UnHaCkAbLe Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Καλά φιλοσοφούμε τώρα, δεν έχει να κάνει με το αμάξι...! Εμένα η προσωπική μου άποψη είναι ότι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου. Δεν μπορεί να μου βγάλει κανείς από το μυαλό ότι το να πειράζεις το αμάξι για να γίνει πιο όμορφο είναι μέρος της ματαιοδοξίας κάθε ανθρώπου... Γιαυτό και το κατακρίνω. Γιατί πρόκειται για μια μάζα ύλης που επι της ουσίας δεν προσφέρει τπτ παραπάνω από διευκόλυνση στη μετακίνηση... Πάλι καλά φίλε μου που δεν σκέφτονται όλοι σαν και εσένα ..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Πάλι καλά φίλε μου που δεν σκέφτονται όλοι σαν και εσένα ..... Καλά δεν είμαστε εδώ να κρίνουμε ποιός σκέφτεται σωστά ή όχι... Εγώ την άποψη μου την είπα και δε απαιτώ να την ασπαστεί κανείς... Εγώ πάλι λέω δυστυχώς που δεν σκέφτονται όλοι σαν και μένα! Άντε μετά να βγάλεις άκρη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalis37 Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Aπό το σάββατο συγκαταλέγομαι και εγώ στην ίδια ομάδα σας μια και παράγγειλα το Golf Tsi 1,4 Gt sport με κάτι extra πάνω μια και στην ουσία το αμάξι το δίνουνε σχετικά φτωχό. Από τον Ιανουάριο του 2008 περίπου στις 15 θα το έχω και περιμένω πως και πως για να το οδηγήσω. Έχω να κάνω μία ερώτηση : του έβαλα τα 4 επιπλέον ηχεία , Θα μπορέσω κάποια στιγμή να τα αλλάξω και να βάλω πιο δυνατά καθώς και έναν ενισχυτή για να έχω κάλύτερα ποιότητα ήχου . τα λέμε ... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend ..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RallyeMan Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Aπό το σάββατο συγκαταλέγομαι και εγώ στην ίδια ομάδα σας μια και παράγγειλα το Golf Tsi 1,4 Gt sport με κάτι extra πάνω μια και στην ουσία το αμάξι το δίνουνε σχετικά φτωχό. Από τον Ιανουάριο του 2008 περίπου στις 15 θα το έχω και περιμένω πως και πως για να το οδηγήσω. Έχω να κάνω μία ερώτηση : του έβαλα τα 4 επιπλέον ηχεία , Θα μπορέσω κάποια στιγμή να τα αλλάξω και να βάλω πιο δυνατά καθώς και έναν ενισχυτή για να έχω κάλύτερα ποιότητα ήχου . τα λέμε ... Πολυ καλη επιλογη να βαλεις τα εξτρα ηχεια, μιας και αν δε τα εχεις και θελεις να τα βαλεις μετα ειναι οικονομικα ασυμφορο!Μαλιστα δυσκολα θα το αναλαβει καποιο μαγαζι με ηχοσυστηματα αυτοκινητου. Φανταζομαι πως θα μπορεις να αλλαξεις τα ηχεια με καλυτερης ποιοτητας αλλα θα μεινεις στις ιδιες διαστασεις. Παντως περιμενε να το ακουσεις πρωτα, ειναι μια χαρα και σε ποιοτητα και σε αποδοση. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kyprios Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Σχετικο αυτο που λες. Ή έλλειψης του... για 'σενα, για καποιους αλλους γουστο. Ο καθενας εχει το δικο του γουστο. Εγω για παραδειγμα δεν θελω να αλλαξω τιποτα απο το αμαξι μου. Γιατι απο μονο του ειναι ενα κουκλι, ειναι το GT που αγορασα. Τωρα εαν καποιοι αλλοι αποφασισουν να αλλαξουν καποια πραγματα στο αμαξι τους γιατι πιστευουν οτι ετσι ειναι πιο ομορφο, δικαιωμα τους. Ειναι το δικο τους γουστο. ΘΑ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΥ POST ΓΙΑΤΙ Σ' ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΗΓΗ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΔΕΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩ ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΙΝΑΙ, Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ. Παράθεση http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RallyeMan Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Σχετικο αυτο που λες. Ή έλλειψης του... για 'σενα, για καποιους αλλους γουστο. Ο καθενας εχει το δικο του γουστο. Εγω για παραδειγμα δεν θελω να αλλαξω τιποτα απο το αμαξι μου. Γιατι απο μονο του ειναι ενα κουκλι, ειναι το GT που αγορασα. Τωρα εαν καποιοι αλλοι αποφασισουν να αλλαξουν καποια πραγματα στο αμαξι τους γιατι πιστευουν οτι ετσι ειναι πιο ομορφο, δικαιωμα τους. Ειναι το δικο τους γουστο. Κοιταχτε, στο αυτοκινητο κανουμε αλλαγες για διαφορους λογους, θα γραψω τρεις που μου ηρθαν.. 1)Αλλαζουμε κατι που δε μας αρεσει (πχ ζαντες) (υποκειμενικο το τι ειναι ωραιο κ τι οχι) 2)Αλλαζουμε κατι επικαλουμενοι την λειτουργικοτητα (πχ βαζουμε μια σχαρα) (υποκειμενικο το τι ειναι λειτουργικο κ τι οχι) 3)Αλλαζουμε κατι επειδη ειναι απαραιτητο στο αυτοκινητο με βαση την χρηση που κανουμε. πχ αυτος που παει πιστα θα αλλαξει λαστιχα, θα βαλει μπλοκε. Αυτος που κανει κοντρες θα βαλει προγραμμα εξατμιση κλπ. Αυτος που ειναι αγχωδες τυπος θα βαλει οργανα θερμοκρασιας-τουρμπο κλπ...και παει λεγοντας.... Το θεμα ειναι οτι τελικα ο καθενας μας κανει οτι θελει κ οτι του αρεσει με βαση την δικη του αισθητικη και τις δικες του αναγκες! Αρα δε μπορουμε να κανουμε κριτικη.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g_giannis Δημ. September 10, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2007 Αφού ζητήσω συγνώμη που συνεχίζω το off topic :rolleyes: να πω μια άποψη. Πηγαίνοντας στη δουλειά χθες "έπεσα" πάνω σε έναν τύπο με NISSAN ALMERA SEDAN, μια χαρά οικογενειακό, οικονομικό και αξιόπιστο πάνω από όλα αυτοκίνητο αν και ιδιαίτερα συντηρητικό για τα δικά μου γούστα. Ο τύπος μάλλον το είχε "πειράξει" αν κρίνω από το θόρυβο και τα κλασσικά όργανα στην κολώνα αν και κατά τη γνώμη μου μάλλον "μούφα" ήταν τα όργανα, καμιά σκούπα θα είχε βάλει :p. Το τελευταίο ενισχύεται από το γεγονός ότι είχε τα μαμά λάστιχα με τάσια (και προφανώς φρένα και ανάρτηση) εκτός αν ήταν τόοοσο στόκος ώστε να κυνηγάει πεζοδρόμια. Τα καλύτερα έρχονται όμως..... Πάνω από το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου προεξείχε μια ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ :w00t: απλώστρα-ξαπλώστρα-σιδερώστρα-προσδεθείτε για την απογείωση αεροτομή παντελώς άσχετη με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ μπροστά και πίσω υπήρχαν τα απαραίτητα μπλε φωτάκια-κατάλοιπα της εποχής Michael Knight (βλέπε Kit) :fool: για να κάνει "μπαμ" όταν περνάει μπροστά από τις καφετέριες. Ε λοιπόν αυτό εγώ δεν το λέω προσωπικό γούστο, αυτό είναι καθαρός κομπλεξισμός και έλλειψη αισθητικής και γούστου. Κι εγώ πριν αξιωθώ να πάρω το GT :love: είχα πολύ πιο οικονομικά και πολύ πιο αργά αυτοκίνητα, δεν φερόμουνα όμως ΣΑΝ να έχω κάποιο άλλο αυτοκίνητο, ήμουν ευχαριστημένος με αυτό που είχα, αν και λίγο ζήλευα τα άλλα :O σε λογικά πλαίσια. Με λίγα λόγια, δεν με ενοχλεί ούτε κατακρίνω το αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάτι στο αυτοκίνητό του, απλά απορώ με όλους αυτούς τους τύπους που προσπαθούν να αποδείξουν ότι έχουν κάτι που δεν έχουν κι οτι, σε τελευταία ανάλυση, είναι κάτι που δεν είναι. Πολύ δήθεν και κομπλεξισμός....