Jump to content

Κλιματιστικά / Κλιματισμός


CptBill
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θεωρώ δεδομένο ότι έκανε μόνο αυτά που μου περιέγραψε ο φίλος. Αν έκανε ΜΟΝΟ αυτά τότε δεν έκανε σωστή τυπική συντήρηση . Δεν πετάω κανένα βεβιασμένο συμπέρασμα. Απλά κρίνω με βάση τα λεγόμενα και αν ισχύουν όπως τα λέει τότε δεν έκανε συντήρηση . Μπροστά δεν ήμουν . Απλά κρίνω αυτα μου έγγραψε εδώ .

Ποια ειναι η τυπικη συντηρηση?Μπορεις να περιγραψεις?Στα λεω (επειδη εισαι τεχνικος) γιατι καμια φορα οι απαιτησεις ειναι τεραστιες και η πληρωμη θειδωλη.

Τίποτα δεν έκανε. Ούτε πιέσεις είδε ούτε τίποτα. Απλά καθάρισε το στοιχείο. Και όσον αφορά τον ανεμιστήρα, έχω διαβάσει ότι για να θεωρείται ολοκληρωμένη μια συντήρηση πρέπει να βγει ο ανεμιστήρας και να πλυθεί

Αφού δει και τις πιέσεις κτλ

Εαν και εφοσον εισαι απολυτα σιγουρος οτι η φιλη ηταν απο πανω του και ειδε οτι εκανε μονο αυτο οκ.

 

 

θεωρω οτι η διαδιακασια του service ειναι κατι απλο.Περα απο τους καθαρισμους των στοιχειων(και απολυμμανση τους) και καθαρισμος φιλτρων,μοναδας κλπ.Δεν υπαρχει λογος για κατι παραιτερω.Λειτουργια για οπτικο-ακουστικο ελεγχο και μετρηση θερμοκρασιας ειναι αρκετα.Αν ολα τα θεωρει σωστα τοτε δεν υπαρχει λογος να βαλει ρολογια.Η μπορει να βαζει ανα διετια.

 

 

Μπορεις να μου υποδειξεις που τα εχεις διαβασει?Καποιο επισημο service manual υπαρχει?

Edited by vasilimertzani
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Tα service manuals περιγράφουν τις διαδικασίες ελέγχου και συντήρησης των κλιματιστικών μονάδων. Δεν περιέχουν λεπτομέρειες όπως λ.χ. ποια η ακριβής διαδικασία για τον καθαρισμό των μονάδων.

 

Η ορθή πρακτική αφορά τον ενδελεχή έλεγχο και καθαρισμό των βασικών υποσυστημάτων της εσωτερικής και εξωτερικής μονάδος, τον έλεγχο λειτουργίας στα διάφορα modes (εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες), τη θερμομέτρηση, τον έλεγχο των πιέσεων και των λειτουργικών παραμέτρων λειτουργίας, των οποίων οι τιμές/εύρος αναφέρονται στα service manuals των κατασκευαστών.

 

Σε ό,τι αφορά την εσωτερική μονάδα, ο ανεμιστήρας θα πρέπει να αφαιρείται για να ελέγχεται η έδρασή του και να αποκτάται πρόσβαση στο εσωτερικό του εναλλάκτη για έλεγχο και επισταμένο καθαρισμό. Ο ανεμιστήρας θα πρέπει να καθαρίζεται σχολαστικά διότι οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν φροντίζουν να διαθέτει κάποια αντιβακτηριακή/αντιμουχλική επικάλυψη.

 

Τα βιοκτόνα που χρησιμοποιούνται θα πρέπει να είναι εγκεκριμένα από τους αρμόδιους φορείς και πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν αν τα υλικά των μονάδων είναι συμβατά με την εφαρμογή. Προσοχή θα πρέπει να δίδεται όταν υπάρχει επίστρωση στην εσωτερική μονάδα, καθώς κάποια ισχυρά καθαριστικά μπορούν να την καταστρέψουν, εκμηδενίζοντας το όποιο αποτέλεσμα έχει αυτή.

 

Η συντήρηση/καθαρισμός θα πρέπει να συνοδεύεται από γραπτή βεβαίωση όπου αναφέρονται οι τύποι των βιοκτόνων/καθαριστικών που χρησιμοποιήθηκαν και οι τιμές των ελεχθέντων λειτουργικών παραμέτρών.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενημερωτικά όλα αυτά και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Το πρόβλημα είναι που βρίσκουμε έναν τεχνικό τόσο καλό που να τα κάνει όλα αυτά?
Link to comment
Share on other sites

Nα στο θέσω αλλιώς, αν όλοι μας απαιτούσαμε τα αυτονόητα, τότε τα παραπάνω θα τα έκαναν όλοι. Βρίσκουν και κάνουν οι «επαγγελματίες».
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tα service manuals περιγράφουν τις διαδικασίες ελέγχου και συντήρησης των κλιματιστικών μονάδων. Δεν περιέχουν λεπτομέρειες όπως λ.χ. ποια η ακριβής διαδικασία για τον καθαρισμό των μονάδων.

