Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από μέλος του 4ΤF από Γερμανία που τιμολογήθηκε, έχουμε κ λέμε :

 

1.4 ΤSi 6τάχυτο -> 22.500€

1.4 ΤSi DSG -> 23.500€

 

Ο κινητήρας θα φορεθεί εκεί τουλάχιστο και στα Α3 και Α3 Sportback.

Υπάρχουν σκέψεις κατάργησης του 2.0 FSi.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Από μέλος του 4ΤF από Γερμανία που τιμολογήθηκε, έχουμε κ λέμε :

 

1.4 ΤSi 6τάχυτο -> 22.500€

1.4 ΤSi DSG -> 23.500€

 

Ο κινητήρας θα φορεθεί εκεί τουλάχιστο και στα Α3 και Α3 Sportback.

Υπάρχουν σκέψεις κατάργησης του 2.0 FSi.

 

Ναι, τι τιμές θα έχει όμως τελικά στην Ελλάδα;;

 

Και το μέλος ανέφερε πως ακόμα υπάρχει turbo-lag...Κάτι λογικό βέβαια. Καταναλώσεις δεν ανέφερε...προβλέπω γύρω στο 13-14 με σβέλτη οδήγηση.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

τα έδωσα ενδεικτικά , δεν είπα ότι θα αποκαλύψω και τις ελληνικές τιμές!

 

Εγώ πάντως κάνω μία πρόβλεψη, εκεί στα 22500 με 23000€ ενδιάμεσα δηλ στα 1600 και στο 2λιτρο GTi.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

23000 για 1,4 gt golf δεν δινω ...αποψη μου

 

Εγώ τα δίνω και τα παραδίνω! :D

Ας έρθει σε αυτήν την τιμή στην Ελλάδα και θα δείτε τί έχει να γίνει!

Link to comment
Share on other sites

τα έδωσα ενδεικτικά , δεν είπα ότι θα αποκαλύψω και τις ελληνικές τιμές!

 

Εγώ πάντως κάνω μία πρόβλεψη, εκεί στα 22500 με 23000€ ενδιάμεσα δηλ στα 1600 και στο 2λιτρο GTi.

 

Χεχε, οπωσδήποτε, τον προβληματισμό μου εξέφρασα, δεν απευθύνθηκα ειδικά σε εσένα.;)

 

Πιστεύω θα είναι από 1000 έως και 2000 Ευρώ παραπάνω από την εκτίμησή σου.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα δίνω και τα παραδίνω! :D

Ας έρθει σε αυτήν την τιμή στην Ελλάδα και θα δείτε τί έχει να γίνει!

 

Μην μας παραπλανούν οι τιμές Γερμανίας και ας περιμένουμε. Απ'ό,τι είδα στην Γερμανία η τιμή του Golf GTI είναι 24.200 Ευρώ....:worry: Link

 

εάν είναι στα 25Κ πιστεύω ότι δεν θα περπατήσει όσο το GTi θα πωλείται στα 28,5Κ

 

Group Vag είναι αυτό, αν είναι στα 23 πιστεύω θα έρθει σε εσωτερικό ανταγωνισμό με Leon κτλ. ...τι να πω, πολύ τα έχουν μπερδέψει αυτοί εκεί πέρα...

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

εχει ειπωθει και νωριτερα. με 22000 και 14αρι δεν θα τρεξει πολυ. με τοσα λεφτα γιατι να μην παρω το Cupra R το Ibiza που σιγουρα πιο βελιωσιμο μοτερ εχει,, ειναι και 18αρι, και πιο πολλα αλογα...μπορει να ειναι "Seat" και οχι "VW" αλλα απο μηχανικης αποψης ειναι η μερα με τη νυχτα...αλλο το 14αρι και αλλο ο 1.8Τ....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

εχει ειπωθει και νωριτερα. με 22000 και 14αρι δεν θα τρεξει πολυ. με τοσα λεφτα γιατι να μην παρω το Cupra R το Ibiza που σιγουρα πιο βελιωσιμο μοτερ εχει,, ειναι και 18αρι, και πιο πολλα αλογα...μπορει να ειναι "Seat" και οχι "VW" αλλα απο μηχανικης αποψης ειναι η μερα με τη νυχτα...αλλο το 14αρι και αλλο ο 1.8Τ....

 

Από μηχανικής άποψης μπορεί να αξίζει, αλλά το πλαίσιο του ενός με του άλλου απλά δεν συγκρίνονται,καμία σχέση!

 

Εγώ πιστεύω ότι ο ισχυρός αντίπαλός του θα είναι το νέο Leon, με ίδιο πλαίσιο, πιο σφιχτή ανάρτηση, ίδιους κινητήρες και φτηνότερο!! Να ήταν και όμορφο...θα έσκιζε!!

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

το golf στη γερμανια εχει μονο μια εκδοση με 200 ιππους?

ρωταω γιατι το astra 2.0t exei 2 Μια με 170 και μια με 200.

