Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για τον χρονο παραμονης προκειμενου να παρω ESP και αμαξι οπως το ηθελα περιμενα 6 μηνες(απο Μαιο μεχρι και Οκτωβριο) εγω , αλλα δε με πειραξε καθολου, γιατι η αναμονη αξιζε. Και σαν να μην εφτανε αυτο, μου ετυχε πανω στις 10 μερες κτησης και 1200km ενα τρακαρισματακι μπροστα στο προφυλακτηρα και το εχω βαλει ξανα στην ακρη μεχρι να το φτιαξω κι επομενως δε το κυκλοφορω τωρα. :( Τι να πω και εγω δηλαδη?? Παντως ακομα και με αυτην την ασχημη περισταση ειδα και παλι την ποιοτητα του Γκολφ.

 

Για χρωμα τωρα...Προτιμω κοκκινο GT sport , που δενει πολυ ομορφα με την μαυρη μασκα και προβολεις και δινει πολυ σπορτιφ εικονα, μαζι με μαυρο η σκουρο γκρι δερματινο σαλονι εσωτερικα. Κατα τη γνωμη μου πολυ ομορφος συνδυασμος.

Δευτερη επιλογη για μενα ειναι το ασπρο, το οποιο ειναι πολυ ωραιο και της μοδας αυτη τη περιοδο, το οποιο δενει πολυ ομορφα με τη μασκα και προβολεις.

Der Golf !!!

 

Der Mythos lebt weiter....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε όλους.

Λοιπόν μόλις μπήκα σπίτι και διάβασα με την ησυχία μου τις απαντήσεις σας καθώς είχα πάρει χαμπάρι από το πρωί στη δουλειά ότι είχαν μαζευτεί κάμποσες.

Κατ' αρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ όλους για την άμεση ανταπόκριση σας είτε τα σχόλια σας ήταν θετικά ή αρνητικά. Προπαντώς όμως ευχαριστώ που με καλοδεχτήκατε σε ένα τόσο . . . ανδροκρατούμενο thread!!! Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν σας δημιούργησα μια μικρή διχόνοια με το esp αλλά τουλάχιστον σας έδωσα θέμα για να γεμίσετε ακόμα τρεις σελίδες :lol:

Ε, να έχω και γω η καημένη να διαβάζω κάτι :O

 

Λοιπόν σήμερα το απόγευμα πήγα Παζαρόπουλο για τις τελικές υπογραφές. Το αμάξι θα είναι τελικά λευκό χωρίς esp. Απ'ότι μου είπε ο πωλητής ακόμα και όταν το πρωτοέκλεισα αν ήθελα esp δε θα μπορούσε να μπει διότι αυτό γίνεται μόνο κατόπιν παραγγελίας και οι παραγγελίες γι'αυτό το μοντέλο έχουν σταματήσει εδώ και 20-25 ημέρες (εγώ το έκλεισα 15 Οκτωβρίου!).

Link to comment
Share on other sites

[Οσο για το οτι θα βγει το καινουργιο μοντελο εμενα προσωπικα αυτο μου αρεσει πιο πολυ απο αυτο που θα βγει(τουλαχιστον οπως ειναι στις φωτο) αλλα γιατι δεν κοιταξες σε καποιο ελαφρως μεταχειρισμενο??Θα εχανες πιο λιγα χρηματα σε περιπτωση που θα ηθελες να το αλλαξεις με το καινουργιο.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Όντως το καινούργιο δείχνει λιγότερο όμορφο από το δικό μας. Όσον αφορά το μεταχειρισμένο δεν θα το κοίταγα ποτέ. Γενικά δεν θα έπαιρνα ποτέ μεταχειρισμένο αμάξι. Όπως έχει πει και κάποιος άλλος φίλος εδώ μέσα προτιμώ να περιμένω λίγο να μαζέψω τα χρήματα για κάποιο καινούργιο.

