Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδια επανερχομια με το ιδιο ερωτημα. Ποσο παει μια πλακετα για glx 50αρι?

 

 

http://www.moto-rider.com/search-results.aspx?term=%C7%CB%C5%CA%D4%D1%CF%CD%C9%CA

 

Με 80 ευρω φαντασου βαζεις τακεκαβα:p

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

παιδια επανερχομια με το ιδιο ερωτημα. Ποσο παει μια πλακετα για glx 50αρι?

 

Aκου πηγαινε σε ενα μαγαζι που πουλαει ανταλακτικα και παρε μια ηλεκτρονικη με 5 ευρο για να δοκιμασεις...για να μην κλες τα λεφτα σου..παντως εμενα μου μηριζει πινια κατι τετοια μου εκανε και εμενα...

Τελικα το εφτιαχα το παπι αλλα κατεστρεψα και δευτερο εκκεντροφορο...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι αποδοση εχει το racing engine 150cc ? σε glx πανω. ποσα αλογα βγαζει και τι τελικες στα πόσα μετρα ?
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια εχω μια ερωτηση!Εχω τωρα το glx στα 52mm και θελω να του πειραξω λιγο το καρμπ αν γινεται.Το καρμπ (22 keihin) ηταν αρχικα πειραγμενο να δουλευει σε honda astrea (στα 50 χιλ δηλ) θελω να ξερω αν μπορω να το πειραξω για να δω αν γινεται καλυτερη αποδοση!.η καταναλωση δε με πειραζει..Επισης σημερα πηγα το παπι στο μαστορα για βαλβιδες τις ρυθμιζει (τελεια οπως παντα) αλλα τελικα ακουγοταν και ενας αλλος ηχος απ'το μοτερ και μου λεει οτι ακουγεται ελαχιστα η καμπανα,αλλα προβλημα δε προκειται να βγαλει απ' αυτο,εσεις τι λετε παιζει να μου βγαλει τιποτα;Να πω επισης οτι αυτη τη στιγμη το καρμπ ειναι ρυθμισμενο τελεια και ας ηταν για τα 50mm αν πειραχτει παιζει να μπερδευει να μπουκωνει κλπ;
Link to comment
Share on other sites

hello guys...

 

EIMAI KAINOYΓΙΟΣ ΣΤ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ..

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ Ν ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ GLX 56mm κ ν ΒΑΛΩ Τ ΕΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ TAKEGAWA R20

ΚΕΦΑΛΙ CDI

ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ 28αρι ΚΕΙΗΙΝ

ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ SHARK NIKASIL 56mm

ΠΙΣΤΟΝΙ ΑSSA 56 με 54 διαδρομι

ΣΤΡΟΦΑΛΟ Κ ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΑΚΕGAWA

SAZMAN 4ARI APO 90ARI...

K EΞΑΤΜΙΣΗ ΤΑΚΕGAWA..

 

ποια ειναι η γνώμη σας.?

εχετε ν προτεινεται κατι αλλο..?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...:):)

Link to comment
Share on other sites

Spyrakos16 καλωσόρισες στο forum του myPhone. Θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην χρησιμοποιείς κεφαλαία γράμματα καθώς μοιάζει σαν να φωνάζεις. Ευχαριστώ. :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά σ' το λέω για τα μελλοντικά ποστς. :)

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια εχω μια ερωτηση!Εχω τωρα το glx στα 52mm και θελω να του πειραξω λιγο το καρμπ αν γινεται.Το καρμπ (22 keihin) ηταν αρχικα πειραγμενο να δουλευει σε honda astrea (στα 50 χιλ δηλ) θελω να ξερω αν μπορω να το πειραξω για να δω αν γινεται καλυτερη αποδοση!.η καταναλωση δε με πειραζει..Επισης σημερα πηγα το παπι στο μαστορα για βαλβιδες τις ρυθμιζει (τελεια οπως παντα) αλλα τελικα ακουγοταν και ενας αλλος ηχος απ'το μοτερ και μου λεει οτι ακουγεται ελαχιστα η καμπανα,αλλα προβλημα δε προκειται να βγαλει απ' αυτο,εσεις τι λετε παιζει να μου βγαλει τιποτα;Να πω επισης οτι αυτη τη στιγμη το καρμπ ειναι ρυθμισμενο τελεια και ας ηταν για τα 50mm αν πειραχτει παιζει να μπερδευει να μπουκωνει κλπ;

 

Αν πειραξεις το καρμπιρατερ θα μπερδευει αν δεν ξερεις να το ρυθμιζεις η μπορει να μην μπερδευει αλλα να μην κανει καλη καυση...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

hello guys...

