Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλοτάξιδο και σε σας λοιπόν Rallyeman.

 

Για να μη μπερδευόμαστε λοιπόν, όπως έχω ξαναπεί, η ίδια η VW φρόντισε να ξεχωρίσει τα μοντέλα της σε χαρακτήρα. Γι' αυτό ακριβώς το συγκεκριμένο λέγεται GT (δηλ. Grand Tourisme), με άλλα λόγια έχει "ταξιδιάρικο" χαρακτήρα.

 

Πάντως, δεδομένου και του προσανατολισμού του, καλό θα ήταν να μην προβαίνουμε σε χαρακτηρισμούς τύπου "βάρκα", "πλοίο", "speedboat" και συναφή πλεούμενα. Το αυτοκίνητο στρίβει - αν μη τι άλλο - αξιοπρεπώς.

Για την ακρίβεια στρίβει καλύτερα από οτιδήποτε άλλο έχει τους ίδιους χώρους και εξοπλισμό στα ίδια λεφτά, έτσι δεν είναι;

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι, αυτο το προβλημα του GT με το τιμονι, ξερετε εαν υπαρχει και στα αλλα απλα golf(για την V edition)? Εχετε ακουσει περιστατικα γι΄αυτο?

 

και στο προηγουμενο golf και στο polo που εχω τωρα,και τα δυο φευγουν δεξια.κουραστηκα με τους καυγαδες στα service ετσι ζω με αυτο (οπως και με πολλα πολλα αλλα).κανε ενα test,βγες εθνικη.πιασε μεσαια,120 με 130 χλμ,ασε το τιμονι για λιγο ....και βλεπεις...

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια ποσο πρωτοτυπος ειναι ο tsi?

Ειναι διμιουργια και πατεντα της VW?

Φυσικα και οχι!

 

In 1988, Nissan launched a limited 10,000 unit run of their homologated Nissan 1989March Superturbo (EK10GFR/GAR). Both this and the 1988 March Superturbo R/March R (EK10FR) (see below) featured the same highly advanced sequential compound charged (supercharger plus turbocharger) engine in an all-aluminium straight-4 930 cc 8-valve 4 cylinder Nissan MA MA09ERT unit that produced 110 PS JIS (81 kW/108 hp) at 6400 rpm. This car came with either a 3-speed automatic or 5-speed manual gearbox with viscous limited slip differential, as well as options such as air conditioned and electric mirrors. The March Superturbo still holds the crown for the fastest production March in Nissan's history, with factory performance figures of 7.7 seconds to go from 0 to 100 km/h (62 mph) and 15.5 seconds to run a quarter mile. Highspeed is 180 Km/h (112 mph).

 

Ναι, ενα micra του 89 με 930cc soch 8V κινητηρα εβγαζε 110ps. Στις χαμηλες στροφες δουλευε ο κομπρεσσορας, ο οποιος μετα απο τις 4000 στροφες απομoνονωνταν απο τον στροφαλο με εναν ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη και μετα αναλαμβανε το turbo. Σας θυμιζει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν ισχυριστηκε σε αυτο το φορουμ οτι η εφαρμογη turbo και μηχανικου υπερσυμπιεστη ειναι πατεντα της VW. Στο παρελθον η εφαρμογη turbo και μηχανικου υπερσυμπιεστη εχει ξαναχρησιμοποιηθει, αλλα με εντελως διαφορετικα δεδομενα. Πρωτη εφαρμογη ηταν η Lancia S4 του Gr.B στα μεσα της δεκαετιας του '80, οπου μια ΚΚΚ Κ26 επαιρνε 'αναρχα' τα ηνια απο συμπιεστη τυπου Volumex στο φασμα 5000-6000rpm, ενω στα τελη της ιδιας δεκαετιας η Nissan, οπως και εσυ αναφερεις, παρουσιασε το Micra/March Superturbo με κινητηρα 930cc και αποδοση 110ps, το οποιο επισης γεννηθηκε για την ομογκλασιον της αγωνιστικης εκδοσης (March/Micra R).

