Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το πείραααααα !!!!!!!

 

Είναι ουάουυυυυυυ

 

καλοριζικο και καλοταξιδο οπως ειπε και ο eagle 2 φορες προσοχη με τετοιες ζεστες.... το καινουριο το μοτερ καταπονείται υπερβολικα παρα πολυ.....

αααα βαλε και ενα ματακι

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Για oσους ενδιαφερονται για το θεμα της ενισχυσης του RCD νεοτερα εδω:

http//www.blaupunkt.com/gr/amplifiers_110.asp

Οπως ισχυριζεται η εταιρεια ειναι κατασκευασμενος ετσι ωστε να συνεργαζεται με εργοστασιακες πηγες,δε χρειαζεται κοψιμο καλωδιων και δεν επηρεαζει το διαγνωστικο συστημα του εγκεφαλου.+++ το οτι υπαρχει ειδικη πριζα για RCD300/500,εισοδος για i pod,mp3 players και μια extra εξοδος για εναν ακομη ενισχυτη!!!Απομενει φυσικα να μαθουμε και τις τιμες τους...

 

ρε συ κοιταξα το link αλλα δεν ειδα πουθενα για το mp3 που λες... το γραφει εκει η το ειδες αλλου; Εχει απλα εισοδο για mp3 player (line in) ή εχει usb θυρα οπου συνδεει κανεις ενα flashακι;

thanks...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα guys

 

Σήμερα πήγα και άλλαξα τα πρώτα λάδια και φίλτρο λαδιού.

 

km στο αυτοκίνητο -> 10500 km

 

Κόστος 146 euro

Μόλις παω σπίτι θα σας δώσω λεπτομέριες για τιμές για εργατικά - λάδια.

 

 

Για το ιστορικό

 

Ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε οτι παρατήρησαν μια μικροδιαρροή βαλβολίνης απο το σασμαν και μάλλον χρειάζεται στεγανοποίηση. Μου είπε οτι δεν είναι κάτι ανησυχητικό αλλά θα κάνει ερώτημα στην kosmokar και θα με πάρει τηλέφωνο για να δούμε τι θα κάνουμε.

Το αυτοκίνητο δεν το κράτησαν οπότε σίγουρα δεν είναι κάτι κακό.

Όλα αυτά είναι μέσα στην εγγύηση εννοείται.

 

Μόλις έχω νέα θα σας πω.

Link to comment
Share on other sites

ρε συ κοιταξα το link αλλα δεν ειδα πουθενα για το mp3 που λες... το γραφει εκει η το ειδες αλλου; Εχει απλα εισοδο για mp3 player (line in) ή εχει usb θυρα οπου συνδεει κανεις ενα flashακι;

thanks...

Eχει στην πισω πλευρα,εισοδο (καρφακι,oxι usb) την ποια ονομαζει Direct Aux Input.To εχουν ολοι εκτος του THA1250PnP που ειναι μονο για sub.Μπες στο site επελεξε ενα μοντελο και μετα κανε zoom στο πισω μερος για να το δεις.Ο κανονικος καταλογος που εχω το δειχνει πολυ καλυτερα με ειδικη φωτογραφια αλλα φαινεται και στο site στον 475,διπλα απο το RCA line out στη μεση περιπου...Kαι κατι αλλο που ξεχασα να αναφερω:Ειναι ψηφιακος πραγμα που σημαινει μικρο μεγεθος,μικρες απαιτησεις ρευματος,πολυ μικρη παραμορφωση και "βγαζει" την ισχυ που υποσχεται σχεδον στο ακεραιο!!!Θα επανελθω με νεοτερα για τον ενισχυτη απο βδομαδα αφου ψαξω την περιπτωση του στην αγορα...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Εχω διαβασει το μυρια οσα,απο αυστραλια μεχρι usa ktl ktl ktl...

Εχω διαβασει πανω απο τις μισες σελιδες αυτου του φορουμ....

και δεν εχω βγαλει ακρη!!!!!!!!!!!!!!

Αλλα ας τα πάρω απο την αρχη....

