Jump to content

Το sub-forum της Samsung στο myphone αποκτά τον δικό του, επίσημο εκπρόσωπο!


ZZW30
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators

Το sub-forum της Samsung στο Myphone αποκτά τον δικό του, επίσημο εκπρόσωπο της εταιρείας, με σκοπό τη διευκόλυνση των ίδιων των χρηστών μας!

 

Στόχος μας είναι να δημιουργηθεί μια "ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας" μεταξύ χρηστών και εταιρειών και στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, Myphone και Samsung συνεργάζονται και σας προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα!

 

Εκτός από τα topics που αφορούν τις συσκευές καθ'αυτές μέσα στο sub-forum, θα μπορείτε πλέον να λαμβάνετε επίσημη ενημέρωση για τα νέα και παλιά μοντέλα της Samsung, τις τιμές τους και τη διαθεσιμότητά τους στην Ελλάδα, τα software updates τους τα specs τους κ.λπ. Επιπλέον, θα έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε τις απορίες και ερωτήσεις σας σε σχετικό topic, ώστε αυτές να μεταφερθούν στους αρμόδιους της Samsung και να λάβετε επίσημη απάντηση μέσω του Rep, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (μερικών 24ωρων).

 

Περισσότερα θα βρείτε εδώ, ενώ εδώ μπορείτε να υποβάλλετε τις ερωτήσεις σας προς τον εκπρόσωπο.

Link to comment
Share on other sites

απα- παααα! πρέπει να προσέχουμε τι λέμε για φλασαρισματα κτλ!!! πλάκα κάνω εννοείται, συγχαρητήρια για την πολύ καλή προσθήκη!

Samsung Galaxy Note 20 Ultra + Huawei gt2

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή προσθήκη και δείχνει ότι το service της Samsung στην Ελλάδα είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Ας ελπίσουμε να είναι ένα topic που θα βοηθηθούν οι χρήστες και όχι ακόμα ένα topic που οι απαντήσεις θα είναι σαν να της έγραψε bot ή ένα topic "ξεμπροστιάσματος"της εταιρείας ώστε ο χρήστης να επιτύχει τον τελικό σκοπό του. Καλή αρχή και καλή τύχη!
Link to comment
Share on other sites

Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σας.

Ακόλουθος της σειράς Note.

[sIGPIC][/sIGPIC] Ronnie 2004♥2018
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Κάποιες προτάσεις - παρατηρήσεις (που τις είχα κάνει και παλαιότερα αλλά χωρίς ανταπόκριση):

 

 

  1. Το Samsung Android Phones πρέπει να βγει κεντρικά και να μην είναι ξεχωριστή κατηγορία μαζί με τα bada, windows κτλ. Γιατί πατάς πολλά (αχρείαστα) click για να φτάσεις στις πιο δημοφιλείς συσκευές Galaxy S & Note series. Και εν συνεχεία, ότι υπάρχει κεντρικά πρέπει να καθαριστεί γιατί ως επί των πλείστων υπάρχουν σκόρπια - off topic threads που δε προσφέρουν τίποτα.
     
     
  2. Το Samsung Galaxy Alpha Series πρέπει να βγει έξω από το Samsung Galaxy S γιατί δεν αποτελεί υποκατηγορία του.
     
     
  3. Πολλά από τα χύμα threads στο Samsung Android Phones ανήκουν σε J series συσκευές. Για να υπάρχει συνοχή με τις υπόλοιπες υποκατηγορίες πρέπει να δημιουργηθεί Samsung Galaxy J Series και να μπουν τα σχετικά threads μέσα.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι πολλές εταιρίες στην Ελλάδα να είχαν το support που έχει η Samsung καλή προσθηκη συγχαρητήρια και στο forum
Link to comment
Share on other sites

Βρείτε εκεί στη Smartec στο Χαϊδάρι κάνα μεγαλύτερο χώρο, η εξυπηρέτηση τους είναι άψογη και τρώνε μεγάλο φόρτο και τα καταφέρνουν. Έχω πάει 3 φορές και γίνεται πάντα χαμός, αντιθέτως στη Γλυφάδα που βλέπω καθημερινά, δε πατάει άνθρωπος. Έκανα 50 χιλιόμετρα για να εξυπηρετηθώ όπως πρέπει
Link to comment
Share on other sites

Καλή επιτυχία στο εγχείρημά σας.

