Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εμενα αυτον το θορυβο τον εκανε για 2 βδομαδες ευτυχος σταματησε μονος του.ειναι γνωστος θορυβος τον κανουν σχεδον ολα τα golf ειναι απο μεσαιο αεραγωγο λειπουν κατι βιδες απο εκει.κανονικα ειναι να μπουν 4 βιδες και απο το εργοστασιο βαζουν μια η δυο νομιζω.γι αυτο τον κανει.

 

οσο για τα φρενα ειπαμε gti και gt τα ιδια.ολα τα αλλα fsi πιο μικρα (εκτος απο r32)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απο θορυβους μεσα στην καμπινα πως τα πατε? Σε μενα κανει ενα ενοχλητικο τριξιμο στον μεγαλο τετραγωνο αεραγωγο στο κεντρο του ταμπλο.Το ακους μονο αν εχεις κλειστο το ραδιο αλλα ειναι αρκετα σπαστικο τριξιμο.Κλειστε και εσεις για λιγη ωρα τη μουσικη και πειτε μου αν ακουτε τιποτα στο αμαξι σας.

 

ναι το τρίξιμο που αναφέρεις είναι κλασσικό. Απο όσους ξέρω να έχουν golf το ακουνε (άσχετα από έκδοση)

περα απο αυτο για ενα διαστημα ακουγα ενα τριξιμο απο πισω δεξια (στο κούμπωμα της πλάτης του πισω καθισματος) αλλα εδω και ενα μηνα περιπου εχει ησυχάσει

αυτό που μου αλλαξαν ειναι τα δυο ηλεκτρικα παραθυρα (σε 2πορτο εκαναν θορυβο οταν εκλεινε η πορτα). του οδηγου τωρα ειναι οκ αλλα του συνοδηγου (αν και δεν το ανοιγοκλεινει η πορτα τοσο συχνα) κατιι κανει και παλι...

τέλος το πιο απλό και "χαζό" τακ που ακούω απο το πισω μερος σε "αποτομο" ξεκίνημα (οχι κατ' ανάγκη γρήγορο) προέρχεται από τα βαριδάκια στα οποία καταλήγει το σχοινάκι που σηκώνει την εταζέρα.

 

σε αυτο το σημειο να σας πω οτι περιμενα κατι καλυτερο απο το golf. για να μη το συγκρινω με το a4 του πατερα μου (που θα ηταν και αδικο) να σας πω πως το audi 80 του '93 που ειχε πριν αλλα ακόμα και το polo '97 που ακομα εχουμε δεν "γκρινιαζαν" ετσι. μπορει να φαινομαι υπερβολικος αλλα με βαση αυτά που ειχα μαθει νομίζω πως μπορουσε να ειναι καλυτερο σε αυτο το σημειο γιατι στα αλλα ειναι απλα καταπληκτικο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παίδες , τη διαφήμηση που βάζουν τώρα τελευταία συχνά, '' To νέο Golf GT '' την έχετε δεί; Θα μας τρελάνουν; Απλά είπαν να δώσουν ώθηση παραπάνω ή όντως βγήκε άλλο;
Link to comment
Share on other sites

Τη εννοείς δεν είναι καλά ? δεν είναι κατανοητό ? μπορείς να γίνεις ποίο σαφής ??

 

Δεν σταματάει ? μπλοκάρουν μερικοί τροχοί ενώ οι άλλοι κινούνται ? το ABS δεν λειτουργεί σωστά ? Ποιο είναι το πρόβλημα στα φρένα ?

 

Άλλο θέμα.

 

Οι διαφορές του Golf TSI 1.4 από το Golf TSI Plus ποιες είναι ?

Δε λεω οτι εχουν καποιο προβλημα τα φρενα η οτι δε λειτουργουν σωστα, απλα περιμενα να ειναι πιο αποτελεσματικα... δηλαδη πιο δυνατα... Ισως παιζει ρολο οτι το αυτοκινητο ειναι βαρυ..

