Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γίνεται να το βάλεις. Εγώ το είχα βάλει με την παραγγελία αλλά ρώτησα τον αντιπρόσωπο αν μπορούσα να το βάλω αργότερα και μου είπε "ναι αλλά θα είναι περίπου διπλάσιο το κόστος απ' ότι του εργαστασίου". Ρώτα το κι εσύ στον αντιπρόσωπό σου. Πάντως, για μένα που κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνικό δίκτυο είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και ξεκούραστο! :happy:

 

Μάλιστα, αν δεν τα καταφέρω να το βάλω μόνος μου δηλαδή, θα μου το βάλουν αυτοί, πληρωμένο χρυσό..

 

Καλώς.. Απλά με έπιασε αμόκ όταν έκανα ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων με αυτοκίνητο με CC, και συνειδητοποίησα πόσο καλό είναι..

 

Θα το προσπαθήσω μάλλον το καλοκαίρι.. δεν επείγει..

 

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!

 

Τιιι??

 

Απίστευτο..

Ψάχνω AUTONET να ρωτήσω.

 

EDIT:

Μιλάμε γι αυτούς:? http://www.autonet-hellas.com/

Δε φαίνεται να κάνουν τέτοια πράγματα.. και έχουν κατάστημα στην καλαμάτα.. Ούτε καν Αθήνα.

Ξέρει κανείς κάποιον στη Θεσσαλονίκη που να το κάνει?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τιιι??

 

Απίστευτο..

Ψάχνω AUTONET να ρωτήσω.

 

EDIT:

Μιλάμε γι αυτούς:? http://www.autonet-hellas.com/

Δε φαίνεται να κάνουν τέτοια πράγματα.. και έχουν κατάστημα στην καλαμάτα.. Ούτε καν Αθήνα.

Ξέρει κανείς κάποιον στη Θεσσαλονίκη που να το κάνει?

 

φαντάζομαι ότι ο KIRRA εννοεί την Autonet στην Μεταμόρφωση (επίσημο αντιπρόσωπο της Kosmocar)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά σελίδα 270 δεν υπάρχει...

Βρήκα το ποστ 5391 στη σελίδα 135 (το μισο του 270!) και απλά ο COSTAS_ αναφέρει ότι τα κατάφερε..

 

Έχει κι αυτός το φουλ πολυλειτουργικό τιμόνι? Είδα τις φωτογραφίες του αλλά δεν καταλαβαίνω..

 

(Το golf έρχεται σε 10 εβδομάδες! can't wait..)

 

Μην πληρώνετε πράγματα που μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας. Το CC μπαίνει σχετικά εύκολα.

 

Κώστας

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μην πληρώνετε πράγματα που μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας. Το CC μπαίνει σχετικά εύκολα.

 

Κώστας

 

Συμφωνώ μαζί σου Κώστα αλλά έλα που μας έχουν δεμένους με την εγγύηση και αφορμή ζητάνε να σου την κόψουν. Ήθελα να βάλω αντιηλιακές μεμβράνες και μου λένε από την αντιπροσωπεία ότι θα χάσω την εγγύηση από τα παράθυρα και τα μοτεράκια τους (δικαιολογημένα). Τολμάω να κάνω κίνηση ξέροντας κιόλας περιστατικά ότι έχουν πέσει παράθυρα χωρίς να τα πειράξουν οι ιδιοκτήτες; Πόσο μάλλον περισσότερος φόβος υπάρχει όταν επεμβαίνεις περισσότερο σε ηλεκτρικά θέματα. Και για τα ηλεκτρικά της VW δεν έχω ακούσει και έχω δει τα καλύτερα. Στις διακοπές, πήγα να μου αλλάξουν τον κεντρικό αεραγωγό λόγω τριξίματος και μου είπαν ότι η εγγύηση για τριγμούς είναι 6 μήνες!! Πράγμα το οποίο δεν σου λένε όταν παραγγέλνεις το αυτοκίνητο! :mad: Πάλι καλά να λέτε γιατί ημερομηνία κυκλοφορίας είχα 26/6 και εγω πήγα για τους τριγμούς στις 24/12, γλίτωσα τα μαλώματα και τη σύγχυση για δύο μέρες! :lol: Τώρα όλα καλά αλλά δεν ξέρω για πόσο...

Link to comment
Share on other sites

ρώτησα τον αντιπρόσωπο αν μπορούσα να το βάλω αργότερα και μου είπε "ναι αλλά θα είναι περίπου διπλάσιο το κόστος απ' ότι του εργαστασίου".

