p_k Δημ. August 12, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2023 Είναι συμβόλαιο. Το συγκεκριμένο κατάστημα βγάζει συχνά καλές προσφορές. 1 1 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
optostyle Δημ. August 12, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2023 Ειναι καρτοσυμβολαιο και το ειχα παρει στα 9,82 ....+100gb για ολη τη χρονιαOptoStyle 2 1 Παράθεση Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg Σταθερο FTTH 200Mbps Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. August 12, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2023 1 minute ago, optostyle said: Ειναι καρτοσυμβολαιο και το ειχα παρει στα 9,82 ....+100gb για ολη τη χρονια OptoStyle Ακόμη καλύτερα δηλαδή 1 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. August 12, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2023 1 hour ago, optostyle said: Ειναι καρτοσυμβολαιο και το ειχα παρει στα 9,82 ....+100gb για ολη τη χρονια OptoStyle Πλέον είναι συμβόλαιο, το RED 10GB και η τιμή νομίζω έχει και έκπτωση κινητού - σταθερού 4 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ParafronGR Δημ. August 16, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2023 εχει κανείς εμπειρία από το service της VF? Έδωσα για σερβις την προηγούμενη Τετάρτη ένα MiFi (αυτό που έδιναν με τα 40€) σ'ένα κατάστημα VF μετά από προτροπή της εξυπηρετησης πελατών (γιατί το είχα αγοράσει online). Ο υπάλληλος μου είπε ότι θα το έστελνε την ιδια μέρα και μέχρι την Παρασκευή θα είχα μια απάντηση. Επειδή το χρειάζομαι επειγόντως, τους πηρα τηλ την Παρασκευή στην εξυπηρέτηση να δω αν υπάρχει κάποιο νέο (γιατί ο υπάλληλος του καταστήματος μου είπε ότι ό,τι και να γίνει, είτε αντικατάσταση, είτε σερβις, θα μου το στέιλουν μεσω κουριερ) και δεν ήξεραν τίποτα, ούτε ο αριθμός σερβις που μου είχε σταλεί μέσω sms δεν υπήρχε στα συστηματα τους και μου είπαν το κλασικό "λόγω των ημερών, θα έχετε απαντηση μετά τις 15/8". πόσο λετε να περιμενω ακομα?? Παράθεση & άλλα που δεν φαίνονται =( myName: Γιαννης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. August 16, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2023 Συνήθως παίρνει καμιά βδομάδα αλλά Αύγουστο μήνα στην θέση σου θα υπολόγιζα κανα 10ήμερο.Ειδικά αν μεσολαβεί και κούριερ και αυτοί υπολειτουργούν αυτές τις μέρες.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ParafronGR Δημ. August 16, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 16, 2023 13 ώρες πριν, zerokill said: Συνήθως παίρνει καμιά βδομάδα αλλά Αύγουστο μήνα στην θέση σου θα υπολόγιζα κανα 10ήμερο.Ειδικά αν μεσολαβεί και κούριερ και αυτοί υπολειτουργούν αυτές τις μέρες. Sent from my iPhone using Tapatalk Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Ευτυχώς βρήκα ένα παλικάρι στο fb και πήρα ένα σχεδόν ίδιο με 25€ να κάνω τη δουλειά μου. Το θέμα δεν είναι τόσο οι μέρες (που είναι θέμα, αλλά το καταλαβαίνω απολυτα λογω των ημερων), αλλά το γεγονός ότι κανείς δεν ξέρει τίποτα. Την προηγούμενη Παρασκευή, όπως έγραψα κ πιο πάνω, μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει καν ο κωδικός σερβις που μου είχαν στείλει με μήνυμα και σήμερα που ξαναπήρα να ρωτήσω, η κοπέλα με ρώταγε αν είχα μέσα στη συσκευή κάρτα SIM και αν ξέρω τον αριθμό της SIM. Όταν της είπα ότι μου την έδωσαν πίσω πριν το πάρουν, μου είπε "τότε, θα περιμενε από το καταστημα". Ότι τι δλδ, θα καλούσε τον αριθμό μου στο μόντεμ να δει που είναι? Ή έχει gps η κάρτα SIM να δει που βρίσκεται? Για να μην αναφερθω στο γεγονός ότι μέσω chat στο vodafone.gr ποτέ δεν με εξυπηρετεί κανείς (κι έχω τραβήξει sceenshot). Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή, με πετάνε στο τμήμα καρτοκινητής, τους αναφέρω το πρόβλημα, αυτοί με πετάνε στο τεχνικό και βλέπω στην οθόνη το εξής: - τμήμα καρτοκινητής αποσύνδεθηκε - τμήμα τεχνικής υποστήριξης συνδέθηκε - τμήμα τεχνικής υποστήριξης αποσυνδέθηκε - τμήμα καρτοκινητής συνδέθηκε - τμήμα καρτοκινητής αποσυνδέθηκε - η συνομιλία έχει ολοκληρωθεί. 