Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σε όλους... Ελπίζω να με βοηθήσετε λίγο ρε παιδιά... Λοιπόν έχω ένα TSI 140 από Σεπτέμβριο 2006 και τώρα στα 45000 παρά κάτι έχει αρχίσει και χτυπάει η δευτέρα σε αλλαγές πάνω από τις 3000 στροφές. Έχει παρατηρηθεί σε κανέναν? Μόλις βγήκα από την εγγύηση και ανησυχώ. Σε λίγες μέρες το πάω για τρίτο service. Αν επίσης κάποιος γνωρίζει τιμές για αλλαγή υγρών φρένων και γενικά πόσο πάει το 3ο service ας μου πει να έχω μια τάξη πραγμάτων... Ευχαριστώ προκαταβολικά...

 

Καλημέρα,

Κάνε ένα search σε αυτό το thread για το γνωστό πρόβλημα συγχρονιζέ 2ας μπα και είναι αυτό.

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

να ρωτησω κατι... οταν σου ειχε βγαλει ενδειξη για το λαδι παλι σου ελεγε στα 19,500km;; το ρωταω αυτό γιατι μια βασική παραμετρος για την μεταβλητη ενδειξη service είναι η ποιότητα του λαδιου... οποτε αν συμπληρωσες περι το 1λτ. φρεσκο λαδι μπορει να σου δινει ακομα μερικα κμ... anyway προσωπικα θα το πηγαινα...

ποσο καιρο το εχεις;;;

 

Δεν είχα δει τι μου έλεγε πριν... Το αυτοκίνητο τέλη του μήνα κλείνει χρόνο. Θα το πάω.

Νομίζω ότι έχει αρχίσει σε πολλά χιλιόμετρα και σε κακό δρόμο ν' ακούγεται ένα πολύ μικρό τικι-τικι από τον κεντρικό αεραγωγό και θα τους βάλω να το δούν κι αυτό. Αν θυμάμαι καλά κάποιος για τριξίματα είχε συστήσει Φιλοσίδη, αλλά θα το πάω Auto Marin στην Αλεξάνδρας που είναι κοντά μου να δω αν θα το σταματήσουν. Όποιος έχει καμία γνώμη γι' αυτή την αντιπροσωπεία, ας την πει.

Επίσης το ΣΚ ανεβοκατέβηκα Θεσσαλονίκη. Σε μία στιγμή που σταμάτησα κι ενώ το πήγαινα (πολύ) πατημένο για πάνω δίωρο, άκουγα την ώρα που στεκόμουν δίπλα στο αυτοκίνητο ήχους σα να διαστέλλονται και να συστέλλονται μέταλλα. Έχει κανείς ιδέα τί μπορεί να είναι αυτό? Μετά από λίγα δευτερόλεπτα νομίζω σταμάτησε.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Επίσης το ΣΚ ανεβοκατέβηκα Θεσσαλονίκη. Σε μία στιγμή που σταμάτησα κι ενώ το πήγαινα (πολύ) πατημένο για πάνω δίωρο, άκουγα την ώρα που στεκόμουν δίπλα στο αυτοκίνητο ήχους σα να διαστέλλονται και να συστέλλονται μέταλλα. Έχει κανείς ιδέα τί μπορεί να είναι αυτό? Μετά από λίγα δευτερόλεπτα νομίζω σταμάτησε.

 

ακριβως αυτο που λες....:happy:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ ολους για τις συμβουλες σας παιδια...:happy:

 

Ακολουθω πιστα τις οδηγιες και φερομαι στο αμαξι με το γαντι...απαλες επιταχυνσεις κ φρεναρισματα, αλλαγες ολων των ταχυτητων και διαδρομες εντος κ εκτος πολης για να στρωσουν ολες οι ταχυτητες (φυσικα οχι σε μεγαλη κινηση).

Δυστυχως δεν ελειψαν 2-3 φορες απροοπτα οπως αποτομο φρεναρισμα η να ανεβουν λιγο οι στροφες.

 

Οταν το πηρα το κοντερ εγραφε 14km και τωρα εχει συνολικα 550 μεσα σε 2 μερες που το κυκλοφορω!! Εχω παθει πλακα εκτος απο την ροπη κ με την τελεια καταναλωση...