 

Η ορθή πρακτική αφορά τον ενδελεχή έλεγχο και καθαρισμό των βασικών υποσυστημάτων της εσωτερικής και εξωτερικής μονάδος, τον έλεγχο λειτουργίας στα διάφορα modes (εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες), τη θερμομέτρηση, τον έλεγχο των πιέσεων και των λειτουργικών παραμέτρων λειτουργίας, των οποίων οι τιμές/εύρος αναφέρονται στα service manuals των κατασκευαστών.

 

Σε ό,τι αφορά την εσωτερική μονάδα, ο ανεμιστήρας θα πρέπει να αφαιρείται για να ελέγχεται η έδρασή του και να αποκτάται πρόσβαση στο εσωτερικό του εναλλάκτη για έλεγχο και επισταμένο καθαρισμό. Ο ανεμιστήρας θα πρέπει να καθαρίζεται σχολαστικά διότι οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν φροντίζουν να διαθέτει κάποια αντιβακτηριακή/αντιμουχλική επικάλυψη.

 

Τα βιοκτόνα που χρησιμοποιούνται θα πρέπει να είναι εγκεκριμένα από τους αρμόδιους φορείς και πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν αν τα υλικά των μονάδων είναι συμβατά με την εφαρμογή. Προσοχή θα πρέπει να δίδεται όταν υπάρχει επίστρωση στην εσωτερική μονάδα, καθώς κάποια ισχυρά καθαριστικά μπορούν να την καταστρέψουν, εκμηδενίζοντας το όποιο αποτέλεσμα έχει αυτή.

 

Η συντήρηση/καθαρισμός θα πρέπει να συνοδεύεται από γραπτή βεβαίωση όπου αναφέρονται οι τύποι των βιοκτόνων/καθαριστικών που χρησιμοποιήθηκαν και οι τιμές των ελεχθέντων λειτουργικών παραμέτρών.

Ο τροπος εργασιων αναφερεται στα workshop manual.

Οποτε αυτες τις εργασιες τις εχεις δει γραμμενες σε service manual?οπου αναφερει σστην ετησια συντηρηση λυσιμο και ελεγχο εδρασης ανεμιστηρα στην εσωτερικη μοναδα ?και οχι στην εξωτερικη?

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Eίμαι σαφής. Τα service manuals (σε κάποιες εταιρείες συμπεριλαμβάνονται και τα engineering manuals, σε άλλες όχι), αναφέρουν το εύρος τιμών των παραμέτρων λειτουργίας είτε σε πίνακες, είτε σε διαγράμματα. Επίσης μπορεί να αναφέρουν πλείστες άλλες πληροφορίες που αφορούν την αντιμετώπιση σφαλμάτων και βλαβών, εγκατάστασης και απεγκατάστασης κτλ.

 

Από εκεί και πέρα, η ορθή πρακτική και η κοινή λογική επιβάλλει τον έλεγχο των υποσυστημάτων μιας μονάδας HVAC, ειδικά όσων εμπλέκονται στον αεραγωγό, διότι εκτός του λειτουργικού παράγοντα, υπάρχει και μείζον θέμα υγιεινής. Στο εξωτερικό η ετήσια συντήρηση συστημάτων HVAC κοστίζει μεν ακριβά, αλλά το σύστημα στην ουσία λύνεται και γίνεται επισταμένος έλεγχος και καθαρισμός. Τα manuals δεν αναφέρουν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να γίνουν, όμως οι επαγγελματικές ενώσεις θέτουν αυστηρά κριτήρια στα μέλη τους ώστε να λαμβάνουν τις σχετικές πιστοποιήσεις, κάτι που στην Ελλάδα υπάρχει σε επίπεδο ευχολογίου και όχι πράξης.

 

Προφανώς, λοιπόν, ο σωστός επαγγελματίας που είναι εξουσιοδοτημένος σε συγκεκριμένα συστήματα HVAC θα ασχοληθεί εξίσου και με την εσωτερική και με την εξωτερική μονάδα και τα κυκλώματα, πραγματοποιώντας αυτοψία στα κύρια υποσυστήματα τους όπως λ.χ ο συμπιεστής, το σύστημα ελέγχου με τους αισθητήρες, οι εναλλάκτες, οι ανεμιστήρες, η αντλία συμπυκνωμάτων κ.α. και θα ελέγξει ότι όλα λειτουργούν βάσει των προδιαγραφών που θέτει ο κατασκευαστής.

