Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι είναι το turbo timer ;

 

Έίναι ένα σύστημα που ενώ βγαίνεις και κλειδώνεις κανονικά το αυτοκίνητο, κρατάει τη μηχανή αναμμένη για λίγα λεπτά ακόμα για να κρυώσει η τουρμπίνα. Βασικά είναι για όσους βιάζονται ή βαριούνται να περιμένουν να κρυώσει πριν το σβήσουν μετά από σκίσιμο. Βέβαια, στο GT (όπως και σε όλα σχεδόν τα σύγχρονα turbo) η τουρμπίνα δουλεύει σχεδόν συνέχεια (αφού μπαίνει από χαμηλά) οπότε δε χρειάζεται να το έχεις σκίσει για να "ανάψει". Άρα το cooldown είναι απαραίτητο. Ή το κάνεις μόνος σου ή βάζεις turbo timer.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

pantos sta 7500 km pou to koitaksa den mou eihe kapsei shedon katholou tha to ksanatsekaro stis 10000km

dj_aris simfono pos einai kalytero na vazeis afta pou sou leei i antiprosopeia.

 

gia to cooldown tis tourbinas posin ora peripou hreiazetai na menei sto relanti???

stin antiprosopeia otan to pirame den mas eipane tipota tetoio oute to manual grafei kati tetoio alla eimai simfonos oti hreiazetai ena shetiko cooldown efoson doulevei sto 1,5 bar apo tis 2500 strofes!!!

Link to comment
Share on other sites

gia to cooldown tis tourbinas posin ora peripou hreiazetai na menei sto relanti???

stin antiprosopeia otan to pirame den mas eipane tipota tetoio oute to manual grafei kati tetoio alla eimai simfonos oti hreiazetai ena shetiko cooldown efoson doulevei sto 1,5 bar apo tis 2500 strofes!!!

 

Ρώτησα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι χρειάζεται γύρω στα 3 λεπτά αλλά εξαρτάται κια απο την θερμοκρασία περιβάλλοντος...

 

Για το στρώσιμο μου είπε κάτι που με άφησε άφωνο (γιατί ναι μεν στα δυο προηγούμενά μου αυτοκίνητα είχα κάνει το στρώσιμο με αυτόν τον τρόπο αλλά πίστευα οτι ήταν λάθος μου):

 

Στρώσιμο για τα πρώτα 1500 - 2000 χλμ αποκλειστικά (αν γίνεται) εντός πόλης για να δουλέψει το αυτοκίνητο σε όλο το φάμα των στροφών... Σημείωσε βέβαια οτι αυτό είναι το ιδανικό στρώσιμο...

 

Παράδωσέ το, το γ...νο, δε μπορώ δε μπορώ να περιμένω (μια και σήμερα)

Link to comment
Share on other sites

Μα ουσιαστικα πλεον κανενα συγχρονο αυτοκινητο δεν χρειαζεται στρωσιμο με την εννοια που ειχε αυτο πριν απο 10 χρονια... (οχι πανω απο 3500 στροφες, ταχυτητα μεχρι 100 κλπ κλπ)

Πλεον τα αυτοκινητα καλουνται να δουλεψουν απο την αρχη της ζωης τους σε ολο το φασμα των στροφων τους απλα αποφευγοντας τα μεγαλα φορτια... (αποτομες επιταχυνσεις, πολυ ωρα σε υψηλες στροφες κλπ)

Link to comment
Share on other sites

 

Στρώσιμο για τα πρώτα 1500 - 2000 χλμ αποκλειστικά (αν γίνεται) εντός πόλης για να δουλέψει το αυτοκίνητο σε όλο το φάμα των στροφών... Σημείωσε βέβαια οτι αυτό είναι το ιδανικό στρώσιμο...

 

Το σωστό αυτό είναι. Να δουλέψει ο κινητήρας σε όλο το φάσμα των στροφών. Και το ταξίδι στην εθνική με σταθερή ταχύτητα δεν είναι και οτι καλύτερο.

Πάντως αυτή η συμβουλή πιστευω οτι αναφέρεται σε οποιαδήποτε πόλη εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων :D γιατί με τα μποτιλιαρίσματα και 1-2 στο κιβώτιο μόνο σωστό στρώσιμο δεν του κάνεις.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτή η συμβουλή πιστευω οτι αναφέρεται σε οποιαδήποτε πόλη εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων :D γιατί με τα μποτιλιαρίσματα και 1-2 στο κιβώτιο μόνο σωστό στρώσιμο δεν του κάνεις.