Το φουλαρα με 100σταρα μολις το πηρα και τωρα μετα απο 550 χιλιομετρα εχει καψει κατι λιγοτερο απο τα 3/4 του ντεποζιτου. Μεση καταναλωση 7,3 L/100km !!!

Δε το περιμενα να καιει τοσο λιγο, αλλα ειναι εντυπωσιακο !!! Ειμαι ενθουσιασμενος απο καθε αποψη, το αμαξι εχει κατι που ελαχιστα εχουν !! Αφθονο γκαζι μαζι με χαμηλη καταναλωση!! Απλα θαυμασιο !!!:D

 

καλα.... και εγω οτα νεστρωνα το GTI πριν 2μιση χρονια, 6λ/1οο χιλ ειχα καταναλωση και μαλιστα με απλη και οχι 100αρα. γιατι πολυ απλα οταν το στρωνεις πηγφαινεις χαλαρα.... τωρα 10,5 λιτρα/100 χιλ εχω...

Link to comment
Share on other sites

καλα.... και εγω οτα νεστρωνα το GTI πριν 2μιση χρονια, 6λ/1οο χιλ ειχα καταναλωση και μαλιστα με απλη και οχι 100αρα. γιατι πολυ απλα οταν το στρωνεις πηγφαινεις χαλαρα.... τωρα 10,5 λιτρα/100 χιλ εχω...

 

Άστα, η κατανάλωση είναι μεγάλο θέμα. Απ' ότι έχω καταλάβει αν δεν το πατας και δε μπαίνει σε λειτουργία compressor και turbo καίει πολύ λίγο. Αν όμως το πατήσεις πρέπει να έχεις και μία ρυμούλκα με βενζίνη... Για να καταλάβαιτε χθες γεμίζω στη Θεσσαλονίκη με το που ξεκινάω κι αρχίζω να πατάω. To trip computer, mε γεμάτο ρεζαρβουάρ, μου έγραφε ότι θα μ' έβγαζε 360 χλμ.!!!!! Τελικά η κατάσταση ήταν λίγο καλύτερη και ξαναγέμισα περίπου στα 480 χλμ (... δηλαδή δεν έφτασα Αθήνα...)

Άλλες όμως φορές που υπάρχουν κι άλλοι στο αυτοκίνητο και πηγαίνω πιο λογικά οι καταναλώσεις είναι αρκετα εντυπωσιακές, της τάξης των 5-6l/100km.

Ανάλογα πράγματα ισχύουν και για την κίνηση στην πόλη.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Άστα, η κατανάλωση είναι μεγάλο θέμα. Απ' ότι έχω καταλάβει αν δεν το πατας και δε μπαίνει σε λειτουργία compressor και turbo καίει πολύ λίγο. Αν όμως το πατήσεις πρέπει να έχεις και μία ρυμούλκα με βενζίνη... Για να καταλάβαιτε χθες γεμίζω στη Θεσσαλονίκη με το που ξεκινάω κι αρχίζω να πατάω. To trip computer, mε γεμάτο ρεζαρβουάρ, μου έγραφε ότι θα μ' έβγαζε 360 χλμ.!!!!! Τελικά η κατάσταση ήταν λίγο καλύτερη και ξαναγέμισα περίπου στα 480 χλμ (... δηλαδή δεν έφτασα Αθήνα...)

Άλλες όμως φορές που υπάρχουν κι άλλοι στο αυτοκίνητο και πηγαίνω πιο λογικά οι καταναλώσεις είναι αρκετα εντυπωσιακές, της τάξης των 5-6l/100km.

Ανάλογα πράγματα ισχύουν και για την κίνηση στην πόλη.

 

Βασικα δεν εχει και νοημα να το πατας και πολυ...το αμαξι αυτο ειναι ενα γρηγορο συγχρονο αυτοκινητο για οχι τρελες σπορ καταστασεις αλλα απλα τελειο για την καθημερινοτητα που απαιτει οικονομια αλλα και να πας γρηγορα οποτε το θελεις.

Το πατας απλα οταν θες να κανεις μια προσπεραση η οποτε αλλοτε το χρειαστεις....

