Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φυσικά και υπάρχει εναλλακτική. Απλά δεν ξέρω αν πιάνεται και στην sim για το internet. Θα πας να κάνεις φορητότητα άμεσα σε καρτοκινητό άλλης εταιρείας. Έτσι θα γλυτώσεις το τέλος που έχουν επιβάλει για τη διακοπή. Αν δεν ισχύει φορητότητα στο σύνδεση δεδομένων, εκεί ίσως αναγκαστείς να το πληρώσεις.

 

Προσωπικά αυτός είναι και ο λόγος που εδώ και αρκετά χρόνια δεν κάνω ξανά συμβόλαιο. Μια χαρά βολεύομαι με τα καρτοκινητά, και ξέρω πως ότι και να τους κατέβει να χρεώσουν μπορώ πάντα να το αλλάξω.

 

εχεις δίκιο...να που είπα να κάνω το ίδιο και μου ζητάνε κερατιάτικα τσάμπα και βερεσέ.

εγώ πήγα ήδη σε άλλη εταιρία με κάρτα....21 μεθαύριο λήγει η σύμβασή μου,δεν θα κάνω καμία χρήση από τις 21 κι έπειτα και ας βγάλουν ότι λογαριασμό θέλουν.

δεν θα τους δώσω πάτημα ότι χρησιμοποίησα κάποια παροχή τους,θα δω τι θα μου απαντήσουν από την εεττ και μάλλον θα γίνω δωρητής οργάνων...θα πάρουν τ α!@# μου.

εγώ μέχρι την τελευταία μέρα είμαι κύριος,δεν έχουν να μου καταλογίσουν τ ί π ο τ α.κερατιάτικα δεν πληρώνω.

2i6fhs-5.png
Link to comment
Share on other sites

Το ότι η καταγγελία της σύμβασης ισχύει για 30 μέρες αργότερα το λένε ρητά οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών που είναι μέρος της σύμβασής σου. Για αυτό πρέπει πάντα να τους διαβάζουμε, πριν αποφασίσουμε οποιαδήποτε ενέργεια. Υπάρχουν ανηρτημένοι και στο σάιτ της εταιρείας.

Τώρα, για το τέλος της διακοπής, δεν θυμάμαι να προβλέπεται. Δες στον αναλυτικό τιμοκατάλογο του προγράμματός σου.

Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της σύμβασης δεν εξαρτάται από την πληρωμή τυχόν οφειλής. Δηλ. 30 μέρες αργότερα οφείλουν να σταματήσουν να σε χρεώνουν, απλά θα εξακολουθήσεις να χρωστάς τα παλιά.

Επίσης, αν θυμάμαι καλά, η ΕΕΤΤ επιλαμβάνεται καταγγελιών μόνο αν απευθυνθείς πρώτα στον πάροχό σου και δεν σε ικανοποιήσει μέσα σε κάποια οριζόμενη προθεσμία.

Edited by babis_sougias
Link to comment
Share on other sites

Το ότι η καταγγελία της σύμβασης ισχύει για 30 μέρες αργότερα το λένε ρητά οι Γενικοί Όροι Συναλλαγών που είναι μέρος της σύμβασής σου. Για αυτό πρέπει πάντα να τους διαβάζουμε, πριν αποφασίσουμε οποιαδήποτε ενέργεια. Υπάρχουν ανηρτημένοι και στο σάιτ της εταιρείας.

Τώρα, για το τέλος της διακοπής, δεν θυμάμαι να προβλέπεται. Δες στον αναλυτικό τιμοκατάλογο του προγράμματός σου.

Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της σύμβασης δεν εξαρτάται από την πληρωμή τυχόν οφειλής. Δηλ. 30 μέρες αργότερα οφείλουν να σταματήσουν να σε χρεώνουν, απλά θα εξακολουθήσεις να χρωστάς τα παλιά.

