Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγω που εχω DSG αλλαζει τις ταχυτητες στις 1700 στρ σε χαλαρη οδηγηση. Στις 2200 στρ με 6η το αμαξι πηγαινει με 120. Επομενως μπορεις ανετοτατα να οδηγησεις "συμβατικα" οπως λες.

 

χμμ.. μάλιστα.. νόμιζα πως θα παραήταν λίγες οι στροφές για να αλλάζεις ταύτητα από τις 1700.. αλλά αφού πάει καλά όπως λες, τότε οκ. thanx again! καλές βόλτες σε όλους!

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

χμμ.. μάλιστα.. νόμιζα πως θα παραήταν λίγες οι στροφές για να αλλάζεις ταύτητα από τις 1700.. αλλά αφού πάει καλά όπως λες, τότε οκ. thanx again! καλές βόλτες σε όλους!

5η στα 40 και 6η στα 55 χωρις κλιματισμο. Επαναλαμβανω ομως. Μονο οταν πηγαινω χαλαρα κανει αυτες τις αλλαγες.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 5 μήνες με το το TSI, σήμερα πρόσεξα ότι τα κόκκινα φωτάκια ασφαλείας στο κάτω εσωτερικό μέρος της πόρτας οδηγού/συνοδηγού δεν ανάβουν.

 

Δεν ξέρω εαν λειτουργούσαν και χάλασαν ή εαν δεν είναι καν συνδεμένα.

 

Στα δικά σας GOLF λειτουργούν ?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μετά από 5 μήνες με το το TSI, σήμερα πρόσεξα ότι τα κόκκινα φωτάκια ασφαλείας στο κάτω εσωτερικό μέρος της πόρτας οδηγού/συνοδηγού δεν ανάβουν.

 

Δεν ξέρω εαν λειτουργούσαν και χάλασαν ή εαν δεν είναι καν συνδεμένα.

 

Στα δικά σας GOLF λειτουργούν ?

Δεν νομίζω οτι είναι φωτάκια, είναι απλά ανακλαστήρες...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε eagle1 το διάβασα το άρθρο που αναφέρεις. Από ότι κατάλαβα δεν λέει ευθέως ότι δεν υπάρχει ανάγκη πλέον για turbo timer, λέει ότι σχεδόν έχει εξαλειφθεί η ανάγκη. Τελικά ποιό είναι το συμπέρασμα για μας? Κάνουμε αυτό που (εμένα τουλάχιστον) μου είπαν από αντιπροσωπεία δηλ. αναμονή 2 λεπτά περίπου μετά από σκληρή χρήση?

Ποιά είναι η δικιά σου γνώμη?

 

...H απαντηση που εδωσαν απο Borgwarner ειναι πληρως κατατοπιστικη,απλη και συναμα επιβεβαιωνει τα οσα αναφερονται στο AutoSpeed.Δεν χρειαζεται καποιο Turbo timer,αν ο καθενας μας εχει την υπομονη να κανει τα τελευταια χλμ της διαδρομης του χωρις ιδιαιτερα φορτια στον κινητηρα και να περιμενει ενα δυο λεπτα πριν το σβησει!Τωρα, αν το χρησιμοποιησουμε για μια κοντινη διαδρομη χωρις να το πιεσουμε-οπως αλλωστε οφειλουμε οταν ειναι σχετικα κρυο-μπορουμε να το σβηνουμε οπως ολα τα αλλα αυτοκινητα!Συν οτι το timer εχει το μειονεκτημα της συνεργασιας με συναγερμους και καθισταται επικινδυνο οταν υπαρχουν παιδια στο αυτοκινητο.Και κατι αλλο σημαντικο!Η αλλαγη του φιλτρου αερα με μη εργοστασιακο για την οποια βελτιωση της ροης και της ποσοτητας αερα πρεπει να ειναι και αυτη πολυ μελετημενη,αφου αρκουν μερικα μικρα σωματιδια σκονης που τυχον το διαπερασουν,να κανουν τη ζημια τους σε ενα Turbo που περιστρεφεται με καποιες δεκαδες χιλιαδες στροφες!Για τη λιπανση του κινητηρα δε νομιζω οτι χωρα συζητηση για τα διαστηματα αλλαγων και ποιοτητας λαδιων.Οι πιο συχνες αλλαγες χρησιμευουν πραγματικα,ιδιως σε οσους κανουν σκληρη χρηση του αυτοκινητου...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

5η στα 40 και 6η στα 55 χωρις κλιματισμο. Επαναλαμβανω ομως. Μονο οταν πηγαινω χαλαρα κανει αυτες τις αλλαγες.