 

Καταναλωση 7,3 εχω ως τωρα με αρκετη διαδρομη εντος πολεως, πραγμα που σημαινει φαναρια , αλλα και με δευτερο ατομο μαζι μου που σημαινει οτι προστιθεται βαρος... Μηπως τελικα το παταω πολυ κι επρεπε να εχω πιο χαμηλη τιμη?? :D

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

Βασικα δεν εχει και νοημα να το πατας και πολυ...το αμαξι αυτο ειναι ενα γρηγορο συγχρονο αυτοκινητο για οχι τρελες σπορ καταστασεις αλλα απλα τελειο για την καθημερινοτητα που απαιτει οικονομια αλλα και να πας γρηγορα οποτε το θελεις.

Το πατας απλα οταν θες να κανεις μια προσπεραση η οποτε αλλοτε το χρειαστεις....

 

Καταναλωση 7,3 εχω ως τωρα με αρκετη διαδρομη εντος πολεως, πραγμα που σημαινει φαναρια , αλλα και με δευτερο ατομο μαζι μου που σημαινει οτι προστιθεται βαρος... Μηπως τελικα το παταω πολυ κι επρεπε να εχω πιο χαμηλη τιμη?? :D

Εντος πολεως και 7.3? Ποσα χλμ εχεις? Ειναι πολυ μικρη η καταναλωση για εντος. Μονο εκτος μπορεις να το πετυχεις αυτο, εκτος αν το χρησιμοποιείς ελαχιστα το αμαξι

Link to comment
Share on other sites

καλα.... και εγω οτα νεστρωνα το GTI πριν 2μιση χρονια, 6λ/1οο χιλ ειχα καταναλωση και μαλιστα με απλη και οχι 100αρα. γιατι πολυ απλα οταν το στρωνεις πηγφαινεις χαλαρα.... τωρα 10,5 λιτρα/100 χιλ εχω...

 

 

6λιτρα μεση καταναλωση σε 2.0τφσι φιλε μου εγω δεν ειδα ποτε ουτε σε κατηφορα...οχι να δω και μεση....ας ειμαστε λιγο σοβαροι σε αυτα που γραφουμε...εχουνε και αλλοι αυτοκινητα με αυτον τον κινητηρα,...τα 10.5λ που βλεπεις τωρα τα βλεπω κι εγω, τα 6 ειναι αδυνατον

Link to comment
Share on other sites

καλα.... και εγω οτα νεστρωνα το GTI πριν 2μιση χρονια, 6λ/1οο χιλ ειχα καταναλωση και μαλιστα με απλη και οχι 100αρα. γιατι πολυ απλα οταν το στρωνεις πηγφαινεις χαλαρα.... τωρα 10,5 λιτρα/100 χιλ εχω...

 

μονο αν μιλας για πολυ χαλαρο cruising και αν..σε καμμια αλλη περιπτωση δε μπορει ο tfsi να πετυχει τετοια καταναλωση,εκτος και αν σε σερνει καποιος...

Link to comment
Share on other sites

μονο αν μιλας για πολυ χαλαρο cruising και αν..σε καμμια αλλη περιπτωση δε μπορει ο tfsi να πετυχει τετοια καταναλωση,εκτος και αν σε σερνει καποιος...

 

cruising με 6η ''περπατωντας'' με 70χιλιομετρα με clima στο off με ευνοικο ανεμο, χωρις αποσκευες και σε κατηφορα.

Link to comment
Share on other sites

Εντος πολεως και 7.3? Ποσα χλμ εχεις? Ειναι πολυ μικρη η καταναλωση για εντος. Μονο εκτος μπορεις να το πετυχεις αυτο, εκτος αν το χρησιμοποιείς ελαχιστα το αμαξι

 

βασικα ειναι αναμεικτη διαδρομη. Παραλιακη οδος πανω κατω, λιγο εθνικη και πολη φυσικα. Το αμαξι το στρωνω τωρα, οποτε παω μονο μεχρι 3500 rpm.

 

Και για να συνεχισω λοιπον με το στρωσιμο, σημερα εφτασα αισιως τα 730km...Η καταναλωση παρεμεινε σταθερη στα 7,3 L/100 km.

