Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά για τα OnePlus


Tasos19s
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ερώτηση...είμαι με supersu, αν θελήσω να πάω σε magisk πως πάω, απλά με φλασάρισμα του zip από εδώ ?

https://forum.xda-developers.com/apps/magisk/official-magisk-v7-universal-systemless-t3473445

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση...είμαι με supersu, αν θελήσω να πάω σε magisk πως πάω, απλά με φλασάρισμα του zip από εδώ ?

https://forum.xda-developers.com/apps/magisk/official-magisk-v7-universal-systemless-t3473445

 

Link to comment
Share on other sites

 

Thanks, θα το δοκιμάσω το βράδυ

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πήρα το ρίσκο και μαζί με το OnePlus αγόρασα και την ασφάλεια για 24 μήνες. Το συμβόλαιο ήταν ξεκάθαρο και υπόσχεται ακόμη και κάλυψη βανδαλισμού :lol:

 

Ανοίγω το θέμα, να ρωτήσω απλά το πρακτικό κομμάτι.

Αν υπάρχει και κανένας άλλο τρελός, αν ξέρει τους χρόνους ανταπόκρισης κτλ.

 

link: https://on-guard.simplesurance.eu/

Edited by Exposed_Bone
link
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα και εγώ εχθές ασφάλεια, περιμένω ακόμα βέβαια να παραλάβω το op5t.

Θα είχε ενδιαφέρον όντως να αναφέρει κάποιος που του έχει χρειαστεί την εμπειρία του.

Link to comment
Share on other sites

Κράτα το email με το pdf που σου έστειλε η ασφαλιστική. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι όταν υα χρειαστεί θα συμπληρώσουμε την φόρμα για claim.

 

Προσοχή: μην περιμένεις το 100% αν χαλάσει η συσκευή, αλλά γύρω στα 80%.

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει κι εγω ετησια μεσω της revolut . Αχρειατη να ναι
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σκέφτηκα ότι για κάθε επίδοξο αγοραστή είναι πολύ χρήσιμο, να έχει ένα συνοπτικό τόπο για το τι παίζει με τα updates.

 

Από ότι κατάλαβα πριν λίγο βγήκε η έκδοση 5, η οποία βασίζεται στο Android 8 (Oreo) για το OnePlus 5Τ. Αν κρίνω από τα beta, σύντομα θα έρθει και στο 5 και λίγο αργότερα σε 3/3Τ.

 

Από την άλλη είναι επίσημο ότι προγενέστερα μοντέλα δεν θα πάρουν κάποιο update, παρόλο που το OnePlus 2 βγήκε στα μέσα 2015. Όμως θα πρέπει να συγχάρουμε την εταιρεία, καθώς το face recognition το έφερε και στα μοντέλα και από 3 και μετά. Δεν ξέρω αν έχει συμβεί ξανά τέτοιο, αλλά αντικειμενικά μειώνονται αισθητά οι λόγοι κάποιος να μεταβεί στην μεταγενέστερη έκδοση.

 

Προσωπικά με φοβίζει το ότι η OnePlus έχει δείξει ξεκάθαρα την πρόθεση της να μειώσει ακόμη και στο εξάμηνο την ανανέωση του portfolio της. Πιθανόν αυτό να κρύβει και το ότι αντί για μια σταθερή διάρκεια υποστήριξης κάθε συσκευής, θα υποστηρίζει 2-3 μοντέλα προς τα πίσω.

 

Θα είχε ενδιαφέρον να γράψουν κάτοχοι του 3 και 3Τ αν απουσιάζει κάποιο μικρό ή μεγάλο feature από το upgrade που θα λάβουν οσονούπω.

Link to comment
Share on other sites

Σε stable;

Μα έβλεπα ακόμη και beta 5 για τα 3/3Τ...

 

Stable 5.0.0 το Νοέμβρη και 5.0.1 τον Δεκέμβρη

Link to comment
Share on other sites

Σε stable;

Μα έβλεπα ακόμη και beta 5 για τα 3/3Τ...