Εχω ενα Avensis,και λεω να το αλλαξω.Ως εδω καλα...

Αφου είδα οτι κυκλοφορει σε sedan "ξεπεσα" και στην VW...

Το passat πολυ ωραιο,αλλα δεν χωραει πουθενα!!!

Τυχαια επεσε και το ματι μου στο golf με κωλο..

Το Jetta.

Aνετο,αρκετα ομορφο,οχι οσο το passat αλλα τραβηχτικο,ακουω και τα τεχνικα του....

και δεν με χαλασε...

Μου λεει και ο πωλητης,οτι βγαινει και με 170 με σχετικα καλη τιμη...οποτε το σκεφτομαι πολυ σοβαρα...

Ερχομαι τωρα στα ερωτηματα...

Εσεις που το έχετε ζησει(τουλαχιστον τον κινητηρα) ποια η αντικειμενικη σας γνωμη???

Ευχαριστω εκ των προτέρων για το χρονο.

ΜΦΧ

Μάριος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Εχω ενα Avensis,και λεω να το αλλαξω.Ως εδω καλα...

Τυχαια επεσε και το ματι μου στο golf με κωλο..Το Jetta.

ακουω και τα τεχνικα του....και δεν με χαλασε...

Ερχομαι τωρα στα ερωτηματα...

Εσεις που το έχετε ζησει(τουλαχιστον τον κινητηρα) ποια η αντικειμενικη σας γνωμη???

Ευχαριστω εκ των προτέρων για το χρονο.

ΜΦΧ

Μάριος.

 

Προσωπικά εχω το golf οποτε θα περιοριστώ μονο στον κινητηρα. με την οποια εμπειρία μου σε αλλα αυτοκινητα και μετα απο εναν σχεδον χρονο συμβίωσης με το golf...Θα ελεγα πως:

1. εχει άμεση αποκριση στο γκαζι,

2. είναι δυνατός σε όλο σχεδον το φασμα των στροφών

3. η κατανάλωση του κυμαίνεται σε λογικα πλαίσια (θα μπορούσε να πει κανεις οτι ειναι και χαμηλή για 170ps).

αυτα θα ελεγα με δυο λογια...(ολα θετικα ε;;;)

για να στα πω καπως πιο αναλυτικά..

για το (1) αντιδρά πολυ πιο άμεσα σε σχεση με αλλους κινητηρες παραπλήσιας ισχύος (πχ 1.8Τ 163ps) και σε αμάξωμα παρόμοιου βαρους.βεβαια οπως ολοι οι υπερτροφοδοτουμενοι αν αφήσεις το γκαζι και το ξαναπατήσεις εχει μια σχ. υστέρηση εδω ομως ειναι πολυ πολυ μικρη... μονο περι τις 2,500rpm ειναι καπως αισθητη.

για το (2) ανεβάζει ανετα μεχρι τις 7,400rpm και μαλιστα το ανεβασμα εχει αξια (ειδικα μεχρι τις 6,000-6,500)... δηλαδη δινει γκαζι οχι απλα ανεβαζει στροφες χωρις αντίκρισμα

για το (3) η κατανάλωση μου ειναι περι το 8.5-9.0 (με σχετικα ανήσυχη οδηγηση και πολλα κμ στη διαδρομη κηφισια-πειραιας απο ποταμι) ενω σε ταξιδι πεφτει άνετα κατω απο 8 με ταχυτητες 120-140 και clima... το αντιτιμο εδω ειναι οτι καταναλώνει 100αρα... (βεβαια λεει οτι μπορει να καψει και 95 αρα με ανάλογη μειωση ισχυος... μια φορα το εκανα και ηταν "σουπα" το αυτοκινητο...)

αυτα τα ολιγα απο εμενα...

ελπιζω να σε βοηθησα καπως...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

... το αντιτιμο εδω ειναι οτι καταναλώνει 100αρα... (βεβαια λεει οτι μπορει να καψει και 95 αρα με ανάλογη μειωση ισχυος... μια φορα το εκανα και ηταν "σουπα" το αυτοκινητο...

