170 ειναι υπεραρκετο. απλα αγορασα το GTI γιατι ειμαι fun του GTI και ειναι το δευτερο GTI που περνω μετα το 2αρι. δεν νομιζω πως καποιος πιστευει πως αν το GT , το GTI ειχαν λιγοτερα αλογα δε θα τα αγοραζαμε. τα αγορασαμε οχι για τα 140+ η 170+ η 200+ αλογα αλλα απλα γιατι ειναι golf , ενα βημα μπροστα απο τους αλλους.

 

Απο τα πρωτα του 2005 αρκετα βγαζανε 175-180 αλογα (υπαρχουν δυναμομετρησεις).

Το 2006 εγιναν αλλαγες στον κινητηρα (εξ ου και η διαφορα κωδικων τους)και τον πηγανε στα 201-205 (στα ιδια αυστηρα δυναμομετρα).

Φυσικα τα 5-10 αλογα σε αυτους τους αριθμους δεν λενε τιποτα.

Τα 20-25 ομως λεγανε αρκετα γι'αυτο και η διορθωση.

Βεβαια εχει και την λογικη του καθοτι να προτιμησαν τα πρωτα να τα φιμωσουν λιγο χαριν αξιοπιστιας και φημης για την αρχη.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα πως ειναι αχρηστο! απλα ειναι τρελο να πεις σε καποιον με 122 αλογα να μην αγορασει το αμαξι αν δεν εχει το ενλογω συστημα. δηάδη μεχρι χτες που κανεις δεν ειχε ESP τι γινοταν? αστην να παρει το αμαξι τωρα και στο επομενο περνει και ESP .

η κοπελα ρωταει αν ειναι τοσο αναγκαιο ωστε να περιμενει και να πληρωσει παραπανω. δεν ειναι αχρηστο αλλα δεν ειναι το απαραιτητο για τα 122 αλογα.

Δεν της είπαμε να μην το πάρει. Λέμε πολύ κακώς που δεν το παράγγειλε με το σύστημα ευστάθειας.

 

Εδώ δεν διαφωνούμε στο αν είναι χρήσιμο ή όχι. Δεν τίθεται άλλωστε τέτοιο θέμα. Είναι όμως άκρως απαραίτητο σε κάθε σύγχρονο, και όχι μόνο, αυτοκίνητο. Είναι ντροπή να δίνεις 20+ χιλιάρικα για καινούριο αυτοκίνητο και να μην περιλαμβάνει κάτι τόσο αναγκαίο. Όπως κοροϊδία ήταν όλα αυτά τα χρόνια που, τουλάχιστον στο golf 5, δεν υπήρχε το esp στον στάνταρ εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα στις 12 και λέω να χαζέψω αν έχει γράψει κανείς τίποτα άλλο στο θέμα και έχουν προστεθεί 3 σελίδες!!! Για χαλαρώστε ρε να προλαβαίνουμε να διαβάζουμε :D

Αλλά φαντάζομαι το κάνετε για την Zouzouna που έφτασε στη σελ. 539 και δε θα είχε τί να διαβάσει το βράδυ... Και μια και αναφέρθηκε, Zouzounaμη σε αγχώνει η έλλειψη esp. Κακό δεν κάνει φυσικά, αλλά μην τραλαθούμε κι όλας... 122 άλογα είναι το αυτοκίνητο... Όσο για το άσπρο, άσ' τους άλλους να λένε. Μη μου πεις ότι η φωτο από τη signature του vwgt δε σε κάνει να σου τρέχουν τα σάλια. Το άσπρο είναι σίγουρα το πιο μοδάτο αυτή τη στιγμή (...τώρα αν αύριο θα είναι ακόμα είναι άλλο θέμα) συν το ότι είναι και φθηνότερο! Καλοτάξιδο!!!

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Μετά από προσεκτικό διάβασμα και των 539 σελίδων αυτού του thread έχω κατ'αρχήν μια απορία :!: Τελικά είμαι η μοναδική γυναίκα εδώ μέσα ?

 

Τέλος πάντων δε ξέρω αν είμαι αλλά σίγουρα θα χρειαστώ τη γνώμη του ανδρικού πλυθησμού. Σε δύο εβδομάδες παραλαμβάνω το καινούργιο μου golfaki 1.4 TSI 122 PS GT SPORT. Όπως καταλαβαίνετε είμαι ενθουσιασμένη !!!