 

Συμφωνώ... (Ο τύπος όμως μου έδωσε τη συμβουλή να το στρώσω στην Αθήνα μιας και το παραλαμβάνω μεθαύριο και οι δρόμοι αυτή την εποχή είναι πιο άνετοι...)

 

Μα ουσιαστικα πλεον κανενα συγχρονο αυτοκινητο δεν χρειαζεται στρωσιμο με την εννοια που ειχε αυτο πριν απο 10 χρονια... (οχι πανω απο 3500 στροφες, ταχυτητα μεχρι 100 κλπ κλπ)

 

Βέβαια δεν ισχύει και αυτό που λένε κάποιοι οτι "έρχονται στρωμένα απο την εταιρεία"...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ... (Ο τύπος όμως μου έδωσε τη συμβουλή να το στρώσω στην Αθήνα μιας και το παραλαμβάνω μεθαύριο και οι δρόμοι αυτή την εποχή είναι πιο άνετοι...)

 

 

 

Βέβαια δεν ισχύει και αυτό που λένε κάποιοι οτι "έρχονται στρωμένα απο την εταιρεία"...

Εν μερει ισχυει... Με την αναπτυξη της τεχνολογιας οι ανοχες στα μεταλλα ειναι πλεον μηδαμινες και δεν υπαρχει λογος να δουλεψει το μοτερ για να "δεσει"! Επισης ολα τα μοτερ δουλευουν αρκετα πανω σε παγκους πριν μπουν στο αυτοκινητο κατα την διαρκει της κατασκευης τους!

Για αυτο πλεον τα πρωτα λαδια δεν αλλαζονται στα 1000χλμ αλλα πολλες φορες μετα απο αρκετες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα οπως επισης και τα γρεζια δεν εμφανιζονται!!

Απλα κανεις το στρωσιμο για να μπορεσει το αυτοκινητο να "ζωντανεψει" σιγα σιγα και οχι αποτομα... (στον ορο αυτοκινητο βαζω μεσα ολα τα μηχανικα του μερη!)

Link to comment
Share on other sites

Απλα κανεις το στρωσιμο για να μπορεσει το αυτοκινητο να "ζωντανεψει" σιγα σιγα και οχι αποτομα... (στον ορο αυτοκινητο βαζω μεσα ολα τα μηχανικα του μερη!)

 

Αυτό ακριβώς εννοούσα...

 

Καλό είναι να το αναφέρουμε γιατί κάποιοι (λόγω παραπληροφόρησης) παίρνουν τα αυτοκινητάκια τους και τα σκίζουν απο το πρώτο χιλιόμετρο...

 

Το αυτοκίνητο είναι σαν τις γυναίκες... Αν τα ζητήσεις όλα απο την πρώτη στιγμή κάποιες θα σου τα δώσουν. Θα το ευχαριστηθείς αλλά θα κρατήσει λίγο... Αν πας σιγά σιγά θα κρατήσει περισσότερο και πάλι θα το ευχαριστηθείς... Εξαρτάται απο εσένα... Ένα είναι σίγουρο: Αυτοκίνητο δεν αλλάζεις εύκολα... (ειδικά golf) ;)

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι σαν τις γυναίκες... Αν τα ζητήσεις όλα απο την πρώτη στιγμή κάποιες θα σου τα δώσουν. Θα το ευχαριστηθείς αλλά θα κρατήσει λίγο... Αν πας σιγά σιγά θα κρατήσει περισσότερο και πάλι θα το ευχαριστηθείς... Εξαρτάται απο εσένα... Ένα είναι σίγουρο: Αυτοκίνητο δεν αλλάζεις εύκολα... (ειδικά golf) ;)

 

 

KALOO!!!!!!!!!:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς εννοούσα...

 

Καλό είναι να το αναφέρουμε γιατί κάποιοι (λόγω παραπληροφόρησης) παίρνουν τα αυτοκινητάκια τους και τα σκίζουν απο το πρώτο χιλιόμετρο...

 

Το αυτοκίνητο είναι σαν τις γυναίκες... Αν τα ζητήσεις όλα απο την πρώτη στιγμή κάποιες θα σου τα δώσουν. Θα το ευχαριστηθείς αλλά θα κρατήσει λίγο... Αν πας σιγά σιγά θα κρατήσει περισσότερο και πάλι θα το ευχαριστηθείς... Εξαρτάται απο εσένα... Ένα είναι σίγουρο: Αυτοκίνητο δεν αλλάζεις εύκολα... (ειδικά golf) ;)

 

Monos sou to skeftikes?