 

To αυτοκίνητο το έχω 7 μήνες κι έχω βάλει 3 φορές 100αρα και κακώς θα ΄λεγα :!: . Με απλή 95άρα δεν είναι σούπα :mad: όπως λες, ίσως όμως σου δίνει μεγαλύτερη τελική. Παρ'όλα αυτά κανένα πρόβλημα μεχρι στιγμής.

Link to comment
Share on other sites

ρε συ κοιταξα το link αλλα δεν ειδα πουθενα για το mp3 που λες... το γραφει εκει η το ειδες αλλου; Εχει απλα εισοδο για mp3 player (line in) ή εχει usb θυρα οπου συνδεει κανεις ενα flashακι;

thanks...

Γεια σου φίλε vwgt

 

το link δουλευει αλλα δεν είναι σωστά αντιγραμμένο

το λάθος

http//www.blaupunkt.com/gr/amplifiers_110.asp

το σωστό

http://www.blaupunkt.com/gr/amplifiers_110.asp

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε vwgt

 

το link δουλευει

http://www.blaupunkt.com/gr/amplifiers_110.asp

 

ναι ναι δεν ειχα προβλημα με το link (το ειδα το ελειπε το : ) απλα δεν ειχα δει καπου να γραφει για usb...

thanks anyway...

 

@konv

το "σουπα" ηταν σχημα λογου εξου και τα "----" απλα δεν ειχε την εκρηκτικοτητα που ηξερα πχ με 2α

προς Θεου δε εγινε και 2CV...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι ενα μηνυμα απο τον φίλο VWRulez

 

------------------------------------------------------------------

Παιδια να ρωτησω κατι που ενδιαφερει τους κατοχους των TSI (140). Εχω το εν λογω Golf και εχω περιπου 5.000 km. Δοκιμασα την τελικη του αρκετες φορες και εβγαλα τα εξης αποτελεσματα:

 

α) Σε ευθεια μονος μου τελικη 219 km/h

β) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

γ) Σε ευθεια με 3 ατομα τελικη 219 km/h

δ) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

------------------------------------------------------------------

 

Το ίδιο παρατήρησα και εγώ υπαρχει κόφτης ταχύτητας ????? ξέρει κανείς

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

Εχω διαβασει το μυρια οσα,απο αυστραλια μεχρι usa ktl ktl ktl...

Εχω διαβασει πανω απο τις μισες σελιδες αυτου του φορουμ....

και δεν εχω βγαλει ακρη!!!!!!!!!!!!!!

Αλλα ας τα πάρω απο την αρχη....

Εχω ενα Avensis,και λεω να το αλλαξω.Ως εδω καλα...

Αφου είδα οτι κυκλοφορει σε sedan "ξεπεσα" και στην VW...

Το passat πολυ ωραιο,αλλα δεν χωραει πουθενα!!!

Τυχαια επεσε και το ματι μου στο golf με κωλο..

Το Jetta.

Aνετο,αρκετα ομορφο,οχι οσο το passat αλλα τραβηχτικο,ακουω και τα τεχνικα του....

και δεν με χαλασε...

Μου λεει και ο πωλητης,οτι βγαινει και με 170 με σχετικα καλη τιμη...οποτε το σκεφτομαι πολυ σοβαρα...

Ερχομαι τωρα στα ερωτηματα...

Εσεις που το έχετε ζησει(τουλαχιστον τον κινητηρα) ποια η αντικειμενικη σας γνωμη???

Ευχαριστω εκ των προτέρων για το χρονο.

ΜΦΧ

Μάριος.

Magka kalo amaxi sigoura einai kai an to vreis etoimoparadoto tsimpato alliws kane 4,5 me 5 mines ipomoni (stin teliki exeis amaxi).