Link to comment
Share on other sites

μην αγχωνεσαι καθολου για το esp. :)

σιγουρα εαν το ειχε θα ηταν ενα + στο αμαξι αλλα και η ελλειψη του δεν σημαινει και πολλα, για καποιον που οδηγα σωστα , με το κεφαλι του καθαρο και που δεν νομιζει οτι ειναι οδηγος αγωνων φορμουλας 1.

 

Οδήγός αγώνων φόρμουλας 1 ? Who me ?

 

αυτο που λενε οτι το αμαξι μπορει να τουρμπισει μεσα στη στροφη και να πεταξει μουρη ισχυει αλλα μην σε τρομαζει διοτι στο golf tsi η λειτουργια του κινητηρα ειναι προοδευτικη και δεν θυμιζει σε τιποτα τα παλια αμαξια τουρμπο ( πουντο gt, uno turbo κ.ο.κ.)

 

Αυτό το κατάλαβα και γω όταν του έκανα test drive.

 

εχω το αμαξι εδω και 17 μηνες και χαιρομαι την καθε φορα που το οδηγαω( sportline 140 tsi).:rolleyes:

αυτο σου συνιστω να κανεις και εσυ:shifty:

 

Θα ακουθήσω τη συμβουλή σου να είσαι σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

σε ζηλευουν.

το τουρμπο ναι αποτομα δινει αλογα και μπορει να σε βγαλει εκτος πορειας οπως γενικα και ενα αυτοκινητο με πολλα κυβικα αλλα το μαθαινεις και φυσικα αυτο δεν ισχυει στο δικο σου με τα 122 αλογα! το δικο μου με τα 210 αλογα το εχω δωσει στην κοπελα μου αλλα προσεχτικα. απλα σου ειπαν πως μπορει να σου ξεφυγει γιατι αν εχεις πολλα αλογα και δεν εχεις συνηθισει τα πολλα αλογα τοτε πατας αποτομα το γκαζι και φευγεις εκτος. εσυ ομως εχεις μονο 122 αλογα οποτε μη φοβασαι.

οι τουρμπο κινητηρες της VW δε ν εχουν αποδειξει τιποτα παραπανω παρα την αξιοπιστια τους. ειναι κορυφαιοι και ολοι τωρα αντιγραφουν και βαζουν πλεον σε ολα τα μαοντελα τουρμπο .

το καινουργιο βγαινει αλλα θα εμφανιστει σε 3 μηνες και τοτε η αναμονη θα ειναι 6 μηνες αρα αν ηθελες καινουργιο θα περιμενες 9 μηνες το λιγοτερο. επισης ειναι απλα ενα λιφτινγκ αυτου που πηρες και τιποτα παραπανω. θα ειναι ποιο ακριβο.

δεν ειναι συνετο να παρεις ενα μοντελο μολις βγει αλλα να απεριμενεις ενα χρονο, αρα θα το επερνες σε 1μιση χρονο....

σιγα μη περιμενες .

επισης με αυτη τη λογικη PC μην αγορασεις ποτε γιατι παντα σε λιγο βγαινει καινουργιο!

αλωστε το 2012 θα βγει το νεο golf το οποιο θα εχει και πολλες αλλαγες, μηπως να περιμενες αυτο? ετσι και εμενα οτα ντο αγορασα το GTI τον ιουνιο του 2006 που μολις ειχε κλεισει ενα χρονο απο την παρουσιαση του, μου ελεγαν οσοι ζηλευαν πως σε ενα χρονο θα βγει το νεο. ναι καλα. εχουν περασει 2μιση χρονια οδηγικης απολαυσης κα ι τωρα παρουσιασαν το νεο και θα το βγαλουν μετα το απλο golf , σε κανα χρονο και θα αρχισει να κυκλοφορει στη νΕλλαδα μετα κα ι την προβλεπομενη αναμονη, το 2010. ε σιγα μη περιμενα απο ττο 2006, το 2010. ασε που δε αλλαξε ουτε σε αλογα ουτε σε κατι το ιδιαιτερο αλλα απο την αλλη η μασκα μπροστα δε λεει με τιποτα και απογοητευσε....