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Οι αποψεις διίστανται . Μερικοι λενε ότι εχουν τα ιδια φρενα, αλλοι ότι το GT εχει καλυτερα, κοκ. Εξουσιοδοτημενο συνεργειο, (Μπουρμας στην Αλιμου) μου ειπε ότι εχουν τα ιδια φρενα παντως. Για αυτό μου κανει εντυπωση πως εσυ σε ποιο δυνατο αμαξι εισαι ευχαριστημενος. Για μενα τα φρενα του είναι ισως το μοναδικο μειονεκτημα του.

Το TSI εχει φρενα ιδια με το 2FSI (150hp) Golf

και το GT εχει φρενα ιδια με το GTI

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά όλες οι εκδόσεις του γκολφ εκτός από τις "ειδικές" (gti, gt, r32), φοράνε τα ίδια φρένα. Δλδ το απλό 1,4 fsi έχει ακριβώς τα ίδια φρένα με το 2,0 fsi.

 

Αυτό το πακέτο φοράει και το απλό tsi.

 

H δικιά μου (εμπειρική) παρατήρηση είναι ότι κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας των 1600, είναι δηλαδή σχεδόν ισάξια με ένός focus 1.6 ή μιας 147 1,6. Με δεδομένο ότι το tsi είναι πολύ πιο γρήγορο προφανώς θα χρειαζόταν δυνατότερα φρένα, δεν μπορούμε με τίποτα όμως να τα χαρακτηρίσουμε "ανεπαρκή".

 

Ένα θετικό τους πάντως είναι ότι δεν κουράζονται σε παρατεταμένη χρήση παρά το μεγάλο βάρος.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

παιδιά όλες οι εκδόσεις του γκολφ εκτός από τις "ειδικές" (gti, gt, r32), φοράνε τα ίδια φρένα. Δλδ το απλό 1,4 fsi έχει ακριβώς τα ίδια φρένα με το 2,0 fsi.

 

Αυτό το πακέτο φοράει και το απλό tsi.

 

H δικιά μου (εμπειρική) παρατήρηση είναι ότι κυμαίνονται στον μέσο όρο της κατηγορίας των 1600, είναι δηλαδή σχεδόν ισάξια με ένός focus 1.6 ή μιας 147 1,6. Με δεδομένο ότι το tsi είναι πολύ πιο γρήγορο προφανώς θα χρειαζόταν δυνατότερα φρένα, δεν μπορούμε με τίποτα όμως να τα χαρακτηρίσουμε "ανεπαρκή".

 

Ένα θετικό τους πάντως είναι ότι δεν κουράζονται σε παρατεταμένη χρήση παρά το μεγάλο βάρος.

Δε νομιζω το Golf 1.4 με τα 75 hp να φοραει τα ιδια φρενα με το Golf 2FSI με τα 150 hp. Το πολυ πολυ βγαζω και ενα χαρακα και τα μετραω να μου φυγει η απορια βεβαια και τα φρενα απο το TSI δε με ενθουσιαζουν οποτε μπορει να εχει και δικιο ο φιλος ...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά το είχα διαβάσει σε ανάλογο τόπικ στο vwclub αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά:)

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Παιδια πηρα στην αντιπροσωπεια και μου ειπανε θα μπει στην παραγωγη την 20 εβδομαδα και ηδη διανυουμε την 18...το παρειγγειλα 22-2-07 οποτε στη καλυτερη περιπτωση ποτε να το περιμενω,μετα αφου μπει στη παραγωγη?
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδια πηρα στην αντιπροσωπεια και μου ειπανε θα μπει στην παραγωγη την 20 εβδομαδα και ηδη διανυουμε την 18...το παρειγγειλα 22-2-07 οποτε στη καλυτερη περιπτωση ποτε να το περιμενω,μετα αφου μπει στη παραγωγη?

 

Egw file to pariggila 20.02.07 kai mou eipan oti idi exei mpei grammi paragogis kai oti arxes iouni tha to exw, e logika kai esi kapou ekei +- 1 vdomada.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Επειδη αναφερθηκε κατι περι αξιοπιστιας των Ιαπωνων εναντι των Γερμανων...ισχυει αυτο αλλα εν μερη.

Ciao!!

