Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

cominghome κανονικα πρεπει να αναβει κ ασπρο φως στους καθρεπτες αλλα τα μοντελα που ηρθαν ελλαδα περσυ, δε εχουν αυτητην λειτουργια κ αναβουν μονο τα φωτα οταν ξεκλειδωνεις το αμαξι. στα νεα αναβουν κ τα φωτα στα φλας .

τους τηλεφωνησα κ το δεχονται. ειναι λαθος τους. οποτε ολοι τηλ στην κοσμοκαρ κ θα πρεπει να μας το φτιαξουν να αναβουν κ τα φλας (λευτκο φως ) μαζι με τα μεγαλα μπροστα οταν ανοιγουμε το αμαξι

 

 

δηλαδη σε εμας αναβουν μονο τα φωτα μπροστα οταν ανοιγουμε το αμαξι ενω πρεπει να αναβουβν κ τα λευκα φωτα στους καθρεπτες.

επισξης οταν κλειδωνουμε το αμαξι, πρεπει να αναβουβ τα φωτα κ τα φλας ενω σε εμας δεν αναβουν καθολου!!! ιουτε καν τα φωτα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ το έβαλα στο Βόλο γιατί στη Λάρισα δεν είχε αντιπρόσωπο. Μπες στη σελίδα http://www.directed.gr και εκεί έχει όλους τους αντιπροσώπους ανά τη Ελλάδα. Επιλέγεις αυτόν που σε βολεύει. Κάνε του ένα τηλ. όμως πρώτα γιατί μπορεί να μην το παρέλαβε από τον εισαγωγέα. Εγώ είπα στον εισαγωγέα να το στείλει αμέσως μόλις το παραλάβει και έτσι έγινε (η πρώτη παρτίδα από το εξωτερικό). Τώρα, πιστεύω, θα έχει σταλεί στους περισσότερους. Καλή εξερεύνηση! :)

 

εδω κ ενα χρονο εχω βαλει ανταπτορα παρομοιο μες αυτο πουθ λετε. τελειο.

http://www.connects2.com

εο πηρα απο αντιοπροσωπο στην Ελλαδα. ηταν η πρωτη παρτιδα που ηρθε

Link to comment
Share on other sites

Πόσο το βρίσκεις?

 

Εδώ το έχει 1470 eur, ίδια τιμή για golf kai touareg. (προσοχή, μικρό feedback)

http://cgi.ebay.com/New-VW-GOLF-PASSAT-SKODA-MFD3-RNS510-RNS-510-Navigation_W0QQitemZ230212883266QQihZ013QQcategoryZ9889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Οποιος ενδιαφερεται για RNS510 ας στειλει ενα mail στο navivag@hotmail.com

Ο τυπος ειναι απο την Ισπανια και ειναι πολυ ενταξει.Εγω το δικο μου το πηρα 1400 ευρω με τα μεταφορικα και ηρθε σε 5 μερες στο κουτι του μαζι με το manual.

Πουλαει εκτος Ebay...αλλα ειναι αξιοπιστος.(δεν πληρωνει και τα κερατιατικα του ebay!!!;))

Συμβουλη: Καντε παζαρι μαζι του......η πρωτη τιμη που μου ειχε πει ηταν 1550Ε

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνω μεταχειρισμενες ζαντες απο GT σε καλη κατασταση!

Ξερει κανενας που μπορω να βρω?

Εχω το tsi και θελω να τις αλλαξω!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ψαχνω μεταχειρισμενες ζαντες απο GT σε καλη κατασταση!

Ξερει κανενας που μπορω να βρω?

Εχω το tsi και θελω να τις αλλαξω!

 

φιλε ποσα διαθετεις περιπου?

 

Παω αυριο για service στα 30000 χμ. Ποσο στοιχιζει? Το εχει κανει κανενας?

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

φιλε ποσα διαθετεις περιπου?

 

Παω αυριο για service στα 30000 χμ. Ποσο στοιχιζει? Το εχει κανει κανενας?

Διαθετο περιπου 700 ευρω! Θελω ομως να ειναι και σε καλη κατασταση!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παω αυριο για service στα 30000 χμ. Ποσο στοιχιζει? Το εχει κανει κανενας?

 

Εμενα μου πηγε 250 ευρω + 44 ευρω τα λαδια που τους πηγα εγω = 294 ευρω.