δυστυχώς. Αυτά και sorry αν κούρασα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dc03kks Δημ. September 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2007 Αφού ζητήσω συγνώμη που συνεχίζω το off topic :rolleyes: να πω μια άποψη. Πηγαίνοντας στη δουλειά χθες "έπεσα" πάνω σε έναν τύπο με NISSAN ALMERA SEDAN, μια χαρά οικογενειακό, οικονομικό και αξιόπιστο πάνω από όλα αυτοκίνητο αν και ιδιαίτερα συντηρητικό για τα δικά μου γούστα. Ο τύπος μάλλον το είχε "πειράξει" αν κρίνω από το θόρυβο και τα κλασσικά όργανα στην κολώνα αν και κατά τη γνώμη μου μάλλον "μούφα" ήταν τα όργανα, καμιά σκούπα θα είχε βάλει :p. Το τελευταίο ενισχύεται από το γεγονός ότι είχε τα μαμά λάστιχα με τάσια (και προφανώς φρένα και ανάρτηση) εκτός αν ήταν τόοοσο στόκος ώστε να κυνηγάει πεζοδρόμια. Τα καλύτερα έρχονται όμως..... Πάνω από το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου προεξείχε μια ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ :w00t: απλώστρα-ξαπλώστρα-σιδερώστρα-προσδεθείτε για την απογείωση αεροτομή παντελώς άσχετη με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ μπροστά και πίσω υπήρχαν τα απαραίτητα μπλε φωτάκια-κατάλοιπα της εποχής Michael Knight (βλέπε Kit) :fool: για να κάνει "μπαμ" όταν περνάει μπροστά από τις καφετέριες. Ε λοιπόν αυτό εγώ δεν το λέω προσωπικό γούστο, αυτό είναι καθαρός κομπλεξισμός και έλλειψη αισθητικής και γούστου. Κι εγώ πριν αξιωθώ να πάρω το GT :love: είχα πολύ πιο οικονομικά και πολύ πιο αργά αυτοκίνητα, δεν φερόμουνα όμως ΣΑΝ να έχω κάποιο άλλο αυτοκίνητο, ήμουν ευχαριστημένος με αυτό που είχα, αν και λίγο ζήλευα τα άλλα :O σε λογικά πλαίσια. Με λίγα λόγια, δεν με ενοχλεί ούτε κατακρίνω το αν κάποιος θέλει να αλλάξει κάτι στο αυτοκίνητό του, απλά απορώ με όλους αυτούς τους τύπους που προσπαθούν να αποδείξουν ότι έχουν κάτι που δεν έχουν κι οτι, σε τελευταία ανάλυση, είναι κάτι που δεν είναι. Πολύ δήθεν και κομπλεξισμός....δυστυχώς. Αυτά και sorry αν κούρασα. Σωστός!!!! Πολυ σωστός,,, Φαντάσου να είχε και λάμπες νέον απο κάτω....:D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
golfaki_tsi Δημ. September 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 11, 2007 Aπό το σάββατο συγκαταλέγομαι και εγώ στην ίδια ομάδα σας μια και παράγγειλα το Golf Tsi 1,4 Gt sport με κάτι extra πάνω μια και στην ουσία το αμάξι το δίνουνε σχετικά φτωχό. Από τον Ιανουάριο του 2008 περίπου στις 15 θα το έχω και περιμένω πως και πως για να το οδηγήσω. Έχω να κάνω μία ερώτηση : του έβαλα τα 4 επιπλέον ηχεία , Θα μπορέσω κάποια στιγμή να τα αλλάξω και να βάλω πιο δυνατά καθώς και έναν ενισχυτή για να έχω κάλύτερα ποιότητα ήχου . τα λέμε ... kaloriziko!poso sou vghke?ti xrwma to phres?me tous 122? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pappous78 Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Στην διάθεση του Golf, με το νέο TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων και 122 ίππων, προχώρησε η αντιπροσωπεία της VW. Το γερμανικό χάτσμπακ θα διατίθεται σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις με τιμές που ξεκινούν από τα 17.350 ευρώ. O κινητήρας θα τοποθετείται και στα Golf Plus, Jetta και Golf Variant. Ο νέος κινητήρας 1.4 TSI διαθέτει ένα στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και αποδίδει 122 ίππους με μέγιστη ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500–4.000 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση έως τα 100χλμ./ώρα το Golf σε 9,4 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 197 χλμ./ώρα. Επιπλέον εξασφαλίζει 6% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 115 ίππων, που αντικαθιστά (6,3 λίτρα/100χλμ. μικτής διαδρομής), παρουσιάζοντας και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ήτοι 149 g/km, έναντι 168 g/km του 1.6 FSI. Η βασική έκδοση Trendline περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, υποβοηθούμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα (και πίσω στη 5θυρη έκδοση) και καθρέπτες, air conditioning και ραδιο-cd. Η έκδοση Highline διαθέτει επιπλέον υπολογιστή ταξιδιού, cruise control και ζάντες αλουμινίου. Τέλος, η έκδοση GT Sport φέρει επιπλέον της προηγούμενης κλιματισμό και σπορ καθίσματα. Αναλυτικά οι τιμές του μοντέλου: Golf 1.4 TSI 122 PS Τrendline 3d: 17.350 ευρώ Τrendline5d: 18.180 ευρώ Ηighline 3d: 18.380 ευρώ Ηighline 5d: 19.210 ευρώ GT Sport 3d: 19.510 ευρώ GT Sport 5d: 20.340 ευρώ Από το http://www.autotriti.gr Παράθεση Golf GT Sport TSI 140PS Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalis37 Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 kaloriziko!poso sou vghke?ti xrwma to phres?me tous 122? To χρώμα του αμαξιού είναι το Magic Black , η τιμή του ειναι γύρω στα 26,300 € αλλά με την έκπτωση του πωλητή (και τα δώρα) η τελική τιμή του βγήκε στα 25,797 €. Ειναι με τους 140 άλογα το Gt Sport(με την μάσκα του Gt) . Φυσικά του έβαλα κάποια extra στο αμάξι και ανέβηκε τόσο . Η τιμλη του κανονικά με χρώμα μεταλικό + πινακίδες είναι στα 22,100 € . Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένω ακόμα 3,5 μήνες για να το έχω. Μόνο η V.W. απ΄'οσο 'εχω ψάξει κάνει τόσους μήνες για να το φέρει στην Ελλάδα ενώ η Seat κάνει ένα μήνα για να μου παραδώσει το Leon. Tα λέμε .... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend ..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chris_l Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Γεια σας και από μένα. Νέο μέλος της παρέας. Εγώ περιμένω τέλος του χρόνου έρχεται το GT sport 170 που έχω παραγγείλει. Οι αλλαγές που έχουν γίνει σε σχέση με την παλιά μασκα επεμβαίνουν θετικά στην εξωτερική εμφάνιση. πιστεύω έκανα την πιο σωστή επιλογή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 To χρώμα του αμαξιού είναι το Magic Black , η τιμή του ειναι γύρω στα 26,300 € αλλά με την έκπτωση του πωλητή (και τα δώρα) η τελική τιμή του βγήκε στα 25,797 €. Ειναι με τους 140 άλογα το Gt Sport(με την μάσκα του Gt) . Φυσικά του έβαλα κάποια extra στο αμάξι και ανέβηκε τόσο . Η τιμλη του κανονικά με χρώμα μεταλικό + πινακίδες είναι στα 22,100 € . Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένω ακόμα 3,5 μήνες για να το έχω. Μόνο η V.W. απ΄'οσο 'εχω ψάξει κάνει τόσους μήνες για να το φέρει στην Ελλάδα ενώ η Seat κάνει ένα μήνα για να μου παραδώσει το Leon. Tα λέμε .... Συγγνώμη βρε παιδιά.. 26.000€ για το GT με τα 140 άλογα τη στιγμή που το GTI με τα 200 άλογα έχει 30.000€?? Είναι νορμάλ αυτό? Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalis37 Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Συγγνώμη βρε παιδιά.. 26.000€ για το GT με τα 140 άλογα τη στιγμή που το GTI με τα 200 άλογα έχει 30.000€?? Είναι νορμάλ αυτό? Αν είχες διαβάσεις καλύτερα το τελευταίο μου post it θα έβλεπες ότι η αρχική τιμή με χρώμα + πινακίδες ειναι 22100€ . Με τα extra που του έβαλα(δερμάτινο σαλόνι- ηλιοροφή - επιπλέον 4 ηχεία - πολυλειτουργικό τιμόνι με τα χειριστήρια του cd & της οθόνης Plus - επέκταση εγγύησης - κ.α που δεν θυμάμαι) πήγε στις 26.300 € . Ήθελα ο άμοιρος να βάλω και κάτι extra . τα λέμε.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend ..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleuspower Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Συγγνώμη βρε παιδιά.. 26.000€ για το GT με τα 140 άλογα τη στιγμή που το GTI με τα 200 άλογα έχει 30.000€?? Είναι νορμάλ αυτό? Εξαρτάται από το πόσα extra θα βάλεις... Το GTI μπορεί να φτάσει πολύ περισσότερο από 30.000 αν αρχίσεις και προσθέτεις! Παρήγγειλα το TSI GT sport με τα 140 άλογα την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε με τον καινούργιο χρόνο θα το έχω στα χέρια μου! Χωρίς πολλά extra αλλά με dsg μου κόστισε γύρω στα 25.000. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματάκια: 1) Το πακέτο με τον αντιθαμβωτικό καθρέπτη αξίζει; 2) Το ραδιοcd 300 έχει καλό ήχο; Ακούγεται αρκετά δυνατά; (Δεν εννοώ 2 τετράγωνα!) Όσοι έχουν βάλει τα πίσω ηχεία άξιζε η αγορά τους; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixalis37 Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Εξαρτάται από το πόσα extra θα βάλεις... Το GTI μπορεί να φτάσει πολύ περισσότερο από 30.000 αν αρχίσεις και προσθέτεις! Παρήγγειλα το TSI GT sport με τα 140 άλογα την προηγούμενη εβδομάδα, οπότε με τον καινούργιο χρόνο θα το έχω στα χέρια μου! Χωρίς πολλά extra αλλά με dsg μου κόστισε γύρω στα 25.000. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματάκια: 1) Το πακέτο με τον αντιθαμβωτικό καθρέπτη αξίζει; 2) Το ραδιοcd 300 έχει καλό ήχο; Ακούγεται αρκετά δυνατά; (Δεν εννοώ 2 τετράγωνα!) Όσοι έχουν βάλει τα πίσω ηχεία άξιζε η αγορά τους; Καλορίζικο το αμάξι σου(προκαταβολιά μια και θα το έχεις τον Ιανουάριο) , και εγώ το ίδιο διάστημα θα πάρω το δικό μου αλλά του έβαλα το χειρoκίνητο κιβώτιο ταχ. Πως και έπελεξς το Dsg? Σχετικά με τα ηχεία(εγώ του έβαλα και τα επιπλέον 4) μου είπανε ότι ο ήχος είναι σχετικά καλός. Εσύ του έβαλες και τα επιπλέον ηχεία ?? Τα λέμε ... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Cuba for ever my friend ..... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleuspower Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Καλορίζικο το αμάξι σου(προκαταβολιά μια και θα το έχεις τον Ιανουάριο) , και εγώ το ίδιο διάστημα θα πάρω το δικό μου αλλά του έβαλα το χειρoκίνητο κιβώτιο ταχ. Πως και έπελεξς το Dsg? Σχετικά με τα ηχεία(εγώ του έβαλα και τα επιπλέον 4) μου είπανε ότι ο ήχος είναι σχετικά καλός. Εσύ του έβαλες και τα επιπλέον ηχεία ?? Τα λέμε ... Ευχαριστώ πολύ! Καλορίζικο και το δικό σου προκαταβολικά! :cool: Ο λόγος που επέλεξα το dsg ήταν ότι το οδήγησα στην έκθεση αυτοκινήτων και μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που αλλάζουν οι ταχύτητες. Νιώθεις σαν να έχεις μία μόνο ταχύτητα. Πολύ smooth! Διάβασα και τις γνώμες πολλών φίλων στο forum και πήρα την απόφαση (δε δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα). Σκέφτομαι να πάω στο gratsia αυτή την εβδομάδα για να προσθέσω τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, και ίσως προσθέσω το πακετάκι με τον αντιθαμβωτικό καθρέπτη αν μάθω ότι τελικά αξίζει. Για τα ηχεία σκέφτομαι να πάω σε aftermarket αλλά άκουσα ότι είναι πολύ δύσκολο να περάσουν την καλωδίωση και συνήθως καταλήγουν στην εταζέρα. Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία ή από φίλο του θα την εκτιμούσα πολύ! Αν είναι όντως πολύ δύσκολο να βάλω και τα πίσω ηχεία (στις πόρτες). Επίσης σχετικά με την αλλαγή του ραδιοcd ρώτησα σε μεγάλο μαγαζί που ασχολείται με αυτά και έμαθα ότι κοστίζει 45 ευρώ η βάση με connectors και άλλα 150 αν θέλεις να χειρίζεσαι την πηγή που θα βάλεις από τα κουμπιά στο τιμόνι. οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Με την ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω 2 πραγματάκια: 1) Το πακέτο με τον αντιθαμβωτικό καθρέπτη αξίζει; 2) Το ραδιοcd 300 έχει καλό ήχο; Ακούγεται αρκετά δυνατά; (Δεν εννοώ 2 τετράγωνα!) Όσοι έχουν βάλει τα πίσω ηχεία άξιζε η αγορά τους; οπως εχω γραψει και παλαιοτερα για εμενα η αξιζει (μαλιστα δε με ενδιεφερε τοσο αυτο αλλα το να εχω ηλεκτρικα ανακληνομενους καθρεπτες). Στην πορεια ομως το εχω βρει τοσο βολικο που θα σου προτεινα να το παρεις και με εξωτερικο αντιθαμβωτικο. για το δευτερο θεμα εχω το βασικο rcd300 χωρις εξτρα ηχεια... για τις δικες μου απαιτησεις ειναι οκ... αν και δε θα ελεγα οχι σε κατι πιο δυνατο.. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Για τα ηχεία σκέφτομαι να πάω σε aftermarket αλλά άκουσα ότι είναι πολύ δύσκολο να περάσουν την καλωδίωση και συνήθως καταλήγουν στην εταζέρα. Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία ή από φίλο του θα την εκτιμούσα πολύ! Αν είναι όντως πολύ δύσκολο να βάλω και τα πίσω ηχεία (στις πόρτες). Σε δυο διαφορετικα μαγαζια που εχω ρωτησει μου εχουν πει οτι ειναι αρκετα μεγαλος μπελας να βαλω ηχεια στο πισω μερος (3d). μαλιστα ο ενας χαριτολογοντας μου ειπε "αν τα βαλεις πισω σου τα κανω δωρο αλλα θα μου πληρωσεις εργασια..." εκτος αυτου βεβαια στην εταζερα δεν εχεις περιορισμο σε μεγεθος (οι θηκες πισω ειναι 6 1/2" αν δεν κανω λαθος). το μονο επειδη ο ενισχυτης του rcd δεν ειναι πολυ δυνατος πρεπει η ευαισθησια των ηχειων να ειναι >απο 93db (απο τα λιγα που εχω ακουσει για το θεμα των ηχειων) οποτε το σκεφτομαι μιας και δε μου αρεσει πολυ η ιδεα των ηχειων στην εταζερα... Αν ψαξεις θα βρεις σε πιο παλια posts οτι ενας φιλος εδινε αρκετες πληροφοριες για τα ηχεια, μιας και ειχε προχωρησει σε αλλαγες... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleuspower Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Καλορίζικο το αμάξι σου(προκαταβολιά μια και θα το έχεις τον Ιανουάριο) , και εγώ το ίδιο διάστημα θα πάρω το δικό μου αλλά του έβαλα το χειρoκίνητο κιβώτιο ταχ. Πως και έπελεξς το Dsg? Σχετικά με τα ηχεία(εγώ του έβαλα και τα επιπλέον 4) μου είπανε ότι ο ήχος είναι σχετικά καλός. Εσύ του έβαλες και τα επιπλέον ηχεία ?? Τα λέμε ... Σε δυο διαφορετικα μαγαζια που εχω ρωτησει μου εχουν πει οτι ειναι αρκετα μεγαλος μπελας να βαλω ηχεια στο πισω μερος (3d). μαλιστα ο ενας χαριτολογοντας μου ειπε "αν τα βαλεις πισω σου τα κανω δωρο αλλα θα μου πληρωσεις εργασια..." εκτος αυτου βεβαια στην εταζερα δεν εχεις περιορισμο σε μεγεθος (οι θηκες πισω ειναι 6 1/2" αν δεν κανω λαθος). το μονο επειδη ο ενισχυτης του rcd δεν ειναι πολυ δυνατος πρεπει η ευαισθησια των ηχειων να ειναι >απο 93db (απο τα λιγα που εχω ακουσει για το θεμα των ηχειων) οποτε το σκεφτομαι μιας και δε μου αρεσει πολυ η ιδεα των ηχειων στην εταζερα... Αν ψαξεις θα βρεις σε πιο παλια posts οτι ενας φιλος εδινε αρκετες πληροφοριες για τα ηχεια, μιας και ειχε προχωρησει σε αλλαγες... Vwgt ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Κάπου είχα διαβάσει στο forum για τα ηχεία αλλά είναι πλέον τόσο μεγάλο που χάνεσαι! Προβλέπω να βάζω έναν εξωτερικό ενισχυτή και 2 ηχεία στην εταζέρα για να ξεμπερδεύω (αν δε με ικανοποιεί το μαμά ηχοσύστημα). Τελικά το rcd300 που έχει το TSI (που παίζει και mp3) εμφανίζει τους τίτλους των τραγουδιών ID3 ή φαίνονται σαν track 1,2 κτλ; :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eagle1 Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Vwgt ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές! Κάπου είχα διαβάσει στο forum για τα ηχεία αλλά είναι πλέον τόσο μεγάλο που χάνεσαι! Προβλέπω να βάζω έναν εξωτερικό ενισχυτή και 2 ηχεία στην εταζέρα για να ξεμπερδεύω (αν δε με ικανοποιεί το μαμά ηχοσύστημα). Τελικά το rcd300 που έχει το TSI (που παίζει και mp3) εμφανίζει τους τίτλους των τραγουδιών ID3 ή φαίνονται σαν track 1,2 κτλ; :wacko: -Σελ.206,209,210,220,αλλα και παλαιοτερες...Τωρα,νεοτερα οσον αφορα τον ψηφιακο ενισχυτη της Blaupunkt (4x75W RMS!!!) ο οποιος συνεργαζεται με το RCD300.Κοστιζει περι τα 300 ευρω μαζι με τις απαραιτητες φισες/πριζες,χωρις τοποθετηση.Ερχεται Ελλαδα μεσα Σεπτεμβριου.Στο site της εταιρειας υπαρχουν τα σημεια πωλησης του.Σε κανα μηνα που θα τον τοποθετησω θα εχουμε και λεπτομερειες για την αποδοση και την ευκολια τοποθετησης-συνεργασιας με το υπαρχον συστημα. Παράθεση GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER! [sigpic][/sigpic] My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_kallithea Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Πηγαίνετε στο παρακάτω link για να δείτε πως μας κλέβουν οι αντιπροσωπίες και το κράτος μας. 22.220$ το νέο Golf GTI 2.0 δηλαδή κάπου 19.000 ευρώ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ (και καλή ψήφο, για να ανεβάσουν και ακομα λίγο τις τιμές!!!!!!!) Δεν μπορούμε να τους χορτάσουμε αυτούς τους πολιτικούς μας. http://www.vw.com/gti/pricelist/en/us/index.shtml Και το R32 http://www.vw.com/R32/en/us/ Και εμείς καθόμαστε εδώ και συζητάμε αν θα αλλάξουμε την μάσκα, την εξάτμιση ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο……. Για την Ελλάδα ρε γαμ...