Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Απ΄'οτι κατάλαβα από το νήμα δεν έγινε και ακριβώς έτσι . Αλλα μαγαζιά δεχθηκαν επιστροφή χρηματων , αλλα όμως οχι . Εδιναν πιστωτικό για επαναγορά του προιόντος αργότερα ( τι νόημα έχει κάτι τέτοιο αν πάρεις ξανά το προιόν με το ίδιο πρόβλημα ) , άλλοι κάνανε τους Κινέζους , άλλοι λέγανε απίστευτες και γελοίες δικαιολογίες , με άλλους υπήρξε διαπληκτισμός κλπ. Επομένως η συναλλαγή δεν έγινε χαλαρά κι ανώδυνα για όλους .

Οσον αφορά την κάρτα γραφικών αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό (ατυχές γεγονός) εκτός αν όλη η παρτίδα ήταν ελατωματική . Εδώ μιλάμε για ένα προιόν που πουλιέται κατά χιλιάδες και αφορά όλη την γκάμα των αγοραστών , από ασχετους μέχρι γκουρού . Προφανώς και η εταιρεία δεν είναι για πέταμα , ούτε και το προιόν άχρηστο (αν διορθωθεί το πρόβλημα παραμένει κορυφαίο) όμως δεν το λές ατυχές γεγονός . Ενας κολοσσός σαν την Huawei οφείλει να διαχειρίζεται πιο προσεκτικά την αξιοπιστία που κτίζει τα τελευταία χρόνια , τόσο σε επίπεδο ποιοτικού ελέγχου όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο και προστασία του καταναλωτή

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε εγώ το έγραψα αλλά αν διάβαζες παρακάτω θα έβλεπες ότι έγραψα ότι ενώ έδειχνε να κάνει την ηχογράφηση όταν έκανες play δεν ακουγόταν τπτ...οπότε το acr δεν λειτουργεί με Android p9

Κάποιος, τις προηγούμενες μέρες έγραψε ότι η ηχογράφηση με ACR recorder δουλεύει κανονικά. Επειδή σε εμένα δεν δουλεύει και έχω και το πληρωμένο από άλλο τηλ, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με τα settings? Ευχαριστώ.

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απ΄'οτι κατάλαβα από το νήμα δεν έγινε και ακριβώς έτσι . Αλλα μαγαζιά δεχθηκαν επιστροφή χρηματων , αλλα όμως οχι . Εδιναν πιστωτικό για επαναγορά του προιόντος αργότερα ( τι νόημα έχει κάτι τέτοιο αν πάρεις ξανά το προιόν με το ίδιο πρόβλημα ) , άλλοι κάνανε τους Κινέζους , άλλοι λέγανε απίστευτες και γελοίες δικαιολογίες , με άλλους υπήρξε διαπληκτισμός κλπ. Επομένως η συναλλαγή δεν έγινε χαλαρά κι ανώδυνα για όλους .

Οσον αφορά την κάρτα γραφικών αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό (ατυχές γεγονός) εκτός αν όλη η παρτίδα ήταν ελατωματική . Εδώ μιλάμε για ένα προιόν που πουλιέται κατά χιλιάδες και αφορά όλη την γκάμα των αγοραστών , από ασχετους μέχρι γκουρού . Προφανώς και η εταιρεία δεν είναι για πέταμα , ούτε και το προιόν άχρηστο (αν διορθωθεί το πρόβλημα παραμένει κορυφαίο) όμως δεν το λές ατυχές γεγονός . Ενας κολοσσός σαν την Huawei οφείλει να διαχειρίζεται πιο προσεκτικά την αξιοπιστία που κτίζει τα τελευταία χρόνια , τόσο σε επίπεδο ποιοτικού ελέγχου όσο και σε επικοινωνιακό επίπεδο και προστασία του καταναλωτή

 

Η καρτα ηταν ελλατωματικη παρτιδα οπως και πολλες φορες οταν αγοραζεις ενα προιον με revision 1 η αλλιως εκδοση 1.