 

Το πλύσιμο/ψέκασμα της εσωτερικής μονάδας και ένας αδρός έλεγχος δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση συντήρηση συστήματος HVAC, αυτό όμως επικρατεί στην ελληνική πραγματικότητα της προσφοράς του κουπονιού. Όταν ο ιδιοκτήτης δεν σέβεται την επένδυσή του και δεν την προστατεύει, μην έχει απαίτηση από τον «επαγγελματία» να κάνει το ίδιο. Φυσικά, υπάρχουν οι εξαιρέσεις που απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Παρακαλώ για μια βοήθεια/άποψη σχετικά με το παρακάτω.

Μετά από επίσκεψη μηχανολόγου μηχανικού σε χώρο που θέλω να ψύξω, η πρόταση είναι για 20-21.000 btus για τον βασικό χώρο και ενδεχομένως οριακά να καλύπτω και ένα μικρό παρακείμενο χώρο πηγαίνοντας σε 24.000 btus. Eπίσης η άποψή του ήταν για daikin/mitsubishi σαν top κατασκευαστές και fujitsu σαν πιο value for money λύση. Η χρήση θα είναι σχεδόν αποκλειστικά ψύξη τους θερινούς μήνες και ενδεχομένως επικουρική θέρμανση κάποιες λίγες δύσκολες χειμερινές μέρες. Το budget ταβανιάζει στα 1300€ και έβαλα επίσης σαν κριτήριο κλάση Α+ (χωρίς να γνωρίζω αν η διαφορά σε καταναλώσεις από Α θα είναι τέτοια που να μου κάνει αισθητή διαφορά). Καταλήγω στα 4 παρακάτω μοντέλα :

1)Mitsubishi MSZ/MUZ-HJ71VA

2)Mitsubishi MSZ/MUZ-GF71VE

3)Fujitsu ASYG24LFC

4)Daikin FTX60K / RX60K

Τα 3 είναι 24άρια και το daikin 20,5.

 

Πως σας φαίνονται; Είναι αξιόλογα μοντέλα; Αξίζουν τα λεφτά τους; Έχω κάποιο λόγο να προτιμήσω κάποιο με κλειστά τα μάτια, έναντι των άλλων;

Επίσης άλλη καλυτερη επιλογή στην κατηγορία (ακόμα και από άλλες μάρκες) υπάρχει;

 

Και τέλος, έχω λόγο σοβαρό να ΜΗ γλυτώσω αρκετά χρήματα πηγαίνοντας σε κάτι τέτοιο;

Daikin FTXB60C / RXB60C

Που οφείλεται η μεγάλη οικονομική διαφορά;;

 

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας εκ των προτέρων!

Letv X800 US
Link to comment
Share on other sites

Eίμαι σαφής. Τα service manuals (σε κάποιες εταιρείες συμπεριλαμβάνονται και τα engineering manuals, σε άλλες όχι), αναφέρουν το εύρος τιμών των παραμέτρων λειτουργίας είτε σε πίνακες, είτε σε διαγράμματα. Επίσης μπορεί να αναφέρουν πλείστες άλλες πληροφορίες που αφορούν την αντιμετώπιση σφαλμάτων και βλαβών, εγκατάστασης και απεγκατάστασης κτλ.

 

Από εκεί και πέρα, η ορθή πρακτική και η κοινή λογική επιβάλλει τον έλεγχο των υποσυστημάτων μιας μονάδας HVAC, ειδικά όσων εμπλέκονται στον αεραγωγό, διότι εκτός του λειτουργικού παράγοντα, υπάρχει και μείζον θέμα υγιεινής. Στο εξωτερικό η ετήσια συντήρηση συστημάτων HVAC κοστίζει μεν ακριβά, αλλά το σύστημα στην ουσία λύνεται και γίνεται επισταμένος έλεγχος και καθαρισμός. Τα manuals δεν αναφέρουν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να γίνουν, όμως οι επαγγελματικές ενώσεις θέτουν αυστηρά κριτήρια στα μέλη τους ώστε να λαμβάνουν τις σχετικές πιστοποιήσεις, κάτι που στην Ελλάδα υπάρχει σε επίπεδο ευχολογίου και όχι πράξης.

 

Προφανώς, λοιπόν, ο σωστός επαγγελματίας που είναι εξουσιοδοτημένος σε συγκεκριμένα συστήματα HVAC θα ασχοληθεί εξίσου και με την εσωτερική και με την εξωτερική μονάδα και τα κυκλώματα, πραγματοποιώντας αυτοψία στα κύρια υποσυστήματα τους όπως λ.χ ο συμπιεστής, το σύστημα ελέγχου με τους αισθητήρες, οι εναλλάκτες, οι ανεμιστήρες, η αντλία συμπυκνωμάτων κ.α. και θα ελέγξει ότι όλα λειτουργούν βάσει των προδιαγραφών που θέτει ο κατασκευαστής.