Ακόλουθος της σειράς Note.

Me too.:)

Εγώ,μιας και το service της Samsung είναι δίπλα στο σπίτι μου,είμαι εκεί κάθε δυό τρεις μέρες που λέει ο λόγος.Οι υπάλληλοι άψογοι.Πολύ ευχαριστημένος.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά το Customer Service της εταιρειας είναι σε πολυ υψηλό επίπεδο ανταπόκρισης αλλά και εξευρεσης λύσης...πολυ ωραια κίνηση, μπράβο...
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο my phone. Μεγάλη αναβάθμιση. Ήδη φαντάζομαι το forum.

- χρήστης. Έχω πρόβλημα με battery drain.

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

-χρηστης . Έχω πρόβλημα με την οθόνη σε κάποια σημεία έχει ένα κόκκινο θολωμα

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

Χρηστης: παιδιά πως εγκαθιστώ το τελευταίο firmware

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

Μπορούσα να σκεφτώ άπειρα. Μια εταιρεία που με τον Knox counter αποτρέπει τους χρήστες από τα πειράγματα, απορώ τι μπορεί να προσφέρει ο επίσημος εκπρόσωπος, εκτός από το παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

κατοχος note 8...δυο φορες που ζητησα βοηθεια για καποια θεματακια που ειχα η απαντηση ηταν μονιμα FACTORY RESET!!!!
Συνήθος από εκεί ξεκινάμε για να αποκλείσουμε πρόβλημα με λογισμικό, μετά πάμε σε hardware

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μπράβο my phone. Μεγάλη αναβάθμιση. Ήδη φαντάζομαι το forum.

- χρήστης. Έχω πρόβλημα με battery drain.

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

-χρηστης . Έχω πρόβλημα με την οθόνη σε κάποια σημεία έχει ένα κόκκινο θολωμα

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

Χρηστης: παιδιά πως εγκαθιστώ το τελευταίο firmware

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

Μπορούσα να σκεφτώ άπειρα. Μια εταιρεία που με τον Knox counter αποτρέπει τους χρήστες από τα πειράγματα, απορώ τι μπορεί να προσφέρει ο επίσημος εκπρόσωπος, εκτός από το παραπάνω.

Τπτ να δίνει κάποιες βασικές απαντήσεις σε κάποιες βασικές ερωτήσεις έτσι και αλλιος πλέον καμία εταιρία δεν αφινει να κάνεις πειράγματα (μόνο one plus) και όσες αφήνουν (ελάχιστες) με διαδικασία bootloader unlock κλπ είσαι αυτόματα εκτός εγγηησης έτσι δεν θα σου πουν και πολλά.

 

Έτσι οπός έχουν γίνει κινιτα αντιποροποι κλπ είναι εκτός τόπου καθος 2 πράγματα μπορείς να κάνεις μόνο

1. Factory reset

2. Αντικατάσταση συσκευής στο service

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο my phone. Μεγάλη αναβάθμιση. Ήδη φαντάζομαι το forum.

- χρήστης. Έχω πρόβλημα με battery drain.

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

-χρηστης . Έχω πρόβλημα με την οθόνη σε κάποια σημεία έχει ένα κόκκινο θολωμα

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

Χρηστης: παιδιά πως εγκαθιστώ το τελευταίο firmware

-επίσημος εκπρόσωπος: πρέπει να πάτε την συσκευή σας στο κοντινότερο service. Για να ξανά εγκαταστήσουν το firmware.

Μπορούσα να σκεφτώ άπειρα. Μια εταιρεία που με τον Knox counter αποτρέπει τους χρήστες από τα πειράγματα, απορώ τι μπορεί να προσφέρει ο επίσημος εκπρόσωπος, εκτός από το παραπάνω.

 

:lol:

Ξέχασες το βασικότερο όμως!

-Χρήστης: Ξέρουμε τίποτα για την αναβάθμιση σε android Ταδε;

-Επίσημος εκπρόσωπος: Δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα και ενημέρωση μπλα μπλα.. :lol:

Είπα να μην απαντήσω και γίνω κακός μόλις το διάβασα, αλλά με καλυψες πλήρως..!

 

Παίδες, σε τεχνολογικό φόρουμ είμαστε.