 

EIMAI KAINOYΓΙΟΣ ΣΤ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ..

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ Ν ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ GLX 56mm κ ν ΒΑΛΩ Τ ΕΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ TAKEGAWA R20

ΚΕΦΑΛΙ CDI

ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ 28αρι ΚΕΙΗΙΝ

ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ SHARK NIKASIL 56mm

ΠΙΣΤΟΝΙ ΑSSA 56 με 54 διαδρομι

ΣΤΡΟΦΑΛΟ Κ ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΑΚΕGAWA

SAZMAN 4ARI APO 90ARI...

K EΞΑΤΜΙΣΗ ΤΑΚΕGAWA..

 

ποια ειναι η γνώμη σας.?

 

 

εχετε ν προτεινεται κατι αλλο..?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...:):)

 

Φαίνεται ότι πας για πολλή δύναμη,οπότε βάλε ενισχυμένους δίσκους,ενισχυμένα ελατήρια καμπάνας και βαλβιδών και βάλε ηλεκτρονική aftermarket.Και το glx σου έχει 3αρι σασμάν?????

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eγω ειχα ενα 22 αρι και δουλευε αψογα...τωρα με ενα 24mm delorto οταν παω τερμα μπερδευει και δεν ανοιγει...θελω μικροτερο ζιγκλερ..αλλα τι νουμερο να βαλω;;

το μηχανακι ειναι 51mm με καλο εκκεντροφορο και εξατμιση...110 νομιζω πρεπει να θελει αλλα σε κατι ηλεκτρονικα καταστηματα εχω βρει μεχρι 98 για delorto..:worry:

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

hello guys...

 

EIMAI KAINOYΓΙΟΣ ΣΤ FORUM Κ ΘΕΛΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ..

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ Ν ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ GLX 56mm κ ν ΒΑΛΩ Τ ΕΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ TAKEGAWA R20

ΚΕΦΑΛΙ CDI

ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ 28αρι ΚΕΙΗΙΝ

ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ SHARK NIKASIL 56mm

ΠΙΣΤΟΝΙ ΑSSA 56 με 54 διαδρομι

ΣΤΡΟΦΑΛΟ Κ ΚΑΜΠΑΝΑ ΤΑΚΕGAWA

SAZMAN 4ARI APO 90ARI...

K EΞΑΤΜΙΣΗ ΤΑΚΕGAWA..

 

ποια ειναι η γνώμη σας.?

εχετε ν προτεινεται κατι αλλο..?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...:):)

 

καλυτερα βαλε και κυλινδρο και πιστονι aasa , φτιαξε καμια πιο λεπτη φλαντζα χειροποίητη για περισσοτερη συμπίεση {δεν πιστευω να κανει πανω απο 10-15 ευρω} και εξάτμιση καλυτερα να βάλεις protech ή sebring {καλυτερα protech}. τα αλλα που εχεις πει ειναι πολυ καλα .προσεξε την καμπανα . βαλε δισκους και σκληρα ελατηρια για να μην εχεις προβλημα με πατιναρισμα και φτιαξε τα γραναζια καταλοιλα για την αποσταση που θες εσυ να σπαει. α κανε και ροικη εξελιξη για να βγαλεις καλυτερη δυναμη. μετα μπορεις να βαλεις και ηλεκτρονικη takegawa {70 ευρώ} και κανενα μπουζι ιριδιου. με αυτην την κεφαλη θα βγει πολυ δυνατο . αντε καλό φτιαξιμο..............

Link to comment
Share on other sites

καλυτερα βαλε και κυλινδρο και πιστονι aasa , φτιαξε καμια πιο λεπτη φλαντζα χειροποίητη για περισσοτερη συμπίεση {δεν πιστευω να κανει πανω απο 10-15 ευρω} και εξάτμιση καλυτερα να βάλεις protech ή sebring {καλυτερα protech}. τα αλλα που εχεις πει ειναι πολυ καλα .προσεξε την καμπανα . βαλε δισκους και σκληρα ελατηρια για να μην εχεις προβλημα με πατιναρισμα και φτιαξε τα γραναζια καταλοιλα για την αποσταση που θες εσυ να σπαει. α κανε και ροικη εξελιξη για να βγαλεις καλυτερη δυναμη. μετα μπορεις να βαλεις και ηλεκτρονικη takegawa {70 ευρώ} και κανενα μπουζι ιριδιου. με αυτην την κεφαλη θα βγει πολυ δυνατο . αντε καλό φτιαξιμο..............