οποτε μη μασας αλαλ να απαντας οτι και εσυ για λιγα χρονια το πηρες και μετα θα παρεις το καινουργιο! χεχεχεχ

 

Η κοπελιά σου πρέπει να είναι πολύ τυχερή που έχει οδηγήσει αμάξι με 210 άλογα !!!

Το 2012 που θα βγεί το καινούργιο golf μόλις θα έχω ξεχρεώσει το δικό μου οπότε φεύγουμε με χίλια για το no. 7 :lol:

Link to comment
Share on other sites

και τελος δεν αγοραζεις ενα αυτοκινητο σκεπτομενος ποσο ΘΑ το πουλησεις μετα απο χρονια. σημασια εχει να περνας καλα με αυτο οσο το εχεις. μετα απο χρονια μπορει να μη τοεχεις γιατι θα το εχεις τρακαρει η θα στο εχουν κλεψει η θα εχεις πεθανει η θα εχεις πολλα λεφτα η η η η η θα εχεις παντρευτει εναν με πολλα λεφτα

 

Αυτό το τελευταίο ειδικά πολύ το εύχομαι !!!:lol:

Link to comment
Share on other sites

Και αλλοι βεβαια μπορουν να μην συμφωνησουν μαζι μου αλλα σημασια εχει τι αρεσει στον καθενα και ειδικα το gt sport/gti του τωρινου για μενα ειναι ομορφοτερο και πιο σπορ απο το αναμενομενο.

Αν σκεφτεις και ολας οτι κατα βαση ειναι τα ιδια αυτοκινητα, γιατι να παρω κατι που δεν μου αρεσει οπτικα? Μονο για αξια μεταπωλησης και ποσο ωστε να συμβιβαστω με την εικονα του για οσο καιρο το εχω?

Καλοριζικο και καλοδηγητο.

 

Μεταξύ μας και ο πωλητής σήμερα από τον Παζαρόπουλο τα ίδια μου είπε. Και σε εκείνον δεν αρέσει καθόλου το καινούργιο καθώς λέει του θυμίζει ''κουτί'' αλλά και τα σχόλια που ακούει από πελάτες δεν είναι και τα πιο θετικά. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που το 5αρι ένα μήνα πριν βγει το καινούργιο πουλάει ακόμα τόσο πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια γιατι εχετε κολλησει οτι το esp χρειαζεται μονο σε περιπτωση που κανεις μια βλακεια πανω σε στροφη????Και στις στοφες και στην ευθεια και στην πολη,και στον επαρχιακο δρομο,και στην εγνατια και οπουδηποτε και με οποιαδηποτε χιλιομετρα το esp ειναι απαραιτητο.Το esp δεν χρησιμοποιηθηκε με την λογικη να σε προστατεψει απο μια λαθος κινηση σε στροφη ΑΛΛΑ απο εναν αποτομο ελιγμο και εκει πειραματιζονται συνεχως ωστε να το εξελιξουν.Το αυτοκινητο ειτε ειναι 1100 κ.ε ειτε 1600 ειτε 2000 κ.ε με 70 χλμ σε εναν αποτομο ελιγμο την ιδια δουλεια θα κανει το esp.Δεν παιζουν ρολο ουτε τα κυβικα ουτε τα αλογα.Ολα τα σημερινα αυτοκινητα μπορουν να πιασουν χωρις δυσκολια τα 100χλμ αλλα με την ιδια ευκολια μπορουν να φυγουν απο το δρομο.

Οσο για το βιντεο με το citroen δεν το βρηκα αλλα βρηκα κατι παρομοιο.

http://www.youtube.com/watch?v=PMYhE_ZzU8M

 

