eythimis Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Καλησπέρα παιδιά, Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: Τα προβλήματα που αναφέρατε π.χ. το σφύριγμα του κομπρέσσορα όταν είσαι στις 2000 στροφές και πατάς απότομα γκάζι, τα εντοπίζει ο υπολογιστής που σου τοποθετούν στο συνεργείο? Το ρωτάω αυτό γιατί όπως ανέφερα και παλιότερα σε ένα mail μου, μου έκανε όλο το καλοκαίρι έναν θόρυβο στις 1000 στροφές όταν είχα ανοιχτό το κλιματιστικό σαν δεύτερο ανεμιστηράκι. Τώρα που πιάσανε τα κρύα σιγά σιγά και δοκίμασα το aircondition σε υψηλότερες θερμοκρασίες δεν το κάνει. Επίσης αυτό το περιβόητο σφύριγμα, μου το κάνει και εμένα όταν πατάω απότομα το γκάζι (ουσιαστικά δεν είναι το σφύριγμα του κομπρέσσορα, είναι κάτι στιγμιαίο σαν να σου λέει "τώρα μπαίνει ο κομπρέσσορας" ή κάτι τέτοιο). Να θορυβηθώ από όλα αυτά? Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι ο υπολογιστής δεν έδειξε τίποτα. Δηλαδή να τους βάλω με το ζόρι να κοιτάξουν κομπρέσσορα κ.τλ.? ¨οχι τιποτα άλλο αλλά έχω πληρώσει και επέκταση εγγύησης... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. September 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2008 Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: Τα προβλήματα που αναφέρατε π.χ. το σφύριγμα του κομπρέσσορα όταν είσαι στις 2000 στροφές και πατάς απότομα γκάζι, τα εντοπίζει ο υπολογιστής που σου τοποθετούν στο συνεργείο? Το ρωτάω αυτό γιατί όπως ανέφερα και παλιότερα σε ένα mail μου, μου έκανε όλο το καλοκαίρι έναν θόρυβο στις 1000 στροφές όταν είχα ανοιχτό το κλιματιστικό σαν δεύτερο ανεμιστηράκι. Τώρα που πιάσανε τα κρύα σιγά σιγά και δοκίμασα το aircondition σε υψηλότερες θερμοκρασίες δεν το κάνει. Δηλαδή θα προτιμούσες να άναβες το A/C και να μην ακουγόταν τίποτα? Δηλαδή να μην έπαιρνε τίποτα μπρος, δηλαδή να μη γινόταν τίποτα με το κουμπί A/C? Λογικά όταν ανάβουμε τον κλιματισμό αρχίζει να δουλεύει το σύστημα κλιματισμού με τους κομπρέσορες, τις αντλίες, τα σωληνάκια και τα ανεμηστιράκια του! Δεν είμαι ψυκτικό ούτε μηχανολόγος, αλλά φαντάζομαι ότι κάποιος θόρυβος είναι φυσιολογικός. Πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο? Υπάρχει διαφορά από όταν το αγόρασες? Λογικό τώρα να μην ακούγεται (ή να ακούγεται λιγότερο) αφού δεν έχει τόση ζέστη, και δουλεύει λίγο ή καθόλου για να φτάσει τη θερμοκρασία που του έχεις ορίσει! Επίσης αυτό το περιβόητο σφύριγμα, μου το κάνει και εμένα όταν πατάω απότομα το γκάζι (ουσιαστικά δεν είναι το σφύριγμα του κομπρέσσορα, είναι κάτι στιγμιαίο σαν να σου λέει "τώρα μπαίνει ο κομπρέσσορας" ή κάτι τέτοιο). Μήπως είναι κάποιο από τα συστήματα ενεργοποίησης/εμπλοκής? κάποια βαλβίδα ίσως? Ξανά, τώρα άρχισε να το κάνει? δεν το έκανε παλιότερα? Γιατί εγώ από την αρχή άκουγα διάφορα όταν πατούσα γκάζι, αλλά φαντάστηκα τα παραπάνω. ¨οχι τιποτα άλλο αλλά έχω πληρώσει και επέκταση εγγύησης... Καλό αυτό, έχεις περισσότερο χρόνο να λύσεις το πρόβλημα δωρεάν :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
