Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μιλησα εγω για τροποποιησεις του κινητηρα ??? Μαλλον δεν ειχες ποτε turbato αμαξι γιαυτο εισαι τοσο σιγουρος για την απουσια προβληματων.

Οσο για το οτι κλεβει εκκλησσια θα σε παραθεσω στο παραπανω μου ποστ...

"Ibiza Cupra R με 180+ αλογα και λιγοτερα χρηματα"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

H τιμή καταλόγου (σίγουρα θα είναι σε προσφορά βέβαια) του Ibiza είναι 22,5Κ δηλαδή κάπου 1000 ευρώ κάτω από το GT.

Το μόνο που προσφέρει είναι 10 άλογα επιπλέον και πιο σφικτή ανάρτηση.

Μόνο που στη μια περίπτωση πέρνεις GOLF και στην άλλη IBIZA, δλδ έλεος, καμιά σχέση.

Link to comment
Share on other sites

1) Το Ibiza CupraR τοσο κοστιζει και ακομα λιγοτερο οταν πας να το παρεις με μια μικρη εκπτωση που σου κανουν.

2) Σου δινει κατι περισσοτερο απο 10 αλογα στον τροχο.

3) Εχει καλυτερο κινητηρα.

4) Εχει καλυτερο και πιο αγωνιστικο στησιμο.

5) Ειναι του Group VW.

6) Οταν παιρνεις ενα τετοιο αμαξι δεν κοιτας την μικρη διαφορα σε ποιοτητα εσωτερικου.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε μιλουσαμε για αμαξια με βαση την ποιοτητα, τωρα μιλαμε βαση τα αλογα γιαυτο ειπα "6) Οταν παιρνεις ενα τετοιο αμαξι δεν κοιτας την μικρη διαφορα σε ποιοτητα εσωτερικου."
Link to comment
Share on other sites

Το skyline και η supra που έχουν από δύο turbo το καθένα τι προβλήματα παρουσιάζουν;

 

@HellasVagabond: Εκτός από το rx7 τι άλλα turbατα είχες;

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

1) Το Ibiza CupraR τοσο κοστιζει και ακομα λιγοτερο οταν πας να το παρεις με μια μικρη εκπτωση που σου κανουν.

2) Σου δινει κατι περισσοτερο απο 10 αλογα στον τροχο.

3) Εχει καλυτερο κινητηρα.

4) Εχει καλυτερο και πιο αγωνιστικο στησιμο.

5) Ειναι του Group VW.

6) Οταν παιρνεις ενα τετοιο αμαξι δεν κοιτας την μικρη διαφορα σε ποιοτητα εσωτερικου.

 

Το Ibiza είναι το αγαπημένο μου σουπερμίνι, ενώ αντίθετα εκτιμώ πιο πολύ το Α3 (τιμής συμπεριλαμβανομένης) από το Golf.

Όταν όμως το Golf πέφτει σε τιμή κοντά στο Ibiza η επιλογή είναι μονόδρομος.

 

Το Ιbiza έχει πιο αγωνιστικό στήσιμο σίγουρα, όχι όμως συνολικά καλύτερο, μιας και υστερεί σε βασικά δομικά στοιχεία ανάρτησης (ημιάκαμπτος αντί για πολλαπλούς συνδέσμους πίσω). Απλά έχει πιο σκληρή ανάρτηση πέρνοντας λιγότερες κλίσεις στις στροφές, κάτι εύκολο να γίνει και στο Golf αν κάποιος θέλει (εγώ δεν θα το ήθελα).

Η διαφορά στην ιπποδύναμη μάλλον θα είναι στους 10 ίππους, θα το δούμε πάντως αυτό σύντομα.

Εξαιρουμένης της ιπποδύναμης, η καμπύλη ροπής του TSI είναι σαφέστατα καλύτερη. Ο TSI σου δίνει τη δύναμη από το ρελαντί, ενώ ο 1,8Τ πρέπει να ανέβει στις 2000σαλ. Ειδικά εντός πόλης ο TSI θα είναι ασύγκριτα καλύτερος (και όπως λέει η VW πιο οικονομικός).

