Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Επειδή προφανώς έχεις διάθεση χλευασμού και ειρωνείας, λάβε υπόψη σου ότι το autotriti είναι παρακλάδι του AMS. Το οποίο με τη σειρά του είναι αντίγραφο του αντίστοιχου γερμανικού. Και πες μου εσύ τώρα ΕΝΑ άλλο περιοδικό που θα μπορούσε να έχει καλύτερη πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες, τουλάχιστον σε ότι αφορά αυτοκίνητα γερμανικής προέλευσης.

 

Στη βιβλιοθήκη του σπιτίου μου, υπάρχουν όλα τα τεύχη των 4Τ από το Νο1 (1970), Auto Express, AMS και αρκετά DRIVE. Όμως όταν θέλω να μάθω κάποια νέα ή να διαβάσω για κάποιo αυτοκίνητο παίρνω το Autotriti. Βλέπεις, αυτά που μάλλον εσύ θεωρείς αξιόπιστα, το έχουν ρίξει σε δοκιμές Ferrari, Lambo, Porsche, S4, κτλ. Καλά είναι, αλλά όχι σύμβουλοι αγοράς. Πρώτα διάβασα τις κριτικές του Autotriti λοιπόν και μετά έκλεισα το αυτοκίνητο...

 

σε μενα τα λες ολα αυτα???

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ξαναλέω: συμφωνώ με τον dj_aris (την κέρδισα τη βόλτα;:p ε; καλέ μου φίλε καταυλακιώτη;:p )
Link to comment
Share on other sites

...σκούπισε τα σάλια και βλέπουμε... :p

Τα σάλια θα τα έχω μέχρι να παραλάβω κι εγώ το δικό μου. Συνεχίζω: βάζω τις μπύρες... ανοιχτήρι έχεις (τεχνολογίας golf:lol: )

Α, ξέχασα... ρώτησες για την εγγύηση;

Link to comment
Share on other sites

Popolaros αξιόλογο το blog σου (αν δεν είχες και τη μανία να σχολιάζεις αρνητικά όσα διαβάζεις :lol: ) Κάτι τρέχει στο αρχείο Μαϊου και απο ένα σημείο και ύστερα δε βγαίνει νόημα. Όντως έτσι συμβαίνει ή φταίει ο explorer μου;
Link to comment
Share on other sites

Λαθος εκανα τελικα... :p :lol:

Ακομα ειμαι αρκετα εκνευρισμενος διοτι εχασα μια μοναδικη εμπειρια να το οδηγησω πριν απο 2-3 μερες! :mad: Ειμαι παρα πολυ περιεργος να "νιωσω" το μοτερ του!

Link to comment
Share on other sites

Λαθος εκανα τελικα... :p :lol:

Ακομα ειμαι αρκετα εκνευρισμενος διοτι εχασα μια μοναδικη εμπειρια να το οδηγησω πριν απο 2-3 μερες! :mad: Ειμαι παρα πολυ περιεργος να "νιωσω" το μοτερ του!

Τι εννοείς όταν λες οτι έκανες λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Popolaros αξιόλογο το blog σου (αν δεν είχες και τη μανία να σχολιάζεις αρνητικά όσα διαβάζεις :lol: ) Κάτι τρέχει στο αρχείο Μαϊου και απο ένα σημείο και ύστερα δε βγαίνει νόημα. Όντως έτσι συμβαίνει ή φταίει ο explorer μου;

 

 

 

σε μενα, ολα καλα....

Link to comment
Share on other sites

τόσο στον ie όσο και στον firefox αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα απο ένα σημειο και κάτω στο http://popolaros.blogspot.com/2006_05_01_popolaros_archive.html (δεν το έχω ξανασυναντήσει στο blogger). Ρωτησε και κάποιον άλλο, γιατί είναι κρίμα αν συμβαίνει κάτι...

 

Kai esy einai krima na xalas to threat me offtopic suzhthseis.. oti thes pm!

 

 

@Dj_aris esy eipame evales hliorofh h oxi?

Link to comment
Share on other sites

Το προσπερνώ... Έχω πλέον αρκετα άλογα...

Κάτι σχετικό φίλε. Τα golf με ηλιοροφή έχουν μια ευδιάκριτη καμπύλη στο εσωτερικό της οροφής. Αν κάποιον δεν τον ενοχλεί (και γιατί να ενοχλεί άλλωστε) η ηλιοροφή αξίζει. Εγώ πάντως την έβαλα.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι η ηλιοροφή κλέβει από το εσωτερικό ύψος, αλλά εγώ κάθομαι τόσο χαμηλά που περισσεύει αρκετός χώρος (1,76 είμαι). Ο λόγος που δεν την έβαλα (όπως και πολλά τύπου xenon κτλ) είναι καθαρά και μόνο οικονομικός (+την καθυστέρηση στην παράδοση).
Link to comment
Share on other sites

επίσης, σχετικά με το f/l του Golf, έχουν κυκλοφορήσει κάποιες φωτό εδώ και καιρό στο: http://news.auto.cz/spy/spy-photos-volkswagen-golf-facelift.html

Δεν μου αρεσε... :(

Link to comment
Share on other sites

επίσης, σχετικά με το f/l του Golf, έχουν κυκλοφορήσει κάποιες φωτό εδώ και καιρό στο: http://news.auto.cz/spy/spy-photos-volkswagen-golf-facelift.html

 

Giati amelidis?.. den einai asxhmo!

Posa ps tha vgazei?