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι ενα μηνυμα απο τον φίλο VWRulez

 

------------------------------------------------------------------

Παιδια να ρωτησω κατι που ενδιαφερει τους κατοχους των TSI (140). Εχω το εν λογω Golf και εχω περιπου 5.000 km. Δοκιμασα την τελικη του αρκετες φορες και εβγαλα τα εξης αποτελεσματα:

 

α) Σε ευθεια μονος μου τελικη 219 km/h

β) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

γ) Σε ευθεια με 3 ατομα τελικη 219 km/h

δ) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

------------------------------------------------------------------

 

Το ίδιο παρατήρησα και εγώ υπαρχει κόφτης ταχύτητας ????? ξέρει κανείς

 

 

φιλε δεν εχει κοφτη τελικης αλλα εχει κοντη κλιμακωση το 6αρι. αυτο σημαινει οτι η 6η φανει το οριο στροφων δηλαδη κοφτη.

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πόσο εχεισ δει κανεις με gt 170 τελικη?Γιατι εγω με 3000κμ και οχι τερμα το γκαζι στις 5.400 πειπου 220 ειχε και αλλο αλλα η slk compresor με περασε και ειχα την εντυπωση πως ειχε 240?στις ανηφορες ρεπριζ και στροφες τον αφηνα πισω αρκετα αλλα τελικη με εφτανε χωριε να εχω τερμα το γκαζι...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πόσο εχεισ δει κανεις με gt 170 τελικη?Γιατι εγω με 3000κμ και οχι τερμα το γκαζι στις 5.400 πειπου 220 ειχε και αλλο αλλα η slk compresor με περασε και ειχα την εντυπωση πως ειχε 240?στις ανηφορες ρεπριζ και στροφες τον αφηνα πισω αρκετα αλλα τελικη με εφτανε χωριε να εχω τερμα το γκαζι...

 

244KM KAI 236KM ME A/C

Link to comment
Share on other sites

φιλε δεν εχει κοφτη τελικης αλλα εχει κοντη κλιμακωση το 6αρι. αυτο σημαινει οτι η 6η φανει το οριο στροφων δηλαδη κοφτη.

Πως γίνεται αυτό την στιγμή που το στραφόμετρο ειναι γύρο στις 6000 στροφές με 6 και 220 κμ. εχει κόφτη στισ 6000 στροφες????

 

Δες και το video 220 με λιγοτερες απο 6000 στροφες

Link to comment
Share on other sites

για να περαστούν τα ηχεία στην εταζέρα, δε χρειάζεται πάλι ξήλωμα ταπετσαρίες για να περάσουν τα καλώδια μέχρι πίσώ; Ποιά είναι η διαφορά για να μπουν ηχεία στις πίσω θέσεις; Γίνεται ο σχεδιαστής να έχει βάλει εκεί θέσεις για ηχεία και να έχει κάνει τόσο δύσκολη την εγκατάστασή τους; :confused:

 

Στα αυτοκίνητα με 8 και 10 ηχεία εργοστασιακά πού τα έχουν τοποθετήσει;

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

κάποιοι θα βαρεθούν σε άλλους μπορεί να αρέσει...http://www.night-driving.com

 

Συμπαθητικό! Και η μουσική αλά Solaris πολύ καλή!

Επίσης είδα ότι μπορείς να φτιάξεις και "νυκτερινές" διαδρομές, σε GoogleEarth χάρτη! Ένας στην Αθήνα έχει ήδη βάλει μία

Link to comment
Share on other sites

για να περαστούν τα ηχεία στην εταζέρα, δε χρειάζεται πάλι ξήλωμα ταπετσαρίες για να περάσουν τα καλώδια μέχρι πίσώ; Ποιά είναι η διαφορά για να μπουν ηχεία στις πίσω θέσεις; Γίνεται ο σχεδιαστής να έχει βάλει εκεί θέσεις για ηχεία και να έχει κάνει τόσο δύσκολη την εγκατάστασή τους; :confused:

 

 

 

...ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!Αν δεν το παραγγειλεις με τα επιπλεον ηχεια της μαμας-για να περιμενεις και 4 μηνες-οι "τυποι" δεν το εφοδιαζουν με καλωδιωση για πισω ηχεια!Χωρια που και να ειχε καλωδια,τα καλυμματα των ηχειων δεν βγαινουν!Αρα η μονη λυση για αλλαγη και τοποθετηση ειναι το ξηλωμα!!!Για την εταζερα δε χρειαζεται το βγαλσιμο γιατι τα καλωδια διατρεχουν το"μαρσιπιε" και καταληγουν κρυφα στο πισω καθισμα. Σημερα παρεπιπτοντως τελειωσα με τα μπροστινα ηχεια που πεταξα στην ανακυκλωση(Phillips χαρτινα 18cm made in Belgium και tweeter μαλακου θολου phillips made in china για οσους θελουν να ξερουν τι φοραει) και τοποθετησα ενα ζευγαρι διαιρουμενα της Pioneer TS-H1702 που ειχα απο το προηγουμενο αυτοκινητο.Παρολο που υπαρχουν και ανωτερα ηχεια απο αυτα,η διαφορα με τα "μαμα" ειναι σημαντικη!Ξεκαθαρισαν οι συχνοτητες και πλεον μπορω να ακουω καθαροτατα τα πιατινια της DRUMS χωρις να κρυβονται απο τις super μεσαιες των Phillips.Στα μπασα η μποτα εγινε πιο αμεση χωρις "μπουμαρισμα" αν και σ`αυτο πιστευω βοηθησε και η ηχομονωση που τοποθετησα πισω ακριβως απο το μεγαφωνα,διαστασεων 25x25cm (τυπου αυγοθηκης απο Pra...ker,12 euros ενα μεγαλο κομματι)και η οποια δεν ενοχλει καθολου το κατεβασμα του παραθυρου.Εχω τραβηξει και φωτο τις οποιες θα ανεβασω στο site οταν τελειωσω με τις υπολοιπες εργασιες.Παντως η ενταση του συστηματος δεν βελτιωθηκε αντιστοιχα με την ποιοτητα (λιγο μετα τη μεση του Volume ξεκινα η παραμορφωση πραγμα που δειχνει οτι ο ενισχυτης του RCD300/500 ειναι πραγματι μικρος),οποτε η τοποθετηση 4x ενισχυτη και κρυφων πισω ηχειων εταζερας κρινεται αναγκαια τουλαχιστον για τα δικα μου ακουστικα γουστα...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

...ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!Αν δεν το παραγγειλεις με τα επιπλεον ηχεια της μαμας-για να περιμενεις και 4 μηνες-οι "τυποι" δεν το εφοδιαζουν με καλωδιωση για πισω ηχεια!Χωρια που και να ειχε καλωδια,τα καλυμματα των ηχειων δεν βγαινουν!Αρα η μονη λυση για αλλαγη και τοποθετηση ειναι το ξηλωμα!!!Για την εταζερα δε χρειαζεται το βγαλσιμο γιατι τα καλωδια διατρεχουν το"μαρσιπιε" και καταληγουν κρυφα στο πισω καθισμα. Σημερα παρεπιπτοντως τελειωσα με τα μπροστινα ηχεια που πεταξα στην ανακυκλωση(Phillips χαρτινα 18cm made in Belgium και tweeter μαλακου θολου phillips made in china για οσους θελουν να ξερουν τι φοραει) και τοποθετησα ενα ζευγαρι διαιρουμενα της Pioneer TS-H1702 που ειχα απο το προηγουμενο αυτοκινητο.Παρολο που υπαρχουν και ανωτερα ηχεια απο αυτα,η διαφορα με τα "μαμα" ειναι σημαντικη!Ξεκαθαρισαν οι συχνοτητες και πλεον μπορω να ακουω καθαροτατα τα πιατινια της DRUMS χωρις να κρυβονται απο τις super μεσαιες των Phillips.Στα μπασα η μποτα εγινε πιο αμεση χωρις "μπουμαρισμα" αν και σ`αυτο πιστευω βοηθησε και η ηχομονωση που τοποθετησα πισω ακριβως απο το μεγαφωνα,διαστασεων 25x25cm (τυπου αυγοθηκης απο Pra...ker,12 euros ενα μεγαλο κομματι)και η οποια δεν ενοχλει καθολου το κατεβασμα του παραθυρου.Εχω τραβηξει και φωτο τις οποιες θα ανεβασω στο site οταν τελειωσω με τις υπολοιπες εργασιες.Παντως η ενταση του συστηματος δεν βελτιωθηκε αντιστοιχα με την ποιοτητα (λιγο μετα τη μεση του Volume ξεκινα η παραμορφωση πραγμα που δειχνει οτι ο ενισχυτης του RCD300/500 ειναι πραγματι μικρος),οποτε η τοποθετηση 4x ενισχυτη και κρυφων πισω ηχειων εταζερας κρινεται αναγκαια τουλαχιστον για τα δικα μου ακουστικα γουστα...