τόσα ξέρει, τόσα λέει.

 

Γινεται και απο εδω.

Το ανταλλακτικο (μπρατσακι) κανει 70 ευρω και η τοποθετηση (στην AUTONET) 40 ευρω, συνολο 110 ευρω (οταν στην παραγγελια κοστιζει αν δεν κανω λαθος 185 ευρω) και φυσικα με εγγυηση.

ακριβώς

 

Μην πληρώνετε πράγματα που μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας. Το CC μπαίνει σχετικά εύκολα.

Κώστας

ακόμα καλύτερα...μιλάει ο μάστορας ! :p

 

μας έχουν δεμένους με την εγγύηση και αφορμή ζητάνε να σου την κόψουν. Ήθελα να βάλω αντιηλιακές μεμβράνες και μου λένε από την αντιπροσωπεία ότι θα χάσω την εγγύηση από τα παράθυρα και τα μοτεράκια τους (δικαιολογημένα). Τολμάω να κάνω κίνηση ξέροντας κιόλας περιστατικά ότι έχουν πέσει παράθυρα χωρίς να τα πειράξουν οι ιδιοκτήτες; Πόσο μάλλον περισσότερος φόβος υπάρχει όταν επεμβαίνεις περισσότερο σε ηλεκτρικά θέματα. Και για τα ηλεκτρικά της VW δεν έχω ακούσει και έχω δει τα καλύτερα. Στις διακοπές, πήγα να μου αλλάξουν τον κεντρικό αεραγωγό λόγω τριξίματος και μου είπαν ότι η εγγύηση για τριγμούς είναι 6 μήνες!! Πράγμα το οποίο δεν σου λένε όταν παραγγέλνεις το αυτοκίνητο! :mad:

 

αν τους ρωτήσεις αν επιτρέπεται να το πλύνεις θα σου πουν όχι ? χάνεις την εγγύηση για τη σκουριά ?

 

τί δουλειά έχουν τα μοτερ με τις μεμβράνες ? για να μπουν μεμβράνες δεν ξηλώνεται τίποτα. από πάνω μπαίνουν. αν κολλήσεις κάποιο αυτοκόλλητο στο παράθυρο μόνος σου θα σου κόψουν την εγγύηση ?

 

και για το cc και οτιδήποτε άλλο, αν μπει γνήσιο ανταλλακτικό και γίνει εργασία σε εξουσιοδοτημένο (αν το κάνεις μόνος σου ίσως υπάρχει ένα θέμα, θα έχουν κάπου να πατήσουν) δεν υπάρχει θέμα εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Μην πληρώνετε πράγματα που μπορείτε να κάνετε και μόνοι σας. Το CC μπαίνει σχετικά εύκολα.

 

Κώστας

 

Καλή λογική.. Επίσης θα είμαι σίγουρος ότι δεν έκανε κάποια ******* ο ηλεκτρολόγος και την κάλυψε.

 

Το θέμα είναι, γιατί μπορεί κάποιος να είπε ότι με το φουλ πολυλειτουργικό τιμόνι δε γίνεται?

 

Δεν το έχει κάνει κανείς?

 

Μάλιστα.. οπότε αν θες σίγουρη εγγύηση το πας σε εξουσιοδοτιμένο..

 

Αν πάρω την ΕΤΕΑ εδώ στη θεσσαλονίκη (ο αντιπρόσωπός μου) θα με παραπέμψουν στον εξουσιοδοτημένο μάστορα ή θα μου πουν ότι θα μου το βάλουν αυτοί με τα διπλά? Ή είναι το ίδιο πράγμα?

 

Το ανταλλακτικό το παραγγέλνω εγώ από κάπου (πχ ebay) ή το φέρνουν αυτοί?

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα.. οπότε αν θες σίγουρη εγγύηση το πας σε εξουσιοδοτιμένο..

 

Αν πάρω την ΕΤΕΑ εδώ στη θεσσαλονίκη (ο αντιπρόσωπός μου) θα με παραπέμψουν στον εξουσιοδοτημένο μάστορα ή θα μου πουν ότι θα μου το βάλουν αυτοί με τα διπλά? Ή είναι το ίδιο πράγμα?

 

Το ανταλλακτικό το παραγγέλνω εγώ από κάπου (πχ ebay) ή το φέρνουν αυτοί?