Το πιστωτικο δεν ειναι για αγορα της ιδιας συσκευης αλλα για οτι αλλο θες απο το καταστημα και γιαυτο τους ζητησαν το ρολοι πισω και σε περιπτωση που επιλεξουν να αγορασουν παλι την συσκευη θα τους δωσουν και το ρολοι. Στην ουσια σου δινουν τα χρηματα πισω αλλα σε αναγκαζουν να αγορασεις παλι απο αυτους.

Τσακωμος υπηρξε μεταξυ ενος και παλι αυτο αφορα τα καταστηματα και σε καμια περιπτωση την εταιρεια της συσκευης. Το καθε καταστημα θα κοιταξει να αποτρεψει μια επιστροφη 1000 ευρω γιατι αυτο θα φανει σαν ελλειμα την ημερα εκεινη το οποιο καλυπτεται δυσκολα.

Κοιτα ποιοτικος ελεγχος ωστε να μην υπαρχει κανενα ελλατωματικο προιον δεν γινεται και τρανο παραδειγμα το galaxy note taliban edition. Ακομα το screen bleed του Note 9 που υπηρχε και στο note 8. Το charge gate του iphone. Ολα αυτα τυχαινουν και δεν μπορει καμια εταιρεια να τα αποτρεψει διοτι αν μπορουσε τοτε δεν θα υπηρχε το DOA ουτε η εγγυηση.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτά που διαβάζω σε αυτό το thread είναι πραγματικά ΑΔΙΑΟΝΟΗΤΑ.

Το DOA δεν υφίσταται για ελαττωματικές παρτίδες αλλά για μεμονωμένες περιπτώσεις.

Η Huawei οφείλει να αναγνωρίσει και να αντικαταστήσει - όχι να επιδιορθώσει - τις προβληματικές παρτίδες αναξαρτήτως DOA. Δηλαδή είναι δυνατόν να παίρνει ο άλλος συσκευή και να τη στέλνει στο service ενώ είναι γενικευμένο πρόβλημα; Και άντε ζει κοντά στο σερβις και κάνει 2-3 μέρες, γιατί ο άλλος να το στερηθεί για μια και δυο εβδομάδες;

Πραγματικά πρέπει να είσαι τυφλωμένος για να δικαιολογήσεις τη Huawei σε αυτή την περίπτωση, και σε πολλές άλλες φυσικά αλλά μην επεκταθώ.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτά που διαβάζω σε αυτό το thread είναι πραγματικά ΑΔΙΑΟΝΟΗΤΑ.

Το DOA δεν υφίσταται για ελαττωματικές παρτίδες αλλά για μεμονωμένες περιπτώσεις.

Η Huawei οφείλει να αναγνωρίσει και να αντικαταστήσει - όχι να επιδιορθώσει - τις προβληματικές παρτίδες αναξαρτήτως DOA. Δηλαδή είναι δυνατόν να παίρνει ο άλλος συσκευή και να τη στέλνει στο service ενώ είναι γενικευμένο πρόβλημα; Και άντε ζει κοντά στο σερβις και κάνει 2-3 μέρες, γιατί ο άλλος να το στερηθεί για μια και δυο εβδομάδες;

Πραγματικά πρέπει να είσαι τυφλωμένος για να δικαιολογήσεις τη Huawei σε αυτή την περίπτωση, και σε πολλές άλλες φυσικά αλλά μην επεκταθώ.

Πόσο σωστά τα λες φίλε μου.

Εύγε!

 

Mi 8 Power be with you

Device: S24 Ultra Titan Grey 12/512GB  + Watch 5 44mm

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτά που διαβάζω σε αυτό το thread είναι πραγματικά ΑΔΙΑΟΝΟΗΤΑ.

Το DOA δεν υφίσταται για ελαττωματικές παρτίδες αλλά για μεμονωμένες περιπτώσεις.