 

Όλα αυτά τα ρώτησα επειδή στην αντιπροσωπεία μου είπαν μέχρι τα 1500 χλμ. να οδηγω χαλαρά. Οπότε γι αυτό σκέφτηκα μήπως το turbo μπαίνει standard σε κάποιες στροφές και τελικά παρόλο που θα προσπαθούσα να οδηγώ χαλαρά τότε αυτό θα ανοιγόκλεινε συνεχώς. Για την ακρίβεια μου είπαν μέχρι 3000 στροφές και μέχρι 120 χλμ/ώρα να τρέχω τον πρώτο καιρό. Εσείς τα τηρήσατε όλα αυτά? Σας είπαν κάτι διαφορετικό?

ilias
Link to comment
Share on other sites

 

Και καποιες σημαντικες πληροφοριες:

 

GT TSi Manual (Εντυπο 3.2 Συμβουλες για την οδηγηση, σελιδα 16)

 

 

Το ρονταρισμα του νεου κινητηρα πρεπει να γινει στα πρωτα 1500 χιλιομετρα.

 

Εως τα 1000 χιλιομετρα

 

- Μην οδηγειτε ταχυτερα απο τα 3/4 της μεγιστης ταχυτητας.

- Αποφυγετε τις υψηλες στροφες.

- Μην οδηγητε με ρυμουλκα.

 

Απο τα 1000 εως τα 1500 χιλιομετρα

 

- Αυξηστε σταδιακα την ταχυτητα, εως οτου φθασει ο κινητηρας την πληρη ταχυτητα και τις μεγιστες επιτρεπομενες στροφες.

 

Κατα τις πρωτες ωρες λειτουργιας ο κινητηρας παρουσιαζει μια μεγαλυτερη εσωτερικη τριβη απο οτι αργοτερα, οταν στρωσουν ολα τα κινουμενα εξαρτηματα.

 

Σημειωση: Αν το ρονταρισμα του κινητηρα γινει σωστα, αυξανεται η διαρκεια ζωης του κινητηρα με ταυτοχρονη μειωση της καταναλωσης λαδιου.

 

 

Απο προηγουμενο μου post.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Απο προηγουμενο μου post.

 

Εν τω μεταξύ κάποιος γνωστός μου μου είπε ότι είναι περίεργο αυτό (για το στρώσιμο) διότι όλοι οι κινητήρες έρχονται στρωμένοι και ότι πριν 10 χρόνια τα αμάξια χρειάζονταν στρώσιμο.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Το έχω ακούσει κι εγώ αλλά μάλλον δεν ισχύει. Σίγουρα έχουν μειωθεί πολύ οι ανοχές και έχει βελτιωθεί η κατασκευή των κινητήρων αλλά κανένα εργοστάσιο δεν μπορεί να έχει μερικούς χιλιάδες κινητήρες να δουλεύουν επί μέρες για να στρώσουν..
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Επίσης το έχουμε 1000000 φορές: To στρώσιμο δεν αφορά μόνο το κινητήρα αλλά και αναρτήσεις φρένα κτλ κτλ δηλαδή το σύνολο του αυτοκινήτου ;)
Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά τα ρώτησα επειδή στην αντιπροσωπεία μου είπαν μέχρι τα 1500 χλμ. να οδηγω χαλαρά. Οπότε γι αυτό σκέφτηκα μήπως το turbo μπαίνει standard σε κάποιες στροφές και τελικά παρόλο που θα προσπαθούσα να οδηγώ χαλαρά τότε αυτό θα ανοιγόκλεινε συνεχώς. Για την ακρίβεια μου είπαν μέχρι 3000 στροφές και μέχρι 120 χλμ/ώρα να τρέχω τον πρώτο καιρό. Εσείς τα τηρήσατε όλα αυτά? Σας είπαν κάτι διαφορετικό?

