Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μήπως εννοείται αυτό το site ?

 

http://www.abvwc.org.uk/vw_vin.htm

 

Από αυτό το site δεν βρίσκεις που βρίσκεται το αυτοκίνητο που έχεις παραγγείλει, αλλά βλέπεις κάποια από τα χαρακτηριστκά του αυτοκινήτου που έχεις παραγγείλει. Πρέπει βέβαια να σου έχουν δώσει τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου

δικιο εχεις εγω δεν ειχα καταλαβει καλα , sorry για το λαθος μου:(

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γιατί τόσες διαφημίσεις στην tv για το gt; Το ότι πουλάει το ξέρουμε όλοι, αλλά για ποιο λόγο τόση προβολή;

 

Ισως γιατί πλέον υπάρχουν και άλλες επιλογές σε αυτήν την κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

Κonv ??? Τα φανάρια στη φώτο σου είναι αυτά που φορουσε όταν το αγόρασες ?

 

 

Μην ψαρώνεις... :lol: :lol: :lol:

 

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2006-thunder_bunny_concept/

 

konv sorry για το spoiler... :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γιατί τόσες διαφημίσεις στην tv για το gt; Το ότι πουλάει το ξέρουμε όλοι, αλλά για ποιο λόγο τόση προβολή;

 

για να μην λένε μερικοί ότι σταμάτησε η παραγωγή του

λόγω απανωτών "εκρήξεων" :lol: :lol:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Εγώ εξακολουθώ να ζητάω ΕΝΑ απλό πράγμα:

 

Κάποιος να βγει και να πει ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τότε κάνουμε συζήτηση περί αξιοπιστίας. Όχι όμως και να βγάλουμε το αυτοκίνητο αναξιόπιστο χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία, μόνο και μόνο επειδή (όπως λένε όλοι από την αρχή) είναι "πιεσμένο" από πλευράς απόδοσης.

 

Προσοχή, ποτέ δεν είπα ότι είναι το πιο καλό ή το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ειδικά στο δεύτερο τομέα σίγουρα υπάρχουν και καλύτερα, εξάλλου δέχομαι ότι η αξιοπιστία είναι αντιστρόφως ανάλογη της μηχανικής / ηλεκτρονικής πολυπλοκότητας. Όμως, αφενός ΔΕΝ υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι είναι αναξιόπιστος ο TSI (εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι απτό στα χέρια μου και προκαλώ οποιονδήποτε έχει να το εκθέσει εδώ) και αφετέρου, οι πολυετείς εγγυήσεις δεν είναι πανάκεια, μιας και υποχρέωνεσαι στο διάστημα αυτής να συντηρείς το αυτοκίνητό σου ακριβώς όπως σου υποδεικνύει η εταιρεία, με συχνά μεγαλύτερο κόστος, αφού γίνονται προληπτικοί έλεγχοι - αντικαταστάσεις "ώστε να ισχύει η εγγύηση". Με άλλα λόγια πληρώνεις χρυσά τα service.

 

Και κάτι ακόμα: Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread. Εδώ μιλάμε για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI. Το αν τα Golf γενικότερα είναι αναξιόπιστα είναι τελείως διαφορετική συζήτηση...

 

Σωστά αυτά που λες, αλλά όχι και να λες ότι "Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread".

Στο συγκεκριμένο thread μιλάμε για οτιδήποτε αφορά τα Golf gt & tsi και όχι μόνο για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γιατί τόσες διαφημίσεις στην tv για το gt; Το ότι πουλάει το ξέρουμε όλοι, αλλά για ποιο λόγο τόση προβολή;

 

προφανώς για να φύγει ότι stock υπάρχει πριν βγάλουν επίσημα το gt sport

[sIGPIC][/sIGPIC]

golf TSI first generation!!!

Link to comment
Share on other sites

Σωστά αυτά που λες, αλλά όχι και να λες ότι "Αν χαλάνε τα παράθυρα στα Golf δεν είναι κάτι που αφορά το συγκεκριμένο thread".

Στο συγκεκριμένο thread μιλάμε για οτιδήποτε αφορά τα Golf gt & tsi και όχι μόνο για το αν σπάνε/χαλάνε οι TSI.

