Jump to content

Vodafone - Υπερχρέωση και διακοπή συμβολαίου


chris2004
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

 

Τις πρώτες μέρες της καραντίνας αναγκάστηκα να χρησιμοποιώ Internet απο το κινητό. Παράλληλα συνδεόμουν και με κάποιο WiFi που μου είχε δώσει προσωρινά γείτονας. Φαίνεται ότι κάποιες στιγμές είχα αποσυνδέσεις και το γυρνούσε στο 4g, όπου με χρέωνε αυτόματα 7€/200mb.

Δεν το πήρα χαμπάρι και ο λογαριασμός πήγε γύρω στα 300 ευρώ.

 

Αφού τους κάλεσα και εξήγησα τι συνέβη, και ότι θα μπορούσαν να κάνουν μια έκπτωση αφού ούτως η άλλως τις άλλες μέρες έδωσαν 20GB δώρο μου το αρνούνται.

Λέω μετά θα ζητήσω διακοπή συμβολαίου να αλλάξω εταιρεία, μου το αρνούνται αυτό. Δηλαδή δεν θα έχω υπηρεσίες και το πάγιο θα τρέχει με λίγα λόγια.

 

Τι μπορώ να κάνω, να προχωρήσω σε έγγραφο αίτημα και μετά καταγγελία ΕΕΤΤ;

Link to comment
Share on other sites

Κάνε φορητότητα και θα πληρώσεις ότι χρωστάς + το πέναλτι.

Πλήρωσε να μην χρωστάς με διακανονισμό, ώστε να ξεκινήσει η φορητότητα και ελπίζεις να σε καλέσουν για αντιπροσφορα και στο παζάρι να κερδίσεις κάτι.

Εννοείται ότι θα κάνεις έγγραφο παράπονο γιατί στην καταγγελία στην εεττ απαιτείται η αλληλογραφία με τον πάροχο.

Και μετατροπή σε καρτοκινητό.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω τι καταγγελία θα κάνεις στην εεττ.

Γιατί σίγουρα σου έστειλε sms όταν πλησίασες το όριο.

Τώρα αν δεν το είδες αν αν αν δε νομίζω να την ενδιαφέρει. Είναι κάτι που χρησιμοποίησες.

Άρα πρέπει να το πληρώσεις.

 

Παντός ξέρω περιπτώσεις που αφήσανε απλήρωτους δυο τρεις λογαριασμούς και από μόνη της έκανε

«κουρεμα»και διακανονισμό.

Edited by x700
Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά; να πληρώσει 300€ για data? Εγώ θα τους ζητούσα και ένα μήνα δώρο επειδή αναγκάστηκα να ασχοληθώ περισσότερο με το ζήτημα πλάκα κάνουμε; :confused:
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπαμε να πληρώσει, είπαμε ότι χρειάζεται τακτική για να μην πληρώσει, γιατί είναι σκούρα τα πράγματα.
Link to comment
Share on other sites

Να καταγγειλεις τι ακριβως στην Εεττ ?

Οτι το wifi του γειτονα εκανε αποσυνδεσεις και ετσι εμπαινε το 4g ? Και φταιει ο παροχος σου για αυτο? Δεν καταλαβαινω τι θελεις να καταγγειλεις.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Με κόστος 72 ευρώ/γίγα, έπρεπε να ήσουν προσεκτικότερος. Σε ειδοποίησαν με περισσότερο από μια φορά πως ξεπέρασες το όριο.

Δε νομίζω πως μπορείς να τους κατηγορήσεις βάσιμα. Διακανονισμός.

:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά; να πληρώσει 300€ για data? Εγώ θα τους ζητούσα και ένα μήνα δώρο επειδή αναγκάστηκα να ασχοληθώ περισσότερο με το ζήτημα πλάκα κάνουμε; :confused:

 

Το ποσό πρέπει να πληρωθεί στο ακέραιο, μιας και δεν υπάρχει τίποτα το παράνομο με τη χρέωση. Αν εμείς είμαστε απρόσεκτοι, δεν φταίει σε καμία περίπτωση η εκάστοτε εταιρεία.

 

Άρα τι ακριβώς θα καταγγείλει; Ας σοβαρευτούμε λίγο σε αυτή τη χώρα.

 

Από την άλλη τα λάθη είναι ανθρώπινα, οπότε θεωρώ ότι μπορεί να κάνει διακανονισμό του ποσού.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Για να έχει πάει ο λογαριασμός 300 ευρώ σημαίνει ότι σου στείλαν ένα κάρο μηνύματα, έτσι κανουν στην κατανάλωση data. Επίσης έχεις εσύ την ευθύνη ρυθμίσεων της συσκευής, λογικά έχεις wifi assist ενεργό. Δε φταίει η Vodafone για αυτά και ακόμα και καταγγελία να κάνεις θα φας μάλλον άκυρο, οπότε κάνε διακανονισμό καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Τις πρώτες μέρες της καραντίνας αναγκάστηκα να χρησιμοποιώ Internet απο το κινητό. Παράλληλα συνδεόμουν και με κάποιο WiFi που μου είχε δώσει προσωρινά γείτονας. Φαίνεται ότι κάποιες στιγμές είχα αποσυνδέσεις και το γυρνούσε στο 4g, όπου με χρέωνε αυτόματα 7€/200mb.