:shock: Μανούλα μου !!! Να έχω το νου μου στις κορίνες !!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κατ' αρχάς zouzouna καλώς ήρθες... Γείτονας από Ν.Σμύρνη. Συγχαρητήρια και καλοτάξιδο. Νομίζω πως όλοι όσοι σου απάντησαν έχουν δίκιο... Το ESP είναι χρήσιμο όντως, όμως δε σημαίνει πως χωρίς αυτό δεν θα οδηγείς golf. Αυτό που έχει σημασία είναι το ότι πήρες ένα καλό και ταξιδιάρικο αυτοκίνητο που θα σε συγκινήσει ουκ ολίγες φορές, ακόμη και αν οδηγείς μεταξύ 2000-3000 στροφές... (χαχαχα δεν νομίζω να το αντέξεις για πολύ κάτι τέτοιο!!!!). Νομίζω πως πιο σημαντικό για εσένα αν μένεις Καλλιθέα είναι να βρεις ένα χώρο στάθμευσης (αν δεν έχεις ήδη) καθώς το παρκάρισμα στην εν λόγω περιοχή είναι πολύ δύσκολο. Ίσως ο χώρος στάθμευσης για εσένα να είναι πιο σημαντικός και από το ESP (μην παρεξηγηθώ, καθώς δεν συγκρίνονται ανόμοια πράγματα, κάνω πλάκα).

Θα ήθελα να σου δώσω συγχαρητήρια πάντως που διάβασες 539 σελίδες διότι εγώ κουράζομαι και μόνα με το να διαβάσω 2 σελιδούλες.

Νομίζω ότι το χρώμα είναι πολύ καλή επιλογή (ανοιχτόχρωμο και δεν φαίνεται να λερώνει πολύ)!!!

Θα ξεχάσεις όλα τα σχόλια θετικά ή αρνητικά εσύ και οι φίλοι σου από τα πρώτα 5 μέτρα που θα κάνεις με το καινούριο σου golfaki. Να με θυμηθείς καθώς η εμπειρία της οδήγησης ενός τέτοιου μοντέλου νομίζω πως δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια. Αντε καλοτάξιδο και περιμένουμε νέα σου...

 

Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στη Νέα Σμύρνη φίλε γείτονα. Μην ανησυχείς το σπίτι μου έχει πάρκινγκ !!!

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ μας και ο πωλητής σήμερα από τον Παζαρόπουλο τα ίδια μου είπε. Και σε εκείνον δεν αρέσει καθόλου το καινούργιο καθώς λέει του θυμίζει ''κουτί'' αλλά και τα σχόλια που ακούει από πελάτες δεν είναι και τα πιο θετικά. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που το 5αρι ένα μήνα πριν βγει το καινούργιο πουλάει ακόμα τόσο πολύ.

 

Μέχρι τα Χριστούγεννα πρέπει να ξεφορτωθεί ότι Golf V του έχει ξεμείνει. Τί να πει ?

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο γιατί απόψε σίγουρα σας ζάλισα. Γενικά δεν οδηγώ σαν τρελλή. Πατημένη σε στροφή με 150 χλμ. ? Όχι ευχαριστώ δε θα πάρω. Πιστεύω ότι όλοι οι Ελληνικοί δρόμοι συμπεριλαμβανομένων και των Εθνικών οδών είναι για κλάμματα. Το αμάξι δεν πρόκειται να το πάω ποτέ στους κόφτες γιατί απλά εκτός από τη πίστα των Μεγάρων δεν πιστεύω ότι υπάρχει άλλο σημείο που να ενδείκνυται για κάτι τέτοιο.

Ο λόγος που ήθελα turbo με 122 άλογα (και όχι 140 ή 170 turbo+compressor) ήταν για να έχει το αμάξι νεύρο και να είναι ξεκούραστο και ασφαλές στα ταξίδια. Το πρώτο μου αμάξι ήταν μια ALFA 33 (ίσως οι λίγο μεγαλύτεροι τη θυμούνται) και το τωρινό μου RENAULT MEGANE με 97 άλογα. Με κανένα από τα δύο δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο πρόβλημα χωρίς το esp αν και κανα δυο φορές που λίγο έφυγαν λόγω ελεγχόμενης ταχύτας κατάφερα να τα μαζέψω. Σέβομαι ωστόσο τη γνώμη όσων υποστηρίζουν φανατικά το esp και ελπίζω να μη το μετανοιώσω.

Κοντός ψαλμός . . .

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά από τις πολλές πληροφορίες που μου δώσατε και κατόπιν αρκετού ψαξίματος, τελικά το αγόρασα!!! Πρόκειται για το Golf Gti μοντέλο αρχές του 2006.