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Επειδή παρακολουθώ και postaρω στο thread από την αρχή (btw, 200ρίσαμε βρε!), έχω δει ότι το υπ' αριθμόν 1 επιχείρημα όλων των πολέμιων του TSI ήταν η υποτιθέμενη περιορισμένη αξιοπιστία του, προφανώς λόγω της πρωτοφανούς ειδικής ισχύος.

 

Όσοι παρακολουθούν τα posts μου θα έχουν παρατηρήσει ότι κατά καιρούς απέρριπτα τις όποιες αυτές μομφές, απαντώντας πάντα με επιχειρήματα. Τώρα έχω ως επιπλέον επιχείρημα όλα τα παιδιά του forum που -με περισσότερα ή λιγότερα χιλιόμετρα- δεν έχουν αναφέρει κάποια βλάβη.

 

Η αξιοπιστία του TSI πρέπει να θεωρείται δεδομένη, πόσο μάλλον από τη στιγμή που σταδιακά καταργούνται οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες (σε όλα τα αυτοκίνητα), πράγμα που έρχεται να επιβεβαιώσει την ορθότητα της κίνησης της VW με τους TSI.

 

Συν τοις άλλοις, παρότι εμμένω στο ότι δεν αφορά το thread το αν χαλάνε τα παράθυρα των Golf (διάβασε τον τίτλο του thread!), πρέπει να επισημάνω την απροβλημάτιστη λειτουργία ΟΛΩΝ των επιμέρους συστημάτων του GT μου (το οποίο κατά βάση είναι ένα Golf σαν όλα τα άλλα, που κατά την ταπεινή μου άποψη είναι από τα πιο ποιοτικά μοντέλα της κατηγορίας) και, με την ευκαιρία, να ζητήσω από όλους τους κατόχους TSI να μας υποδείξουν τυχόν βλάβες ή δυσλειτουργίες.

 

ΥΓ1: Τα παράθυρα των GTI & R32 χαλάνε;

 

ΥΓ2: Αν εννοείς το γνωστό πρόβλημα του ότι το παράθυρο πέφτει μέσα στην πόρτα και ...μένει εκεί, να αναφέρω ότι είναι κουσούρι του mk4 και όχι του mk5.

Link to comment
Share on other sites

Λοπον χθες το βραδυ γυρνωντας σπιτι σε δρομο εξω απο την πολη μου με νησιδα στη μεση κανανε κοντρα ενα Χ5 bmw και ενα 320..Σταματησανε διπλα μου στα φαναρια καποια στιγμη ,και με λοξοκοιταξανε και μαρσαρανε.....Εγω εχω πανω 1500κμ και δεν ηθελα ακομα να το ζοισω. Στα 3 φαναρια ενω φευγανε γρηγορα αυτοι δεν αντεξα το ανοιξα λιγο μεχρι 5000 στροφες....Το Χ5 αν σας πω ηταν ποιο γρηγορο απο την 320 θα με πιστεψετε?Βασικα με την 320 ειμασταν πανω κατω στα ιδια αλλα εγω επαναλαμβανω μεχρι 5000 στροφες το πηγαινα...Οποτε αν το ανεβαζα και αλλο ξερετε....
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Τώρα έχω ως επιπλέον επιχείρημα όλα τα παιδιά του forum που -με περισσότερα ή λιγότερα χιλιόμετρα- δεν έχουν αναφέρει κάποια βλάβη.

 

Η αξιοπιστία του TSI πρέπει να θεωρείται δεδομένη, πόσο μάλλον από τη στιγμή που σταδιακά καταργούνται οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες (σε όλα τα αυτοκίνητα), πράγμα που έρχεται να επιβεβαιώσει την ορθότητα της κίνησης της VW με τους TSI.

 

Άρη χωρίς να θέλω να φανώ κακός, εγώ γνωρίζω άτομα με tsi που έχουν εμφανίσει προβλήματα. Προσωπικά στα πλαίσια της καλής πίστης το θεωρώ φυσιολογικό στα πλαίσια της βιομηχανικής αστοχίας υλικού οπότε δεν θα κατακρίνω το tsi όσον αφορά την αξιοπιστία. Είναι αστείο όμως από την άλλη και πρόωρο να θεωρείς ότι εφόσον αυτοκίνητα καινούργια με 10.000km δεν έχουν εμφανίσει προβλήματα, ότι μια τέτοια σχετικά πολύπλοκη μηχανική υλοποίηση είναι αξιόπιστη, πόσο μάλλον σε σχετικό βάθος χρόνου.

