Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

είσαι σίγουρος ότι είναι χωρις kompressor?

 

από ότι έχω διαβάσει πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο κινητήρα αλλά με ηπιότερη χαρτογράφηση εγκεφάλου, δεν νομίζω ότι χωρίς kompressor θα ονομάζανε τον κινητήρα TSI

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συμφωνώ, άμα μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς τότε το μόνο που μένει είναι να κουράζονται εύκολα. Δεν έχω δοκιμάσει τα φρένα στο όριο πάντως και δε μπορώ να ξέρω. Πάντως όσες φορές τα έχω χρειαστεί και έχει μπει το ABS τότε πλέον το φρενάρισμα θεωρείται "βέλτιστο" και μεταφερόμαστε αλλού ίσως στο θέμα των ελαστικών σωστά; Και μιας που το ανέφερα το GT δεν έχει 225 σε αντίθεση με το TSI που έχει 205 ελαστικά; αυτό δεν επηρεάζει και το φρενάρισμα;

 

 

Σε όλα τα αυτοκίνητα μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς ακόμα και με τα πιο αδύναμα φρένα, το θέμα είναι στα πόσα χλμ/ώρα μπορείς να το πετύχεις. Αλλά πάλι δεν μπορείς να βγάλεις έτσι συμπεράσματα γιατί παίζουν τεράστιο ρόλο οι διαστάσεις και κυρίως η ποιότητα των ελαστικών.

 

Δεν χάνουν την αποτελεσματικότητα τους τουλάχιστον όσο μπόρεσα να τα πιέσω σε δημόσιο δρόμο και χωρίς συνεπιβάτες, θα τα ήθελα όμως δυνατότερα.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

είσαι σίγουρος ότι είναι χωρις kompressor?

 

από ότι έχω διαβάσει πρόκειται ακριβώς για τον ίδιο κινητήρα αλλά με ηπιότερη χαρτογράφηση εγκεφάλου, δεν νομίζω ότι χωρίς kompressor θα ονομάζανε τον κινητήρα TSI

 

 

Το turbo παρεμενει αρα (TSI).

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Μία νέα έκδοση του TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων παρουσίασε η VW. Η διαφορά του με γνωστό μηχανικό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές εντοπίζεταί στην…απουσία του ενός από αυτούς και συγκεκριμένα του μηχανικού (compressor). Η απόδοσή του ανέρχεται στους 122 ίππους.

 

Η ροπή του μηχανικού συνόλου παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ανέρχεται στα 200 Nm. Σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού της εταιρείας αποδίδει 7% και 30% περισσότερη ισχύ και ροπή αντίστοιχα, ενώ, σύμφωνα με την VW καταναλώνει και 6% λιγότερη βενζίνη.

 

Η νέα παραλλαγή του TSI κινητήρα με τον ένα υπερσυμπιεστή θα εφοδιάζεται με μία καινούρια έκδοση του αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG, με το διπλό συμπλέκτη το οποίο θα διαθέτει 7 σχέσεις. Η κατανάλωση του συνόλο σε συνδυασμό με το παραπάνω κιβώτιο θα ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ.

 

 

Και λεω απλα, μηπως ειδαν οτι δεν αντεχε και ειπαν να τον βγαλουν σε πιο ηπια μορφη??????????????????????

 

Τη διάβασα και εγώ αυτή την ανακοίνωση στο site του autotriti! Όπως λένε και στο άρθρο γίνεται για ακόμα μικρότερη κατανάλωση. Ίσως αυτό τον κινητήρα να τον βάλουν και σε κανένα Polo ή σε Golf με ακόμα μικρότερη τιμή, δεν θα είναι δελεαστικό αυτό;!

 

Τα περι ζορισμένων κινητήρων ας μην τα αρχίσουμε πάλι! Ο λόγος για τον οποίο έγινε αυτή η κίνηση είναι ο ίδιος για τον οποίο βγήκε έπειτα από το GT 170 το TSI 140, καθαρά για να κτυπήσει διαφορετικό μέρος της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Το turbo παρεμενει αρα (TSI).

 

όχι ακριβώς

 

κομπρέσορ + τούρμπο + άμεσος ψεκασμός = TSI

 

τούρμπο + άμεσος ψεκασμός = TFSI

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

O νέος TSI παρά την ονομασία του είναι χωρίς compressor.