 

Το Golf δεν υπερτερεί μόνο στην ποιότητα εσωτερικού του Ibiza (του οποίου, με εξαίρεση το πλαστικό της κεντρικής κονσόλας είναι άριστη). Πρόκειται για ένα μεγαλύτερο σε χώρους αυτοκίνητο, με σαφές πλεονέκτημα στην παθητική ασφάλεια (όπου το βάρος και το μέγεθος μετράνε θετικά) και την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

 

...κάθομαι και υπερασπίζομαι το Golf έναντι του Ibiza...τί άλλο πια...οι marketeers της VW μάλλον θα πρέπει να κάνουν...χαρακίρι.:lol:

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ, πάντως εγώ, το Cupra θα προτιμούσα εκ των 2.....το μόνο Ibiza που πραγματικά εκτιμώ και σέβομαι για τις δυνατότητές του στο δρόμο...

 

Έτσι κι αλλιώς πάντως, πρόκειται για διαφορετικές κατηγορίες...

 

Νικόλα από που προκύπτει ότι είναι πιο σταθερό το Golf στις υψηλές ταχύτητες;; Μάλλον το αντίθετο, με το πιο σφικτό στήσιμο του Ibiza και με δεδομένο πως, εντάξει, σε αυτήν την κατηγορία οι διαφορές στις αεροδυναμικές αντιστάσεις δεν παίζουν μείζονα ρόλο...

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο το μεταξόνιο όμως...λαμβάνεις υπόψιν και το στήσιμο του αμαξιού στις αναρτήσεις-ελατήρια-αντιστρεπτικές του...και εκεί το Cupra είναι πολύ σφικτό, οπότε διατηρώ τις αμφιβολίες μου....

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Το Skyline και το Supra ειναι αμαξια που εκτος του οτι ΔΕΝ τα βρισκεις στην Ελλαδα εκτος απο ειδικη παραγγελια και αυτο ΣΠΑΝΙΑ , κοστιζουν και παραπανω απο μια Μ3 ( Καινουργια αμαξια ολα ).

Ωστοσο δεν σημαινει πως δεν εχουν προβληματα, μια απλη περιηγηση στο Google θα σου το αποδειξει αυτο.

Οσο για το οτι το GOLF TSI ειναι καλυτερο απο το IBIZA CupraR μαλλον ειναι ατοπο κυριως του οτι το 2ο σχεδιαστηκε αποκλειστικα για εκεινους που πανε στα ακρα ενα αυτοκινητο ενω το 1ο για εκεινους που θελουν λιγοτερη καταναλωση και ισαξιες επιδοσεις αλλα σε καμια περιπτωση ιδιες.

Οσο για το ASTRA UBER ALLES αρκει να δεις το Astra OPC που βαζει ακομα και το Golf GTI κατω σε ολα τα συγκριτικα.

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για ένα μεγαλύτερο σε χώρους αυτοκίνητο, με σαφές πλεονέκτημα στην παθητική ασφάλεια (όπου το βάρος και το μέγεθος μετράνε θετικά) και την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Μέγα λάθος αυτό φίλε Νικόλα.Οι νόμοι της φυσικής λένε μάλλον το αντίθετο.....

Link to comment
Share on other sites

Βρε ξεφυγατε, αλλος για supra λεει , αλλος για astra , αλλος για IBIZA. Ελεος. Ακομα και αν η χχχχχχχχ εταιρεια εβγαζε 1000 ιππους με 1000 ευρω παλι θα λεγατε α - β - γ. Μπηκα να διαβασω για το golf και εχω ψοφησει στο γελιο γιατι τελικα κατι αλλο διαβαζω εκτος απο golf. Σας αρεσει - δεν σας αρεσει - καλο - κακο- ποιοτικο ή οχι καλο θα ειναι να σχολιαζουμε και να εστιαζουμε στο θεμα και οχι στο ibiza , supra - cupra - m3. Αλλα αυτοκινητα - αλλες κατηγοριες και δεν ειναι Golf 1.4. Ανοιξτε ενα vs M3-Astra-golf-supra klp klp klp.:lol: :lol:

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Ο σχολιασμός αυτοκινήτων στα ίδια περίπου χρήματα δεν είναι καθόλου άσχετος...είναι οι εναλλακτικές που έχει κάποιος απέναντι στο Golf...φυσικά για Μ3 κτλ., δεν το συζητάω, full off topic κι έχεις δίκιο....