 

Το πλύσιμο/ψέκασμα της εσωτερικής μονάδας και ένας αδρός έλεγχος δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση συντήρηση συστήματος HVAC, αυτό όμως επικρατεί στην ελληνική πραγματικότητα της προσφοράς του κουπονιού. Όταν ο ιδιοκτήτης δεν σέβεται την επένδυσή του και δεν την προστατεύει, μην έχει απαίτηση από τον «επαγγελματία» να κάνει το ίδιο. Φυσικά, υπάρχουν οι εξαιρέσεις που απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

με ολο τον σεβασμο (για τις γνωσεις που μοιραζεσαι εδω μεσα κυριως :) )

δεν εισαι σαφης.Αν ο τεχνιτης δεν εχει ενα εγχειριδιο πως μπορει να προχωρησει?Αν ο ιδιοκτητης δεν εχχει το εγχειριδιο πως μπορει να απαιτησει?

Στον τομεα που ασχολουμαι εγω τα εγχειριδια καθε κατασκευαστη αναφερουν:

Ολες τις εργασιες που πρεπει να γινουν ,ανα μηνα,ετος ωρες κλπ.

Στο εγχειριδιο χρηστη ,να ξερει και ο ιδιος τι θα απαιτησει απο τον τεχνικο.Το τον τροπο ή τα βηματα που θα ακολουθηθουν αφορουν αλλο εγχειριδιο και βεβαια 'γνωσεις' (κατι που καννενας πελατης δεν ειναι διατεθειμένος να πληρωσει)

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Δεν αποτελεί δικαιολογία η εσκεμμένη ασάφεια των κατασκευαστών στο συγκεκριμένο θέμα. Θεωρητικά, το επίσημο δίκτυο πρέπει να καθορίσει τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σχετικά με τη συντήρηση των προϊόντων τους στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Στην περίπτωση που αυτό δεν συμβαίνει, πρέπει οι επαγγελματικές ενώσεις να διαθέτουν γενικούς κανόνες του πως πρέπει να αντιμετωπίζονται τα θέματα και παράλληλα να πιέσουν τους κατασκευαστές και τους κατά τόπους αντιπροσώπους να παρέχουν τη σχετική τεκμηρίωση. Έτσι σταματάει να υφίσταται η κατάσταση της πρόφασης άγνοιας επί του αντικειμένου για την παροχή χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών. Ο δε καταναλωτής, δεν οφείλει να γνωρίζει απαραίτητα τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν την όποια εργασία, όμως πρέπει να απαιτεί το σεβασμό της περιουσίας του και να γνωρίζει ότι θα πληρώσει συγκεκριμένο ποσό για τις προβλεπόμενες διαδικασίες (προφανώς με κάποια διακύμανση στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς), όμως θα έχει να λαμβάνει υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών από καταρτισμένους επαγγελματίες.

 

Αυτά που περιγράφω γίνονται σε σοβαρά κράτη, όπου, κατά κανόνα, οι τεχνικοί είναι καταρτισμένοι και όχι τυχάρπαστοι που επιζούν μόνο και μόνο επειδή δεν υπάρχει ρυθμιστικό πλαίσιο για τους επαγγελματίες και ευρύτερη καταναλωτική συνείδηση στο αγοραστικό κοινό. Βρισκόμαστε στο 2015 και σχεδόν όλοι οι επαγγελματικοί κλάδοι, από χειρωνάκτες έως επιστήμονες, λειτουργούν με πρακτικές περασμένων δεκαετιών.

 

Δεν γίνεται να έχει τη αξίωση πλέον να δουλεύει κάποιος όταν εφαρμόζει αποκλειστικά εμπειρικές πρακτικές που τις έχει μάθει στο πόδι και δεν φροντίζει να επενδύσει σε χρήμα και χρόνο ώστε να καταρτιστεί πλήρως στο αντικείμενό του, κάτι που θα του επιτρέψει να διαχειριστεί σχεδόν την οποιαδήποτε κατάσταση αντιμετωπίζει στην επαγγελματική του πορεία. Καλώς ή κακώς, τα περισσότερα συστήματα διαθέτουν μια εγγενή πολυπλοκότητα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά.

 

Με τα παραπάνω δεν θέλω να απαξιώσω κάποιον, όμως πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και έχουν γίνει πιο απαιτητικές για τον οποιοδήποτε επαγγελματία.

http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα δεδομένα ...

 

Μεζονέτα στην Μυτιλήνη με :

 

-Σαλόνι 42 τετραγωνικά και κουζίνα 12 που κλείνει με πόρτα

-Μονώσεις στους τοίχους και γενικά προσεγμένη κατασκευή.

-Χωρίς απώλειες παρά μόνο της σκάλας για τα υπνοδωμάτια..

