Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

bravo ston kyprio p esteile mail...alla mono k mono o tropos p ta grafan sto site fainotan aoristos.kapoios mas eipe kati..enas filos,enas filos filou ktl ta akoume edw k xronia se polla 8emata.

gi ayto mhn psarwnete me thn mia.

uparxoun arketa gt/tsi anw twn 100xil km...opoios den pisteuei kapoia stigmh na anebasw photo.xwris problhmata.k genika osoi anaferontai se problhmata panta lene malakies mono k mono gia na to pexoun exupnoi.

apo thn arxh h etairia eipe o kinhthras exei testaristei sta 300xil km.meinete se auto

Link to comment
Share on other sites

Aν μπορείς, παρακαλώ δώσε ένα link που να αφορά έστω και φήμη απόσυρσης.

 

Πλέον στο thread συμμετέχουν πολλοί κάτοχοι του αυτοκινήτου. Αν υπάρξει μηχανικό πρόβλημα από κατασκευαστικό σφάλμα/ατέλεια είναι βέβαιο ότι θα το μάθουμε εδώ από πρώτο χέρι από μέλη.

 

Καταρχήν μην πορώνεσαι. Λίγες σελίδες πριν στο ίδιο τόπικ θα βρεις το link που ψάχνεις. Τα προβλήματα που έχει βγάλει το οποιοδήποτε αμάξι οποιασδήποτε εταιρείας προσωπικά το μαθαίνω από τις γνωριμίες που έχω στο χώρο και όχι από τον οποιοδήποτε νεοέλληνα (και προφανώς σε καμία περίπτωση δεν αναφέρομαι ειδικά στους ιδιοκτήτες των golf αλλά ακόμα και των ιταλικών fiat). Την άποψη μου περί αξιοπιστίας την ανέφερα και παραπάνω. Θα αποδειχτεί μακροχρόνια και ούτε είναι σωστό να καταδικάσουμε το μοντέλο από τώρα, αλλά ούτε φυσικά να βγάλουμε συμπέρασμα ότι θα αποδειχτεί τέρας αξιοπιστίας.

Όλοι οι κινητήρες πρέπει να αποδείξουν την αντοχή τους στο χρόνο και μόνο ύστερα από το πέρασμα του μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα. Λογικό είναι πάντως όσο πιο πολύπλοκο είναι το εγχείρημα, τόσο περισσότερα ερωτηματικά να υπάρχουν για την ενδεχόμενη αξιοπιστία του. Νομίζω είναι ένα ερώτημα που ενδιαφέρει όλους εμάς τους φίλους της αυτοκίνησης.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

bravo ston kyprio p esteile mail...alla mono k mono o tropos p ta grafan sto site fainotan aoristos.kapoios mas eipe kati..enas filos,enas filos filou ktl ta akoume edw k xronia se polla 8emata.

gi ayto mhn psarwnete me thn mia.

uparxoun arketa gt/tsi anw twn 100xil km...opoios den pisteuei kapoia stigmh na anebasw photo.xwris problhmata.k genika osoi anaferontai se problhmata panta lene malakies mono k mono gia na to pexoun exupnoi.

apo thn arxh h etairia eipe o kinhthras exei testaristei sta 300xil km.meinete se auto

 

Ευχαριστω φιλε για τα καλα σου λογια. Αν μπορουσε ομως να μας δωσεις καποιες περαιτερων πληροφοριες και φωτογραφειες θα ηταν οντως πιο ξεκαθαρα αυτα που γραφεις σε ολους μας.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Κυπριος

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Egw shmera to phra kai apla den perigrafw allo!To pedal tou gaziou einai apla apisteyto(alla akoma apagoreytiko)!Milhsa arketh wra me to paidi ekei o opoios mou eksigise pws exei liwsei to TSI tou testdrive kai pws to amaksi den evgale kanena provlima.Allo pou mou eipe episis einai oti h V-power h aplh einai arketh gia to amaksi kai pws oi 100ares einai ypervoles.Egw exw akoma epifylakseis gia to thn venzini na vazw.mallon tha kataliksw afou kanw ena prooretiko service.pros to paron 100ara!To timoni episis apla sta spaei.G@MW!!!
Link to comment
Share on other sites

