vwgt Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Και ειναι φυσικο τα πιο ειδικα μοντελα (GT,TSI) που απευθυνονται σε καποιο 'αλλο' κοινο να εχουν και τις 'απωλειες' τους. Απλα ετσι συμβαινει. Εμεις το μονο που ξερουμε να κανουμε καλα, γιατι απο παραγωγη αστα ουτε βελονες (ενταξει εδω υπερβαλω λιγο) ειναι να κρινουμε και να κατακρινουμε οντως στις πιο πολλες περιπτωσεις ΑΣΧΕΤΟΙ με το θεμα. Εχουμε καταντησει ενα τεραστιο τηλεπαραθυρο που ο καθενας ασχετος καλειται να επιβαλλει την ασχετη δηθεν γνωμη του επι παντος. Και δυστυχως περναει!!! τα ειπες και ξεθυμανες...:happy: συμφωνω σε ολα μαζι σου μονο εχω δυο παρατηρησεις... Α. το 140αρι ειναι το αγαπημενο εταιρικο αυτοκινητο (θελω δηλαδη να πω πως δεν ειναι μονο για πιο ειδικο κοινο, προσωπικα ξερω 3 εταιρεις που το δινουν)... Β. δεν υπερβαλεις καθολου... ουτε καρφιτσες φτιαχνουμε... και οτι κανουμε το κανουμε με τον πιο αντιεπαγγελματικo/ερασιτεχνικό τροπο... (βλεπε το προσφατο κατόρθωμα των νεοελληνων στη θεσσαλονικη) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Εμεις το μονο που ξερουμε να κανουμε καλα, γιατι απο παραγωγη αστα ουτε βελονες (ενταξει εδω υπερβαλω λιγο) ειναι να κρινουμε και να κατακρινουμε οντως στις πιο πολλες περιπτωσεις ΑΣΧΕΤΟΙ με το θεμα. Έχεις δουλέψει ποτέ με ελληνικά ηλεκτρονικά? Οι δύο μάρκες που έχω δοκιμάσει επανειλημμένα είναι για πέταμα... δεν υπερβάλεις.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koufeti Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 xoris na thelo na to pai3o e3upnos kai me tin kapoia arketi empeiria kai gnosi pou exo sto antikeimeno 8a i8ela na po kati gia ta golf gt.to exoun polu filoi mou kai to exo odigisei panpolles fores.opoios leei oti tou loipei dunami einai fanero pos den to exei odigisei i pire diploma pano se ferrari.to autokinito exei ena apolaustiko moter alla tou leipei i a3iopistia.mia bolta se mia antiprosopeia kai 8a deite ta gt sti seira gia allagi moter.ena autokinito 1400cc pou douleuei se 2.5 bar einai fusiologiko na spasei kai ontos spaei.ena impreza douleuei se 1,5-1,9 kai auto se 2,5?de sas fainetai paralogo?ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. telos kalo 8a itan na min sugkrinontai to gti me to gt giati adikounte kai ta duo autokinita.ta leme Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_K Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Ναι καλά!!! Ρε παιδιά το gt και το tsi το αγοράζει ο κάθε άσχετος με το αντικειμένο που νομίζει ότι αγόρασε ένα απλό 14αρι. Κολλάνε το πόδι στο γκάζι και το αμάξι στεγνώνει απο λάδι και άλλες φθορές που δεν ξέρουν να αντιμετωπίζουν όπως το να τα σπάνε πρώι πρωί με 5βαθμούς Κελσίου!!!!! Έλεος δεν φταίει το καημένο το αμάξι για αυτά που παθαίνει από κάθε κανίβαλο σιδεροφάγο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koufeti Δημ. May 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 5, 2008 Ναι καλά!!! Ρε παιδιά το gt και το tsi το αγοράζει ο κάθε άσχετος με το αντικειμένο που νομίζει ότι αγόρασε ένα απλό 14αρι. Κολλάνε το πόδι στο γκάζι και το αμάξι στεγνώνει απο λάδι και άλλες φθορές που δεν ξέρουν να αντιμετωπίζουν όπως το να τα σπάνε πρώι πρωί με 5βαθμούς Κελσίου!!!!! Έλεος δεν φταίει το καημένο το αμάξι