Δεν το πήρα χαμπάρι και ο λογαριασμός πήγε γύρω στα 300 ευρώ.

 

Αφού τους κάλεσα και εξήγησα τι συνέβη, και ότι θα μπορούσαν να κάνουν μια έκπτωση αφού ούτως η άλλως τις άλλες μέρες έδωσαν 20GB δώρο μου το αρνούνται.

Λέω μετά θα ζητήσω διακοπή συμβολαίου να αλλάξω εταιρεία, μου το αρνούνται αυτό. Δηλαδή δεν θα έχω υπηρεσίες και το πάγιο θα τρέχει με λίγα λόγια.

 

Τι μπορώ να κάνω, να προχωρήσω σε έγγραφο αίτημα και μετά καταγγελία ΕΕΤΤ;

 

Να κανεις καταγγελια σε τι; Επειδή φέσωσες εσύ το κινητό τι φταίει η εταιρεία;

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αντίστοιχη περίπτωση πριν 4 χρόνια. είχε δώσει η Cosmote δωρεάν data σε 4ήμερο. Κάπου στις 11 το βράδυ θυμήθηκα να κατεβάσω μια ταινία των 4GB. Ευκολάκι μιας και οι ταχύτητες θα την κατέβαζαν σε 20 λεπτά το πολύ. Δυστυχώς για εμένα κοιμήθηκα κατά τις 11.30 και όταν ξύπνησα δεν κατάλαβα. το κινητό είχε κολλήσει και η ταινία κατέβηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις 12.... Κάπου το πρωι κατά τις 7.40 ήρθε σε μήνυμα ότι τελείωσαν τα GB. Είδα την ταινία που είχε ημερομηνία δημιουργίας στις 7 το πρωι. πήρα πρέφα τι ακριβώς είχε γίνει... Και περίμενα το λογαριασμό. Μου ήρθε 180 ευρώ σε δεδομένα. Εντάξει είπα έκανα τη κουτσουκέλα. Υπόψη το μήνυμα ήρθε κατόπιν εορτής. Τους πήρα τηλέφωνο. Τίποτα! ανένδοτοι. τους φοβέρησα με διακοπή συμβολαίου... κάτι τρέχει στα γύφτικα... Οπότε αποφάσισα να τους στείλω ένα πολύ ανθρώπινο και ειλικρινές email με το τι ακριβώς έχει γίνει με αυτή την υπόθεση και ζήτησα να με χρεώσουν γύρω στα 50 ευρώ σαν να δείχνουν καλή τη πίστη προς ένα συνδρομητή τους. Μετά από 20 ημέρες μου έστειλαν απάντηση, στην οποία αναγνωρίζουν το προβλημα και μου έλεγαν πως να προφυλαχθώ για το μέλλον (με χρήση του myinternet.cosmote.gr που απενεργοποιεί την ογκοχρέωση για extra δεδομένα αν το ζητήσεις εσυ). Τελικά μου είπαν ότι επιστρέφουν τα χρήματα ΟΛΑ χωρίς να χρεωθώ ΤΙΠΟΤΑ! Αυτά! Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε βοηθήσω. Εμένα με έσωσε αυτό το email και αισθάνθηκα ότι η εταιρία με προσέχει να μην χρεώνομαι περισσότερο. PS μετά από 10 μέρες μου ήρθε ΚΑΙ επιδότηση λόγω αυτού του 180αριού! Γιατί δεν είχε μπει ακόμα σε λογαριασμό η επιστροφή του!!! Πήρα και επιστροφή 68 ευρώ!!!!!! Edited by haforce
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αντίστοιχη περίπτωση πριν 4 χρόνια. είχε δώσει η Cosmote δωρεάν data σε 4ήμερο. Κάπου στις 11 το βράδυ θυμήθηκα να κατεβάσω μια ταινία των 4GB. Ευκολάκι μιας και οι ταχύτητες θα την κατέβαζαν σε 20 λεπτά το πολύ. Δυστυχώς για εμένα κοιμήθηκα κατά τις 11.30 και όταν ξύπνησα δεν κατάλαβα. το κινητό είχε κολλήσει και η ταινία κατέβηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις 12.... Κάπου το πρωι κατά τις 7.40 ήρθε σε μήνυμα ότι τελείωσαν τα GB. Είδα την ταινία που είχε ημερομηνία δημιουργίας στις 7 το πρωι. πήρα πρέφα τι ακριβώς είχε γίνει... Και περίμενα το λογαριασμό. Μου ήρθε 180 ευρώ σε δεδομένα. Εντάξει είπα έκανα τη κουτσουκέλα. Υπόψη το μήνυμα ήρθε κατόπιν εορτής. Τους πήρα τηλέφωνο. Τίποτα! ανένδοτοι. τους φοβέρησα με διακοπή συμβολαίου... κάτι τρέχει στα γύφτικα... Οπότε αποφάσισα να τους στείλω ένα πολύ ανθρώπινο και ειλικρινές email με το τι ακριβώς έχει γίνει με αυτή την υπόθεση και ζήτησα να με χρεώσουν γύρω στα 50 ευρώ σαν να δείχνουν καλή τη πίστη προς ένα συνδρομητή τους. Μετά από 20 ημέρες μου έστειλαν απάντηση, στην οποία αναγνωρίζουν το προβλημα και μου έλεγαν πως να προφυλαχθώ για το μέλλον (με χρήση του myinternet.cosmote.gr που απενεργοποιεί την ογκοχρέωση για extra δεδομένα αν το ζητήσεις εσυ). Τελικά μου είπαν ότι επιστρέφουν τα χρήματα ΟΛΑ χωρίς να χρεωθώ ΤΙΠΟΤΑ! Αυτά! Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε βοηθήσω. Εμένα με έσωσε αυτό το email και αισθάνθηκα ότι η εταιρία με προσέχει να μην χρεώνομαι περισσότερο. PS μετά από 10 μέρες μου ήρθε ΚΑΙ επιδότηση λόγω αυτού του 180αριού! Γιατί δεν είχε μπει ακόμα σε λογαριασμό η επιστροφή του!!! Πήρα και επιστροφή 68 ευρώ!!!!!!