Επίσης, αν θυμάμαι καλά, η ΕΕΤΤ επιλαμβάνεται καταγγελιών μόνο αν απευθυνθείς πρώτα στον πάροχό σου και δεν σε ικανοποιήσει μέσα σε κάποια οριζόμενη προθεσμία.

 

μα δεν εκανα καποια καταγγελια συμβασης....το συμβολαιο μου ληγει μεθαυριο και απλα δεν θελω καποια αλλη παροχη.....τοοοοσο τραγικο ειναι που θελω να φυγω,να διακοψω?

2i6fhs-5.png
Link to comment
Share on other sites

μα δεν εκανα καποια καταγγελια συμβασης....το συμβολαιο μου ληγει μεθαυριο και απλα δεν θελω καποια αλλη παροχη.....τοοοοσο τραγικο ειναι που θελω να φυγω,να διακοψω?

 

Καταγγελία της σύμβασης στα νομικά σημαίνει διακοπή της στην καθομιλουμένη (φευγιό, μπούλ@ βρε αδερφέ!) :lol:

Link to comment
Share on other sites

μα δεν εκανα καποια καταγγελια συμβασης....το συμβολαιο μου ληγει μεθαυριο και απλα δεν θελω καποια αλλη παροχη.....τοοοοσο τραγικο ειναι που θελω να φυγω,να διακοψω?

 

Ναι. Στους όρους σύμβασης:

 

Πρέπει να γίνει 1 μήνα πιο πριν. "Νομικό"......

Άρα έπρεπε να τους είχες ενημερώσει από 21/8.

"Ηθικό"?.....Έτσι είναι: Διάβασε τους όρους.

Όπως και για το αν δεν το κάνεις στη λήξη του 24μηνου σύμβασης.....Διακοπή και έκπτωσης. "Νομικά" έτσι είναι.

 

Κάνουμε τπτ για αυτό;

ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι μιλάτε για διαφορετικά πράγματα.

 

Από τη μία είναι ας πούμε ή υποχρέωση παραμονής στο δίκτυο, που έχει συγκεκριμένη διάρκεια βάση του συμβολαίου που έχουμε υπογράψει και αν "φύγουμε" πρωτού περάσει το διάστημα αυτό πρέπει να πληρωθεί κάποιο ποσό ως ποινή για το σπάσιμο του συμβολαίου.

 

Από την άλλη είναι το γεγονός ότι όταν θες να μείνεις στο δίκτυο, γυρίζοντας τον αριθμό σου σε κάρτα, ή να τον διακόψεις εντελώς. Εκεί λένε ότι θέλουν 30 ημέρες, και χρεώνουν και τέλος αποσύνδεσης ή μετατροπής κλπ.

 

Στην περίπτωση που έχει τελειώσει το συμβόλαιο, αν δεν επιλέξει να γίνει καρτοκινητό ή να το διακόψει, και κάνει φορητότητα σε άλλη εταιρεία, νομίζω πως είναι αυτονόητο ότι δεν έχει να κάνει ούτε με το 30ημερο, ούτε με τέλος διακοπής.

 

Sent from my XT1524

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Στους όρους σύμβασης:

Πρέπει να γίνει 1 μήνα πιο πριν. "Νομικό"......

Άρα έπρεπε να τους είχες ενημερώσει από 21/8.

"Ηθικό"?.....Έτσι είναι: Διάβασε τους όρους.

Όπως και για το αν δεν το κάνεις στη λήξη του 24μηνου σύμβασης.....Διακοπή και έκπτωσης. "Νομικά" έτσι είναι.

Κάνουμε τπτ για αυτό;

ΟΚ.

 

Φυσικά πρέπει να διαβάζεις τη σύμβαση και αν δεν το κάνεις είσαι αδικαιολόγητος και έχεις επιτρέψει να σε εκμεταλλευτούν. Ειδικά τέτοιες συμβάσεις, που δεν είναι και πυρηνική φυσική, μπορείς εύκολα να τις κατανοήσεις και να προστατευθείς. Αν όχι, γι' αυτό υπάρχουν και οι δικηγόροι, για να σε συμβουλεύσουν.