Οπως πολυ σωστα παραθετει και ο kyprios παραπανω kai o Gka, τα γραφει και στο manual αυτα,και στρωσιμο δεν ειναι μονο ο κινητηρας. Εγω το πηγα 160 τη 2η μερα. Το manual αναφερει να μη περασεις τα 3/4 της τελικης. Επομενως με 225 τελικη μπορεις να πας και 170 στο στρωσιμο.

Εγραψα και ενα videaki σημερα για να δεις που κανει τις αλλαγες

Link to comment
Share on other sites

Οπως πολυ σωστα παραθετει και ο kyprios παραπανω kai o Gka, τα γραφει και στο manual αυτα,και στρωσιμο δεν ειναι μονο ο κινητηρας. Εγω το πηγα 160 τη 2η μερα. Το manual αναφερει να μη περασεις τα 3/4 της τελικης. Επομενως με 225 τελικη μπορεις να πας και 170 στο στρωσιμο.

Εγραψα και ενα videaki σημερα για να δεις που κανει τις αλλαγες

Αν έτσι όπως πηγαίνεις χαλαρά με 60 και 6η, πατήσεις τέρμα το γκάζι πως αντιδρά; Ανέβασε κανένα βιντεάκι με τέτοια παιχνιδίσματα με το DSG. Μετανιώνω που δεν έβαλα πάντως!

Link to comment
Share on other sites

Αν έτσι όπως πηγαίνεις χαλαρά με 60 και 6η, πατήσεις τέρμα το γκάζι πως αντιδρά; Ανέβασε κανένα βιντεάκι με τέτοια παιχνιδίσματα με το DSG. Μετανιώνω που δεν έβαλα πάντως!

Κατεβαζει σε 2α και παει γρηγορα........ σχετικα:lol: Οταν μπορεσω θα τραβηξω κανα βιντεο.

Παντως αξιζει τα παραπανω λεφτα το DSG. Και οποιος μπορει να κανει αλλαγες γρηγοροτερα απο DSG, SMG, F1, etc ας μας το πει. :!:

Link to comment
Share on other sites

Κατεβαζει σε 2α και παει γρηγορα........ σχετικα:lol: Οταν μπορεσω θα τραβηξω κανα βιντεο.

Παντως αξιζει τα παραπανω λεφτα το DSG. Και οποιος μπορει να κανει αλλαγες γρηγοροτερα απο DSG, SMG, F1, etc ας μας το πει. :!:

 

Anaforika me to DSG simera eida tous 4troxous pou kykloforoun sta periptera kai oi opoioi auto to mina exoun sygkrisi to golf tsi me DSG kivwtio me to neo fiat bravo me ta 150 aloga!Stis teleutaies selides dinei tous arithmous apo ta 0-100 kai tis repriz toso tou golf TSI me to DSG oso kai me to xeirokinhto 6ari kivwtio!Pros ekpliksi mou epeidi nomiza oti to DSG einai ontws pio grigoro apo to xeirokinito stous arithmous pou eida stous 4 troxous me vash tous xronous pou ekanan autoi to golf me to xeirokinito kivwtio einai pio grigoro sta 0-100 kai se kapoies repriz!Diafora yparxoun mono se orismenes repriz me to DSG kivwtio!Episis h teliki taxitita tou autokinhtou me to DSG einai elafrws mikroteri se sxesi me to aplo xeirokinito!Auto pou mporei na ofeilete???Oi 4 troxoi dinoun stin 6h kofti stis 4980 strofes me teliki 203!!!Alitheuei auto???