 

Ο λόγος είναι πως λόγω της χαμηλής ιπποδύναμης (122 άλογα) η πίεση υπερπλήρωσης είναι χαμηλή συνεπώς δεν υπάρχει μεγάλη υστέρηση απόκρισης χαμηλά. Με άλλα λόγια το κενό απόδοσης στις χαμηλές στροφές είναι μικρό, και η VW αποφάσισε πως δεν αξίζει το κόστος της τοποθέτησης compressor για να το εκμηδενίσει, ο οποίος επιπλέον με τη λειτουργία του καταναλώνει αρκετό καύσιμο.

 

Αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί ο κινητήρας είναι ένας 1,4 TFSI όμως για απλούστευση και επειδή είναι στην ίδια οικογένεια (με τη διαφορά της απουσίας compressor) με τους υπόλοιπους υπερτροφοδοτούμενους 1,4 η VW αποφάσισε να τον ονομάσει και αυτόν ΤSI.

Link to comment
Share on other sites

Μία νέα έκδοση του TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων παρουσίασε η VW. Η διαφορά του με γνωστό μηχανικό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές εντοπίζεταί στην…απουσία του ενός από αυτούς και συγκεκριμένα του μηχανικού (compressor). Η απόδοσή του ανέρχεται στους 122 ίππους.

 

Η ροπή του μηχανικού συνόλου παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ανέρχεται στα 200 Nm. Σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού της εταιρείας αποδίδει 7% και 30% περισσότερη ισχύ και ροπή αντίστοιχα, ενώ, σύμφωνα με την VW καταναλώνει και 6% λιγότερη βενζίνη.

 

Η νέα παραλλαγή του TSI κινητήρα με τον ένα υπερσυμπιεστή θα εφοδιάζεται με μία καινούρια έκδοση του αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG, με το διπλό συμπλέκτη το οποίο θα διαθέτει 7 σχέσεις. Η κατανάλωση του συνόλο σε συνδυασμό με το παραπάνω κιβώτιο θα ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ.

 

 

Και λεω απλα, μηπως ειδαν οτι δεν αντεχε και ειπαν να τον βγαλουν σε πιο ηπια μορφη??????????????????????

 

 

Παιδια ,

Η volkswagen σχεδιαζε να βαλει εναν κινητηρα TSI στα 1200 κ.εκ με αποδοση 120 ιππων στο νεο sciroco που θα παρουσιασει το 2008.Μαλλον ομως ανεβαινε πολυ το κοστος ,για αυτο προχωρησε σε αυτην την αλλαγή.....

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα Golf TSI και GT αποκτήσουν...συλλεκτική αξία στο μέλλον. Η αλλαγή ηγεσίας στην VW φαίνεται πως ρίχνει το βάρος της στην μείωση κόστους (π.χ. Golf VI) και ίσως οι κινητήρες TSI όπως τους ξέρουμε σήμερα αποδειχτούν πολύ ακριβοί στην κατασκευή και την εξέλιξη τους. Και μάλιστα την στιγμή που όλοι οι turbo-ανταγωνιστές στρέφονται στις twin-scroll τουρμπίνες, οι οποίες δεν φτάνουν την πολυπλοκότητα του TSI.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα δεν θα μου έκανε εντύπωση αν τα Golf TSI και GT αποκτήσουν...συλλεκτική αξία στο μέλλον. Η αλλαγή ηγεσίας στην VW φαίνεται πως ρίχνει το βάρος της στην μείωση κόστους (π.χ. Golf VI) και ίσως οι κινητήρες TSI όπως τους ξέρουμε σήμερα αποδειχτούν πολύ ακριβοί στην κατασκευή και την εξέλιξη τους. Και μάλιστα την στιγμή που όλοι οι turbo-ανταγωνιστές στρέφονται στις twin-scroll τουρμπίνες, οι οποίες δεν φτάνουν την πολυπλοκότητα του TSI.

 

το ποιο θα είναι το μέλλον των ΤSi πραγματικά δεν το ξέρω... απλά θα ήθελα να πω τα ακολουθα.

1. Ο TSi είναι στην αγορά περίπου 1.5 χρονο... αν μέσα σε αυτό το διαστημα φάνηκε πως το κοστος του ειναι υψηλό τοτε κατι δεν παει καλα με τη vw, είναι ακόμα τοσο κοντα στην ημερομηνια εναρξης της παραγωγης που αν είναι ετσι τοτε μαλλον στη vw δεν ξερουν αριθμητική...;)

και επειδη δε νομιζω πως ισχυει κατι τετοιο μαλλον κατι αλλο ετοιμαζουν ή για τοσο μικρη ισχυ δεν υπαρχει καποιο σημαντικο οφελος από μια λυση του τυπου C+T/C...