Επιπλέον οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπαίνουν στην άκρη από τους Ευρωπαίους προς όφελος των μακροχρόνια δοκιμασμένων κινητήρων turbo. Πειράματα με κινητήρες τύπου tsi δεν κάνει κανείς, παρότι κάποιοι έπαιζαν με αυτά πριν τη vw, ενώ επιπλέον έχουμε όλοι μας δει δημοσιεύματα σχετικά με ενδεχόμενη απόσυρση τους. Μην μπερδευόμαστε κι ας περιμένουμε να δούμε τι θα πει ο χρόνος. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Aν μπορείς, παρακαλώ δώσε ένα link που να αφορά έστω και φήμη απόσυρσης.

 

Το γεγονός είναι ότι πλέον τουλάχιστον 1,6 και 2,0 FSI Golf ΔΕΝ παράγονται και τη θέση τους στην γκάμα έχουν τα TSI με ή χωρίς κομπρέσσορ.

Αυτό πιστευω τα λέει όλα στο πόσο πιστεύει και επενδύει η VW στο νέο κινητήρα.

 

Πλέον στο thread συμμετέχουν πολλοί κάτοχοι του αυτοκινήτου. Αν υπάρξει μηχανικό πρόβλημα από κατασκευαστικό σφάλμα/ατέλεια είναι βέβαιο ότι θα το μάθουμε εδώ από πρώτο χέρι από μέλη.

Μεμονωμένα προβλήματα σαφώς και έχουν αξία, όλους πιστεύω όμως τους φοβίζει η πιθανότητα όχι τυχαίων βλαβών αλλά αδύναμων σημείων που αφορούν το σύνολο των αυτοκινήτων.

 

Ο φόβος δεν είναι αν σε κάποιον λασκάρει ένα κολλάρο αλλά αν υπάρξει κατασκευαστική ατέλεια η οποία να κάνει όλους τους κινητήρες κάποια στιγμή να εμφανίσουν πρόβλημα, όπως ο μεταβλητός χρονισμός στις Alfa (όπου σε όλα τα 1,6 TS 120 ίππων είναι βέβαιο ότι μετά από κάποια χλμ χαλάει)

Ως τώρα το μόνο τέτοιο γεγονος αφορά τις βίδες που λείπουν από τον αεραγωγό σε πολλούς με συνέπεια κάποιους τριγμούς.

Link to comment
Share on other sites

Άρη χωρίς να θέλω να φανώ κακός, εγώ γνωρίζω άτομα με tsi που έχουν εμφανίσει προβλήματα. Προσωπικά στα πλαίσια της καλής πίστης το θεωρώ φυσιολογικό στα πλαίσια της βιομηχανικής αστοχίας υλικού οπότε δεν θα κατακρίνω το tsi όσον αφορά την αξιοπιστία. Είναι αστείο όμως από την άλλη και πρόωρο να θεωρείς ότι εφόσον αυτοκίνητα καινούργια με 10.000km δεν έχουν εμφανίσει προβλήματα, ότι μια τέτοια σχετικά πολύπλοκη μηχανική υλοποίηση είναι αξιόπιστη, πόσο μάλλον σε σχετικό βάθος χρόνου.

Επιπλέον οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπαίνουν στην άκρη από τους Ευρωπαίους προς όφελος των μακροχρόνια δοκιμασμένων κινητήρων turbo. Πειράματα με κινητήρες τύπου tsi δεν κάνει κανείς, παρότι κάποιοι έπαιζαν με αυτά πριν τη vw, ενώ επιπλέον έχουμε όλοι μας δει δημοσιεύματα σχετικά με ενδεχόμενη απόσυρση τους. Μην μπερδευόμαστε κι ας περιμένουμε να δούμε τι θα πει ο χρόνος. ;)

 

 

 

απο προηγουμενο μου post:

 

E-mail to VW headquarters in Wolfsburg 11 May 2007

 

Title: 170Hp 1.4 TSI motor face reliability problems?

 

 

Dear Sir / Madam

 

My name is ….. and I am a client of VW. I have order Golf GT with 170Hp 1.4 TSI engine from Unicars Ltd here in Cyprus. Searching the internet I came up with a link (http://carscoop.blogspot.com/2007/04...poned-for.html) from CARSCOOP as shown below:

 

"VW Golf VI: Presentation postponed for the end of 2008

Monday, April 23, 2007

 

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW's best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there's no time-pressure to replace it. At least that's the official line, cause unofficially, the company's new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car's appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we've heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it'll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche"

 

Reading the above article and in particular the lines where it says 'VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4 TSI motor due to reliability problems' I was very worried and disappointed.