το!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yiannists Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Σχετικά με την ευαισθησία των ηχείων: Για κάθε +3db μεγαλύτερη ευαισθησία ακούμε διπλάσια ένταση με τα ίδια watts πηγής... Δηλ. ένα ηχείο με 93db ευαισθησία θα ακούγεται δύο φορές πιό δυνατά (διπλάσια ένταση) από ένα ηχείο με 90db ευαισθησία (από την ίδια πηγή και το volume στην ίδια ρύθμιση). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
COSTAS_ Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Πηγαίνετε στο παρακάτω link για να δείτε πως μας κλέβουν οι αντιπροσωπίες και το κράτος μας. 22.220$ το νέο Golf GTI 2.0 δηλαδή κάπου 19.000 ευρώ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ (και καλή ψήφο, για να ανεβάσουν και ακομα λίγο τις τιμές!!!!!!!) Δεν μπορούμε να τους χορτάσουμε αυτούς τους πολιτικούς μας. http://www.vw.com/gti/pricelist/en/us/index.shtml Και το R32 http://www.vw.com/R32/en/us/ Και εμείς καθόμαστε εδώ και συζητάμε αν θα αλλάξουμε την μάσκα, την εξάτμιση ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο……. Για την Ελλάδα ρε γαμ...το!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι γνωστό ότι οι τιμές στην Αμερική δεν έχουν καμιά σχέση με την Ευρώπη. Δείτε τιμές ανά λίτρο αμόλυβδης βενζίνης : http://archives.cnn.com/2000/WORLD/europe/09/07/france.fuel.03/prices.tabel.exclude.html Και εαν πάμε και παραπέρα σε σκάφη, ακίνητα, μοτοσυκλέτες τότε.. .@άματα με μεγάλα γράμματα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. September 12, 2007 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2007 Ευχαριστώ πολύ! Καλορίζικο και το δικό σου προκαταβολικά! :cool: Ο λόγος που επέλεξα το dsg ήταν ότι το οδήγησα στην έκθεση αυτοκινήτων και μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που αλλάζουν οι ταχύτητες. Νιώθεις σαν να έχεις μία μόνο ταχύτητα. Πολύ smooth! Διάβασα και τις γνώμες πολλών φίλων στο forum και πήρα την απόφαση (δε δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα). Σκέφτομαι να πάω στο gratsia αυτή την εβδομάδα για να προσθέσω τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, και ίσως προσθέσω το πακετάκι με τον αντιθαμβωτικό καθρέπτη αν μάθω ότι τελικά αξίζει. Για τα ηχεία σκέφτομαι να πάω σε aftermarket αλλά άκουσα ότι είναι πολύ δύσκολο να περάσουν την καλωδίωση και συνήθως καταλήγουν στην εταζέρα. Αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία ή από φίλο του θα την εκτιμούσα πολύ! Αν είναι όντως πολύ δύσκολο να βάλω και τα πίσω ηχεία (στις πόρτες). Επίσης σχετικά με την αλλαγή του ραδιοcd ρώτησα σε μεγάλο μαγαζί που ασχολείται με αυτά και έμαθα ότι κοστίζει 45 ευρώ η βάση με connectors και άλλα 150 αν θέλεις να χειρίζεσαι την πηγή που θα βάλεις από τα κουμπιά στο τιμόνι. οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη! Πιστεψε με θα χασεις παρα πολλα απο αισθηση εαν δε τα βαλεις. Εφοσον εβαλες DSG το πολυλειτουργικο τιμονι με χειριστηρια ειναι Must;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.