 

 

Γιατί να μην πάρει πομπέ πιστόνι από το να δώσει τόσα λευτά να πάρει μια φλάντζα??????Και στην κεφαλή κάνουμε άνοιγμα θυρίδων εισάγωγης-εξαγωγής,όχι ροική.Είναι τελειώς διαφορετική εργασία.Για μένα οι κύλινδροι της aasa δεν αξίζουν,καθώς κάνουν γύρω στο 70αρη,ενώ με τόσα λευτά πέρνεις πιστόνι aasa και κύλινδρο shark nicasil{ψευτονικασίλ βέβαια,αλλά καλύτερα από έναν απλό κύλινδρο:rolleyes:}

 

σ ευχαριστω φιλε..

 

ακμ μια ερωτιση...

 

σαζμαν ξερεις που μπορω ν βρω..?

 

 

Πάρε ολόκληρο μοτέρ astrea η glx 90 και χτύπα αριθμούς.Εγώ πάντως θα σου πρότεινα μοτέρ innova.{πολύ ανώτερο για βελτίωση}

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην πάρει πομπέ πιστόνι από το να δώσει τόσα λευτά να πάρει μια φλάντζα??????Και στην κεφαλή κάνουμε άνοιγμα θυρίδων εισάγωγης-εξαγωγής,όχι ροική.Είναι τελειώς διαφορετική εργασία.Για μένα οι κύλινδροι της aasa δεν αξίζουν,καθώς κάνουν γύρω στο 70αρη,ενώ με τόσα λευτά πέρνεις πιστόνι aasa και κύλινδρο shark nicasil{ψευτονικασίλ βέβαια,αλλά καλύτερα από έναν απλό κύλινδρο:rolleyes:}

 

 

 

 

Πάρε ολόκληρο μοτέρ astrea η glx 90 και χτύπα αριθμούς.Εγώ πάντως θα σου πρότεινα μοτέρ innova.{πολύ ανώτερο για βελτίωση}

 

γιατι αμα βαλει πομπε πιστονι με αυτον το στροφαλο θα βρησκει. και παλι ομως οτι συμπιεση φτανεις με φλαντζα δεν την φτανεις με πομπε και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο. για πες τις διαφορες στην ροικη εξελιξη απο τις εισαγωγες εξαγωγες αφου το παιζεις εξυπνος .

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εχετε καμια ιδεα για φτιαξημο του μοτερ μου(το φτιαχνω μονος μου)??:)

 

http://img42.imageshack.us/img42/9585/dsc00234tz.jpg

http://img297.imageshack.us/img297/8170/dsc00235cl.jpg

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

Ριξε ενα καθαρισματακι στα καρτερ.Μεσα στην λαδιλα ειναι.

 

εεε ναι το ξερω:lol: αυριο θα το καθαρισω με βενζινη για να το στιλω να μου το ανιξουν μεχρι 60mm αλλα θελω να μου δωσετε ιδεες το τι να βαλω πανο στο μοτερ:)

honda power;)
Link to comment
Share on other sites

γιατι αμα βαλει πομπε πιστονι με αυτον το στροφαλο θα βρησκει. και παλι ομως οτι συμπιεση φτανεις με φλαντζα δεν την φτανεις με πομπε και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο. για πες τις διαφορες στην ροικη εξελιξη απο τις εισαγωγες εξαγωγες αφου το παιζεις εξυπνος .

 

Ωραία άμα βρίσκει βάζει φλάντζα και δεν βρίσκει.Και με το πομπέ κερδίζεις συμπίεση εκεί που δεν μπορείς με την φλάντζα.Δηλαδή πες ότι βάζει λεπτές φλάντζες να ανέβει η συμπιέση ωραιά???Αλλά θέλει κι άλλη συμπίεση,γιατί θέλει κι άλλο γκάζι??Τι θα κάνει αφού δεν μπορεί να κατεβάσει την κεφαλή η να βάλει λεπτότερες φλάντζες????Θα βάλει πομπέ.:rolleyes:

 