 

Καταλαβαινει κανεις λοιπον πως οταν εχουμε να κανουμε με αγωνιστικο αυτοκινητο (ή εστω την πολιτικη του εκδοση περιορισμενης παραγωγης) δεν νοιαζομαστε ιδιαιτερα για παραγοντες οπως ομαλοτητα μεταβασης στην υπερπληρωση, φιλικοτητα στην καθημερινη οδηγηση, καταναλωση, ή ακομα και αξιοπιστια (που μενει να αποδειχθει με τον καιρο). Ομως η VW δεν ειχε τους αγωνες στο μυαλο της, αλλα την εξελιξη ενος χρηστικου και περα για περα καθημερινου αυτοκινητου. Διακριτα σημεια στα οποια εμπλεκονται και απεμπλεκονται το turbo και ο Roots δεν γινονται αισθητα, πραγμα που φανερωνει ποσο εκπληκτικη δουλεια εχει γινει στο management του TSI.

 

Κανεις δεν ειπε οτι η VW εφερε την επανασταση στους αγωνες, αλλα το οτι χρησιμοποιησε μια 'δυστροπη' τεχνολογια κινητηρων, που μεχρι προτινος την συναντουσες μονο σε εξειδικευμενες κατασκευες, για την κατασκευη ενος χρηστικου κ καθημερινου αυτοκινητου ειναι σιγουρα κατορθωμα. Το κατα ποσο αυτο το κατορθωμα ειναι μεγαλο ή μικρο μονο ο χρονος θα το δειξει.

 

Πηγη: Power Techniques / τευχος Αυγουστου 2006.

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια ποσο πρωτοτυπος ειναι ο tsi?

Ειναι διμιουργια και πατεντα της VW?

Φυσικα και οχι!

 

In 1988, Nissan launched a limited 10,000 unit run of their homologated Nissan 1989March Superturbo (EK10GFR/GAR). Both this and the 1988 March Superturbo R/March R (EK10FR) (see below) featured the same highly advanced sequential compound charged (supercharger plus turbocharger) engine in an all-aluminium straight-4 930 cc 8-valve 4 cylinder Nissan MA MA09ERT unit that produced 110 PS JIS (81 kW/108 hp) at 6400 rpm. This car came with either a 3-speed automatic or 5-speed manual gearbox with viscous limited slip differential, as well as options such as air conditioned and electric mirrors. The March Superturbo still holds the crown for the fastest production March in Nissan's history, with factory performance figures of 7.7 seconds to go from 0 to 100 km/h (62 mph) and 15.5 seconds to run a quarter mile. Highspeed is 180 Km/h (112 mph).

 

Ναι, ενα micra του 89 με 930cc soch 8V κινητηρα εβγαζε 110ps. Στις χαμηλες στροφες δουλευε ο κομπρεσσορας, ο οποιος μετα απο τις 4000 στροφες απομoνονωνταν απο τον στροφαλο με εναν ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη και μετα αναλαμβανε το turbo. Σας θυμιζει κατι?

Εχει πραγματι σημασια το παραπανω κειμενο...

Ουσιαστικα το θεμα μας ειναι ποιος εμπνευστηκε αυτη την συγκεκριμενη διαμορφωση του κινητηρα η ποιος εφηρμοσε την θεωρια αυτη στην πραξη?!?!?!

 

Και η Alfa Romeo εμπνευστηκε το VTEC αλλα στην Honda βλεπεις το μοτερ του S2000 να αποδιδει 240 αλογα απο τα 2000cc!! Αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη...

Link to comment
Share on other sites

Εχει πραγματι σημασια το παραπανω κειμενο...

Ουσιαστικα το θεμα μας ειναι ποιος εμπνευστηκε αυτη την συγκεκριμενη διαμορφωση του κινητηρα η ποιος εφηρμοσε την θεωρια αυτη στην πραξη?!?!?!

 

Και η Alfa Romeo εμπνευστηκε το VTEC αλλα στην Honda βλεπεις το μοτερ του S2000 να αποδιδει 240 αλογα απο τα 2000cc!! Αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη...

 

Mα κυκλοφορισαν 10.000 τετοια micra δεν ειναι θεωρια και μαλιστα δεν ηταν αγωνιστηκα. Προσφατα ειδα δοκιμη ενα τετοιο micra σε καποιο απο τα πολλα περιοδικα που υπαρχουν στην Ελλαδα. H alfa romeo δεν ειχε παρουσιασει ποτε like-vtec κινητητα ουτε καν σε limited edition εκδοσεις καποιας alfa, απο οτι ξερω. Απο την θεωρια η πραξη απεχει πολυ, οπως ειπες.

