Jump to content

anyway

Members
  • Δημοσιεύσεις

    148
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About anyway

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 22

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Άγνωστο

anyway's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Τα ιδιόκτητα ( μάλλον τα πρώην ) ποιος σου είπε πως δεν ΄'εφερναν στόχους . όχι απλά τους έφερναν αλλά όταν ένα ιδιόκτητο είχε στόχο 200 γραμμές το αντίστοιχο fran της ίδιας περιοχής , είχε στόχο 100 γραμμές .....γιατί άραγε ???? Τη πίεση που τρώνε ( μάλλον έτρωγαν )και τα μπινελίκια μέσω email και συναντήσεων , οι συνάδελφοι , από επιθεωρητές , και προισταμένους κάθε λογής , για να φέρουν πέραν του στόχου και χίλια δυο άλλα πράγματα που για τα fran είναι άγνωστες λέξεις , δεν λέγεται . Ίσως κάποια στιγμή να ανεβάσω και κόπιες από email εταιρικά , για να βλέπεται πως δουλεύουν αυτοί οι ανώτεροι άνθρωποι και σε τι ύφος και γλώσσα απαιτούν από τους πωλητές λαγούς με πετραχείλια . Είδες σε πολλά fran πχ να τρέχουν το data transfer ή τα atm ?? Προφανώς δεν αφορά όλους , και σίγουρα υπάρχουν και σωστοί επαγγελματίες ....αλλ΄΄α οι προσωπική μου άποψη είναι πως είναι πολύ λίγοι . Όπως προφανώς και όλα τα ίδιόκτητα δεν ήταν καλά . Βέβαια στη περίπτωση των ιδιόκτητων οι λύσεις ήταν απλές και θα έπρεπε ο εκάστοτε επιθεωρητής να κάνει τις αλλαγές που θα εφερναν την αλλαγή στο κατάστημα . Στα fran όμως δεν μπορεί να συμβεί όυτε αυτό . Έχω βρεθεί σε άπειρες συζητήσεις όπου συγκεκριμένα fran έμπαιναν στο στόχαστρο ( σε επίσημες συναντήσεις) αλλά ποτέ δεν έκανε κανείς κάτι για αυτά . Προφανώς γιατί οι fran δεν είναι συνεργάτες της voda αλλά πελάτες και το πελάτη δεν το μαλώνεις αλλά του χαιδεύεις τα αυτια΄. Το πόσο όφελος εισέπραξε από την κίνηση της να χαρίσει τα καταστήματα της στους κολλητούς της , φαίνεται ήδη , από τη κάθετη πτώση όλων των δεικτών . Θα μου πείτε είναι η κρίση , οκ , θα το δείτε το σενάριο και όταν θα τελειώσει η κρίση ( αν θα τελειώσει ) . Αν θέλετε βέβαια ένα παράδειγμα ίδιας τακτικής , δείτε τη wind . Η οποία εφάρμοσε την ίδια τακτική πριν χρόνια ( πούλησε τα μαγαζιά της ) , δείτε τα νούμερα της τότε με τώρα , την εικόνα της τότε με τώρα .....και θα έχετε αυτομάτως μια πολύ καλή εικόνα για το τι θα ακολουθήσει και στους κόκκινους . Το μόνο κοινό των δύο εταιρειών είναι ( σε αυτό το θέμα) είναι πως εμπνευστής και δημιουργός του όλου project ξεπουλήματος είναι ο ίδιος άνθρωπος . Ο Χαραλαμπίδης ξεπούλησε τη wind τότε , και το ίδιο κάνει και τώρα ως υπάλληλος vodafone .
  2. Οποιος υπάλληλος σε αυτή τη χώρα εργάζεται 8 ωρο , πενθήμερο , με σταθερό ωράριο εργασίας , και σταθερές αποδοχές ....είναι δημόσιος υπάλληλος ?? Ενδιαφέρον .... Το ότι κάποιοι έχουν αποδεχτεί να είναι δούλοι και να εργάζονται σε συνθήκες νταχάου , και να κλείνουν το στόμα τους είναι λυπηρό , και το επιβεβαιώνεις και συ ο ίδιος . Όταν λες εργάζεται ο fran τι έννοείς , τι κονσομανσιόν που κάνει στους γνωστούς πελάτες ?? ή κάθονται και ταμείο ας πούμε και κόβουν pay ...... H λογική του , να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα θα τελειώσει και σε αυτή τη χώρα κάποια στιγμή .
