Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΜΑΚΑΡΙ να μπορουσε και η Alfa Romeo να κανει ενα τετοιο εγχειριμα... Μακαρι να ειχα και εγω 170 αλογα στην 147 απο ενα μοτερ 1400cc και φυσικα και την αναλογη ροπη στο Θεο που κατ'εμε ειναι πιο σημαντικη απο τα αλογα!

 

Είναι ευχάριστο που υπάρχουν και κάποιοι ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι!

 

Και, μεταξύ μας, αν η Alfa είχε φτιάξει ένα TSI, τότε μπορεί να έπαιρνα και πάλι GT, αλλά όχι Golf, Alfa :).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

θελω να μαθω ποσο δυνατα τραβαει πανω απο τα 160χλμ.....

 

Γιατί σε απασχολεί αυτό; Έχει πράγματι σημασία; Πάντως αν σε βοηθάει, φτάνει την 5η στις 7300 σαλ (τελική 220) και την 6η κάπου κοντά στις 7000 σαλ (πάλι 220) -> πηγή 4Τ Απριλίου.

Link to comment
Share on other sites

Καλα σοβαρα μιλαμε??? Δεν ειναι αξιολογο το οτι ενα αυτοκινητο με κινητηρα 1400cc ειναι πιο γρηγορο σε ρεπριζ απο ενα αλλο αυτοκινητο 2500cc και "αγωνιστικα" γωνιδια??

 

ΜΑΚΑΡΙ να μπορουσε και η Alfa Romeo να κανει ενα τετοιο εγχειριμα... Μακαρι να ειχα και εγω 170 αλογα στην 147 απο ενα μοτερ 1400cc και φυσικα και την αναλογη ροπη στο Θεο που κατ'εμε ειναι πιο σημαντικη απο τα αλογα! Και δεν μιλαω σε διαστημα 3-5-7 ετων αλλα τωρα! ;)

Για να μην μιλησω για τον TSI των 1,2 λιτρων που οταν θα βγει στα 120 ατια θα ριχνει τσαγακια σε εμας με τις 147, Α3, 116 κλπ κλπ...

 

Σαν concept ειναι απλα πανεξυπνο και μπραβο τους για την προσπαθεια και την υλοποιηση... Αυτο λεω εγω! Το αν και κατα ποσο θα εχει επιτυχια αυτο το εγχειριμα θα το δειξει ο χρονος και οι πωλησεις! ;)

 

Τώρα πραγματικά μου φαίνεται ότι μου κάνεις πλάκα! :lol:Γιατί είναι ΤΟΣΟ ΤΡΕΛΟ ένα αυτοκίνητο που βγάζει 170hp με κομπρέσορα χαμηλά και τούρμπο ψηλά, να έχει καλύτερη ελαστικότητα χαμηλά από ένα τουρμπισμένο impreza (μ' αρέσει που το τονίζει κιόλας ο Νικόλας λες και του κάνει εντύπωση!!!); Τα άλογα μετράνε και το βάρος. Λυπάμαι που δεν μπορώ να παρασυρθώ από το νεανικό ενθουσιασμό σας αλλά με βάση αυτά που λένε τα χαρτιά όχι μόνο λογικό μου φαίνεται, αλλά αυτονόητο. :cool:

 

Υ.Γ. Συγνώμη επιπλέον που δεν μπορώ να μπω στη νοοτροπία σου του πιτσιρικά κοντράκια περί τσαγιάσματος κτλ. Φυσικά πάντα υπήρχαν και τα εξίσου γρήγορα σεατάκια ή τα skoda αν σε ενδιαφέρουν τα τσαγιάσματα στην τριάδα Α3-147-116.

 

Υ.Γ.2 Είδα την ιταλίδα σου τις προάλες κλασικά ποσειδώνιο μεροιά. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Γιατί σε απασχολεί αυτό; Έχει πράγματι σημασία; Πάντως αν σε βοηθάει, φτάνει την 5η στις 7300 σαλ (τελική 220) και την 6η κάπου κοντά στις 7000 σαλ (πάλι 220) -> πηγή 4Τ Απριλίου.

