Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχω ενα golf gt 170 ps το οποιο 7 στις 10 φορες δεν τουρμπιζει.Στις 3500rpm κομπιαζει και παει χειροτερα και απλο 1400cc.το προβλημα ειναι οτι επειδη δεν το κανει συνεχεια στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να βρουν τιποτα αφου ουτε ο εγκεφαλος δειχνει κατι.

ξερει κανεις ή εχει ακουσει τιποτα γιαυτο?

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα golf gt 170 ps το οποιο 7 στις 10 φορες δεν τουρμπιζει.Στις 3500rpm κομπιαζει και παει χειροτερα και απλο 1400cc.το προβλημα ειναι οτι επειδη δεν το κανει συνεχεια στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να βρουν τιποτα αφου ουτε ο εγκεφαλος δειχνει κατι.

ξερει κανεις ή εχει ακουσει τιποτα γιαυτο?

 

Μήπως αυτό συμβαίνει αφού το έχεις ζορίσει ?

 

Μήπως αν έχει (τώρα και με τις ζέστες) υπερθεμανθεί ο κινητήρας μπένει σε safe mode ???

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αυτό συμβαίνει αφού το έχεις ζορίσει ?

 

Μήπως αν έχει (τώρα και με τις ζέστες) υπερθεμανθεί ο κινητήρας μπένει σε safe mode ???

Δεν ειναι λογικο. Εγω που το ζοριζω ακομα και με υψηλες θερμοκρασιες δεν εχω τετοιο προβλημα.;)

Link to comment
Share on other sites

ksekinane ta problimata magkes!!

 

apla gia na kserete oti oloi eseis eiste ta peiramatozwa tis vw

 

 

alloi tha xaroun kai alloi tha klapsoun!!!

 

giauto pa:Dre japoni!!!

Link to comment
Share on other sites

ksekinane ta problimata magkes!!

 

apla gia na kserete oti oloi eseis eiste ta peiramatozwa tis vw

 

 

alloi tha xaroun kai alloi tha klapsoun!!!

 

giauto pa:Dre japoni!!!

 

:yawn: αρχίσαμε πάλι...!

 

πειραματόζωα είμαστε όλοι σε αυτή τη ζωή... άλλοι γελάνε, άλλοι κλαίνε. Όλοι όμως παίρνουν μια απόφαση έπειτα από ώριμη (ίσως και όχι) σκέψη και με βάση κάποια κριτήρια ή ακόμα και επηρεασμένοι απλά από τους γύρω τους. Είναι όμως ικανοποιημένοι με την επιλογή τους και αυτό δεν αλλάζει με λόγια του αέρα. Κάποιοι είναι ικανοποιημένοι με το """ρίσκο""" του VW κάποιοι άλλοι παίρνουν το "japoni" και κάποιοι άλλοι παίρνουν Chevrolet.

 

Και το γιατί...; Γιατί όλοι οι άνθρωποι ΔΕΝ είναι ίδιοι και σκέφτονται διαφορετικά. Τόσο απλά

Link to comment
Share on other sites

:yawn: αρχίσαμε πάλι...!

 

πειραματόζωα είμαστε όλοι σε αυτή τη ζωή... άλλοι γελάνε, άλλοι κλαίνε. Όλοι όμως παίρνουν μια απόφαση έπειτα από ώριμη (ίσως και όχι) σκέψη και με βάση κάποια κριτήρια ή ακόμα και επηρεασμένοι απλά από τους γύρω τους. Είναι όμως ικανοποιημένοι με την επιλογή τους και αυτό δεν αλλάζει με λόγια του αέρα. Κάποιοι είναι ικανοποιημένοι με το """ρίσκο""" του VW κάποιοι άλλοι παίρνουν το "japoni" και κάποιοι άλλοι παίρνουν Chevrolet.

