Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος δεν θα δωσει αλλα πεντε χιλιαρικα να παρει ενα αληθινο gti??? ειτε λεγετε golf gti ή focus st, astra opc, civic type-r και γιατι οχι ενα "απλο" rx8? Επισεις υπαρχει και η corolla t-sport στα ιδια λεφτα, αλλα με περισσοτερα αλογα απο το γνωστο και αξιοπιστο ατμοσφαιρικο μοτερ του celica. Και μην μου πει κανεις για καυσιμα και που πηγε η βενζινη, αν καποιος θελει να κανει οικονομια στα καυσιμα, στα τελη, ασφαλειες κτλ... παιρνει ενα 1000αρι με 55 αλογα να κανει την δουλεια του ή κανα prius οχι golf gt.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

re si, edo to sigrinoun me to wrx, ti potapa aftokinitakia tous vazeis na koitaksoun tora...? st? opc? type-r? :P

oi perissoteroi tha sou apantisoun oti kai i gomena tis diafimisis... "nai omos afta den einai golf"...

 

to mono iper tou golf eite GT eite GTi einai oti vgenei kai tetraporto... kai theoro vlakeia otan ena aftokinito vgenei me 4 portes na to pareis 2porto... oute sportscar einai, oute coupe... einai apla ena 4 porto me "kolimenes" tis 2 portes... ara stin ousia xaneis!

(kai min akouso gia akampsia giati sto epipedo pou sizitate den vlepo kapoion ikano na tin katalavei).

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορω να καταλαβω ποιος δεν θα δωσει αλλα πεντε χιλιαρικα να παρει ενα αληθινο gti??? ειτε λεγετε golf gti ή focus st, astra opc, civic type-r και γιατι οχι ενα "απλο" rx8? Επισεις υπαρχει και η corolla t-sport στα ιδια λεφτα, αλλα με περισσοτερα αλογα απο το γνωστο και αξιοπιστο ατμοσφαιρικο μοτερ του celica. Και μην μου πει κανεις για καυσιμα και που πηγε η βενζινη, αν καποιος θελει να κανει οικονομια στα καυσιμα, στα τελη, ασφαλειες κτλ... παιρνει ενα 1000αρι με 55 αλογα να κανει την δουλεια του ή κανα prius οχι golf gt.

 

 

leon tfsi ;) ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

re si, edo to sigrinoun me to wrx, ti potapa aftokinitakia tous vazeis na koitaksoun tora...? st? opc? type-r? :P

oi perissoteroi tha sou apantisoun oti kai i gomena tis diafimisis... "nai omos afta den einai golf"...

 

to mono iper tou golf eite GT eite GTi einai oti vgenei kai tetraporto... kai theoro vlakeia otan ena aftokinito vgenei me 4 portes na to pareis 2porto... oute sportscar einai, oute coupe... einai apla ena 4 porto me "kolimenes" tis 2 portes... ara stin ousia xaneis!

(kai min akouso gia akampsia giati sto epipedo pou sizitate den vlepo kapoion ikano na tin katalavei).

 

 

αμα θελεις να την καταλαβεις , την καταλαβαινεις.......

Link to comment
Share on other sites

re si, edo to sigrinoun me to wrx, ti potapa aftokinitakia tous vazeis na koitaksoun tora...? st? opc? type-r? :P

oi perissoteroi tha sou apantisoun oti kai i gomena tis diafimisis... "nai omos afta den einai golf"...

 

to mono iper tou golf eite GT eite GTi einai oti vgenei kai tetraporto... kai theoro vlakeia otan ena aftokinito vgenei me 4 portes na to pareis 2porto... oute sportscar einai, oute coupe... einai apla ena 4 porto me "kolimenes" tis 2 portes... ara stin ousia xaneis!

(kai min akouso gia akampsia giati sto epipedo pou sizitate den vlepo kapoion ikano na tin katalavei).