(κατεβάζουμε πάντως ένα ρολό της ΙΚΕΑ για να κόβει της ζεστασιά που ανεβαίνει ..)

-Ενδιαφέρει πιο πολύ η θέρμανση.

 

-Χώρος τοποθέτησης κλιματιστικού (1.00 μετρό πλάτος MAX..)

δεξιά της σκάλας να ρίχνει τον αέρα προς το κέντρο του σαλονιού

 

Τα παραπάνω τετραγωνικά καλύπτονται από 18αρι ?

Βλέπω το κορυφαίο FH50VE της ΜΙΤSUBISHI..

Είναι όμως αρκετό ακόμα και αυτό αρκετό για τον υπάρχοντα χώρο... ?

Από μικρή έρευνα το μόνο 24ρι κάτω του μέτρου το Fujitsu ΑΒΥG24

 

Όποια συμβουλή παραπάνω από καλοδεχούμενη...

 

Ευχαριστώ

 

ΥΓ. Για το ερώτημα του chrisos: Τα δύο 24ρια της Mitsubishi νομίζω πως είναι πολύ καλά.(δεν χωρούν σε μένα δυστυχώς)

Το Fujitsu 24 εχει την φήμη για πουσαρισμένο 18αρι (ίδια κιλα εξωτερικής μονάδας ΑΒΥG18 και 24)

Το ΑΒΥG30 π.χ. ζυγίζει άλλα 17 κιλά περίπου και στοιχίζει 50% παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

πήρα το παραπάνω κλιματιστικό και καλησπέρα ψάχνω σοβαρό εγκαταστάση θεσσαλονίκη-ανατολική κατά προτίμηση. πόσο είναι το κόστος και τι πρέπει να προσέξω? υπάρχει ήδη κλιματιστικό (αποχέτευση και σωλήνες) που θα πρέπει να βγει.

μου είπαν ότι καλύτερα να αλλάξω και τις σωλήνες γιατί έχουν μείνει λάδια απο το φρέον μέσα και δεν το συστήνουν οι κατασκευαστές.

Link to comment
Share on other sites

Ποια ειναι η τυπικη συντηρηση?Μπορεις να περιγραψεις?Στα λεω (επειδη εισαι τεχνικος) γιατι καμια φορα οι απαιτησεις ειναι τεραστιες και η πληρωμη θειδωλη.

 

Εαν και εφοσον εισαι απολυτα σιγουρος οτι η φιλη ηταν απο πανω του και ειδε οτι εκανε μονο αυτο οκ.

 

 

θεωρω οτι η διαδιακασια του service ειναι κατι απλο.Περα απο τους καθαρισμους των στοιχειων(και απολυμμανση τους) και καθαρισμος φιλτρων,μοναδας κλπ.Δεν υπαρχει λογος για κατι παραιτερω.Λειτουργια για οπτικο-ακουστικο ελεγχο και μετρηση θερμοκρασιας ειναι αρκετα.Αν ολα τα θεωρει σωστα τοτε δεν υπαρχει λογος να βαλει ρολογια.Η μπορει να βαζει ανα διετια.

 

 

Μπορεις να μου υποδειξεις που τα εχεις διαβασει?Καποιο επισημο service manual υπαρχει?

 

Η αλήθεια είναι ότι σε κάποιο επίσημο site δεν το έχω διαβάσει. Φανταζομαι όμως, και σύμφωνα με όσα ακούω και διαβάζω στα φόρουμ (παρόλο που δεν ειμαι ειδικός) ειμαι σίγουρος ότι πρέπει να γίνεται κάτι περισσότερο απο ένας απλός καθαρισμός φίλτρων και του στοιχείου.

Στην τελευταία σελίδα απο το εγχειρίδιο του κλιματιςτικού το μόνο που λέει ειναι ότι για να ισχυει η 5ετης εγγύηση του συμπιεστή πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο συντήρηση απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (και είχε 5 σειρές περιθώριο για τη υπογραφή αυτού που έκανε τη συντήρηση).

Και ναι, η φίλη δεν πρόσεξε να κάνει τίποτα άλλο. Το μόνο που έκανε φεύγοντας ηταν να το βάλει σε λειτουργία ψύξης και είπε να το αφήσει να λειτουργήσει για 20 λεπτά. Τίποτα άλλο. Και τέλος, (ίσως αυτο να ήταν και αμέλεια της φίλης) το κλιματιστικού ειναι 3ετιας και φέτος ήταν η πρώτη φορά που έγινε συντήρηση απο τον ίδιο τεχνικό που το εγκατέστησε. Γι'αυτο άλλωστε φαντάστηκα ότι μετά απο 3 χρόνια λειτουργίας χειμώνα-καλοκαίρι ένας απλός καθαρισμός δεν θα αρκούσε.

Ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο δε νομίζω να έκανε μόνο αυτά.

