Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά νομίζω ότι αυτή η κουβέντα σύγκρισης TSi-GT δεν έχει νόημα και έχουμε χάσει και την ουσία! Είναι δύσκολο για τον καθένα μας να παραβλέψει τα προσωπικά του, κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου. Αν το έκανε, τότε για παράδειγμα, κάποιος που:

 

α) είχε στην διάθεσή του περί τα 15000 με 18000 Euro και έκανε την υπέρβαση και επέλεγε το TSi, τότε μιλάμε για ΤΟ Value for Money (γενικά και έναντι του GT).

 

β) επιθυμούσε να αγοράσει ένα γρήγορο Hot Hatch, κατηγορίας Golf GTI, FOCUS ST, OPC, και τον απασχολούσε ταυτόχρονα το οικονομικό (ζωριζόταν να ανέβει τόσο ψηλά), τότε το GOLF GT είναι φοβερό Value for Money.

 

γ) έχει ήδη αγοράσει το GT και του δημιουργήθηκε μια οικονιμική ανάγκη (άνθρωποι ήμαστε) και του λοίπουν 3000 ή 4.000 Euro τότε το επαναξετάζει με τα νέα δεδομένα και μπορεί να πει το TSi είναι Value for Money!!! έναντι του GT.

 

Αν προσπαθήστε να καταλάβετε αυτή την λογική, τότε πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι δεν υπάρχει κοινό Valuey for Maney αυτοκίνητο για όλους μας.

 

Ο καθένας μας αναλόγως την οικονομική άνεση που έχει, βρίσκεται και σε άλλη κατηγορία, άρα ποτέ σκεφτόμενοι από την δική μας οπτική γωνία (που είναι λογικό και αναπόφεκτο) δεν θα συμφωνήσουμε πιο είναι το καλύτερο για παράδειγμα TSi ή GT??

 

Αυτό όμως που είναι πιο εύκολο και συμφωνούν πολλοί είναι, αν γενικεύσουμε στο σύνολο της κατηγορίας, τότε ναι αυτά τα 2 GOLF, υπερισχύουν καθαρά των αντιπάλων τους....

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά νομίζω ότι αυτή η κουβέντα σύγκρισης TSi-GT δεν έχει νόημα και έχουμε χάσει και την ουσία! Είναι δύσκολο για τον καθένα μας να παραβλέψει τα προσωπικά του, κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου. Αν το έκανε, τότε για παράδειγμα, κάποιος που:

 

α) είχε στην διάθεσή του περί τα 15000 με 18000 Euro και έκανε την υπέρβαση και επέλεγε το TSi, τότε μιλάμε για ΤΟ Value for Money (γενικά και έναντι του GT)

 

β) επιθυμούσε να αγοράσει ένα γρήγορο Hot Hatch, κατηγορίας Golf GTI, FOCUS ST, OPC, και τον απασχολούσε ταυτόχρονα το οικονομικό (ζωριζόταν να ανέβει τόσο ψηλά), τότε το GOLF GT είναι φοβερό Value for Money.

 

γ) έχει ήδη αγοράσει το GT και του δημιουργήθηκε μια οικονιμική ανάγκη (άνθρωποι ήμαστε) και του λοίπουν 3000 ή 4.000 Euro τότε το επαναξετάζει με τα νέα δεδομένα και μπορεί να πει το TSi είναι Value for Money!!! έναντι του GT.

 

Αν προσπαθήστε να καταλάβετε αυτή την λογική, τότε πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι δεν υπάρχει κοινό Valuey for Maney αυτοκίνητο για όλους μας.

 

Ο καθένας μας αναλόγως την οικονομική άνεση που έχει, βρίσκεται και σε άλλη κατηγορία, άρα ποτέ σκεφτόμενοι από την δική μας οπτική γωνία (που είναι λογικό και αναπόφεκτο) δεν θα συμφωνήσουμε πιο είναι το καλύτερο για παράδειγμα TSi ή GT??