 

Ε οχι και συγκριση wrx-golf gt μην τρελαθουμε σε λιγο θα μας πουν οτι ειναι καλυτερο και απο 911 gt3! Δεν λεω οτι ειναι κακο σαν αυτοκινητο, αλλα τα λεφτα ειναι πολλα και το αυτοκινητο λιγο, ασε που ειναι σχεδον ιδιο με το 1.6 fsi καλυτερα για μενα ενα focus st που ειναι και πολυ πιο ομορφο ή να περιμενουν για το νεο type-r. Eπισεις και το astra opc με 240ps, επιδοσεις golf r32 και τιμη 30000ε δεν ειναι καθολου ασχημο! Και μην ξεχναμε και το πανεμορφο rx8 που δεν παυει να ειναι κουπε και πισινοκουνα και πανω απ'ολα γκομενοπαγιδα, γιατι η γκομενες(συνηθως) δεν χαμπαριαζουν απο την λιγο πιο "αγρια" μασκα και το ενα νουμερο μεγαλυτερες ζαντες, το 95% σαν απλο golf 1.4 θα το βλεπει.

 

Υ.Γ. To leon tfsi εχει 200ps λογικα? και ποσο κοστιζει?

Link to comment
Share on other sites

re si, edo to sigrinoun me to wrx, ti potapa aftokinitakia tous vazeis na koitaksoun tora...? st? opc? type-r? :P

oi perissoteroi tha sou apantisoun oti kai i gomena tis diafimisis... "nai omos afta den einai golf"...

 

to mono iper tou golf eite GT eite GTi einai oti vgenei kai tetraporto... kai theoro vlakeia otan ena aftokinito vgenei me 4 portes na to pareis 2porto... oute sportscar einai, oute coupe... einai apla ena 4 porto me "kolimenes" tis 2 portes... ara stin ousia xaneis!

(kai min akouso gia akampsia giati sto epipedo pou sizitate den vlepo kapoion ikano na tin katalavei).

 

 

Ωωωπππ, τι κανουμε? Παλι μαλακιτσες λεμε? :p :lol: :D

(γνωριζομαστε με τον Energy... no worries)

 

 

Πρωτα απο ολα, διαφορα στην ακαμψια υπαρχει... τωρα το κατα ποσο ειναι αισθητη στην οδηγηση η οχι.... ερρρμμμ δεν ειμαι ο Schumacher για να την καταλαβω, αλλα ρε energy σκεψου:

 

1) H extra ακαμψια... εστω και μη αισθητη, βοηθαει στην μικροτερη μεταφορα συντονισμων και τριγμων στο αμαξι

2) εχεις 2 λιγοτερες πορτες... αρα... μικροτερες πιθανοτητες να χαλασει ενα παραθυρο, μια κλειδαρια.... etc etc....

3) αποθαρυνεις πολλους απο το να μπαινοβγαινουν στο αμαξι σου, γιατι δεν παρεχει την ευκολια.... δεν το κανεις minibus.... εισαι εσυ και η διμετρη Ρωσσιδα μονο... ;) Και αν χρειαστει... στην ζουλα μπορεις να βαλεις και 2 ατομα ακομα.

 

 

Προσωπικα, ποιο δυσκολα θα επελεγα ενα 5 πορτο γιατι απλα δεν βρισκω κανενα λογο να το κανω, αρκει βεβαια το τριπορτο να δυναται να μεταφερει 4 ατομα με ανεση.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

2) εχεις 2 λιγοτερες πορτες... αρα... μικροτερες πιθανοτητες να χαλασει ενα παραθυρο, μια κλειδαρια.... etc etc....

3) αποθαρυνεις πολλους απο το να μπαινοβγαινουν στο αμαξι σου, γιατι δεν παρεχει την ευκολια.... δεν το κανεις minibus.... εισαι εσυ και η διμετρη Ρωσσιδα μονο... ;)

μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι!!!:lol: :D

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

[.Γ. To leon tfsi εχει 200ps λογικα? και ποσο κοστιζει?