 

Στο μπροστινες πορτες εχει θεση για τρια ηχεια (2+tweeter) και απο οτι βλεπω παιζουν ολα (εχω 5πορτο Tsi). Ισχυει??

Στις πισω πορτες εχει 2 (1+tweeter) και τα οποια φυσικα ειναι κενα.

Για το αν εχει καλωδιωση δεν γνωριζω.

Παντως και με ενα καλο σετ μπροστινων και ενα sub (μικρο) πισω η

δυο 6χ9 στην εταζερα και σιγουρα με ενα ενισχυτη η αποδοση θα πρεπει να βελτιωθει σημαντικα χωρις να παμε σε αλλαγη μοναδας.

Ειμαι και εγω στην διαδικασια αλλαγης εχοντας ηδη απο το πρωην

δυο σετ peerless definition 6 (Vectra C προηγουμενο) και το μικρο sub με τον ενισχυτη. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι τα δικα μου ειναι 16.5αρια και απο οτι βλεπω μιλας για 18αρια. Ετσι ειναι?

Το αλλο θεμα προτεραιοτητας ειναι η αλλαγη της μασκας σε gt sport η gti. Εχοντας ρωτησει 'ειδικους' μιλανε για αλλαγη μετωπης συν τα αλλα (δεν ξερω αν οι προβολεις ειναι οι ιδιοι). Σε site της Helvetia εχουν το προφυλακτηρα του Gti με καποια πατεντα (φαινονται σαν δυο λαμες/αγγιστρα στο πανω μερος) που απο οτι καταλαβαινω δεν χρειαζεται αλλαγη μετωπης η τουλαχιστον αυτο ισχυριζονται. Μηπως ξερει κανεις τι απ'ολα ισχυει, αν και δυσκολο?.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απαντηση,θα σας ενημερωσω συντομα για νεωτερα.Μαλλων για μετα τις 20/8 θα παω να το κλεισω (φευγω με αδεια!!!!!!!!!!).....

Καλα να περναε και εσείς και όσοι ήρθατε καλο χειμωνα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οσο αναφορα τις τελικες:

εχω κανει 18000κμ με TSI140 και πηγα 230 στην αττικη οδο με αλλα 2 ατομα μεσα. Παρατηρω επισης και εγω οτι φρεναρει καπως το αυτοκινητομετα απο καποια φαση...

 

2. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ

πρωτο service μου εγινε στν AUDI του Φιλιππαιου.. ενω ημουν πραγματικα ευχαριστημενος και μια μερα μετα το service μου ζηταει ενας φιλος μου να δει τον κινητηρα.. Ανοιγω το καπο και.... ΕΛΕΟΣ! παντου λαδια... το τραγικοτερο?? ειχαν 3εχασει να βαλλουν την ταπα!!!!! ελεος! μλκς! αυριο 8α παω απο εκει (εβαλα ωστοσο αλλη στην VW toy φιλιπαιου) και μου αλλαξαν και την γλωσσα απο γερμανικα σε αγγλικα για να με καλοπιασουν! ποσο ανευθυνοι μπορει να ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Στο μπροστινες πορτες εχει θεση για τρια ηχεια (2+tweeter) και απο οτι βλεπω παιζουν ολα (εχω 5πορτο Tsi). Ισχυει??