Αναγκαστηκα να ξαναβαλω βενζινη κιολας, καθως η αυτονομια μου ηταν 660 km περιπου...

 

Ηθελα να σας ρωτησω και κατι αλλο σχετικα με τις ταχυτητες. Εχω την εντυπωση πως στην πρωτη ταχυτητα δεν τουρμπιζει, γιατι την παω μεχρι 3000rpm και δεν βλεπω καθολου boost στο μπαρομετρο. Αντιθετα μολις μπει δευτερα νιωθω ξεκαθαρα την ροπη να αυξανεται κατακορυφα και το αμαξι τουρμπιζει...Ειναι φυσιολογικο αυτο??

Επισης η πρωτη ταχυτητα μου φαινεται καπως περιεργη και ακομα ψαχνομαι να δω πως θα το ξεκιναω σωστα το αμαξι απο σταση. Οποιες αποψεις σας χρησιμες θα ειναι. Ευχαριστω πολυ ολους.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

cruising με 6η ''περπατωντας'' με 70χιλιομετρα με clima στο off με ευνοικο ανεμο, χωρις αποσκευες και σε κατηφορα.

 

...κ παλι σε παρομοιες συνθηκες δεν εχω δει κατω απο 6,7

βεβαια μετα τελειωσε η κατηφορα κ ανεβηκε η καταναλωση :p

τα 6 λιτρα ειναι πολυ αισιοδοξα για 2.0TFSi

Link to comment
Share on other sites

...κ παλι σε παρομοιες συνθηκες δεν εχω δει κατω απο 6,7

βεβαια μετα τελειωσε η κατηφορα κ ανεβηκε η καταναλωση :p

τα 6 λιτρα ειναι πολυ αισιοδοξα για 2.0TFSi

 

ακριβως ετσι..εδω δεν το βλεπω αυτο το νουμερο εγω που υποτιθεται εχω και απο τα πιο "πρασινα" 2λιτρα μοτερ...πιο πολυ για αποκυμα φαντασιας και ενθουσιασμου μου κανουν τα 6λιτρα...

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει παιδια μην το αποπαρουμε το παληκαρι, το βασικο ειναι οτι η πραγματικη

καταναλωση που εχει τωρα ειναι 10.5 λιτρα που ειναι και το φυσιολογικο.

Εγω με το tsi (140) ειχα αρχισει (λογω πρωτων χιλιομετρων) με 7.5 περιπου τωρα ειναι στα 8 αλλα βλεπω συχνα 6.5 κυριως πηγαινοντας δουλεια μεσω Αττικης οδου/Βαρης Κορωπιου σε νορμαλ ρυθμους οχι χελωνας.

Φυσικα οσο τσιμπας τοσο τσιμπαει.

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα το xcarlink (για τη σύνδεση με ipod) με 70€ + 25€ εγκατάσταση. Πιστεύω οκ τιμή. Ξέρει κανείς με σιγουριά μήπως επηρρεάζεται η εγγύηση των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου; Όχι πως θα πάω στην αντιπροσωπεία να τους λέω τι έκανα, αλλά δεν ξέρω αν φαίνεται πουθενά ή σε κανένα service.
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα το xcarlink (για τη σύνδεση με ipod) με 70€ + 25€ εγκατάσταση. Πιστεύω οκ τιμή. Ξέρει κανείς με σιγουριά μήπως επηρρεάζεται η εγγύηση των ηλεκτρικών του αυτοκινήτου; Όχι πως θα πάω στην αντιπροσωπεία να τους λέω τι έκανα, αλλά δεν ξέρω αν φαίνεται πουθενά ή σε κανένα service.

Κανενα προβλημα δε θα εχεις. Αλλα αν θελεις να βαλεις ipod δε χρειαζεται το xcarlink. Μπορεις να παρεις το VW Ipod connector και να κανεις τη δουλεια σου. Το τοποθετεις μετα η στο υποβραχιονιο η στο ντουλαπακι

Link to comment
Share on other sites

Από ebay να το αγοράσω ή να πω στην αντιπροσωπεία να μου το φέρουν-βάλουν; Απλά δεν έχω υποβραχιόνιο...