--------------------

/QUOTE]

 

Βγαινει με 185(στα 25Κ περιπου) και μετα με chiparisma της revo παει και στα 200 και στα 225 και στα 250 κ.ο.κ(με αναλογες μηχανικες παρεμβασεις εννοειται)

Link to comment
Share on other sites

Το GT έχει βγεί ή θα βγεί με κιβώτιο DSG;

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Γκομενοπαγίδες τα αυτοκίνητα !!! όποιος πιστεύει κάτι τέτειο είναι το λιγότερο γελασμένος και βαθιά νυχτομένος , αυτά ίσχυαν εν μέρη στην δεκαετία του 80 , όποια γκόμενα πάει με κάποιον λόγο αυτοκινήτου :

Α)να είστε σίγουροι οτι θα πάει με τον όποιο επόμενο βρεθεί μπροστά της με καλύτερο αυτοκίνητο ή οτι θεωρήση αυτή καλύτερο

Β)το κοριτσάκι δεν έχει καθόλου νοημοσύνη

Γ)έχει πάρει μέχρι και τα παρκόμετρα

και όπως πάντα περί ορέξεως κολοκυθόπητα (ισχύει για όλους).

 

 

Αναφέρθηκαν κάποια μοντέλα αυτοκινήτων τα οποία σαφώς είναι καλύτερα απο το Golf Gt σε ορισμένους τομείς άλλα και +6.000 παραπάνω δεν είναι και λίγα και με αυτά τα χρήματα πας σε άλλες κατηγόριες αυτοκινήτων.

Και εδώ περί ορέξεως κολοκυθόπητα.

 

Με όλο το σεβασμό προς τους Operators, μου θυμίζει λίγο διαξιφισμούς το όλο thread ενώ είχα την εντύπωση ότι εδώ γράφονται απόψεις και γνώμες για ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου και όχι σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα.

 

Και για να σας προλάβω , δεν είμαι κολλημένος με τα Golf και γενικά με κανένα αυτοκίνητο ότι μου αρέσει και μπορώ το αγοράζω.

Link to comment
Share on other sites

Γκομενοπαγίδες τα αυτοκίνητα !!! όποιος πιστεύει κάτι τέτειο είναι το λιγότερο γελασμένος και βαθιά νυχτομένος , αυτά ίσχυαν εν μέρη στην δεκαετία του 80 , όποια γκόμενα πάει με κάποιον λόγο αυτοκινήτου :

Α)να είστε σίγουροι οτι θα πάει με τον όποιο επόμενο βρεθεί μπροστά της με καλύτερο αυτοκίνητο ή οτι θεωρήση αυτή καλύτερο

Β)το κοριτσάκι δεν έχει καθόλου νοημοσύνη

Γ)έχει πάρει μέχρι και τα παρκόμετρα

και όπως πάντα περί ορέξεως κολοκυθόπητα (ισχύει για όλους).

 

 

Αναφέρθηκαν κάποια μοντέλα αυτοκινήτων τα οποία σαφώς είναι καλύτερα απο το Golf Gt σε ορισμένους τομείς άλλα και +6.000 παραπάνω δεν είναι και λίγα και με αυτά τα χρήματα πας σε άλλες κατηγόριες αυτοκινήτων.

Και εδώ περί ορέξεως κολοκυθόπητα.

 

Με όλο το σεβασμό προς τους Operators, μου θυμίζει λίγο διαξιφισμούς το όλο thread ενώ είχα την εντύπωση ότι εδώ γράφονται απόψεις και γνώμες για ένα συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου και όχι σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα.

 

Και για να σας προλάβω , δεν είμαι κολλημένος με τα Golf και γενικά με κανένα αυτοκίνητο ότι μου αρέσει και μπορώ το αγοράζω.

 

Αναφερθηκαν αυτοκινητα με τα ιδια λεφτα και περισσοτερα αλογα οπως το leon και το corolla, η με μολις 3500ε πανω το ανωτερο και απο το golf gti, focus st.