Είναι 5θυρο με δερμάτινο σαλόνι, DSG, 17αρες ζάντες, navigation και επιπλέον με την βελτίωση software του Γερμανικού οίκου SKN. Η βελτίωση είναι το στάδιο Νο.2 και δεν περιλαμβάνει μηχανικές βελτιώσεις παρά μόνο software updgrade.

 

Συμφωνα με αυτά, το αυτοκίνητο είναι 258 ίππους, 38 kgrms ροπή, 0-100 σε 6.4 και τελική 255.

 

Είχα χρόνια να οδηγήσω τέτοιο αυτοκίνητο, όχι επειδή είναι βελτιωμένο, αλλά επειδή είναι Golf. Eχω μείνει άφωνος με το αυτοκίνητο και το έχω τώρα 2η ημέρα και το οδηγώ μόνο μέχρι την δουλειά μου. Φαίνεται ότι έχει εξαιρετικές ικανότητες και νομίζω οτι ποτέ δεν θα το χορτάσω.

 

Η δύναμη και η ροπή του είναι κάτι το απίστευτο, από τις 2,000 περίπου στροφές το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να καταβροχθίσει ότι βρίσκεται μπροστά του. Μαλιστα σήμερα σε εκκίνηση από φανάρι και σε ανηφορική μεγαλη ευθεία έγραψε 180 χιλιόμετρα χωρίς να ιδρώσει καθόλου....μάλλον εγώ ίδρωσα όταν κατάλαβα πόσο γρήγορο είναι....μέσα δεν ακουγεται τίποτα σχεδόν, τέλεια ηχομόνωση, εξαιρετική ποιότητα κύλισης, απόλυτα φρένα, άμεση απόκριση τιμονιού με απόλυτη αίσθηση και χωρίς κενά σημεία.

Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος και δεν βλέπω την ώρα να πάω και το πρώτο ταξίδι εκτός πόλης.

 

Συγγνώμη για το μεγάλο μύνημα...αλλά ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου και με τους υπόλοιπους του foroum που έχουν την αγάπη τους για τα Golf.

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο φίλε. Καλοτάξιδο το νέο σου εργαλείο. :)

 

Μην παίρνεις όμως πολύ αέρα. Τα άλογα είναι πολλά. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια γιατι εχετε κολλησει οτι το esp χρειαζεται μονο σε περιπτωση που κανεις μια βλακεια πανω σε στροφη????Και στις στοφες και στην ευθεια και στην πολη,και στον επαρχιακο δρομο,και στην εγνατια και οπουδηποτε και με οποιαδηποτε χιλιομετρα το esp ειναι απαραιτητο.Το esp δεν χρησιμοποιηθηκε με την λογικη να σε προστατεψει απο μια λαθος κινηση σε στροφη ΑΛΛΑ απο εναν αποτομο ελιγμο και εκει πειραματιζονται συνεχως ωστε να το εξελιξουν.Το αυτοκινητο ειτε ειναι 1100 κ.ε ειτε 1600 ειτε 2000 κ.ε με 70 χλμ σε εναν αποτομο ελιγμο την ιδια δουλεια θα κανει το esp.Δεν παιζουν ρολο ουτε τα κυβικα ουτε τα αλογα.Ολα τα σημερινα αυτοκινητα μπορουν να πιασουν χωρις δυσκολια τα 100χλμ αλλα με την ιδια ευκολια μπορουν να φυγουν απο το δρομο.

Οσο για το βιντεο με το citroen δεν το βρηκα αλλα βρηκα κατι παρομοιο.

http://www.youtube.com/watch?v=PMYhE_ZzU8M

 

Στο videaki που εβαλες οταν εχει το esp στο off,μονο εγω βλεπω οτι δεν στριβει καθολου το τιμονι για να διορθωσει την πορεια του αμαξιου?δες πρωτα με το esp on και μετα ακριβως απο την ιδια καμερα το esp off.πες μου λιγο για το τιμονι....

