Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Υπαρχει καποιος τροπος να κανεις fake οτι το τηλεφωνο να λεει Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΚΑΛΕΣΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ???

Υπαρχει καποιος να το εχει ηχογραφημενο,να το κοτσαρω στο Advanced call manager του ν96???

 

Θα με σωσετε!!!!!

 

εγω κανω αυτο: *21*699# και πράσινο (κλήση)

 

και για απενεργοποιηση: #21# και πράσινο (κλήση)

Link to comment
Share on other sites

Γερακα βρισκομαι. και δεν ειναι οτι δεν εχω κοσμο, απλα τα bonus που περνεις ειναι ελαχιστα και υπαρχουν μηνες που δεν βγαζεις ουτε τα απαραιτητα να πληρωσεις τους υπαλληλους το ρευμα κτλ. ευτυχως δεν εχω νοικι.

υπομονη και βλεπουμε πως παει τοο πραγμα, αν θα παει για φουντο η οχι .

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

KostasDj_2 ευχαριστω για την ενημερωση του mobile partner! Σημερα βρηκα το χρονο να ασχοληθω και επαιξα(σε mac βεβαια που το δοκιμασα, αλλα και σε pc πιστευω δεν θα εχει προβλημα).

 

Παρεπιπτοντως, μηπως ξερει κανεις ποιο είναι το τηλεφωνικό νούμερο από το κεντρο μηνυμάτων vodafone για καρτοκινητά? Ηθελα να το δηλωσω στο mobile partner γιατι οπως ειναι φυσικο δεν το εχει μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Η voda σταματάει την ανάλυση κλήσεων των λογαριασμών και για νέες συνδέσεις . Δηλαδή πελάτης που μπαίνει στη voda δεν θα μπορεί να έχει ανάλυση παρά μόνο από το internet και το myaccount ......αν βέβαια έχει ;internet :lol:

 

Όλοι θυμάστε τη περίοδο που έκοψαν της αναλύσεις απο τους ήδη υπάρχοντες συνδρομητές . Αποτέλεσμα ο απόλυτος χαμός στα καταστήματα , φασαρίες , εντάσεις , αμφισβητήσεις , αποσυνδέσεις ......του κουτρούλη ο γάμος :lol::lol:

 

εεεεεεεεεεεε.....μετά τη μεγαλή επιτυχία της πρώτης απόπειρας έρχεται και η δεύτερη για να τα αποτελειώσει όλα .

 

Και μη ξεχάσω στις επίσημες ενημερώσεις της η εταιρεία αναφέρει πως το κάνει αυτό για να σώσει 4500 δέντρα :lol::lol::lol::lol:

ρε τη πλάκα που έχουν οι οικολόγοι από τη μία σώζουν τις αρκούδες

μετά το μπαρμπα στο νησί

και τώρα τα δέντρα .....

 

Η αλήθεια είναι πως σώζουν πολλά € που τα βάζουν στις τσέπες τους από τη μείωση του χαρτιού και των εκτυπώσεων ,

βλέπετε τελικά πως κατάφεραν ακόμα και την οικολογία οι εταιρείες να τη εφαρμόσουν με προσανατολισμό το κέρδος .

 

και μη χειρότερα ....που έρχονται δλδ ,

οι τύποι είναι επικίνδυνοι

ας τους μαζέψει κάποιος !!!;)

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

Από τη μύγα ξύγκι!!

Υπάρχει όμως η δυνατότητα εκ των υστέρων να ζητήσεις έντυπη ανάλυση?

 

Πολύ θα ήθελα αυτόν που σκέφτηκε αυτή την ιδέα να του κόψουν το Vodafone Own νούμερό του , που έχει καλομάθει όλα αυτά τα χρόνια και να τα σκάει κάθε μήνα , να δει πόσο ωραία είναι όταν είσαι πελάτης!!

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Από τη μύγα ξύγκι!!

Υπάρχει όμως η δυνατότητα εκ των υστέρων να ζητήσεις έντυπη ανάλυση?

 

Πολύ θα ήθελα αυτόν που σκέφτηκε αυτή την ιδέα να του κόψουν το Vodafone Own νούμερό του , που έχει καλομάθει όλα αυτά τα χρόνια και να τα σκάει κάθε μήνα , να δει πόσο ωραία είναι όταν είσαι πελάτης!!

 

Πιθανόν , μιας και η ενημέρωση δεν το αναφέρει .

Θα πρέπει να κάνεις αίτημα λογικά για να στην επαναφέρουν .

 

Αυτός που σκέφτηκε αυτήν ( τη δοκμασμένη ) ηλιθιότητα να είσαι σίγουρος πως θα πάρει και επαίνους , και bonus

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρα όλα αυτά; Γιατί με μια κλήση στο 1233 επιλέγεις αν θέλεις να συνεχίζεται η έντυπη ανάλυση κλήσεων.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Σταμάτησαν δηλαδή να στέλνουν αναλυτική κατάσταση του λογαριασμού (έντυπη) και σε αυτούς που είναι ήδη συνδρομητές και λαμβάνουν κανονικά το λογαριασμό?