 

Αυτό όμως που είναι πιο εύκολο και συμφωνούν πολλοί είναι, αν γενικεύσουμε στο σύνολο της κατηγορίας, τότε ναι αυτά τα 2 GOLF, υπερισχύουν καθαρά των αντιπάλων τους....

Συμφωνώ 100% ;)
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά νομίζω ότι αυτή η κουβέντα σύγκρισης TSi-GT δεν έχει νόημα και έχουμε χάσει και την ουσία! Είναι δύσκολο για τον καθένα μας να παραβλέψει τα προσωπικά του, κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου. Αν το έκανε, τότε για παράδειγμα, κάποιος που:

 

α) είχε στην διάθεσή του περί τα 15000 με 18000 Euro και έκανε την υπέρβαση και επέλεγε το TSi, τότε μιλάμε για ΤΟ Value for Money (γενικά και έναντι του GT).

 

β) επιθυμούσε να αγοράσει ένα γρήγορο Hot Hatch, κατηγορίας Golf GTI, FOCUS ST, OPC, και τον απασχολούσε ταυτόχρονα το οικονομικό (ζωριζόταν να ανέβει τόσο ψηλά), τότε το GOLF GT είναι φοβερό Value for Money.

 

γ) έχει ήδη αγοράσει το GT και του δημιουργήθηκε μια οικονιμική ανάγκη (άνθρωποι ήμαστε) και του λοίπουν 3000 ή 4.000 Euro τότε το επαναξετάζει με τα νέα δεδομένα και μπορεί να πει το TSi είναι Value for Money!!! έναντι του GT.

 

Αν προσπαθήστε να καταλάβετε αυτή την λογική, τότε πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι δεν υπάρχει κοινό Valuey for Maney αυτοκίνητο για όλους μας.

 

Ο καθένας μας αναλόγως την οικονομική άνεση που έχει, βρίσκεται και σε άλλη κατηγορία, άρα ποτέ σκεφτόμενοι από την δική μας οπτική γωνία (που είναι λογικό και αναπόφεκτο) δεν θα συμφωνήσουμε πιο είναι το καλύτερο για παράδειγμα TSi ή GT??

 

Αυτό όμως που είναι πιο εύκολο και συμφωνούν πολλοί είναι, αν γενικεύσουμε στο σύνολο της κατηγορίας, τότε ναι αυτά τα 2 GOLF, υπερισχύουν καθαρά των αντιπάλων τους....

 

 

Σωστος ο παίκτης.....

:) :) :) :)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια. Να 'στε καλα!

 

Λοιπόν, ας αλλάξουμε λίγο θέμα και ας πάμε κάπου που μου τράβηξε την προσοχή. Λοιπόν έχουμε και λέμε:

 

Θέμα:DRIVE ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, FIGHT CLUB 2007.

Ανεβαίνουv στην πίστα των Σερρών με 15 γρήγορα αυτοκίνητα μεταξύ αυτών και το GOLF GT. Πως τα πήγε? Το αυτοκίνητο έκλεψε την παράσταση! Τα κάνει όλα και συμφέρει: Πραγματικό θάυμα ο κινητήρας, δουλεύει από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, με ροπή που δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς 3λιτρο...λέει ο ΠΑΤΕΛΟΣ. Επίσης έχει πλάκα στην συνέντευξη που του παίρνουν στο τέλος των χρονομετρημένων γύρων να βλέπατε το χαμόγελο της ευτυχίας μετά την οδήγηση του GOLF GT! Και βέβαια μην ξεχνάτε για τι ανταγωνισμό μιλάμε και τι θηρία οδήγησαν εκεί!!!

 

Σημεία που μου έκαναν εντύπωση:

 

:) 1.Χρόνος πίστας για GOLF GT: 1'40''80.

