nickolas84 Δημ. March 27, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Ευτυχώς στα σύγχρονα τούρμπο αυτό έχει αντιμετωπιστεί σε μεγάλο βαθμό ενώ στο Golf GT πρακτικά εξαλείφεται λόγω της σταθερής ροπής από χαμηλά που δίνει ο κομπρέσσορας. Έν μικρό τούρμπο λαγκ βέβαια πάντα θα υπάρχει, αλλά το GT είναι ό,τι πιο κοντά σε ατμοσφαιρικό αυτή τη στιγμή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 1 Κομπρεσσορας + 1 τουρμπο = Οτι πιο κοντα σε ατμοσφαιρικο ??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 27, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 1 Κομπρεσσορας + 1 τουρμπο = Οτι πιο κοντα σε ατμοσφαιρικο ??? Σαν λειτουργία ΝΑΙ! Το γιατί το έχω ήδη εξηγήσει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Σαν λειτουργία ΝΑΙ! Το γιατί το έχω ήδη εξηγήσει. με καμια παναγια δεν μπορεις να πεις οτι ειναι ατμοσφαιρικο ενα μοτερ ενω του εχεις αλλαξει τα φωτα με μηχανικο υπερσυμιεστη και τουρμπινα αν ηταν ετσι παρε μια f50 βαλτης εναν roots και μια t88 και θα μιλαμε για ατμοσφαιρα μετα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 27, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2006 Σαν λειτουργία λέω, και όσον αφορά έναν συγκεκριμένο τομέα, τη καμπύλη ροπής. Ποτέ δεν θα έχει τη ρυθμισιμότητα στο άφημα του γκαζιού (δλδ φρενάρισμα με τη μηχανή) ή την αμεσότητα της απόδοσης ενός ατμοσφαιρικού. Ο κινητήρας όμως έχει ροπή παντού όπως και ένας ατμοσφαιρικός χωρίς εξάρσεις, χαρακτηριστικό των παλαιότερων τούρμπο (που οδηγούσαν σε υποστροφή τα Punto GT). Ποιο απλά δεν μπορώ να το πω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
seventh_heaven Δημ. March 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2006 off topic posts Πέρα από το διαχωρισμό των off topic έγιναν και τροποποίησεις σε μερικά άλλα μηνύματα για να έχουμε μια σωστή ροή στην κουβέντα. Παρακαλώ συνεχίστε χωρίς άλλα off topic και χωρίς προσωπικές διαμάχες που ξεπερνούν τα όρια! :!: Παράθεση seventh_heaven http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Aμα το αμαξι απευθύνεται για αγορές τύπου Ελλάδας (με ιδιαιτερότητες) δεν θα κάνει πωλήσεις,είναι ευκαιριακός κινητήρας (ή πειραματικός) για λόγους αύξησης πωλήσεων σε συγκεκριμένα μερίδια αγοράς-Οπότε σε 2 χρόνια ή στο facelift θ'αντικατασταθεί με κάτι πιό νέο για να πωλήσει παλι (σε συνδιασμό με τιμή) -Αν γίνει Πανευρωπαική η διαθεσή του δεν "δικαιολογείται" εμπορικά η εκδοση GTI,οπότε μάλλον δεν θα είναι. Σε κάθε περίπτωση όταν κυκλοφορεί ένας νέος κινητήρας θέλει χρόνο προσαρμογής στις οδηγικές συνθήκες κάθε περιοχής-Οσα test να του έχει κάνει η μαμά του,η αντοχή εχει και άλλους απρόβλεπτους παράγοντες,που στην κατασκευή μόνο πιθανολογούνται,δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβούν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Διάβασα στο autotriti ότι η VW θα βγάλει τον κινητηρά αυτόν και σε έκδοση με 140ps που θα μπεί και σε άλλα μοντέλα.