Η Huawei οφείλει να αναγνωρίσει και να αντικαταστήσει - όχι να επιδιορθώσει - τις προβληματικές παρτίδες αναξαρτήτως DOA. Δηλαδή είναι δυνατόν να παίρνει ο άλλος συσκευή και να τη στέλνει στο service ενώ είναι γενικευμένο πρόβλημα; Και άντε ζει κοντά στο σερβις και κάνει 2-3 μέρες, γιατί ο άλλος να το στερηθεί για μια και δυο εβδομάδες;

Πραγματικά πρέπει να είσαι τυφλωμένος για να δικαιολογήσεις τη Huawei σε αυτή την περίπτωση, και σε πολλές άλλες φυσικά αλλά μην επεκταθώ.

 

Το θεμα ειναι οτι ειναι ελλατωματικες οι συσκευες με ενα συγκεκριμενο μοντελο της LG και το προβλημα εμφανιζεται τις πρωτες μερες.

Να υποθεσω ποτε δεν ειχες ελλατωματικο προιον και ολα σου δουλεψαν ρολοι. Αν ειναι οποτε υπαρχει ελλατωμμα να βγαινει η εταιρεια να κανει δηλωσεις θα βλεπουμε πιο συχνα τις εταιρειες στα καναλια απο τον Αδωνη.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

εγω μετα απο δυο doa με πρασινη οθονη και στης δυο συσκευες το πηγα πισω και πηρα iphone

αλλα δεν αφισα να περασει ουτε μερα μολις ανοιγες το κινητο και χαμηλωνες την φωτεινοτητα φαινοταν αμεσως

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι ειναι ελλατωματικες οι συσκευες με ενα συγκεκριμενο μοντελο της LG και το προβλημα εμφανιζεται τις πρωτες μερες.

Να υποθεσω ποτε δεν ειχες ελλατωματικο προιον και ολα σου δουλεψαν ρολοι. Αν ειναι οποτε υπαρχει ελλατωμμα να βγαινει η εταιρεια να κανει δηλωσεις θα βλεπουμε πιο συχνα τις εταιρειες στα καναλια απο τον Αδωνη.

 

Μιλάμε για ελαττωματικη παρτίδα. Όχι για ελαττωματικό προιόν. Μην υποβιβάζεις το πρόβλημα.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις,εκεί οι ξύπνιοι στο Κωτσόβολο Ηρακλείου,έχει ένα που άμα πας να του χαμηλώσεις την φωτεινότητα γυρίζει σε lockscreen, τυχαίο?ποιος ξέρει,τώρα βέβαια με όλα αυτά που ακούγονται το μυαλό μας πάει στο πονηρό...

Εκτός από το twinlight στο χρώμα...εντάξει σούπερ ντουπερ ουαου δεν παίζει

Εντάξει καλή η οθόνη αλλά στα μάτια τα δικά μου θέλει καλιμπραρισμα.

εννοείται άχνα για το πρόβλημα οι πωλητές.....

Σε αντίθεση με το xz3 παραδίπλα,πολλα ουαου,πολύ καλή δουλειά από την Σόνυ,και το ...πενάκι βεβαίως βεβαίως ακα note 9....Και s9 plus

 

Άσχετα τι θα πάρω και γιατι

Ψηφίζω xz3 για κινητό χωρίς κουρμπες,τι της ηθελαν?μαζεμενο, πανέμορφο,καλό κράτημα

 

 

 

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις,εκεί οι ξύπνιοι στο Κωτσόβολο Ηρακλείου,έχει ένα που άμα πας να του χαμηλώσεις την φωτεινότητα γυρίζει σε lockscreen, τυχαίο? ποιος ξέρει,τώρα βέβαια με όλα αυτά που ακούγονται το μυαλό μας πάει στο πονηρό...

Εκτός από το twinlight στο χρώμα...εντάξει σούπερ ντουπερ ουαου δεν παίζει

Εντάξει καλή η οθόνη αλλά στα μάτια τα δικά μου θέλει καλιμπραρισμα.

