Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυστηχως ακομα περιμενω . Kanellos δεν ξερω ποιο ανταλακτικο περιμενουνε ακριβως αλλα το πηγα να μου αλλαξουνε το κλασσικο προβλημε με τον φακο που γρατζουνουσε και ειχε ενα προβληματακι η οθονη. Τα νευρα μου παει εναμιση μηνα χωρις το κινητο μου :(
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τελικα σημερα το παρελαβα μου αλλαξανε το b cover για την καμερα αλλα δεν ασχοληθηκανε με την οθονη δεν το δινω τωρα να οργανωθει η κατασταση με το σερβις και μετα βαρεθηκα εναμιση μηνα χωρις το κινητο μου. Δεν ειναι σοβαρο προβλημα με την οθονη αλλα ειναι κατι που φαινεται οχι πολυ αλλα αρκετα το προβλημα με καποια σκοτεινα χρωματα στην πανω δεξια της οθονης.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας είναι η δεύτερη φορά που έχω πρόβλημα με τα καταστήματα της Nokia & συγκεκριμένα μου έκλεψαν το Ν79 και θέλησα να κάνω ένα παλιό τηλέφωνο το 6280 που είχα, έχει πρόβλημα με την οθόνη δεν ανάβει θέλει την καλώδιο ταινία, μου ζήτησαν 40€ να το κάνουν, εγώ τους ζήτησα να αγοράσω την καλώδιο ταινία αφού μπορώ να το κάνω & μόνος μου, εδώ αρχίζει η ιστορία με τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα της Nokia, έχουν μάθει το ποίημα ότι πολιτική της Nokia είναι να μην δίνει ανταλλακτικά σε πελάτες, ενώ αυτό δεν ισχύει και το ξεπέρασα παλαιότερα επικοινωνώντας με τα κεντρικά της Αθήνας, αυτή την φορά θέλησα να λύσω το πρόβλημα στην Θεσσαλονίκη επικοινώνησα με την Nokia στης 17/3/2010 στην αρχή μου είπαν & αυτή ότι πολιτική της Nokia είναι να μην δίνει ανταλλακτικά σε πελάτες, & όταν τα πήρα και άρχισα να φωνάζω ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει & ενώ ζήτησα κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω δίνοντας τους όλα μου τα στοιχεία για μιλάμε πλέον επώνυμα κράτησε η κοπέλα το τηλέφωνο μου για να επικοινωνήσουν μαζί μου, ακόμη περιμένω.

 

 

Έχω στείλει E-mail στο club Nokia και η απάντηση είναι ,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε μόνο τεχνικό τμήμα υποστήριξης λογισμικού και για αυτό τον λόγο δεν έχουμε πρόσβαση και σχέση με την διαδικασία επισκευής συσκευών στην Ελλάδα.

Αφού η Alpha Copy πλέων δεν συνεργάζεται με την Nokia ως επίσημος εκπρόσωπος της εταιρίας σε θέματα επισκευή και αγορά, αν το πρόβλημά σας είναι σχετικά με τα σέρβις, θα σας προτείναμε να απευθυνθείτε στο κατάστημα από το οποίο έχετε αγοράσει το προϊόν ή σε κάποιο από τα καταστήματα του παροχέα κινητής τηλεφωνίας σας.

Για κάθε άλλο πρόβλημα ή ερώτηση, παρακαλώ επικοινωνείτε με εμάς.

Με εκτίμηση

Nokia Care

 

Τώρα στέλνω E-mail στην Nokia με τα σχετικά θα σας ενημερώσω για την απάντηση που θα πάρω.

 

Δικά σας τα σχόλια.

Edited by impreza_sti
Άσκοπη χρήση των δυνατοτήτων μορφοποίησης
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όταν δίνουμε μία συσκευή για επισκευή κανονικά δεν πρέπει να δίνουν μία αξιόλογη συσκευή ώστε να μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας?

Έδωσα σήμερα το κινητό μου λόγω προβλήματος στην κάμερα και τους ρώτησα μήπως δίνουν άλλη συσκευή μέχρι να πάρω την δική μου πίσω.. αλλά μου είπαν ότι δεν είχαν αυτή τη στιγμή!