Link to comment
Share on other sites

Mάλλον η μοναδική διαφορά στα μηχανικά θα είναι η προσθήκη του TSI 140ps. Οι άλλοι κινητήρες θα μείνουν ως έχουν, εκτός αν η ελληνική αντιπροσωπεία αποφασίσει να εισάγει πλέον και το 1600 8v, με τους 102hp (θα ήταν έξυπνη κίνηση).

 

Μερικές ακόμα φωτό & στοιχεία υπάρχουν εδω:

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoid/6060209.001/country/gcf/Volkswagen/golf-facelift-and-gti-diesel-spy-photos

Link to comment
Share on other sites

...εκτός αν η ελληνική αντιπροσωπεία αποφασίσει να εισάγει πλέον και το 1600 8v, με τους 102hp (θα ήταν έξυπνη κίνηση).

Πιστεύεις οτι εμπορικά θα μπορούσε να σταθεί μια τέτοια κίνηση; Μόνο αν το τοποθετούσαν τιμολογιακά κάπου κοντά στο 1400 cc. Αλλά και πάλι όσοι αγοράζουν με δόσεις πιστεύω οτι θα έδιναν ακόμα 15 ευρώ το μήνα για 13 επιπλέον ίππους...

(Σημειώνω βέβαια οτι τα λέω αυτά χωρίς να γνωρίζω τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου κινητήρα. Θα ήθελα να τα μάθω...)

Link to comment
Share on other sites

(Σημειώνω βέβαια οτι τα λέω αυτά χωρίς να γνωρίζω τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου κινητήρα. Θα ήθελα να τα μάθω...)

 

Το μόνο μειονέκτημα είναι η κατανάλωσή του (αν και δουλεύει με απλή 95άρα που είναι πιο φτηνή) και, κατά συνέπεια, το ότι δεν περνάει τις νέες προδιαγραφές ρύπων (γι' αυτό καταργείται σταδιακά).

 

ΟΜΩΣ: Είναι πιο ελαστικός, καλύτερη ροπή χαμηλά, πανεύκολος (και φθηνός) στη συντήρηση (καθότι πολυφορεμένος), λιγότερο εξαρτώμενος από την ποιότητα του καυσίμου και τέλος εξαιρετικά αξιόπιστος. Κοίτα λίγο τις επιδόσεις του νέου Leon 1,6 MPI και θα δεις αν είναι και αξιοπρεπής σε αυτόν τον τομέα (με δεδομένο το 5άρι κιβώτιο, και όχι 6άρι όπως στους ατμοσφαιρικούς FSI για να καλύπτει τις τρύπες στις χαμηλές). Εξάλλου, γιατί το βάζουν ακόμα και τώρα (πρωτοβγήκε το 1996 και έχει τις ρίζες του στο Audi 80 του '89) στα οικογενειακά σεντάν Jetta, Α4 κτλ; Επειδή είναι καλύτερος στις χαμηλές (= πιο ευκολοδήγητος, αν και με κάπως χειρότερες επιδόσεις).

 

Επειδή θα βγούμε off-topic όμως, συνδέω τα παραπάνω με το thread: Η υπεροχή του 8βάλβιδου κλασσικού μοτέρ σε ελαστικότητα, έναντι των υπερσύγχρονων FSI είναι δεδομένη. Όμως η προσθήκη ένος compressor στους τελευταίους αλλάζει το σκηνικό. Και να προσθέσω (με βάση και την προσωπική μου εμπειρία) ότι για τις ψηλές στροφές το turbo ίσως να μην είναι και απαραίτητο. Ίσως μια αλλαγή στο χρονισμό ή κάποιο έξυπνο κοκοράκι στους εκκεντροφόρους να έδινε την απαραίτητη ισχύ όταν βγαίνει εκτός ο compressor.

 

Βέβαια, το turbo μπήκε σε ένα μοντέλο που φέρει τα διακριτικά GT. Ας δούμε με ποιόν τρόπο θα μπει (αν γίνει κάτι τέτοιο) σε άλλα, πιο ήπια (βλ. οικογενειακά) μοντέλα.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια, το turbo μπήκε σε ένα μοντέλο που φέρει τα διακριτικά GT. Ας δούμε με ποιόν τρόπο θα μπει (αν γίνει κάτι τέτοιο) σε άλλα, πιο ήπια (βλ. οικογενειακά) μοντέλα.

Κατάλαβα... Κατι σχετικό με το gt: Πως είναι ο ήχος του turbo; Ενοχλεί ή υποφέρεται;

Link to comment
Share on other sites

Α, ναι. Αυτό δε σας το έχω πει. Έχει λοιπόν ένα λαμπάκι θερμοκρασίας, το οποίο ανάβει πρώτα κίτρινο (= ηρέμησε μεγάλε) και στη συνέχεια κόκκινο, που σημαίνει σταμάτα. Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα...

 

Αυτό το διαβασες στο βιβλίο οδηγιών?? (γιατι η Kosmocar λέει ότι έχει ΜΟΝΟ κόκκινο)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το διαβασες στο βιβλίο οδηγιών?? (γιατι η Kosmocar λέει ότι έχει ΜΟΝΟ κόκκινο)

Σε φωτογραφία που έχω δει (http://www.in.gr/auto/tests/introduction.asp?lngTestID=47530) υπάρχει μόνο κόκκινο. Βέβαια ο dj_aris έχει ήδη το αυτοκίνητο και είναι πιο αξιόπιστη πηγή.

Link to comment
Share on other sites

Γι' αυτό και γω έχω μπερδευτεί. Αλλα λέει η Kosmocar και άλλα ο dj_aris που έχει το αυτοκίνητο. Μπορεί να υπάρξει μια αξιόπιστη απάντηση???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...