Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά για τα OnePlus


Tasos19s
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγω οταν ειχα το OnePlus 7t pro ειχα ρωτησει αν το burn in το καλύπτει η εγγύηση κάποιοι στο chat ελεγαν ναι κάποιοι οχι κάποιοι οτι δεν γνωρίζουν μετα πολλα επειδή δεν μπορούσα να βλεπω ετσι την οθονη του κινητού το έστειλα στο service στην Πολωνία με ολα τα εξοδα δικα τους και η αλλαγή της οθόνης εγινε δωρεαν αφου τελικα το κάλυπτε η εγγύηση! Ολοι η διαδικασία πηρε ενα 10ημερο αν θυμάμαι καλά!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, asot said:

Ειχαμε αυτό το νήμα για τέτοια θέματα, αλλα δεν έχει γράψει κανεις εδώ και 1,5 χρόνο...

 

 

Θα πήγαιναν όλα ρολόι παλιά 😉 Δεν το ήξερα το νήμα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έστω λοιπόν ότι αγοράζω OnePlus από κατάστημα εκτός Κωτσόβολου και επίσημης ιστοσελίδας, από τρίτο κατάστημα. Σε περίπτωση όπου χρειαστεί σέρβις, θα μπορεί να γίνει η επικοινωνία με την εταιρεία, μέσω του service request που αναφέρει η εταιρεία; Η θα πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα από όπου θα το πάρω για να πράξει τα δέοντα; 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, tsimisde said:

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έστω λοιπόν ότι αγοράζω OnePlus από κατάστημα εκτός Κωτσόβολου και επίσημης ιστοσελίδας, από τρίτο κατάστημα. Σε περίπτωση όπου χρειαστεί σέρβις, θα μπορεί να γίνει η επικοινωνία με την εταιρεία, μέσω του service request που αναφέρει η εταιρεία; Η θα πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα από όπου θα το πάρω για να πράξει τα δέοντα; 

Αλλαζει το τοπίο
Το πιθανοτερο είναι το 3ο κατάστημα να έχει κινητά παραεισαγωγής (συνηθως απευθειας από Κινα). Δεν υπάρχει ευκολη απάντηση - θα διαβασεις μαρτυριες και για εξυπηρετηση και για άρνηση

Μονο τα Amazon Ευρώπης είναι 3η εγγυήμένη λύση!

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

 

16 ώρες πριν, tsimisde said:

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Έστω λοιπόν ότι αγοράζω OnePlus από κατάστημα εκτός Κωτσόβολου και επίσημης ιστοσελίδας, από τρίτο κατάστημα. Σε περίπτωση όπου χρειαστεί σέρβις, θα μπορεί να γίνει η επικοινωνία με την εταιρεία, μέσω του service request που αναφέρει η εταιρεία; Η θα πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα από όπου θα το πάρω για να πράξει τα δέοντα; 

Δεν έχει σημασία από πού το πήρες. Τουλάχιστον για Ευρωπαικά μοντέλα.

2 διαφορετικά oneplus που χρειάστηκαν κάτι, μίλησα με Πολωνία παρόλο που είχαν αγοραστεί από ιδιώτες από διαφορετικές χώρες και μια χαρά με κάλυψαν στο θέμα επισκευής.

Καλύτερο σερβις από οποιοδήποτε Κωτσο κλπ.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

one plus 7 πρωτη θεση σιμ vodafone cu, δευτερη cosmote, ξαφνικα η κυριως καρτα η vodafone δεν εχει σημα ουτε κληση ουτε ιντερνετ αν δεν βρισκετα σε wifi calling και να ειναι ανοικτο το wifi. εγινε αλλαγη θεσης στην σιμ, επανεκινησεις και τιποτα. τις τελευταιες ημερες μετα δυσκολιας γινονταν κλησεις

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, kainotomia said:

one plus 7 πρωτη θεση σιμ vodafone cu, δευτερη cosmote, ξαφνικα η κυριως καρτα η vodafone δεν εχει σημα ουτε κληση ουτε ιντερνετ αν δεν βρισκετα σε wifi calling και να ειναι ανοικτο το wifi. εγινε αλλαγη θεσης στην σιμ, επανεκινησεις και τιποτα. τις τελευταιες ημερες μετα δυσκολιας γινονταν κλησεις

 

Αν εισαι εσύ απ την Κάλυμνο που έγραψες και στο ΦΒ, φανταζομαι καλύφθηκες που σου είπε κάποιος οτι γίνονται εργασίες της εταιρίας στο νησί...

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπέρα

Μια απορία να θέσω. Έχω το Nord 2 CE LITE 5G. Για πιο λόγο δεν δέχεται η cosmote το 5G για το συγκεκριμένο κινητό αφού η εταιρεία το δίνει ως 5G.??

Δλδ για να έχεις κινητό 5G σήμερα στην cosmote πρέπει να διαλέξεις κάποιο από τα 150 πιστοποιημένα στη σελίδα της ??