 

Does 170Hp 1.4 TSI motor face with reliability problems? If yes, please advise me on how to proceed, as I have already paid in advance ££££ Cyprus Pounds to Unicars Ltd and I am waiting for my new car to arrive at the end of August 2007.

 

A prompt response to the above matter will be appreciated.

 

Thank you in advance.

 

 

 

 

Answer to my e-mail from VW headquarters in Wolfsburg 14 May 2007

 

 

Dear Mr. ……….,

 

thank you for your request concerning the our TSI-technology.

 

Expecially since unlike you, reporters of Carscoop unfortunately do their

business not by cross-checking information, but apparently by inventing

information. What can you expect from reporters qouting themselves "...

since from what we`ve heard ...". Heard from who?

 

To stay with the facts:

 

Every seventh Golf (Europe's best selling car) leaves the factory today with

a TSI-engine, no matter if 140 hp or 170 hp. In a matter of weeks, there

will be a third version (single charged) with 122 hp out.

 

Before the first car ever went to customers in early 2006, we have tested

the TSI in the broadests field testing ever done at Volkswagen: 250 engines

had to proof their reliability over 300.000 km each, there was not a single

problem. Neither do we have information on customers complaining about the

reliability of their vehicle.

 

Last no least, I can confirm that additional TSI-engines will be introduced

in the future to replace engine without Chargement to reach lower fuel

consumption results as well as lower CO2-emissions.

 

best regards,

 

Christian Buhlmann

 

 

VOLKSWAGEN AG

Produktkommunikation

Christian Buhlmann

Brieffach 1971

D-38436 Wolfsburg

Deutschland

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ φιλε Νίκο αν και διαφωνώ με τη χιλιομετρηκή αξιοπιστία. Νομιζω οτι η αξιοπιστια του κινητηρα ειναι περισοτερο συνδεδεμενη με το τροπο χρησης του αυτοκινητου.

 

δηλ. το προβλημα που θα βγαλει το GT του ξαδερφου μου,που τωρα κοντεύει να λιωσει το δευτερο σετ ελαστικων σε 10000χλμ. , το δικο μου GT που το στρωνω σχολαστικα μπορει να το παρουσιασει στα 80000χλμ ή και καθολου.

 

Τελος ενα δειγμα αξιοπιστιας ειναι το golf TSI cup που διοργανωνεται στη γερμανια και αυτο δειχνει την εμπιστοσηνη που δειχνουν στο συγκεκριμενο μοτερ.

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ρε σεις θα γερασουμε πριν της ώρας μας...

θα σπάσει δε θα σπασει... χαλαει δε χαλαει...

πραγματικα δε μπορω να το καταλαβω.

Εστω λοιπόν οτι ξεχναμε αυτο που λεει η vw (250 κινητηρες ολοκληρωσαν τη δοκιμασια 300,000km με επιτυχια) τοτε σιγουρα με βαση το γεγονος οτι τα περισσότερα αυτοκινητα στην ελλαδα δεν εχουν γραψει πανω απο 20,000km, δεν μπορουμε να πουμε οτι ειναι αξιόπιστος. Από τις μεχρι τωρα μαρτυρίες όμως δε μπορει να πει κανεις ότι ειναι αναξιόπιστος.

 

Αναφορικά με την ειδική ισχυ (121ps/lt στο GT, 100ps/lt στο TSi) δεν ειναι και η μεγαλυτερη που εχουμε δει... το ΤΤ ειχε 125ps/lt και το σημερινό S3 εχει 132.5ps/lt. Αρα στο σημείο που φαντάζομαι οτι επικεντρώνονται ή θα επρεπε να επικεντρώνονται οι φοβοι ειναι στο συνδυασμό του C με το T/C. Οι δυσκολίες στην αρμονική "συμβίωση" C και Τ/C αποθαρρυναν παλαιότερα αλλες εταιρείες στο να ασχοληθούν παραπανω και να εξελιξουν αυτου του τυπου τους κινητηρες. Εδω δε θα πρεπει να ξεχνατε οτι οταν, πχ η Lancia προσπαθουσε να συνδιασει C με T/C όλα ελεγχονταν μηχανικά. Οι μηχανικες λυσεις σιγουρα ειναι πιο αξιόπιστες και πιο απλες αλλά δεν μπορουν να εχουν την ιδια ακρίβεια που προσφερουν τα ηλεκτρονικά, στοιχείο απαραίτητο για τον συγκεκριμένο κινητηρα. Νομιζω πως τα ηλεκτρονικά πλεον ειναι αρκετα "ώριμα" ωστε να αποδειχθουν αξιόπιστα για τετοιες δουλείες