 

Κάτι ανάλογο νομίζω έκανε η wind πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

Στη wind σταματάει να σου έρχεται η αναλυτική μόνο εαν ζητήσεις να μπεις στο ebill. Μπορείς επίσης να ζητήσεις να μπεις στο ebill plus οπότε δεν σου έρχεται ούτε ο μονοσέλιδος λογαριασμός. Από προεπιλογή σου έρχεται φουλ έξτρα ο λογαριασμός σε χαρτί, στη wind.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρα όλα αυτά; Γιατί με μια κλήση στο 1233 επιλέγεις αν θέλεις να συνεχίζεται η έντυπη ανάλυση κλήσεων.

Ακριβως,απο την στιγμη που υπαρχει η επιλογη,προς τι ο τοσος πανικος??

 

Anyway ειναι ξεκάθαρο οτι εχεις επηρεαστει προσωπικα απο την vodafone(ισως και απο θεμα εργασιας,φαινεται ξεκαθαρα απο τα σχολια σου στο κλεισιμο ιδιοκτητων. ... ) αλλα μην <<πιανόμαστε>> τοσο υπερβολικα απο κατι τετοια θεματα αρνητικα για την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Anyway ειναι ξεκάθαρο οτι εχεις επηρεαστει προσωπικα απο την vodafone(ισως και απο θεμα εργασιας,φαινεται ξεκαθαρα απο τα σχολια σου στο κλεισιμο ιδιοκτητων. ... ) αλλα μην <<πιανόμαστε>> τοσο υπερβολικα απο κατι τετοια θεματα αρνητικα για την εταιρεια.

 

Ελεγα οτι ημουν ο μονος που εβλεπε μια προκατάληψη :p:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Καιρος ηταν.

Τοσοι χιλιαδες τονοι χαρτι χωρις λογο.

Μπαινεις μεσω ιντερνετ και βλεπεις αν χρειαστει.

Save the planet!!!!!!!!!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καιρος ηταν.

Τοσοι χιλιαδες τονοι χαρτι χωρις λογο.

Μπαινεις μεσω ιντερνετ και βλεπεις αν χρειαστει.

Save the planet!!!!!!!!!!!!!

 

Yπάρχουν και ηλικιωμένοι άνθρωποι και όχι μόνο που δεν έχουν ιδέα από pc και internet πάντως.. Εγώ πιστεύω θα βρούνε ευκαιρίες να κλέβουν.. Και από το my account δεν είναι και τόσο βολικό..

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για τα δέντρα... Τα έξοδα πάνε να περιορίσουν! Ας μας το πουν και ας μην μας δουλεύουν!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως δεν το κάνουν για τα δέντρα αλλά για την περιβαντολογική εταιρική υπευθυνότητα. Είναι πολύ της μόδας από πέρυσι και ανταγωνίζονται τα μανατζαράκια μεταξύ διαφορετικών εταιρειών και σε αυτό!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Η... περιβαλλοντική εταιρική υπευθυνότητα τους μάρανε, γιατί από υπευθυνότητα στη γενικότερη έννοιά της δεν σκαμπάζουν...

Με το ζόρι δεν είναι σωστό. Η κοσμοτέ το έκανε πολύ καιρό πριν αλλά σε εθελοντική βάση. Έτσι είναι το δίκαιο...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται... Μου φαίνεται τραγικό που αποφάσισε εκ μέρους όλων των συνδρομητών να ΜΗΝ στέλνει του αναλυτικούς με χαρτί. Θα έπρεπε να τους ενημερώσει και να τους ζητήσει όσοι θέλουν να αιτηθούν να μην τους έρχεται η αναλυτική.

 

Δυστυχώς σε κάτι τέτοια η vf συνεχίζει να βλέπει τον πελάτη σαν αριθμό (και δεν εννοώ τηλεφωνικό αριθμό).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως,απο την στιγμη που υπαρχει η επιλογη,προς τι ο τοσος πανικος??

 

Anyway ειναι ξεκάθαρο οτι εχεις επηρεαστει προσωπικα απο την vodafone(ισως και απο θεμα εργασιας,φαινεται ξεκαθαρα απο τα σχολια σου στο κλεισιμο ιδιοκτητων. ... ) αλλα μην <<πιανόμαστε>> τοσο υπερβολικα απο κατι τετοια θεματα αρνητικα για την εταιρεια.

 

Πραγματικά το θέμα μας δεν είναι το πόσο έχω εγώ επηρρεαστεί και από ποιον . Εγώ αναφέρω μία καινούργια αλλαγή που έκανε η voda και τη κατακρίνω όπως θα θα έκανα το ίδιο και για τη cosmote και για τη wind .