m_basilis Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Mαγκες καλημερα. Τωρα ειναι η εποχη που ολα τα αυτοκινητα χαλανε :lol: Κλεισατε τα παραθυρα και επεσε η ηχορυπανση του περιβαλοντος με αποτελεσμα να ακουτε περισοτερο το αυτοκινητο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Mαγκες καλημερα. Τωρα ειναι η εποχη που ολα τα αυτοκινητα χαλανε :lol: Κλεισατε τα παραθυρα και επεσε η ηχορυπανση του περιβαλοντος με αποτελεσμα να ακουτε περισοτερο το αυτοκινητο. Δύσκολα... Το κόκκινο λαμπάκι δεν το άναψα επειδή άκουγα θορύβους, μόνο του άναψε :lol: Μου λένε ότι δε μπορούν να βρουν τι συμβαίνει. Το διαγνωστικό τους βγάζει κάτι και ψάχνουν... Άλλη μία μέρα..:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Insy Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 kalimera stin parea! katexo k ego ena golf tsi gt sport 140ps(agora aug 2007). me peirane simera tilefono apo tin antiprosopia gia anava8misi logismikou ston egefalo (dorean) , 8a parei eipane 15mins-20mins. to opio mou eipane boro na to kano se opoiadipote antiprosopia.. mipos gnorizete ti akrivos veltionei to sigekrimeno logismiko? euxaristo poli! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Στο νέο VW Golf VI, σε όλες τις εκδόσεις, ο βασικός εξοπλισμό ςπεριλαμβάνει στάντρ το ESP και 7 αερόσακους (ο 7ος είναι αυτός για τα γόνατα του οδηγού). πηγή: autocar Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
COSTAS_ Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 kalimera stin parea! katexo k ego ena golf tsi gt sport 140ps(agora aug 2007). me peirane simera tilefono apo tin antiprosopia gia anava8misi logismikou ston egefalo (dorean) , 8a parei eipane 15mins-20mins. to opio mou eipane boro na to kano se opoiadipote antiprosopia.. mipos gnorizete ti akrivos veltionei to sigekrimeno logismiko? euxaristo poli! Την έκανα και εγώ και με πιάσανε τα νεύρα μου. Για την προστασία του compressor, μεινώνεται η απόδοση ροπής στο φάσμα από 1500 - 2500 στροφές. Η διαφορά, μετά την αναβάθμιση, είναι αισθητή. (Πολύ θα ήθελα να ήταν όπως πριν :chair:) Κώστας Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thpap Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Την έκανα και εγώ και με πιάσανε τα νεύρα μου. Για την προστασία του compressor, μεινώνεται η απόδοση ροπής στο φάσμα από 1500 - 2500 στροφές. Η διαφορά, μετά την αναβάθμιση, είναι αισθητή. (Πολύ θα ήθελα να ήταν όπως πριν :chair:) Κώστας Σοβαρά Κώστα?? Τότε ποιο το όφελος της ύπαρξης του compressor άμα το αμάξι μας γίνει σαν το 122άρι που δεν έχει :( . Επειδή όπου να ναι θα πάω για το service των 15000κμ προφανώς θα μου το αναβαθμίσουν και μένα γνωρίζεις αν μπορώ να αρνηθώ την αναβάθμιση? Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθουμε αν η νέα έκδοση του twin charger TSI με τα 160 άλογα που φοράει ήδη το Golf Plus και πλέον και το νέο Golf είναι μηχανικά ίδιος με τον δικό μας TSI και αλλάζει μόνο το πρόγραμμά του ή όντως τελικά υπάρχουν σοβαρά προβλήματα και έτσι έχουν προβεί και σε μηχανικές αλλαγές σε μέρη του κινητήρα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
COSTAS_ Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Σοβαρά Κώστα?? Τότε ποιο το όφελος της ύπαρξης του compressor άμα το αμάξι μας γίνει σαν το 122άρι που δεν έχει :( . Επειδή όπου να ναι θα πάω για το service των 15000κμ προφανώς θα μου το αναβαθμίσουν και μένα γνωρίζεις αν μπορώ να αρνηθώ την αναβάθμιση? Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθουμε αν η νέα έκδοση του twin charger TSI με τα 160 άλογα που φοράει ήδη το Golf Plus και πλέον και το νέο Golf είναι μηχανικά ίδιος με τον δικό μας TSI και αλλάζει μόνο το πρόγραμμά του ή όντως τελικά υπάρχουν σοβαρά προβλήματα και έτσι έχουν προβεί και σε μηχανικές αλλαγές σε μέρη του κινητήρα? Είναι διαφορετική η καμπύλη απόδοσης της ροπής στις χαμηλές στροφές και μετά τις 2500 τα πράγματα είναι όπως και πριν. Δεν μπορείς να αρνηθείς την αναβάθμιση και θα την κάνουν έτσι και αλλιώς αφού είναι οδηγία του κατασκευαστή. Τώρα επειδή το θέμα είναι μεγάλο και οι ερωτήσεις σου αρκετές και για να μην βάζω links, μπορείς να επισκευθείς το άλλο forum (vwclub) όπου θα βρεις απαντήσεις που ζητάς. Κώστας Κώστας Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 kalimera stin parea! katexo k ego ena golf tsi gt sport 140ps(agora aug 2007). me peirane simera tilefono apo tin antiprosopia gia anava8misi logismikou ston egefalo (dorean) , 8a parei eipane 15mins-20mins. to opio mou eipane boro na to kano se opoiadipote antiprosopia.. mipos gnorizete ti akrivos veltionei to sigekrimeno logismiko? euxaristo poli! Εγω που το εκανα απο μονος μου (μεσω αντιπροσωπειας βεβαια και δωρεαν φυσικα εφοσον ακομα καλυπτεσαι απο την εργοστασιακη εγγυηση) δεν ειδα καποια αισθητη διαφορα μονο οτι ειναι πιο ομαλη η λειτουργια του και μου φαινεται οτι ειναι και ελαχιστα πιο οικονομικος. Ισως με τα GT να υπαρχει πιο αισθητη διαφορα αλλα πιστευω οτι παντα λειτουργουν με γνωμωνα την πιο αξιοπιστη και οικονομικη λειτουργια του κινητηρα, γι'αυτο και πρεπει να γινεται ανεξαρτητως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SubWrc Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Σοβαρά Κώστα?? Τότε ποιο το όφελος της ύπαρξης του compressor άμα το αμάξι μας γίνει σαν το 122άρι που δεν έχει :( . Επειδή όπου να ναι θα πάω για το service των 15000κμ προφανώς θα μου το αναβαθμίσουν και μένα γνωρίζεις αν μπορώ να αρνηθώ την αναβάθμιση? Επίσης υπάρχει κάποιος τρόπος να μάθουμε αν η νέα έκδοση του twin charger TSI με τα 160 άλογα που φοράει ήδη το Golf Plus και πλέον και το νέο Golf είναι μηχανικά ίδιος με τον δικό μας TSI και αλλάζει μόνο το πρόγραμμά του ή όντως τελικά υπάρχουν σοβαρά προβλήματα και έτσι έχουν προβεί και σε μηχανικές αλλαγές σε μέρη του κινητήρα? Πρέπει να αλλάζει και μηχανικά σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2459.shtml "Technology of the 160-PS TSI in detail For integration in the Golf, advance development of this TSI engine was comprehensive. A newly designed induction channel made it possible to eliminate gate switching to control the charge air movement. Noticeable results: optimized torque curve in the lower and middle engine speed range. Furthermore, Volkswagen a implementing a new generation of high-pressure injection valves; thanks to broader atomization of the fuel this leads to improved mixture homogenization and finally to optimized emissions. Furthermore, compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves." Παράθεση Greek generic pre-Rooted 12.1.A.1.201 & 205 Greek generic stock 12.1.A.1.201 Sony Xperia SP SlimKAT (4.4.2 for LBL) by bagyusz Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dis Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Είναι διαφορετική η καμπύλη απόδοσης της ροπής στις χαμηλές στροφές και μετά τις 2500 τα πράγματα είναι όπως και πριν. Δεν μπορείς να αρνηθείς την αναβάθμιση και θα την κάνουν έτσι και αλλιώς αφού είναι οδηγία του κατασκευαστή. Τώρα επειδή το θέμα είναι μεγάλο και οι ερωτήσεις σου αρκετές και για να μην βάζω links, μπορείς να επισκευθείς το άλλο forum (vwclub) όπου θα βρεις απαντήσεις που ζητάς. Κώστας Κώστας Μπορείς, υπογράφοντας και αναλαμβάνοντας την ευθύνη. Κάθε