 

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=10348

Nexus 4 & iPad mini
Link to comment
Share on other sites

:worry:
Για σας και απο μενα.Θα ηθελα να ρωτησω για το JETTA TSI κυριως για το θορυβο στη καμπινα και τη χρηστικοτητα του πορτ μπαγκαζ καθως και οποιοδηποτε σχολιο κυριως απο προσωπικη εμπειρια.θα ρθει και σε 170 PS;
Link to comment
Share on other sites

Παίδες , τη διαφήμηση που βάζουν τώρα τελευταία συχνά, '' To νέο Golf GT '' την έχετε δεί; Θα μας τρελάνουν; Απλά είπαν να δώσουν ώθηση παραπάνω ή όντως βγήκε άλλο;

 

Δεν εχει βγει αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Mporei kapoios ipeuthina na mas pei to tsi ti frena foraei?

 

Kai an sto usb sto ipovraxionio mporoume na valoume anti gia stick kana 2,5ari skliro.

Εχει τα φρενα που εχει το 2.0fsi.Τωρα για το usb που ρωτας δεν ξερω να σου απαντησω...

Link to comment
Share on other sites

Kai an sto usb sto ipovraxionio mporoume na valoume anti gia stick kana 2,5ari skliro.

 

Από την στιγμή που υπάρχει είσοδος USB μπορείς να συνδέσεις ότι θέλεις. Έχει βάλει κανείς USB ? μπορεί να το βεβαιώσει. Αλήθεια με τη κόστος και πού το έβαλε ?

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που υπάρχει είσοδος USB μπορείς να συνδέσεις ότι θέλεις. Έχει βάλει κανείς USB ? μπορεί να το βεβαιώσει. Αλήθεια με τη κόστος και πού το έβαλε ?

Έβαλα εγώ το εργοστασιακό. Κόστισε 398€. Δε δοκίμασα να βάλω σκληρό επάνω. Όπως και να έχει το διαβάζει σα να ήταν CD. Κάθε φάκελος του Stick = 1CD. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατηγοριοποιείς τα τραγούδια σου σε maximum 6 φακέλους.

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα εγώ το εργοστασιακό. Κόστισε 398€. Δε δοκίμασα να βάλω σκληρό επάνω. Όπως και να έχει το διαβάζει σα να ήταν CD. Κάθε φάκελος του Stick = 1CD. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατηγοριοποιείς τα τραγούδια σου σε maximum 6 φακέλους.

 

:blink::blink::blink:?? Μόνο 6 φακέλους? και αν υποθέσω ότι ο κάθε φάκελος θα μπορεί να έχει μέχρι 99 κομμάτια τότε ας μην σκέφτομαι καν το να βάλω 160Gb σκληρό...!

Link to comment
Share on other sites

:blink::blink::blink:?? Μόνο 6 φακέλους? και αν υποθέσω ότι ο κάθε φάκελος θα μπορεί να έχει μέχρι 99 κομμάτια τότε ας μην σκέφτομαι καν το να βάλω 160Gb σκληρό...!

Κατα πάσα πιθανότητα έτσι είναι. Από την άλλη, σκέψου την καταπόνηση.... Αντίθετα, το Stickάκι το γεμίζεις στο σπίτι σου στο άψε σβήσε και το μεταφέρεις πολύ εύκολα!

Link to comment
Share on other sites

Κατα πάσα πιθανότητα έτσι είναι. Από την άλλη, σκέψου την καταπόνηση.... Αντίθετα, το Stickάκι το γεμίζεις στο σπίτι σου στο άψε σβήσε και το μεταφέρεις πολύ εύκολα!

 

Mono 6 fakelous?kai elega na parw 2gb stickaki,twra isws na parw 2 apo 1gb.

Oson afora to skliro den tha ton exeis mono gia to amaxi,emena tha mou xrisimeue kai gia back up tou H/Y.

 

Gia ta frena twra kapoios allos?

Etsi gia na eimaste pio standar.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Mono 6 fakelous?kai elega na parw 2gb stickaki,twra isws na parw 2 apo 1gb.