Επίσης, πολλοί γενικοί όροι έχουν κριθεί από τα δικαστήρια ως καταχρηστικοί, αλλά δεν γνωρίζω να έχει γίνει το ίδιο με τον συγκεκριμένο. Και μάλλον είναι λογικό, γιατί ανεξάρτητα του ότι έχει τεθεί αποκλειστικά προς όφελος του παρόχου, δεν είναι τόσο υπερβολικά δυσμενής για να θεωρηθεί και ανήθικος και, όπως είπα και πριν, μπορείς εύκολα με λίγη επιμέλεια να αποφύγεις τις συνέπειές του.

 

Νομίζω ότι μιλάτε για διαφορετικά πράγματα.

Από τη μία είναι ας πούμε ή υποχρέωση παραμονής στο δίκτυο, που έχει συγκεκριμένη διάρκεια βάση του συμβολαίου που έχουμε υπογράψει και αν "φύγουμε" πρωτού περάσει το διάστημα αυτό πρέπει να πληρωθεί κάποιο ποσό ως ποινή για το σπάσιμο του συμβολαίου.

Από την άλλη είναι το γεγονός ότι όταν θες να μείνεις στο δίκτυο, γυρίζοντας τον αριθμό σου σε κάρτα, ή να τον διακόψεις εντελώς. Εκεί λένε ότι θέλουν 30 ημέρες, και χρεώνουν και τέλος αποσύνδεσης ή μετατροπής κλπ.

Στην περίπτωση που έχει τελειώσει το συμβόλαιο, αν δεν επιλέξει να γίνει καρτοκινητό ή να το διακόψει, και κάνει φορητότητα σε άλλη εταιρεία, νομίζω πως είναι αυτονόητο ότι δεν έχει να κάνει ούτε με το 30ημερο, ούτε με τέλος διακοπής.

Sent from my XT1524

 

Ναι, οι 30 μέρες δεν ισχύουν στη φορητότητα, γιατί εκεί ο νόμος προβλέπει μικρές προθεσμίες για τη διακοπή και τη νέα ενεργοποίηση. Πάντως, αν η φορητότητα ολοκληρωθεί πριν λήξει η συμφωνημένη διάρκεια του συμβολαίου (δηλ. πριν τις 21/9), τότε ο φίλος θα θεωρηθεί ότι διέκοψε πριν τη λήξη της και άρα θα χρεωθεί με το τέλος πρόωρης διακοπής ή όπως αλλιώς το λένε. Αν η φορητότητα ολοκληρωθεί μετά τη λήξη του συμβολαίου του, τότε για το χρόνο μεταξύ της λήξης (21/9) και της διακοπής της υπηρεσίας θα χρεωθεί με τον ισχύοντα πανάκριβο τιμοκατάλογο (δηλ. χωρίς την έκπτωση που είχε), αλλά αν θυμάμαι καλά απαγορεύεται να χρεωθεί με οποιοδήποτε τέλος για αποχώρηση από το παλιό δίκτυο.

Edited by babis_sougias
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις αίτηση μεταφοράς των γραμμών σου σε άλλη εταιρεία σε καρτοκινητό κάτι που θα γίνει σε 1 εργάσιμη μέρα και το οποίο σημαίνει και ταυτόχρονη καταγγελία της σύμβασης στην VF οπότε δεν θα χρεωθείς περεταίρω πάγιο..

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις αίτηση μεταφοράς των γραμμών σου σε άλλη εταιρεία σε καρτοκινητό κάτι που θα γίνει σε 1 εργάσιμη μέρα και το οποίο σημαίνει και ταυτόχρονη καταγγελία της σύμβασης στην VF οπότε δεν θα χρεωθείς περεταίρω πάγιο..