η εκτη ειναι overdrive δηλαδη

 

7300 σαλ ειναι πολλα για 5 και 1.4 βασικα ηθελα να μαθω με χρονο το 160-210

διοτι αν ειναι πανω απο 10 δευτερα τοτε εχουν κανει οτι και με το s40 την εκδοση με το turbo οπου ανοιγες χαντακι αλλα μεχρι τις 5500σαλ... εδω ειναι λιγο διαφορετικα αλλα δεν παυει να ειναι ιδια κατασταση που λογικα θα λυθει με ενα μεγαλυτερο turbo

Link to comment
Share on other sites

Τώρα πραγματικά μου φαίνεται ότι μου κάνεις πλάκα! :lol:Γιατί είναι ΤΟΣΟ ΤΡΕΛΟ ένα αυτοκίνητο που βγάζει 170hp με κομπρέσορα χαμηλά και τούρμπο ψηλά, να έχει καλύτερη ελαστικότητα χαμηλά από ένα τουρμπισμένο impreza (μ' αρέσει που το τονίζει κιόλας ο Νικόλας λες και του κάνει εντύπωση!!!); Τα άλογα μετράνε και το βάρος. Λυπάμαι που δεν μπορώ να παρασυρθώ από το νεανικό ενθουσιασμό σας αλλά με βάση αυτά που λένε τα χαρτιά όχι μόνο λογικό μου φαίνεται, αλλά αυτονόητο. :cool:

 

Υ.Γ. Συγνώμη επιπλέον που δεν μπορώ να μπω στη νοοτροπία σου του πιτσιρικά κοντράκια περί τσαγιάσματος κτλ. Φυσικά πάντα υπήρχαν και τα εξίσου γρήγορα σεατάκια ή τα skoda αν σε ενδιαφέρουν τα τσαγιάσματα στην τριάδα Α3-147-116.

 

Υ.Γ.2 Είδα την ιταλίδα σου τις προάλες κλασικά ποσειδώνιο μεροιά. ;)

Δεν εχει να κανει με την νοοτροπια του τσαγιασματος... Ποτε δεν μπηκα σε αυτην! Αν ειχα μπει με 21.000€ που εδωσα για την 147 θα ειχα αγορασει ενα αυτοκινητο με εντελως διαφορετικη νοοτροπια και φιλοσοφια απο την 147!

Απλα ειναι μερος της ανθρωπινης φυσης να ζηταει συνεχως περισσοτερα! Ετσι και εγω απο τα 75 αλογα του 106 πηγα στα 120 της 147 (105 τωρα μιας και παω για μεταβλητο!) και τωρα θα ηθελα παρα πολυ τα 170 του GT!

 

Θεωρω οτι αυτο το βημα που εκανε η VW ειναι πολυ θετικο για ολους μας... Ελπιζω οτι μεσω του ανταγωνισμου θα δουμε και εμεις οι οδηγοι μια ασπρη μερα! Θα δουμε τα περιφημα Uniair/Multiair που εδω και τοσο καιρο διαβαζω στο Alfisti.gr, θα δουμε τον 1,4Τ στην 149! Περιμενουμε την επομενη κινηση της BMW στα μικρα κυβικα στα οποια υστερει με τον αναιμικο 1600αρη... Θα δουμε τα Α3, Λεον, Οκταβια να αποκτουν πολλα αλογα στις "μικρες" τους εκδοσεις...

 

Η αποψη μου ειναι οτι η συγκεκριμενη τεχνολογια των TSI θα αποδειχθει το ιδιο επιτυχημενη με τον 20V 1.8T του VAG! Μπορει να μην εχει τις αντιστοιχες ανοχες για βελτιωση αλλα αποτελει ενα παρα πολυ καλο μοτερ!!