 

Αλλαχτηκαν τα εξης:

 

03C115562 - ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ - 14,28 euro

1K0129620D - ΦΙΛΤΡΟ - 20,76 euro

1K0201051C - ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ - 30,67 euro

1K1819653B - ΦΙΛΤΡΟ - 15,97 euro

N90813202 - ΤΑΠΑ ΚΑΡΤΕΡ - 1,36 euro

101905626 - ΜΠΟΥΖΙ - 4 x 14,66 = 58,64 euro

 

+82 euro (ΕΡΓΑΣΙΑ 1.30 ΩΡΑΣ) + 4 λιτρα Aral Longlife 5w30 x 11 euro = 294 euro.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου πηγε 250 ευρω + 44 ευρω τα λαδια που τους πηγα εγω = 294 ευρω.

 

Αλλαχτηκαν τα εξης:

 

03C115562 - ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ - 14,28 euro

1K0129620D - ΦΙΛΤΡΟ - 20,76 euro

1K0201051C - ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ - 30,67 euro

1K1819653B - ΦΙΛΤΡΟ - 15,97 euro

N90813202 - ΤΑΠΑ ΚΑΡΤΕΡ - 1,36 euro

101905626 - ΜΠΟΥΖΙ - 4 x 14,66 = 58,64 euro

 

+82 euro (ΕΡΓΑΣΙΑ 1.30 ΩΡΑΣ) + 4 λιτρα Aral Longlife 5w30 x 11 euro = 294 euro.

 

Πληρωσα 242. :blink: Λαδια και ολα τα φιλτρα 180 ευρω και εργασια τα υπολοιπα

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

4 λιτρα Aral Longlife 5w30 x 11 euro = 294 euro.

 

To SAE των λαδιών μου φαίνεται πολύ χαμηλό για την Ελλάδα. Αυτό προτείνει η VW ???

Link to comment
Share on other sites

To SAE των λαδιών μου φαίνεται πολύ χαμηλό για την Ελλάδα. Αυτό προτείνει η VW ???

 

Ναι αυτο το ιξωδες προτεινει, ασε που στο Golf GT που εχουν για τεστ μακρας διαρκειας στο ελληνικο Evo (http://www.evomagazine.gr) βαζουν 0w30! Αν δεις η προηγουμενη εκδοση του longlife λαδιου της Aral για τα VW ηταν 0w30 ενω η νεοτερη ειναι 5w30.

 

Aral SuperTronic Longlife 2 (0w30)

(http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=89&prod_id=167)

 

Aral SuperTronic Longlife 3 (5w30)

(http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=89&prod_id=474).

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα όλος τυχαίως έπεσα σε αυτό το site και είδα αυτήν την διαφήμιση ότι μόνο με χαρτογράφηση φτάνουν το TSI με τα 140 στα 197 και το ποιο κουφό η τιμή 740ευρώ? το link είναι παρακάτω ξέρει κάνεις από εδω τίποτα γιαυτό το εχει δοκιμάσει στο δικό του η εχεί κάνει αλλη παρόμοια βλετιωση???

 

http://www.overload-performance.gr/site/index.php?type=.&f=dbase_search

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, απίστευτο φαίνεται.. και φοβάμαι την αξιοπιστία.

Αλλά για τα 140->170 λογικό ακούγεται, αφού λέμε ότι είναι το ίδιο μοτέρ με άλλη χαρτογράφιση.. (τώρα για ανάρτηση/φρένα κλπ άλλη ιστορία)

 

Πάντως στην "εγγύηση" εδώ: http://www.overload-performance.gr/site/index.php?type=.&f=Warranty

 

δε βλέπω κάτι για μηχανικά μέρη. Λέει πατήστε "εδώ", αλλά με ξαναπάει στην ίδια σελίδα.. Εγγύηση μηχανικών μερών (ή τουλάχιστον μη-ακύρωση-της-εργοστασιακής εγγύησης δεν έδιναν κάποιοι?)