Ισχύει οτι σου έγραψε ο Leo

Οι beta φυσικά συνεχίζουν, αφου ο στόχος είναι το testing πριν την κυκλοφορία...

[Αντώνης] small break on Android: iPhone 13 Pro - in the past: OP10Pro, OP9Pro, OP7TPro, OP7, OP6, OP3, OP2, OP1

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Έχουμε και official απάντηση:

2 Χρόνια από την ημερομηνία κυκλοφορίας + 1 χρόνο security maintenance

https://forums.oneplus.com/threads/oneplus-software-maintenance-schedule.862347/

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Σας παραθέτω τη σημερινή μου εμπειρία αντιγραφή - επικόλληση όπως το έστειλα στο support της OnePlus μεταφρασμένο στα ελληνικά.

 

"Καλησπέρα, σήμερα παρέλαβα την παραγγελία. Υποτίθεται περιλάμβανε ένα OnePlus 6T, ένα 3D tempered glass και μια nylon bumper case. Αφού πήρα το πακέτο και πήγα σπίτι και το άνοιξα, το περιτύλιγμα της UPS είχε 2 μεγάλες τρύπες (από σκίσιμο) οι οποίες δεν ήταν προσβάσιμες ή εμφανείς εκτός αν άνοιγες το περιτύλιγμα. Μέσα, το χαρτονένιο κουτάκι ήταν ήδη ανοιχτό/σκισμένο απ' το πλαί αντί για τον κανονικό τρόπο που ανοίγει. Εκ πρώτης όψεως, το tempered glass έλειπε, η θήκη ήταν μέσα όπως και η απόδειξη αγοράς. Το κουτάκι του κινητού δεν είχε καμία ζελατίνα, δεν ήταν σφραγισμένο όπως έπρεπε να ήταν και αφού το άνοιξα, το κινητό δεν ήταν μέσα όπως και το usb type c καλώδιο και το type c - 3.5mm adapter. Όλα τα άλλα ήταν μέσα στο κουτί. Υποθέτω πώς κατά τη διάρκεια της μεταφοράς από την UPS από Πολωνία - Ελλάδα, σε κάποιο σημείο, κάποιος έσκισε το περιτύλιγμα έκανε μια τρύπα αρκετά μεγάλη για να αποκτήσει πρόσβαση στο χαρτονένιο κουτάκι, πήρε το κινητό, τα καλώδια, το tempered glass, το συσκεύασε ξανά και τύλιξε το περιτύλιγμα με τέτοιο τρόπο ώστε οι τρύπες να μην είναι εμφανείς εκτός αν το άνοιγες κανονικά."

 

Απ' την OnePlus μού είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκτός αν έχουν complaint number από τη UPS το οποίο περιμένω να πάρω αύριο το πρωί κατόπιν επικοινωνίας μου με τη UPS.

 

Εχετε ακούσει ή σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και τι κατάληξη είχε;

 

Φωτογραφίες σε link

 

https://www.dropbox.com/sh/lwva6zkrx0ibima/AAD2jc3S6W4gRLnBJml1Z7tGa?dl=0

Link to comment
Share on other sites

Σας παραθέτω τη σημερινή μου εμπειρία αντιγραφή - επικόλληση όπως το έστειλα στο support της OnePlus μεταφρασμένο στα ελληνικά.

 