Oson afora to skliro den tha ton exeis mono gia to amaxi,emena tha mou xrisimeue kai gia back up tou H/Y.

 

Gia ta frena twra kapoios allos?

Etsi gia na eimaste pio standar.

Δεν το συζητώ, ένας σκληρός πάντα χρειάζεται κι ας είναι και περισσευούμενος! Θεωρώ πάντως ότι με τους κραδασμούς του αυτοκινήτου ίσως και να δεχόταν αρκετή καταπόνηση. Αυτό με τα 6 CD (= folders) είμαι 99% βέβαιος, καθώς το αμάξι το έχω μόνο 10 μέρες. Ας μας πει και κάποιος άλλος που έχει υποδοχή USB.

 

Σχετικά με τα φρένα, πράγματι η απόκρισή τους δεν είναι άριστη. Μία φορά τα χρειάστηκα και το αμάξι σταμάτησε ίσα ίσα στο φανάρι. Από μεγάλη ταχύτητα πάντως..... Συμφωνώ ότι θα έπρεπε οπωσδήποτε να έχουν αυτά του GT.

Link to comment
Share on other sites

To GT έχει τις δισκόπλακες του GTI με άλλες όμως δαγκάνες.

 

Το TSI από όσο ξέρω και εγώ έχει τα φρένα των FSI τα οποία πάντως για τα κιλά και τις ιπποδυνάμεις των ατμοσφαιρικών θεωρούνταν πολύ καλά.

Το TSI βέβαια είναι βαρύτερο και λόγο ροπής μαζεύει χιλιόμετρα αρκετά πιο εύκολα και από το 2.0 FSI, ίσως για αυτό να σας φαίνονται ανεπαρκή τα φρένα του.

 

Για να καταλάβω και εγώ όμως... στο TSI δεν έχουν δύναμη τα φρένα να μπλοκάρουν τους τροχούς ή κουράζονται εύκολα και χάνουν αίσθηση και αποτελεσματικότητα?

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω και εγώ όμως... στο TSI δεν έχουν δύναμη τα φρένα να μπλοκάρουν τους τροχούς ή κουράζονται εύκολα και χάνουν αίσθηση και αποτελεσματικότητα?

 

Συμφωνώ, άμα μπορείς να μπλοκάρεις τους τροχούς τότε το μόνο που μένει είναι να κουράζονται εύκολα. Δεν έχω δοκιμάσει τα φρένα στο όριο πάντως και δε μπορώ να ξέρω. Πάντως όσες φορές τα έχω χρειαστεί και έχει μπει το ABS τότε πλέον το φρενάρισμα θεωρείται "βέλτιστο" και μεταφερόμαστε αλλού ίσως στο θέμα των ελαστικών σωστά; Και μιας που το ανέφερα το GT δεν έχει 225 σε αντίθεση με το TSI που έχει 205 ελαστικά; αυτό δεν επηρεάζει και το φρενάρισμα;

Link to comment
Share on other sites

Μία νέα έκδοση του TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων παρουσίασε η VW. Η διαφορά του με γνωστό μηχανικό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές εντοπίζεταί στην…απουσία του ενός από αυτούς και συγκεκριμένα του μηχανικού (compressor). Η απόδοσή του ανέρχεται στους 122 ίππους.

 

Η ροπή του μηχανικού συνόλου παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ανέρχεται στα 200 Nm. Σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού της εταιρείας αποδίδει 7% και 30% περισσότερη ισχύ και ροπή αντίστοιχα, ενώ, σύμφωνα με την VW καταναλώνει και 6% λιγότερη βενζίνη.

 

Η νέα παραλλαγή του TSI κινητήρα με τον ένα υπερσυμπιεστή θα εφοδιάζεται με μία καινούρια έκδοση του αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG, με το διπλό συμπλέκτη το οποίο θα διαθέτει 7 σχέσεις. Η κατανάλωση του συνόλο σε συνδυασμό με το παραπάνω κιβώτιο θα ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ.

 

 

Και λεω απλα, μηπως ειδαν οτι δεν αντεχε και ειπαν να τον βγαλουν σε πιο ηπια μορφη??????????????????????

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...