Link to comment
Share on other sites

Τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι το έχει βάλει σε αρκετά tsi χωρίς πρόβλημα καί ότι η εγγυηση δεν χαλαει και ο λόγος είναι οτι δεν εντοπίζεται από τα διαγνωστικα η αλλαγη στο προγραμμα. όσο για το αν αντέχει τα 200 σχεδόν αλογα ο κινητηρας μου είπε αφου τα αντεχει το Gt τα αντέχει και το Tsi. Τώρα τι να πώ για να πουλήσει μπορεί να λέει και ότι θέλει. Πάντως γνώμη μου είναι too good to be true! 60 αλογα και 28κιλα ροπη με 700 ευρώ!
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξες και μπουζι ?

 

Tα μπουζι τα αλλαξε μετα απο δικη σου απαιτηση?

Αυτα αλλαζουν στα 60000χλμ,απο οτι μου ειπε ο μηχανικος και το γραφει και στο manual.

 

 

Φιλε Νικο,τα 5W/30 εχουν τα εξης πολυ καλα χαρακτηριστικα.Βοηθουν πολυ στη σωστη λιπανση του κινητηρα στα 10 πρωτα λεπτα της λειτουργιας του-πολυ σημαντικο σε υπερτροφοδοτουμενο-και συνδυαζουν καλες επιδοσεις και οικονομια.

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

 

Οσο για μετατροπες και χαρτογραφησεις,γνωμη μου ειναι,οπως και γνωμη φιλου μου μηχανολογου μηχανικου,να μην πειραζει κανεις σε τετοιο βαθμο τον κινητηρα,εαν θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο.

Ειναι κατι που συνηθως προβληματα δημιουργει και ως επενδυση δεν προκειται να δωσει αξια στο αυτοκινητο.

Ισα ,ισα προβληματισμο θα δημιουργησει στον μελλοντικο υποψηφιο αγοραστη,οσον αφορα την εως τωρα χρηση του αυτοκινητου.

Το καλυτερο ειναι τα λεφτα που θα δωσει κανεις για τις μετατροπες-χρειαζονται νεα φρενα,αναρτησεις,κλπ,ιδιως στα Trendline/Highline-καθως και οτι αλλο μαζεψει extra,να τα δωσει οταν ερθει η ωρα της αλλαγης σε ενα νεο πιο γρηγορο καινουργιο αυτοκινητο...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξες και μπουζι ?

 

oxi mpouzi... mpouzi mou eipane stis 60000... mono ladia, filtra kai elegxo sto pelma ths rezervas:lol::lol::lol:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Tα μπουζι τα αλλαξε μετα απο δικη σου απαιτηση?

Αυτα αλλαζουν στα 60000χλμ,απο οτι μου ειπε ο μηχανικος και το γραφει και στο manual.

 

 

Φιλε Νικο,τα 5W/30 εχουν τα εξης πολυ καλα χαρακτηριστικα.Βοηθουν πολυ στη σωστη λιπανση του κινητηρα στα 10 πρωτα λεπτα της λειτουργιας του-πολυ σημαντικο σε υπερτροφοδοτουμενο-και συνδυαζουν καλες επιδοσεις και οικονομια.

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

 

Οσο για μετατροπες και χαρτογραφησεις,γνωμη μου ειναι,οπως και γνωμη φιλου μου μηχανολογου μηχανικου,να μην πειραζει κανεις σε τετοιο βαθμο τον κινητηρα,εαν θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο.

Ειναι κατι που συνηθως προβληματα δημιουργει και ως επενδυση δεν προκειται να δωσει αξια στο αυτοκινητο.

Ισα ,ισα προβληματισμο θα δημιουργησει στον μελλοντικο υποψηφιο αγοραστη,οσον αφορα την εως τωρα χρηση του αυτοκινητου.

Το καλυτερο ειναι τα λεφτα που θα δωσει κανεις για τις μετατροπες-χρειαζονται νεα φρενα,αναρτησεις,κλπ,ιδιως στα Trendline/Highline-καθως και οτι αλλο μαζεψει extra,να τα δωσει οταν ερθει η ωρα της αλλαγης σε ενα νεο πιο γρηγορο καινουργιο αυτοκινητο...