 

π.χ. το C4 2.0 VTS και το Honda Civic 1.8 παίζουν στην ίδια κατηγορία...ε, δεν θα γίνει σχολιασμός;

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το ASTRA UBER ALLES αρκει να δεις το Astra OPC που βαζει ακομα και το Golf GTI κατω σε ολα τα συγκριτικα.

 

...το οποίο ταπώνεται με την σειρά του από το Megane RS, το απόλυτο όπλο!:rolleyes:

 

Ταχύτερο στα Μέγαρα και από το κατα 15 άλογα ισχυρότερο ΟPC.:shifty:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Τα μεγαρα ειναι πιστα κατι που δεν μπορω να πω για τους Ελληνικους δρομους οποτε μαλλον δεν ειναι μετρο συγκρισης ο χρονος σε ενα αυτοκινητοδρομιο.

Οσο για το C4-Civic οχι δεν παιζουν στην ιδια κατηγορια γιατι δεν εχουν turbo και αρα οχι τις επιδοσεις απο τα αντιστοιχα με turbo.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι αν ημουν αναμεσα σε ibiza cupra R και Golf GT μαλλον θα προτιμουσα να υπομεινω το χειροτερο εσωτερικο διακοσμο του ιμπιζα, επιλεγοντας τον "γνωστο τοις πασοι" 18Τ....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι αν ημουν αναμεσα σε ibiza cupra R και Golf GT μαλλον θα προτιμουσα να υπομεινω το χειροτερο εσωτερικο διακοσμο του ιμπιζα, επιλεγοντας τον "γνωστο τοις πασοι" 18Τ....

 

Kαι εσύ τέκνον Βρούτε?:p

 

Εγώ πάντως, TSI παρόντος (και 4ετούς εγύησης) ποτέ δεν θα παντρευόμουν την κατανάλωση του 1,8Τ (καίει πολύ, ειδικά εντός πόλης) ή το κόστος της μεικτής ασφάλισης.Είναι και η υστέρηση χαμηλά των τούρμπο που δεν υπάρχει στον ΤSI (και αυτή σημαντική όταν σέρνεσαι στην πόλη).

 

Τα τουρμπίδια απέθαναν, ζήτω τα TSI!:D :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Μολις αποσυρθηκαν οι Lamborgini Galardo λογο προβληματος στους συνδεσμους αναρτησης......Αχ θρυλικη VW....

Φαντασου να πεσει και καμια αποσυρση σε αυτο το Golf....Θα το παω για θεμα στον Θεμο :)

Link to comment
Share on other sites

To autotriti το δυναμομέτρησε!

 

185 άλογα στις 5900 και 26,8 κιλά ροπής στις 3200.

 

0-100 σε 7,8 (άρα το DSG θα είναι κοντά στο 7,5)

 

:yahoo:

 

Edit: Βέβαια έχει και κάποια άκυρα (τελική 200χλμ. και κατανάλωση... 7,2)

Link to comment
Share on other sites

200 τελικη ?? Αχαχαχαχαχα....Καλο και αυτο....Λογικο ομως εφοσον ειναι ενα αμαξι με κινητηρα 1.4....

( Δεν θα το επαιρνα με τιποτα....185 αλογα και 200 τελικη ειναι μαυρα χαλια. )

Οσο για τα αλογα σωστα ειναι εφοσον και το Ibiza CupraR εχει καπου 192 αληθινα δυναμομετρημενα...Κλασσικη VW.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το ASTRA UBER ALLES αρκει να δεις το Astra OPC που βαζει ακομα και το Golf GTI κατω σε ολα τα συγκριτικα.

δεν υπαρχει συγκριτικο που να βγαινει πρωτο το OPC.σε ολα νικητης ειναι το GTI.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...