Αν θέλεις δλδ να έχεις ONEPLUS απλά δεν μπορείς. Που θα πάει αυτή η κατάσταση γιατί εμένα μου φαίνεται κάπως σαν μοχλευση αγοράς προς όφελος συγκεκριμένων εταιρειών. 

Ξέρετε αν αυτό συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη???

hal9000dp
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, hal9000dp said:

Καλησπέρα

Μια απορία να θέσω. Έχω το Nord 2 CE LITE 5G. Για πιο λόγο δεν δέχεται η cosmote το 5G για το συγκεκριμένο κινητό αφού η εταιρεία το δίνει ως 5G.??

Δλδ για να έχεις κινητό 5G σήμερα στην cosmote πρέπει να διαλέξεις κάποιο από τα 150 πιστοποιημένα στη σελίδα της ??

Αν θέλεις δλδ να έχεις ONEPLUS απλά δεν μπορείς. Που θα πάει αυτή η κατάσταση γιατί εμένα μου φαίνεται κάπως σαν μοχλευση αγοράς προς όφελος συγκεκριμένων εταιρειών. 

Ξέρετε αν αυτό συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη???

Βάζεις την κάρτα σε ενα πιστοποιημένο τηλέφωνο και μετά θα δουλεύει κανονικά στο δικό σου.

Αυτό έκανα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, soleman said:

Βάζεις την κάρτα σε ενα πιστοποιημένο τηλέφωνο και μετά θα δουλεύει κανονικά στο δικό σου.

Αυτό έκανα εγώ.

Δλδ πιστοποιείται  η κάρτα sim και όχι η συσκευή???  🤔😳

Αυτό ακούγεται απίστευτο. Δεν το αμφισβητώ αφού δούλεψε σε σένα. Δλδ. Απλώς την έβαλες στο πιστοποιημένο τηλ. Δούλεψες σε 5G σε αυτό και μετά την έβαλες στο μη πιστοποιημένο το δικό σου και τι έκανες? Απλώς δούλεψε σε 5G η χρειάστηκε να δηλώσεις κάτι στις ρυθμίσεις η αποστολή κάτι στο 1333.?? 

hal9000dp
Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, hal9000dp said:

Δλδ πιστοποιείται  η κάρτα sim και όχι η συσκευή???  🤔😳

Αυτό ακούγεται απίστευτο. Δεν το αμφισβητώ αφού δούλεψε σε σένα. Δλδ. Απλώς την έβαλες στο πιστοποιημένο τηλ. Δούλεψες σε 5G σε αυτό και μετά την έβαλες στο μη πιστοποιημένο το δικό σου και τι έκανες? Απλώς δούλεψε σε 5G η χρειάστηκε να δηλώσεις κάτι στις ρυθμίσεις η αποστολή κάτι στο 1333.?? 

Απλά δούλεψε 

Link to comment
Share on other sites

Σ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω βρίσκοντας κάποιο φιλικό πρόσωπο με πιστοποιημένο κινητό μιας και στην οικογένεια κανείς δεν έχει.

hal9000dp
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, hal9000dp said:

Σ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Θα προσπαθήσω να το δοκιμάσω βρίσκοντας κάποιο φιλικό πρόσωπο με πιστοποιημένο κινητό μιας και στην οικογένεια κανείς δεν έχει.

Δεν χρειάζεσαι ντε και καλά πιστοποιημένο.

Κανένας φίλος με samsung συσκευή που να ειναι 5g;

Προσωπικά να ξέρεις στο πρώτο nord που ναι μεν ηταν 5G, εδω δεν έπαιξε ποτέ. Η 1+ έριχνε το μπαλάκι στην cosmote οτι δεν έχει κανει τεστ για την συσκευή και η cosmote ελεγε οτι δεν "ασχολούμαστε" με την 1+  Συνεπώς είχα μια συσκευή που μπορούσες να την αγοράσεις κανονικά απο ελληνικό μεγάλο κατάστημα επίσημο (Κ) και οχι απο κάποιο τελευταιο σκρουτζομάγαζο και να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις το 5G.
Μετά απο έρευνα διάβασα οτι εν τέλει με το android12 ενεργοποιήθηκε η λειτουργία αυτή αλλά δεν είχα καμία διάθεση να χαντακώσω την συσκευή με την άθλια 12άρα που ρήμαζε σε επιδόσεις την συσκευή, οπότε πήγα αυτομάτως το 11άρι που έπαιξαν όλα κανονικά.

 

Nokia 3210//Nokia 7110 //Nokia 5210 //Nokia 8310 //Nokia N-Gage //SE K700i //SE W800i //SE W550i //SE K850i //SE Aino //Nokia 206 DS //Lumia 435 DS //Moto G4 Play 2/16 // Mi A2 Lite 4/64 // 1+ Nord 8/128 // 1+ 11 16/256

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/8/2024 at 8:43 ΠΜ, soleman said:

Βάζεις την κάρτα σε ενα πιστοποιημένο τηλέφωνο και μετά θα δουλεύει κανονικά στο δικό σου.

Αυτό έκανα εγώ.

Αγαπητέ φιλε soleman. Σ ευχαριστώ πολύ που ασχολήθηκες με το πρόβλημα που έθεσα και μου άνοιξες τα μάτια. 