 

+1000!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

kalimera k apo mena. eimai katoxos enos golf gt kai vriskomai stin diadikasia egkatastasis sinagermou. exei kapoios na proteinei marka?exw kataliksei anamesa se clifford kai elser. to erwtima pou exei prokipsei einai gia kapoia plaketa pou prosarmozetai katey8eian se egkefalo k opote apofeygontai kopsimata k rapsimata tou aytokinitou. distixws stin clifford den yparxei kati tetoio (sistima full cabass an legetai etsi). exei kapoios empeiria sto 8ema??

episis exw paratirisei kapoio trigmo pou proerxetai apo tin porta tou odigou otan anoiksei i iliorofi. apo to ixio san na einai. exei tixei se kapoion kati paromoio?

 

eyxaristw ek twn proterwn

 

1. Εμένα μου έβαλε ο αντιπρόσωπος τον συναγερμό MED (δωρεάν) και σε ηλεκτρολόγο έξω (στη Θεσ/κη) που βάζει κι εκείνος συναγερμούς, μου πρότεινε τον ίδιο (χωρίς να του πω ότι έχω ήδη συναγερμό και πήγα ως υποψήφιος αγοραστής) και μου είπε ότι είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει για το Golf V.

2. Εγώ έχω τριγμό στην πόρτα του συνοδηγού στη θέση για το ηχείο - δίπλα στη χειρολαβή (σε κακό δρόμο όμως ή σε συντονισμό).

3. Προτείνετε πατέντες - λύσεις για το σταμάτημα τριξίματος του κεντρικού αεραγωγού. Όπως το βλέπω (λόγω κακού δρόμου που πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα), μέχρι το καλοκαίρι θα το έχω το τρίξιμο...

Link to comment
Share on other sites

Τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι το έχει βάλει σε αρκετά tsi χωρίς πρόβλημα καί ότι η εγγυηση δεν χαλαει και ο λόγος είναι οτι δεν εντοπίζεται από τα διαγνωστικα η αλλαγη στο προγραμμα. όσο για το αν αντέχει τα 200 σχεδόν αλογα ο κινητηρας μου είπε αφου τα αντεχει το Gt τα αντέχει και το Tsi. Τώρα τι να πώ για να πουλήσει μπορεί να λέει και ότι θέλει. Πάντως γνώμη μου είναι too good to be true! 60 αλογα και 28κιλα ροπη με 700 ευρώ!

 

Η αληθεια ειναι οτι αντεχει αφου οι κινητηρες ειναι παρομοιοι και οι προδιαγραφες καταλληλες.

Βεβαια εκτος του κινητηρα τα υπολοιπα θα αντεξουν?

Το θεμα ειναι αν πραγματικα θελεις να το φτασεις εκει η να το πας μεχρι τα 170 που ειναι και πιο λογικο και δοκιμασμενο και χωρις να χρειαστεις extreme αναβαθμισεις (μονο λογικη χρηση, δεδομενου οτι δεν εχεις τα επιπλεον του GT).

Παντως πρεπει να ειναι αξιοπιστο καθοτι αυστριακο προγραμμα, απο οτι διαβαζω.

Το μονο που δεν ξερω ειναι το κατα ποσο μπορει να 'κρυβεται' ο προγραμματισμος στην αντιπροσωπεια. Απο οτι ξερω μου φαινεται λιγο

απιθανο αλλα αμα συμβαινει τοτε ειναι σιγουρα η πιο συμφερουσα προταση της αγορας.

Link to comment
Share on other sites

Tα μπουζι τα αλλαξε μετα απο δικη σου απαιτηση? Αυτα αλλαζουν στα 60000χλμ,απο οτι μου ειπε ο μηχανικος και το γραφει και στο manual.

 

Ναι τα μπουζι αλλαχτηκαν μετα απο δικη μου απαιτηση, κανονικα αλλαζονται στα 60.000χλμ οπως λες.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για μετατροπες και χαρτογραφησεις,γνωμη μου ειναι,οπως και γνωμη φιλου μου μηχανολογου μηχανικου,να μην πειραζει κανεις σε τετοιο βαθμο τον κινητηρα,εαν θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο.

Ειναι κατι που συνηθως προβληματα δημιουργει και ως επενδυση δεν προκειται να δωσει αξια στο αυτοκινητο.

Ισα ,ισα προβληματισμο θα δημιουργησει στον μελλοντικο υποψηφιο αγοραστη,οσον αφορα την εως τωρα χρηση του αυτοκινητου.