 

Σημασια για μενα εχει οτι δεν ειναι κατι το πρωτογνωρο ο tsi οπως θελει να τα λεει η VW κατι που φαινετε και στην τελευταια διαφημιση του golf tsi 140ps.

 

Και ΟΧΙ VW δεν ξερω: "ποτε ενας κινητηρας 1.400 επεδιδε 140ps", ξερω ομως ποτε ενας κινητηρας 930κε "superturbo" απεδιδε 110ps, 1.300κε turbo 280ps, 1.500κε ατμοσφαιρικος 150ps, 2.000κε ατμοσφαιρικος 240ps, 2.000κε turbo 300ps++ ...και αν ενδιαφερεσε να μαθεις ολα αυτα τα μοτερ φτιαχτηκαν οταν για τους γερμανους ισχυε το 1.400κε=75ps. Για'υτο μαλλον ουτε αυτοι το πιστευουν πως καταφεραν τετοιο ΘΑΥΜΑ, οπως λεει και η διαφημιση.

Link to comment
Share on other sites

Mα κυκλοφορισαν 10.000 τετοια micra δεν ειναι θεωρια και μαλιστα δεν ηταν αγωνιστηκα. Προσφατα ειδα δοκιμη ενα τετοιο micra σε καποιο απο τα πολλα περιοδικα που υπαρχουν στην Ελλαδα. H alfa romeo δεν ειχε παρουσιασει ποτε like-vtec κινητητα ουτε καν σε limited edition εκδοσεις καποιας alfa, απο οτι ξερω. Απο την θεωρια η πραξη απεχει πολυ, οπως ειπες.

 

Mήπως ξέρεις γιατί η Nissan δεν προχώρησε την τεχνολογία αυτή?

 

Σημασια για μενα εχει οτι δεν ειναι κατι το πρωτογνωρο ο tsi οπως θελει να τα λεει η VW κατι που φαινετε και στην τελευταια διαφημιση του golf tsi 140ps.

 

Και ΟΧΙ VW δεν ξερω: "ποτε ενας κινητηρας 1.400 επεδιδε 140ps", ξερω ομως ποτε ενας κινητηρας 930κε "superturbo" απεδιδε 110ps, 1.300κε turbo 280ps, 1.500κε ατμοσφαιρικος 150ps, 2.000κε ατμοσφαιρικος 240ps, 2.000κε turbo 300ps++ ...και αν ενδιαφερεσε να μαθεις ολα αυτα τα μοτερ φτιαχτηκαν οταν για τους γερμανους ισχυε το 1.400κε=75ps. Για'υτο μαλλον ουτε αυτοι το πιστευουν πως καταφεραν τετοιο ΘΑΥΜΑ, οπως λεει και η διαφημιση.

 

Βλέπω πως έχεις κάποιο μένος με την VW...

Anyway.... Μην ξεχνάς πως όταν η VW έβγαλε το πρώτο GTI (η Porsche του φτωχού) πριν 30 χρόνια, άλλες εταιρίες κατασκευάζαν σπιρτόκουτα.

Ο TSI είναι ένας κινητήρας που μπορεί να συνδιάσει πολύ καλές επιδόσεις, με normal κατανάλωση καυσίμου κ απ' ότι διαβάζω αξιοπιστία (μέχρι στιγμής)

Άσε που αν ο 1.8T είχε X περιθώρια βελτίωσης ο TSI έχει 2X!

Nick
Link to comment
Share on other sites

Ε, καλα... Μην μου πεις οτι απο τις διαφημισεις περιμενες να μαθεις την ιστορια της αυτοκινησης??? Εκει εινα ολα θεματα marketing...

 

Οσο για το VTEC σαν αρχικη ιδεα ηταν της Alfa Romeo την πουλησε στην Honda η οποια το εξελιξε στην μορφη που βλεπεις τωρα το VTEC και εχει παρει σωβρακα... ;) Οσο για την Αλφα Ρομεο? Ακομα παλευει να βγαλει 165 αλογα απο τα 2λιτρα...

