Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ευτυχώς στα σύγχρονα τούρμπο αυτό έχει αντιμετωπιστεί σε μεγάλο βαθμό ενώ στο Golf GT πρακτικά εξαλείφεται λόγω της σταθερής ροπής από χαμηλά που δίνει ο κομπρέσσορας. Έν μικρό τούρμπο λαγκ βέβαια πάντα θα υπάρχει, αλλά το GT είναι ό,τι πιο κοντά σε ατμοσφαιρικό αυτή τη στιγμή.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σαν λειτουργία ΝΑΙ! Το γιατί το έχω ήδη εξηγήσει.

με καμια παναγια δεν μπορεις να πεις οτι ειναι ατμοσφαιρικο ενα μοτερ ενω του εχεις αλλαξει τα φωτα με μηχανικο υπερσυμιεστη και τουρμπινα αν ηταν ετσι παρε μια f50 βαλτης εναν roots και μια t88 και θα μιλαμε για ατμοσφαιρα μετα...

Link to comment
Share on other sites

Σαν λειτουργία λέω, και όσον αφορά έναν συγκεκριμένο τομέα, τη καμπύλη ροπής.

 

Ποτέ δεν θα έχει τη ρυθμισιμότητα στο άφημα του γκαζιού (δλδ φρενάρισμα με τη μηχανή) ή την αμεσότητα της απόδοσης ενός ατμοσφαιρικού. Ο κινητήρας όμως έχει ροπή παντού όπως και ένας ατμοσφαιρικός χωρίς εξάρσεις, χαρακτηριστικό των παλαιότερων τούρμπο (που οδηγούσαν σε υποστροφή τα Punto GT).

 

Ποιο απλά δεν μπορώ να το πω...

Link to comment
Share on other sites

off topic posts

 

Πέρα από το διαχωρισμό των off topic έγιναν και τροποποίησεις σε μερικά άλλα μηνύματα για να έχουμε μια σωστή ροή στην κουβέντα. Παρακαλώ συνεχίστε χωρίς άλλα off topic και χωρίς προσωπικές διαμάχες που ξεπερνούν τα όρια! :!:

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aμα το αμαξι απευθύνεται για αγορές τύπου Ελλάδας (με ιδιαιτερότητες) δεν θα κάνει πωλήσεις,είναι ευκαιριακός κινητήρας (ή πειραματικός) για λόγους αύξησης πωλήσεων σε συγκεκριμένα μερίδια αγοράς-Οπότε σε 2 χρόνια ή στο facelift θ'αντικατασταθεί με κάτι πιό νέο για να πωλήσει παλι (σε συνδιασμό με τιμή)

 

-Αν γίνει Πανευρωπαική η διαθεσή του δεν "δικαιολογείται" εμπορικά η εκδοση GTI,οπότε μάλλον δεν θα είναι.

 

Σε κάθε περίπτωση όταν κυκλοφορεί ένας νέος κινητήρας θέλει χρόνο προσαρμογής στις οδηγικές συνθήκες κάθε περιοχής-Οσα test να του έχει κάνει η μαμά του,η αντοχή εχει και άλλους απρόβλεπτους παράγοντες,που στην κατασκευή μόνο πιθανολογούνται,δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβούν.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα στο autotriti ότι η VW θα βγάλει τον κινητηρά αυτόν και σε έκδοση με 140ps που θα μπεί και σε άλλα μοντέλα.(Σε ένα πολυμορφικό της VW αλλά δεν θυμάμαι όνομα και σε άλλα στο μέλλον.):)
Link to comment
Share on other sites

O κινητήρας αυτός δεν είναι βέβαια για την Ελλάδα, απλά εδώ έχει και ένα πρόσθετο φορολογικό πλεονέκτημα. Το GTI δικαιολογείται μιας και είναι πιο δυνατό (αν και η απόσταση ίσως τελικά να μην είναι μεγάλη) με λίγα επιπλέον χρήματα (για την υπόλοιπη Ευρώπη, εδώ η διαφορά είναι μεγαλύτερη) και έχει έναν ξεκάθαρο σπορ προσανατολισμό (το GT είναι πιο μαλακό).

Βέβαια οι αρχικές φήμες μιλούσαν και για 1,6 TSI με ~200 άλογα που θα αντικαθιστούσε τον TFSI. Μάλλον όμως στη VW δεν έχουν κάνει απόσβεση και για αυτό προσανατολίζονται σε 1,2 TSI με ~120 άλογα.

 

Ο 1,8Τ από την αρχή κυκλοφορίας του δεν αντιμετώπισε μείζονα προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον 2ΤFSI. Συνεπώς η προιστορία της VW είναι καλή.

Κάποιοι απλοί FSI που έκαιγαν λάδια, ήταν κινητήρες που οι οδηγοί τους οδηγούσαν στο ρελαντί συνεχώς, με αποτέλεσμα τα ελατήρια των βαλβίδων ποτέ να μην κάτσουν σωστά και να χάνεται από εκεί λάδι. Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση. Και όσοι είναι υποψήφιοι για το GT μάλλον αυτό τους ενδιαφέρει.