Link to comment
Share on other sites

Anaforika me to DSG simera eida tous 4troxous pou kykloforoun sta periptera kai oi opoioi auto to mina exoun sygkrisi to golf tsi me DSG kivwtio me to neo fiat bravo me ta 150 aloga!Stis teleutaies selides dinei tous arithmous apo ta 0-100 kai tis repriz toso tou golf TSI me to DSG oso kai me to xeirokinhto 6ari kivwtio!Pros ekpliksi mou epeidi nomiza oti to DSG einai ontws pio grigoro apo to xeirokinito stous arithmous pou eida stous 4 troxous me vash tous xronous pou ekanan autoi to golf me to xeirokinito kivwtio einai pio grigoro sta 0-100 kai se kapoies repriz!Diafora yparxoun mono se orismenes repriz me to DSG kivwtio!Episis h teliki taxitita tou autokinhtou me to DSG einai elafrws mikroteri se sxesi me to aplo xeirokinito!Auto pou mporei na ofeilete???Oi 4 troxoi dinoun stin 6h kofti stis 4980 strofes me teliki 203!!!Alitheuei auto???

Καπου εχει γινει λαθος φιλε μου. 1ον. ΔΕΝ υπαρχει αυτοματο που να μην ειναι γρηγοροτερο στα ρεπριζ απο τα manula λογω Kickdown;) Ειτε προκειται για DSG η απλο αυτοματο. 2ον. 0-100 TSi manual 9.3 - 0-100 TSi DSG 8.8 3ον. 225 με 6η στις 5500 στρ τελικη

Link to comment
Share on other sites

Καπου εχει γινει λαθος φιλε μου. 1ον. ΔΕΝ υπαρχει αυτοματο που να μην ειναι γρηγοροτερο στα ρεπριζ απο τα manula λογω Kickdown;) Ειτε προκειται για DSG η απλο αυτοματο. 2ον. 0-100 TSi manual 9.3 - 0-100 TSi DSG 8.8 3ον. 225 με 6η στις 5500 στρ τελικη

 

Ti na sou pw den kserw, oti eida egrapsa!!!An theleis agorase tous 4 troxous na to diastaurwseis kai esy!Epipleon egw kserw oti to golf tsi to manual exei 0-100 se 8.8 ta 9.3 pou to eides???Metrisi tou ergostasiou einai auto???Kai oson afora tin teliki esy grafeis gia auta pou vlepeis sto konter konterisia einai 225 efoson h idia h VW grafei oti to golf exei teliki 205 stis diafimiseis tis alla kai sto manual!Twra den kserw ti akrivws paizei me to manual kai to dsg kai ti alloi paragontes paizoun rolo pantws stis metriseis twn 4 troxwn to episimainw min ginei kapoio lathos se 0-100 kai se kapoies tonizw mono repriz to golf tsi me to manual kivwtio exei kalyteres epidoseis!Opoios akoma exei dei to teleutaio teuxos twn 4 troxwn as to epivevaiwsei ektos kai an to diko mou periodiko exei typografiko lathos!!!

Link to comment
Share on other sites

Ti na sou pw den kserw, oti eida egrapsa!!!An theleis agorase tous 4 troxous na to diastaurwseis kai esy!Epipleon egw kserw oti to golf tsi to manual exei 0-100 se 8.8 ta 9.3 pou to eides???Metrisi tou ergostasiou einai auto???Kai oson afora tin teliki esy grafeis gia auta pou vlepeis sto konter konterisia einai 225 efoson h idia h VW grafei oti to golf exei teliki 205 stis diafimiseis tis alla kai sto manual!Twra den kserw ti akrivws paizei me to manual kai to dsg kai ti alloi paragontes paizoun rolo pantws stis metriseis twn 4 troxwn to episimainw min ginei kapoio lathos se 0-100 kai se kapoies tonizw mono repriz to golf tsi me to manual kivwtio exei kalyteres epidoseis!Opoios akoma exei dei to teleutaio teuxos twn 4 troxwn as to epivevaiwsei ektos kai an to diko mou periodiko exei typografiko lathos!!!