Εδώ και δεκάδες χρόνια βοηθάμε, κάνουμε οδηγούς, λύνουμε προβλήματα με επίσημους και ανεπίσημους τρόπους (ΕΜΕΊΣ οι χρήστες, όχι τα φόρουμ και οι εκπρόσωποι) για ένα μόνο λόγο.

Γιατί τα live chat και το support της κάθε εταιρείας είναι πρακτικά άχρηστα. Θα σου πούνε πήγαινε την συσκευή στο σέρβις, κάνε επαναφορά εργοστασιακών ή κάνε restart την συσκευή.. Χαίρω πολύ.

 

Θα ήμουν ενθουσιασμένος αν άκουγα ότι προσλαμβάνουν στην εξυπηρέτηση πελατών άτομα που έχουν πραγματική εμπειρία και γνώση μέσα από τα φόρουμ.

Αλλά το αντίθετο, να βάζεις έναν εκπρόσωπο μέσα σε ένα τεχνολογικό φόρουμ, μου φαίνεται εντελώς αδιάφορο και αχρείαστο.

 

Όπως και να 'χει, μακάρι να βγω ψεύτης!

Link to comment
Share on other sites

Ο τύπος που έβγαλε το ανέκδοτο με το γρύλο μάλλον είναι μέλος στο myphone.
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική κάποιων. Ας πάρουμε το πιο απλό. Είναι κακό μεταξύ των χρηστών που έχουν μεγάλη εμπειρία πάνω σε ένα θέμα να υπάρχει και η επίσημη θέση της εταιρίας? Επίσης είναι κακό η επίσημη εκπροσώπηση της εταιρίας να μαζεύει feedback για προβλήματα ή επιθυμίες των χρηστών ώστε η ανατροφοδοτηση αυτή, ενδεχομένως, να φέρει καλύτερες συσκευές?

 

Όλα με γκρίνια πρέπει να τα υποδεχόμαστε?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν είναι θέμα γκρίνιας , είναι θέμα πραγματικότητας.

Κακά τα ψέματα ο ένας και μοναδικός λόγος που θα υπάρχει επίσημος εκπρόσωπος της samsung ,είναι ο ίδιος που και το event της HUAWEI ήταν στην πρώτη σελίδα , πρώτο θέμα για 1 εβδομάδα , και δεν είναι κανένας άλλος από την διαφήμιση.

Το οποίο είναι απόλυτα λογικό και θεμιτό, το θέμα είναι εμείς να μην ψαρώνουμε με το κάθε πράγμα που διαφημίζεται και να μπορύμε να κρίνουμε .

-Υπάρχει περίπτωση ο επίσημος εκπρόσωπος , σε περίπτωση battery drain να σου πει να κάνεις disable , όλο το bloatware της samsung.

-Υπάρχει περίπτωση αν κάνω παράπανω για LAG στον launcher , να μου πει να δοκιμάσω κάποιον άλλο .

ΟΧΙ δεν υπάρχει καμιά περίπτωση , γιατί είναι εταιρεία και λογικό είναι να προωθεί τα προιόντα της.

όπως είναι και λογικό σε κάθε πρόβλημα να σου προτείνει factory reset , γιατί απλά είναι η πιο εύκολη λύση.

Το θέμα είναι το τι ψάχνει ο καθένας , θέλει να το πηγαίνει κάπου παραπάνω ή θέλει να μένει στο Manual .

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική κάποιων. Ας πάρουμε το πιο απλό. Είναι κακό μεταξύ των χρηστών που έχουν μεγάλη εμπειρία πάνω σε ένα θέμα να υπάρχει και η επίσημη θέση της εταιρίας? Επίσης είναι κακό η επίσημη εκπροσώπηση της εταιρίας να μαζεύει feedback για προβλήματα ή επιθυμίες των χρηστών ώστε η ανατροφοδοτηση αυτή, ενδεχομένως, να φέρει καλύτερες συσκευές?

 

Όλα με γκρίνια πρέπει να τα υποδεχόμαστε?

 

Το feedback το παίρνουν ούτως ή άλλως.

Αν δεν γνώριζαν για το myphone για παράδειγμα, δεν πρόκειται να κάνανε τέτοια συμφωνία άλλωστε.

Τώρα για την επίσημη απάντηση της εταιρείας, αν ήταν τόσο σημαντική στον κάθε χρήστη, θα έμπαινε σε φόρουμς εν έτη 2018 αντί να στείλει ένα dm στην επίσημη σελίδα της εκάστοτε εταιρείας;

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...