 

Ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε νέο topic για χρεώσεις (και χρονική διάρκεια) για φορητότητα ΣΕ καρτοκινητά εταιρειών κινητής.

 

Πχ όπως εδώ:

Από VF (συμβόλαιο) σε καρτοκινητό CU πόσο και πόση διάρκεια;

 

Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι για ΣΕ Q : 10€.

 

Αλλά δεν γνωρίζω ΠΟΥ πρέπει (σε ποιό σημείο του forum) να ανοίξει.

Και να αλλάζει με την πάροδο του χρόνου (πχ τώρα 9/2016 και να το έχουμε πχ του χρόνου κλπ) για να γνωρίζουμε.

Ας αναλάβουν οι διαχειριστές.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως θα έπρεπε να ανοίξουμε νέο topic για χρεώσεις (και χρονική διάρκεια) για φορητότητα ΣΕ καρτοκινητά εταιρειών κινητής.

 

Πχ όπως εδώ:

Από VF (συμβόλαιο) σε καρτοκινητό CU πόσο και πόση διάρκεια;

 

Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι για ΣΕ Q : 10€.

 

Αλλά δεν γνωρίζω ΠΟΥ πρέπει (σε ποιό σημείο του forum) να ανοίξει.

Και να αλλάζει με την πάροδο του χρόνου (πχ τώρα 9/2016 και να το έχουμε πχ του χρόνου κλπ) για να γνωρίζουμε.

Ας αναλάβουν οι διαχειριστές.

Η φορητότητα δεν χρεώνεται σε κανένα δίκτυο! Στην προκειμένη περίπτωση μπορείς να μεταφέρεις το VF σου σε Cosmote/Wind/Q χωρις καμία χρέωση στο νέο δίκτυο!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα δεν χρεώνεται σε κανένα δίκτυο! Στην προκειμένη περίπτωση μπορείς να μεταφέρεις το VF σου σε Cosmote/Wind/Q χωρις καμία χρέωση στο νέο δίκτυο!

 

Πρακτικά, παιδιά. Μη λέμε θεωρίες.

 

Άλλα λέει πχ εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6862335#post6862335

Και μπορούν να βρεθούν διάσπαρτα σε διάφορα σημεία του myphone από το 2007 που ξεκίνησε η φορητότητα.

 

Να είναι συγκεντρωμένα κάπου.

 

ΣΕ καρτοκινητή διάφορων εταιρειών.

Και όχι θεωρίες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, οι 30 μέρες δεν ισχύουν στη φορητότητα, γιατί εκεί ο νόμος προβλέπει μικρές προθεσμίες για τη διακοπή και τη νέα ενεργοποίηση. Πάντως, αν η φορητότητα ολοκληρωθεί πριν λήξει η συμφωνημένη διάρκεια του συμβολαίου (δηλ. πριν τις 21/9), τότε ο φίλος θα θεωρηθεί ότι διέκοψε πριν τη λήξη της και άρα θα χρεωθεί με το τέλος πρόωρης διακοπής ή όπως αλλιώς το λένε. Αν η φορητότητα ολοκληρωθεί μετά τη λήξη του συμβολαίου του, τότε για το χρόνο μεταξύ της λήξης (21/9) και της διακοπής της υπηρεσίας θα χρεωθεί με τον ισχύοντα πανάκριβο τιμοκατάλογο (δηλ. χωρίς την έκπτωση που είχε), αλλά αν θυμάμαι καλά απαγορεύεται να χρεωθεί με οποιοδήποτε τέλος για αποχώρηση από το παλιό δίκτυο.