Link to comment
Share on other sites

καταρχην καλοριζικο.

για να λες σταδιο 2, σημαινει πως εχει ολοκληρη εξατμηση, εισαγωγη και εχει γινει αναβαθμηση στο προγραμμα. σωστα?

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τα Χριστούγεννα πρέπει να ξεφορτωθεί ότι Golf V του έχει ξεμείνει. Τί να πει ?

 

Δε ξέρω αν ο πωλητής θέλει να ξεφορτωθεί ότι του έχει ξεμείνει (δε νομίζω να είναι και πολλά) αλλά εγώ προσωπικά αν ήταν και τα δύο ετοιμοπαράδοτα το V θα διάλεγα πάλι. Πάντως άλλος πωλητής από Karenta με μεγαλύτερο στοκ στην αποθήκη του μου εκθείαζε το καινούργιο και έμεινε άφωνος όταν του είπα ότι δεν μ' αρέσει. Αυτός δεν ήθελε να ξεφορτωθεί τα παλιά ?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια γουστα ειναι αυτα.

Κι εμενα το 5 μου αρεσει καλλιτερα , γιαυτο και το παρηγγειλα μολις ειχαν διαρευσει οι πρωτες κανονικες φωτογραφιες του 6 στα τελη του ιουλιου.

Μπορει σαν αυτοκινητο το 6 να ειναι πιο συγχρονο , με καλλιτερο esp κλπ κλπ , αλλα εγω προσωπικα δεν θα παρω ποτε αυτοκινητο που να μη γουσταρω να το βλεπω :rolleyes:

Οχι οτι το 6 δεν μου αρεσε , απλα το 5 κανει αυτο το κλικ παραπανω στο ματι μου

Link to comment
Share on other sites

2λιτροι υπαρχουν ο axx μεχρι μαιο του 2006 στα γκολφ και μετα μπηκε πανω ο bwa, αυτοι ειναι σχεδον ιδιοι.

ο bwa και ο bpy ειναι τελειως διαφορετικοι, εχουν διαφορετικο κωδικο.

εχουν αλλαγες και η σημαντικη ειναι στην αντλια βενζινης. εχει αλλο εγκεφαλο med 17.5

εχει αλλη ροπη 35κιλα ενω ο αλλος ο axx αρχικα και ο bwa μετα εχουν 28 και 30 κιλα.

ειναι αλλο μοτερ, απλα ειναι 2λιτρα και τα δυο.

 

http://www.automotorundsport.gr/news/preview_news.asp?category_id=99&NEWS_DATA_ID=71983

Στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού που θα ανοίξει τις πύλες του την ερχόμενη εβδομάδα, η Volkswagen θα παρουσιάσει ταυτόχρονα με την έκτη γενιά του Golf, και την έκδοση Gti η οποία αναμένεται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά την επόμενη χρονιά. Το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TSI 2 λίτρων με απόδοση 210 ίππους και ροπή 280Nm από τις 1.800 σ.α.λ Το μοντέλο για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,2 δευτερόλεπτα

μιλανε για 280Νm ροπη οπως και το 5αρι στις 1800 σαλ και ο-100 7,2 οπως και στο 5αρι. οταν μιλαω για 6,9 ειναι για το DSG (αυτο εχω γιαυτο συγκρινα αυτο με το νεο DSG). ιδιες ροπες ιδιος κυβισμος ιδια αλογα αυτο ενοω ιδιος κινητηρας. ιδιο αποτελεσμα. τωρα αν εχει αλαξει το καπακι και παραγεται αλλου ή αλαξε το χρωμα η η ηη η δεν εχει μεγαλη σημασια. ιδια αποδοση ιδιες επιταχυνσεις ιδια ολα. μην ξεχναμε τον λογο που βγηκε το 6αρι. απλα επειδη το 5αρι χρειαζοταν 2μιση φορες περισσοτερο χρονο για παραγωγη απο το focus και ηταν η παραγωγη του ποιο ακριβη απο τον ανταγωνισμο με συνεπεια να πουλαει σαν τρελο αλλα να μην βγαινει το αναλογο κερδος απο την εταιρια. ετσι στην αρχη ειπαν θα βγει το 2007 μετα το 2008 και τελικα θα φανει το 2009 , μιλαω παντα για το golf γενικοτερα και βασικα παντα μιλαμε για το απλο golf. ετσι ενω στην αρχη ειχαν πει πως το 6αρι θα εμφανιστει το 2010, τελικα αναγκαστηκαν να το αλλαξουν οσο ποιο νωρις μπορουσαν για να αμειωσουν το κοστος παραγωγης. ο καθενας καταλαβαινει πως ενα μοντελο που πουλαει σαν τρελο δεν αλλαζει χωρις λογο. ελπιζω το 6αρι να εχει την ιδια ποιοτητα κατασκευης γιατι φοβαμαι πως λογω αναγκης μειωσης του κοστους και λογω αναγκης μειωσης του αναγκαιου χρονου για κατασκευη, μηπως μειωθει η ποιοτητα .