για αυτά που παθαίνει από κάθε κανίβαλο σιδεροφάγο! exeis dikio se auto pou les alla panta 8a uparxoun kai an8ropoi pou den 8a ferontai me to ganti sto ama3i tous.autoi einai katadikasmenoi na odigoun allo autokinito kai oxi auto to sugkewkrimeno an to goustaroun polu?ama espage mia alfa romeo kata ton idio tropo 8a to trabouse o kosmos kai 8a elege gia tis alfa romeo ta xeirotera.gia tin vw giati na min ginetai to idio?nomizo me katalabaineis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 xoris na thelo na to pai3o e3upnos kai me tin kapoia arketi empeiria kai gnosi pou exo sto antikeimeno 8a i8ela na po kati gia ta golf gt.to exoun polu filoi mou kai to exo odigisei panpolles fores.opoios leei oti tou loipei dunami einai fanero pos den to exei odigisei i pire diploma pano se ferrari.to autokinito exei ena apolaustiko moter alla tou leipei i a3iopistia.mia bolta se mia antiprosopeia kai 8a deite ta gt sti seira gia allagi moter.ena autokinito 1400cc pou douleuei se 2.5 bar einai fusiologiko na spasei kai ontos spaei.ena impreza douleuei se 1,5-1,9 kai auto se 2,5?de sas fainetai paralogo?ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. telos kalo 8a itan na min sugkrinontai to gti me to gt giati adikounte kai ta duo autokinita.ta leme Σε ποια αντιπροσωπεια? Γιατι τουλαχιστον στην δικη μου (Autonet) δεν εχω δει τις δυο φορες που εχω παει (για αλλαγη λαδιων μονο στα 35000 χλμ που εχω κανει απροβληματιστα μεχρι τωρα). Επειδη φαινεται οτι δεν ξερεις και δυστυχως επιβεβαιωνεις τα παραπανω που ελεγα, ποιος σου ειπε οτι το GT δουλευει συνεχομενα σε 2.5 Bar πιεση? Και τι συγκριση ειναι αυτη με τα Impreza? Ιδια κατηγορια/λεφτα ειναι? Η μηπως δεν σπανε τα Impreza? Υπαρχει τουρμπο που αν το ξεσκισεις δεν θα σπασει? Ξερεις οτι το μπλοκ του gt/tsi ειναι κατασκευασμενα απο χυτοσιδηρο (οχι αλουμινιο) με προδιαγραφες καλυτερες απο πετρελαιοκινητηρα ειδικα για να αντεχει? Περιφερειακα προβληματα εχω ακουσει αλλα για σπασμενους κινητηρες οχι. Το οπως λες οτι το εχουν πολλοι φιλοι σου αλλα μονο στην αντιπροσωπεια βλεπεις τα σπασμενα δεν ειναι λιγο τραγελαφικο? Δηλαδη απο τους πολλους φιλους που εχουν γιατι δεν εχει σπασει καποιο!! Και τελος παντων πες μας, αν θελεις να εισαι αξιοπιστος, σε ποιες αντιπροσωπειες πηγες και τα ειδες σειρα με σπασμενα μοτερ και τοτε θα παραδεχτω οτι εχεις δικιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 λιγο ασχετο με το θεμα (golf) αλλα σχετικο αφου προκειται (μαλλον) για τον ιδιο κινητηρα. το νεο ibiza στην εκδοση FR λενε οτι θα φορα (λογικο αλλωστε) TSi κινητηρα... το θεμα ειναι. θα προκειται για τον 1.4 TSi η για τον 1.8 ΤSi (που ουσιαστικα ειναι TFSi)..? λενε για εκτιμωμενη αποδοση περιπου 170 αλογα... Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