 

Aπο το Αγγλικο site της VW:

 

http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/golf/engines#

 

 

GT Sport 1.4 TSI 140PS 5dr

Engine maximum Speed** 127mph - 205km/h

Engine acceleration 0-62mph 8.8secs

 

GT Sport 1.4 TSI 140PS 5dr DSG

Engine maximum Speed** 127mph - 205km/h

Engine acceleration 0-62mph 8.8secs

 

Παντος διαφορα εχουν τα πιο κατω:

 

GT Sport 1.4 TSI 170PS 6spd 5dr

Engine maximum Speed** 137mph - 220km/h

Engine acceleration 0-62mph 7.9secs

 

GT Sport 1.4 TSI 170PS 6spd 5dr DSG

Engine maximum Speed** 135mph - 218km/h

Engine acceleration 0-62mph 7.7secs

 

Σημειωση: Τα πιο πανω αναφερονται και στο manual(εγχειριδιο).

 

Τωρα στην πραξη δεν μπορω να γνωριζω. :blink:

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Kyprios όλα καλά με το flash memory, δεν μου το έχει ξανακάνει. Νομίζω βέβαια ότι το διάστημα που το παρουσίαζε χρησιμοποιούσα δύο διαφορετικής μάρκας flash drives, μια το ένα και μια το άλλο. Τώρα χρησιμοποιώ μόνο ένα. Δεν ξέρω αν έπεξε αυτό κάποιο ρόλο, απλά το αναφέρω.

By the way, έχει κανείς το σχετικό καλώδιο σύνδεσης με το αυτοκίνητο και το πρόγραμμα VAG-COM? Αν κάποιος έχει ασχοληθεί με το θέμα ας μου απαντήσει.

 

Φιλε Γιαννη ξεχασα να σε ρωτησω τι μαρκα ειναι flash drive που χρησιμοποιας?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστα τα αναφερεις τα νουμερα φίλε Kyprios και ουτε μπορω να αμφισβητήσω αυτά που γραφει ο thpap. BUT. (Although no self-respected person speaking English would start a sentence with a but:p). Τα χιλιομετρα που εχω γραψει είναι του κοντερ. Επομενως give or take 15-20 ειμαστε στην ιδια τελικη. Secondly; Αφου το GT DSG το δινει πιο γρηγορο από ότι το manula, δεν είναι λογικο και το TSi DSG να είναι γρηγοροτερο από το manual? ;)

P.S. Which manual? Mine doesn't say anything regarding 0-62 ;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Γιαννη ξεχασα να σε ρωτησω τι μαρκα ειναι flash drive που χρησιμοποιας?[/QUOTΕ

 

Είναι SANDISK MICRO CRUISER 4GB

 

 

Φιλε Γιαννη δεν θα το πιστεψεις αλλα το ιδιο χρησιμοποιουσα μεχρι χθες και ειχα προβλημα με την αναγνωριση.

 

Δες πιο κατω:

http://www.sandisk.com/Products/ProductInfo.aspx?ID=1925

 

 

Τωρα το εχω αλλαξει σε CORSAIR Flash Voyager 2GB Flash Drive

 

Δες πιο κατω:

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820233009

 

Προς το παρον ολα καλα.

 

Παρατηρηση: Πιθανοτατα να εχει να κανει με το ποσο γρηγορα διαβαζετε (Read speed) το USB flash drive.

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Επίσης το έχουμε 1000000 φορές: To στρώσιμο δεν αφορά μόνο το κινητήρα αλλά και αναρτήσεις φρένα κτλ κτλ δηλαδή το σύνολο του αυτοκινήτου ;)

...και κυρίως το κιβώτιο...

Μαλακές αλλαγές παιδιά και όχι "άγρια" κατεβάσματα.

Χαλαρά κατεβάσματα και φρενάρισμα με κατέβασμα ναι ,αλλά ήρεμα.

Link to comment
Share on other sites

...και κυρίως το κιβώτιο...

Μαλακές αλλαγές παιδιά και όχι "άγρια" κατεβάσματα.

Χαλαρά κατεβάσματα και φρενάρισμα με κατέβασμα ναι ,αλλά ήρεμα.

Σωστά το ξέχασα αυτό!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...