 

Επίσης υπάρχει κάποια διαφορά του xcarlink με το εργοστασιακό; Πχ φόρτιση, χειρισμός, ή δεν ξέρω τι άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Από ebay να το αγοράσω ή να πω στην αντιπροσωπεία να μου το φέρουν-βάλουν; Απλά δεν έχω υποβραχιόνιο...

 

Επίσης υπάρχει κάποια διαφορά του xcarlink με το εργοστασιακό; Πχ φόρτιση, χειρισμός, ή δεν ξέρω τι άλλο...

Εγω το πηρα απο τον Μπουρμα και εκει μου εκαναν την τοποθετηση σχεδον πριν απο 2 χρονια, επειδη δεν ειμαι καθολου καλος με τα DYI. Ειχα πληρωσει €130 νομιζω και το εχω βαλει στο ντουλαπακι αν και εχω υποβραχιονιο. Θα φορτιζει κανονικα και σε ολα τα ipods εκτος απο το touch and the iphone, θα σου βγαζει και το σηματακι της VW στην οθονη. Ο DIS (Δημητρης) εχει γραψει ενα οδηγο αν θελεις να το κανεις μονος σου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε VWGT,

 

Παρέλαβα χθές το xcarlink (όπως και ένα καινούριο laptop) και όλο το απόγευμα έκανα installation services. Τέλος πάντων όλα πήγαν καλά και με τα δύο. Για το xcarlink θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής :

 

Οι οδηγίες που υπάρχουν σε διάφορα sites είναι επαρκείς. Χρειάζεται όμως επιμονή για την αποσυναρμολόγηση των πλαστικών και το εργαλειάκι της VW (πλαστικό άσπρο σπατουλάκι) είναι απαραίτητο. Εγώ έκανα την αφαίρεση των πλαστικών με μια πιστωτική κάρτα και μια πλαστική λίμα νυχιών. Μου πήρε 40 λεπτά και θέλει υπομονή και πείσμα. Αν χρησιμοποιήσεις μεταλικά εργαλία, όπως δοκιμαστικό κατσαβίδι, είναι σίγουρο ότι θα κάνεις γρατζουνιά. Ομως εαν τα καταφέρεις με τα πλαστικά μέρη (αεραγωγός κλπ) τα υπόλοιπα είναι εύκολα. Προσοχή: TO ΚΛΕΙΔΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΪΝΑΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ διότι η αφαίρεση της φίσας του RCD300 με το κλειδί επάνω θα δώσει fault code στον εγκέφαλο.

 

Το xcarlink τελικά μπήκε πίσω από το RCD300 κρυφό και μια προέκταση USB κατέληξε στο ντουλαπάκι.

http://img521.imageshack.us/img521/9116/dsc00135lu9.jpg

 

Το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό. Την πρώτη φορά που διαβάζει το USB Stick χρειάζεται 2-3 λεπτά. Σε ΟΝ/OFF του RCD300 η ανάκτηση είναι ταχύτατη και το αποτέλεσμα πολύ καλό.

 

Εαν κάποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες, pls let me know.

 

Κώστας

 

Ενδιαφερομαι για μια Αλφα 147!

Πως πληρωσες το xcarlink me καρτα ή αντικαταβολή;

Ειναι σίγουρο πως θα έρθει;

Κανένα πρόβλημα;

Ευχαριστώ

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Στο manual του ipod adapter της vw αν κατάλαβα καλά λέει ότι δε μπορείς να χειρίζεσαι το ipod όταν είναι συνδεδεμένο. Βλέπεις μόνο 5 playlists ή παίζει τυχαία κομμάτια. Καλά κατάλαβα;

 

Εγώ όμως με το ipod με 120gb δε γίνεται να μην μπορώ να επιλέγω τη μουσική που θέλω να ακούσω....

Στο xcarlink τι ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Στο manual του ipod adapter της vw αν κατάλαβα καλά λέει ότι δε μπορείς να χειρίζεσαι το ipod όταν είναι συνδεδεμένο. Βλέπεις μόνο 5 playlists ή παίζει τυχαία κομμάτια. Καλά κατάλαβα;

 

Εγώ όμως με το ipod με 120gb δε γίνεται να μην μπορώ να επιλέγω τη μουσική που θέλω να ακούσω....