  3. Kάτι συγκεκριμένο όχι . Άλλα αν έχεις διαβάσει όλα τα προηγούμενα και είσαι στην εταιρεία χρόνια δεν θέλει και πολύ για να καταλάβεις πως έρχεται η σφαλιάρα . Εκτός αν είσαι σαν κάποιους άλλους αφελείς που νόμιζαν πως δεν θα τους αγγίξει και τώρα εργάζονται 6 ήμερα , χωρίς ρεπό , με 700 € το μήνα , χωρίς bonus , καθαρίζουν , σφουγγαρίζουν ...κτλ . Αλλά όλοι μούγκα . Ακόμα και αυτοί που διαβεβαίωναν πως δεν θα αλλάξουν σε τίποτα οι εργασιακές παροχές και τα δικαιώματα , των συναδέλφων που θα επιλέξουν να πάνε στο fran , κάνουν τους ανήξερους τώρα . Αλλά δεν έφαγε κανείς τους ένα χέρι ξύλο , ακόμα !!!! :chair:
  4. Μπααα μη κάνετε σύγκριση στα προγράμματα , γιατί θα τρέχουν νυχτιάτικα να γράφουν για το πόσο διαφορετικές αγορές είναι , και τι φόρους έχουν στην Ελλάδα , και τι κόστος .....κτλ :lol:
  5. Το σενάριο επαναλαμβάνεται και στη cosmote :( Τίμιοι και δουλευταράδες υπάλληλοι στο δρόμο και τα κοπρόσκυλα άνευ αντικειμένου και θεωρητικού υπόβαθρου εκεί όρθιοι και έτοιμοι να πανηγυρίσουν τις θυσίες των πρώην συναδέλφων τους για να σώσουν τα τομάρια τους .
  6. Kαι τα Γιάννενα τέλος και το Αγρίνιο !!! Τα έχω πει εδώ και 5 μήνες και δικαιώνομαι .....δεν θα μείνει μαγαζί όρθιο , και φυσικά θα ακολουθήσουν και όλοι αυτοί που σιγοντάρουν τη διοίκηση και βοηθούν το έργο των απολύσεων προκειμένου να επιβιώσουν εις βάρος των πρώην συναδέλφων τους . Go vodagone .................................to hell !!!:rocket:
  7. καλησπερα anyway.μολις πραγματοποιησα εγγραφη με αφορμη το κλεισιμο των ιδιοκτητων.ποσο σωστα στοιχεια εχεις καταγραψει! απο τα λεγομενα σου φανταζομαι εισαι υπαλληλος της εταιρειας.πολυ θα ηθελα να ανταλλαξουμε αποψεις...
  8. Άρα αφού το περιβάλλον είναι ήδη πηγμένο από ραδιοκύματα , τι να μας κάνει και αυτό που απλά τα αυξάνει στο απειροελάχιστο??? Α ρε , πανεπιστήμονες που είστε τόσα χρόνια για να σώσετε τη χώρα μας από το μεσαίωνα !!! Αλλά το έχουμε καναπεί ο βλάκας είναι ανίκητος !!!!
  9. To ότι έχεις μια κεραία μέσα στο σπίτι σου , δίπλα στο κεφάλι σου , κοντά στα παιδιά σου ...κτλ , βλέπω εντέχνως το κάνουμε αβαββά το θεματάκι . Αλλά ξέρω οι έρευνες και ο παγκόσμιος ιατρικός σύλλογος .....μπλα μπλα μπλα μπλα .....
  10. ότι είναι το 13830 για τους πελάτες , είναι το 1777 για τα καταστήματα !!! Έχει βγει επίσης και το νέο people survey οπότε να συμπληρωθεί άμεσα ...