(Σε ένα πολυμορφικό της VW αλλά δεν θυμάμαι όνομα και σε άλλα στο μέλλον.):) Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 29, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 O κινητήρας αυτός δεν είναι βέβαια για την Ελλάδα, απλά εδώ έχει και ένα πρόσθετο φορολογικό πλεονέκτημα. Το GTI δικαιολογείται μιας και είναι πιο δυνατό (αν και η απόσταση ίσως τελικά να μην είναι μεγάλη) με λίγα επιπλέον χρήματα (για την υπόλοιπη Ευρώπη, εδώ η διαφορά είναι μεγαλύτερη) και έχει έναν ξεκάθαρο σπορ προσανατολισμό (το GT είναι πιο μαλακό). Βέβαια οι αρχικές φήμες μιλούσαν και για 1,6 TSI με ~200 άλογα που θα αντικαθιστούσε τον TFSI. Μάλλον όμως στη VW δεν έχουν κάνει απόσβεση και για αυτό προσανατολίζονται σε 1,2 TSI με ~120 άλογα. Ο 1,8Τ από την αρχή κυκλοφορίας του δεν αντιμετώπισε μείζονα προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον 2ΤFSI. Συνεπώς η προιστορία της VW είναι καλή. Κάποιοι απλοί FSI που έκαιγαν λάδια, ήταν κινητήρες που οι οδηγοί τους οδηγούσαν στο ρελαντί συνεχώς, με αποτέλεσμα τα ελατήρια των βαλβίδων ποτέ να μην κάτσουν σωστά και να χάνεται από εκεί λάδι. Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση. Και όσοι είναι υποψήφιοι για το GT μάλλον αυτό τους ενδιαφέρει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 O κινητήρας αυτός δεν είναι βέβαια για την Ελλάδα, απλά εδώ έχει και ένα πρόσθετο φορολογικό πλεονέκτημα. Σε ποιο πλεονεκτημα αναφερεσαι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 29, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 H φορολογία στα 1400 είναι 12%, στα 1600 20%, 1800 30%, 2000 40% και 2000+ 50%. Πάντα βέβαια μπαίνει και ο ΦΠΑ 19%. Οι φόροι αυτοί αφορούν τόσο τα καινούργια όσο και τα μεταχειρισμένα που εισάγονται από το εξωτερικό Εdit: Έως τα 900 κυβικά ο φόρος είναι 5%. Ο φόρος αυτός είναι το γνωστό "τέλος ταξινόμησης" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Τελικα το marketing κολπακι της VW επιασε εν μερει.... Απο την αλλη με την λογικη της VW γιατι δεν βγαζουν 1.6GT με τα αλογα του GTI και με λιγοτερα λιτρα ? Γιατι αραγε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Κάποιοι απλοί FSI που έκαιγαν λάδια, ήταν κινητήρες που οι οδηγοί τους οδηγούσαν στο ρελαντί συνεχώς, με αποτέλεσμα τα ελατήρια των βαλβίδων ποτέ να μην κάτσουν σωστά και να χάνεται από εκεί λάδι. Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση. Και όσοι είναι υποψήφιοι για το GT μάλλον αυτό τους ενδιαφέρει. Νικόλα αν κάτι με εκνευρίζει είναι οι γενικότητες. Έγω ξέρω FSI που καίνε 1 λίτρο στα 1000km και τα παλικάρια σίγουρα δεν το πάνε στο ρελαντί. Και να ήταν μόνο αυτά που ξέρω κομμάτια να γίνει. Για να μην αναφερθώ σε ηλεκτρονικά προβλήματα ή και καθίσματα που ξηλώνονται για την πλάκα. Καλώς ή κακώς η ποιότητα της φάουβε έχει κάποια ερωτηματικά κι αυτό δεν το λέω εγώ ή εσύ αλλά οι έρευνες. ;) Όσο για την τονισμένη με bold πρόταση είναι τόσο offside που είναι περιττό και να το σχολιάσω. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους κινητήρες της φάουβε αλλά οποιασδήποτε εταιρείας. :cool: Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 ανταγωνισμος γαρ... :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Ο 1,8Τ από την αρχή κυκλοφορίας του δεν αντιμετώπισε μείζονα προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τον 2ΤFSI. Συνεπώς η προιστορία της VW είναι καλή. Κάποιοι απλοί FSI που έκαιγαν λάδια, ήταν κινητήρες που οι οδηγοί τους οδηγούσαν στο ρελαντί συνεχώς, με αποτέλεσμα τα ελατήρια των βαλβίδων ποτέ να μην κάτσουν σωστά και να χάνεται από εκεί λάδι. Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση. Και όσοι είναι υποψήφιοι για το GT μάλλον αυτό τους ενδιαφέρει. O 1,8T έχει το μαύρο του το χάλι μετά από 80000km τόσο σε κατανάλωση όσο και service από φθορές-Παντελώς ασύμφορος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 29, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 Νικόλα αν κάτι με εκνευρίζει είναι οι γενικότητες. Έγω ξέρω FSI που καίνε 1 λίτρο στα 1000km και τα παλικάρια σίγουρα δεν το πάνε στο ρελαντί. Και να ήταν μόνο αυτά που ξέρω κομμάτια να γίνει. Για να μην αναφερθώ σε ηλεκτρονικά προβλήματα ή και καθίσματα που ξηλώνονται για την πλάκα. Καλώς ή κακώς η ποιότητα της φάουβε έχει κάποια ερωτηματικά κι αυτό δεν το λέω εγώ ή εσύ αλλά οι έρευνες. ;) Όσο για την τονισμένη με bold πρόταση είναι τόσο offside που είναι περιττό και να το σχολιάσω. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τους κινητήρες της φάουβε αλλά οποιασδήποτε εταιρείας. :cool: O κάθε ένας γράφει αυτά που γνωρίζει...και επειδή κανείς δεν τα γνωρίζει όλα υπάρχουν τα Φόρουμ.:) Δε μίλησα με γενικότητες αλλά σαφέστατα πιστεύω, εφόσον έχεις ακούσει για κινητήρες FSI που καίνε αδικαιολόγητα λάδι, δεκτόν και καταγράφεται, εγώ όμως ως τώρα δε είχα ακούσει πέραν της κατηγορίας που είπα πιο πάνω. Δεν έχω ακούσει ποτέ κινητήρα VW απείραχτο να σπάει. Αντίθετα γνωρίζω για Alfa... Δεν μιλάμε για φυσιολογική φθορά βέβαια (300.000+χλμ.) αλλά για αστοχία υλικού. Σε κάθε περίπτωση, η VW με 300 ευρώ σου δίνει 4 χρόνια εγγύηση, δεν είναι 6 αλλά είναι μια καλή εξασφάλιση. Gary Kokkin ο 1,8Τ μπορεί να είναι ασύμφορος, δεν σπάει όμως.;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. March 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2006 O κάθε ένας γράφει αυτά που γνωρίζει...και επειδή κανείς δεν τα γνωρίζει όλα υπάρχουν τα Φόρουμ.:) Δε μίλησα με γενικότητες αλλά σαφέστατα πιστεύω, εφόσον έχεις ακούσει για κινητήρες FSI που καίνε αδικαιολόγητα λάδι, δεκτόν και καταγράφεται, εγώ όμως ως τώρα δε είχα ακούσει πέραν της κατηγορίας που είπα πιο πάνω. Δεν έχω ακούσει ποτέ κινητήρα VW απείραχτο να σπάει. Αντίθετα γνωρίζω για Alfa... Δεν μιλάμε για φυσιολογική φθορά βέβαια (300.000+χλμ.) αλλά για αστοχία υλικού. Σε κάθε περίπτωση, η VW με 300 ευρώ σου δίνει 4 χρόνια εγγύηση, δεν είναι 6 αλλά είναι μια καλή εξασφάλιση. Νικόλα δεν είπα ότι έχω ακούσει για FSI που έχουν κάψει λάδια. Είπα ότι έχω δει FSI φίλων που καίνε λάδια . Δεκτόν του τι μπορεί να έχεις ακούσει, καλό είναι όταν γράφεις και μάλιστα με bold "Ποτέ κανένας (σύγχρονος τουλάχιστον) κινητήρας VW δεν έσπασε από σκληρή χρήση" να διευκρινίζεις και να λες ότι δεν έχω ακούσει " Ποτέ κανένα (σύγχρονο τουλάχιστον) κινητήρα VW να έχει σπάσει από σκληρή χρήση". Προσωπικά ξέρω κι από δαύτους και σου επαναλαμβάνω ότι δεν ρίχνω φταίξιμο στη φάουβε γι' αυτό, αφού είναι μέσα στο παιχνίδι. :cool: Υ.