izavits Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 xoris na thelo na to pai3o e3upnos kai me tin kapoia arketi empeiria kai gnosi pou exo sto antikeimeno 8a i8ela na po kati gia ta golf gt.to exoun polu filoi mou kai to exo odigisei panpolles fores.opoios leei oti tou loipei dunami einai fanero pos den to exei odigisei i pire diploma pano se ferrari.to autokinito exei ena apolaustiko moter alla tou leipei i a3iopistia.mia bolta se mia antiprosopeia kai 8a deite ta gt sti seira gia allagi moter.ena autokinito 1400cc pou douleuei se 2.5 bar einai fusiologiko na spasei kai ontos spaei.ena impreza douleuei se 1,5-1,9 kai auto se 2,5?de sas fainetai paralogo?ta moter apo ta gt spane kai stin vw to kseroun kai to paizoun xazoi. telos kalo 8a itan na min sugkrinontai to gti me to gt giati adikounte kai ta duo autokinita.ta leme Γεια χαρά, χωρίς να είμαι ειδικός στα αμάξια (και αυτό φαίνεται από τα posts μου :p), νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό αυτό.. δλδ. να είναι με σπασμένα μοτερ... Φαντάζομαι ότι αν είχε γίνει κάτι τέτοιο θα είχε ακουστεί ή κάπου τέλος πάντων θα υπήρχαν αποδεικτικά στοιχεία.. Να είστε καλά. Παράθεση ilias Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 λιγο ασχετο με το θεμα (golf) αλλα σχετικο αφου προκειται (μαλλον) για τον ιδιο κινητηρα. το νεο ibiza στην εκδοση FR λενε οτι θα φορα (λογικο αλλωστε) TSi κινητηρα... το θεμα ειναι. θα προκειται για τον 1.4 TSi η για τον 1.8 ΤSi (που ουσιαστικα ειναι TFSi)..? λενε για εκτιμωμενη αποδοση περιπου 170 αλογα... Επειδη απ'οτι ξερω δεν προβλεπεται χρηση του 1.4 TSI (140/150/170 hp) σε αλλα αδελφα αυτοκινητα (Audi, Seat, Skoda) παρα μονο στα VW, λογικα θα πρεπει να αναφερεται στον 1.8 Tsi που ηδη φοραει το Leon/Altea αλλα φυσικα με αλλη ρυθμιση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koufeti Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 epeidi parerminepses auto pou eipa kai epeidi 3ero opos eipa den sugkrino ta duo autokinita(gt-impreza)apla 8elo na po pos douleuei to gt me uperbolika upsili piesi.ton an eimai a3iopistos de 8a to krineis esu giati esu genikologeis kai me prosbaleis xoris na sou exo kanei epi8esi.den katigorisa to autokinito odigika alla tin a3iopistia tou kato apo orismenes sun8ikes.nai exei spasei moter apo filo mou, an auto se ikanopoiei.afou 8es antiprosopeia einai o mandulas sti 8essaloniki.epeidi exo spoudasei pano sto antikeimeno kai exo doulepsei kiolas se auto 8a se parakalousa na min me krineis san enan paidi 15 xronon(den exo kati me ta paidia) pou leei oti len ta periodika alla anr8ropo pou exei prosopiki apopsi pano sto 8ema. an exeis ena gt na to xairesai na to apolambaneis kai na to prosexeis. an tou feresai opos 8elei kai oxi opos 8eleis(oxi esu o ka8e esu)de 8a xalasei pote,to 8ema einai pos suni8os to pairnoun paidia pou einai trelogkaza kai auto leei polla.oso gia to an spane ta turbo i apantisi einai sxetiki.alla spane alla oxi.se euxaristo ki elpizo na me katalabes allios problima sou. den exo problima me to na uparxei antipara8esi alla kalo 8a itan na kratame kai ligo tin eugeneia kai na afinoume ligo tin eironia. ta leme Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Morfie Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 epeidi parerminepses auto pou eipa kai epeidi 3ero opos eipa den sugkrino ta duo autokinita(gt-impreza)apla 8elo na po pos douleuei to gt me uperbolika upsili piesi.ton an eimai a3iopistos de 8a to krineis esu giati esu genikologeis kai me prosbaleis xoris na sou exo kanei epi8esi.den katigorisa to autokinito odigika alla tin a3iopistia tou kato apo orismenes sun8ikes.nai exei