 

Και το γιατί...; Γιατί όλοι οι άνθρωποι ΔΕΝ είναι ίδιοι και σκέφτονται διαφορετικά. Τόσο απλά

 

 

to xrima omws pou feugei apo tis tsepes einai ligo ......tsouksimo!!

eidika otan perneis kati kainourgio kai xalaei!!!

poso alwste an perasei o kairos kai zitaei kialla!!!

 

japonia file einai xronia sto kourbeti tis aksiopistias!!:lol:

Link to comment
Share on other sites

to xrima omws pou feugei apo tis tsepes einai ligo ......tsouksimo!!

eidika otan perneis kati kainourgio kai xalaei!!!

poso alwste an perasei o kairos kai zitaei kialla!!!

 

japonia file einai xronia sto kourbeti tis aksiopistias!!:lol:

Κάποιους τους ενδιαφέρει το κόστος, κάποιους δεν τους ενδιαφέρει...

Κάποιους τους χαλάει όταν χαλάσει, κάποιους όχι...

Κάποιοι θα το κρατήσουν μια ζωή μέχρι και η τελευταία βίδα να σκουριάσει, κάποιοι θα το αλλάξουν σε ένα χρόνο...

 

Γιαυτό σου λέω, προσπαθείς να πείσεις τον άλλον να αγοράσει κάτι διαφορετικό από αυτό που θέλει, γιατί; Όλοι γνωρίζουμε τα προτερήματα και τα ελαττώματα του κάθε αμαξιού. Κάνουμε όμως μια επιλογή, μη λέω όμως τα ίδια γιατί βαριέμαι

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα golf gt 170 ps το οποιο 7 στις 10 φορες δεν τουρμπιζει.Στις 3500rpm κομπιαζει και παει χειροτερα και απλο 1400cc.το προβλημα ειναι οτι επειδη δεν το κανει συνεχεια στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να βρουν τιποτα αφου ουτε ο εγκεφαλος δειχνει κατι.

ξερει κανεις ή εχει ακουσει τιποτα γιαυτο?

 

Φίλε μου το πρόβλημα σου μάλλον είναι στο κλαπέτο που γυρίζει τον κομπρέσορα στο τούρμπο αυτό έχει παρατηρηθεί ότι κολάει σπάνια μεν αλλά κολάει , οπότε σε αφήνει χωρίς τούρμπο , το ότι δεν βρίσκουν τίποτα στην αντιπροσωπεία μου κάνει εντύπωση μάλλον πρόκειται για άχρηστους θα σου πρότεινα να πας σε άλλο εξουσιοδοτημένο να το κοιτάξουν.

Link to comment
Share on other sites

ksekinane ta problimata magkes!!

 

apla gia na kserete oti oloi eseis eiste ta peiramatozwa tis vw

 

 

alloi tha xaroun kai alloi tha klapsoun!!!

 

giauto pa:Dre japoni!!!

 

Πουλήστε τα GT & TSI γιατί είναι άχρηστα και πάρτε ένα RX8 ή S2000 ή ΤYPE-R γιατί αυτά δεν χαλούν και γενικά δεν έχουν προβήματα ειδικά το RX8 το προτείνω ανεπιφύλακτα. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το πρόβλημα σου μάλλον είναι στο κλαπέτο που γυρίζει τον κομπρέσορα στο τούρμπο αυτό έχει παρατηρηθεί ότι κολάει σπάνια μεν αλλά κολάει , οπότε σε αφήνει χωρίς τούρμπο , το ότι δεν βρίσκουν τίποτα στην αντιπροσωπεία μου κάνει εντύπωση μάλλον πρόκειται για άχρηστους θα σου πρότεινα να πας σε άλλο εξουσιοδοτημένο να το κοιτάξουν.