 

Να ξεκαθαρίσω κάτι. Άλλο το τέλος διακοπής/μετατροπής σε καρτοκινητό που είναι ένα σταθερό ποσό που έχουν καθιερώσει τελευταία(αυτό που γλυτώνεις με τη φορητότητα), και άλλο το ποσό που πρέπει να επιστρέψεις αν είχες πάρει επιδότηση. Το οποίο από ότι θυμάμαι τους τελευταίους 6 μήνες του συμβολαίου μειώνεται. Τον τελευταίο μήνα πρέπει να είναι κάτι κοντά στο 15%. Εκτός αν είχε έκπτωση αντί επιδότησης, όπου δεν ξέρω ακριβώς πως παέι εκεί, αλλά νομίζω λίγο διοφορετικά.

 

Όταν θέλεις να κάνεις φορητότητα στα όρια λήξης, όπως ο φίλος μας, δεν ξέρω πως θα γίνει να προλάβεις. Δηλαδή αν υπάρχει τρόπος η αλλαγή να συμπέσει την ημέρα που λήγει το συμβόλαιο. Αν μείνει παραπάνω, λογικά θα πληρώσει αναλογικά όσες μέρες χρειαστεί και όχι ολόκληρο λογαριασμό. Αν μεταφερθεί λίγο πριν λήξει το συμβόλαιο ενδεχομένως να χρειαστεί να πληρώσει αυτό το ~15% που αναφέρω προηγουμένως.

 

edit: Νομίζω πως η φορητότητα τυπικά είναι δωρεάν. Τα ποσά που ζητάνε από καταστήματα τον τελευταίο καιρό, προφανώς και είναι τακτική των εταιρειών(ή των καταστημάτων αυτών) για να εισπράξουν κάτι παραπάνω. Για αυτό και δεν μας συμφέρει όπως έχει ειπωθεί να γίνει φορητότητα με αυτόν τον τρόπο, αλλά καλύτερα ηλεκτρονικά ή αν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά, παιδιά. Μη λέμε θεωρίες.

 

Άλλα λέει πχ εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6862335#post6862335

Και μπορούν να βρεθούν διάσπαρτα σε διάφορα σημεία του myphone από το 2007 που ξεκίνησε η φορητότητα.

 

Να είναι συγκεντρωμένα κάπου.

 

ΣΕ καρτοκινητή διάφορων εταιρειών.

Και όχι θεωρίες.

Δεν λέμε θεωρίες. Λέμε τι ισχύει! Το οτι υπάρχουν κάποια μαγαζιά απατεώνες και σου ζητάνε -παράνομα- οτι τους λείπει για να κάνουν κάτι που επίσημα είναι και πρέπει να είναι ΔΩΡΕΑΝ δεν σημαίνει οτι πρέπει να πέφτουν στην παγίδα και οι υπόλοιποι!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέμε θεωρίες. Λέμε τι ισχύει! Το οτι υπάρχουν κάποια μαγαζιά απατεώνες και σου ζητάνε -παράνομα- οτι τους λείπει για να κάνουν κάτι που επίσημα είναι και πρέπει να είναι ΔΩΡΕΑΝ δεν σημαίνει οτι πρέπει να πέφτουν στην παγίδα και οι υπόλοιποι!

 

OK,

Mπορείς να μου πεις πως θα πάω από Wind F2go σε CU με μόνη χρέωση τα 5€ της sim;

Ακούω.....

Link to comment
Share on other sites

Πάμε πάλι... ΔΕΝ υπάρχει χρέωση λέμε για να πας από F2G σε CU. Πας σε οποιο κατάστημα VF θες και κάνεις το αίτημα ή online στο site τους εδώ http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action ή να καλέσεις το 13894 (είναι δωρεάν). Αν σε κάποιο κατάστημα τύχει να ζητήσουν χρήματα ή υποχρεωτική αγορά ενός κάτι άλλου (κάρτας ανανέωσης, συσκευής ή κάτι άλλο) τότε να ξέρεις οτι είναι παράτυπο και πρέπει να τους αναφέρεις στην εταιρεία!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Πάμε πάλι... ΔΕΝ υπάρχει χρέωση λέμε για να πας από F2G σε CU. Πας σε οποιο κατάστημα VF θες και κάνεις το αίτημα ή online στο site τους εδώ http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action ή να καλέσεις το 13894 (είναι δωρεάν). Αν σε κάποιο κατάστημα τύχει να ζητήσουν χρήματα ή υποχρεωτική αγορά ενός κάτι άλλου (κάρτας ανανέωσης, συσκευής ή κάτι άλλο) τότε να ξέρεις οτι είναι παράτυπο και πρέπει να τους αναφέρεις στην εταιρεία!