Link to comment
Share on other sites

Alfista μπορεί για εσένα να είναι αυτονόητο, δεν είναι όμως για όλους...οι περισσότεροι πιστεύουν πως ο κομπρέσσορας μπήκε για να αυξηθούν τα άλογα.

 

Hydro πράγματι η ροπή πέφτει μετά τις 4500σαλ. Αν δεν έπεφτε θα μιλούσαμε για 250+ άλογα! Θα γίνει κάποτε και αυτό (ήδη υπάρχει κιτ για 240 άλογα) μιας και ο κινητήρας σίγουρα αντέχει.

Link to comment
Share on other sites

Alfista μπορεί για εσένα να είναι αυτονόητο, δεν είναι όμως για όλους...οι περισσότεροι πιστεύουν πως ο κομπρέσσορας μπήκε για να αυξηθούν τα άλογα.

 

Hydro πράγματι η ροπή πέφτει μετά τις 4500σαλ. Αν δεν έπεφτε θα μιλούσαμε για 250+ άλογα! Θα γίνει κάποτε και αυτό (ήδη υπάρχει κιτ για 240 άλογα) μιας και ο κινητήρας σίγουρα αντέχει.

μα αυτο λεω αν βαλεις μια gt28rs αντι για αυτην που εχει η ενα μικρο turbo αλα smart στην θεση του κομπρεσσορα θα δεις οτι θα εχει ροπη τουλαχιστον 2 με 3 κιλα παραπανω διοτι οπως και να το κανουμε δεν κοβει απο το μοτερ αλλα προσθετει κατα πολυ.

το μοτερ δεν νομιζω να αντεξει στα χερια καποιου ο οποιος θα το παρει για κοντρα...... ενω τα 170 πιστευω οτι κρατανε αρκετα αλλωστε δεν ειναι πολυστροφο (χτυπαει 9αρες? ) :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ανεβάζει μέχρι τις 7500σαλ. περίπου (αν και είναι λίγο θολό αυτό).

Με τη max εργοστασιακή ροπή σε αυτές τις στροφές έχουμε τα 250 άλογα τα οποία με κατάλληλη ψύξη ο κινητήρας αντέχει και μάλιστα με πρακτικά εργοστασιακή αξιοπιστία.

Η "μαγκιά" θα είναι να το συνδυάσεις αυτό με τον κομπρέσσορα!

Link to comment
Share on other sites

λετε για το κιτ βελτιωσης???ανεβαζει στα 240 με εργοστασιακα τα ενδοτερα του μοτερ?με τη συμπιεση ολα αυτα?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

amelidis σίγουρα κάθε κίνηση αυτοκινητοβιομηχανίας που αυξάνει τον ανταγωνισμό είναι καλή. Απλά η σχετικά υψηλή κατανάλωση που τελικά το συνοδεύει καθώς το κόστος του κινητήρα TSI που κάπου διάβαζα ότι φτάνει (αν όχι ξεπερνάει) αυτό του δίλιτρου TFSI, προφανώς με προβληματίζουν σχετικά με το όλο εγχείρημα. Θα παρακολουθήσουμε την εξέλιξη και θα κρίνουμε. Απλά οι τυμπανοκρουσίες και οι θεοποιήσεις προσωπικά με εκνευρίζουν. ;)

 

Alfista μπορεί για εσένα να είναι αυτονόητο, δεν είναι όμως για όλους...οι περισσότεροι πιστεύουν πως ο κομπρέσσορας μπήκε για να αυξηθούν τα άλογα.

 

Νικόλα δεν είχα καταλάβει ότι απευθυνόσουν σε αρχάριους. :p Υπ' αυτό το σκεπτικό πάντως δικαιολογημένη η αναφορά σου. :)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

το αυτοκινητο το πηρε ο κολλητος μου σημερα το μεσημερι , το οδηγησα για λιγο , με λιγα λογια καταπληκτικο αυτοκινητο τρομερη ροπη απο χαμηλα πολυ καλο σφιχτο στησιμο που δεν ειναι κουραστικο , ποιοτητα κατασκευης εσωτερικα , απλα καταπληκτικη ωραια πλαστικα τρομερη εργονομια ποιοτικοι διακοπτες και αλλα καλουδια, το μοτερ πιστευω ειναι καταπληκτικο , μολις το βαλεις μπρος και ξεκινησεις σιγα σιγα να τον γνωριζεις ακουγετε ο ηχος του σαν να σου λεει πατησετο τσιτα , ετοιμο να τρεξει σαν αλογο κουρσας , οσοι ξερουν απο ιπποδρομο θα καταλαβουν.