Συγκρίνετέ τον με το GTI (1'40'05''), με το FOCUS ST (1'40''40''), RENAULT MEGANE RS (1'40''35) και δείτε πόσο κοντά είναι! Ξέρετε τι εξηγεί αυτό πέραν όποιων άλλων θεμάτων? Πως σε μια κλειστή normal διαδρομή, π.χ. ανάβαση, στημένη (με φίλους) ή τυχαία, ουσιαστικά ξεκινάς από κοινή βάση (δηλαδή "το υλικό σου" είναι αντίστοιχου επιπέδου) με τα 2λιτρα Hot Hatch (ίσως και με μεγαλύτερης κατηγορίας) και η διαφορά μπορεί να γίνει βάση οδηγικών ικανοτήτων!

 

:) 2. Στην Κ5 στροφή της πίστας (την πιο κλειστή) το GOLF GT κάνει τον 4ο καλύτερο χρόνο και από τα 15 αυτοκίνητα!

 

:) 3.Μπορεί να μην έχει την σπορτιφ αίσθηση του GTi είναι όμως πολύ αποτελεσματικό. Μπορείς να πας γρήγορα εύκολα και χωρίς να ιδρώνεις. Διαθέτει απαράμμιλη ποιότητα στον να διαγράφει ακριβείς τροχιές! Δεν είναι το ίδιο σπορτιφ σε αίσθηση με το GTi αλλά είναι το ίδιο αποτελεσματικό σε ουσία.

 

:) 4. Και κάτι επίσης σημαντικό, συγρίνετέ το με ένα παλιό και καλό GTi, το προηγούμενο AUDI S3 , που κάνει χρόνο 1'41''10!!!

 

Όλα αυτά αποτελούν συμπεράσματα που μου έκαναν εντύπωση (προσωπικά) και φυσικά δεν είναι και το παν ένας γύρος στις Σέρρες! απλά δείχνουν μια τάση και είναι καλό να "πατήσουμε" σε κάποια μετρούμενα στοιχεία. Επίσης δείχνουν πόσο ανώτερο και καλoφτιαγμένο είναι το GOLF GT, δείχνει πως ο πήχης έχει ανέβει, και κάποιος μπορεί σήμερα με 24.000 Euro να έχει ένα εργαλείο στα χέρια του.

Δεν πάμε να γκρεμίσουμε αυτούς που μας γκρέμισαν, πάμε να τους δείξουμε πως δεν πέσαμε.

Ποτέ μην λογομαχείς με έναν βλάκα, θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγο πείρας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους σας για τα καλά σας λόγια. Να 'στε καλα!

 

Λοιπόν, ας αλλάξουμε λίγο θέμα και ας πάμε κάπου που μου τράβηξε την προσοχή. Λοιπόν έχουμε και λέμε:

 

Θέμα:DRIVE ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, FIGHT CLUB 2007.

Ανεβαίνουv στην πίστα των Σερρών με 15 γρήγορα αυτοκίνητα μεταξύ αυτών και το GOLF GT. Πως τα πήγε? Το αυτοκίνητο έκλεψε την παράσταση! Τα κάνει όλα και συμφέρει: Πραγματικό θάυμα ο κινητήρας, δουλεύει από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, με ροπή που δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς 3λιτρο...λέει ο ΠΑΤΕΛΟΣ. Επίσης έχει πλάκα στην συνέντευξη που του παίρνουν στο τέλος των χρονομετρημένων γύρων να βλέπατε το χαμόγελο της ευτυχίας μετά την οδήγηση του GOLF GT! Και βέβαια μην ξεχνάτε για τι ανταγωνισμό μιλάμε και τι θηρία οδήγησαν εκεί!!!

 

Σημεία που μου έκαναν εντύπωση:

 

:) 1.Χρόνος πίστας για GOLF GT: 1'40''80.