επειδη εχω FSI απο προσωπικη εμπειρια η 98 η 99 οκτανιων ειναι αρκετη, η 95 ειναι επισης οκ απο οτι μου ειπαν αλλα το αμαξι εχει μειωμενη αποδοση. H audi συνιστα premium unleaded. Φανταζομαι και η VW, δεν απαγορευει την απλη αλλα συνιστα την premium

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Τα έχουμε ξαναπεί για τις βενζίνες, όλες επιτρέπονται αλλά με τις 100αρες το αυτοκίνητο αποδεδειγμένα πηγαίνει πολύ καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

Katarxas kalimera kai kales diakopes na exoume,kai kiriws prosoxi stous dromous,oloi eimaste driver kai oloi skotonomaste kai 5-10 lepta pio arga na ftasoume den egine kai tpt.

Twra oson afora tin axiopistia tou Tsi alla kai twn ipoloipon amaxiwn prosopiki mou gnwmi einai oti eidika ta simerina amaxia ta kanoun poli analwsima me skopo se 8-9 ante 10 xronia to poli na xreiasteis allo amaxi.Alliws poli apla oi etairies tha mpainane mesa.Ama sou vgalei ena amaxi mia 10etia kai me 160.000 xlm kai xwris polles polles fhores tote exei vgei axiopisto.

Anaxiopista exoun vgei akoma kai oi mercedes (pou eimai fanatikos opados tis) auto den paei na pei oti OOOOLES oi mercedes einai xalia...

Einai kai o tropos me ton opoio to odigas,einai kai fisika kai o paragontas tixi,afou perneis ena new car kai stin 1h vdomada sou vgazei problem p.x. sto clima (seat leon 1.4 03 tou aderfou mou).

Eidika twra gia ton TSI kinitira pisteuw (kai tha fanei auto) oti einai axiopistos kinitiras gia ton logo oti i VW den tha ekaige to kalitero amaxi tis (golf), apla auto.

Ama eimai se merika lathos parakalw dexomai tin tapeini sas gnwmi.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

RE PAIDIA EXEIS DOKIMASI KANENAS NA VALEI TO SPRINT BOOSTER TOU BOULEKOU?

EKSIZI NA TO BALEI KAPOIOS (MILAO GIA TO TSi 140)??

 

Οχι μην το βάλεις δεν αξίζει , έχει λίγο καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού αλλά θα έχεις και αύξηση της κατανάλωσης.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά ύψους gt και tsi ωφείλεται στις ζάντες ή έχουν και διαφορά στο στήσιμο των αναρτήσεών τους;

Αξίζει η αλλαγή σε 17"; (πλεονεκτήματα - μειωνεκτήματα; )

 

Μετά απο αρκετό καιρό με το tsi νομίζω πως οι δυσαρεστημένες απόψεις για τα φρένα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο σύστημα υποβοήθησης πέδησης.. όταν πατηθεί απότομα το φρένο ο εγκέφαλος το αναγνωρίζει σαν στιγμή ανάγκης και φρενάρει πιο δυνατά ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, εικάζω απλώς και δεν το λέω με κανένα ίχνος σιγουριάς, πως με το απλό πάτημα του φρένου, ο εγκέφαλος αφήνει το αυτοκίνητο απλώς να επιβραδύνει και θα επέμβει σε ένα πιο ισχυρό πάτημα αναλόγως..(hopefully :>)

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια έχει παρατηρήσει κανείς μετά από γρήγορη βόλτα (5000-5500 rpm max) μυρωδιά καμμένου μετάλου από την μηχανή ? Η οποία φεύγει γρήγορα μεν, αλλά ...Προέρχεται μάλλον από τουρμπίνα?

 

TSI 7000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΕΣ! ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ. ΕΙΜΑΙ Ο ΠΙΟ ΝΕΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΩ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ GOLF GT ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ 16870km... ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!!!ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΙΧ:D
Link to comment
Share on other sites

Άρη χωρίς να θέλω να φανώ κακός, εγώ γνωρίζω άτομα με tsi που έχουν εμφανίσει προβλήματα. Προσωπικά στα πλαίσια της καλής πίστης το θεωρώ φυσιολογικό στα πλαίσια της βιομηχανικής αστοχίας υλικού οπότε δεν θα κατακρίνω το tsi όσον αφορά την αξιοπιστία. Είναι αστείο όμως από την άλλη και πρόωρο να θεωρείς ότι εφόσον αυτοκίνητα καινούργια με 10.000km δεν έχουν εμφανίσει προβλήματα, ότι μια τέτοια σχετικά πολύπλοκη μηχανική υλοποίηση είναι αξιόπιστη, πόσο μάλλον σε σχετικό βάθος χρόνου.