It was good~!:D

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, να πω κάτι άσχετο; Τα πατάκια που έχει το αυτοκίνητο βρωμίζουν απίστευτα εύκολα, ή είναι ιδέα μου; Έχουν μια βελούδινη υφή, με αποτέλεσμα να διαγράφονται αποτυπώματα όσο καθαρά κι αν είναι τα παπούτσια των επιβατών! Ψάχνω ήδη για άλλα, πιο ανθεκτικά (ή τουλάχιστον να μη φαίνονται!). Υπάρχουν πατάκια με ασφάλειες που κλειδώνουν στο πάτωμα;
Link to comment
Share on other sites

Monos sou to skeftikes?

It was good~!:D

 

Σκέφτομαι μερικά καλά που και που...

 

Ρε παιδιά, να πω κάτι άσχετο; Τα πατάκια που έχει το αυτοκίνητο βρωμίζουν απίστευτα εύκολα, ή είναι ιδέα μου; Έχουν μια βελούδινη υφή, με αποτέλεσμα να διαγράφονται αποτυπώματα όσο καθαρά κι αν είναι τα παπούτσια των επιβατών! Ψάχνω ήδη για άλλα, πιο ανθεκτικά (ή τουλάχιστον να μη φαίνονται!). Υπάρχουν πατάκια με ασφάλειες που κλειδώνουν στο πάτωμα;

 

Αυτό σημαίνει να έχεις το αυτοκίνητο αρκετό καιρό... Προσέχεις και τα πατάκια...

 

Πατάκια με ασφάλειες υπήρχαν για το corolla. Για το gt δε γνωρίζω ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, να πω κάτι άσχετο; Τα πατάκια που έχει το αυτοκίνητο βρωμίζουν απίστευτα εύκολα, ή είναι ιδέα μου; Έχουν μια βελούδινη υφή, με αποτέλεσμα να διαγράφονται αποτυπώματα όσο καθαρά κι αν είναι τα παπούτσια των επιβατών! Ψάχνω ήδη για άλλα, πιο ανθεκτικά (ή τουλάχιστον να μη φαίνονται!). Υπάρχουν πατάκια με ασφάλειες που κλειδώνουν στο πάτωμα;

EHEI STIN ANTIPROSOPEIA LASTIHENIA ME 80 EVRO

 

PROSPATHISA NA VALO AFTER MARKET MARKAS ME EKAPSES ALLA THA HREIAZOTANE TRELI KALITEHNIA STO KOPSIMO LOGO ASFALEION KAI LOGO ILEKTRONIKOU GKAZIOU

 

PANTOS NOMIZO POS TA AKSIZOUN TA LEFTA TOUS TA ORIGINAL LASTIHENIA GIATI TA VELOUDINA MAMISIA EILIKRINA PARAVROMIZOUN EFKOLA!

 

ISOS EINAI KATASKEVASMENO KAI APO IAPONES KAI TO EKANAN ETSI GIA NA MPAINEIS KSIPOLITOS:lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

ISOS EINAI KATASKEVASMENO KAI APO IAPONES KAI TO EKANAN ETSI GIA NA MPAINEIS KSIPOLITOS:lol: :lol:

 

:lol: :lol: :lol:

 

...όχι όμως και 80€ για πατάκια. Άσε που τα λαστιχένια είναι μάλλον αντιαισθητικά (και κάνουν κυρίως για λάσπες). Μάλλον θα πάρω τα πιο φτηνά που θα βρω και τα βάλω από πάνω χύμα (αφού κόψω πρώτα το σημείο στο γκάζι :D ).

 

Εντωμεταξύ, νομίζω ότι τα απλά Golf δεν έχουν γκάζι στο πάτωμα αλλά κανονικό, σαν τα άλλα πεντάλ, έτσι δεν είναι; Μέχρι τώρα δεν είχα αυτοκίνητο με τέτοιο γκάζι και ομολογώ πως είναι αρκετά καλύτερο σε αίσθηση και ακρίβεια.

 

Επιπλέον, το ESP δουλεύει πολύ σωστά, τουλάχιστον όσον αφορά στον περιορισμό της υποστροφής που το δοκίμασα. Κόβει όσο χρειάζεται, αλλά δε σε πνίγει και έχεις δύναμη για να βγεις αφού κρίνει ότι ανέκτησε πρόσφυση. Είναι πολύ καλύτερο από το αντίστοιχο μιας Merc πενταετίας που έχω οδηγήσει αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

gia cooldown moter turbo, mia kali kai grigori lisi... einai to telefteo 5lepto prin ftasete ston proorismo sas... to pigenete sa kota me 2.000strofes oste kai pio poli aera apo to relanti na pairnei, kai pali na psixete giati oi turbines de doulevoun me iperplirosi, kai kerdizete to xrono sto na perimenete prin to kleisete sto relanti...

alios, turbo timer...