Συγκρίνετέ τον με το GTI (1'40'05''), με το FOCUS ST (1'40''40''), RENAULT MEGANE RS (1'40''35) και δείτε πόσο κοντά είναι! Ξέρετε τι εξηγεί αυτό πέραν όποιων άλλων θεμάτων? Πως σε μια κλειστή normal διαδρομή, π.χ. ανάβαση, στημένη (με φίλους) ή τυχαία, ουσιαστικά ξεκινάς από κοινή βάση (δηλαδή "το υλικό σου" είναι αντίστοιχου επιπέδου) με τα 2λιτρα Hot Hatch (ίσως και με μεγαλύτερης κατηγορίας) και η διαφορά μπορεί να γίνει βάση οδηγικών ικανοτήτων!

 

:) 2. Στην Κ5 στροφή της πίστας (την πιο κλειστή) το GOLF GT κάνει τον 4ο καλύτερο χρόνο και από τα 15 αυτοκίνητα!

 

:) 3.Μπορεί να μην έχει την σπορτιφ αίσθηση του GTi είναι όμως πολύ αποτελεσματικό. Μπορείς να πας γρήγορα εύκολα και χωρίς να ιδρώνεις. Διαθέτει απαράμμιλη ποιότητα στον να διαγράφει ακριβείς τροχιές! Δεν είναι το ίδιο σπορτιφ σε αίσθηση με το GTi αλλά είναι το ίδιο αποτελεσματικό σε ουσία.

 

:) 4. Και κάτι επίσης σημαντικό, συγρίνετέ το με ένα παλιό και καλό GTi, το προηγούμενο AUDI S3 , που κάνει χρόνο 1'41''10!!!

 

Όλα αυτά αποτελούν συμπεράσματα που μου έκαναν εντύπωση (προσωπικά) και φυσικά δεν είναι και το παν ένας γύρος στις Σέρρες! απλά δείχνουν μια τάση και είναι καλό να "πατήσουμε" σε κάποια μετρούμενα στοιχεία. Επίσης δείχνουν πόσο ανώτερο και καλoφτιαγμένο είναι το GOLF GT, δείχνει πως ο πήχης έχει ανέβει, και κάποιος μπορεί σήμερα με 24.000 Euro να έχει ένα εργαλείο στα χέρια του.

 

 

Εκτός από όλα αυτά τα θετικά είπε και ένα αρνητικό, ότι το GT δεν είναι σπορ αυτοκίνητο. Μπορεί κάποιος να εξηγήσει πότε ένα αυτοκίνητο είναι σπορ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν μπορω να σου πω ποτε ενα αυτοκινητο ειναι σπορ, μπορω ομως να σου πω ποτε ενα αυτοκινητο δεν ειναι απαραιτητα σπορ...

Σπορ λοιπον δεν ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο εχει απλα αρκετα αλογα, χαμηλωμενα και σκληρα ελατηρια! Σπορ δεν ειναι ενα 3πορτο αυτοκινητο με ενα "bodykit"...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα σε ολους!

 

Ειμαι κατοχος ενος μαυρου TSi εδω και 3 μηνες, παρακολουθω το φορουμ εδω και καποιο καιρο αλλα ειναι η πρωτη φορα που γραφω.

 

Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο, ηθελα ομως να ρωτησω κατοχους TSi αλλα και GT 2 πραγματα τα οποια με απασχολουν.

 

1. Αφου εχω πατησει το συμπλεκτη κατα την επαναφορα του ακουω ενα θορυβο -σαν τριξιμο ειναι-. Αυτο συμβαινει μονο οταν το αυτοκινητο ειναι με αναμμενη μηχανη και σταματημενο (π.χ. παταω και αφηνω το συμπλεκτη με νεκρα στο κιβωτιο). Για το σκοπο αυτο το αυτοκινητο εχει επισκεφτει 2 εξουσιοδοτημενα συνεργεια που το εχουν βρει φυσιολογικο...:rolleyes:.

Μαλιστα ενα εκ των συνεργειων μου εφερε επιτοπου ενα καινουριο TSi που εκανε ακριβως τον ιδιο ηχο με το δικο μου!