 

Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι με ενα golf κανεις την ιδια εντυπωση στο αντιθετο φυλο οσο με ενα rx8 παω πασο, αλλα εναν loser δεν τον κανει αντρα ουτε μια F50 ουτε τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Ωωωπππ, τι κανουμε? Παλι μαλακιτσες λεμε? :p :lol: :D

(γνωριζομαστε με τον Energy... no worries)

 

 

Πρωτα απο ολα, διαφορα στην ακαμψια υπαρχει... τωρα το κατα ποσο ειναι αισθητη στην οδηγηση η οχι.... ερρρμμμ δεν ειμαι ο Schumacher για να την καταλαβω, αλλα ρε energy σκεψου:

 

1) H extra ακαμψια... εστω και μη αισθητη, βοηθαει στην μικροτερη μεταφορα συντονισμων και τριγμων στο αμαξι

2) εχεις 2 λιγοτερες πορτες... αρα... μικροτερες πιθανοτητες να χαλασει ενα παραθυρο, μια κλειδαρια.... etc etc....

3) αποθαρυνεις πολλους απο το να μπαινοβγαινουν στο αμαξι σου, γιατι δεν παρεχει την ευκολια.... δεν το κανεις minibus.... εισαι εσυ και η διμετρη Ρωσσιδα μονο... ;) Και αν χρειαστει... στην ζουλα μπορεις να βαλεις και 2 ατομα ακομα.

 

 

Προσωπικα, ποιο δυσκολα θα επελεγα ενα 5 πορτο γιατι απλα δεν βρισκω κανενα λογο να το κανω, αρκει βεβαια το τριπορτο να δυναται να μεταφερει 4 ατομα με ανεση.

 

ok... den exeis adiko... apla to golf kaloupi 5portou exei... kai paramenei...

den einai san to astra pou to evgalan me allo souloupi to 2porto...

to focus px, eite to pareis 5porto.. eite 3porto einai to idio aftokinito, mono pou xaneis tin efkolia ton 2 piso thiron...

AN thes 3porto... pigene pare ena coupe re aderfe!

 

oxi giati merikoi pernoun 3porta giati nomizoun oti einai coupe kai spor! :blink::lol:

Link to comment
Share on other sites

Αναφερθηκαν αυτοκινητα με τα ιδια λεφτα και περισσοτερα αλογα οπως το leon και το corolla, η με μολις 3500ε πανω το ανωτερο και απο το golf gti, focus st.

 

Τωρα αν εσυ πιστευεις οτι με ενα golf κανεις την ιδια εντυπωση στο αντιθετο φυλο οσο με ενα rx8 παω πασο, αλλα εναν loser δεν τον κανει αντρα ουτε μια F50 ουτε τπτ.

 

Σε διαβεβαιώ οτι εγώ δεν πιστεύω οτι κάνεις ίδια εντύπωση με ένα Golf όσο ένα RX8 όμως δεν με απασχολεί καθόλου το ποιός/α και αν θα με κοιτάξει λόγω αυτοκινήτου.

 

Τώρα για τα ποιό αυτοκίνητο είναι ανώτερο απο κάποιο άλλο το κρίνει ο χρόνος και οι πωλήσεις τις κάθε εταιρείας.

 

Και όπως είπα και πρίν στο θέμα της επιλογής αυτοκινήτου περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

 

Anyway αυτό που συνεχίζω να μην αντιλαμβάνομαι είναι τελικά το θέμα έχει να κάνει με το αν θα αγοράζατε το εν λόγω αυτοκίνητο σε σχέση-σύγκριση με κάποιο άλλο ή με τις απόψεις του οποιουδήποτε για το αυτοκίνητο που αναφέρει και μόνο.

Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος θα το εκτιμούσα.

Link to comment
Share on other sites

Σε διαβεβαιώ οτι εγώ δεν πιστεύω οτι κάνεις ίδια εντύπωση με ένα Golf όσο ένα RX8 όμως δεν με απασχολεί καθόλου το ποιός/α και αν θα με κοιτάξει λόγω αυτοκινήτου.