Link to comment
Share on other sites

O κινητήρας αυτός δεν είναι βέβαια για την Ελλάδα, απλά εδώ έχει και ένα πρόσθετο φορολογικό πλεονέκτημα.

 

Σε ποιο πλεονεκτημα αναφερεσαι;

Link to comment
Share on other sites

H φορολογία στα 1400 είναι 12%, στα 1600 20%, 1800 30%, 2000 40% και 2000+ 50%. Πάντα βέβαια μπαίνει και ο ΦΠΑ 19%.

 

Οι φόροι αυτοί αφορούν τόσο τα καινούργια όσο και τα μεταχειρισμένα που εισάγονται από το εξωτερικό

 

Εdit: Έως τα 900 κυβικά ο φόρος είναι 5%.

 

Ο φόρος αυτός είναι το γνωστό "τέλος ταξινόμησης"

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το marketing κολπακι της VW επιασε εν μερει....

Απο την αλλη με την λογικη της VW γιατι δεν βγαζουν 1.6GT με τα αλογα του GTI και με λιγοτερα λιτρα ? Γιατι αραγε...

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι απλοί FSI που έκαιγαν λάδια, ήταν κινητήρες που οι οδηγοί τους οδηγούσαν στο ρελαντί συνεχώς, με αποτέλεσμα τα ελατήρια των βαλβίδων ποτέ να μην κάτσουν σωστά και να χάνεται από εκεί λάδι. Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση. Και όσοι είναι υποψήφιοι για το GT μάλλον αυτό τους ενδιαφέρει.

 

Νικόλα αν κάτι με εκνευρίζει είναι οι γενικότητες. Έγω ξέρω FSI που καίνε 1 λίτρο στα 1000km και τα παλικάρια σίγουρα δεν το πάνε στο ρελαντί. Και να ήταν μόνο αυτά που ξέρω κομμάτια να γίνει. Για να μην αναφερθώ σε ηλεκτρονικά προβλήματα ή και καθίσματα που ξηλώνονται για την πλάκα. Καλώς ή κακώς η ποιότητα της φάουβε έχει κάποια ερωτηματικά κι αυτό δεν το λέω εγώ ή εσύ αλλά οι έρευνες. ;)

Όσο για την τονισμένη με bold πρόταση είναι τόσο offside που είναι περιττό και να το σχολιάσω. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους κινητήρες της φάουβε αλλά οποιασδήποτε εταιρείας. :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ο 1,8Τ από την αρχή κυκλοφορίας του δεν αντιμετώπισε μείζονα προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον 2ΤFSI. Συνεπώς η προιστορία της VW είναι καλή.

Κάποιοι απλοί FSI που έκαιγαν λάδια, ήταν κινητήρες που οι οδηγοί τους οδηγούσαν στο ρελαντί συνεχώς, με αποτέλεσμα τα ελατήρια των βαλβίδων ποτέ να μην κάτσουν σωστά και να χάνεται από εκεί λάδι. Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση. Και όσοι είναι υποψήφιοι για το GT μάλλον αυτό τους ενδιαφέρει.

 

O 1,8T έχει το μαύρο του το χάλι μετά από 80000km τόσο σε κατανάλωση όσο και service από φθορές-Παντελώς ασύμφορος.

Link to comment
Share on other sites

Νικόλα αν κάτι με εκνευρίζει είναι οι γενικότητες. Έγω ξέρω FSI που καίνε 1 λίτρο στα 1000km και τα παλικάρια σίγουρα δεν το πάνε στο ρελαντί. Και να ήταν μόνο αυτά που ξέρω κομμάτια να γίνει. Για να μην αναφερθώ σε ηλεκτρονικά προβλήματα ή και καθίσματα που ξηλώνονται για την πλάκα. Καλώς ή κακώς η ποιότητα της φάουβε έχει κάποια ερωτηματικά κι αυτό δεν το λέω εγώ ή εσύ αλλά οι έρευνες. ;)

Όσο για την τονισμένη με bold πρόταση είναι τόσο offside που είναι περιττό και να το σχολιάσω. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους κινητήρες της φάουβε αλλά οποιασδήποτε εταιρείας. :cool:

 

O κάθε ένας γράφει αυτά που γνωρίζει...και επειδή κανείς δεν τα γνωρίζει όλα υπάρχουν τα Φόρουμ.:)

Δε μίλησα με γενικότητες αλλά σαφέστατα πιστεύω, εφόσον έχεις ακούσει για κινητήρες FSI που καίνε αδικαιολόγητα λάδι, δεκτόν και καταγράφεται, εγώ όμως ως τώρα δε είχα ακούσει πέραν της κατηγορίας που είπα πιο πάνω.

Δεν έχω ακούσει ποτέ κινητήρα VW απείραχτο να σπάει. Αντίθετα γνωρίζω για Alfa... Δεν μιλάμε για φυσιολογική φθορά βέβαια (300.000+χλμ.) αλλά για αστοχία υλικού.

 

Σε κάθε περίπτωση, η VW με 300 ευρώ σου δίνει 4 χρόνια εγγύηση, δεν είναι 6 αλλά είναι μια καλή εξασφάλιση.