Το καλυτερο ειναι τα λεφτα που θα δωσει κανεις για τις μετατροπες-χρειαζονται νεα φρενα,αναρτησεις,κλπ,ιδιως στα Trendline/Highline-καθως και οτι αλλο μαζεψει extra,να τα δωσει οταν ερθει η ωρα της αλλαγης σε ενα νεο πιο γρηγορο καινουργιο αυτοκινητο...

 

 

Σιγά ρε παιδιά για 1 πρόγραμμα κάνετε έτσι?Την πιο ανώδυνη μετατροπή?Όχι ότι δεν έχει ρίσκο, αλλά εδώ άλλοι πάνε και κάνουν μόνιμες μετατροπές όπως ροϊκή, κατέβασμα καπάκι κλπ (πράγματα που έτσι και τα κάνεις, δεν επιστρέφεις ποτέ αν θελήσεις στην αρχική μορφή) και μιλάμε τώρα για προγραμματισμό, που ανά πάσα στιγμή επανέρχεται?

Μάλιστα για το TSI είδα ότι ο Ανδριανάκης υπόσχεται 40 άλογα με πρόγραμμα.Τιμή και αποτέλεσμα δε γνωρίζω, γιατί δεν έχω πετύχει κανένα τέτοιο αλλά όποιος ψάχνεται μπορεί να το δοκιμάσει.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους. Αν δείτε τα post που έχω κάνει θα καταλάβετε και το πρόβλημα που είχα. Λίγο συμπηκνωμένα:

Παρέλαβα το αυτοκίνητο εδώ και ένα μήνα (χωρίς να έχω κάνει test drive ή να έχω οδηγήσει άλλο παρόμοιο όχημα).

Το οδηγούσα πολύ ήπια (βλέπε στρώσιμο) και όλα καλά. Όταν βύθιζα το γκάζι λίγο παραπάνω άκουγα το φύσημα αλλά διαφορά στην απόδοση δεν είχα. Τηλέφωνο πρώτο στον πωλητή ("ακούω ένα φύσημα όταν ζητάω ισχύ"-"είναι το τούρμπο, αν δεν άκουγες να ανυσηχούσες" η απάντηση. Μετά πο καμιά εβδομάδα πάλι τηέφωνο ("δεν έπτεπε να τσιμπάει το αμάξι"- " έχει καθυστέρηση, είναι κανούργιο, είναι και λίγο βαρύ-Touran" οι απαντήσεις).

Τελικά χθές πήγα και ζήτησα test-drive και είδα τι θα πεί ροπή. Κατάλαβα αμέσως ότι το δικό μου έχει πρόβλημα, το οποίο επιβεβαίωσε και ο πωλητής.

Κλέιστηκε το ραντεβού για σήμερα και το αποτέλεσμα...κρατηθείτε:

Δεν είχαν σφίξει ένα κολλάρο που μάλλον ήταν στην έξοδο αέρα του κομπρέσσορα και έτσι ο κομπρέσσορας συμπίεζε αλλά μάταια καθώς όλος ο σωλήνας είχε φύγει απο τη θέση του. Σφίχτηκε και όλα καλά.

Απορία πρώτη: 500 χιλιόμετρα στο στρώσιμο με συμπεριφορά απλού 1400αριού μήπως σακάτεψαν τον κινητήρα?

Απορία δεύτερη: Μήπως το ότι έμπαινε στο σύστημα αέρας απο αλλού εκτός απο τον προβλεμπόμενο δρόμο σημαίνει ότι μπήκαν στην μηχανή υγρασία σκόνη κ.α.?

Απορία τρίτη: Γιατί αρνήθηκαν απο το service να "βγάλουν καρτέλα" στο αυτοκίνητο. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι τεχνικά δεν μπορούν αφού δεν αλλάχτηκε κάτι, και δεν δικαιολογέιται "εισαγωγή" για ένα απλό σφίξιμο. Και όταν τους ρώτησα πως θα αποδείξω ότι υπήρχε πρόβλημα και διορθώθηκε με διαβεβαίωσαν πως θα στείλουν DIS (φαντάζομαι σημαίνει αναφορά) στη μαμά εταιρία.