Επιπλέον οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπαίνουν στην άκρη από τους Ευρωπαίους προς όφελος των μακροχρόνια δοκιμασμένων κινητήρων turbo. Πειράματα με κινητήρες τύπου tsi δεν κάνει κανείς, παρότι κάποιοι έπαιζαν με αυτά πριν τη vw, ενώ επιπλέον έχουμε όλοι μας δει δημοσιεύματα σχετικά με ενδεχόμενη απόσυρση τους. Μην μπερδευόμαστε κι ας περιμένουμε να δούμε τι θα πει ο χρόνος. ;)

Για αυτο το λογο η VW θα βαζει στο Tiguan τον Tsi (απο 150/170/200 αν και

τον 200 μαλλον θα τον εχει απο τον 2λιτρο) γιατι ειναι ζημιαρης και θελει να

θαψει την επενδυση δισεκατομμυριων που εκανε στο μικρο Touareg και θα πουλαει τωρα μονο ποδηλατα. Ελεος απο τους πανταχοθεν ειδικους!!.

Τελικα αυτοι οι γερμανοι ειναι ασχετοι!!! και εμεις με τοσο λαμπρο παρελθον στην αυτοκινητοβιομηχανια (ΜΕΒΕΑ, ΠΟΝΥ για οσους ακομα θυμουνται) και φυσικα απεριοριστες γνωσεις το ανακαλυψαμε.

Αυτες οι κατα τεκμηριο αξιοπιστες μαρκες (ιαπωνικες κατα κορον) γιατι δεν

βγαζουν και κανα μοντελακι τυπου GOLF TSI , η παρομοιο? Γιατι απλως δεν

μπορουν να 'παιξουν' σε αυτη τη κατηγορια (αληθεια που ειναι η Corolla TS, Celica? To Yaris 1800 που παιζει? Η Nissan τι εχει? Η Mazda εχει το 3 MPS (260 αλογακια)αλλα βλεπετε κανενα στο δρομο? Γιατι? ) οχι λογω αξιοπιστιας αλλα λογω 'χαρακτηρα', οπως απλα λεγεται και που ειναι μια πολυ μεγαλη εννοια. Βεβαια και το θεμα αξιοπιστιας ειναι προς συζητηση μιας και ολες οι εταιρειες ζουν κατα βαση απο συντηρηση/επισκευες.

Κατοχος Corrado G60 απο καινουργιο ειχα φτασει στα ορια μου μετα απο 10 χρονια που το ειχα και το πουλησα λογω οικογενειας. Παροτι αλλαξα μερικες μαρκες απο τοτε μονο οταν ξαναπηρα το TSI (140) αισθανθηκα παλι ανετα.Οχι οτι μπορει να ειναι το καλυτερο σε ολα (τωρα στα 45 θελω και λιγο πιο ανετες αναρτησεις βεβαια σε συγκριση με το παρελθον), αλλα συνδυαζει τοσα πολλα οσο κανενα αλλο (παντα κατα τη γνωμη μου και εχοντας περασει απο τα χερια μου πολλα και καλα αυτοκινητα). Οσο για το θεμα αξιοπιστιας οπως εχω ξαναγραψει μεχρι τωρα 11000 χλμ τιποτα, ουτε τριξιματα, ουτε λαδια, μονο το γνωστο τρεμουλο στο ρελαντι μετα απο καποιο 'τρεξιμο'. Τωρα βεβαια τι ξημερωνει αυριο κανεις δεν το ξερει αλλα τιποτα προς το παρον δεν αναιρει το οτι το συγκεκριμενο δεν εχει προς το παρον ανταγωνιστη στην κατηγορια του (μιλαω για το 140 καθοτι το 170 παιζει σε αλλη κατηγορια μαλλον και αυτο ομως μονο του και μακρια απο τον ανταγωνισμο των΄'αξιοπιστων' ).

Link to comment
Share on other sites

Φίλος με Gt 22.000 χλμ περίπου αγορασμένο 4/2006 μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα απολύτως , έχει βάλει ελεύθερο φίλτρο και τελικό εξάτμισης και το σκίζει .