spasei moter apo filo mou, an auto se ikanopoiei.afou 8es antiprosopeia einai o mandulas sti 8essaloniki.epeidi exo spoudasei pano sto antikeimeno kai exo doulepsei kiolas se auto 8a se parakalousa na min me krineis san enan paidi 15 xronon(den exo kati me ta paidia) pou leei oti len ta periodika alla anr8ropo pou exei prosopiki apopsi pano sto 8ema. an exeis ena gt na to xairesai na to apolambaneis kai na to prosexeis. an tou feresai opos 8elei kai oxi opos 8eleis(oxi esu o ka8e esu)de 8a xalasei pote,to 8ema einai pos suni8os to pairnoun paidia pou einai trelogkaza kai auto leei polla.oso gia to an spane ta turbo i apantisi einai sxetiki.alla spane alla oxi.se euxaristo ki elpizo na me katalabes allios problima sou. den exo problima me to na uparxei antipara8esi alla kalo 8a itan na kratame kai ligo tin eugeneia kai na afinoume ligo tin eironia. ta leme Τί από αυτά που σου είπε ο KIRRA σου φάνηκε ειρωνικό ή προσβλητικό? Ποιο ειρωνικό μου φαίνεται το να απαντάς, απ' όλα αυτά που σε ρωτάει, μόνο στο "σε ποιά αντιπροσωπία" ....Κι εγώ είδα 34 σπασμένους κινητήρες στον Παζαρόπουλο. Και μη γκρινιάξεις ότι σε ειρωνεύομαι... Διάβασε αυτά που γράφεις και σκέψου πόσο διατεθειμένος θα ήσουν να τα πιστέψεις αν τα έγραφε κάποιος που δεν τον ήξερες... Είμαστε πολλοί εδώ που κατά καιρούς αναφέρουμε τα όποια προβλήματα έχουμε αντιμετωπίσει και πιστεύω πως είναι πολύ πιο αξιόπιστος κάποιος που μιλάει για τον εαυτό του, και όχι για φίλους, συνεργεία, αντιπροσωπίες κλπ. Φιλικά. Παράθεση Αντώνης. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 nai exei spasei moter apo filo mou, an auto se ikanopoiei.afou 8es antiprosopeia einai o mandulas sti 8essaloniki.an exeis ena gt na to xairesai na to apolambaneis kai na to prosexeis. an tou feresai opos 8elei kai oxi opos 8eleis(oxi esu o ka8e esu)de 8a xalasei pote,to 8ema einai pos suni8os to pairnoun paidia pou einai trelogkaza kai auto leei polla.oso gia to an spane ta turbo i apantisi einai sxetiki.alla spane alla oxi.ta leme εμμ ειδες τωρα που αρχιζουμε να βγαζουμε νοημα;; δωσε μας και μια διευκρίνηση για το πως συμπεριφέρονται τα τρελογκαζα... και νομιζω πως δε θα υπαρχει καμια αντιπαραθεση... γιατι αν μιλας για πειραγματα sorry αλλα δε φταιει το μοτερακι.... (ή αν προτιμάς σκεψου ποσα αλλα μοτερακια εσκασαν στις πρωτες μετατροπες στα χερια του καθε "MITSOS TUNING"). Toυ φιλου σου πως εσκασε;;; περα απο αυτα που ειπε ο kirra για το block ενα ακομα πχ για το πως το προσεχει η vw μπορεις να το καταλαβεις απο τα διάφορα συστηματακια προστασίας (πχ ψυξη T/C μετα το σβησιμο του κινητηρα) ακριβως επειδη (κατ' εμε) δεν το αντιμετωπιζει ως κατι το εξωτικο. δηλαδη θα το παρει και η θεια και ο μπαρμπας αλλα και ο 40αρης που θελει να το τρεξει αλλα δεν ειναι "ψαγμενος"... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_K Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 exeis dikio se auto pou les alla panta 8a uparxoun kai an8ropoi pou den 8a ferontai me to ganti sto ama3i tous.autoi einai katadikasmenoi na odigoun allo autokinito kai oxi auto to sugkewkrimeno an to goustaroun polu?ama espage mia alfa romeo kata ton idio tropo 8a to trabouse o kosmos kai 8a elege gia tis alfa romeo ta xeirotera.gia tin vw giati na min ginetai to idio?nomizo me katalabaineis Κοίτα η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι πονεμένη ιστορία σε πολλά θέματα. Ο έλληνας τώρα βγάζει τα αποθημένα της δεκαετίας 80 και 90 στο θέμα αυτοκίνητο. Καταρχήν στο κάθε αγοραστή δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση από τους πωλητές σε αντίθεση με το εξωτερικό. Το τι είναι δηλαδή το συγκεκριμένο μοντέλο που απευθύνεται και πως λειτουργεί. Πόσοι απ αυτούς που καβαλάνε τα DSG γνωρίζουν το κόστος συντήρησης και τις ανοχές του συγκεκριμένου κιβωτίου. Λίγοι.... Από την άλλη στην Ελλάδα έχουμε το κακό να κολλάμε ταμπέλες που δύσκολα μετά τις αφαιρούμε και εκεί κολλάει κιόλας αυτό που λές σε σχέη με τη VW και τα Alfa, στο οποίο φυσικά έχεισ δίκιο!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Morfie Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 Πόσοι απ αυτούς που καβαλάνε τα DSG γνωρίζουν το κόστος συντήρησης και τις ανοχές του συγκεκριμένου κιβωτίου. Λίγοι.... Για πες... γιατί ανήκω στους πολλούς. Παράθεση Αντώνης. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 Καταρχήν στο κάθε αγοραστή δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση από τους πωλητές σε αντίθεση με το εξωτερικό. Ω καλά... Να μετρήσω πόσα πράγματα θα έβαζα στο δικό μου αν ήξερα ότι υπήρχαν όταν το παρήγγειλα? Το τι είναι δηλαδή το συγκεκριμένο μοντέλο που απευθύνεται και πως λειτουργεί. Πόσοι απ αυτούς που καβαλάνε τα DSG γνωρίζουν το κόστος συντήρησης και τις ανοχές του συγκεκριμένου κιβωτίου. Λίγοι.... +1 στο "για πες". Για τις ανοχές δηλαδή, γιατί το φοβάμαι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_K Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 Παράδειγμα ήταν αυτό για το DSG αλλά μιας και το έφερε η κουβέντα... To DSG π.χ το 7αρι το καινούριο αντέχει μέχρι 25,5 κιλά ροπής και είναι κάτι το οποίο το αναφέρει κι η VW επίσημα. Για το 6άρι λένε πως αντέχει μέχρι 40κιλά αλλά η αλήθεια είναι πως εγώ προσωπικά δεν είχα δει σε κάποια επίσημη παρουσίαση όταν πρωτολανσαρίστηκε το κιβώτιο να αναφέρεται κάτι τέτοιο οπότε επιφυλάσομαι, αν και στα ξένα και ελληνικά forum κυκλοφορεί κάτι τέτοιο. Φαντάσου λοιπόν τώρα τον Ελληνάρα που θα καρφώσει επάνω στο Gti την τουρμπίνα από το scania και θα στείλει τη ροπή κάπου εκεί κοντα στα 40!!! Αν ήταν δηλαδή το dsg του να βγάλει πχ 100 χιλόμετρα τώρα που θα του βγάλει 60 θα αρχίσει να γκρινιάζει οτι ήταν μάπα το dsg της VW θα το διαδίδει στους κολλητούς του θα γίνει "ράδιο αρβύλλα" στα στέκια οτι τα dsg σπάνε στα 60(πχ) χιλιόμετρα και κάπως έτσι οι και καλά ψαγμένοι δεν θα παίρνουν dsg. Κάπως έτσι βγαίνουν κι οι φήμες για μοτέρ που σπάνε συνέχεια. Το σίγουρο πάντως είναι οτι το 6αρι το dsg αλλάζει λάδια κάθε 80.000χλμ(αν θυμάμαι καλά ή 60) και το λάδι κοστίζει περίπου 300€. Το λένε αυτό οι πωλητές στις εκθέσεις. Το κόστος για τα service των επίσημων αντιπροσωπειών της vw που είναι φαρμακείο τα λένε???!!!..γιατί έξω με ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ vw κοστίζουν τα μισά χρήματα!!!! Η άλλη εξυπνάδα!!! Ο Γερμανός κατασκευαστής προτείνει ένα στάνταρ λάδι(π.χ5-30). Πάει λοιπόν ο Έλληνας αγοράζει το τουρμπάκι και διαπιστώνει οτι στους 6μήνες του έκαψε 2λίτρα στον 1χρόνο άλλο τόσο κ.