 

φιλε μου αυτη τη στιγμη το αυτοκινητο ειναι μεσα στην τριτη κατα σειρα αντιπροσωπεια

Link to comment
Share on other sites

Ase file mou ta eidame kai ta giaponezika! eixa pente xronia to avensis apo to 2001 mexri to 2007 den leo kalo itan an den etrize se kathe lakouva apo ta prota toy xiliometra kai an den mou eixe vgalei disko plato sta 3000xlm kata ta alla kalo itan
Link to comment
Share on other sites

http://www.autoeducation.com/blog/item/56/

 

 

Παντος πιστευω οτι αυτα που γραφει στην απαντησει του ο φιλος ειναι ορθα, το περιεργο ειναι οτι στο εγχειριδιο της VW δεν αναφερει τιποτα για σωστη μεταχειρηση του turbo.

 

Eσεις τι πιστευετε?

 

Πουλήστε τα GT & TSI γιατί είναι άχρηστα και πάρτε ένα RX8 ή S2000 ή ΤYPE-R γιατί αυτά δεν χαλούν και γενικά δεν έχουν προβήματα ειδικά το RX8 το προτείνω ανεπιφύλακτα. :ninja:

 

 

Αρχηστα ειναι αυτα που αναφερεις. ;)

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

egw exw rwtisei merikes fores gia to gt!!an exoun skasra h kana programataki gia 200ps alla mpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sto forum milame etsi!:D

 

 

ΓΙΑ ΔΕΣ ΕΔΩ

http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/en/produkte/motoren/vw/golf/V/mvw_v_golf_v_14tsi_169ps.php

Link to comment
Share on other sites

Ase file mou ta eidame kai ta giaponezika! eixa pente xronia to avensis apo to 2001 mexri to 2007 den leo kalo itan an den etrize se kathe lakouva apo ta prota toy xiliometra kai an den mou eixe vgalei disko plato sta 3000xlm kata ta alla kalo itan

 

ta parales!!!

to japoni einai eggyisi file mou!!

twra gia to triksimo de leo!!ola ta amksia trizoun de paei na ne mercedes!!ksero ti lew!

 

to disko plato p[ou les einai yperboli!!!!kaki odigisi=allagi disko plato!!

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα αμάξια έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και αυτό το θέμα αφορά ένα συγκεκριμένο αμάξι επομένως θα παρακαλούσα να μην το αλιώνουμε με διαξιφισμούς που είναι αντικείμενο άλλης ενότητας.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

...Παιδια για ριχτε μια ματια στο κλειδωμενο θεμα Peugeot 207 RC vs Golf GT ,3η σελιδα (προς το παρον) στο My Cars And Bikes και θα καταλαβετε...Κατα τα αλλα ας ξαναγυρισουμε στα δικα μας ενδιαφεροντα θεματα...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Golf

 

Ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι αναμενόταν θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά η έκτη γενιά του Golf. Το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της VW θα έχει το ίδιο πάτωμα και ανάρτηση με το υπάρχον, με την προσπάθεια να εστιάζεται στην εξωτερική σχεδίαση. Παρ’ ότι γνώριμη, θα είναι σημαντικά πιο δυναμική και «αγριεμένη», ενώ σημαντικός όγκος εργασίας αφιερώνεται στην περαιτέρω βελτίωση των χώρων, αλλά και της ήδη πολύ καλής ποιότητας. Στον τομέα των μηχανικών μερών επίσης δεν αναμένονται μεγάλες διαφορές. Εκτιμάται λοιπόν, ότι θα υπάρχουν 80 και 115 άλογα στις δύο μικρές ατμοσφαιρικές εκδόσεις (1,4 και 1,6 λίτρων FSI) και από εκεί και πέρα, θα αναλαμβάνουν δράση οι υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις στα 1,4 λίτρα TSI, με 140 και 170 ίππους και στα 2,0 λίτρα TFSI, με 200 ίππους. Στην κορυφή περιμένουμε μια έκδοση R36 με περί τους 280 ίππους. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται στη διαμόρφωση του εμπρός μέρους. Στη χώρα μας το 2008

 

 

Πηγη (autotrith)

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

sonicsotos[/member] σταμάτα να δυναμιτίζεις την συζήτηση και να προκαλείς τους συνομιλητές σου.Εδώ γράφουν κάτοχοι και μη του αυτοκινήτου που ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για τα Golf.Ούτε τα "τζαπόνια" τους νοιάζουν ούτε τίποτα άλλο.Σε παρακαλώ να μην επαναληφθεί.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τη μακροζωία του τούρμπο όντως είναι δύσκολο να αντέξει 300.000 μίλια (500.000χλμ.) που λέει το άρθρο.