 

Δεν νομιζω να το εννοεις αυτο, οταν καποιος δινει τοσα λεφτα για αυτοκινητο, τον ενδιαφερει κατα πρωτο λογο η εμφανιση και η πολυτελεια για να κανει οσο το δυνατον μεγαλυτερη εντυπωση και να ξεχωριζει απο την μαζα. Φυσικα μεγαλο ρολο παιζουν και οι επιδοσεις, αλλα και αυτο μεσα στο "πακετο" ειναι, γιατι αν εχεις ενα γρηγορο αυτοκινητο, "τραβας τα βλεμματα" και το ενδιαφερον καποιων ανθρωπων που ειναι σχετικοι, αν δε εισαι πολυ γρηγορος αποκτας φημη, ολα ειναι στο παιχνιδι της εντυπωσης, αν οχι, ολοι θα κυκλοφορουσαν με accent.

 

Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι αυτος με το accent θα "γνωρισει" λιγοτερες γυναικες απο εσενα με το golf gt, προς θεου.

 

Αλλα ρε γαμωτο ας το παρουμε και αναποδα: περναει μια θεα απο μπροστα μας με ενα accent, παιζει και να μην την δουμε! Περναει με ενα golf gt, κατι πιανει το ματι μας! Περναει με ενα rx8, μενουμε λιγο μαμακες και στο τελος περναει μεσα σε μια ferrari fxx! ε ποιος δεν θα γινει ενα με την ασφαλτο να τον πατησει μηπως υπαρξει περιπτωσει να την γνωρισει! :lol:

 

Τώρα για τα ποιό αυτοκίνητο είναι ανώτερο απο κάποιο άλλο το κρίνει ο χρόνος και οι πωλήσεις τις κάθε εταιρείας.

 

Οι πωλησεις δεν θα δειξουν αν ειναι ανωτερο το golf gt απο τον ανταγωνισμο αλλα οι πιστες και τα χρονομετρα. Επισεις καποιοι που θελουν και αλλα αλογα θα ενδιαφεροντε να μαθουν ποσα ακομα μπορει να βγαλει αυτος ο κινητηρας σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να το εννοεις αυτο, οταν καποιος δινει τοσα λεφτα για αυτοκινητο, τον ενδιαφερει κατα πρωτο λογο η εμφανιση και η πολυτελεια για να κανει οσο το δυνατον μεγαλυτερη εντυπωση και να ξεχωριζει απο την μαζα. Φυσικα μεγαλο ρολο παιζουν και οι επιδοσεις, αλλα και αυτο μεσα στο "πακετο" ειναι, γιατι αν εχεις ενα γρηγορο αυτοκινητο, "τραβας τα βλεμματα" και το ενδιαφερον καποιων ανθρωπων που ειναι σχετικοι, αν δε εισαι πολυ γρηγορος αποκτας φημη, ολα ειναι στο παιχνιδι της εντυπωσης, αν οχι, ολοι θα κυκλοφορουσαν με accent.

 

Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι αυτος με το accent θα "γνωρισει" λιγοτερες γυναικες απο εσενα με το golf gt, προς θεου.

 

Αλλα ρε γαμωτο ας το παρουμε και αναποδα: περναει μια θεα απο μπροστα μας με ενα accent, παιζει και να μην την δουμε! Περναει με ενα golf gt, κατι πιανει το ματι μας! Περναει με ενα rx8, μενουμε λιγο μαμακες και στο τελος περναει μεσα σε μια ferrari fxx! ε ποιος δεν θα γινει ενα με την ασφαλτο να τον πατησει μηπως υπαρξει περιπτωσει να την γνωρισει! :lol:

 

Σαφέστατα και το εννοώ είναι προσωπική μου άποψη και μιλάω για μένα , δεν θα αγόραζα ποτέ ένα αυτοκίνητο με κριτήριο πόσοι/ες θα με κοιτάξουν έχω άλλα κριτήρια anyway δεν διαφωνούμε απλά ταξινομούμε διαφορετικά τα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου.

 

Οι πωλησεις δεν θα δειξουν αν ειναι ανωτερο το golf gt απο τον ανταγωνισμο αλλα οι πιστες και τα χρονομετρα. Επισεις καποιοι που θελουν και αλλα αλογα θα ενδιαφεροντε να μαθουν ποσα ακομα μπορει να βγαλει αυτος ο κινητηρας σε σχεση με τον ανταγωνισμο.