 

παντως δεν ειναι η πρωτη φορά που ο ομιλος (VAG) τολμα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας φίλοι, έχω καιρό να ποστάρω αν και διαβάζω το thread αρκετά συχνα...

Εγώ με 16.000 χλμ "ζόρικα" δέν έχω καταφέρει να το ... σπάσω το GT ακόμη :p

Η μόνη συντήρηση ήταν 200 gr λάδι στα 10.000 χλμ και αλλαγή στα 15.000...

Πράγματι είναι νωρίς ακόμη για να τίθενται θέματα αξιοπιστίας ακόμη και αν εμφανίζονται σποραδικά προβλήματα στους TSI, αφού σε κάθε αλυσίδα παραγωγής κάποια προϊόντα βγαίνουν ελλατωματικά, ακόμη και με αυστηρούς ελέγχους ποιότητας...

(edit..,να συμπληρώσω βέβαια ότι καθοριστικός είναι και ο αριθμός των TSI που κυκλοφορούν, οι συνθήκες χρήσης κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Άρη χωρίς να θέλω να φανώ κακός, εγώ γνωρίζω άτομα με tsi που έχουν εμφανίσει προβλήματα. Προσωπικά στα πλαίσια της καλής πίστης το θεωρώ φυσιολογικό στα πλαίσια της βιομηχανικής αστοχίας υλικού οπότε δεν θα κατακρίνω το tsi όσον αφορά την αξιοπιστία. Είναι αστείο όμως από την άλλη και πρόωρο να θεωρείς ότι εφόσον αυτοκίνητα καινούργια με 10.000km δεν έχουν εμφανίσει προβλήματα, ότι μια τέτοια σχετικά πολύπλοκη μηχανική υλοποίηση είναι αξιόπιστη, πόσο μάλλον σε σχετικό βάθος χρόνου.

Επιπλέον οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες μπαίνουν στην άκρη από τους Ευρωπαίους προς όφελος των μακροχρόνια δοκιμασμένων κινητήρων turbo. Πειράματα με κινητήρες τύπου tsi δεν κάνει κανείς, παρότι κάποιοι έπαιζαν με αυτά πριν τη vw, ενώ επιπλέον έχουμε όλοι μας δει δημοσιεύματα σχετικά με ενδεχόμενη απόσυρση τους. Μην μπερδευόμαστε κι ας περιμένουμε να δούμε τι θα πει ο χρόνος. ;)

 

 

να δούμε τώρα που πολλές εταιρείες βγάζουν παρόμοια μοτέρ (τούρμπο, λίγα κυβικά ,πολλά άλογα),

 

αν θα θεωρούνται με το "καλημέρα" αξιόπιστα ή αν θα πρέπει να το αποδείξουν :whistle: :whistle:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Aν μπορείς, παρακαλώ δώσε ένα link που να αφορά έστω και φήμη απόσυρσης.

 

Το γεγονός είναι ότι πλέον τουλάχιστον 1,6 και 2,0 FSI Golf ΔΕΝ παράγονται και τη θέση τους στην γκάμα έχουν τα TSI με ή χωρίς κομπρέσσορ.

Αυτό πιστευω τα λέει όλα στο πόσο πιστεύει και επενδύει η VW στο νέο κινητήρα.

 

Και η ίδια η VW δίνει τέλος στις φήμες κατάργησης του TSI. Και με τον καλύτερο τρόπο. Τοποθετεί ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του σε απαιτητικότερο όχημα (200 bhp από τον γνωστό 1,4): http://www.worldcarfans.com/news.cfm/country/gcf/newsID/2070628.004/volkswagen/new-vw-tiguan-first-pictures

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Πρώτο postarisma ever οπότε sorry αν είναι μακροσκελές.