 

Υπό νορμάλ συνθήκες όμως θα αντέξει πάνω από 100.000χλμ.

Κάποια στιγμή, όπως και ένας συμπλέκτης, θα χρειαστεί αλλαγή.

 

Επίσης ισχύει ότι τα προγράμματα τσιτώνουν πολύ το τούρμπο και μειώνουν τη ζωή του.

Ένα τσιπαρισμένο αυτοκίνητο ίσως θέλει αλλαγή τούρμπο ανά 50.000χλμ.

 

Σχετικά με το κρύωμα, ισχύει σίγουρα για τα ελαιόψυκτα τούρμπο.

Στο GT όμως νομίζω πως για αυτόν τον λόγο (ψύξη μετά το σβήσιμο της μηχανής) είναι υδρόψυκτο.

Κάθε αυτοκίνητο βέβαια μετά από σκίσιμο καλό είναι να μη σβήνει αμέσως ή να προηγούνται 2-3 χαλαρά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε αυτοκίνητο βέβαια μετά από σκίσιμο καλό είναι να μη σβήνει αμέσως ή να προηγούνται 2-3 χαλαρά χιλιόμετρα.

+1...Ακομη και τα ατμοσφαιρικα οφελουνται απο αυτο,αφου η θερμοκρασια του κινητηρα μειωνεται πολυ πιο γρηγορα λογω χαμηλου εργου και φυσικης ροης αερα στο ψυγειο τους...Ποσο μαλλον τα Turbo!

Οι οδηγιες του autoeducation αν και εχουν αναφερθει στο παρελθον-αποσπασματικα εστω-απο φιλους του θεματος, πραγματικα πρεπει να θεωρηθουν ως χρυσοι κανονες των χρηστων, turbo αυτοκινητων! Απροβληματιστα χιλιομετρα = Σεβασμος στο χειρισμο του αυτοκινητου (που και ποτε) + γνωση βασικων αρχων και περιορισμων λειτουργιας του!!!...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

μηπως έχει κανενας στην κατοχή του τα repair ή service manuals από Golf TSI? κάποιος φίλος έιχε δημοσιεύσει σχετικό λινκ αλλά ήταν στα ρώσικα τα περισσότερα που είχε..

 

Επίσης σχετικά με κάποια τριξίματα που είχαν απασχολήσει κάποιους κατόχους: Το κουμπάκι που απασφαλίζει τα πίσω καθίσματα μου έκανε πολύ ενοχλητικό τρίξιμο, δεν είναι τπτ όμως, το κουμπωσα κάπως καλύτερα κ σταμάτησε ο θόρυβος. Αν το ξανακάνει, λίγη μαυρη σιλικόνη θα κανει το θαύμα της..Επίσης τρίξιμο μπορέι να κανει το κλιπσακι της ζώνης του συνοδηγού, ...ιδίως όταν είναι αδύνατο άτομο.. Είχα παρατηρήσει θόρυβο μόνο όταν έμπαινε συγκεκριμένο άτομο!!! Απλά επειδή η ζώνη ήταν περισσότερη χαλαρή .."λόγω του αδύνατου του συνοδηγού" το κλιπ έπαιζε κάπως περισσότερο!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια κοιταξα τα λαδια μετα απο 5000κμ και ειδα πως η σταθμη ειναι ακριβως εκει που αρχιζουν οι ραβδωσεις...στο πανω μερος παντα μιλαμε.Τι σημαινει αυτο ολα καλα η θελει συμπληρωμα ειμαι λιγο ψιλοασχετος...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...