αυτοκίνητο ανήκει στον ιδιοκτήτη του. Ότι θέλει μπορεί να του κάνει, ή να μην του κάνει. Απλώς αν δεν ακολουθηθούν οι οδηγίες του κατασκευαστή παύει να ισχύει η εγγύηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eagle1 Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Τουλάχιστον βοηθά στην προστασία του,κάτι που είναι αρκετά σημαντικό. Πάντως αναβάθμιση λογισμικού έκαναν και σε φίλο με GTI πριν ενα μήνα περίπου,άρα και κάτι άλλο πρέπει να παίζει... Παράθεση GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER! [sigpic][/sigpic] My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
izavits Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Τουλάχιστον βοηθά στην προστασία του,κάτι που είναι αρκετά σημαντικό. Πάντως αναβάθμιση λογισμικού έκαναν και σε φίλο με GTI πριν ενα μήνα περίπου,άρα και κάτι άλλο πρέπει να παίζει... Εγώ όταν το πήγα για service πριν ένα μήνα περίπου (26 ή 27 Αυγ.) δε μου είπαν κάτι για αναβάθμιση. Λέτε να μην έχουν ενημερωθεί όλες οι αντιπροσωπείες? :worry: Παράθεση ilias Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thpap Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Πρέπει να αλλάζει και μηχανικά σύμφωνα με αυτό το άρθρο http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_2459.shtml "Technology of the 160-PS TSI in detail For integration in the Golf, advance development of this TSI engine was comprehensive. A newly designed induction channel made it possible to eliminate gate switching to control the charge air movement. Noticeable results: optimized torque curve in the lower and middle engine speed range. Furthermore, Volkswagen a implementing a new generation of high-pressure injection valves; thanks to broader atomization of the fuel this leads to improved mixture homogenization and finally to optimized emissions. Furthermore, compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves." Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Εξαιρετικά ενδιαφέρον το άρθρο θα το διαβάσω όλο!! Όντως τελικά έχουν αλλάξει κάποια πράγματα :(. Ας ελπίσουμε ότι οι περισσότεροι δεν θα συναντήσουμε σοβαρά προβλήματα στο μέλλον!!Πάντως δεν ξέρω αν συμφωνείτε και άλλοι, φίλος έχει από τα πρώτα TSI 140 που κυκλοφόρησαν! Aiσίως 55000 κμ αυτή τη στιγμή και ουδέν πρόβλημα από αυτά που ακούγονται! Ούτε κάψιμο λαδιών ούτε βαλβίδες ούτε δεν τουρμπίζει είτε ακόμα και το γνωστό πρόβλημα της 2ας στο γρανάζι που έβγαλαν τα περισσότερα πρώτα TSI!Συμπέρασμα: είναι τελικά και πως θα σου κάτσει μου φαίνεται :)! Φτου μην το ματιάξουμε!!!:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
solaris Δημ. September 24, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 24, 2008 Εγώ είναι να πάω το 170άρι για check-up την Τρίτη. Έχοντας κατά πάσα πιθανότητα την ανάγκη της αλλαγής συγχρονιζέ 1ης-2ας... Για την αναβάθμιση λογισμικού που ρώτησα (μιας και βλέπω κάποια προβληματάκια ομαλότητας κύλισης και γραμμικότητας) μου είπαν ότι γίνεται μόνο σε συγκεκριμένους αριθμούς πλαισίου... Βέβαια πριν από λίγο καιρό που είχα πάει σε μία άλλη αντιπροσωπεία μου είχαν πει πως είναι αναγκαστικό να γίνει... και ότι αν δεν ήθελα.... θα έπρεπε να υπογράψω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mirrorofsorrow Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Αποκάλυψη στο Παρίσι για το Golf GTI του 2009 http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56611.jpg Την ισχυρότερη έκδοση της έκτης γενιά του Golf θα αποκαλύψει η VW στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, δίνοντας συνέχεια στην παράδοση που θέλει το δημοφιλές μικρομεσαίο να εξελίσσεται με συνοπτικές διαδικασίες σε ένα πραγματικό "hot hatch". Ακολουθώντας κατά γράμμα το παράδειγμα του προκατόχου του, το νέο Golf GTI εκμεταλλεύεται την τεχνολογική υπεροχή που του εξασφαλίζει ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών VW. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2 λίτρων και το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που τον συνοδεύει προέρχεται από την προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου, όπως άλλωστε και το ημι-αυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο θα παραμείνει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Χάρη στον ανασχεδιασμό της εισαγωγής αέρα η απόδοση του δίλιτρου TSI έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, φτάνοντας τους 210. Παράλληλα η μέγιστη τιμή της ροπής αποδίδεται "χαμηλότερα", ενώ μείωση της τάξης των 10 γρ./χλμ. παρουσιάζουν και οι εκπομπές CO2. Παρά την αύξηση της ισχύος, πάντως, οι τιμές επιτάχυνσης του νέου Golf GTI έχουν διατηρηθεί σταθερές, καθώς τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 7,2 δευτερόλεπτα. Αντίθετα, για πρώτη φορά στην μακρά ιστορία του αυτοκινήτου συναντάται ένα ηλεκτρονικό σύστημα που μεταβάλλει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του γκαζιού, προσφέροντας την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Normal, Sport). Πέρα από τo Adaptive Chassis Control, που θα συνοδεύει και τις ισχυρότερες εκδόσεις του Scirocco, ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (XDS), θα φροντίζει για την ομαλή μεταφορά της ισχύος στην άσφαλτο. Σε επίπεδο σχεδίασης, το νέο Golf GTI δηλώνει ξεκάθαρα την ταυτότητά του, ενσωματώνοντας στο σύγχρονο προφίλ του, στοιχεία από τον παρελθόν. Εύκολα, λοιπόν, μπορεί κανείς να διακρίνει τους τροχούς αλουμινίου των 18 ιντσών, την αεροτομή στην κορυφή της τρίτης "πόρτας", τον αεροδυναμικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τις δύο -ξεχωριστές αυτήν τη φορά- απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό, το τιμόνι παραμένει επίπεδο στο κάτω τμήμα του, ενώ οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων διατηρούν το ρετρό σχεδιασμό τους. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το νέο Golf GTI θα ξεκινά στην βρετανική αγορά από τα 27.200 ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 900 ευρώ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56612.jpg Η διακριτική αεροτομή στην κορυφή της τρίτης πόρτας, οι δύο απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης του προφυλακτήρα διαφοροποιούν το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56618.jpg Οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων έχουν διατηρήσει τον ρετρό σχεδιασμό τους, παραπέμποντας στην πρώτη γενιά του Golf GTI. http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_56619.jpg Επίπεδο στο κάτω τμήμα του παρέμεινε το τριάκτινο τιμόνι του νέου Golf GTI. Χάρη στο Adaptive Chassis Control, o οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει την σκληρότητα της ανάρτησης και την απόκριση του κινητήρα. πηγή: in.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Αν ειναι αυτο, τοτε ειναι χαλια.:X P.S. Εχει βγει και 3η αναβαθμιση στα TSi/GT Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 Εξακολουθει να που αρεσει περισσοτερο το τωρινο GTI/GT Sport σαν εμφανιση. Αυτο φαινεται πολυ 'αναμενομενο'. Τα δε πισω φωτιστικα ειναι χαλια (μου θυμιζουν Hyundai Santa Fe κλπ) και τεραστια, μακρυα απο την 'λογικη' και του πιο συντηριτικου Γκολφ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