Link to comment
Share on other sites

H nissan δεν προχωρισε αυτην την τεχνολογια γιατι δεν εβλεπε μελλον σε αυτον τον κινητηρα, αλλα μπορει να εκανε και λαθος.

 

Οπως ειπα ειδα δοκιμη σε περιοδικο ενα απο αυτα τα micra και δεν πηγαινε ασχημα για τοσο παλιο αμαξι, αρα δεν μπορεις να πεις οτι χαλασαν και τα 10.000!

 

Δεν εχω μενος με την VW εχει προσφερει και αυτη στην αυτοκινηση, αλλα δεν μπορω να βλεπω χαζες διαφημισεις με εξυπνα σλογκαν.

 

Οσο για το τελευταιο σχολιο σου:

Aν υπολογισουμε οτι ο 1.8t πηγαινε χωρις extreme μετατροπες 300ps απο 180ps, ο tsi 1.4 πρεπει να παει απο 170ps στα 400ps!!! Συμφωνα με την λογικη σου παντα.

Link to comment
Share on other sites

...

Οσο για το τελευταιο σχολιο σου:

Aν υπολογισουμε οτι ο 1.8t πηγαινε χωρις extreme μετατροπες 300ps απο 180ps, ο tsi 1.4 πρεπει να παει απο 170ps στα 400ps!!! Συμφωνα με την λογικη σου παντα.

 

Δε μίλησα για 1.4TSi, αλλά για TSi. ;)

Nick
Link to comment
Share on other sites

Μηπως θες να πεις 2.0 TFSI? Αν ναι αυτος ο κινητηρας δεν εχει καμια σχεση με τον TSI.

 

Μιλάω για τους μελλοντικούς TSI, που όπως φαίνεται θα αντικαταστήσουν τον TFSI.

Nick
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάτε;

 

Τόσο η Lancia όσο και η Nissan εξέλιξαν τα συγκεκριμένα μοτέρ αποκλειστικά και μόνο για αγωνιστική χρήση και μάλιστα σε περιορισμένες μονάδες. Ο σκοπός της VW πέρα από το ότι ΔΕΝ είναι αγώνες, είναι στην πράξη τελείως διαφορετικός: είναι η κατανάλωση (και κατ' επέκταση οι εκπομπές ρύπων)!

 

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να είχαμε μια S4 ή ένα τέτοιο Micra για μια βόλτα. Είμαι σίγουρος ότι οι έννοιες "ποιότητα κύλισης, lag, κατανάλωση, αξιοπιστία" θα αποκτούσαν νέο νόημα. "Μα", θα πει κάποιος, "αυτά είναι αγωνιστικά". Ε, τότε γιατί μου τα συγκρίνετε με το Golf; Πείτε μου ποιά ήταν η τελευταία φορά που μια αποκλειστικά και μόνο αγωνιστική τεχνολογία πέρασε απευθείας στο δρόμο με τόση επιτυχία; Θυμάστε τα πρώτα αυτοκίνητα με turbo; Με v-tec ίσως;

 

Η όλη καινοτομία της VW έγκειται στο ότι προσάρμοσε και διαθέτει το συγκεκριμένο σύστημα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, χωρίς κάποιο εμφανές μειονέκτημα. Και βέβαια, για να είμαστε ακριβείς, στην πατέντα δουλεύει εδώ και 4 χρόνια η Eaton, η VW licencing κάνει.

 

Η αλήθεια είναι ότι δε φταίει ούτε η Lancia ούτε η Nissan. Απλά τότε τα ηλεκτρονικά ήταν πολύ πίσω για να μπορέσουν να μεταφέρουν μια τέτοια τεχνολογία στο δρόμο. Το λάθος αυτών των δύο εταιρείων ήταν μάλλον στο marketing, αφού δεν κράτησαν την πατέντα στο συρτάρι ώστε να την εξελίξουν επαναφέρουν κάποια άλλη στιγμή, σίγουρα πιο νωρίς από την VW.