ο.κ. Καβαλάει λοιπόν την κουρσάρα του πάει στον εξουσιοδοτημένο και αρχίζει και χώνει. Τους κάνει όλους άνω κάτω από των πωλητή μέχρι το διευθυντή και χαίρεται γιατί είναι σίγουρος οτι τώρα θα γίνει η δουλεία του μιας και φοβηθήκανε. Του χώνουν μέσα ένα πιο χοντρό λαδάκι για να μην το καίει και είναι όλοι χαρούμενοι. Λύγει η εγγύηση και μετά αρχίζει το πανυγήρι με τα ψιλοπροβληματάκια.....μάαααααπα τα VW λέει μετά θα πάρω toyota! Εδώ εμένα η μαστοράτζα της επίσημης μου είπε το εξής θεϊκό...."Μην βάζεις τόσο ψιλό λαδάκι γιατί οι Γερμανοί το συνιστούν με βάση τα δεδομένα της χώρας τους, οπότε εμείς εδώ Ελλάδα θέλουμε πιο χόντρο" Πρωτοβουλία δικιά του. Και οκ το παραπάνω έχει μία λογική και έτσι είναι αλλά εγώ ξέρω πως στα αυτοκίνητα ο κατασκευαστής συνήθως προτείνει να χρησιμοποιούμε από "τόσο" μέχρι "τόσο"(αναφέρομαι στην πυκνότητα) λάδι οπότε ανάλογα με το που ζεις επιλέγεις ένα απ αυτά εντός προδιαγραφών του κατσκευαστή φυσικά. Αλλά ο ΠΟΥ.... Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για να λέει στο συγκεκριμένο μοντέλο χρησιμοποείς ΜΟΝΟ αυτό ε τι διάλο κάτι ξέρει....εξάλλου οταν το έβγαζε στην παραγωγή το μαμημένο ήξερε οτι δεν θα το πουλάει μόνο στη Γερμανία αλλά και στο Ισραήλ και στη Σκανδιναβία...έλεος! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
m_basilis Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 διαβασα παρα πολλες απαντησεις και ειδα οτι εχετε χςριστει σε δυο στρατοπεδα. Σε αυτους που εχουν το αμαξι και προσπαθουν να πεισουν οτι δεν ειναι προβληματικο και σε αυτους που εχουν το αμαξι φιλοι και προσπαθουν να πεισουν οτι το αμαξι ειναι μπαζο. Να πω και εγω την γνωμη μου,αληθεια ποιος απο εσας δεν ειναι ικανος να σπασει ενα οποιοδηποτε αμαξι? Eιμαι μηχανικος 15 χρονια(μηχανες-κιν.εσ.καυσεως) διαβασα εδω οτι μπουρδα δεν εχω ακουσει ολα αυτα τα χρονια.Αποψη μου ειναι οτι καθε αμαξι θελει την μεταχειριση του.Ειναι τυχαιο οτι ολα τα ΓΕΜΑΤΑ συνεργεια ειναι απο οδηγους κατω των 25?(απο φιλο μεσα απο αντιπροσωπεια) Ειναι ισως τα μοναδικα?(ο ιδιος δουλευε στην toyota οταν πηρα το αμαξι ) Τα cellika και τα Tsport το ενα πισς απο τα αλλο. δυστηχως εδς στην Ελλαδα τα ξερουμε ολα καλυτερα απο τον καθενα(απο τον νεοτερο οδηγο,μεχρι τον μαστορα που ακομα βαζει λουκουμακι και καφε στο τρυπιο ψυγειο. Υ.Γ Ζηταω συμβουλη πιο απο τα δυο? golf gt η astra T? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 Το σίγουρο πάντως είναι οτι το 6αρι το dsg αλλάζει λάδια κάθε 80.000χλμ(αν θυμάμαι καλά ή 60) και το λάδι κοστίζει περίπου 300€. Το λένε αυτό οι πωλητές στις εκθέσεις. Το κόστος για τα service των επίσημων αντιπροσωπειών της vw που είναι φαρμακείο τα λένε???!!!..γιατί έξω με ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ vw κοστίζουν τα μισά χρήματα!!!! εν μερη καλα τα λες εν μερη ομως πεφτεις και εσυ στη λουμπα του αμα σου βγει το ματι (και κυριως πως θα σου βγει. Απο εξυπναδες ορισμενων)... ολα τα αυτοματα κανουν αλλαγη λαδιων... (και ναι ειναι στα 60k)... τωρα γιατι να σου το πει;;; μηπως θα επρεπε να σου πει οτι τα 225/45/17 κανουν 600+ευρω;;; ή να σου πει οτι τα 5w30 ειναι ακριβα;;; οσο για το κοστος της vw προσωπικα (15χρονια vw/audi) δε τα θεωρω φαρμακεια... εχω ακουσει