 

Όλα στην αντιπροσωπεία. Λογικά 70 ευρώ ανταλλακτικό + 50 ευρώ εργασία maximum. Αν σου πουν ότι δεν γίνεται ή σου ζητήσουν περισσότερα χρήματα απλώς λένε *&$#@#%^

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι κι εμένα δεν ξεκλειδώνει με την πρώτη αλλά αφού πατήσω 2 φορές το κουμπί.

 

Θέλω να ρωτήσω κάτι γιατί θα τρελαθώ.

Το ραδιο-cd-mp3, πώς γίνεται να πάει στον επόμενο σταθμό??

Απ' ότι έχω καταλάβει, έχει την επιλογή του να πας χειροκίνητα ή αλλιώς να πατήσεις το βελάκι που πάει στον επόμενο σταθμό χωρίς scanning, αλλά απ' αυτούς που έχει προαποθηκευμένους, οι οποίοι όμως δεν είναι αποθηκευμένοι με τη σειρά. Έτσι πχ. από το 100,3 αν πατήσω το βελάκι δεν πάει 100,6 αλλά 92,6.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός...

 

Το είχα δοκιμάσει και να το πατήσω μέσα, αλλά νομίζω ότι και πάλι πάει στον επόμενο σταθμό που έχει προεπιλεγμένο και όχι στον επόμενο στις συχνότητες...

Αλλά και πάλι ακόμα κι αv πατώντας το δεξί κουμπί κάνει scan προφανώς θα το κάνει προς μία μόνο κατεύθυνση έτσι δεν είναι;;;

Ρε παιδιά μου κάνει εντύπωση στις 300 σελίδες αυτού του Forum κανείς άλλος να μην έχει αυτό το πρόβλημα... Εσείς πώς ψάχνετε σταθμούς???

 

Άρη, όταν αναφέρομαι σε προαποθηκευμένους σταθμούς, δεν αναφέρομαι στις 6+6 μνήμες, αλλά σε όλους τους σταθμούς που πιάνουν καλά οι οποίοι είναι όλοι προεπιλεγμένοι και τους οποίους τους αλλάζεις είτε έτσι όπως λές (τώρα μου θύμησες ακριβώς τη λειτουργία του δεξιού κομπιού...) είτε μέσω των 2 βελών (δεξιά και αριστερά), ΟΜΩΣ (ίσως μόνο στο δικό μου RCD) οι σταθμοί αυτοί δεν είναι αποθηκευμένοι με τη σειρά αλλά τυχαία...

 

Παιδιά sorry που τα παραθέτω ξανά τα μηνύματα αλλά επειδή δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση για το θέμα μήπως είναι κανείς εδώ από τόσους κατόχους TSI/GT που μπορεί να με βοηθήσει???

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά sorry που τα παραθέτω ξανά τα μηνύματα αλλά επειδή δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση για το θέμα μήπως είναι κανείς εδώ από τόσους κατόχους TSI/GT που μπορεί να με βοηθήσει???

 

Με τα βελάκια πηγαίνει στον επόμενο (δεξιά) ή προηγούμενο (αριστερά) σταθμό που πιάνει εκείνη τη στιγμή. Άσχετο με προεπιλεγμένους.

 

Με τα 3+3 Χ 2 κουμπάκια επιλέγει τους αποθηκευμένους σταθμούς.

 

Με το rotary knob αλλάζει χειροκίνητα και πατώντας το κάνει autoscan.

 

Αν δεν κάνει κάτι από αυτά μάλλον έχει πρόβλημα.

 

Υ.Γ.: μήπως έχεις ενεργοποιήσει το TP ?

Link to comment
Share on other sites

τόσα ξέρει, τόσα λέει.

 

 

ακριβώς

 

 

ακόμα καλύτερα...μιλάει ο μάστορας ! :p

 

 

 

αν τους ρωτήσεις αν επιτρέπεται να το πλύνεις θα σου πουν όχι ? χάνεις την εγγύηση για τη σκουριά ?

 

τί δουλειά έχουν τα μοτερ με τις μεμβράνες ? για να μπουν μεμβράνες δεν ξηλώνεται τίποτα. από πάνω μπαίνουν. αν κολλήσεις κάποιο αυτοκόλλητο στο παράθυρο μόνος σου θα σου κόψουν την εγγύηση ?