 

Πάντως στο 13894 απόψε μου'παν ότι "γίνεται ΜΟΝΟ σε κατάστημα" {Ηχογραφημένη κλήση: Να στην επισυνάψω σε pm?:lol:)

 

Πρακτικά παιδιά.

Κανείς που να το έκανε (πρακτικά, όχι θεωρητικά Αυτά τα ξέρουμε: http://www.vodafone.gr/portal/client/faq/FAQLoadCategories.action?faqCategoryId=847 ) όντως δωρεάν υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ πήγαινε σε κατάστημα τότε...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σου είπε ότι πρώτα μπορείς να αναφέρεις το κατάστημα στην εταιρία(και φυσικά να δοκιμάσεις σε άλλο).

 

Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις και αυτό : http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Με την ταυτότητα σου σε κατάστημα. Θα σου έρθει ταχυδρομικά. Οι αναπάντητες δεν χρεώνονται οπότε δεν καταγράφονται. Edited by Vasileios
Διόρθωση λάθους
Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό θέμα με τις ανεκδιήγητες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα τη VF. Είχα καρτοσυμβόλαιο που έληγε χθες Κυριακή, ήθελα να το μετατρέψω σε καρτοκινητό, και προσπάθησαν να μου επιβάλλουν <<τέλος αποσύνδεσης>> 20 ευρώ (ακόμα και αν έμενα στην ίδια εταιρεία)....γιατί έτσι! Έχω την 24μηνη σύμβαση που είχα υπογράψει μπροστά μου, την αίτηση συνδρομής κτλ, δηλαδή όλη τη χαρτούρα προ 2 ετών. Πουθενά δε βλέπω να ορίζει ρητά και ποσοτικά το τέλος αποσύνδεσης, οποιασδήποτε αξίας. Από την άλλη, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ : , ερώτηση 38, σελίδα 19:

 

38. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των εταιριών σχετικά με την ενημέρωσή μου για χρεώσεις και προγράμματα;

 

-........Επίσης, οι εταιρίες οφείλουν να αναγράφουν, είτε στην αίτηση σύνδεσης ή/και στη σύμβαση είτε σε παράρτημά τους, τα εφάπαξ και πάγια τέλη σύνδεσης, καθώς και τυχόν τέλη αποσύνδεσης, επανασύνδεσης και πρόωρης λύσης της σύμβασης.

 

 

Υ.Γ. Φυσικά, πέρα από το <<τέλος αποσύνδεσης>> (φανταστικής) αξίας 20 ευρώ, θα έπρεπε να περιμένω τις γνωστές 30 ημέρες στο δίκτυό τους και να πληρώσω (γι'αυτό το διάστημα) την προ-της-έκπτωσης-παγίου αξία (40+ ευρώ). Προτίμησα την λύση της φορητότητας σε Wind F2G, με το γνωστό τέλος ενεργοποίησης κινητού.

Edited by apollo_el
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον όταν μπήκε το συγκεκριμένο τέλος είχες ήδη κάνει συμβόλαιο, και θα ενημέρωσαν σε κάποιο λογαριασμό με μικρά γράμματα. Τότε θα μπορούσες να φύγεις πληρώνοντας τυχόν επιδότηση που πήρες. Τώρα έτσι όπως είναι κάνε φορητότητα αλλού. Έναν λογαριασμό ακόμα προβλέπω να σου χρεώσουν, έστω και αναλογικά.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον όταν μπήκε το συγκεκριμένο τέλος είχες ήδη κάνει συμβόλαιο, και θα ενημέρωσαν σε κάποιο λογαριασμό με μικρά γράμματα. Τότε θα μπορούσες να φύγεις πληρώνοντας τυχόν επιδότηση που πήρες. Τώρα έτσι όπως είναι κάνε φορητότητα αλλού. Έναν λογαριασμό ακόμα προβλέπω να σου χρεώσουν, έστω και αναλογικά.