Όμως τις τελευταίες μέρες κάποιοι ''φίλοι'' μου έχουν αρχίσει να κάνουν κάποια σχόλια του τύπου ότι βιάστηκα γιατί σε λίγο βγαίνει το καινούργιο και αυτοί δε θ'αγοράζαν με τίποτα κάτι που ουσιαστικά αποσύρεται. Ότι το turbo γενικά έχει παράξενη συμπεριφορά και εύκολα μπορεί να σου ξεφύγει και να καρφωθεί σε κανένα δέντρο. Ότι δεν είναι αυτό αμάξι για γυναίκες γιατί αυτές δεν ξέρουν να τα οδηγούν. Επίσης άκουσα και αρκετά αρνητικά σχόλια για το χρώμα που διάλεξα (λευκό). Τι να πω ?

Συνεχίζω να το θέλω το αμάξι αλλά και όλα αυτά τα σχόλια έχουν αρχίσει και με προβληματίζουν λιγάκι.

Οποιαδήποτε γνώμη σας είναι ευπρόσδεκτη.

Συγνώμη αν σας κούρασα.

Λοιπόν κατ' αρχάς zouzouna καλώς ήρθες... Γείτονας από Ν.Σμύρνη. Συγχαρητήρια και καλοτάξιδο. Νομίζω πως όλοι όσοι σου απάντησαν έχουν δίκιο... Το ESP είναι χρήσιμο όντως, όμως δε σημαίνει πως χωρίς αυτό δεν θα οδηγείς golf. Αυτό που έχει σημασία είναι το ότι πήρες ένα καλό και ταξιδιάρικο αυτοκίνητο που θα σε συγκινήσει ουκ ολίγες φορές, ακόμη και αν οδηγείς μεταξύ 2000-3000 στροφές... (χαχαχα δεν νομίζω να το αντέξεις για πολύ κάτι τέτοιο!!!!). Νομίζω πως πιο σημαντικό για εσένα αν μένεις Καλλιθέα είναι να βρεις ένα χώρο στάθμευσης (αν δεν έχεις ήδη) καθώς το παρκάρισμα στην εν λόγω περιοχή είναι πολύ δύσκολο. Ίσως ο χώρος στάθμευσης για εσένα να είναι πιο σημαντικός και από το ESP (μην παρεξηγηθώ, καθώς δεν συγκρίνονται ανόμοια πράγματα, κάνω πλάκα).

Θα ήθελα να σου δώσω συγχαρητήρια πάντως που διάβασες 539 σελίδες διότι εγώ κουράζομαι και μόνα με το να διαβάσω 2 σελιδούλες.

Νομίζω ότι το χρώμα είναι πολύ καλή επιλογή (ανοιχτόχρωμο και δεν φαίνεται να λερώνει πολύ)!!!

Θα ξεχάσεις όλα τα σχόλια θετικά ή αρνητικά εσύ και οι φίλοι σου από τα πρώτα 5 μέτρα που θα κάνεις με το καινούριο σου golfaki. Να με θυμηθείς καθώς η εμπειρία της οδήγησης ενός τέτοιου μοντέλου νομίζω πως δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια. Αντε καλοτάξιδο και περιμένουμε νέα σου...

Link to comment
Share on other sites

Όσο για το άσπρο, άσ' τους άλλους να λένε. Μη μου πεις ότι η φωτο από τη signature του vwgt δε σε κάνει να σου τρέχουν τα σάλια. Το άσπρο είναι σίγουρα το πιο μοδάτο αυτή τη στιγμή (...τώρα αν αύριο θα είναι ακόμα είναι άλλο θέμα) συν το ότι είναι και φθηνότερο! Καλοτάξιδο!!!

 

:O

ευχαριστω....

πραγματι ειναι της μοδας αλλα για να ευλογησω τα γενια μου ημουν σχετικα απο τους πρωτους... και μιας και το εφερε η κουβεντα το λευκο ως χρωμα το εκτιμησα οταν ειδα στο dubai (για δουλεια πηγαινω οχι για διακοπες...) πολλα αυτοκινητα πολυτελειας σε αυτο το χρωμα...

 

πραγματικα το γκολφ σε λευκο δειχνει ωραιο...(για τα δικα μου γουστα), αν και ορισμενοι φιλοι εχουν εκπλαγει οταν τους εχω πει οτι το περιμενα τοσους μηνες για να το παρω λευκο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να με θυμηθείς καθώς η εμπειρία της οδήγησης ενός τέτοιου μοντέλου νομίζω πως δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια. Αντε καλοτάξιδο και περιμένουμε νέα σου...

 

E, ενταξει τα παραλες....

A man is walking home one dark night in Belfast. Suddenly a figure with a gun moves out of the shadows and says:

"What religion are you?"

The fellow replies "I'm an atheist", to which the gunman replies,

"Yeah, but a catholic or protestant atheist?"

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως το νεο golf δεν θα το επερνα. θα επελεγα το scirocco.

στην ουσια το νεο golf, ειναι ειναι scirocco πιο "μαζεμενο".

 

 

Καμιά μα καμιά ......σχέση

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...