 

Που είναι η Nissan και η Lancia τώρα; Σε αντίθεση με τη VW που κατάλαβε ότι η τεχνογνωσία της σε compressor, turbo και άμεσο ψεκασμό είναι πολύτιμη και συνδύασε αυτές τις τεχνολογίες, η μεν Nissan ευτυχώς έχει το 350Ζ που σώζει τα προσχήματα (το οποίο βέβαια σαν τεχνολογία είναι μάλλον συμβατικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο), ενώ η δεύτερη χαροπαλεύει βάζοντας μοτέρ Fiat σε (ακριβά) lifestyle αμαξώματα. Καροσερίστες δηλαδή, όπως και πριν από 100 χρόνια! Ας φτιάξουν τουλάχιστον μια "ζωντανή" HF ή ας προχωρήσουν με το concept Fulvia!

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάτε;

 

Τόσο η Lancia όσο και η Nissan εξέλιξαν τα συγκεκριμένα μοτέρ αποκλειστικά και μόνο για αγωνιστική χρήση και μάλιστα σε περιορισμένες μονάδες. Ο σκοπός της VW πέρα από το ότι ΔΕΝ είναι αγώνες, είναι στην πράξη τελείως διαφορετικός: είναι η κατανάλωση (και κατ' επέκταση οι εκπομπές ρύπων)!

 

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να είχαμε μια S4 ή ένα τέτοιο Micra για μια βόλτα. Είμαι σίγουρος ότι οι έννοιες "ποιότητα κύλισης, lag, κατανάλωση, αξιοπιστία" θα αποκτούσαν νέο νόημα. "Μα", θα πει κάποιος, "αυτά είναι αγωνιστικά". Ε, τότε γιατί μου τα συγκρίνετε με το Golf; Πείτε μου ποιά ήταν η τελευταία φορά που μια αποκλειστικά και μόνο αγωνιστική τεχνολογία πέρασε απευθείας στο δρόμο με τόση επιτυχία; Θυμάστε τα πρώτα αυτοκίνητα με turbo; Με v-tec ίσως;

 

Η όλη καινοτομία της VW έγκειται στο ότι προσάρμοσε και διαθέτει το συγκεκριμένο σύστημα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, χωρίς κάποιο εμφανές μειονέκτημα. Και βέβαια, για να είμαστε ακριβείς, στην πατέντα δουλεύει εδώ και 4 χρόνια η Eaton, η VW licencing κάνει.

 

Η αλήθεια είναι ότι δε φταίει ούτε η Lancia ούτε η Nissan. Απλά τότε τα ηλεκτρονικά ήταν πολύ πίσω για να μπορέσουν να μεταφέρουν μια τέτοια τεχνολογία στο δρόμο. Το λάθος αυτών των δύο εταιρείων ήταν μάλλον στο marketing, αφού δεν κράτησαν την πατέντα στο συρτάρι ώστε να την εξελίξουν επαναφέρουν κάποια άλλη στιγμή, σίγουρα πιο νωρίς από την VW.

 

Που είναι η Nissan και η Lancia τώρα; Σε αντίθεση με τη VW που κατάλαβε ότι η τεχνογνωσία της σε compressor, turbo και άμεσο ψεκασμό είναι πολύτιμη και συνδύασε αυτές τις τεχνολογίες, η μεν Nissan ευτυχώς έχει το 350Ζ που σώζει τα προσχήματα (το οποίο βέβαια σαν τεχνολογία είναι μάλλον συμβατικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο), ενώ η δεύτερη χαροπαλεύει βάζοντας μοτέρ Fiat σε (ακριβά) lifestyle αμαξώματα. Καροσερίστες δηλαδή, όπως και πριν από 100 χρόνια! Ας φτιάξουν τουλάχιστον μια "ζωντανή" HF ή ας προχωρήσουν με το concept Fulvia!

 

Οπως το ξαναειπα, το micra εβγαινε κανονικα στην παραγωγη εστω και ως limited. Σιγουρα δεν μπορει να συγκριθει με το golf gt γιατι ειναι και 17 χρονια παλιοτερο αυτοκινητο. Οσο για την nissan του σημερα που ειναι μια εταιρια (50-50) με την renault, δεν εχει να ζηλεψει τπτ απο τo VW group, γιατι παει καλυτερα σε πωλησεις κατι που ειναι ο πρωτος στοχος μιας εταιριας μαζικης παραγωγης.