Link to comment
Share on other sites

http://www.automotorundsport.gr/news/preview_news.asp?category_id=99&NEWS_DATA_ID=71983

Στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού που θα ανοίξει τις πύλες του την ερχόμενη εβδομάδα, η Volkswagen θα παρουσιάσει ταυτόχρονα με την έκτη γενιά του Golf, και την έκδοση Gti η οποία αναμένεται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά την επόμενη χρονιά. Το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TSI 2 λίτρων με απόδοση 210 ίππους και ροπή 280Nm από τις 1.800 σ.α.λ Το μοντέλο για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,2 δευτερόλεπτα

μιλανε για 280Νm ροπη οπως και το 5αρι στις 1800 σαλ και ο-100 7,2 οπως και στο 5αρι. οταν μιλαω για 6,9 ειναι για το DSG (αυτο εχω γιαυτο συγκρινα αυτο με το νεο DSG). ιδιες ροπες ιδιος κυβισμος ιδια αλογα αυτο ενοω ιδιος κινητηρας. ιδιο αποτελεσμα. τωρα αν εχει αλαξει το καπακι και παραγεται αλλου ή αλαξε το χρωμα η η ηη η δεν εχει μεγαλη σημασια. ιδια αποδοση ιδιες επιταχυνσεις ιδια ολα. μην ξεχναμε τον λογο που βγηκε το 6αρι. απλα επειδη το 5αρι χρειαζοταν 2μιση φορες περισσοτερο χρονο για παραγωγη απο το focus και ηταν η παραγωγη του ποιο ακριβη απο τον ανταγωνισμο με συνεπεια να πουλαει σαν τρελο αλλα να μην βγαινει το αναλογο κερδος απο την εταιρια. ετσι στην αρχη ειπαν θα βγει το 2007 μετα το 2008 και τελικα θα φανει το 2009 , μιλαω παντα για το golf γενικοτερα και βασικα παντα μιλαμε για το απλο golf. ετσι ενω στην αρχη ειχαν πει πως το 6αρι θα εμφανιστει το 2010, τελικα αναγκαστηκαν να το αλλαξουν οσο ποιο νωρις μπορουσαν για να αμειωσουν το κοστος παραγωγης. ο καθενας καταλαβαινει πως ενα μοντελο που πουλαει σαν τρελο δεν αλλαζει χωρις λογο. ελπιζω το 6αρι να εχει την ιδια ποιοτητα κατασκευης γιατι φοβαμαι πως λογω αναγκης μειωσης του κοστους και λογω αναγκης μειωσης του αναγκαιου χρονου για κατασκευη, μηπως μειωθει η ποιοτητα .