 

και για το cc και οτιδήποτε άλλο, αν μπει γνήσιο ανταλλακτικό και γίνει εργασία σε εξουσιοδοτημένο (αν το κάνεις μόνος σου ίσως υπάρχει ένα θέμα, θα έχουν κάπου να πατήσουν) δεν υπάρχει θέμα εγγύησης.

 

Απλά μου απάντησαν ότι επειδή είναι πολύ ευαίσθητα τα μοτέρ, αν χαλάσει κάποιο και διαπιστωθεί ότι προέρχεται η βλάβη από την μεμβράνη (ή από το αυτοκόλλητο, όπως λες) θα χάσω την εγγύηση. Εγώ καταλαβαίνω ότι θα βρούν αφορμή για να χάσεις την εγγύηση. Μακριά απ' αυτούς! Δεν βρίσκεις άκρη και θα σε τραβολογάνε...

Link to comment
Share on other sites

Απλά μου απάντησαν ότι επειδή είναι πολύ ευαίσθητα τα μοτέρ, αν χαλάσει κάποιο και διαπιστωθεί ότι προέρχεται η βλάβη από την μεμβράνη (ή από το αυτοκόλλητο, όπως λες) θα χάσω την εγγύηση. Εγώ καταλαβαίνω ότι θα βρούν αφορμή για να χάσεις την εγγύηση. Μακριά απ' αυτούς! Δεν βρίσκεις άκρη και θα σε τραβολογάνε...

 

Ευαίσθητα είναι τα μοτερ. Και είναι ίσως εσκεμμένα ευαίσθητα για λόγους ασφαλείας. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τις μεμβράνες. Κατά την τοποθέτηση των μεμρβανών δεν εφαρμόζεται ιδιαίτερη πίεση και η τοποθέτηση γίνετι εξωτερικά χωρίς να αφαιρεθεί κανένα τμημα της πόρτας.

Αν θέλεις να βάλεις μεμβράνες, να βάλεις. Και αν σου αρνηθούν οι συγκρεκριμένοι εγγύηση, μπορείς να απευθυνθείς σε άλλη αντιπροσωπεία ή στην kosmocar και να τους ξεφτιλίσεις.

Εντάξει, η εγγύηση εγγύηση, αλλά να μην μας λένε και &(^$%$%*

Link to comment
Share on other sites

Ευαίσθητα είναι τα μοτερ. Και είναι ίσως εσκεμμένα ευαίσθητα για λόγους ασφαλείας. Αυτό όμως δεν έχει να κάνει με τις μεμβράνες. Κατά την τοποθέτηση των μεμρβανών δεν εφαρμόζεται ιδιαίτερη πίεση και η τοποθέτηση γίνετι εξωτερικά χωρίς να αφαιρεθεί κανένα τμημα της πόρτας.

Αν θέλεις να βάλεις μεμβράνες, να βάλεις. Και αν σου αρνηθούν οι συγκρεκριμένοι εγγύηση, μπορείς να απευθυνθείς σε άλλη αντιπροσωπεία ή στην kosmocar και να τους ξεφτιλίσεις.

Εντάξει, η εγγύηση εγγύηση, αλλά να μην μας λένε και &(^$%$%*

 

Σε αυτο που μπορουν να 'πατησουν' (κακοπροαιρετα βεβαια) ειναι στο οτι με την προσθηκη των μεμβρανων αυξανεται η τριβη στις τσιμουχες στο ανεβοκατεβασμα (καθοτι προσθετο στο παχος του τζαμιου και μαλιστα οχι γυαλινο) και ετσι επιφορτιζεται το μοτερακι, κατι το οποιο θεωρητικα (και μονο) ισχυει.

Στην πραγματικοτητα αυτο απο μονο του δεν συμβαλλει στο να χαλασει και γιαυτο το λογο δεν στεκει και δεν μπορει να αποδειχθει.

Απλως το λενε γιατι ετσι τους εχουν πει να λενε γενικα και για ολα ωστε να περιοριζουν το δυνατοτερο τις καλυψεις απο την εγγυηση.

 

 

Βεβαια αυτο

Link to comment
Share on other sites

Όλα στην αντιπροσωπεία. Λογικά 70 ευρώ ανταλλακτικό + 50 ευρώ εργασία maximum. Αν σου πουν ότι δεν γίνεται ή σου ζητήσουν περισσότερα χρήματα απλώς λένε *&$#@#%^

 

Ακριβως ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Με τα βελάκια πηγαίνει στον επόμενο (δεξιά) ή προηγούμενο (αριστερά) σταθμό που πιάνει εκείνη τη στιγμή. Άσχετο με προεπιλεγμένους.