Το θεμα ειναι οτι αυτο συνεδευεται απο μια ελαφρα αντισταση-σαν γρατζουνισμα- κατα τις αλλαγες των ταχυτητων και αυτο ειναι που με ανησυχει περισσοτερο. Βεβαια το συνεργειο ηταν καθησυχαστικο οτι αυτο οφειλεται στο οτι το αυτοκινητο δεν εχει κανει πολλα km ακομα και θα στρωσει με τον καιρο.

Εχει παρατηρησει κανεις σας κατι παρομοιο στο δικο του?

 

2. Το αυτοκινητο διαθετει ηλιοροφη η οποια ομως οταν ειναι σε ανακλιση, στην τελευταια θεση προκαλει καποιους θορυβους τριγμους οταν ο δρομος εχει ανωμαλιες (π.χ. μπαλωματα ή μικρες λακουβες). Εχει κανενας με ηλιοροφη παρατηρησει κατι αντιστοιχο?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγχαρητηρια για το thread αυτο που ειναι απο τα πληρεστερα που εχω βρει για τα GT/TSi!

Link to comment
Share on other sites

2. Το αυτοκινητο διαθετει ηλιοροφη η οποια ομως οταν ειναι σε ανακλιση, στην τελευταια θεση προκαλει καποιους θορυβους τριγμους οταν ο δρομος εχει ανωμαλιες (π.χ. μπαλωματα ή μικρες λακουβες). Εχει κανενας με ηλιοροφη παρατηρησει κατι αντιστοιχο?

 

Αυτό το κάνει και σε μένα αλλά σε μικρό βαθμό, δηλαδή δεν είναι έντονοι οι τριγμοί.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα σε ολους!

 

Ειμαι κατοχος ενος μαυρου TSi εδω και 3 μηνες, παρακολουθω το φορουμ εδω και καποιο καιρο αλλα ειναι η πρωτη φορα που γραφω.

 

Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο, ηθελα ομως να ρωτησω κατοχους TSi αλλα και GT 2 πραγματα τα οποια με απασχολουν.

 

1. Αφου εχω πατησει το συμπλεκτη κατα την επαναφορα του ακουω ενα θορυβο -σαν τριξιμο ειναι-. Αυτο συμβαινει μονο οταν το αυτοκινητο ειναι με αναμμενη μηχανη και σταματημενο (π.χ. παταω και αφηνω το συμπλεκτη με νεκρα στο κιβωτιο). Για το σκοπο αυτο το αυτοκινητο εχει επισκεφτει 2 εξουσιοδοτημενα συνεργεια που το εχουν βρει φυσιολογικο...:rolleyes:.

Μαλιστα ενα εκ των συνεργειων μου εφερε επιτοπου ενα καινουριο TSi που εκανε ακριβως τον ιδιο ηχο με το δικο μου!

Το θεμα ειναι οτι αυτο συνεδευεται απο μια ελαφρα αντισταση-σαν γρατζουνισμα- κατα τις αλλαγες των ταχυτητων και αυτο ειναι που με ανησυχει περισσοτερο. Βεβαια το συνεργειο ηταν καθησυχαστικο οτι αυτο οφειλεται στο οτι το αυτοκινητο δεν εχει κανει πολλα km ακομα και θα στρωσει με τον καιρο.

Εχει παρατηρησει κανεις σας κατι παρομοιο στο δικο του?

 

 

Φιλε μου και εγω στο δικο μου (Tsi επισης μαυρο:lol: :lol: ), δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο.

Να σου κανω ομως και εγω μια ερωτηση ,καθως και σε ολους τους κατοχους tsi εδω μεσα?

Οταν το αυτοκινητο ξεκιναει απο σταση κανει ενα ,πως να το πω,πιο χονδροειδες ηχο η μηχανη,μεχρι οι στροφες να ανεβουν στις 1500?

Εχει παρατηρησει κανεις τιποτα, ή να κανω μια επισκεψη στο service?