 

Εχω ακούσει για 2-3 μοτέρ που είχαν πρόβλημα προς τα βόρεια αλλα τίποτα επιβεβαιωμένο, είχαν βάλει πρόγραμμα απο μία εταιρεία στα βόρεια που το έφτιαξαν έλληνες και για την συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχω ακούσει καλά λόγια.

 

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΦΙΛΤΡΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΙΔΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ?

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο το λογο η VW θα βαζει στο Tiguan τον Tsi (απο 150/170/200 αν και τον 200 μαλλον θα τον εχει απο τον 2λιτρο) γιατι ειναι ζημιαρης και θελει να θαψει την επενδυση δισεκατομμυριων που εκανε στο μικρο Touareg και θα πουλαει τωρα μονο ποδηλατα. Ελεος απο τους πανταχοθεν ειδικους!!.

Τελικα αυτοι οι γερμανοι ειναι ασχετοι!!! και εμεις με τοσο λαμπρο παρελθον στην αυτοκινητοβιομηχανια (ΜΕΒΕΑ, ΠΟΝΥ για οσους ακομα θυμουνται) και φυσικα απεριοριστες γνωσεις το ανακαλυψαμε.

 

Εγώ δεν είπα ότι οι Γερμανοί είναι άσχετοι, είπα ότι έκαναν ένα εγχείρημα και μένει να δούμε την αξιοπιστία του μακροχρόνια, χωρίς να το καταδικάζουμε ή να το θεοποιούμε από την αρχή. Το αστείο λοιπόν του post εσύ το γράφεις λέγοντας ότι οι Γερμανοί είναι τα απίστευτα γατόνια και όλος ο υπόλοιπος κόσμος είναι ηλίθιοι και ανίκανοι. Ούτε φυσικά το golf είναι κανά ειδικό μοντέλο για να πεις ότι έχει τον απαιτούμενο χαρακτήρα όπως λες και γι αυτό πετυχαίνει. Η παντοδυναμία άλλωστε της toyota σε εμπορικό επίπεδο είναι αδιαμφισβήτητη.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε για τα καλα σου λογια. Αν μπορουσε ομως να μας δωσεις καποιες περαιτερων πληροφοριες και φωτογραφειες θα ηταν οντως πιο ξεκαθαρα αυτα που γραφεις σε ολους μας.

 

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Κυπριος

σε τι πληροφοριες στα 300κμ,αν θυμαμαι καλα το χα γραψει κ εδω το λινκ...την φωτο απο το κοντερ του φιλου με τα 100.000κμ?

Link to comment
Share on other sites

Το οτι εχει πουλησει τα περισσοτερα απο καταβολης του στην κατηγορια που εκεινο ξεκινησε και ολοι οι αλλοι ακολουθησαν δεν το κανει κανενα 'ειδικο αυτοκινητο' για σενα.

Οι χαρακτηρισμοι 'αστειο' , 'γατονια' κλπ απλως επιβεβαιωνει τα προλεχθεντα μου για αυτους που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα.

Οσο για τους 'Γερμανους' δεν πιστευω οτι τα χρονια σου (απο το υφος σου)

ειναι αρκετα για να κανουν εστω και μια επιφανειακη κριτικη.

Porsche, Mercedes, BMW, Audi (δεν αναφερω VW /Ford (την γερμανοαγγλικη)γιατι οπως καταλαβα δεν μετρανε) μαλλον ειναι αγνωστες λεξεις.

Γιατι αραγε αμα ρωτησεις τον οποιοδηποτε για τι αμαξι θα ηθελε (οχι τι μπορει)να παρει σκεφτεται συνηθως ενα απο τα παραπανω (με εξαιρεση κανα δυο ιταλικα)?

Οσο για την Toyota ειναι καλη σε αυτο που κανει και δικαιως ειναι εκει, αλλα ειλικρινα εσυ 'ονειρευτηκες' ποτε να παρεις μια Corolla(Auris) η Avensis οσο καλα και !!αν!! ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τους 'Γερμανους' δεν πιστευω οτι τα χρονια σου (απο το υφος σου) ειναι αρκετα για να κανουν εστω και μια επιφανειακη κριτικη.

 

Όταν ξεκινάς το λάθος από εδώ, καταλαβαίνεις ότι και το υπόλοιπο post σου πάει για άκυρο.