Link to comment
Share on other sites

Όταν δίνουμε μία συσκευή για επισκευή κανονικά δεν πρέπει να δίνουν μία αξιόλογη συσκευή ώστε να μπορούμε να κάνουμε την δουλειά μας?

Έδωσα σήμερα το κινητό μου λόγω προβλήματος στην κάμερα και τους ρώτησα μήπως δίνουν άλλη συσκευή μέχρι να πάρω την δική μου πίσω.. αλλά μου είπαν ότι δεν είχαν αυτή τη στιγμή!

Οχι δεν είναι κανένας υποχρεωμένος. Αυτό είναι λόγω μάρκετινγκ αν κάποιος θέλει να το κάνει για να καλοπιάνει πελάτες.

Προφανώς έτσι έμαθαν όλοι και νομίζουν οτι θα πάρουν αντικατάσταση απο οποιοδήποτε μαγαζί.

 

Απ την άλλη έχει και μια λογική, αν σου κρατήσουν 2-3 μήνες τηλέφωνο είναι καλό να σου δίνουν αντικατάσταση:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ανφερόμενος στο μήνυμα του χρήστη jnen και στην απορία του γιατί δεν πουλάνε αντ/κα τα Νοκια μαγαζια εχω να του θυμισω οτι ειναι ιδιωτικες επιχειρήσεις και κανεις δεν μπορει να τους επιβάλλει το τι θα πουλήσουν. Εξάλλου καμία αντ/πεια δεν τον κάνει (πήγα εγω και στην sony ericsson).

Το θέμα όμως δεν λήγει εδω καθότι αντ/κα μπορείς να βρείς εύκολα αν το ψάξεις λίγο στο ίντερνετ ή αν έχεις κάποιο γνωστό. Μπορείς να βρείς και original και imitation αντ/κα.

ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Pocophone F1 // iPhone X // Nokia N9 64GB

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν είναι κανένας υποχρεωμένος. Αυτό είναι λόγω μάρκετινγκ αν κάποιος θέλει να το κάνει για να καλοπιάνει πελάτες.

Προφανώς έτσι έμαθαν όλοι και νομίζουν οτι θα πάρουν αντικατάσταση απο οποιοδήποτε μαγαζί.

 

Απ την άλλη έχει και μια λογική, αν σου κρατήσουν 2-3 μήνες τηλέφωνο είναι καλό να σου δίνουν αντικατάσταση:lol::lol:

 

Για εντός εγγύησης βλάβη θα έπρεπε να δίνουν έστω και για μια μέρα.. ειδικά από τη νοκια που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Για εντός εγγύησης βλάβη θα έπρεπε να δίνουν έστω και για μια μέρα.. ειδικά από τη νοκια που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες.

Φυσικά και θα έπρεπε.

Πάντως, αν η συσκευή είχε αγοραστεί από wind , αν θυμάμαι καλά ακολουθούν μια διαφορετική πολιτική, παρέχοντάς σου εγγύηση εφ΄ όρου ζωής και κάτι τέτοια.

Αν σε αφορά, ψάξε το λίγο.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το αγόρασα από το nokia shop της Ξάνθης που είναι τελείως αναξιόπιστο για μένα.. και τώρα αναγκάστικα να τους το δώσω να μου το φτιάξουν.
Link to comment
Share on other sites

Για εντός εγγύησης βλάβη θα έπρεπε να δίνουν έστω και για μια μέρα.. ειδικά από τη νοκια που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες.

 

Σε αυτήν την περίπτωση συμφωνώ απόλυτα. Εδω αντιπροσωπείες αυτοκινήτων έχουν ένα σωρό αυτοκίνητα αντικατάστασης. Εξάλλου, το πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε απο εμένα ή απο την χρήση οπότε ο κατασκευαστής και κατ'επέκταση ο εξουσιοδοτημένος αντιπροσωπός του πρέπει να με εξυπηρετήση.

ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ

Pocophone F1 // iPhone X // Nokia N9 64GB

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα...τελικα με το σερβις της νοκια τι εχει γινει ?αν χαλασει που το παμε για σερβις πλεον(θελω να πω ποιο ειναι το/τα επισημο/α service points στη θεση της alpha copy)????Επισης αφου υποτιθεται πως εφυγε η αλφα κοπυ απο το σερβις και την εισαγωγη συσκευων νοκια γιατι καποια service points alpha copy/nokia παραμενουν ανοικτα (π.χ nokia store Περιστεριου και αλλα) ενω παραλληλα δεχονται κανονικα συσκευες για σερβις?ευχαριστω προκαταβολικα
Link to comment
Share on other sites

Το nokia της Πατησιών σήμερα άλλαξε ταμπέλες...το alpha copy έφυγε και εγίνε NOKIA CARE! Οι υπάλληλοι παραμένουν οι ίδιοι!
Link to comment
Share on other sites

Αν η πλακέτα έχει υγρασία πώς μπορούμε να την καθαρίσουμε μόνοι μας?

Πήγα το κινητό μου στη nokia λόγω προβλήματος στην κάμερα και μου είπαν ότι έχει υγρασία η δεξιά μεριά της πλακέτας. Και μια άλλη φορά που το είχα πάει επειδή είχε πρόβλημα ένα πλήκτρο πάλι υγρασία μου είχαν πει. Αν είναι δυνατόν! Δεν έχει πέσει ούτε μία σταγόνα νερό στο κινητό.

Σκέφτομαι αύριο το απόγευμα να πάω να μου δείξουν την υγρασία..

Link to comment
Share on other sites

γεια χαρα...τελικα με το σερβις της νοκια τι εχει γινει ?αν χαλασει που το παμε για σερβις πλεον(θελω να πω ποιο ειναι το/τα επισημο/α service points στη θεση της alpha copy)????Επισης αφου υποτιθεται πως εφυγε η αλφα κοπυ απο το σερβις και την εισαγωγη συσκευων νοκια γιατι καποια service points alpha copy/nokia παραμενουν ανοικτα (π.χ nokia store Περιστεριου και αλλα) ενω παραλληλα δεχονται κανονικα συσκευες για σερβις?ευχαριστω προκαταβολικα

 

Ορισμενα nokia store εκαναν συμφωνια με την Nokia γι'αυτο και λειτουργουν ακομα.

 

Αν η πλακέτα έχει υγρασία πώς μπορούμε να την καθαρίσουμε μόνοι μας?

Πήγα το κινητό μου στη nokia λόγω προβλήματος στην κάμερα και μου είπαν ότι έχει υγρασία η δεξιά μεριά της πλακέτας. Και μια άλλη φορά που το είχα πάει επειδή είχε πρόβλημα ένα πλήκτρο πάλι υγρασία μου είχαν πει. Αν είναι δυνατόν! Δεν έχει πέσει ούτε μία σταγόνα νερό στο κινητό.

Σκέφτομαι αύριο το απόγευμα να πάω να μου δείξουν την υγρασία..

 

Υπαρχουν καποια καθαριστικα στην αγορα αλλα μην περιμενεις και πολλα.

 

Οταν λενε υγρασια δεν χρειαζεται να εχει πεσει το τηλεφωνο στη θαλασσα,μια σταγονα αρκει για να κανει ζημια.

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα-Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη σε υπάρχον μήνυμα πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"
Link to comment
Share on other sites

Αν η πλακέτα έχει υγρασία πώς μπορούμε να την καθαρίσουμε μόνοι μας?

Πήγα το κινητό μου στη nokia λόγω προβλήματος στην κάμερα και μου είπαν ότι έχει υγρασία η δεξιά μεριά της πλακέτας. Και μια άλλη φορά που το είχα πάει επειδή είχε πρόβλημα ένα πλήκτρο πάλι υγρασία μου είχαν πει. Αν είναι δυνατόν! Δεν έχει πέσει ούτε μία σταγόνα νερό στο κινητό.

Σκέφτομαι αύριο το απόγευμα να πάω να μου δείξουν την υγρασία..

Γνωστό κόλπο, το χρησιμοποιούν πολύ συχνά, ιδίως όταν το κινητό είναι εντός εγγύησης. Και είναι κάτι που εσύ δεν μπορείς να αντικορούσεις. Από τα παπατζιλίκια της Alpha Copy.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα και μου έδειξαν τα υγρά στην πλακέτα.. κάτι ψιλά πράγματα στην άκρη στο αριστερό ηχείο κι από κάτω. Βέβαια δεν ήξεραν να μου απαντήσουν σε τίποτα, για το αν με τον καθαρισμό των υγρών θα είναι οκ μετά και το πόσο θα στοιχίσει. Υποτίθεται ότι το είχε αναλάβει το "αφεντικό" του καταστήματος και έλειπε εκείνη την ώρα. Το έχουν μία βδομάδα κι ακόμα δεν έχουν κάνει τίποτα.