Σε αυτο το σημείο θα ήθελα να κάνω και μια ερώτηση... Σε περίπτωση που αγοράσω ένα κλιματιστικό απο μια αλυσίδα μαγαζιών (όπως πχ Κωτσόβολος ηλεκτρονική κλπ), δεν παρέχουν οι ίδιοι έναν δικό τους ψυκτικό;

Ευχαριστώ

Edited by Nick_97
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα, τα AUX που εχει το e-shop ειναι καλα? χρειαζομαι 2 κλιματιστικα και δεν μπορω να διαθεσω πανω απο 550-600 ευρω και για τα δυο. Απλα ρωταω γιατι δεν θα ηθελα να δωσω 600 ευρω και να ειναι τελειως χαλια, καλυτερα να μην τα αγορασω δηλαδη και να περιμενω γι αλλη προσφορα, τωρα τρεχει ενα 12.000btu με 295ευρω στο e-shop. Tι με συμβουλευετε?
With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλημερα, τα AUX που εχει το e-shop ειναι καλα? χρειαζομαι 2 κλιματιστικα και δεν μπορω να διαθεσω πανω απο 550-600 ευρω και για τα δυο. Απλα ρωταω γιατι δεν θα ηθελα να δωσω 600 ευρω και να ειναι τελειως χαλια, καλυτερα να μην τα αγορασω δηλαδη και να περιμενω γι αλλη προσφορα, τωρα τρεχει ενα 12.000btu με 295ευρω στο e-shop. Tι με συμβουλευετε?

 

Για μένα μείνε μακριά . Καίνε πολύ και πολλοί έχουν παραπονεθεί για προβλήματα ακόμα και για έλλειψη ανταλλακτικών όταν τα χρειάστηκαν .

Link to comment
Share on other sites

ενα περιστατικο νομιζω στο φορουμ ειναι. στα σχολια στο eshop μονο καλα λενε. inverter classA μια χαρα καταναλωση θα εχει

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

εχει κ στο leroy 12αρι λε 300 κ φιλος που περναει κλιματιστικα δεν εχει κατι αρνητικο να πει

Link to comment
Share on other sites

Δεν αποτελεί δικαιολογία η εσκεμμένη ασάφεια των κατασκευαστών στο συγκεκριμένο θέμα. Θεωρητικά, το επίσημο δίκτυο πρέπει να καθορίσει τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν σχετικά με τη συντήρηση των προϊόντων τους στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Στην περίπτωση που αυτό δεν συμβαίνει, πρέπει οι επαγγελματικές ενώσεις να διαθέτουν γενικούς κανόνες του πως πρέπει να αντιμετωπίζονται τα θέματα και παράλληλα να πιέσουν τους κατασκευαστές και τους κατά τόπους αντιπροσώπους να παρέχουν τη σχετική τεκμηρίωση. Έτσι σταματάει να υφίσταται η κατάσταση της πρόφασης άγνοιας επί του αντικειμένου για την παροχή χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών. Ο δε καταναλωτής, δεν οφείλει να γνωρίζει απαραίτητα τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν την όποια εργασία, όμως πρέπει να απαιτεί το σεβασμό της περιουσίας του και να γνωρίζει ότι θα πληρώσει συγκεκριμένο ποσό για τις προβλεπόμενες διαδικασίες (προφανώς με κάποια διακύμανση στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς), όμως θα έχει να λαμβάνει υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών από καταρτισμένους επαγγελματίες.

 

Αυτά που περιγράφω γίνονται σε σοβαρά κράτη, όπου, κατά κανόνα, οι τεχνικοί είναι καταρτισμένοι και όχι τυχάρπαστοι που επιζούν μόνο και μόνο επειδή δεν υπάρχει ρυθμιστικό πλαίσιο για τους επαγγελματίες και ευρύτερη καταναλωτική συνείδηση στο αγοραστικό κοινό. Βρισκόμαστε στο 2015 και σχεδόν όλοι οι επαγγελματικοί κλάδοι, από χειρωνάκτες έως επιστήμονες, λειτουργούν με πρακτικές περασμένων δεκαετιών.

 

Δεν γίνεται να έχει τη αξίωση πλέον να δουλεύει κάποιος όταν εφαρμόζει αποκλειστικά εμπειρικές πρακτικές που τις έχει μάθει στο πόδι και δεν φροντίζει να επενδύσει σε χρήμα και χρόνο ώστε να καταρτιστεί πλήρως στο αντικείμενό του, κάτι που θα του επιτρέψει να διαχειριστεί σχεδόν την οποιαδήποτε κατάσταση αντιμετωπίζει στην επαγγελματική του πορεία. Καλώς ή κακώς, τα περισσότερα συστήματα διαθέτουν μια εγγενή πολυπλοκότητα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά.