Να σημειώσω πως το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε, το αμάξι μου παραδώθηκε έτσι. Άραγε όταν πλήρώνουμε έξοδα προετοιμασίας, μιλάμε για το αποκέρωμα, δεν κάνουν ούτε μια βόλτα να δούν αν όλα δουλεύουν, ή κάποιος έπρεπε να κάνει τη βόλτα και δεν την έκανε?

Να ευχαριστήσω όσους προσπάθησαν να με βοηθήσουν στις συνεχείς αναζητήσεις μου "γιατί δεν τραβάει" και να πω πως μοιάζει αφελές να μην καταλάβεις μια τέτοια απώλεια ροπής αλλά πιστέψτε με, αν το αμάξι το οδηγούσε η μητέρα μου θα κταλάβαιναν το πρόβλημα (αν το καταλάβαιναν) στο πρώτο service.

Παρακαλώ ας μου δώσει κάποιος μια διεύθυνση που υπήρχε για τα παράπονα πελατών στη μαμά εταιρία (εννοείται πως θα ενημερώσω τόσο την ελληνική όσο και την γερμανική VW).

Περιμένω σχόλια, απόψεις για το αν έχει γίνει ζήμιά και προτάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ΕΡΩΤΗΣΗ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ:

Σημερα,υστερα 2 μερες απο το service των 30.000 παρατηρω 2 πραγματα.

1. Ενα θορυβο ο οποιος ακουγεται μονο για κανενα λεπτο απο την εκκινηση του κινητηρα σαν να χτυπανε 2 αντικειμενα μεταξυ τους και ακουγεται μονομεσα στην καμπινα.

 

2. ΔΕΝ ακουγεται ο θορυβος που μοιαζει σαν να ανοιγει μια βαλβιδα, μια ασφαλεια (δεν ξερω πως να τον περιγραψω) στα 20km περιπου. Μου τον εκανε απο οταν πηρα το αυτοκινητο. Τωρα δεν τον κανει. Απο προχθες απο το service. Τον εχετε παρατηρησει αυτον τον θορυβο???

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους. Αν δείτε τα post που έχω κάνει θα καταλάβετε και το πρόβλημα που είχα. Λίγο συμπηκνωμένα:

Παρέλαβα το αυτοκίνητο εδώ και ένα μήνα (χωρίς να έχω κάνει test drive ή να έχω οδηγήσει άλλο παρόμοιο όχημα).

Το οδηγούσα πολύ ήπια (βλέπε στρώσιμο) και όλα καλά. Όταν βύθιζα το γκάζι λίγο παραπάνω άκουγα το φύσημα αλλά διαφορά στην απόδοση δεν είχα. Τηλέφωνο πρώτο στον πωλητή ("ακούω ένα φύσημα όταν ζητάω ισχύ"-"είναι το τούρμπο, αν δεν άκουγες να ανυσηχούσες" η απάντηση. Μετά πο καμιά εβδομάδα πάλι τηέφωνο ("δεν έπτεπε να τσιμπάει το αμάξι"- " έχει καθυστέρηση, είναι κανούργιο, είναι και λίγο βαρύ-Touran" οι απαντήσεις).

Τελικά χθές πήγα και ζήτησα test-drive και είδα τι θα πεί ροπή. Κατάλαβα αμέσως ότι το δικό μου έχει πρόβλημα, το οποίο επιβεβαίωσε και ο πωλητής.

Κλέιστηκε το ραντεβού για σήμερα και το αποτέλεσμα...κρατηθείτε:

Δεν είχαν σφίξει ένα κολλάρο που μάλλον ήταν στην έξοδο αέρα του κομπρέσσορα και έτσι ο κομπρέσσορας συμπίεζε αλλά μάταια καθώς όλος ο σωλήνας είχε φύγει απο τη θέση του. Σφίχτηκε και όλα καλά.

Απορία πρώτη: 500 χιλιόμετρα στο στρώσιμο με συμπεριφορά απλού 1400αριού μήπως σακάτεψαν τον κινητήρα?

Απορία δεύτερη: Μήπως το ότι έμπαινε στο σύστημα αέρας απο αλλού εκτός απο τον προβλεμπόμενο δρόμο σημαίνει ότι μπήκαν στην μηχανή υγρασία σκόνη κ.α.?