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, συγνώμη κιόλας, αλλά τι αυτοκίνητο είχατε προηγουμένως; Bentley ή Rolls Royce; Σε όλα τα αυτοκίνητα ακούγονται κάποιοι ήχοι, πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο που κάτω από το καπώ είναι γεμάτο με μηχανισμούς, ιμάντες, τροχαλίες κτλ, λόγω της εξαιρετικά σύνθετης κατασκευής του συγκεκριμένου κινητήρα.

 

Επί του θέματος, κάπου στο φάσμα των 800 - 1200 σαλ συμπλέκεται ο υπερσυμπιεστής, παράγοντας έναν σχετικά έντονο μεταλλικό ήχο, στιγμιαία. Μήπως εννοείτε αυτό; Επιπλέον, στις πολύ χαμηλές στροφές, ίσως και κάτω από τις 1200, ενδέχεται ο compressor να είναι εκτός λειτουργίας (για λόγους κατανάλωσης πιθανότατα) οπότε προφανώς η χροιά του είναι διαφορετική από το όταν δουλεύει παράλληλα με τον κινητήρα.

 

Πάντως εγώ το μόνο που έχω να παρατηρήσω στο δικό μου από ...ηχητικής πλευράς, είναι ότι ώρες ώρες (όχι πάντα, κυρίως όταν ο δρόμος είναι ο τυπικός ...ελληνικός) η κεντρική κονσόλα συντονίζεται και τρίζει αδικαιόλογητα πολύ, ειδικά αν το τρίξιμο συγκριθεί με τις 25.000 ευρώ. Αυτό προσωπικά μου δημιουργεί πολύ κακή εντύπωση...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν μπορω να σου πω ποτε ενα αυτοκινητο ειναι σπορ, μπορω ομως να σου πω ποτε ενα αυτοκινητο δεν ειναι απαραιτητα σπορ...

Σπορ λοιπον δεν ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο εχει απλα αρκετα αλογα, χαμηλωμενα και σκληρα ελατηρια! Σπορ δεν ειναι ενα 3πορτο αυτοκινητο με ενα "bodykit"...

 

Το πότε δεν είναι σπορ ένα αυτοκίνητο το κατάλαβα αφού όλα τα παραπάνω τα έχει το golf. Αλλά πως γίνεται να λένε ότι το GTI είναι σπορ και το GT όχι; Με την διαφορετική ανάρτηση που έχει το GTI; Ώρες ώρες δεν τους καταλαβαίνω αυτούς που δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα!

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, συγνώμη κιόλας, αλλά τι αυτοκίνητο είχατε προηγουμένως; Bentley ή Rolls Royce; Σε όλα τα αυτοκίνητα ακούγονται κάποιοι ήχοι, πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο που κάτω από το καπώ είναι γεμάτο με μηχανισμούς, ιμάντες, τροχαλίες κτλ, λόγω της εξαιρετικά σύνθετης κατασκευής του συγκεκριμένου κινητήρα.

 

Επί του θέματος, κάπου στο φάσμα των 800 - 1200 σαλ συμπλέκεται ο υπερσυμπιεστής, παράγοντας έναν σχετικά έντονο μεταλλικό ήχο, στιγμιαία. Μήπως εννοείτε αυτό; Επιπλέον, στις πολύ χαμηλές στροφές, ίσως και κάτω από τις 1200, ενδέχεται ο compressor να είναι εκτός λειτουργίας (για λόγους κατανάλωσης πιθανότατα) οπότε προφανώς η χροιά του είναι διαφορετική από το όταν δουλεύει παράλληλα με τον κινητήρα.

 

Πάντως εγώ το μόνο που έχω να παρατηρήσω στο δικό μου από ...ηχητικής πλευράς, είναι ότι ώρες ώρες (όχι πάντα, κυρίως όταν ο δρόμος είναι ο τυπικός ...ελληνικός) η κεντρική κονσόλα συντονίζεται και τρίζει αδικαιόλογητα πολύ, ειδικά αν το τρίξιμο συγκριθεί με τις 25.000 ευρώ. Αυτό προσωπικά μου δημιουργεί πολύ κακή εντύπωση...