Στις πισω πορτες εχει 2 (1+tweeter) και τα οποια φυσικα ειναι κενα.

Για το αν εχει καλωδιωση δεν γνωριζω.

Παντως και με ενα καλο σετ μπροστινων και ενα sub (μικρο) πισω η

δυο 6χ9 στην εταζερα και σιγουρα με ενα ενισχυτη η αποδοση θα πρεπει να βελτιωθει σημαντικα χωρις να παμε σε αλλαγη μοναδας.

Ειμαι και εγω στην διαδικασια αλλαγης εχοντας ηδη απο το πρωην

δυο σετ peerless definition 6 (Vectra C προηγουμενο) και το μικρο sub με τον ενισχυτη. Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι τα δικα μου ειναι 16.5αρια και απο οτι βλεπω μιλας για 18αρια. Ετσι ειναι?

- Στο τριπορτο εχει woofer-tweeter και την θεση για Midrange κενη.Αυτο συμβαινει γιατι δεν το πηρα με τα extra ηχεια μιας και θα εκανε αντι για 15 μερες παραδοση,πολυ περισσοτερο...Στο σαλονι πισω εχει μια υπερυψωμενη θεση στο πλαι για ενα κανονικο 17αρι+ ηχειο.

- Πραγματι τα ηχεια που εχει ειναι 17,5cm για την ακριβεια,αλλα μπορεις να προσαρμοσεις και τα Peerless χωρις να αφησουν κενο στη ηδη υπαρχουσα βαση των Phillips.Αυτο ομως προυποθετει την καταστροφη των δευτερων,για να βγουν απο τη βαση τους με την οποια ειναι ενιαια-ενωμενα.Υπαρχει και η αλλη λυση,να τοποθετησεις νεες βασεις-δαχτυλιδια στη θεση των υπαρχοντων βασεων . Προσωπικα επελεξα την πρωτη λυση αφου οι βασεις της "μαμας" ειναι στερεωμενες στο μεταλλο της πορτας με πριτσινια!!!Τωρα αν αυτο σε "χαλαει", κατι που αξιζει σιγουρα να κανεις και γινεται πολυ πιο ευκολα ειναι να αντικαταστησεις τα tweeter με αυτα που ηδη εχεις !Γενικα αναφερω παντως οτι υπαρχουν και σετ αναβαθμισης τριων ηχειων για μπροστα απο την Hertz audio(180eχωρις τοποθετηση,230e με),την Focal(λιγο ακριβοτερα)και την Eton audio.Αντι ομως για αυτα προτιμω να δωσω τα χρηματα μου στην ενισχυση του συστηματος μιας και τα ηδη δοκιμασμενα Pioneer μου αφησαν πολυ καλυτερες εντυπωσεις με τo πιο δυνατο Pioneer DEH-P7700MP που ειχα στο προηγουμενο αυτοκινητο...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθησω να βαλω τα peerless γιατι και καλα ειναι (με ενισχυση) και ειναι αμαρτια να τα εχω και να καθονται (τι να τα κανω μετα?) Προσπαθω να αποφυγω την αλλαγη μοναδας, κυριως για αισθητικους λογους αλλα και παλι... Εχω εναν ενισχυτη Rockford Fosgate 801x τετρακαναλο πολυ καλο κατα τα αλλα, δεν καταλαβαινει τιποτα,αλλα μαλλον θα παω για ενα πεντακαναλο Blaupunkt που ειναι λιγο πιο συμμαζεμενος. Λογω χωρου μαλλον θα αλλαξω και το sub με το thb 200 blaupunkt (αυτα τα λεπτα τα καπως τετραγωνα) για να μην καταργησω το μισο πορτμπαγκαζ. Ελπιζω να δουλευουν ικανοποιητικα καθοτι δεν το εχω ακουσει πουθενα, παω μονο με το οτι για να το βγαζει μια (και οχι) μονο μεγαλη εταιρεια θα πρεπει κατι να κανει.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...