"Καλησπέρα, σήμερα παρέλαβα την παραγγελία. Υποτίθεται περιλάμβανε ένα OnePlus 6T, ένα 3D tempered glass και μια nylon bumper case. Αφού πήρα το πακέτο και πήγα σπίτι και το άνοιξα, το περιτύλιγμα της UPS είχε 2 μεγάλες τρύπες (από σκίσιμο) οι οποίες δεν ήταν προσβάσιμες ή εμφανείς εκτός αν άνοιγες το περιτύλιγμα. Μέσα, το χαρτονένιο κουτάκι ήταν ήδη ανοιχτό/σκισμένο απ' το πλαί αντί για τον κανονικό τρόπο που ανοίγει. Εκ πρώτης όψεως, το tempered glass έλειπε, η θήκη ήταν μέσα όπως και η απόδειξη αγοράς. Το κουτάκι του κινητού δεν είχε καμία ζελατίνα, δεν ήταν σφραγισμένο όπως έπρεπε να ήταν και αφού το άνοιξα, το κινητό δεν ήταν μέσα όπως και το usb type c καλώδιο και το type c - 3.5mm adapter. Όλα τα άλλα ήταν μέσα στο κουτί. Υποθέτω πώς κατά τη διάρκεια της μεταφοράς από την UPS από Πολωνία - Ελλάδα, σε κάποιο σημείο, κάποιος έσκισε το περιτύλιγμα έκανε μια τρύπα αρκετά μεγάλη για να αποκτήσει πρόσβαση στο χαρτονένιο κουτάκι, πήρε το κινητό, τα καλώδια, το tempered glass, το συσκεύασε ξανά και τύλιξε το περιτύλιγμα με τέτοιο τρόπο ώστε οι τρύπες να μην είναι εμφανείς εκτός αν το άνοιγες κανονικά."

 

Απ' την OnePlus μού είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκτός αν έχουν complaint number από τη UPS το οποίο περιμένω να πάρω αύριο το πρωί κατόπιν επικοινωνίας μου με τη UPS.

 

Εχετε ακούσει ή σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και τι κατάληξη είχε;

 

Φωτογραφίες σε link

 

https://www.dropbox.com/sh/lwva6zkrx0ibima/AAD2jc3S6W4gRLnBJml1Z7tGa?dl=0

 

Καλησπέρα, τελικά τι εκανες;

Εβγαλες ακρη;

Link to comment
Share on other sites

Μαλιστα. Ενδιαφερον και αν μη τι αλλο μια ατυχη καταληξη, απο την οποια ελπιζω να βγαλεις ακρη φιλε μου.

Σε ερωτηση μου στο παρελθον, αν μπορω να ελεγχω το πακετο κατα τη φαση της παραλαβης (απο το διανομεα), UPS, DHL, αλλα κι ολες οι ελληνικες κουριερ μου απαντησαν ρητα και κατηγορηματικα οτι αυτο απαγορευεται. Με αλλα λογια, οι εταιριες διανομης δεν εχουν υποχρεωση στον τελικο πελατη/παραληπτη, αλλα αφου του παραδωσουν, αυτος πρεπει να κανει claim στον αποστολεα για αποζημιωση, σε περιπτωση που υπαρχει το οποιοδηποτε προβλημα με το πακετο...

Edited by arxif
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κινέζος και να μην μπλέκεται σε κάποια είδους παρακολουθηση η συλλογή δεδομένων ειναι λίγο αδύνατο:lol:

Χερι χέρι πάνε πακέτο αυτά.

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Πάνε να το κάνουν miui :p

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ το θεωρώ ότι τρομερό επικοινωνιακό σφάλμα, ειδικά για μια εταιρεία σαν OnePlus ή συνηθίσαμε τέτοιας φύσεως ζητήματα;
Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ το θεωρώ ότι τρομερό επικοινωνιακό σφάλμα, ειδικά για μια εταιρεία σαν OnePlus ή συνηθίσαμε τέτοιας φύσεως ζητήματα;
Δεν βλέπω κάτι περίεργο όταν ακούμε για one plus, Xiaomi και καταγραφή παρακολούθηση κλπ το βλέπουμε σαν κάτι λογικό (ειδικά αυτοί η δύο πάνε να ξεπεράσουν την Google σε αυτό)

Για αυτό βλέπεις τόσο χαλαρές αντιδράσεις επειδή το έχουμε όλοι σαν δεδομένο ότι το κάνουν

Link to comment
Share on other sites

Οι άλλες δεν ακολουθούν παρόμοιες πρακτικές;

Είναι αθώες περιστερές;

Powered by POCO X6 / NOVA 5G

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτό ξεκλειδώνουμε bl day 1 και ξηλώνουμε το oxygen. :)

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες γενικά για τα OnePlus
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...