 

Μήπως γνωρίζει κανείς πόσο μπορεί να στοιχίσει ο καθαρισμός των υγρών στο περίπου (από πόσο μέχρι πόσο)?

Link to comment
Share on other sites

Πριν 3 μήνες περίπου πήρα ένα Nokia 5530 Xpressmusic. Μετά από ένα μήνα δεν φόρτιζε οπότε αποφάσισα να το πάω στο μαγαζί που το αγόρασα.

Μου είπαν πως σε λίγες μέρες θα είναι έτοιμο και ετσι φάση. Μετά από δέκα μέρες με παίρνουν τηλέφωνο υποστρίζοντας πως το τηλέφωνο μου είχε υγρασία και πως το στεγνώνουν(wtf).. φυσικά και υποστήριξα πως δεν έριξα πάνω του νερού και μου είπαν πως το φτιάχνουν. Αφού δεν με είχαν πάρει τηλέφωνο για 20 μέρες περίπου τους πήρα εγώ και μου είπαν οτι η alphacopy έκλεισε και ότι έχουνε προβλήματα και πως το στέλνουν στην Γερμανία να αλλάξουν πλακέτα. 1 μήνα μετά ακόμα το περιμένω χωρίς κανένα νέο ενώ υποστήριξαν ότι από την Γερμανία θα είναι πίσω σε 10 μέρες.

:mad:

κανένας που να είχε κάτι παρόμοιο ή είμαι ο μόνος γκαντέμης ;

 

p.s δεν έριξα νερό οπότε δεν καταλαβαίνω αυτήν την ηλίθια υγρασία που μου λένε και επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το στέγνωναν 20 μέρες ούτε λίμνη να ήταν

Edited by anemoz
Link to comment
Share on other sites

+ δεν φτάνει που το πλήρωσα 250 ευρώ αντί για 220 που το είχε σε άλλα μαγαζιά αλλά όταν τους ρώτησα για την τιμή μου είπαν πως αυτό το 5530 είναι το αυθεντικό και πως τα άλλα είναι απο την Κίνα(αυτά που πουλάνε τα multirama π.χ ) και πως επειδή είναι αυθεντικό άμα χαλάσει δεν θα χάσω επαφές , αρχεία και έτσι.
Link to comment
Share on other sites

+ δεν φτάνει που το πλήρωσα 250 ευρώ αντί για 220 που το είχε σε άλλα μαγαζιά αλλά όταν τους ρώτησα για την τιμή μου είπαν πως αυτό το 5530 είναι το αυθεντικό και πως τα άλλα είναι απο την Κίνα(αυτά που πουλάνε τα multirama π.χ ) και πως επειδή είναι αυθεντικό άμα χαλάσει δεν θα χάσω επαφές , αρχεία και έτσι.

 

:lol::lol::lol: δεν ισχυει κατι τετοιο και τα τηλεφωνα δεν πανε Γερμανια αλλα Ουγγαρια. Η μοναδικη εταιρια που εχει εξουσιοδοτηση να τα στειλει ειναι η Arvato teleservice και ο λογος που τα στελνει ειναι οτι εδω οι τεχνικοι ειναι ..:X

Edited by stendor
Αφαιρέθηκαν οι άσεμνες εκφράσεις από το μήνυμα. Θα σε παρακαλούσα στο μέλλον να αποφεύγεις τέτοιου είδους εκφράσεις.
Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol: δεν ισχυει κατι τετοιο και τα τηλεφωνα δεν πανε Γερμανια αλλα Ουγγαρια. Η μοναδικη εταιρια που εχει εξουσιοδοτηση να τα στειλει ειναι η Arvato teleservice και ο λογος που τα στελνει ειναι οτι εδω οι τεχνικοι ειναι ..:X

 

εμένα πάντως με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πάει Γερμανία (??) αλλά anyway σήμερα με πήραν τηλέφωνο και το πήρα πίσω(finally μετά από 10 αιώνες waiting.):D