 

ξαναβαζω τα χαρακτηριστικα:

 

2.0 TFSI 155kW

configuration

1,984 cc (121.1 cu in) water cooled inline 4, bore 82.5 mm/stroke 92,. mm

head

9.6:1 compression ratio, chain driven camshaft, continuous adjusting intake, two-stage valvelift inlet valve lift variable control

block

88 mm cylinder spacing, 33 kg grey cast iron (GJL 250)

crankcase

two chain driven counter-rotating balancing shafts suppressing second degree free inertial forces and oil-pump

crankshaft

eight counterweights, 58 mm diameter main bearings

fuel system

Gasoline, Fuel Stratified Injection, up to 150 bar, six-hole injectors, high-pressure pump driven by a fourfold cam on the exhaust camshaft, stainless steel high-pressure lines, dual injection at the admission and compression stroke

aspiration

Borg Warner K03 watercooled turbocharger, intercooler, charge movement flaps controlling combustion chamber air movement

exhaust

ceramic primary catalytic converter and ceramic close-coupled catalytic converter

output

155kW (211 PS) from 4,300 to 6,000 rpm, 350 Nm from 1,500 to 4,200rpm

application 2009, Audi A5

reference

 

αλλο μοτερ εχουν κανει λαθος στο σαιτ που αναφερεις.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα το άρθρο που αναφέρει ο Γιάννης είναι παλιό.

 

Το μοτέρ του νέου GTI θα είναι το ίδιο μοτέρ που εξοπλίζει το νέο Audi Q5 και σε λίγο καιρό το Α5. Εξάλου, το GTI που εμφανίστηκε στο παρίσι, οι της VW, είπαν οτι είναι πρωτότυπο. Ίσως υπάρξουν κάποιες μικροδιαφορές με το μοντέλο παραγωγής που θα βγει το καλοκαίρι του 2009. Αν και ιστεύω οτι οι διαφορές, αν υπάρξουν, θα εντοπίζονται μόνο στην εμφάνιση και όχι στον κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα το άρθρο που αναφέρει ο Γιάννης είναι παλιό.

 

Το μοτέρ του νέου GTI θα είναι το ίδιο μοτέρ που εξοπλίζει το νέο Audi Q5 και σε λίγο καιρό το Α5. Εξάλου, το GTI που εμφανίστηκε στο παρίσι, οι της VW, είπαν οτι είναι πρωτότυπο. Ίσως υπάρξουν κάποιες μικροδιαφορές με το μοντέλο παραγωγής που θα βγει το καλοκαίρι του 2009. Αν και ιστεύω οτι οι διαφορές, αν υπάρξουν, θα εντοπίζονται μόνο στην εμφάνιση και όχι στον κινητήρα.

ακριβως ειναι το μοτερ που εγραψα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο φίλε. Καλοτάξιδο το νέο σου εργαλείο. :)

 

Μην παίρνεις όμως πολύ αέρα. Τα άλογα είναι πολλά. ;)

Σε ευχαριστώ πολύ, όντως είναι πολλά και θέλει αρκετή προσοχή.

Link to comment
Share on other sites

καταρχην καλοριζικο.

για να λες σταδιο 2, σημαινει πως εχει ολοκληρη εξατμηση, εισαγωγη και εχει γινει αναβαθμηση στο προγραμμα. σωστα?

Οχι δεν έχει καμία μηχανική βελτίωση. Μόνο το πρόγραμμα βάζει η εταιρεία αυτή στο σταδιο 2.

Το στάδιο 3 έχει κάποιες μηχανικές βελτιωσεις, αλλα φτάνεις τους 340 ίππους περίπου εάν θυμάμαι καλά. Εαν θες πιό πολλές πληροφορίες μπες στο site SKN tuning και θα δείς όλες τις λεπτομέρειες. Εδω στην Ελλαδα έχει αντιπροσωπο στην Αθήνα επίσης ο οποίος ειναι της VW-Audi.

To στάδιο 2 στοιχιζει περίπου 1,250 Ευρώ με 5ετή εγγύηση

Νομίζω ότι είναι υπερβολή βέβαια αφού και από την μαμά του το Gti παραμένει ένα αυτοκίνητο με αξιόλογες επιδόσεις χωρίς να χρειάζονται οι 258 ή 342 ιπποι.

Βέβαια εγώ το αγόρασα έτσι το αυτοκίνητο και είναι στην δική μου επιλογή να το πάω και να το επαναφέρω στο προγραμμα όπως το έβγαζε το εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...