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

το golf στη γερμανια εχει μονο μια εκδοση με 200 ιππους?

ρωταω γιατι το astra 2.0t exei 2 Μια με 170 και μια με 200.

Ναι, μόνο την έκδοση των 200 ίππων έχει.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

τοτε γιατι δεν το εκανα εξαρχης μονοτουρμπινο?

μηπως εχουν βαλει μεγαλη τουρμπινα σε σχεση με τα κυβικα ωστε να την spoulαρουν μαζι τα καυσαερια και ο κομπρεσσορας? αν ειναι ετσι τοτε μιλαμε οτι το μοτερ θα βγαζει τρελα αλογα!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ποσα αλογα παραπανω να βγαλει hydro?ηδη το μοτερ θα ειναι σχεδον στα ορια του. μην ξεχνας οτι ειναι 14αρι...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

λεω μπορει να το ειχαν κανει μονοτουρμπινο αλλα δεν... και αυτο ειναι το ερωτημα μπας και τελικα εχουμε ενα μοτερ διαμαντι εστω και στα 1400? γιατι κομπρεσσορας και τουρμπινα μαζι σε ενα μικρο μοτερ δεν λεει καθολου εκτως και αν εχουν και αλλα σχεδια για το μελλον
Link to comment
Share on other sites

Hydro διάβασε από την αρχή το thread. Ο κομπρέσσορας μπήκε γιατί χαμηλά η τουρμπίνα έχει μεγάλο lag και γενικά λόγω λίγων κυβικών ο κινητήρας δεν θα τραβούσε. Στις υψηλές στροφές ο κομπρέσσορας αποσυμπλέκεται και λειτουγεί μόνο η τουρμπίνα.

 

Ο κινητήρας είναι πιεσμένος αλλά καμία σχέση με τα (κακά) χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός ΕVO για παράδειγμα. Είναι το ίδιο πιεσμένος με έναν 1,8Τ 225 ίππων.

Link to comment
Share on other sites

Hydro διάβασε από την αρχή το thread. Ο κομπρέσσορας μπήκε γιατί χαμηλά η τουρμπίνα έχει μεγάλο lag και γενικά λόγω λίγων κυβικών ο κινητήρας δεν θα τραβούσε. Στις υψηλές στροφές ο κομπρέσσορας αποσυμπλέκεται και λειτουγεί μόνο η τουρμπίνα.

 

Ο κινητήρας είναι πιεσμένος αλλά καμία σχέση με τα (κακά) χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός ΕVO για παράδειγμα. Είναι το ίδιο πιεσμένος με έναν 1,8Τ 225 ίππων.

xmmm :blink: Mia aporia... Poia einai ta "(κακά) χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός ΕVO" Exeis mpei pote mesa kai 3ereis na fantastw?? Giati ean nai.. tote na pw ston filo mou na to dwsei kai na parei kana Fiat 127.... :lol: :lol:

"Ολυμπιακός τε και αιγάλεω αεί νικάν, έτεροι δε γαμησθώσιν" :D

Μητροπουλέων ο Παράγκιος 330 BC

Link to comment
Share on other sites

xmmm :blink: Mia aporia... Poia einai ta "(κακά) χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός ΕVO" Exeis mpei pote mesa kai 3ereis na fantastw?? Giati ean nai.. tote na pw ston filo mou na to dwsei kai na parei kana Fiat 127.... :lol: :lol:

 

Eίναι νεκρός χαμηλά, και έχει αρκετό λαγκ. Όχι δεν έχω μπει, απλά, μεταφέρω αυτά που ακούω.

Link to comment
Share on other sites

τωρα συγκρινουμε μηλα με ...αγγουρια!

αλλο το μοτερ του EVO και αλλο το ...14αρι του VAG!

το μοτερ του EVO χαμηλα ΔΕΝ ειναι νεκρο. απλα οπως ολα τα τουρμπατα παρουσιαζει το αναλογο lag.

ο 1.8Τ μπορει να ειναι πιεσμενος στα 225 ps αλλα με εναν απλο προγραμματισμο εγκεφαλου μπορει να φτασει τα 260 χαλαρα. γενικοτερα ο 1.8Τ ειναι πολλα χρονια στο χωρο, εχει δοκιμαστει και εχει μονταριστει με πολλους τροπους φτανοντας ακομα και τα 700+ αλογα. βεβαια εκει εχει αλλαχτει σχεδον ολο το μοτερ.

προσωπικα δεν θα το επελεγα το 14αρι, ακομα και αν δεν σκοπευα να το βελτιωσω δινοντας παραπανω αλογα. ναι μεν θα ειναι αξιοπιστο λογω του οτι ειναι εργοστασιακα διπλοτουρμπινο, αλλα μην ξεχναμε την ροπη, που αποκλειεται να ειναι τοση οσο ενος 1.8Τ

και η ροπη ειναι αν μη τη αλλο πολυ σημαντικη....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

1,4 TSI 170hp : 24,5 κιλά 1750-4500 σαλ.