 

Gary Kokkin ο 1,8Τ μπορεί να είναι ασύμφορος, δεν σπάει όμως.;)

Link to comment
Share on other sites

O κάθε ένας γράφει αυτά που γνωρίζει...και επειδή κανείς δεν τα γνωρίζει όλα υπάρχουν τα Φόρουμ.:)

Δε μίλησα με γενικότητες αλλά σαφέστατα πιστεύω, εφόσον έχεις ακούσει για κινητήρες FSI που καίνε αδικαιολόγητα λάδι, δεκτόν και καταγράφεται, εγώ όμως ως τώρα δε είχα ακούσει πέραν της κατηγορίας που είπα πιο πάνω.

Δεν έχω ακούσει ποτέ κινητήρα VW απείραχτο να σπάει. Αντίθετα γνωρίζω για Alfa... Δεν μιλάμε για φυσιολογική φθορά βέβαια (300.000+χλμ.) αλλά για αστοχία υλικού.

 

Σε κάθε περίπτωση, η VW με 300 ευρώ σου δίνει 4 χρόνια εγγύηση, δεν είναι 6 αλλά είναι μια καλή εξασφάλιση.

 

Νικόλα δεν είπα ότι έχω ακούσει για FSI που έχουν κάψει λάδια. Είπα ότι έχω δει FSI φίλων που καίνε λάδια . Δεκτόν του τι μπορεί να έχεις ακούσει, καλό είναι όταν γράφεις και μάλιστα με bold "Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση" να διευκρινίζεις και να λες ότι δεν έχω ακούσει " Ποτέ κανένα (σύγχρονο τουλάχιστον) κινητήρα VW να έχει σπάσει από σκληρή χρήση". Προσωπικά ξέρω κι από δαύτους και σου επαναλαμβάνω ότι δεν ρίχνω φταίξιμο στη φάουβε γι' αυτό, αφού είναι μέσα στο παιχνίδι. :cool:

 

Υ.Γ. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις με τις εγγυήσεις και τις αντιπροσωπείες, αλλά εγώ ξέρω ότι ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος (αν δεν έχεις toyota).

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, έλειψα μια εβδομάδα και βλέπω άλλες 6 σελίδες στο forum, ο καθένας να λέει τα δικά του!

 

Καταρχάς ευχαριστώ τον nickolas84, είναι ο μόνος που μου είπε καλορίζικο!

 

Δυστυχώς το αυτοκίνητο θα το έχω σε 2 μήνες περίπου, γιατί υπήρχαν διαθέσιμα μόνο κόκκινα ή μόνο πεντάθυρα. Τα υπόλοιπα τα είχαν μοιράσει στους δημοσιογράφους για δοκιμή (!) ή ήταν φορτωμένα με εξοπλισμό (ηλιοροφές κτλ) οπότε και πιο ακριβά. Σίγουρα φταίει και το ότι είμαι στην επαρχία.

 

Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω, είναι μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Αν δεν κυκλοφορήσει δε μπορεί να ξέρει κανείς. Μέχρι τότε διαβάστε και κανά περιοδικό να δούμε τι λένε κι αυτοί οι χριστιανοί! Τουλάχιστον αυτοί έχουν οδηγήσει μερικές εκατοντάδες αυτοκίνητα και έχουν άποψη!

 

Πάντως, αντικειμενικά, δε νομίζω ότι μπορούσα να βρω πιο ολοκληρωμένο σύνολο με 24.500 (τόσο έχει με το κλειδί στο χέρι), στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

 

Αυτά!

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ευχαριστώ τον nickolas84, είναι ο μόνος που μου είπε καλορίζικο!

 

Για να ριζώσει κάπου το αμάξι πάει να πει ότι είναι ακινητοποιημένο άρα και χαλασμένο. :lol: Οπότε εμείς δεν θα σου πούμε καλορίζικο αλλά καλοτάξιδο. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Dj_aris πριν το πάρεις τσεκαρέ το μη λείπει κανά τιμόνι ή καμία πόρτα:lol: :lol: :lol: !

 

Καλοτάξιδο και ελπίζω να αποδειχθεί η καλύτερη επιλογή;) !

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Βασικα το λανσαρουν σε μια κατηγορια στην οποια μοναδικοι αντιπαλοι ειναι το Golf GT και το Mini Cooper S! ;)

οτι να ναι δηλαδη? :lol: διοτι αν το λανσαραν σαν gt απορω ποσο ψηλα θα εφτανε σε σχεση με τα καθαροαιμα γιαπωνεζικα gt (skyline γαπ...:rolleyes: :p )

Link to comment
Share on other sites

Τελικά βρήκαμε τι λείπει από το golf και δεν είναι ολοκληρωμένο αμάξι ή ακόμα ψάχνουμε;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Τελικά βρήκαμε τι λείπει από το golf και δεν είναι ολοκληρωμένο αμάξι ή ακόμα ψάχνουμε;

το θεμα ειναι αν το εχει καταλαβει ο vw.....:p :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...