αλλωστε και ο ίδιος ο υπευθυνος εξελιξης των βενζινοκινητηρων της vw ειχε πει πως απο τα 1.0 -1.4 θα υπαρξουν διαφορες λυσεις (οχι κατ' αναγκη με την ιδια διαταξη) αναλογα με την απαιτουμενη ισχυ...(δειτε 4Τ 4/06)

 

2. το twin-scroll (συστημα παλμων επι το ελληνικοτερον) δεν ειναι ουτε κατι νεο (ιδεα του 1930) ουτε εμπεριεχει καμια φιλοσοφια...και σε σχεση με το αλλο συστημα (σταθερης πιεσης -όπου ολες οι εξαγωγες των κυλινδρων οδηγουνται σε εναν οχετο και απο εκει στον στροβιλο) εχει καποια συν και καποια πλην...τουλαχιστον εγω δεν το βλεπω ως κατι το φοβερο... σοβαρη εφαρμογη ειναι οι Τ/C μεταβλητης γεωμετριας...αυτο μαλιστα... είναι μια κινηση που αυξανει την περιοχη ωφελιμης λειτουργιας του Τ/C. τωρα αν αυτο ειναι πιο φθηνο απο τη λυση του tsi δεν ξερω...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το ποιο θα είναι το μέλλον των ΤSi πραγματικά δεν το ξέρω... απλά θα ήθελα να πω τα ακολουθα.

1. Ο TSi είναι στην αγορά περίπου 1.5 χρονο... αν μέσα σε αυτό το διαστημα φάνηκε πως το κοστος του ειναι υψηλό τοτε κατι δεν παει καλα με τη vw, είναι ακόμα τοσο κοντα στην ημερομηνια εναρξης της παραγωγης που αν είναι ετσι τοτε μαλλον στη vw δεν ξερουν αριθμητική...;)

και επειδη δε νομιζω πως ισχυει κατι τετοιο...

 

Το τι θα γίνει με τον TSI δεν ξέρω. Σύμφωνα όμως με τον κ.Bernhard η VW χάνει 1.020 ευρώ για κάθε golf που κατασκευάζει στο Βολφσμπουργκ και πουλάει (πηγή: ΤHE INDEPENDENT). Οπότε μη νομίζεις ότι στην αριθμητική όπως λες τα πράγματα είναι τόσο απλά. Γι αυτό άλλωστε και επισπεύστηκε η παραγωγή του golf vi, αφού ο σχεδιασμός της γραμμής παραγωγής του V αποδείχτηκε λανθασμένος δημιουργώντας υψηλό κόστος.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Το τι θα γίνει με τον TSI δεν ξέρω. Σύμφωνα όμως με τον κ.Bernhard η VW χάνει 1.020 ευρώ για κάθε golf που κατασκευάζει στο Βολφσμπουργκ και πουλάει (πηγή: ΤHE INDEPENDENT). Οπότε μη νομίζεις ότι στην αριθμητική όπως λες τα πράγματα είναι τόσο απλά. Γι αυτό άλλωστε και επισπεύστηκε η παραγωγή του golf vi, αφού ο σχεδιασμός της γραμμής παραγωγής του V αποδείχτηκε λανθασμένος δημιουργώντας υψηλό κόστος.

 

δεν αντιλεγω σε αυτό που λες. ισως δεν ήμουν ξεκαθαρος όταν λεω tsi δεν αναφερομαι στο golf αλλά στον κινητηρα τεχνολογιας tsi. Το project του ΤSi το θεωρω πολυ μεγάλο για να εγκαληφθεί σε ενα χρονο μεσα...

άκομα και αν δεχθεί κανεις ότι ειναι ακριβοί μονο και μονο για λόγους κυρους δεν θα τους εγκατελειπε ετσι ευκολα...

παντως αυτό που ειχε δηλώσει ο υπευθυνος της vw νομίζω πως δινει απαντηση στις ανησυχιες μας για τον tsi...

όσο για το αυξημενο κοστος του golf (λογω χρονου συναρμολογησης) είναι γνωστό κα δεδομενο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Leventes mipws exei parei kaneis apo esas amaxi apo ton pazaropoulo kai mazi kai tin asfaleia pou proteinei (Allianz)?