 

Έχω το TSI Trendline εδώ και 1300Km και έχω εντυπωσιαστεί με το τράβηγμά του αλλά έχω μια ερώτηση όσον αφορά το κράτημα. Έχει κανείς παράπονα από την ανάρτηση?

Δεν το έχω ανοίξει ακόμα -προφανώς- αλλά το έχω πάει σε στροφιλίκι και το νιώθω πολύ μαλακό στις στροφές (δεν έχει την sport ανάρτηση).

Και το πιο ενοχλητικό: με άφημα του γκαζιού ή ακόμα χειρότερα τσίμπημα φρένου πανω στην στροφή έχει έντονη αντίδραση το πίσω μέρος. Δεν με πειράζει που γέρνει αλλά κυρίως ότι το νιώθω τρομερά νευρικό σε τέτοια μεταφορά βάρους. Το έχει παρατηρήσει κανείς ή στην sportline απλά δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο?

 

Σημείωση: Το προηγούμενο ομόσταυλο αυτοκίνητο (Seat Ibiza) είχε την ίδια ακριβώς συπεριφορά με τα μαμά αμορτισέρ η οποία εξαφανίστηκε με αλλαγή σε sport. Και όσο και αν ακούγεται περίεργο στις ίδιες ακριβώς ανοιχτές στροφές πέρναγα άνετος με +20Km.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Πρώτο postarisma ever οπότε sorry αν είναι μακροσκελές.

 

Έχω το TSI Trendline εδώ και 1300Km και έχω εντυπωσιαστεί με το τράβηγμά του αλλά έχω μια ερώτηση όσον αφορά το κράτημα. Έχει κανείς παράπονα από την ανάρτηση?

Δεν το έχω ανοίξει ακόμα -προφανώς- αλλά το έχω πάει σε στροφιλίκι και το νιώθω πολύ μαλακό στις στροφές (δεν έχει την sport ανάρτηση).

Και το πιο ενοχλητικό: με άφημα του γκαζιού ή ακόμα χειρότερα τσίμπημα φρένου πανω στην στροφή έχει έντονη αντίδραση το πίσω μέρος. Δεν με πειράζει που γέρνει αλλά κυρίως ότι το νιώθω τρομερά νευρικό σε τέτοια μεταφορά βάρους. Το έχει παρατηρήσει κανείς ή στην sportline απλά δεν υπάρχει τέτοιο φαινόμενο?

 

Σημείωση: Το προηγούμενο ομόσταυλο αυτοκίνητο (Seat Ibiza) είχε την ίδια ακριβώς συπεριφορά με τα μαμά αμορτισέρ η οποία εξαφανίστηκε με αλλαγή σε sport. Και όσο και αν ακούγεται περίεργο στις ίδιες ακριβώς ανοιχτές στροφές πέρναγα άνετος με +20Km.

 

Φίλε,

 

Aπό τις πρώτες δοκιμές που έκανα που έκανα με το Golf ήταν η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές.

 

Ο συνδιασμός Αναρτήσης/Αμαξώματος/ Ελαστικών στο SportLine δεν αφήνει περιθώριο για να παρουσιαστεί απώλεια ελέγχου και στις δικές μου δοκιμές δεν διαπίστωσα ότι ‘ελαφρώνει’ το πίσω μέρος.

 

Είτε με όλη την δύναμη του κινητήρα είτε με απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων και σε συνδιασμό με παίξιμο στο τιμόνι, το πέρασμα από κάθε είδους στροφή δικαίωσε την φήμη του GOLF για την ουδετερότητά του. Βέβαια εαν προσπαθήσεις παραπάνω θα έρθει και η υπερστροφία κλπ αλλά πάντα προοδευτικά και προβλέψιμα και όχι νευρικά.

 

Ετσι, πιστεύω ότι η διαφορά συμπεριφοράς με το Trendline προέρχεται από την ανάρτηση, την διάσταση ζάντας/ελαστικών και την κατά λίγα εκατοστά μικρότερη απόσταση από το έδαφος. Το δε αμάξωμα δεν ευθύνεται για νευρικότητα αφού και στην έκδοση GTi έχει δοκιμαστεί και έχει δήξει τα καλά χαρακτηριστηκά του (4τροχοί / Test πίστας Μεγάρων / 2006).

 

Πιστεύω ότι θα έχεις πολύ καλά αποτελέσματα εαν κάνεις και στο GOLF τα όσα έκανες και στο παλαιό σου αυτοκίνητο (Ibiza).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...