εννοείται άχνα για το πρόβλημα οι πωλητές.....

Σε αντίθεση με το xz3 παραδίπλα,πολλα ουαου,πολύ καλή δουλειά από την Σόνυ,και το ...πενάκι βεβαίως βεβαίως ακα note 9....Και s9 plus

 

Άσχετα τι θα πάρω και γιατι

Ψηφίζω xz3 για κινητό χωρίς κουρμπες,τι της ηθελαν?μαζεμενο, πανέμορφο,καλό κράτημα

 

 

 

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

 

Μπα σε καλο σου:lol::lol::lol: θεουλης...

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για ελαττωματικη παρτίδα. Όχι για ελαττωματικό προιόν. Μην υποβιβάζεις το πρόβλημα.

 

Όπως είδες είπα ότι το πρόβλημα είναι σε συγκεκριμένες συσκευές. Τώρα αν θέλετε μια ανακοίνωση από την Huawei για να έχετε να λέτε (κράζετε) τότε πάω πάσο.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

το κραξιμο παει συννεφο.δεν λεω προβλημα να εχεις δωσει 1000+ ευρω και να παιρνεις ελλαττωματικο προιον.αλλα ελεος μεχρι τωρα ολο για doa κ.λπ διαβαζουμε.ολες οι μεγαλες εταιρειςς την εχουν παθει μην το ξεχνατε.ασε που μερικοι κραζουν στο φορουμ μαγαζια επωνυμα χωρις να εχουν επιγνωση οτι αυτο ειναι δυσφημιση (και οπως εχω γραψει και πριν τα καταστηματα λιανικης δεν ευθυνονται για την ελλαττωματικη παρτιδα ουτε εχουν οδηγια για μη διαθεση συσκευης) σκεφτειτε πανω απο το σταντ του ματε 20 να γραψουν προσοχη πρασινη οθονη!δεν γινονται αυτα.προσοχη τι γραφετε και τι λετε παιδια doa ειναι ελλατωματικη συσκευη και οχι ελλατωματικη παρτιδα

στο κατω κατω μην παιρνετε day 1 συσκευη,η ιστορια εχει αποδειξει οτι ειναι ρισκο

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

@PapaDraxon ... πληρωμένος είσαι ή παίρνεις ποσοστά και μερίδια απ την Χαβάη;

Την συσκευή την δούλεψα σε σταντ για πάνω από ένα μισάωρο και με εντυπωσίασε σε όλα εμένα προσωπικά. Αν δεν υπήρχαν εδώ τα παιδιά και τα διάφορα άλλα τεχνολογικά sites, θα την πατουσα κανονικότατα δίνοντας ένα τεράστιο ποσό για τα δεδομένα μου και πολύ απλά θα έκλαιγα τα χρήματα μου. Αν εσένα δεν σε νοιάζει ή σου περισσεύουν δικαίωμά σου, όμως είμαστε κι εμείς οι αμαθείς που πονάμε κάθε μέρα για να μαζέψουμε κάνα φράγκο μπας και περισσέψει να κάνουμε κάνα γούστο....και ναι όταν δίνω τόσα λεφτά ειδικά για Χαβάη που τρολάρει επανειλημμένα την apple & την σαμμυ, θέλω να είναι άψογο το προϊόν κι όχι ημίμετρα με πιθανες αντικαταστάσεις οθονών κλπ κλπ.