 

Με τα 3+3 Χ 2 κουμπάκια επιλέγει τους αποθηκευμένους σταθμούς.

 

Με το rotary knob αλλάζει χειροκίνητα και πατώντας το κάνει autoscan.

 

Αν δεν κάνει κάτι από αυτά μάλλον έχει πρόβλημα.

 

Υ.Γ.: μήπως έχεις ενεργοποιήσει το TP ?

 

Dis όπως είπα και παραπάνω, το πρόβλημά μου είναι ότι όταν πατήσεις το δεξί βελάκι και είσαι στο 100,3 π.χ. αντί να πάει στο 100,6 που είναι ο επόμενος σταθμός που πιάνει εκείνη τη στιγμή, πηγαίνει στο 92,6. Όταν πατήσεις το rotary knob (αυτό προφανώς είναι το δεξί κουμπί) γίνεται ακριβώς ότι αν πατήσω το δεξί βελάκι....

Έτσι γίνεται στο αμάξι μου... Θέλω λοιπόν να μου πει κάποιος αν όταν πατάει για παράδειγμα το δεξί βελάκι, του πηγαίνει από το 100,3 στο 100,6 και μετά στο 101,2, δηλαδή αν αλλάζει τους σταθμούς που πιάνουν με τη σειρά που εμφανίζονται στο φάσμα των συχνοτήτων, ή αν αυτοί αλλάζουν τελείως τυχαία και από το 100 για παράδειγμα πηγαίνει στο 92 και μετά στο 103,9, όπως γίνεται στο δικό μου...

...Α ξέχασα, το TP είναι απενεργοποιημένο...

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ παιζει ουτε με σφαιρες να σου την κοψουν τι ειναι αυτα που λενε

εγω φιλε μου σε jetta gt

εβαλα μονος μου

φαναρια της hella με xenon

parktronic

mfd2

bluetooth της parrot και δεν εβγαλαν αχνα οταν τους το πηγα για κωδικοποιησει για τα φωτα.....

Link to comment
Share on other sites

Dis όπως είπα και παραπάνω, το πρόβλημά μου είναι ότι όταν πατήσεις το δεξί βελάκι και είσαι στο 100,3 π.χ. αντί να πάει στο 100,6 που είναι ο επόμενος σταθμός που πιάνει εκείνη τη στιγμή, πηγαίνει στο 92,6. Όταν πατήσεις το rotary knob (αυτό προφανώς είναι το δεξί κουμπί) γίνεται ακριβώς ότι αν πατήσω το δεξί βελάκι....

Έτσι γίνεται στο αμάξι μου... Θέλω λοιπόν να μου πει κάποιος αν όταν πατάει για παράδειγμα το δεξί βελάκι, του πηγαίνει από το 100,3 στο 100,6 και μετά στο 101,2, δηλαδή αν αλλάζει τους σταθμούς που πιάνουν με τη σειρά που εμφανίζονται στο φάσμα των συχνοτήτων, ή αν αυτοί αλλάζουν τελείως τυχαία και από το 100 για παράδειγμα πηγαίνει στο 92 και μετά στο 103,9, όπως γίνεται στο δικό μου...

...Α ξέχασα, το TP είναι απενεργοποιημένο...

όπως τα περιγράφεις γίνεται και σ' εμένα αν και δε πολυασχολήθηκα με το γιατί το κάνει.

Εγώ περιμένω 2 μήνες να μου αλλάξουν όλο το rcd επειδή έχει καεί μια στήλη από pixels.

Link to comment
Share on other sites

Ρε ****το, εμένα μου τη σπάει πολύ αυτό. Είναι κανένας που ξέρει καμία λύση για το θέμα;

Θα μου ήταν έστω αρκετό να μπορώ να του δώσω εντολή να συντονίσει όλους τους σταθμούς πάλι από την αρχή να δω αν μπορεί να τους βάλει με τη σειρά. Ξέρει κανείς κανένα τρόπο;;

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Ρε ****το, εμένα μου τη σπάει πολύ αυτό. Είναι κανένας που ξέρει καμία λύση για το θέμα;

Θα μου ήταν έστω αρκετό να μπορώ να του δώσω εντολή να συντονίσει όλους τους σταθμούς πάλι από την αρχή να δω αν μπορεί να τους βάλει με τη σειρά. Ξέρει κανείς κανένα τρόπο;;

 

Μήπως λόγω διαφορετικού firmware από τα προηγούμενα ? Το mp3 είναι ? Στο manual διαβάσατε μήπως το αναφέρει ?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως λόγω διαφορετικού firmware από τα προηγούμενα ? Το mp3 είναι ? Στο manual διαβάσατε μήπως το αναφέρει ?