 

Kαι στέκομαι σε δύο σημεία ,

 

1) πως οι χιλιάδες ηλικιωμένοι , άνθρωποι χωρίς net , χωρίς pc ...κτλ θα βλέπουν την ανάλυση τους ?? Αυτό που αναφέρετε για το 1233 είναι σωστό , αλλά να σας ενημερώσω πως πολλύ συνδρομητές αδυνατούν α΄κόμα και αυτό να κάνουν .

 

2) από τη μία διατυμπανίζουν μέσω επιθεωρητών πως η εταιρεία εξεικονομεί χιλιάδες € , και από την άλλη βγάζουν ενημερώσεις για οικολογίες και μπούρδες .

Αν θες να κάνεις οικονομία στο χαρτί , ας πει στα καταστήματα να μην εκτυπώνουν τα αιτήματα , που έτσι και αλλιώς πετιούνται στα σκουπίδια μετά .

 

Δείτε και το επίσημο για υτους που έχουν αμφιβολίες αν ισχύει αυτό που λέω και όχι .

 

 

 

 

 

H Vodafone συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, καταργώντας την έντυπη ανάλυση κλήσεων

 

 

Η Vodafone συμβάλλει ενεργά στη διάσωση μέχρι και 4.500 δέντρων τον χρόνο, καταργώντας την έντυπη ανάλυση κλήσεων από τις νέες συνδέσεις.

 

Στο Fast Connect δε θα εμφανίζεται πια η επιλογή "Πλήρης" ή "Μερική" ανάλυση κλήσεων, και οι συνδρομητές θα μπορούν να ενημερώνονται πλήρως για τις κλήσεις τους μέσα από το My Account του vodafone.gr. To ΜyAccount προσφέρει εξελιγμένες δυνατότητες διαχείρισης και επιπλέον πληροφόρηση για τους λογαριασμούς των πελατών μας.

 

Η έντυπη ανάλυση κλήσεων έχει καταργηθεί σε όλους τους υφιστάμενους συνδρομητές, και το ποσοστό αποδοχής από τους πελάτες ήταν σχεδόν πλήρες (95%).

«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

κι εγω πιστευω οτι απο την στιγμή που υπαρχει επιλογή δεν υπαρχει και θεμα, εγω προσοπικα δεν κοιταζω την αναλυση του λογαριασμου ποτέ αλλα όταν έκανα την συνδεση και με ρωτησαν αν ηθελα την λιστα τους είπα ναι...ο λόγος? απλα για να την εχω

 

Απα μηπως ειμαστε και εμεις λιγο υπερβολικοι?

Link to comment
Share on other sites

όταν έκανα την συνδεση και με ρωτησαν αν ηθελα την λιστα τους είπα ναι...ο λόγος? απλα για να την εχω

 

αυτό είναι και το σωστό να σε ρωτούν και να επιλέγεις .

αλλά αυτό δεν θα ισχύει πλέον , σε όλους τους πελάτες θα είναι προεπιλεγμένη καμία ανάλυση κλήσεων.

 

από την εμπειρία μου πάντως μπορώ να σου πω πως όντως την ανάλυση δεν τη κοιτάει η πλειοψηφία των συνδρομητών,

αλλά με ένα μαγικό τρόπο μόλις τους τη κόψεις ,

ξαφνικά τη θέλουν όλοι και παράλληλα γίνονται καχύποπτοι με την εταιρεία και με τις χρεώσεις στους λογαριασμούς τους .

 

μάλλον με την ανάλυση κλήσεων οι συνδρομητές νιώθουν μια ασφάλεια , άρα το για μένα το κόστος εκτύπωσης του χαρτιού είναι μικρότερο από το αίσθημα ασφάλειας -ανασφάλειας που προκαλείς στους πελάτες σου .

 

Καιρος ηταν.

Τοσοι χιλιαδες τονοι χαρτι χωρις λογο.

Μπαινεις μεσω ιντερνετ και βλεπεις αν χρειαστει.

Save the planet!!!!!!!!!!!!!

 

πολύ σωστό αυτό που λες και σίγουρα σε μια αγγελικά πλασμένη κοινωνία θα έβρισκε ανταπόκριση .

 

αν και αν θέλαμε πραγματικά να σώσουμε το πλανήτη θα μπορούσαμε να το κάνουμε αν χώρες σαν αυτή που έχεις στην υπογραφή σου σταματούσαν να ρυπαίνουν όσο ο υπόλοιπος πλανήτης μαζί !!!;)

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
«Μη στενοχωριέσαι, άφησε τα πράγματα να πάνε μόνα τους. Οι ηλίθιοι και οι κακοί θα νικηθούν στο τέλος.» - Λάο Τσε
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...