 

Συχνά η ευγένεια και η ευθύτητα, κάνουν ανατροπές. Μπράβο τους.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πρότεινα να πάρεις τηλ. και να ζητήσεις διακανονισμό πχ να τα πληρώσεις σε 6 δόσεις.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Φίλε μου αντίστοιχη περίπτωση πριν 4 χρόνια. είχε δώσει η Cosmote δωρεάν data σε 4ήμερο. Κάπου στις 11 το βράδυ θυμήθηκα να κατεβάσω μια ταινία των 4GB. Ευκολάκι μιας και οι ταχύτητες θα την κατέβαζαν σε 20 λεπτά το πολύ. Δυστυχώς για εμένα κοιμήθηκα κατά τις 11.30 και όταν ξύπνησα δεν κατάλαβα. το κινητό είχε κολλήσει και η ταινία κατέβηκε σχεδόν ολόκληρη μετά τις 12.... Κάπου το πρωι κατά τις 7.40 ήρθε σε μήνυμα ότι τελείωσαν τα GB. Είδα την ταινία που είχε ημερομηνία δημιουργίας στις 7 το πρωι. πήρα πρέφα τι ακριβώς είχε γίνει... Και περίμενα το λογαριασμό. Μου ήρθε 180 ευρώ σε δεδομένα. Εντάξει είπα έκανα τη κουτσουκέλα. Υπόψη το μήνυμα ήρθε κατόπιν εορτής. Τους πήρα τηλέφωνο. Τίποτα! ανένδοτοι. τους φοβέρησα με διακοπή συμβολαίου... κάτι τρέχει στα γύφτικα... Οπότε αποφάσισα να τους στείλω ένα πολύ ανθρώπινο και ειλικρινές email με το τι ακριβώς έχει γίνει με αυτή την υπόθεση και ζήτησα να με χρεώσουν γύρω στα 50 ευρώ σαν να δείχνουν καλή τη πίστη προς ένα συνδρομητή τους. Μετά από 20 ημέρες μου έστειλαν απάντηση, στην οποία αναγνωρίζουν το προβλημα και μου έλεγαν πως να προφυλαχθώ για το μέλλον (με χρήση του myinternet.cosmote.gr που απενεργοποιεί την ογκοχρέωση για extra δεδομένα αν το ζητήσεις εσυ). Τελικά μου είπαν ότι επιστρέφουν τα χρήματα ΟΛΑ χωρίς να χρεωθώ ΤΙΠΟΤΑ! Αυτά! Δεν ξέρω αν σε βοήθησα ή σε βοηθήσω. Εμένα με έσωσε αυτό το email και αισθάνθηκα ότι η εταιρία με προσέχει να μην χρεώνομαι περισσότερο. PS μετά από 10 μέρες μου ήρθε ΚΑΙ επιδότηση λόγω αυτού του 180αριού! Γιατί δεν είχε μπει ακόμα σε λογαριασμό η επιστροφή του!!! Πήρα και επιστροφή 68 ευρώ!!!!!!

 

Σε ποιο email τους έκανες το αίτημα;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...