 

Με τα παραπάνω δεν θέλω να απαξιώσω κάποιον, όμως πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και έχουν γίνει πιο απαιτητικές για τον οποιοδήποτε επαγγελματία.

 

Καλυφθηκα πληρως.

 

Η αλήθεια είναι ότι σε κάποιο επίσημο site δεν το έχω διαβάσει. Φανταζομαι όμως, και σύμφωνα με όσα ακούω και διαβάζω στα φόρουμ (παρόλο που δεν ειμαι ειδικός) ειμαι σίγουρος ότι πρέπει να γίνεται κάτι περισσότερο απο ένας απλός καθαρισμός φίλτρων και του στοιχείου.

Στην τελευταία σελίδα απο το εγχειρίδιο του κλιματιςτικού το μόνο που λέει ειναι ότι για να ισχυει η 5ετης εγγύηση του συμπιεστή πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο συντήρηση απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (και είχε 5 σειρές περιθώριο για τη υπογραφή αυτού που έκανε τη συντήρηση).

Και ναι, η φίλη δεν πρόσεξε να κάνει τίποτα άλλο. Το μόνο που έκανε φεύγοντας ηταν να το βάλει σε λειτουργία ψύξης και είπε να το αφήσει να λειτουργήσει για 20 λεπτά. Τίποτα άλλο. Και τέλος, (ίσως αυτο να ήταν και αμέλεια της φίλης) το κλιματιστικού ειναι 3ετιας και φέτος ήταν η πρώτη φορά που έγινε συντήρηση απο τον ίδιο τεχνικό που το εγκατέστησε. Γι'αυτο άλλωστε φαντάστηκα ότι μετά απο 3 χρόνια λειτουργίας χειμώνα-καλοκαίρι ένας απλός καθαρισμός δεν θα αρκούσε.

Ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο δε νομίζω να έκανε μόνο αυτά.

Σε αυτο το σημείο θα ήθελα να κάνω και μια ερώτηση... Σε περίπτωση που αγοράσω ένα κλιματιστικό απο μια αλυσίδα μαγαζιών (όπως πχ Κωτσόβολος ηλεκτρονική κλπ), δεν παρέχουν οι ίδιοι έναν δικό τους ψυκτικό;

Ευχαριστώ

Nικο απο την στιγμη που δεν υπαρχει επισημη γραπτη οδηγια (πχ σε ενα αυτοκινητο γραφει στο εγχειριδιο του καθε ποτε 'η καθε ποσα χλμ.θα κανεις σερβις και τι εργασιες θα γινονται στο σερβις)οποτε ακομα και το καθε εξουσιοδοτημενο συνεργειο εχει την δικη του μεθοδο συντηρησης.Στον επαγγελματικο κλιματισμο παντως δεν εχει κατι παραπανω απο καθαρισμο-ελεγχο πιεσεων κλπ.

Δεν ειναι 'δικος τους' καθε καταστημα κανει μια συμβαση με τον συγκεκριμενο τεχνικο με συγκεκριμενες πλαφον τιμες(πεινας).Απο εκει και περα καθε χρονο μπορει να ειναι διαφορετικος καθε χρονο.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Καμμιά γνώμη για τη μεγάλη διαφορά του φτηνού Daikin παρακάτω ή καμιά προτίμηση στα υπόλοιπα;;;

 

Ευχαριστώ!

 

Καλησπέρα,

 

Παρακαλώ για μια βοήθεια/άποψη σχετικά με το παρακάτω.

Μετά από επίσκεψη μηχανολόγου μηχανικού σε χώρο που θέλω να ψύξω, η πρόταση είναι για 20-21.000 btus για τον βασικό χώρο και ενδεχομένως οριακά να καλύπτω και ένα μικρό παρακείμενο χώρο πηγαίνοντας σε 24.000 btus. Eπίσης η άποψή του ήταν για daikin/mitsubishi σαν top κατασκευαστές και fujitsu σαν πιο value for money λύση. Η χρήση θα είναι σχεδόν αποκλειστικά ψύξη τους θερινούς μήνες και ενδεχομένως επικουρική θέρμανση κάποιες λίγες δύσκολες χειμερινές μέρες. Το budget ταβανιάζει στα 1300€ και έβαλα επίσης σαν κριτήριο κλάση Α+ (χωρίς να γνωρίζω αν η διαφορά σε καταναλώσεις από Α θα είναι τέτοια που να μου κάνει αισθητή διαφορά). Καταλήγω στα 4 παρακάτω μοντέλα :

1)Mitsubishi MSZ/MUZ-HJ71VA

2)Mitsubishi MSZ/MUZ-GF71VE

3)Fujitsu ASYG24LFC

4)Daikin FTX60K / RX60K

Τα 3 είναι 24άρια και το daikin 20,5.