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

@PapaDraxon ... πληρωμένος είσαι ή παίρνεις ποσοστά και μερίδια απ την Χαβάη;

Την συσκευή την δούλεψα σε σταντ για πάνω από ένα μισάωρο και με εντυπωσίασε σε όλα εμένα προσωπικά. Αν δεν υπήρχαν εδώ τα παιδιά και τα διάφορα άλλα τεχνολογικά sites, θα την πατουσα κανονικότατα δίνοντας ένα τεράστιο ποσό για τα δεδομένα μου και πολύ απλά θα έκλαιγα τα χρήματα μου. Αν εσένα δεν σε νοιάζει ή σου περισσεύουν δικαίωμά σου, όμως είμαστε κι εμείς οι αμαθείς που πονάμε κάθε μέρα για να μαζέψουμε κάνα φράγκο μπας και περισσέψει να κάνουμε κάνα γούστο....και ναι όταν δίνω τόσα λεφτά ειδικά για Χαβάη που τρολάρει επανειλημμένα την apple & την σαμμυ, θέλω να είναι άψογο το προϊόν κι όχι ημίμετρα με πιθανες αντικαταστάσεις οθονών κλπ κλπ.

 

ναι σε αυτο εχεις δικιο πρεπει να παρακολουθουμε τα φορουμ για να ενημερωνομαστε ειναι η μονη λυση

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,

Σήμερα επέστρεψα και το δεύτερο Mate με το γνωστό προβλημα.

Πήρα το note 9 και μάλιστα με εκπτωση.

Σε ερώτηση μου αν έχουν φέρει πολλά πίσω με το ίδιο προβλημα...μου ανέφεραν σχεδόν ΟΛΑ.

Αυτό που θεωρώ ότι έχει οδηγήσει τους περισσότερους από εμάς στην επιστροφή του κινητού, είναι η αδιανόητη στάση της Huawei και οι απαντήσεις της για φυσιολογική λειτουργία του panel.

Αν είχε βγάλει ανακοίνωση που θα διασφαλιζε τους καταναλωτές με αντικατάσταση των προβληματικών κινητών , οι πιο πολλοί θα την κρατούσαν.

Αντίθετα μπήκαμε σε μια διαδικασία με συνεχείς επιστροφές και αγορές του μοντέλου, με την ελπίδα να πέσουμε σε φυσιολογικό κομμάτι.

Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι η εταιρεία δεν έχει τις δομές να χειριστεί κατάσταση κρισης!!

Αυτό είναι ορατό και στους λογαριασμούς που διατηρεί η εταιρεία στα social media, που δεν απαντάει στις ερωτήσεις, κρίσεις και παράπονα των χρηστων με αναφορά στο συγκεκριμένο προβλημα.

Edited by freedom1975
iMac 27 - MacBook Pro - iPad Pro 12.9 - Iphone 11 pro max
Link to comment
Share on other sites

Φανταστείτε παλούκωμα που θα πέσει στον υπεύθυνο ποιοτικού ελέγχου απ' τους κομ*****στας. Συνεχίζω να κάνω υπομονή για mate 20 X , αν βγει πρώτο το S10 ίσως πάω εκεί. Φλεβάρη δε τα βγάζουν οι κορεάτες;

 

Sent from my C103 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι είμαι υπεύθυνος marketing και παίρνω ποσοστά, θα μας τρελάνεις; Σε κανέναν δεν περισσεύουν χρήματα άσχετα το αν είναι πολλά ή λίγα και όπως είχα πει από τους πρώτους να την επιστρέψουν και να περιμένουν κάνα τρίμηνο αν θέλουν να την ξαναγορασουν. Απλά σαν καταναλωτής δεν σε ενδιαφέρει τι θα κάνει η εταιρεία από την στιγμή που μπορείς να την επιστρέψεις, αυτά ενδιαφέρουν τα κοράκια που ψάχνουν αφορμή να κράζουν. Λόγω hobby-επαγγέλματος συναντώ πολλά ελαττωματικά προϊόντα και παρτίδες και πότε δεν άλλαξε κάτι αν η εταιρεία έκανε δήλωση ή όχι. Για αυτό που λες για την ενημέρωση είσαι σωστός αλλά ξέρεις μετά από 70 σελίδες σταματάει να είναι ενημέρωση. Εγώ περίμενα να πουν για το emui 9 που με ενδιέφερε και δεν είπαν τίποτα, μόνο ότι δεν του άρεσε κάποιου. Τεσπα αφού θέλετε να στηνετε την κάθε εταιρεία στον τοίχο για το καθετί ελεύθερα συνεχίστε το, ουτε που θα ασχοληθώ ξανά με το νημα έτσι οπως έγινε. Καλή συνέχεια και σας εύχομαι να μην σας τύχει ποτέ ελλατωματικη συσκευή.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Με κάθε σεβασμό το μήνυμα σου είναι εντελώς άκυρο.Το θέμα είναι ότι η συσκευή πρασινίζει και ο κόσμος εδώ ενημερώνει τους υπόλοιπους για ότι νεότερο. Και 140 σελίδες να γραφτούν από τη στιγμή που εταιρεία δεν βγάζει ανακοίνωση.Που είναι το περίεργο σε αυτό; Ακόμα και οι πιο δυσκοίλιες το κάνουν (δες απλε).Και στήνουν εταιρείες στον τοίχο; Ε όχι δα μην τρελαθούμε που η πρώτη της απάντηση είναι ότι πρασινίζει επειδή είναι ανώτερης ποιότητας οθόνη.