 

Aν σας ενδιαφερουν τα financials τo volkswagen group παρεδωσε περιπου 5.000.000+ αυτοκινητα το 2005 εκ των οποιων τα 3.000.000+ ηταν volkswagen, ενω το renault-nissan group παρεδωσε 6.000.000+ το 2005 με την nissan να πουλαει τα 3.500.000 και την renault τα 2.500.000.

Συγκριτικα η bmw το 2005 παρεδωσε περιπου 1.200.000 μοναδες μαζι με τα mini τις rolls royce και τα μηχανακια, η honda 3.200.000 αυτοκινητα μαζι με τα acura και 10.000.000+ μηχανακια.

 

Ασχετα με τις πωλησεις εγω ομως δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την nissan, γιατι ειναι μια εταιρια που εχει αποβαλει τελειως οτι σπορ πλην του 350z, καποτε ειχε το καλυτερο line up με αυτοκινητα οπως το skyline και ενα σωρο sylvia και xxxSX, δυστηχως μετα την συνχωνευση με την renault το εχει ριξει στα "ακυρα" design και στα πολυμορφικα, κρατωντας λιγα καλα αυτοκινητα στην ιαπωνια και στην αμερικη, οπως το νεο skyline (οταν κυκλοφορισει).

Link to comment
Share on other sites

διαβαζοντας τα παραπανω ξεχασα να σας πω οτι χθες πηρα το αυτοκινητο. !!!!!!!! φ ο β ε ρ ο αυτοκινητο !!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Οπως το ξαναειπα, το micra εβγαινε κανονικα στην παραγωγη εστω και ως limited.

 

Limited είναι και η Lancia 037, η Porsche 962, και πολλά ακόμα "αγωνιστικά" με πινακίδες. Αυτό τι σημαίνει; ότι πέρασε η αγωνιστική τεχνολογία στο δρόμο; Εδώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που, αν το σκεφτεί κανείς λογικά, θα στηρίξει OΛΕΣ τις πωλήσεις του στις εκδόσεις με TSI! Και που ΔΕΝ έχει δοκιμαστεί καν σε αγώνες (εκτός αν η VW κατασκόπευε μυστικές δοκιμές στα pits της Nissan για να φτιάξει TSI μετά από 20 χρόνια :lol: )

 

Οσο για την nissan του σημερα που ειναι μια εταιρια (50-50) με την renault, δεν εχει να ζηλεψει τπτ απο τo VW group, γιατι παει καλυτερα σε πωλησεις κατι που ειναι ο πρωτος στοχος μιας εταιριας μαζικης παραγωγης.

 

Όχι στην Ευρώπη (το πρώτο τρίμηνο του 2006 το μεγαλύτερο μερίδιο κρατάει το VW Group (κάπου στο 17%). Παγκόσμια ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι εσύ προσθέτεις τις πωλήσεις μιας ευρωπαϊκής (και μάλιστα κρατικής!) που πουλάει σε ευρωπαίους και μιας ιαπωνικής που προφανώς πουλάει σε ιάπωνες. Εξάλλου, το VW Group, πέραν του ότι αποτελείται από αμιγώς ευρωπαϊκές φίρμες (δηλ αυτοκίνητα που προσαρμόζονται στις ιδιαιτερότητες κάθε αγοράς ΧΩΡΙΣ όμως να σχεδιάζονται αποκλειστικά γι' αυτή), ΔΕΝ αποτελεί προϊόν συγχωνεύσεων, αλλά εξαγορών, δηλαδή πρόκειται για ΜΙΑ εταιρεία. Συνεπως, φαίνεται ότι στόχος του Group δεν είναι να πουλάει παγκόσμια αλλά να έχει την ευρωπαϊκή πίτα. Και σε αυτό τα καταφέρνει καλά.

 

καποτε ειχε το καλυτερο line up με αυτοκινητα οπως το skyline και ενα σωρο sylvia και xxxSX, δυστηχως μετα την συνχωνευση με την renault το εχει ριξει στα "ακυρα" design και στα πολυμορφικα, κρατωντας λιγα καλα αυτοκινητα στην ιαπωνια και στην αμερικη, οπως το νεο skyline (οταν κυκλοφορισει).