Edited by stendor
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χρειάζομαι βοήθεια...έχουμε και λέμε, πριν λίγες μέρες έκανα μ@κ@κία και ράγισα την οθόνη μου(όχι το πλαστικό κάλυμα, διευκρινίζω) μιλώντας με ένα κατάστημα μου είπαν πως το ανταλλακτικό δηλαδή μία καινούργια οθόνη στοιχίζει 65 ευρώ οπότε να υποθέσω πως θα υπάρχει έξτρα χρέωση για τα εργατικά την οποία δεν γνωρίζω. Έκανα και μία ερώτηση στον Γερμανό και που είπαν πως η όλη διαδικασία θα στοιχίσει 55 ευρώ αλλά θα είμαι για 15 μέρες χωρίς κινητό. Έχω κάποιες απορίες και αν μπορείτε σας παρακαλώ να με διαφωτίσετε:

 

1ον Να πάω Γερμανό ή Νόκια

2ον Πώς μπορώ να ξέρω ότι μου βάζουν γνήσια νόκια οθόνη ή καμία πατάτα

3ον Αν γνωρίζεται κάποιο αξιόπιστο service Nokia στην Θεσσαλονίκη(δίνω μεγάλη σημασία σ' αυτό γιατί δεν θέλω να το πάρω σε χειρότερη κατάσταση απ' ότι το έδωσα και να γίνει καλή δουλειά)

4ον Βρήκα την οθόνη από το internet 32 ευρώ...να τηνπαραγγείλω και να την βάλω εγώ(υπάρχει ένα θέμα, η μαμίσια οθόνη είναι κολλημένη με κάποιο είδος κόλλας και βγαίνει πολύ δύσκολα, σε περίπτωση που την βγάλω δεν ξέρω πως να στερεώσω αυτήν που βάζω)

 

Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη εάν κούρασα...............

Edited by koser
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέσα στο χαμό της ερήμου (γιατί μόνο "ερημική" μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει την υποστήριξη της Alpha Copy) υπάρχουν και οι οάσεις.

 

Εγώ πήγα το πολλάκις προβληματικό μου 8600 στο Nokia Care στους Αμπελόκηπους και "καθάρισα" μέσα σε 2 ημέρες. Ο Αλέξανδρος εκεί ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του και είναι τουλάχιστον άριστος επαγγελματίας... Ουδεμία σχέση έχω με τον κύριο απλά είμαι ένας οικανοποιημένος πελάτης και τον ευχαριστώ. Ίσως αυτό το post να βοηθήσει πολλούς.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας,

Θα ξεκινησω λεγοντας πως εργαζομαι εδω και χρονια σε ενα NOKIA (Club,store,Care) και ξερω πολυ καλα πως ειναι τα πραγματα και πως λειτουργουν. Ξερω τα τραγικα λαθη της Alpha Copy και ξερω και την νεα αρχη που γινετε τωρα στην οποια ειμαι και μελος... Δεν θα κανω διαφημιση λεγοντας σε ποιο καταστημα εργαζομαι για να ερθει κοσμος. Απλα θα προσπαθησω να ξεκαθαρησω λιγο την εικονα γιατι σε καποια πραγματα δεν ειναι ακριβως οπως τα λετε.

Καταρχην, επι εποχης Alpha Copy η αληθεια ειναι πως τα πραγματα ηταν αρκετα χαλια. Υποστηριξη δεν ειχαμε ιδιαιτερη και στο 99% βασιζομασταν απο μονοι μας στις δικες μας δυναμεις. Οταν ενα κινητο επρεπε να παει στα "κεντρικα" τοτε κατα 50% ή δεν θα επισκευαζοταν ή θα καταληγαμε να εχουμε προβλημα με τον πελατη. Οι διαδικασιες ηταν ολες πιο αργες και σε πολλα πραγματα οπως αντικαταστασεις αξεσουαρ, η ενημερωση μας ηταν μηδαμινη. Ευτυχως στο καταστημα που δουλευω ο τεχνικος ειναι απιστευτα επαγγελματιας και καλος στην δουλεια του πραγμα που βοηθουσε πολυ εκεινες τις εποχες να προσπερναμε καταστασεις και να προχωραμε.