 

Αν το ανώτερο κρίνεται απο το πόσο γρήγορο είναι ,ναι δεν θα το δείξουν οι πωλήσεις τώρα για το πόσα ακόμα άλογα μπορεί να βγάλει αυτό με ενδιαφέρει να το μάθω όχι για να το αγοράσω άλλα γιατί παρακολουθώ 15 χρόνια τα καινούργια μοντέλα και ειδικά όταν έχουν τέτοιου τύπου καινοτομίες.

Link to comment
Share on other sites

Αν το ανώτερο κρίνεται απο το πόσο γρήγορο είναι ,ναι δεν θα το δείξουν οι πωλήσεις τώρα για το πόσα ακόμα άλογα μπορεί να βγάλει αυτό με ενδιαφέρει να το μάθω όχι για να το αγοράσω άλλα γιατί παρακολουθώ 15 χρόνια τα καινούργια μοντέλα και ειδικά όταν έχουν τέτοιου τύπου καινοτομίες.

 

Τι εννοεις καινοτομιες? Τα πολλα αλογα απο λιγα κυβικα ή το turbo? Το turbo ειναι 100 χρονων εφευρεση. Εδω και χρονια turbo αυτοκινητα χαμηλου κυβισμου με καλες επιδοσεις και πολυ καλες τιμες φτιαχνει η fiat, ομως δεν βλεπω να το συνεχιζει με τα τελευταια punto. Γιατι αραγε? Γιατι μαλλον μονο χωρες σαν την Ελλαδα συγκινουν τετοιες "καινοτομιες". Επισεις πολλα αλογα βλεπουμε και απο μολις 1300κ.ε εδω και χρονια απο τους wankel της mazda. Εγω δεν βλεπω καποια καινοτομια, ειναι λογικο με turbo να παρουμε περισσοτερα αλογα. Αν εβγαζε εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα 1.4 με 170ps τοτε θα της εβγαζα το καπελο. Να σου θυμιζω οτι στην f1 η ferrari, η honda, η cosworth, η porche, η bmw κτλ. ειχαν κινητηρες 1.5tυrbo που εβγαζαν μεχρι και 900ps πριν το 1990, μεγαλος εισαι θα το προλαβες. Δλδ τοσο καινοτομικο σου φαινετε να βγουν 170ps απο 1.4t συμβατικο μοτερ, το 2006? Εμενα οχι και τοσο.

Link to comment
Share on other sites

Razor η απόλυτη τιμή ιπποδύναμης σε σχέση με τα κυβικά είναι ένα μόνο στοιχείο που κρίνει έναν κινητήρα. Η κατανάλωση, η αξιοπιστία η ποιότητα λειτουργίας είναι επίσης σημαντικά πράγματα.

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψιν λοιπόν ο TSI είναι καινοτομία.

Οι 1,4 τούρμπο της Φίατ είχαν λειτουργία on-off, καμία προοδευτικότητα, που δεν ενοχλεί στις κόντρες, αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση είναι πρόβλημα. Έβγαζαν και 40 λιγότερα άλογα, αλλά αυτό είναι το ελάχιστο στη σύγκριση με τον TSI.

 

H οποιαδήποτε εταιρεία (πχ. Ηuyndai) μπορεί να βγάλει κινητήρα ατμοσφαιρικό με πάνω από 100ίππους/λίτρο το θέμα είναι όμως τί παραχωρήσεις θα κάνει στους άλλους τομείς (ευχρηστία, κατανάλωση κλπ.) για αυτό και βλέπουμε σπάνια τέτοιες υλοποιήσεις.

Link to comment
Share on other sites

η honda ομως εχει καταφερει να βγαλει τετοιες αποδοσεις (Κ20Α)..