χειροτερα απο "ισαξιες" φιρμες αλλα και απο "υποδεέστερες". Η λουμπα που εχεις πεσει ειναι οτι ο tsi καιει λαδια... σε 23k που εχω κανει εχω συμπληρώσει 200ml και αλλα παιδια εδω αναφερουν απο μηδενικες εως απολυτα λογικες καταναλωσεις... αλλωστε κατα το manual "η καταναλωση λαδιου απο τον κινητηρα ειναι φυσιολογικο φαινομενο... αναλογα με τον τροπο οδηγησης και τις κυκλοφοριακες συνθηκες η καταναλωση μπορει να φτασει το 1.0lt/1000km" (και αυτο δεν το λεει για τους tsi αλλα σε ολους τους κινητηρες της... και στο πολακι 1.0) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdino Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 Φυσικά το όριο 1λ/1000χλμ είναι αυτό γιατί αν καίει παραπάνω αρχίζει να βγάζει ντουμάνια από πίσω, και δεν μπορεί επ' ουδενί να χαρακτηριστεί φυσιολογικό. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 J_K Χαχα, ωραία τα λες! Πάντως νομίζω ότι ο "απλός" χρήστης δε χρειάζεται να ξέρει τόσο πολλά.. Εκεί φαίνεται το "καλό" αυτοκίνητο για μένα, και ο καλός κατασκευαστής. Με ηλεκτρονικά κ.α. με προστατεύει από βλακείες. Απο 'κει και πέρα αν είμαι λογικός και προσεκτικός στη χρήση θα αντέξει πιστεύω το αυτοκίνητο. Αν αρχίσω και το πειράζω, θα πρέπει να ξέρω πολύ καλά τι κάνω! Και φυσικά δε μπορώ να πιάσω στο στόμα μου "αξιοπιστία VW" κλπ. Βέβαια το θέμα με το μαστρο-γιάννη εδώ στην Ελλάδα σημαίνει ότι ή θα είσαι πολύ ενημερωμένος καταναλωτής και θα πας σε αυτόν αλλά με στενή παρακολούθηση, ή θα το πας στην αντιπροσωπεία και θα το πληρώσεις χρυσό. (εκμεταλλεύονται δηλαδή, και και πάλι ίσως να μη γίνει σωστά η δουλειά. έλεος) EDIT: Α και ξέχασα, αν και το είπε ο Βασίλης, φυσικά ο Έλληνας που δεν καταφέρνει να φτιάξει μια βίδα γι'αυτό το αυτοκίνητο ξέρει καλύτερα από το Γερμανό που το φτιάχνει όλο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaggelis_23 Δημ. May 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2008 To 1l/1000km ειναι υπερβολικο!Χοντρικα ανα 2 γεμισματα δικαιολογει η εταιρια και 1 λιτρο λαδι?Ουτε 2χρονο 50αρι να ηταν!Το νιωσα στο πετσι μου ειδικα στα πρωτα 15000 με το 0-30!Μετα εβαλα 5-30 και καπως εγινε 4χρονο:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_K Δημ. May 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2008 εν μερη καλα τα λες εν μερη ομως πεφτεις και εσυ στη λουμπα του αμα σου βγει το ματι (και κυριως πως θα σου βγει. Απο εξυπναδες ορισμενων)... ολα τα αυτοματα κανουν αλλαγη λαδιων... (και ναι ειναι στα 60k)... τωρα γιατι να σου το πει;;; μηπως θα επρεπε να σου πει οτι τα 225/45/17 κανουν 600+ευρω;;; ή να σου πει οτι τα 5w30 ειναι ακριβα;;; οσο για το κοστος της vw προσωπικα (15χρονια vw/audi) δε τα θεωρω φαρμακεια... εχω ακουσει χειροτερα απο "ισαξιες" φιρμες αλλα και απο "υποδεέστερες". Η λουμπα που εχεις πεσει ειναι οτι ο tsi καιει λαδια... σε 23k που εχω κανει εχω συμπληρώσει 200ml και αλλα παιδια εδω αναφερουν απο μηδενικες εως απολυτα λογικες καταναλωσεις... αλλωστε κατα το manual "η καταναλωση λαδιου απο τον κινητηρα ειναι φυσιολογικο φαινομενο... αναλογα με τον τροπο οδηγησης και τις κυκλοφοριακες συνθηκες η καταναλωση μπορει να φτασει το 1.0lt/1000km" (και αυτο δεν το λεει για τους tsi αλλα σε ολους τους κινητηρες της... και στο πολακι 1.0) Καταρχήν το αναφέρω και παραπάνω πως το DSG ήταν ένα παράδειγμα. Λάδι αλλάζουν όλα αλλά δεν κοστίζει σε όλα 300€!!! Δεν ξέρω που μένεις και ίσως εκεί που είσαι εσύ ή στην αντιπροσωπεία την οποία απευθύνεσαι το κόστος του service να είναι φυσιολογικό εδώ που είμαι εγώ πάντως οι τιμές είναι εξωφρενικά υψηλές! Και τέλος....