ξέρετε dead line και τέτοια . Το people survey είναι μία έρευνα που γίνεται ανάμεσα στους υπαλλήλους , και διοργανώνεται από το global . Είναι ανώνυμη και εκεί βασικά έχεις τη μοναδική δυνατότητα να τα χώσεις κανονικά . Θα μου πείτε γιατί τα αναφέρεις όλα αυτά ?? θα καταλάβετε ..... Ενώ λοιπόν αυτή η έρευνα θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα εργαλείο και να δείχνει 5 πράγματα , έχουν καταφέρει πάντα στη λογική του δημοσίου που έχουν επιβάλει να τη βγάλουν και αυτή Off . Κάθε χρόνο λοιπόν όλοι οι προιστάμενοι ή αυτοί που νομίζουν πως είναι ( έχουμε και τέτοιους ) πιέζουν και κατευθύνουν τις απαντήσεις , σε σημείο ειδικά στα καταστήματα να ζητάνε οι επιθεώρητες να είναι παρών κατά τη συμπλήρωση της έρευνας και να τσεκάρουν της απαντήσεις των παιδιών . Σκοπός να βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα .....το οποίο πέρσυ παρά τη μεθόδευση δεν το κατάφεραν 100% και μάλλον φέτος θα σκυλιάσουν περισσότερο . Τεχνικές χούντας σε όλο τους το μεγαλείο !!!!:mad:
  11. Ανακοινώθηκε και επίσημα πλέον το κλείσιμο της Ηγουμενίτσας και του Βόλου . Νομίζω τα επόμενα πλέον θα είναι στην Αθήνα ( αφού πήραν μια ανάσα ) και ο χάρος θα γυρίσει ξανά σε επαρχία .:wacko: Και επίσης θα αρχίσει σύντομα και το ξεπούλημα του 1777 και του 13830 το οποίο πήγε να γίνει και στο παρελθόν αλλά σταμάτησε λόγο αντιδράσεων . Γενικότερα η voda ξεπουλάει κυρίως σε εταιρείες Σώκου . Στο τέλος θα μείνουν στο Χαλάνδρι ο Κύπριος και η Φιλιπιννέζα του με το μουστάκι .....:lol:
  12. Δεν είναι στις προθέσεις μου να αποπροσανατολίσω κανέναν . Μεταφέρω την 11ετή εμπειρία μου . Έχω δει πάρα πολλά όλα αυτά τα χρόνια . Αλλά αν θες σου μεταφέρω και λόγια που έχουν ακουστεί από επίσημα χείλη ανθρώπων του service , << τα τηλέφωνα μπορούν να πιάσουν υγρασία ακόμα και κατά τη μεταφορά τους από τη courrier ή από τη φύλαξη τους στο χώρο του καταστήματος πριν φύγουν για service ή και κατά τη φύλαξη τους στο ίδιο το service ....>> Ο πελάτης τι ευθήνη έχει σε όλα αυτά ????? οεο???;)
  13. Κυκλοφορεί από χθες μία φήμη σε όλο το Χαλάνδρι (που πραγματικά εγώ δυσκολεύομαι να τη πιστέψω ) για "αντάρτικο " από μαγαζί στην επαρχία . :wacko: Το επιβεβαιώνει κανείς ??? ή είναι urban legend ??
  14. Και βέβαια τη νοιάζει , γιατί συνδρομητές της εξυπηρετεί . Καθόλου ανακρίβειες , μετά από πολλά χρόνια ξέρω ακριβώς πως δούλευε και πως δουλεύει το σύστηματακι !!!!
  15. To service της voda το έχει η arvato , φυσικά ο πελάτης χε***κε ποιος το κάνει μιας και η voda είναι ο έμπορος και οφείλει να εξυπηρετήση των πελάτη της , ο οποίος δεν είναι απλά αγοραστής της αλλά συνδρομητής της . Τώρα το παραμύθι με την υγρασία είναι γνωστό , όταν κάτι δεν συμφέρει ( τη voda ) να επισκευαστεί , ή έχει ξεφύγει ο προυπολογισμός του μήνα για το service , το βαπτίζουν υγρασία και άμα είσαι μάγκας εσύ απέδειξε κάτι διαφορετικό . Πρόσεξε ακόμα και να έχει πάρει υγρασία το ειδικό σφουγγαράκι που έχουν οι συσκευές και να έχει αλλάξει χρώμα , το πιθανότερο είναι να μην έχει καμία σχέση με τη βλάβη σου . Η αν θες υπάρχει και η εξής περίπτωση ......ποιος σου εγγυάται πως δεν έριξαν μία σταγονίτσα νερό στο service για να το βγάλουν επίτηδες εκτός εγγύησης ???? Μήπως η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα της voda ???;)
×
×
  • Create New...