εχει βεβαια το "σκαλοπατι" του VTEC, αλλα δεν ειναι ουτε λειτουργια on-off, ουτε του λειπει η προοδευτικοτητα..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις καινοτομιες? Τα πολλα αλογα απο λιγα κυβικα ή το turbo? Το turbo ειναι 100 χρονων εφευρεση. Εδω και χρονια turbo αυτοκινητα χαμηλου κυβισμου με καλες επιδοσεις και πολυ καλες τιμες φτιαχνει η fiat, ομως δεν βλεπω να το συνεχιζει με τα τελευταια punto. Γιατι αραγε? Γιατι μαλλον μονο χωρες σαν την Ελλαδα συγκινουν τετοιες "καινοτομιες".

apo dekembri anamenontai oi turbo ekdoseis gia to grande punto sta 1,4 kai 1,6 me apodoseis stin ippodynami tis takshs twn 150 kai 170 antistoixa.(alla mexri na toys anakoinwsei h fiat dn boroume na kseroume akribws posa vgazxoyne;) ;) ;) to idio anamenete na ginei kai sthn 149 se enamisi -dyo xronia(opote vgei..)

to kainoyrgio mini kathws kai to 207 anamenontai na exoyn ena 1600ari turbo me 150 aloga.H mitsubishi efodiazei to colt me turbo.kati mou leei oti ta turbo epistrefoyn

Link to comment
Share on other sites

η honda ομως εχει καταφερει να βγαλει τετοιες αποδοσεις (Κ20Α)..

εχει βεβαια το "σκαλοπατι" του VTEC, αλλα δεν ειναι ουτε λειτουργια on-off, ουτε του λειπει η προοδευτικοτητα..

 

O K20A έχει ημερομηνία λήξης (ανάγκη ανακατασκευής) πριν τα 200.000χλμ. αν και Honda.

H διαφορά απόδοσης εκατέρωθεν του Vtec δεν είναι βέβαια αντίστοιχη ενός τούρμπο είναι όμως αισθητή και το μεγαλύτερο "έλλειμα" του κινητήρα είναι η ροπή χαμηλά. Το μεγάλο παράπονο των χρηστών του S2000 είναι ότι δεν μπορούν να ντριφτάρουν εκτός Vtec.

Είναι ενδεικτικό ότι η Honda άλλαξε στο facelift (σε ΗΠΑ και Ιαπωνία) τον δίλιτρο κινητήρα (κόκκινο 9000σαλ.) με υπερκυβισμένη έκδοση στα 2,2 λίτρα (με αύξηση της διαδρομής) ρίχνοντας το όριο περιστροφής στις 8000σαλ. και διατηρώντας την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά καμπύλης ροπής του 2ου κινητήρα όμως, παρά την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη, του προσδίδουν καλύτερες επιδόσεις σε κάθε μέτρηση.

Link to comment
Share on other sites

O K20A έχει ημερομηνία λήξης (ανάγκη ανακατασκευής) πριν τα 200.000χλμ. αν και Honda.

H διαφορά απόδοσης εκατέρωθεν του Vtec δεν είναι βέβαια αντίστοιχη ενός τούρμπο είναι όμως αισθητή και το μεγαλύτερο "έλλειμα" του κινητήρα είναι η ροπή χαμηλά. Το μεγάλο παράπονο των χρηστών του S2000 είναι ότι δεν μπορούν να ντριφτάρουν εκτός Vtec.

Είναι ενδεικτικό ότι η Honda άλλαξε στο facelift (σε ΗΠΑ και Ιαπωνία) τον δίλιτρο κινητήρα (κόκκινο 9000σαλ.) με υπερκυβισμένη έκδοση στα 2,2 λίτρα (με αύξηση της διαδρομής) ρίχνοντας το όριο περιστροφής στις 8000σαλ. και διατηρώντας την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά καμπύλης ροπής του 2ου κινητήρα όμως, παρά την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη, του προσδίδουν καλύτερες επιδόσεις σε κάθε μέτρηση.

 

ΤΙ??? :wacko:

 

Που διαβασες οτι ο k20a θελει ανακατασκευη? στο manual του κατασκευαστη ....ή στο ειπε ο φιλος σου που δεν θελει να βλεπει γιαπωνεζικα αυτοκινητα ας πουμε? :lol:

 

"Εκτος vtec" τι ειναι αυτο παλι? το vtec εχει καποια σταδια και στους κινητηρες με i-vtec δεν υπαρχει μεγαλο σκαλοπατι.