 

Sent from my XT1562

 

Μιλάω με VF εδώ και μία εβδομάδα, πριν τη λήξη της μεταξύ μας σύμβασης. Το <<τέλος αποσύνδεσης>> το ζητάνε από την αρχή...είτε έμενα μαζί τους (με μετάβαση σε κάρτα VF), είτε έκανα φορητότητα (όπως και έπραξα την Παρασκευή). Το τέλος δεν ορίζεται ρητά στη σύμβασή μου. Η υπογραφή μου δεν υπάρχει σε κανένα λογαριασμό. Μάλιστα, το άρθρο 12.9 της σύμβασής μας ορίζει ότι:

 

<<12.9. Η παρούσα είναι η πλήρης και μόνη συμφωνία μεταξύ της VODAFONE και του Συνδρομητή, και υπερισχύει κάθε άλλης προηγούμενης γραπτής ή προφορικής συμφωνίας ή επικοινωνίας με τη VODAFONE, εξαιρουμένων τυχόν ειδικότερων συμφωνιών ταυτόχρονων με την παρούσα.>>

 

Δεν έχει δικαίωμα κανένας ιδιώτης να ζητάει ότι ποσά θέλει, μεταγενέστερα, επειδή...έτσι. Είναι παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές αυτές (όχι ότι οι λοιποί ιδιώτες είναι καλύτεροι). Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Καταθέτω απλώς την εμπειρία μου για μελλοντικούς αναγνώστες, και τους προτείνω να

τους αποδομήσετε χωρίς έλεος (ακόμα και αν στο τέλος χάσετε τη μάχη).

Edited by apollo_el
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω τη θέση σου καλά. Είχα κι εγώ καρτοπρόγραμμα και είχα πάρει μια φθηνή συσκευή για να το κάνω σαν επιδότηση, και ξαφνικά βάλανε τέλος αποσύνδεσης. Έπρεπε να τους δώσω πίσω την αξία της συσκευής για να το διακόψω όταν εφαρμόστηκε, και τελικά δεν το έκανα. Στο τέλος πλήρωσα 10€ όταν το μετέτρεψα σε καρτοκινητό.

 

Λέει ότι η σύμβαση αυτή υπερισχύει προηγούμενης. Το θέμα είναι ότι μάλλον είναι μεταγενέστερη η αλλαγή αυτή, οπότε εκεί πατάνε. Ενημέρωσαν και σε κάποιο λογαριασμό, και όποιος δεν το πήρε χαμπάρι την πάτησε.

Link to comment
Share on other sites

....

 

Λέει ότι η σύμβαση αυτή υπερισχύει προηγούμενης. Το θέμα είναι ότι μάλλον είναι μεταγενέστερη η αλλαγή αυτή, οπότε εκεί πατάνε. Ενημέρωσαν και σε κάποιο λογαριασμό, και όποιος δεν το πήρε χαμπάρι την πάτησε.

 

Έχεις δίκιο σε αυτό περί <<προηγούμενης>> vs <<μεταγενέστερης>>. Όμως, δε λέει μόνο αυτό...λέει ότι είναι η <<πλήρης>> και <<μόνη>> συμφωνία. Φαίνεται ότι τα Ελληνικά της VF, φάσκουν και αντιφάσκουν....και μάλλον προέρχονται από Google Translate μετάφραση της VF Global. Εκεί, λοιπόν, πατάω εγώ..όπως και στα παραπάνω της ΕΕΤΤ, και κάποια ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...