Όση για την ροική κοίτα εδώ.Το άνοιγμα εισαγωγώς εξαγωγης είναι άλλο πράμα

http://lioliosracing.gr/main.php?id=101&lang=de

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ωραία άμα βρίσκει βάζει φλάντζα και δεν βρίσκει.Και με το πομπέ κερδίζεις συμπίεση εκεί που δεν μπορείς με την φλάντζα.Δηλαδή πες ότι βάζει λεπτές φλάντζες να ανέβει η συμπιέση ωραιά???Αλλά θέλει κι άλλη συμπίεση,γιατί θέλει κι άλλο γκάζι??Τι θα κάνει αφού δεν μπορεί να κατεβάσει την κεφαλή η να βάλει λεπτότερες φλάντζες????Θα βάλει πομπέ.:rolleyes:

 

Όση για την ροική κοίτα εδώ.Το άνοιγμα εισαγωγώς εξαγωγης είναι άλλο πράμα

http://lioliosracing.gr/main.php?id=101&lang=de

 

ρε φιλε ροική εξελιξη σημαινει ΑΝΟΙΓΜΑ ΘΥΡΙΔΩΝ ΚΕΦΑΛΗΣ. δηλαδη εισαγωγες εξαγωγες.

 

οποτε ρε μαγκες που καταληγουμε...?:):lol:

τι να κανω..?

 

κεφαλή cdi 65-80 ευρω

reprofile στον εκκεντροφορο για να δουλεψει καταλληλα 110-130 ευρω

ροικη εξελιξη 40-60 ευρω

λεπτοτερη ενυσχημενη φλαντζα 10-15 ευρω

καρμπυρατερ 29αρι keihin pwk και οχι pe 145-170 ευρω

κιλυνδρος shark 56 nikasil 40-60 ευρω

πιστονι πομπε Aasa 56 25-40 ευρω

στροφαλο Aasa 54 ή 56 110-130 ευρω {δεν αξιζει να δωσεις 350 ευρω για takegawa}

καμπανα takegawa κομπλε μαζι με δισκους και ελατηρια 80-100 ευρω

4αρι σασμαν astrea ή c90 μεταχειρισμενο 50-80 ευρω

εξατμιση protech 60-80 ευρω

ηλεκτρονικη takegawa 60-70 ευρω

καλο γραναζωμα και αλυσιδα για να σπαει εκει που θες 40-50 ευρω

Link to comment
Share on other sites

ρε φιλε ροική εξελιξη σημαινει ΑΝΟΙΓΜΑ ΘΥΡΙΔΩΝ ΚΕΦΑΛΗΣ. δηλαδη εισαγωγες εξαγωγες.

 

Παμε ξανα.Ροικη εξελιξη δεν σημαινει ανοιγμα θυριδων.Σημαινει λειανση των επιφανειων ετσι ωστε να αποφευγονται οι στροβολισμοι του μιγματος δηλαδη να πετυχουμε τον σωστο αριθμο Reynold.Στα μαστορια της γειτονιας ειναι αυτο που λεμε γυαλισμα εισαγωγης-εξαγωγης.

Link to comment
Share on other sites

Παμε ξανα.Ροικη εξελιξη δεν σημαινει ανοιγμα θυριδων.Σημαινει λειανση των επιφανειων ετσι ωστε να αποφευγονται οι στροβολισμοι του μιγματος δηλαδη να πετυχουμε τον σωστο αριθμο Reynold.Στα μαστορια της γειτονιας ειναι αυτο που λεμε γυαλισμα εισαγωγης-εξαγωγης.

 

:up:

Επισης ο ορος θυριδες ειναι για τους 2 χρονους κινητηρες για τα ανοιγματα στα τοιχωματα των κυλινδρων τους (εισαγωγης & εξαγωγης).Ο σωστος ορος για τους 4 χρονους κινητηρες ειναι αυλοι (εισαγωγης & εξαγωγης). :)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Παμε ξανα.Ροικη εξελιξη δεν σημαινει ανοιγμα θυριδων.Σημαινει λειανση των επιφανειων ετσι ωστε να αποφευγονται οι στροβολισμοι του μιγματος δηλαδη να πετυχουμε τον σωστο αριθμο Reynold.Στα μαστορια της γειτονιας ειναι αυτο που λεμε γυαλισμα εισαγωγης-εξαγωγης.

 

+να πω οτι δεν πρεπει να γινει τελιεως λυω γιατι δεν θα υπαρχουν στροβιλισμοι και δεν θα γινει η αναμειξη βενζινη αερα σωστα και ουτε σωστη καυση..θελει προσοχη το θεμα και μελετη πολυ...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...