 

Στις ΗΠΑ δεν κυκλοφορισε ποτε type-r μονο το coupe (si) και αυτην την στιγμη εχει τον k20z3 2.0l 200ps.

 

Η Ηuyndai εχει μοτερ 2.3 με 160ps χωρις turbo αλλα με μεταβλητου χρονισμου βαλβιδες, μια χαρα αν σκεφτεις οτι η 523 με το πολυπλοκοτερο vanos βγαζει απο 2.5 177ps και το accord με i-vtec 2.0 155ps και δεν ειναι καθολου περιεργο να δουμε και καλυτερο κινητηρα μιας και μιλαμε για μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες με τεραστια κερδη πολλα περισσοτερα απο το vag group.

 

Επισεις δεν ειναι τυχαιο που εκτος την bmw με το πολυπλοκοτατο vanos που εχουν οι γνωστες Μ (και οχι μονο), καμια αλλη εταιρια στην ευρωπη δεν εχει συστημα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων, δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζεις.

 

Υ.Γ. Αν καποιος θελει να ντριφταρει με 800rpm ας παρει ενα SRT-10 Viper Venom 1000 με 150 κιλα ροπη στις 3800rpm να γουσταρει. :D

Link to comment
Share on other sites

εμενα στο Κ20Α γιατι αυτο που με αρεσει ειναι οτι με ενα Ηondata, μια spoon εξατμιση και μια χοανη παιρνεις 50 αλογα σχεδον..οφφ τοπικ!σορρυ!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

ΤΙ??? :wacko:

 

"Εκτος vtec" τι ειναι αυτο παλι? το vtec εχει καποια σταδια και στους κινητηρες με i-vtec δεν υπαρχει μεγαλο σκαλοπατι.

Εκτός VTEC εννoούμε κάτω από τις στροφές όπου "ενεργοποιείται" (με κάποιον τρόπο, υδραυλικά κυρίως αλλά ας μην μπούμε σε λεπτομέρειες) το τρίτο "κοκκοράκι" του εκκεντροφόρου με τις αγριότερες ρυθμίσεις (lift, overlap κτλ.). Δεν υπάρχουν άλλα στάδια.

 

Επισεις δεν ειναι τυχαιο που εκτος την bmw με το πολυπλοκοτατο vanos που εχουν οι γνωστες Μ (και οχι μονο), καμια αλλη εταιρια στην ευρωπη δεν εχει συστημα μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων, δεν ειναι τοσο απλο οσο νομιζεις.

Renault, Peugeot, Citroen, group FIAT, group VW... ίσως είναι κι άλλες.

 

 

Και...back on topic :

 

Razor η απόλυτη τιμή ιπποδύναμης σε σχέση με τα κυβικά είναι ένα μόνο στοιχείο που κρίνει έναν κινητήρα. Η κατανάλωση, η αξιοπιστία η ποιότητα λειτουργίας είναι επίσης σημαντικά πράγματα.

Η κατανάλωση όπως αποδεικνύεται είναι αυτή που αναμένεται από έναν κλασσικό κινητήρα αντίστοιχων ίππων. Και μην ακούω πως χαμηλά έχει ροπή και δεν καίει, γιατί αφού έχει ροπή στις χαμηλές στροφές, σημαίνει πως αποδίδονται και αρκετά άλογα σε αυτές τις στροφές. Αυτά τα άλογα, ρε παιδιά, με τι θα τα ταίσουμε; Με σανό;:p

 

Ποιότητα λειτουργίας υποδειγματική, ως φαίνεται, αξιοπιστία, θα δούμε.

 

Πραγματικά είναι μία αξιολογότατη κίνηση της VW και αν πετύχει μπράβο της και πραγματικά, συγχαρητήρια, αλλά ας μην πέφτουμε θύματα του marketing σε κάποια πράγματα...άκου εκεί χαμηλή κατανάλωση....

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...