Γ. Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις με τις εγγυήσεις και τις αντιπροσωπείες, αλλά εγώ ξέρω ότι ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος (αν δεν έχεις toyota). Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Ρε παιδιά, έλειψα μια εβδομάδα και βλέπω άλλες 6 σελίδες στο forum, ο καθένας να λέει τα δικά του! Καταρχάς ευχαριστώ τον nickolas84, είναι ο μόνος που μου είπε καλορίζικο! Δυστυχώς το αυτοκίνητο θα το έχω σε 2 μήνες περίπου, γιατί υπήρχαν διαθέσιμα μόνο κόκκινα ή μόνο πεντάθυρα. Τα υπόλοιπα τα είχαν μοιράσει στους δημοσιογράφους για δοκιμή (!) ή ήταν φορτωμένα με εξοπλισμό (ηλιοροφές κτλ) οπότε και πιο ακριβά. Σίγουρα φταίει και το ότι είμαι στην επαρχία. Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω, είναι μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα. Αν δεν κυκλοφορήσει δε μπορεί να ξέρει κανείς. Μέχρι τότε διαβάστε και κανά περιοδικό να δούμε τι λένε κι αυτοί οι χριστιανοί! Τουλάχιστον αυτοί έχουν οδηγήσει μερικές εκατοντάδες αυτοκίνητα και έχουν άποψη! Πάντως, αντικειμενικά, δε νομίζω ότι μπορούσα να βρω πιο ολοκληρωμένο σύνολο με 24.500 (τόσο έχει με το κλειδί στο χέρι), στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Αυτά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Καταρχάς ευχαριστώ τον nickolas84, είναι ο μόνος που μου είπε καλορίζικο! Για να ριζώσει κάπου το αμάξι πάει να πει ότι είναι ακινητοποιημένο άρα και χαλασμένο. :lol: Οπότε εμείς δεν θα σου πούμε καλορίζικο αλλά καλοτάξιδο. ;) Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Dj_aris πριν το πάρεις τσεκαρέ το μη λείπει κανά τιμόνι ή καμία πόρτα:lol: :lol: :lol: ! Καλοτάξιδο και ελπίζω να αποδειχθεί η καλύτερη επιλογή;) ! Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 εγω δεν καταλαβα κατι το λανσαρουν στην κατηγορια των gt????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2006 Βασικα το λανσαρουν σε μια κατηγορια στην οποια μοναδικοι αντιπαλοι ειναι το Golf GT και το Mini Cooper S! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2006 Βασικα το λανσαρουν σε μια κατηγορια στην οποια μοναδικοι αντιπαλοι ειναι το Golf GT και το Mini Cooper S! ;) οτι να ναι δηλαδη? :lol: διοτι αν το λανσαραν σαν gt απορω ποσο ψηλα θα εφτανε σε σχεση με τα καθαροαιμα γιαπωνεζικα gt (skyline γαπ...:rolleyes: :p ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. April 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2006 Τελικά βρήκαμε τι λείπει από το golf και δεν είναι ολοκληρωμένο αμάξι ή ακόμα ψάχνουμε; Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. April 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2006 Τελικά βρήκαμε τι λείπει από το golf και δεν είναι ολοκληρωμένο αμάξι ή ακόμα ψάχνουμε; το θεμα ειναι αν το εχει καταλαβει ο vw.....:p :devil: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.