 

1,8Τ 180hp: 24 κιλά 1950σαλ. (και εδώ είναι σταθερή σε ένα εύρος, δεν έχω όμως τα στοιχεία)

 

2,0 ΤFSΙ 170hp : 28,5 κιλά 1800-4800σαλ.

 

Σε σχέση με τον 1,8Τ δεν υστερεί σε ροπή, κάθε άλλο, υστερεί όμως απέναντι στον TFSI. Το σημαντικότερο όμως πιστεύω είναι ο κομπρέσσορας χαμηλά που θα σου δίνει δύναμη σχεδόν από το ρελαντί!

Link to comment
Share on other sites

1,4 TSI 170hp : 24,5 κιλά 1750-4500 σαλ.

 

1,8Τ 180hp: 24 κιλά 1950σαλ. (και εδώ είναι σταθερή σε ένα εύρος, δεν έχω όμως τα στοιχεία)

 

2,0 ΤFSΙ 170hp : 28,5 κιλά 1800-4800σαλ.

 

Σε σχέση με τον 1,8Τ δεν υστερεί σε ροπή, κάθε άλλο, υστερεί όμως απέναντι στον TFSI. Το σημαντικότερο όμως πιστεύω είναι ο κομπρέσσορας χαμηλά που θα σου δίνει δύναμη σχεδόν από το ρελαντί!

 

Γιατί πήρες τον 180άρη και όχι τον 225άρη, αφού τον 225άρη χρησιμοποίησες πριν στην σύγκριση;;

 

Edit : Επίσης ο 2.0TFSI είναι 200 άλογα, όχι 170.

 

Edit2 : Η ροπή του 1.8Τ 225 είναι 28 κιλά περίπου. Οπότε κι εκεί υστερεί.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

H σύγκριση μεταξύ κινητήρων έχει νόημα όταν αυτοί έχουν παρόμοια ιπποδύναμη. Όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης τί να συγκρίνεις? Ο ισχυρότερος έχει βέβαια το πλεονέκτημα. Εννοείται λοιπόν πως σε επίπεδο απόδοσης δεν συγκρίνεται με τον δυνατό 1,8Τ.

Έφερα ως παράδειγμα τον 1.8Τ 225 διότι ως κινητήρας δεν έχει μεγάλο lag (όπως Ιmpreza-EVO) ή προβλήματα αξιοπιστίας ως απάντηση σε όσους θεωρούσαν τον TSI πολύ πιεσμένο κλπ. μιας και οι 2 κινητήρες έχουν παρόμοια άλογα/λίτρο.

 

Ο ΤFSI βγαίνει και σε 170 ίππους ως αντικαταστάτης του 1,8Τ 150 ίππων. Εξοπλίζει το νέο Α6.

Link to comment
Share on other sites

H σύγκριση μεταξύ κινητήρων έχει νόημα όταν αυτοί έχουν παρόμοια ιπποδύναμη. Όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης τί να συγκρίνεις? Ο ισχυρότερος έχει βέβαια το πλεονέκτημα. Εννοείται λοιπόν πως σε επίπεδο απόδοσης δεν συγκρίνεται με τον δυνατό 1,8Τ.

Έφερα ως παράδειγμα τον 1.8Τ 225 διότι ως κινητήρας δεν έχει μεγάλο lag (όπως Ιmpreza-EVO) ή προβλήματα αξιοπιστίας ως απάντηση σε όσους θεωρούσαν τον TSI πολύ πιεσμένο κλπ. μιας και οι 2 κινητήρες έχουν παρόμοια άλογα/λίτρο.

 

Ο ΤFSI βγαίνει και σε 170 ίππους ως αντικαταστάτης του 1,8Τ 150 ίππων. Εξοπλίζει το νέο Α6.

 

Οκ ( αν και και είναι ψιλοπερίεργο να συγκρίνεις την κορυφαία έκδοση ενός κινητήρα με τις detuned εκδόσεις άλλων ), αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι για ποιόν λόγο κάνεις αυτή τη σύγκριση, για να φανεί τι;;

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Για να φανεί... τίποτα! Ο ένας λέει ότι μπορεί να έχει 170 ίππους αλλά δεν έχει τη ροπή του 1,8Τ, το οποίο δεν ισχύει, ο άλλος λέει ότι είναι πολύ πιεσμένος κλπ. και του φέρνω παράδειγμα άλλων μοτέρ το ίδιο πιεσμένων που δεν έχουν πρόβλημα.

Απλά απαντάω...

Link to comment
Share on other sites

ο χρόνος θα δείξει...

αλλά και 1400cc με τόσα «μπιχλιμπίδια» δεν είναι κ ότι καλύτερο...εγώ εάν κοστίζει 24-25Κ το ΤSi θα προτιμούσα ΣΙΓΟΥΡΑ το ΤFSi των 2000cc και των 200hp έστω κ αν έδινα μόλις 3-4Κ παραπάνω.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...