Επίσης να ξέρεις ότι είσαι σε τεχνολογικό φόρουμ και το κράξιμο,η πλάκα είναι ότι δεν έπεσε πολύ για το μέγεθος του προβλήματος, it's part of the game.

 

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Αργύρης :w00t:

"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Τεσπα αφού θέλετε να στηνετε την κάθε εταιρεία στον τοίχο για το καθετί ελεύθερα συνεχίστε το, ουτε που θα ασχοληθώ ξανά με το νημα έτσι οπως έγινε.

 

Το νήμα σου φταίει ή αυτά που λες; Βλέπεις ότι δε στηρίζει κανένας τα λεγόμενα σου και μου κάνει εντύπωση που ακόμα και τώρα δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι μπορεί και να είσαι λάθος.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω εγώ κάτι;

 

Όταν ο καθένας από εμάς λόγο του προβλήματος παει και του αλλάζουν 2η και 3η συσκευή αυτή λογίζεται σαν κανονική πώληση;

 

Αν ναι γι'αυτό έχει τόσες πωλήσεις το mate 20 pro...

 

Και δεν ανακοινώνει ανάκληση και έχει τρελές πωλήσεις αν ο καθένας παίρνει 2 3 κομμάτια...

 

Το τερμάτισα λολ...

Link to comment
Share on other sites

Το νήμα σου φταίει ή αυτά που λες; Βλέπεις ότι δε στηρίζει κανένας τα λεγόμενα σου και μου κάνει εντύπωση που ακόμα και τώρα δεν μπορείς να αντιληφθείς ότι μπορεί και να είσαι λάθος.

 

Εσυ φταις που δεν καταλαβαινεις οτι σε τοσες παρτιδες ανθρωπων ε θα βγει και ενας ελατωματικος και κανεις την τριχα τριχια :lol::lol: ασχοληστε κιολας μπαν και αντε γεια :p

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω εγώ κάτι;

 

Όταν ο καθένας από εμάς λόγο του προβλήματος παει και του αλλάζουν 2η και 3η συσκευή αυτή λογίζεται σαν κανονική πώληση;

 

Αν ναι γι'αυτό έχει τόσες πωλήσεις το mate 20 pro...

 

Και δεν ανακοινώνει ανάκληση και έχει τρελές πωλήσεις αν ο καθένας παίρνει 2 3 κομμάτια...

 

Το τερμάτισα λολ...

Και οχι μόνο....lol

 

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν κρατιέμαι άλλο κ με βλέπω να την κάνω τη μακακια

Εσύ πας για Μπαν δια παντός :p

((((Το twinlight να πάρεις ;) )))

 

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εσύ πας για Μπαν δια παντός :p

((((Το twinlight να πάρεις ;) )))

 

Sent from my Redmi Note 5 Pro using Tapatalk

 

Λες? Μου αρέσει το μπλε.. Πάντως αλήθεια με το ζόρι κρατιέμαι..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...