 

Εδώ συμφωνούμε! Παρόλα, αυτά είμαστε και οι δύο off topic :p

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδεια, ειμαι ενας 34 αρης σπορτιβ , που εχω ενα opel astra sport 1400 κυβικων και μολις 90 αλογων. Συντομα (μολις πουλισω το εν λογο) θα αγορασω το golf. Aυτο στο οποιο δεν εχω καταλιξει ακομα ειναι αν θα επιλεξω gt 170 η tfi 140. Φανταζομαι οτι στο gt ειναι μεγαλη η ιποδυναμη και δεν ξερω κατα ποσο ειναι σταθερο στο δρομο. Απο την αλλη ακουσα στο φορουμ οτι βγαζει καποιο προβλημα με το τιμονι (αρκετα σημαντικο για μενα αν ισχυει κατι τετοιο). Βεβαια ο μηχανικος μου μου ειπε οτι προκειτε για κορυφαιο κι αξιοπιστο οχημα. Ακομα μια ερωτηση, κανει θορυβο στις υψηλες στροφες? Γιατι δεν μ αρεσει να γινομαι κουδουνι! Επισης επειδη εχω μια τρελα με τον καλο ηχο (μου εχει στηχισει στο opel πανω απο 3000 ευρω) θα ηθελα να ρωτησω αν ο ηχος με το εν λογο golf με τα 10 ηχεια ειναι ικανοποιητικος (ενταξει δεν περιμενω να ειναι κατι αντιστοιχο με αυτο που εχω )Σας ευχαριστω εκ των προτερων,

ενας μελων συναδερφος!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου πρέπει να σου πω ότι τα 170 άλογα δεν είναι καθόλου πολλά. Ίσα ίσα, μετά από ένα διάστημα θα τα συνηθίσεις και θα σου φαίνονται λίγα! Και στο λέω εγώ που πριν από το GT οδηγούσα Seicento!

 

Παρόλα αυτά, το TSI 140 έχει ένα πραγματικά αχτύπητο value for money. Αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα και μπορείς να διαθέσεις τα λεφτά πάρε το GT. Θα μπορούσες όμως με αυτά τα λεφτά να βάλεις στο TSI ηλιοροφή, xenon, navi, τα 10ηχεία κτλ. Εκτός αν πραγματικά δε σε απασχολεί το κόστος, οπότε μπορείς να τα βάλεις όλα αυτά και στο GT, για να μην πω στο GTI!

 

O ήχος της μηχανής είναι ευχάριστος στις χαμηλές και μεσαίες (με το διακριτικό σφύριγμα του turbo), αλλά στις ψηλές δε μπορώ να πω το ίδιο. Αυτό όμως δε θα σε απασχολήσει, γιατί αφενός είναι τέτοιο το εύρος λειτουργίας που δε χρειάζεται να πηγαίνεις κόφτες, αφετέρου έχει μάλλον υψηλό θόρυβο κύλισης (εδώ παίζουν το ρόλο τους και οι 17άρες) για να ακουστεί η μηχανή στα πολλά χιλιόμετρα. Όλα αυτά για το GT, για το TSI δε γνωρίζω.

 

Το πρόβλημα με το τιμόνι να ξεκαθαρίσω (για μια ακόμα φορά) ότι είναι αισθητικό. Πας ευθεία με το τιμόνι να δείχνει λίγο αριστερά. Το αυτοκίνητο ΔΕΝ τραβάει, ΔΕΝ ψαρεύει και ΔΕΝ φεύγει από την πορεία του αν αφήσεις το τιμόνι. Απλά μου τη σπάει, και αυτό επειδή δε συνεργάζεται η αντιπροσωπεία να το φτιάξω...

 