Σήμερα απέκτησε η οικογένεια το OPPO Reno10 Pro 5G που είναι πιστοποιημένο στην cosmote. Έκανα αυτό ακριβώς που πρότεινες και ως εκ θαύματος το ONEPLUS NORD CE 2 LITE  βλέπει πλέον το 5G   και δουλεύει πλέον σ αυτό απρόσκοπτα. 

Αυτή είναι η πραγματική αξία και δύναμη των φόρουμ. Αλληλουποστηριξη και αλληλοβοηθεια απλά γιατί μας νοιάζει να βοηθάμε τον πλησίον μας. 

Και πάλι ευχαριστώ θερμά. 👍🙏

 

hal9000dp
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να θέσω ένα περιεργο που συμβαίνει μπας και ξέρει κανείς κάτι. 

Στο νέο απόκτημα της οικογένειας το OPPO RENO 10 PRO 5G το σήμα του 5G πιάστηκε άμεσα και φάνηκε πάνω στις μπάρες του σηματος το σηματάκι 5G. (κινητό πιστοποιημένο για 5g στη σελίδα της cosmote) 

Σήμερα έτσι για πλάκα έστειλα το "5G" στο 1333 να δω τι θα απαντησει. Και μένω κάγκελο όταν έρχεται η απάντηση "η συσκευή σας δεν είναι πιστοποιημένη για το δίκτυο 5G της cosmote".!!!!!!!! 

Τελείως κουφό. 

 Καταλαβαίνει κανείς κατι? 

hal9000dp
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έγραψα για την εμπειρία από ελληνικό service Smartec εδώ

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα.θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Όταν υπάρχει εισερχόμενη κλήση και η οθόνη είναι ενεργή δεν εμφανίζεται η εισερχόμενη κλήση και πρέπει να σκρολαρω από πάνω το συρτάρι προς τα κάτω για να εμφανιστεί.Οταν όμως η οθόνη είναι κλειστη τότε εμφανίζεται η εισερχόμενη κλήση κανονικά. Σίγουρα είναι θέμα κάποιας ρύθμισης μπορεί κάποιος να με βοηθήσει αν γνωρίζει;;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά, ξέρει κάποιος την διαδικασία για αποφορολόγηση απτο επίσημο σαιτ της OnePlus Europe? Το έχει κάνει κανείς? 

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, zevoulon_13 said:

Παιδιά, ξέρει κάποιος την διαδικασία για αποφορολόγηση απτο επίσημο σαιτ της OnePlus Europe? Το έχει κάνει κανείς?

Δεν εκδίδεται τιμολόγιο από την OnePlus Europe με "ξεκάθαρη" αξία και χωριστά το ΦΠΑ...

Τέτοια δυνατότητα μόνο από τα Amazon Ευρώπης (.it, .de, κλπ)

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, asot said:

Δεν εκδίδεται τιμολόγιο από την OnePlus Europe με "ξεκάθαρη" αξία και χωριστά το ΦΠΑ...

Τέτοια δυνατότητα μόνο από τα Amazon Ευρώπης (.it, .de, κλπ)

Τι σημαίνει "vat invoice" τότε? Το έχεις εκδώσει και το ξέρεις σίγουρα? Μήπως είναι κάποια νέα υπηρεσία? 

3 ώρες πριν, asot said:

Δεν εκδίδεται τιμολόγιο από την OnePlus Europe με "ξεκάθαρη" αξία και χωριστά το ΦΠΑ...

Τέτοια δυνατότητα μόνο από τα Amazon Ευρώπης (.it, .de, κλπ)

Τι σημαίνει "vat invoice" τότε? Το έχεις εκδώσει και το ξέρεις σίγουρα? Μήπως είναι κάποια νέα υπηρεσία? 

Ξαναμιλησα μόλις. Μου είπε ότι αυτό είναι ακριβώς που θέλω, δείχνει ξεχωριστά πεδία με τιμή και ΦΠΑ ξεχωριστά 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, zevoulon_13 said:

Τι σημαίνει "vat invoice" τότε? Το έχεις εκδώσει και το ξέρεις σίγουρα? Μήπως είναι κάποια νέα υπηρεσία? 

Ξαναμιλησα μόλις. Μου είπε ότι αυτό είναι ακριβώς που θέλω, δείχνει ξεχωριστά πεδία με τιμή και ΦΠΑ ξεχωριστά 

Δες και αρκετά σχολια

Απο κει και πέρα, κάνε και σύ το πείραμα και πες μας

Edited by asot

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, asot said:

Δες και αρκετά σχολια εδώ

Απο κει και πέρα, κάνε και σύ το πείραμα και πες μας

Δεν με πάει κάπου το λινκ που έβαλες ("εδώ").. Απλά με πάει πάλι στο μήνυμά μου 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, zevoulon_13 said:

Δεν με πάει κάπου το λινκ που έβαλες ("εδώ").. Απλά με πάει πάλι στο μήνυμά μου 

Fixed

OnePlus 12 (16/512): - in the past: [iPhone 13 Pro], OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...