Επιπλέον ο χαρακτηρισμος αστειο χαρακτηρίζει όπως πολύ σωστά λες ουτοπικές απόψεις ατόμων που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Το πόσο καλά ξέρω τις εταιρείες φαίνεται από το σεβασμό που τρέφω για την καθεμιά, κάτι το οποίο προφανώς δεν ισχύει στην περίπτωση σου.

Επιπλέον τη μικρομεσαία κατηγορία δεν τη δημιούργησε το golf όπως φαντάζομαι χαριτολογώντας λες αλλά υπήρχε από πολύ παλαιότερα.

Οι προσωπικές μου πεποιθήσεις και γούστα φαντάζομαι δεν έχουν σχέση με το θέμα που συζητάμε. Αν σε ενδιαφέρουν τόσο πάντως έχω ονειρευτεί ένα land cruiser ή ένα freelander για εκτός δρόμου διαδρομές. Για τα μοντέλα της φάουβε δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο αφού δεν είναι στα δικά μου γούστα, χωρίς ωστόσο να μην εκτιμώ τα όποια προτερήματα τους.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Από το http://www.drive.gr

 

Η Volkswagen ανακοίνωσε πως ξεκινάει η διάθεση του νέου σπορ πακέτου εξοπλισμού “GT Sport” για το Golf και στην Ελλάδα. Διαθέσιμο αρχικά στις

3θυρες και 5θυρες εκδόσεις των Golf 1.4TSI (140Hp), 2.0 FSI και 2.0 ΤDI, το σπορ πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει μία αλά Golf GTI μάσκα με το χαρακτηριστικό μαύρο περίγραμμα, προφυλακτήρες (το κάτω τμήμα) και μαρσπιέ βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, σπόιλερ οροφής, ζάντες αλουμινίου 17’’ σε ελαστικά διαστάσεων 225/45 καθώς και σκούρα φωτιστικά σώματα.

 

 

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα, τα χρωμιωμένα όργανα του πίνακα ελέγχου καθώς και το σπορ δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων.

 

Αναλυτικά, οι τιμές:

GOLF 1.4 TSI 140Hp GT SPORT 3D - € 20.510

GOLF 1.4 TSI 140Hp GT SPORT 5D - € 21.340

GOLF 1.4 TSI 140Hp GT SPORT 3D DSG - € 22.880

GOLF 1.4 TSI 140Hp GT SPORT 5D DSG - € 23.710

GOLF 2.0 FSI 150Hp GT SPORT 3D - € 25.350

GOLF 2.0 FSI 150Hp GT SPORT 5D - € 26.330

GOLF 2.0 FSI 150Hp TIPTRONIC GT SPORT 3D - € 27.380

GOLF 2.0 FSI 150Hp TIPTRONIC GT SPORT 5D - € 28.360

GOLF 2.0 FSI 150Hp 4MOTION GT SPORT 3D - € 27.400

GOLF 2.0 FSI 150Hp 4MOTION GT SPORT 5D - € 28.380

 

GOLF 2.0 TDI 140Hp GT SPORT 3D - € 25.870

GOLF 2.0 TDI 140Hp GT SPORT 5D - € 26.850

GOLF 2.0 TDI 140Hp GT SPORT 3D DSG - € 27.910

GOLF 2.0 TDI 140Hp GT SPORT 5D DSG - € 28.890

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Μηπως την πατησαμε καπως εμεις οι πιο παλιοι?

Σιγουρα ολα αυτα τα παραπανω extra με μονο 450 ευρω περισσοτερα απο την παλια τιμη? (μονο οι 17ρες θα ειχαν τοσο παραπανω, χωρις λαστιχα).

Ξερει κανενας αν ο προφυλακτηρας του Gti κανει στο Tsi?

Ειναι το μονο που θελω να αλλαξω (ξερω οτι χρειαζονται καποιες μετατροπες, κυριως η μετωπη, αλλα εχω βρει καποια με μετασκευη που υποτιθεται οτι καθεται κανονικα με τη δικη του μετωπη. Τα προβολακια θελουν αλλαγη?

Εχει κανει κανενας κατι παρομοιο?

Link to comment
Share on other sites

Τα περι 17άρες πρέπει να είναι λάθος.

Ρώτησα σε δύο αντιπροσωπείες και μου είπαν ότι παραμένουν 16άρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...