 

Πως σας φαίνονται; Είναι αξιόλογα μοντέλα; Αξίζουν τα λεφτά τους; Έχω κάποιο λόγο να προτιμήσω κάποιο με κλειστά τα μάτια, έναντι των άλλων;

Επίσης άλλη καλυτερη επιλογή στην κατηγορία (ακόμα και από άλλες μάρκες) υπάρχει;

 

Και τέλος, έχω λόγο σοβαρό να ΜΗ γλυτώσω αρκετά χρήματα πηγαίνοντας σε κάτι τέτοιο;

Daikin FTXB60C / RXB60C

Που οφείλεται η μεγάλη οικονομική διαφορά;;

 

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας εκ των προτέρων!

Letv X800 US
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Καμμιά γνώμη για τη μεγάλη διαφορά του φτηνού Daikin παρακάτω ή καμιά προτίμηση στα υπόλοιπα;;;

 

Ευχαριστώ!

 

Απο άποψη κατανάλωσης το 2 .

 

Από άποψη θορύβου το Daikin (4)

 

Θα σου πρότεινα αυτό https://www.skroutz.gr/s/6518816/Inventor-Vision-V4MVI-24WFR-V4MVO-24.html

 

Που έχει και ιονιστή είναι στην ίδια κατηγορία απο άποψη κατανάλωσης και γενικά έχει περισσότερες λειτουργίες απο όλα αυτά που παρέθεσες,

Να σημειώσω ως συν την 10 ετη εγγύηση στον συμπειστή και την 5ετή στα υπόλοιπα μέρη του (προυπόθεση να γίνεται ετήσια συντήρηση) καθώς και τα γενικά φθηνά ανταλλακτικά του .

 

 

Tα δύο daikin που λες οι βασικές διαφορές που εντοπίζω είναι ότι είναι λίγο πιο ενεργοβόρο στην ψύξη και έχει μεγαλύτερη στάθμη θορύβου (μιλάω για το φθηνό ) Βέβαια τα 2 Daikin για μενα δεν αξίζουν τα λεφτά τους όσον αφορά τι δίνεις και τι παίρνεις .

Όπως πάντα τα Daikin είναι υπερεκτιμημένα μηχανήματα πλύν του ururu sharara κατα την γνώμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Καλυφθηκα πληρως.

 

 

Nικο απο την στιγμη που δεν υπαρχει επισημη γραπτη οδηγια (πχ σε ενα αυτοκινητο γραφει στο εγχειριδιο του καθε ποτε 'η καθε ποσα χλμ.θα κανεις σερβις και τι εργασιες θα γινονται στο σερβις)οποτε ακομα και το καθε εξουσιοδοτημενο συνεργειο εχει την δικη του μεθοδο συντηρησης.Στον επαγγελματικο κλιματισμο παντως δεν εχει κατι παραπανω απο καθαρισμο-ελεγχο πιεσεων κλπ.

Δεν ειναι 'δικος τους' καθε καταστημα κανει μια συμβαση με τον συγκεκριμενο τεχνικο με συγκεκριμενες πλαφον τιμες(πεινας).Απο εκει και περα καθε χρονο μπορει να ειναι διαφορετικος καθε χρονο.

 

Τι να πω ... Ίσως ήμουν εγω πιο υπερβολικός ...

Link to comment
Share on other sites

Για μένα μείνε μακριά . Καίνε πολύ και πολλοί έχουν παραπονεθεί για προβλήματα ακόμα και για έλλειψη ανταλλακτικών όταν τα χρειάστηκαν .

Τι να προτιμησω? Που να κοιταξω? δυστυχως δεν μπορω να διαθεσω παραπανω χρηματα. Οποια βοηθεια και γνωμη δεκτη.

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση

 

Τι είναι καλύτερο για ενα ενιαίο χώρο και απο οικονομια χρησης και απο απόδοση, δυο χωριστά μηχανήματα η ενα με δυο εσωτερικές μονάδες (split)

Link to comment
Share on other sites

Τι να προτιμησω? Που να κοιταξω? δυστυχως δεν μπορω να διαθεσω παραπανω χρηματα. Οποια βοηθεια και γνωμη δεκτη.

 

Καταρχάς τι μεγέθους κλιματιστικά θες ;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς τι μεγέθους κλιματιστικά θες ;

 

12000btu, εχω δει αυτα του e shop , τα aux, σαν τιμη συμφερουν πολυ....

With great power, comes great responsibility...
Link to comment
Share on other sites

Τι να προτιμησω? Που να κοιταξω? δυστυχως δεν μπορω να διαθεσω παραπανω χρηματα. Οποια βοηθεια και γνωμη δεκτη.

Μπες εδώ:https://www.skroutz.gr/c/407/Oikiaka_klimatistika.html

Στα αριστερά θα δεις κάποια φίλτρα αποτελέσματος.Συμπλήρωσέτα και θα σου βγάλει όλες τις επιλογές...

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...