Στο xcarlink τι ισχύει;

 

 

Λύστε ολα τα προβλήματα σας

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22003

 

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερομαι για μια Αλφα 147!

Πως πληρωσες το xcarlink me καρτα ή αντικαταβολή;

Ειναι σίγουρο πως θα έρθει;

Κανένα πρόβλημα;

Ευχαριστώ

 

(Που το ξέθαψες αυτό το θεματάκι μου ? Πάει αρκετός χρόνος από τότε...)

 

Το xcallink το πήρα με PayPal από UK. Ρίξε μια ματιά εδω (http://www.xcarlink.co.uk/home.php?cat=13)

Ο πωλητής είναι αξιόπιστος στην συναλλαγή και αρκετά φιλικός. Θυμάμαι ότι ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος στις απαντήσεις του.

Το xcarlink δουλεύει στο αυτοκίνητό μου πάνω από 500 ημέρες, ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ Κανένα πρόβλημα.

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

(Που το ξέθαψες αυτό το θεματάκι μου ? Πάει αρκετός χρόνος από τότε...)

 

Το xcallink το πήρα με PayPal από UK. Ρίξε μια ματιά εδω (http://www.xcarlink.co.uk/home.php?cat=13)

Ο πωλητής είναι αξιόπιστος στην συναλλαγή και αρκετά φιλικός. Θυμάμαι ότι ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος στις απαντήσεις του.

Το xcarlink δουλεύει στο αυτοκίνητό μου πάνω από 500 ημέρες, ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ Κανένα πρόβλημα.

 

Κώστας

 

μπραβο κε Κωστα,

τετοια ωρα που απαντας ..... ελπιζω να μην ειχες τελειωσει την δουλεια σου τετοια ωρα!!!!!

υ.γ. περιμενω τηλ. για καφε!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας

 

Ενα μπορείτε θα ήθελα τις συμβουλές σας από την εμπειρία που έχετε.

 

Αυτό τον καιρό ψάχνω να αγοράσω αυτοκίνητο μεταξύ VW Golf GT OR GTI OR Audi A3 1.8T.

Συμφωνα με τα οικονομικά μου θα καταλήξω ίσως σε μεταχειρισμένο μάλλον.

Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη σας για να με βοηθήσετε στην επιλογή μου?

Κοιτάω να είναι DSG/Aυτόματο οποσδήποτε και με ηλιοροφή.

Τόσα χρόνια δεν είχα Golf or Audi παρά μόνο Honda/Peugeot Rally/Renault Scenic και από Γερμανικά μόνο Τigra και Polo 16V.

 

Ηθελα να μου πείτε πιό πολύ για την αξιοπιστία (turbo κινητήρες) και επίσης εάν αξίζει τον κόπο να αγοράσω κάποιο εισαγωγής από Γερμανία 2ετίας που έχω βρει.

 

Πριν πάρω την τελική απόφασή μου θα ήθελα κάποια γνώμη ή σύστασή σας.

 

Ευχαριστώ για οποιοδήποτε πληροφορία.

Link to comment
Share on other sites

(Που το ξέθαψες αυτό το θεματάκι μου ? Πάει αρκετός χρόνος από τότε...)

 

Το xcallink το πήρα με PayPal από UK. Ρίξε μια ματιά εδω (http://www.xcarlink.co.uk/home.php?cat=13)

Ο πωλητής είναι αξιόπιστος στην συναλλαγή και αρκετά φιλικός. Θυμάμαι ότι ήταν ιδιαίτερα πρόθυμος στις απαντήσεις του.

Το xcarlink δουλεύει στο αυτοκίνητό μου πάνω από 500 ημέρες, ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ Κανένα πρόβλημα.

 

Κώστας

 

Σε ευχαριστω παρα πολύ!

Θα το πάρω κ γω τοτε αν κ ημουν ήδη ψημένος!

Το μονο προβλημα είναι να μου το περάσουν στην Alfa με τέτοιο τρόπο ωστε να μην φαίνεται το καλώδιο.\

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...