Όσο για την απόδοση του ηχοσυστήματος, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας σε μια από τις μεγάλες αντιπροσωπείες στην Αθήνα και να ακούσεις εκεί κάποιο GTI ή και R32 που λογικά θα φοράει το καλό ηχοσύστημα.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδεια, ειμαι ενας 34 αρης σπορτιβ , που εχω ενα opel astra sport 1400 κυβικων και μολις 90 αλογων. Συντομα (μολις πουλισω το εν λογο) θα αγορασω το golf. Aυτο στο οποιο δεν εχω καταλιξει ακομα ειναι αν θα επιλεξω gt 170 η tfi 140. Φανταζομαι οτι στο gt ειναι μεγαλη η ιποδυναμη και δεν ξερω κατα ποσο ειναι σταθερο στο δρομο. Απο την αλλη ακουσα στο φορουμ οτι βγαζει καποιο προβλημα με το τιμονι (αρκετα σημαντικο για μενα αν ισχυει κατι τετοιο). Βεβαια ο μηχανικος μου μου ειπε οτι προκειτε για κορυφαιο κι αξιοπιστο οχημα. Ακομα μια ερωτηση, κανει θορυβο στις υψηλες στροφες? Γιατι δεν μ αρεσει να γινομαι κουδουνι! Επισης επειδη εχω μια τρελα με τον καλο ηχο (μου εχει στηχισει στο opel πανω απο 3000 ευρω) θα ηθελα να ρωτησω αν ο ηχος με το εν λογο golf με τα 10 ηχεια ειναι ικανοποιητικος (ενταξει δεν περιμενω να ειναι κατι αντιστοιχο με αυτο που εχω )Σας ευχαριστω εκ των προτερων,

ενας μελων συναδερφος!

 

κορυφαιο σιγουρα ειναι.ελπιζω ομως να σου βγει αξιοπιστο γιατι εγω απο τα γερμανικα εχω να σου πω ιστοριες........

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

οι μονες αλλαγες του 170αριου με το 140 ειναι τα φρενα, ο κινητηρας και τα ελαφρως πιο σκληρα ελατηρια που χαμηνωλουν το αμαξωμα 2 ποντους (αν δεν απατομαι)

 

- οι μετρησεις θορυβου , λενε ναι και μαλιστα αρκετο στα πολλα......

- το αμαξι δεν χαρακτηριζεται σπορ.... ειναι απλα ενα πολυ καλο overall αυτοκινητο

- λιγα αυτοκινητα εχουν καλο εργοστασιακο ηχο

- καμια σχεση το αστρα με το γκολφ

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Κοιτα , οσο αφορα τα εξτρα, να σου πω οτι για την ηλιοροφη δεν καιγομαι (ετσι κι αλλιος φανταζομαι οτι ανοιχτη θα ειναι ενοχλητικη με τον θορυβο του αερα αφενος και αφετερου φοβαμαι την στεγανοτητα με την παροδο του χρονου αν χαλαροσουν τα λαστιχα). Οσο αφορα το nav κοστιζει 2500 περιπου, αρκετα υψηλα θεωρω. Εμενα στην προσφορα που εχω στα χερια μου μου βγαινει κατι περισσοτερο απο 25000 με rcd 500, χειριστηρια στο τιμονι, συναγερμο, αισθητιρες βροχης και φωτων, ηλεκτρικα αναδιπλουμενουσ καθρεφτες και υπολογιστη ταξιδιου plus.

Αν βαλω αυτα στο tfi + ζαντες + esp ναμιζω οτι η ψαλιδα στην τιμη κλεινει πολυ.

τωρα στο βασικο για μενα. Αυτο το αισθητικο προβληματακι στο τιμονι, φυσικα κ δεν επιρεαζει κατι, ομως θα μου την σπασει ενα τετοιο αμαξι να το οδηγαω και να καθετε το τιμονι στραβα! Δηλαδη δεν στο φτιαχνουν? ειναι δυνατον να μην γινετε? νομιζω οτι κ ενας απλος λαστιχας θα ειναι ευκολο να σου το φερει στα ισα. Σε ποια αντιπροσοπεια το πας και εχεις προβλημα? Γιατι εγω εχω προσφορα απο τον φιλιπαιο και μαλλον απο εκει σκεφτομαι να το παρω! και ενα τελειταιο. Οταν λες οτι κανει θορυβο κιλησης ενοεις οτι ειναι πολυ θορυβωδη τα ελαστικα? Και εαν ναι ποσο? ειναι τοσο ωστε με ανοιχτο παραθυρο να ειναι ενοχλητικο? Σορυ που ρωταω τοσα αλλα καταλαβαινεις. Οταν μπαινεις σε μια τετοια αγορα τα κοιτας ολα με λεπτομερια

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κατι ασχετο...Ξερετε τι ακριβως κανει το κουμπι W στη κονσολα? Αυτο διπλα απτο ESP... Κατι για οικονομια καταλαβα? Περιοριζει την αποδοση στους 120?

Ειναι για το βρεγμενο? Help!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...