charlie_GR Δημ. September 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 25, 2008 παιδεια πλησιαζει ο καιρος για το 1 service και δεν ξερω σε ποια αντιπροσωπεια να το παω μενω θεσσαλονικη οποτε αν κανεις σας εχει να προτεινει μια γιατι εμεινε ευχαριστημενος ας κανει τον κοπο να το πει επισης για το τρεμουλο του αυτοκινητου στο ρελαντι τι εχετε να πειτε???? Παράθεση Live2Di3 <FFvsSK> UK burN 4 Me Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mrLOGIN Δημ. September 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2008 Μανδυλας is the best φιλε μου.τουλαχιστον σε εμενα ηταν αψογοι σε ολα.οσον αφορα το τρεμουλο παιζει ρολο η βενζινη αλλα απο οτι εχω ακουσει σε ολα το κανει αυτο αρα πιθανοτερα λειτουργουν ετσι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DrYannisK Δημ. September 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2008 Συμφωνω και εγω πως το νεο GTI δε μου αρεσει ιδιαιτερα. εχει ωραια μπροστινα φωτα αλλα η μασκα δε μου αρεσει και απορω γιατι βγαλαν την κυψελοειδη μασκα που εχουμε τωρα και που ολοι αγαπησαν. τα πισω φωτα δε μου αρεσουν. αλλα οι δυο μονες αποληξεις της εξατμισεις ειναι οντως ολα τα λεφτα. η διαφορα στον κινητηρα μικρη 10 αλογα αρα δεν αλλαξαν πολλα και αρα αξιζε που αγορασαμε το 5αρι και δεν περιμεναμε 2-3-4 χρονια να παρουμε το 6αρι. αυτο που μου αρεσε ειναι πως μπορει να ελεγχεις την σκληροτητα της αναρτησης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. September 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2008 Στην αλλαγη λαδιων ποσο λαδι σας εβαλαν? Εμενα περιπου 3λιτρα ενω το μανουαλ λεει 3.6. Βεβαια ο δεικτης ειναι πανω απο το μαξ, οπως ηταν και οταν το πρωτοπηρα. Φανταζομαι δεν ρουφηξαν ολα τα παλια λαδια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. September 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2008 Σας θυμίζει κάτι..... από τα παλιά??? http://img504.imageshack.us/img504/4747/golf4um7.jpg http://img504.imageshack.us/img504/golf4um7.jpg/1/w320.png http://img81.imageshack.us/img81/8461/golf6sg2.jpg http://img81.imageshack.us/img81/golf6sg2.jpg/1/w320.png . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
attnos Δημ. September 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2008 Στην αλλαγη λαδιων ποσο λαδι σας εβαλαν? Εμενα περιπου 3λιτρα ενω το μανουαλ λεει 3.6. Βεβαια ο δεικτης ειναι πανω απο το μαξ, οπως ηταν και οταν το πρωτοπηρα. Φανταζομαι δεν ρουφηξαν ολα τα παλια λαδια. Pezetai na min alaksane to filtro ladiou.. Oso gia to gti 6 apogoitevtika, giati an einai avto halia ta tsi tha einai akoma xirotera. Sigoura exei ta pleonektimata tou opos to clima, marese poli opos episis to timoni kai to tamplo pou eginan psilo alages, alla tipota allo. Oso gia tis anartiseis to kaneis se otidipote auto na rithmizoune apo mesa. Pantos herome olo kai pio poli pou pira to tsi gt sport 140 prin ena mina, evxaristimenos poly, kai anamenete na perimenoume to golfaki 7 sto opoio tha doume sigura megales alages, etsi pistevo:blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.