Einai diaforetiki mesw pazaropoulou?

file Morbidas egw exw parei apo Pazaropoulo me Asfaleia Alianz. Pisteuw pws aksizei mias kai...apo ti mou eipan exeis perissotera pronomia se sxesh me to na to kaneis monos sou. Opws px h plhrhs apozhmiwsh tou aftokinhtoy (olou tou posou aneksarthtos posa xronia perrasan mexri thn hmera apoplhromhs tou kefalaiou, opote px an exei 36mhno programma kai sto anathnaksoun ton teleutaio mhna kai exeis dosei 25000 8a pareis 25000 xwris na upologisth h aksia palaiothtas tou autokinhtou). Den to exw psaksei leptomeros alla kapoia pragmata pou mou eipan mou aresan kai to ekana.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

O νέος TSI παρά την ονομασία του είναι χωρίς compressor.

 

Ο λόγος είναι πως λόγω της χαμηλής ιπποδύναμης (122 άλογα) η πίεση υπερπλήρωσης είναι χαμηλή συνεπώς δεν υπάρχει μεγάλη υστέρηση απόκρισης χαμηλά..

 

παίζει κανένα λινκ?

 

Μήπως έχει και διαφορετική τουρμπίνα? (το πιθανότερο)

 

Σε ποιές σ.α.λ. αποδίδεται η μέγιστη ισχύς και ροπή και με τι εύρος?

 

 

Πάντως αφού το tsi 140 hp ξεκινάει από 18,000 γιούρα λογικά αυτό των 120 hp θα είναι πολύ κοντά τιμολογιακά.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

 

Το τι θα γίνει με τον TSI δεν ξέρω. Σύμφωνα όμως με τον κ.Bernhard η VW χάνει 1.020 ευρώ για κάθε golf που κατασκευάζει στο Βολφσμπουργκ και πουλάει (πηγή: ΤHE INDEPENDENT).

 

"Χανει" με την εννοια οτι το κοστος παραγωγης ειναι μεγαλυτερο απο αυτο των ανταγωνιστων (φοκους, αστρα, κλπ), οχι οτι η VW πουλαει κατω του κοστους...

 

Τουλαχιστον εγω αυτο εχω διαβασει σε αλλα αρθρα.

 

Σε καθε περιπτωση παντως, το οτι το γκολφ ειναι ακριβοτερο απο τον ανταγωνισμο φαινεται. Και δυστυχως, θα φανει και η πιθανη μειωση του κοστους.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κανα νέο με το θέμα του συμπλέκτη?

Το έκανε και στο πατέρα μου που είπε να το δοκιμάσει λίγο παραπάνω :p

 

konv έχεις κανα νέο?

 

 

DimKav έκανες τπτ με το θέμα του συναγερμού?

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγω σε αυτό που λες. ισως δεν ήμουν ξεκαθαρος όταν λεω tsi δεν αναφερομαι στο golf αλλά στον κινητηρα τεχνολογιας tsi.

 

Όχι ήσουν απόλυτα σαφής και δεν διαφωνώ σε αυτό που λες. Το παράδειγμα μου αναφερόταν γενικά στο κόστος κατασκευής του golf και όχι ειδικά στον tsi, και σκοπό είχε να δείξει το ότι οι αποφάσεις που παίρνουν οι εταιρείες δεν είναι πάντα οι σωστότερες αφού τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και δεν χρειάζεται να ξέρεις μόνο αριθμητική. ;)

 

pro ίσως να έχεις και δίκιο, αλλά στο δικό μου άρθρο αναφερόταν σε ζημία (όπως πχ παλαιότερα έμπαινε μέσα 600$ η daewoo για κάθε matiz που πουλούσε). Ξαναλέω ότι το άρθρο αναφερόταν αποκλειστικά στην παραγωγή στο Βολφσμπουργκ, τα εργατικά κόστη, τον αριθμό εργατών και την γραμμή παραγωγής εκεί.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

file Morbidas egw exw parei apo Pazaropoulo me Asfaleia Alianz. Pisteuw pws aksizei mias kai...apo ti mou eipan exeis perissotera pronomia se sxesh me to na to kaneis monos sou. Opws px h plhrhs apozhmiwsh tou aftokinhtoy (olou tou posou aneksarthtos posa xronia perrasan mexri thn hmera apoplhromhs tou kefalaiou, opote px an exei 36mhno programma kai sto anathnaksoun ton teleutaio mhna kai exeis dosei 25000 8a pareis 25000 xwris na upologisth h aksia palaiothtas tou autokinhtou). Den to exw psaksei leptomeros alla kapoia pragmata pou mou eipan mou aresan kai to ekana.

 

File s euxaristw poli gia tin voithia sou kai egw gia tin apoplirwmi to skeftomoun,kai mallon exeis KAI alla pronomia mallon stin timoula.

Anyway tha tin psaxo tin douleia kai allo,exw kana mina perithorio.