 

 

Φιλε dj_aris τα καταλαβαινω απολυτα αυτα που λες και τα ασπαζομαι.

Εγω μιλησα ομως για ενα θορυβο κατα το ξεκινημα του αυτοκινητου απο σταση με πρωτη ταχυτητα.Σαν να ζοριζετε πολυ για να το ξεκινησει,και καπως σαν τον ηχο απο πυρακια (στο περιπου).Συγνωμη αν δε το διατυπωσα σωστα στην αρχη.

Παντως με αυτο που ειπες για τον υπερσυμπιεστη μου λυνεις και καποιες αλλες αποριες που ειχα..

Ευχαριστώ

:) :) :) :) :)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Το πότε δεν είναι σπορ ένα αυτοκίνητο το κατάλαβα αφού όλα τα παραπάνω τα έχει το golf. Αλλά πως γίνεται να λένε ότι το GTI είναι σπορ και το GT όχι; Με την διαφορετική ανάρτηση που έχει το GTI; Ώρες ώρες δεν τους καταλαβαίνω αυτούς που δοκιμάζουν τα αυτοκίνητα!

Θεωρω οτι το GTI αλλα και το GT μιας και εχουν την ιδια αυτοκινητηστικη φιλοσοφια ειναι αυτο που λεει το ονομα τους... GT (Grand Tourers!)

Παντως δεν θα με χαλουσε κανενα απο τα 2!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε dj_aris τα καταλαβαινω απολυτα αυτα που λες και τα ασπαζομαι.

Εγω μιλησα ομως για ενα θορυβο κατα το ξεκινημα του αυτοκινητου απο σταση με πρωτη ταχυτητα.Σαν να ζοριζετε πολυ για να το ξεκινησει,και καπως σαν τον ηχο απο πυρακια (στο περιπου).Συγνωμη αν δε το διατυπωσα σωστα στην αρχη.

Παντως με αυτο που ειπες για τον υπερσυμπιεστη μου λυνεις και καποιες αλλες αποριες που ειχα..

Ευχαριστώ

:) :) :) :) :)

O kompressor είναι και αν πας να ξεκινήσεις ποιο απότομα ακούς και το τούρμπο ;)
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σε λίγο καιρό περιμένω κι εγώ το Gt μου!!! Σκέφτομαι όμως, μήπως δεν έκανα καλά που παρείγγειλα το RCD 300 και όχι κάποιο άλλο; Είστε ευχαριστημένοι οι κάτοχοι από το RCD 300; (Εννοώ την απόδοσή του) Εχει τοποθετήσει κανείς σας το καλώδιο που βγαίνει στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και συνδέεται το ipod ή άλλη πηγή mp3; Τι άλλες επιλογές έχουμε;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σε λίγο καιρό περιμένω κι εγώ το Gt μου!!! Σκέφτομαι όμως, μήπως δεν έκανα καλά που παρείγγειλα το RCD 300 και όχι κάποιο άλλο; Είστε ευχαριστημένοι οι κάτοχοι από το RCD 300; (Εννοώ την απόδοσή του) Εχει τοποθετήσει κανείς σας το καλώδιο που βγαίνει στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και συνδέεται το ipod ή άλλη πηγή mp3; Τι άλλες επιλογές έχουμε;

Ευχαριστώ

 

Τα έχουμε ξαναπεί.

Το RCD 300 είναι μια μέτρια πηγή ήχου.

Προσωπικά δεν το αλλάζω γιατί δένει ωραία με την κονσόλα του GTI, ειδικά με το φωτισμό το βράδυ.

Αν πας σε aftermarket λύση, οι επιλογές είναι άπειρες.