Σιγουρα υπηρχαν (ισως και υπαρχουν) καταστηματα τα οποια δεν θα επρεπε να λεγονται ποτε ΝΟΚΙΑ γιατι ειναι ανειδικευτοι και δεν εχουν ιχνος επαγγελματισμου. Αν πεσατε σε τετοιες περιπτωσεις τοτε εχετε απολυτα δικαιο και φωναζετε και σε αυτο ειμαι μαζι σας. Αλλα αυτο δεν ειναι και λογος να παρει η μπαλα ολα τα αλλα NOKIA Care.

Τελος, θα ηθελα να κανω 2 παρατηρησεις και να τελειωσω γιατι πιστευω πως ηδη σας εχω κουρασει. Πρωτον, θα ηθελα πριν παει καποιος απο εσας το κινητο του σε καποιο καταστημα NOKIA να επισκευτει την ιστοσελιδα http://www.nokia.gr και να δει ποιο ειναι το κοντινοτερο καταστημα σε αυτον και για δικη του καλυτερη εξυπηρετηση να μην το παει σε Γερμανο,WIND,Vodafone λογω μεγαλυτερης καθυστερησης για τον ιδιο (στο καταστημα που εργαζομαι πανω απο μια μερα δεν μενει ενα κινητο εκτος εξαιρεσεων με επισκευες που χρηζουν περισσοτερο χρονο ή μεγαλυτερο επιπεδο Service αρα και αποστελονται στην Arvato Service). Επισης μεγαλη προσοχη να δινετε οχι μονο στο αν απ'εξω λεει ΝΟΚΙΑ αλλα και στο αν ειναι πραγματι ενα απο τα 50 πλεον σχεδον καταστηματα που εχουν μεινει μετα την απομακρυνση της Alpha Copy απο το Service της NOKIA. (υπαρχουν ακομα καταστημα με την ταμπελα ΝΟΚΙΑ αλλα δεν ειναι ΝΟΚΙΑ Care). Το δευτερο που θα ηθελα να πω ειναι πως τωρα, μερα με την μερα τα πραγματα βελτιωνονται και σε συντομο χρονικο διαστημα θα μπορουμε να λειτουργησουμε αψογα και με κυριο γνωμονα την εξυπηρετηση του πελατη. Οποτε θα ηθελα να σας προτεινω να δωσετε μια δευτερη ευκαιρια στα καταστηματα που ισως να σας απογοητευσαν στο παρελθον γιατι ισως πολυ απλα να μην μπορουσαν να κανουν κατι περισσοτερο για εσας.

Καλη συνεχεια και οποιαδηποτε ερωτηση θα ημουν διαθεσιμος να την απαντησω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλη την παρέα. Θα ήθελα τη γνώμη σας. Έχω αγοράσει μια μαύρη πρόσοψη από το ebay για το Ν82 μου και θα ήθελα να μου προτείνετε στο κέντρο της Αθήνας αν είναι δυνατόν ένα Nokia service ή κάπου αλλού για να μου την αλλάξουν. Ευχαριστώ
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας,

Θα ξεκινησω λεγοντας.....

Καλη συνεχεια και οποιαδηποτε ερωτηση θα ημουν διαθεσιμος να την απαντησω.

 

Ότι και να λες το "service" της nokia δεν βλέπω να βελτιώνεται. Είχα πάει το Ν81 μου στο nokia shop της Ξάνθης επειδή είχε πρόβλημα στην κάμερα όπου βρήκαν υγρά στην πλακέτα. Φυσικά ποτέ δεν έπεσε νερό στο κινητό.. ίσως απλά από υδρατμούς να πήρε λίγη υγρασία. Το είχαν μία βδομάδα εκεί ώσπου τελικά το έστειλαν στα κεντρικά για service. Περίμενα άλλες 10 μέρες, τους πήρα τηλ και μου είπαν ότι το κόστος επιδιόρθωσης είναι 369 ευρώ και γίνεται αναβάθμιση από Ν81 σε Ν86! Αν είναι δυνατόν.. Αυτό δεν είναι επιδιόρθωση συσκευής, αλλά αγορά νέας. Πόσο σοβαρό μπορεί να είναι το service τους όταν λένε τέτοια πράγματα!? Εκτός από αυτό έπαιρνα εγώ συνέχεια τηλ να μάθω τί γίνεται με το κινητό μου μιας και αυτοί δεν έπαιρναν ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...