 

Τί ακριβώς εννοείς? Ναι παίζει και mp3. Στο manual δε βρήκα τίποτα. Σχετικά με το firmware μήπως εννοείς ότι εσένα δεν το κάνει λόγω του ότι είναι παλιότερη έκδοση? Τελικά dis εσένα τους σταθμούς τους scanάρει με τη σειρά ή έχει κι εσένα...shuffle σαν το δικό μου και του SubWrc?

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Τί ακριβώς εννοείς? Ναι παίζει και mp3. Στο manual δε βρήκα τίποτα. Σχετικά με το firmware μήπως εννοείς ότι εσένα δεν το κάνει λόγω του ότι είναι παλιότερη έκδοση? Τελικά dis εσένα τους σταθμούς τους scanάρει με τη σειρά ή έχει κι εσένα...shuffle σαν το δικό μου και του SubWrc?

 

Όλα όσα έχω δει και χειριστεί μαζί με τα δικά μου, και rcd300 και mfd με το δεξί βέλος πηγαίνουν στον επόμενο διαθέσιμο σταθμό την συγκεκριμένη στιγμή και στην συγκεκριμένη περιοχή (όπως όλα τα ραδιόφωνο νομίζω).

 

Δεν έχω δοκιμάσει το τελευταίο rcd300 που παίζει mp3. Μάλλον έχω δοκιμάσει αλλά δε θυμάμαι. Γι αυτό ρωτάω. Αν και οι δύο έχετε αυτό ίσως (???) έχει αλλάξει η λειτουργία αν και δεν βλέπω με ποιά λογική πηγαίνει από το 100.3 πχ στο 92.6.Είπατε ότι οι συαθμοί που αλλάζει δεν είναι στη μνήμη έτσι ?

Link to comment
Share on other sites

εμενα δεν εχει mp3 αλλα γινεται το ιδιο πραγμα με τους σταθμους.

πραγματικα σπαστικο.

Οσο για το πολυλειτουργικο τιμονι που αναφερθηκε παραπανω, το μετανιωνω που δεν το εβαλα.σε ολα μου τα αμαξια ηταν πολυ μεγαλη ευκολια αλλα και ασφαλεια κατα την οδηγηση.

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν το πατήσεις λίγο πιο δυνατά ανεβάζει περισσότερο στροφές και χαλαρώνοντας το γκάζι αμέσως ανεβάζει ταχύτητα... Οπότε μπορεί και με την επιλογή στο D να έχει αρκετή ποικιλία η λειτουργία του κινητήρα. Εγώ πάντως στο D το έστρωσα το δικό μου. Αλλά ούτως ή άλλως δεν υπήρχε και περίπτωση να κάτσω να οδηγώ με το σειριακό...δε με βολεύει καθόλου...

 

Εχεις το gt dsg?Εαν ναι, εχεις κοντραρει με το gti?Επισης σκεφτομαι να βαλω προγραμμα μολις το παρω απο την ABT το ανεβαζει 210 αλογα,ενδιαφερεται κανεις?(Για να παμε ομαδικα να εχουμε καλυτερη τιμη)

Link to comment
Share on other sites

Εχεις το gt dsg?Εαν ναι, εχεις κοντραρει με το gti?Επισης σκεφτομαι να βαλω προγραμμα μολις το παρω απο την ABT το ανεβαζει 210 αλογα,ενδιαφερεται κανεις?(Για να παμε ομαδικα να εχουμε καλυτερη τιμη)

 

Για την ABT μεχρι τον Δεκεμβριο δεν υπηρχε προγραμμα (το ετοιμαζαν). Τωρα υπαρχει? Αν εχεις ρωτησει ποσο παει?

Link to comment
Share on other sites

Όλα στην αντιπροσωπεία. Λογικά 70 ευρώ ανταλλακτικό + 50 ευρώ εργασία maximum. Αν σου πουν ότι δεν γίνεται ή σου ζητήσουν περισσότερα χρήματα απλώς λένε *&$#@#%^

 

Thanks a lot..

Αυτό ήθελα να ακούσω.. όλα καλά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...