Link to comment
Share on other sites

gia cooldown moter turbo, mia kali kai grigori lisi... einai to telefteo 5lepto prin ftasete ston proorismo sas... to pigenete sa kota me 2.000strofes oste kai pio poli aera apo to relanti na pairnei, kai pali na psixete giati oi turbines de doulevoun me iperplirosi, kai kerdizete to xrono sto na perimenete prin to kleisete sto relanti...

alios, turbo timer...

Είμαι τυχερός γιατί το σπίτι μου είναι σε μια γειτονιά με πολλά stop, οπότε αναγκαστικά ήρεμα το φέρνω ;)

Αλλά τι τα θες; Η τουρμπίνα δουλεύει από τις 2500. Τι να κάνω δηλαδή, όταν επιστρέφω δηλαδή να βάζω κόφτη στις 2450; (αν και εκεί έχω 80 χιλιόμετρα με έκτη. Μια χαρά δηλαδή για τη γειτονιά μου :p )

 

Επίσης, ο compressor δουλεύει από τις 0 στροφές. Άρα πρέπει να το φέρνω με 3500+ που έχει αποσυνδεθεί για να κρυώσει :fool: . Τι να κάνω τελικά;

Link to comment
Share on other sites

To γκάζι στο πάτωμα είναι όλα τα λεφτά!

 

Για το κρύωμα μην ανησυχείτε, αν είναι δυνατόν δλδ κάθε φορά να περιμένεις 3 λεπτά πριν το σβήσεις!

Μην σας απασχολεί καθόλου, μόνο αν για κάποιο λόγο το πιέσετε τα τελευταία 2-3χλμ κάντε τα χαλαρά και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο (καλύτερο) ή περιμένετε 3 λεπτά στο ρελαντί (χειρότερο).

 

Εdit: Για το στρώσιμο μια από τις καλύτερες διαδρομές στην Αθήνα (από κάθε άποψη:) ) είναι Κατεχάκη-Βουλιαγμένης-Παραλιακή και από εκεί, αν κανείς έχει όρεξη, μέχρι Σούνιο!

Link to comment
Share on other sites

Ποιος δεν εχει ορεξη οταν αγοραζει καινουριο αυτοκινητο...!?!?

Εγω οταν ειχα παραλαβει την 147 πηγαινα καθε μερα μεχρι την Χαλκιδικη γιατι γουσταρα που ημουν μεσα και την οδηγουσα!! Και μιλαμε για αποστασεις 50-60 χλμ και αλλα τωσα για επιστροφη!!

Ετσι βεβαια τελειωσα το στρωσιμο σε μια βδομαδα! :D

Link to comment
Share on other sites

1.5 bar.

overboost auto...sta8era poso?

ti sxesh exei h eggyhsh me ton sunagermo!!!ennoeite den thn xaneis.

uparxei periptwsh na pernei turbo timer k o sunagermos p sas exoyn balei rwtiste tous an xeroun...

turbo timer p.x. apexi 120e alla to 8ema einai an mporei na sunde8ei me ton sunagermo wste na kleidwnei to car.

Link to comment
Share on other sites

Ναι κυρίες και κύριοι... Το παρέλαβα και του έκανα ήδη τις πρώτες βόλτες...

 

Βρήκα μάλιστα και το πρώτο αρνητικό που με στενοχώρησε πάρα πολύ: Βλέπω να είμαι όλη τη μέρα μέσα στο αυτοκίνητο και τα cd μου δε φτάνουν για τόσες βόλτες :(

Link to comment
Share on other sites

megeia kai kalotaxido!!!

 

Ευχαριστώ πολύ.

 

Παιδιά μεταξύ άσπρου ασημί και μαύρου μπορείτε να πείτε υπερ-κατα;

 

Εγω επέλεξα ασημί γιατι:

α) Είναι χρώμα που δε φωνάζει "θέλω πλυσιμο"

β) Δεν τραβά τη θερμότητα του περιβάλλοντος

γ) Φαίνονται καλύτερα οι καμπύλες του, η (μαύρη) μάσκα και η ηλιοροφή

δ) Είναι φοβερό χρώμα για νυχτερινές εξορμήσεις (πάρα πολύ εμφανίσιμο)

ε) Δεν φαίνονται έντονα μικρογρατζουνιές του αμαξώματος (μετα απο κάποια χρόνια θα φαίνεται σαν καινούριο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια)

στ) Καλή μεταπώληση (κοντά στα γούστα των περισσοτέρων)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...