με είδες πουθενά να αναφέρω εγώ οτι το TSI καίει λάδι???? Αλλά και πάλι κάτι δεν κατάλαβες σωστά ή ίσως να μην το διεκρύνησα εγώ σωστά. Εγέφρασα ένα γενικό παράδειγμα για τη γραμμή που ακολουθούν οι αντιπροσωπείες και δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα στο tsi. Όμως δεν υπάρχει τούρμπο κινητήρας που δεν καίει λάδι και απο προσωπική εμπειρία τα 200ml που λες στα 23k φαντάζει ένα τελείως ουτοπικό νούμερο! Τα αυτιά μου βέβαια έχουν πάρει άλλα από φίλους που είναι ιδιοκτήτες tsi...αλλά... Βέβαια δεν έχω tsi και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Εμένα πάντως και το uno turbo και ο 20VT μου έκαιγε μπόλικo λαδάκι στα ζουλήγματα αλλά και ο Τfsi! Τώρα αν οι Γερμανοί καταφέραν να βγάλουν τούρμπο μοτερ που δεν καίει λάδι μπράβο τους είναι για ακόμη μια φορά μπροστά! Όσο για το πόσο κοστίζουν τα λάστιχα και τα λάδια όχι δεν είναι υποχρεωμένος να μου πει πόσο κάνουν αλλά είναι υποχρεωμένος να μου εξηγήσει οτι το σγκεκριμένο μοτέρ είναι τούρμπο. Γιατί έτυχα μπροστά σε σκηνικό όταν έπαιρνα το δικό μου όπου ο άνθρωπος ρωτούσε τον πωλητή να του εξηγήσει τι σημαίνει σπορ ανάρτηση και πως μεταφράζεται αυτό στο δρόμο και αφού τα είπανε αμέσως μετά κάνανε τα χαρτιά και το έκλεισε το tsi. Ο άνθρωπος πραγματικά ήταν ανίδεος αλλά ακνείς δεν έκατσε να του εξηγήσει 2-3 πραγματάκια έξτρα απ ότι εξηγούν στους άλλους!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
m_basilis Δημ. May 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2008 Kαλημερα. ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι κινητηρες καινε λαδια. Αυτο το αναφερουν οι κατασκευαστες και η μοναδα τoy ειναι σε ποσοστο % ανα λιτρο καυσιμο. Δυστηχως δεν εχω scanner να σας ανεβασω prospectus απο βιομηχανικους κινητηρες turbo kαι μη να δειτε τη καινε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_K Δημ. May 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2008 ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι κινητηρες καινε λαδια. Ακριβώς αλλά η κατανάλωση των τούρμπο είναι σαφώς περισσότερη απο αυτή των ατμοσαφαιρικών! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnjik Δημ. May 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2008 Καλημέρα και χρόνια πολλά! Την Τρίτη 27/4/08 έκανα το service των 15000km. Πλήρωσα 42€ εργασία+φίλτρο λαδιού και 54€ λάδια που τους πήγα (Castrol Edge 5-30). Σύνολο 96€. Ικανοποιητικότατη τιμή (για μένα) σε σχέση με άλλες αντιπροσωπείες που ξέρω (Volvo, Opel, Toyota). Τους τηλεφώνησα να δω πόσο χρεώνουν το service (αν δεν τους πήγαινα τα λάδια) και μου είπαν 138€!! Ψάχνω να βρω από που να παίρνω και το φίλτρο λαδιού, αν ξέρει κάποιος ας μου πει (+κωδικό). Τα λάδια τα πήρα από trade-wind. Τις 2 εβδομάδες του Πάσχα έκανα 1700km. Το αυτοκίνητο (140PS) απλά κορυφαίο. Υ.Γ. Δεν έτυχε να δω στο συνεργείο κανένα σπασμένο μοτέρ. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.