Μαυρο 5 πορτο ηλιοροφη δωρο ο συναγερμος.Ο πωλητης της αντιπροσωπειας ο χειροτερος που εχω συναντησει στην ζωη μου .Το σαββατοκυριακο θα παμε μαλλον ταξιδακι οπου θα οδηγησω και εγω και θα εχω περισοοτερες εντυπωσεις ..

Παντως να πω την αληθεια μου δεν εχω ζηλεψει ποτε στην ζωη μου κατι που ειχε ενας αλλος , αλλα σημερα το ενιωσα αυτο , με την καλη εννοια παντα μιλαμε για τον κολλητο μου , χαρηκα παρα πολυ αλλα θα το ηθελα πολυ και εγω αυτο ...Μαλλον ηρθε η ωρα να μαζεψω χρηματα :lol: ειναι πολλα τα λεφτα Αρη!!!!!! Το Gti ηταν αυτο που τρελανε αλλα μαλλον δεν θα μαζεψω ποτε τοσα χρηματα για να το παρω αλλα και αν τα μαζεψω δεν ξερω αν θα τα εδινα , παντως ισως για το GT να τα εδινα.

Link to comment
Share on other sites

το καλυτερο βγηκε ο αντιπροεδρος κατι τετοιο της vw εδω στην ελλαδα και ειπε οτι τρωει μονο 5 λιτρα το χιλιομετρο!!!!!!!!!! με επιασαν κατι γελια μιλαμε....
Link to comment
Share on other sites

αρα κατι μας κρυβουν..... απο 1.4 να βγαζει με εργοστασιακα πιστονια μπιελες στροφαλο 250 αλογα και με δυο τουρμπο παει πολυ....

Τα πιστόνια είναι σφηρύλατα οι μπιέλες ενισχυμένες οι βαλβίδες άλλης σχεδίασης κ.λ.π. και ο κινητήρας γενικά καμία σχέση με το απλό 1.4 μόνο ο κυλινδρισμός είναι 1.4, 2.2 - 2.5 bar πίεση σηκώνει είναι δυνατόν να αντέξει σε αυτή την πίεση ένας απλός κινητήρας κάντε υπομονή λίγο καιρό θα δείξει τι αξίζει αν και πιστεύω οτι το μοτεράκι είναι διαμάντι.

Link to comment
Share on other sites

Τα πιστόνια είναι σφηρύλατα οι μπιέλες ενισχυμένες οι βαλβίδες άλλης σχεδίασης κ.λ.π. και ο κινητήρας γενικά καμία σχέση με το απλό 1.4 μόνο ο κυλινδρισμός είναι 1.4, 2.2 - 2.5 bar πίεση σηκώνει είναι δυνατόν να αντέξει σε αυτή την πίεση ένας απλός κινητήρας κάντε υπομονή λίγο καιρό θα δείξει τι αξίζει αν και πιστεύω οτι το μοτεράκι είναι διαμάντι.

το απλος μου αρεσε παντως...:p

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα μιλήσω σαν μηχανολόγος.... (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... :p ) όσον αφορά το μοτέρ για το αν θα αντέξει ή όχι....

 

Η τεχνολογία για να μπορεί να αντέξει υπάρχει... Υπάρχει και ακόμη ανώτερη τεχνολογία... Ποιό είναι το όλο θέμα; Το ΚΟΣΤΟΣ. Εκεί είναι το πιο δύσκολο μέρος που έχει να αντιμετωπίσει ο μηχανικός.