 

Y.G. sto peripou kana 250e to examino den sou kostise?

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

παιδια επειδη ακουω διαφορα για αξιοπιστια, συνδυασμο 2 υπερσυμπιεστων κλπ...να σας παω οτι πρωτη φορα ειδα σε αυτοκινητο κομπρεσορα και τουρμπο πριν απο 4 (ναι 4) χρονια σε ενα starlet πισωκινητο και τοτε μπορω να πω οτι εντυπωσιαστηκα! το αυτοκινητο αυτο το εχει φτιαξει ενα παλικαρι (μηχανικος) και τωρα εχει φτιαξει ενα δευτερο (το ενα ειναι χρυσο και το αλλο ασημι!) και δ εχει παθει ΤΙΠΟΤΑ και το παει και σε αγωνες drift Κλπ...

 

Εγω δ εντυπωσιαστηκα καθολου με τα 140 και τα 170 αλογα που σας πουλαει η VW...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Why So Serious?

Link to comment
Share on other sites

Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί μου φίλοι,

 

Με χαρά :D σας ανακοινώνω ότι σήμερα παράγγειλα ένα VW Golf TSI 140ps, χρώματος Μπλέ Graphite, με τελική τιμή 22.418 ευρώ.

 

Το αυτοκίνητο θα έχει ως έξτρα :

 

1. ESP (658 ευρώ)

2. Υποβραχιόνιο (180 ευρώ)

3. Υπολογιστής ταξιδίου PLUS (58 ευρώ)

4. +2 χρόνια εγγύηση (340 ευρώ).

 

Από αυτά εγώ πληρώνω μόνο το ESP, ενώ όλα τα υπόλοιπα μου τα έκανε δώρο η αντιπρωσοπεία (Γιάννης Φιλιπαίος).

 

Υ.Γ.1 Θα πληρώσω όλο το ποσό σε ρευστά.

Υ.Γ.2 Τώρα αρχίζει το δύσκολο κομμάτι της αναμονής (4 με 4,5 μήνες) μου είπαν στην αντιπρωσοπεία. Καλό Σεπτέμβρη δηλαδή.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Leventes mipws exei parei kaneis apo esas amaxi apo ton pazaropoulo kai mazi kai tin asfaleia pou proteinei (Allianz)?

Einai diaforetiki mesw pazaropoulou?

 

Φίλε Morbidas,

 

Σήμερα που παράγγειλα το TSI στον Φιλιππαίο, μου έκαναν μια προσφορά για ασφάλεια απο την Allianz. Αυτή περιλαμβάνει τα εξής :

 

1. Αστική ευθήνη

2. Ολική & μερική κλοπή

3. Νομική προστασία

4. Φυσικά φαινόμενα

5. Αστική ευθύνη πυραγιάς

6. Θραύση κρυστάλλων

7. Πυρός από στάσεις & απεργείες

8. Πυρός από τρομοκρατικές ενέργειες

9. Προσωπικό ατύχημα οδηγού

10. Υλικές ζημιές από ανασφάλιστο

 

Για αυτήν θα πρέπει να πληρώνω ειτε 275 ευρώ ανά εξάμηνο, είτε 550 ευρώ ανά έτος.

 

Υ.Γ. Μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι δεν είναι δεσμευτικό να δεχτώ αυτήν την ασφάλεια, αλλά ότι απλά αυτοί μου κάνουν μία προσφορά.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί μου φίλοι,

 

Με χαρά :D σας ανακοινώνω ότι σήμερα παράγγειλα ένα VW Golf TSI 140ps, χρώματος Μπλέ Graphite, με τελική τιμή 22.418 ευρώ.

 

Το αυτοκίνητο θα έχει ως έξτρα :

 

1. ESP (658 ευρώ)

2. Υποβραχιόνιο (180 ευρώ)

3. Υπολογιστής ταξιδίου PLUS (58 ευρώ)

4. +2 χρόνια εγγύηση (340 ευρώ).

 

Από αυτά εγώ πληρώνω μόνο το ESP, ενώ όλα τα υπόλοιπα μου τα έκανε δώρο η αντιπρωσοπεία (Γιάννης Φιλιπαίος).

 

Υ.Γ.1 Θα πληρώσω όλο το ποσό σε ρευστά.

Υ.Γ.2 Τώρα αρχίζει το δύσκολο κομμάτι της αναμονής (4 με 4,5 μήνες) μου είπαν στην αντιπρωσοπεία. Καλό Σεπτέμβρη δηλαδή.

 

Καλορίζικο

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...