Κορυφαίες επιλογές τα Alpine και Pioneer.

http://www.signaturebar.com/uploads/images/33845.png
Link to comment
Share on other sites

1. Αφου εχω πατησει το συμπλεκτη κατα την επαναφορα του ακουω ενα θορυβο -σαν τριξιμο ειναι-. Αυτο συμβαινει μονο οταν το αυτοκινητο ειναι με αναμμενη μηχανη και σταματημενο (π.χ. παταω και αφηνω το συμπλεκτη με νεκρα στο κιβωτιο). Για το σκοπο αυτο το αυτοκινητο εχει επισκεφτει 2 εξουσιοδοτημενα συνεργεια που το εχουν βρει φυσιολογικο...:rolleyes:.

Μαλιστα ενα εκ των συνεργειων μου εφερε επιτοπου ενα καινουριο TSi που εκανε ακριβως τον ιδιο ηχο με το δικο μου!

Το θεμα ειναι οτι αυτο συνεδευεται απο μια ελαφρα αντισταση-σαν γρατζουνισμα- κατα τις αλλαγες των ταχυτητων και αυτο ειναι που με ανησυχει περισσοτερο. Βεβαια το συνεργειο ηταν καθησυχαστικο οτι αυτο οφειλεται στο οτι το αυτοκινητο δεν εχει κανει πολλα km ακομα και θα στρωσει με τον καιρο.

Εχει παρατηρησει κανεις σας κατι παρομοιο στο δικο του?

 

Koralli εμεις εχουμε ξαναμιλησει επι του θεματος, απλα σου θυμιζω. Εγω ακουω ενα θορυβο σαν τριξιμο οταν ειμαι με νεκρα καμια φορα, και ειδικα το πρωι που οι βαλβολινες ειναι κρυες. Οσο περναει ο καιρος το κανει ολο και λιγοτερο παντως.

 

Οσο για το γρατζουνισμα κατα τις αλλαγες ταχυτητων, δεν ξερω αν εννοεις κανονικο γρατζουνισμα σαν αυτο που ακουγεται οταν κανουμε κακη αλλαγη ή απλα οτι η ταχυτητα θελει παραπανω δυναμη για να μπει. Απο τα λεγομενα σου καταλαβα μαλλον την δευτερη περιπτωση. Αν ειναι ετσι τα πραγματα, και επειδη συμβαινει και σε μενα, θα σου πω τι κανω:

 

- Αν αντιληφθω αντισταση (π.χ. σε κατεβασμα) δινω λιγο γκαζι παραπανω με νεκρα πριν βαλω την ταχυτητα που θελω (στο ενδιαμεσο σταδιο της αλλαγης) , και απλα πιεζω ελαφρα τον λεβιε για να μπει σχεδον μονη της η ταχυτητα, χωρις δηλαδη να σπρωχνω τον λεβιε με το ζορι.

 

Ελπιζω παντως να ανησυχεις αδικα, και απλα να εχεις ανησυχο αυτι :music:

Link to comment
Share on other sites

Epitelous egina enas eytixis katoxos tou tsi.To aytokinito eine tromero.Mou arese poli.Oso gia ti pigi de m endiaferei n'allakso tipota.Exei poli kali entasi
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Epitelous egina enas eytixis katoxos tou tsi.To aytokinito eine tromero.Mou arese poli.Oso gia ti pigi de m endiaferei n'allakso tipota.Exei poli kali entasi

 

Αφού το πήρες Δεκέμβριο,πλήρωσες και τα τέλη κυκλοφορίας του 2006 ή στα έκαναν δώρο ;-Aν ναι,από πού πήρες το αμάξι ;

Link to comment
Share on other sites

Katarxin eyxaristo.To aytokinito ayto dilothike apo tin antiprosopia tis VW os test-drive.Omos to odigouse mono o dieythintis.H adeia tou egine stis 4 septemvriou.Eine 5thiro k full extra k exei 1465 km.Ego agorasa ayto to aytokino giati kostizei molis 20.000 eyro.Diladi glitosa konta sta 2500 me 3000 eyro.Tosi eine i aksia tou 5thirou full extra.k fisika exei teli kikloforias tou 06
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...