Απορία τρίτη: Γιατί αρνήθηκαν απο το service να "βγάλουν καρτέλα" στο αυτοκίνητο. Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι τεχνικά δεν μπορούν αφού δεν αλλάχτηκε κάτι, και δεν δικαιολογέιται "εισαγωγή" για ένα απλό σφίξιμο. Και όταν τους ρώτησα πως θα αποδείξω ότι υπήρχε πρόβλημα και διορθώθηκε με διαβεβαίωσαν πως θα στείλουν DIS (φαντάζομαι σημαίνει αναφορά) στη μαμά εταιρία.

Να σημειώσω πως το πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε, το αμάξι μου παραδώθηκε έτσι. Άραγε όταν πλήρώνουμε έξοδα προετοιμασίας, μιλάμε για το αποκέρωμα, δεν κάνουν ούτε μια βόλτα να δούν αν όλα δουλεύουν, ή κάποιος έπρεπε να κάνει τη βόλτα και δεν την έκανε?

Να ευχαριστήσω όσους προσπάθησαν να με βοηθήσουν στις συνεχείς αναζητήσεις μου "γιατί δεν τραβάει" και να πω πως μοιάζει αφελές να μην καταλάβεις μια τέτοια απώλεια ροπής αλλά πιστέψτε με, αν το αμάξι το οδηγούσε η μητέρα μου θα κταλάβαιναν το πρόβλημα (αν το καταλάβαιναν) στο πρώτο service.

Παρακαλώ ας μου δώσει κάποιος μια διεύθυνση που υπήρχε για τα παράπονα πελατών στη μαμά εταιρία (εννοείται πως θα ενημερώσω τόσο την ελληνική όσο και την γερμανική VW).

Περιμένω σχόλια, απόψεις για το αν έχει γίνει ζήμιά και προτάσεις.

 

100% δεν μπορει να σου πει καποιος αν εχεις η οχι προβλημα. Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι σιγουρα πηγε σκονη σε σημεια που δεν επρεπε. Ομως θεωρω οτι εχεις 4 χρονια εγγυηση οποτε μαλλον δεν θα πρεπει να ανησυχεις και τοσο. Απο την αλλη θα μπορουσε να μην συμβει αλλα με τα αν δεν βγαζεις ακρη. Επισης και κατι να εχει παθει θα φανει μακροπροθεσμα και οχι αμμεσα. Το θεμα ειναι ποσο εκτος απο την θεση του ηταν ? Αν ειχε φυγει εντελως θεωρω οτι πολυ συντομα θα εχεις προβλημα. Αν απλα δεν κουμπωνε καλα, μαλλον δεν πρεπει να ανησυχεις. Anyway κοιτα να χαρεις το καινουργιο σου τουτου και σε ενα μηνα θα εχεις ξεχασει το συμβαν. ;)

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

100% δεν μπορει να σου πει καποιος αν εχεις η οχι προβλημα. Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι σιγουρα πηγε σκονη σε σημεια που δεν επρεπε. Ομως θεωρω οτι εχεις 4 χρονια εγγυηση οποτε μαλλον δεν θα πρεπει να ανησυχεις και τοσο. Απο την αλλη θα μπορουσε να μην συμβει αλλα με τα αν δεν βγαζεις ακρη. Επισης και κατι να εχει παθει θα φανει μακροπροθεσμα και οχι αμμεσα. Το θεμα ειναι ποσο εκτος απο την θεση του ηταν ? Αν ειχε φυγει εντελως θεωρω οτι πολυ συντομα θα εχεις προβλημα. Αν απλα δεν κουμπωνε καλα, μαλλον δεν πρεπει να ανησυχεις. Anyway κοιτα να χαρεις το καινουργιο σου τουτου και σε ενα μηνα θα εχεις ξεχασει το συμβαν. ;)

 

Συμφωνώ. Κακώς έγινε ό,τι έγινε και προφανώς έχεις δίκιο. Αφού όμως τώρα δουλεύει μια χαρά μην το σκέφτεσαι! Καλές βόλτες!!

Τώρα δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματά σου, αλλά όταν με το καλό το πας για το 1ο service, πες τους τι έγινε, και μέσα σε ολα που ελέγχουν, ας ελέγξουν και τι επιπτώσεις θα μπορούσε να έχει αυτό που έγινε στην περίπτωσή σου.

Να είσαι καλά, καλές βόλτες!

ilias
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...