Σου λέει, θέλω να βγάζει ΤΟΣΑ άλογα και ΤΟΣΗ ροπή σε ΑΥΤΟ το φάσμα των στροφών και θέλω μικρή κατανάλωση. Μπορώ να το κάνω; Φυσικά και μπορώ, αλλά ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ;

Δεν υπάρχει αυτοκινητοβιομηχανία που να μην μπορεί να κατασκευάσει ένα τέτοιο μοτέρ. Όλοι μπορούν... άλλα όπως φαίνεται μόνο η VW κατάφερε να τον βγάλει στην μαζική παραγωγή. Μαγκιά της ;)

Link to comment
Share on other sites

ειναι πολλα τα λεφτα Αρη!!!!!!

 

To ξέρω φίλε μου, αλλά απ'ότι ακούω τα αξίζει! Άντε να περάσουν οι 2 μήνες ακόμα. Περιμένω εντυπώσεις σου από το ταξίδι!

 

ΥΓ: Πάντως μαύρο πεντάθυρο και με ηλιοροφή είναι και το test drive εκεί που το παρήγγειλα. Και είχε τέτοια να πάρω, καθώς και κόκκινα και ασημί, αλλά δεν τα ήθελα εγώ (ηλιοροφή για οικονομικούς λόγους, πεντάθυρο για αισθητικούς).

Link to comment
Share on other sites

Kατανάλωση (στοιχεία VW):

Polo GTI (1,8T 150 ίπποι) 7,8l/100χλμ

Golf GT 7,2l/100χλμ.

 

Οι απόλυτες τιμές βέβαια απέχουν από την πράξη, έχει σημασία όμως ότι το ελαφρύ Polo με τη light έκδοση του 1,8Τ καίει περισσότερο από το Golf GT.

Link to comment
Share on other sites

να δω το GT να βγαζει τετοια καταναλωση και τι στον κοσμο........

φανταζομαι : με 6η και 1,000 στροφες......

 

 

 

προσωπικα συνεχιζει να μην συγκινει καθολου το GT.......

Link to comment
Share on other sites

να δω το GT να βγαζει τετοια καταναλωση και τι στον κοσμο........

φανταζομαι : με 6η και 1,000 στροφες......

 

Ναι, περίπου έτσι. Πάντως και μόνο το γεγονός ότι μπορεί να επιτευχθεί λέει πολλά. Όποιος ενδιαφέρεται, ας ανατρέξει στο EVO Απριλίου. Εκεί θα δει ότι οι συντάκτες είχαν πολύ... ελεύθερο χρόνο: Πέτυχαν με το GTi κατανάλωση 5,6lt!!! Βέβαια, την επόμενη μέρα στην ίδια διαδρομή έκαναν 17,2...

 

Πάντως μέση κατανάλωση το GT έχει γύρω στα 10,5 λίτρα. Για τις επιδόσεις του είναι αρκετά καλή τιμή. Θυμηθείτε ότι δεν πρέπει να συγκρίνεται με τα 1400άρια σε ότι αφορά τον κινητήρα του. Πάντως από ένα ατμοσφαιρικό 2,3 που το συγκρίνει η ίδια η VW έχει σίγουρα αρκετά χαμηλότερη. Κάτι που δεν έχει ακουστεί βέβαια είναι ότι δουλεύει ΜΟΝΟ με 98άρα και άνω βενζίνη :(

Link to comment
Share on other sites

απολυτη πιεση λεμε

1 ατμοσφαιρα εινα η κανονικη ατμοσφαιρικη πειση σε καθε μοτερ + την πιεση που σηκωνει απο τις τουρμπινες

Link to comment
Share on other sites

Ανεβάζει 1,5 bar πίεση + 1 η ατμόσφαιρα = 2,5. Απλό.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

TO ειδα και απο κοντα με αυτοκολλητα απο αντιπροσωπεια.δεν διαφερει εξωτερικα απο τα αλλα golf η πλακα ειναι οτι το οδηγουσε κοπέλα..αχ.....
My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...