1 Παράθεση & άλλα που δεν φαίνονται =( myName: Γιαννης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 6 ώρες πριν, ParafronGR said: Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Ευτυχώς βρήκα ένα παλικάρι στο fb και πήρα ένα σχεδόν ίδιο με 25€ να κάνω τη δουλειά μου. Το θέμα δεν είναι τόσο οι μέρες (που είναι θέμα, αλλά το καταλαβαίνω απολυτα λογω των ημερων), αλλά το γεγονός ότι κανείς δεν ξέρει τίποτα. Την προηγούμενη Παρασκευή, όπως έγραψα κ πιο πάνω, μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει καν ο κωδικός σερβις που μου είχαν στείλει με μήνυμα και σήμερα που ξαναπήρα να ρωτήσω, η κοπέλα με ρώταγε αν είχα μέσα στη συσκευή κάρτα SIM και αν ξέρω τον αριθμό της SIM. Όταν της είπα ότι μου την έδωσαν πίσω πριν το πάρουν, μου είπε "τότε, θα περιμενε από το καταστημα". Ότι τι δλδ, θα καλούσε τον αριθμό μου στο μόντεμ να δει που είναι? Ή έχει gps η κάρτα SIM να δει που βρίσκεται? Για να μην αναφερθω στο γεγονός ότι μέσω chat στο vodafone.gr ποτέ δεν με εξυπηρετεί κανείς (κι έχω τραβήξει sceenshot). Πιο συγκεκριμένα, στην αρχή, με πετάνε στο τμήμα καρτοκινητής, τους αναφέρω το πρόβλημα, αυτοί με πετάνε στο τεχνικό και βλέπω στην οθόνη το εξής: - τμήμα καρτοκινητής αποσύνδεθηκε - τμήμα τεχνικής υποστήριξης συνδέθηκε - τμήμα τεχνικής υποστήριξης αποσυνδέθηκε - τμήμα καρτοκινητής συνδέθηκε - τμήμα καρτοκινητής αποσυνδέθηκε - η συνομιλία έχει ολοκληρωθεί. Η εξυπηρέτηση είναι τραγική. Εγώ για να βρω τα ρουτερακια αυτά πήγα σε 7 καταστήματα τη Δευτέρα 7 Αυγούστου. Αφού τα βρήκα σε κατάστημα στον Πειραιά, μου τα έδωσαν και μου είπαν ότι δεν είχαν κάρτες(!) Και πως έπρεπε να πάω σε άλλο κατάστημα για να μι δώσουν τις κάρτες internet 4 sharing. Στο 4ο κατάστημα που τηλεφωνώ μου λένε πως έχουν κάρτες και μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Τους ζητάω να μου κρατήσουν δύο για να περάσω από το κατάστημα και μου αναφέρουν πως δεν γίνεται γιατί είναι ελάχιστες. Γκαζωνω όσο μπορώ για να φτάσω γρήγορα κατάστημα. Φτάνω λοιπόν στο κατάστημα και μου λένε εμείς έχουμε κάρτες αλλά δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί οι κάρτες που έχουμε είναι συνδεδεμένες με τα MiFi 4G router που δίνουμε δώρο με τις συνδέσεις. Εκείνη την στιγμή μου ήρθε η ιδέα να ρωτήσω αν έχουν router, αν και είχα ήδη πάρει, απλά και μόνο από περιέργεια και για να διαπιστώσω αν μου λέει αλήθεια. Μου απαντά πως δεν έχουν router. Εκεί άρχισα να γίνομαι αγενής και να ζητώ, σε ήρεμους τόνους, να καλέσουν το κατάστημα από το οποίο πήρα τα 4G router και να ζητήσουν τον λόγο που μου είπαν ότι θα μου δώσουν στο άλλο κατάστημα κάρτες. Εξήγησα επίσης στον υπάλληλο του καταστήματος από το οποίο πήρα για τις κάρτες, ότι 10 λεπτά πριν πάω με ενημέρωσαν τηλεφωνικά πως υπάρχουν κάρτες. Φώναξε μια άλλη κοπέλα η οποία μου είπε ότι θα φτιάξουν κάρτες i4s με τα νούμερα οι οποίες θα είναι έτοιμες την Τρίτη 8 Αυγούστου. Εγώ το απόγευμα της Δευτέρας όμως έφευγα για διακοπές στη Λέσβο. Τους είπα στο κατάστημα ότι θα πάω να τις παραλάβω τη Δευτέρα 14 Αυγούστου. Πηγαίνει ο πατέρας μου τη Δευτέρα στο κατάστημα με εξουσιοδότηση για να τις παραλάβει. Εξηγεί ότι έχει πάει να πάρει τις ΔΩΡΕΑΝ κάρτες που δίνει η εταιρεία με τα ΔΩΡΕΑΝ mifi 4G router στις νέες συνδέσεις ΔΩΡΟ. Η κοπέλα του ζητά 12€ για την κάθε κάρτα. Υποψιασμένος ο πατέρας μου από όσα του είχα πει της λέει ότι έχω τεχνικές γνώσεις και μπορώ να τις ρυθμίσω εγώ. Η απάντησή της η εξής: Δεν είναι για τις ρυθμίσεις τα λεφτά, είναι υποχρεωτικό να μας τα δώσετε, αλλιώς κάρτες δεν βλέπετε. Εκεί ο πατέρας μου σηκώθηκε και έφυγε. Από το αυτοκίνητο με πήρε τηλέφωνο μέσα στα νεύρα από την αγενή συμπεριφορά. Πήρα κατευθείαν στην εξυπηρέτηση και 3 υπάλληλοι με διαβεβαίωσαν ότι είναι δωρεάν. Πήρα στο κατάστημα τηλεφωνικά μέσα στα νεύρα λόγω της συμπεριφοράς που επέδειξε ένα 20χρονο κοριτσάκι στον πατέρα μου και ζητάω να μιλήσω μαζί της. Όλως τυχαίως δεν ήταν εκεί αυτή τη στιγμή. Αποφασίζω λοιπόν να συνεχίσω την επικοινωνία με την υπάλληλο η οποία μου λέει ότι η εξυπηρέτηση πρέπει να τους στείλει μήνυμα ότι είναι δωρεάν οι κάρτες για να μου τις δώσουν. Καλώ ξανά στην εξυπηρέτηση στην οποία μου αναφέρουν ότι δεν γίνεται να αποσταλεί μήνυμα στο κατάστημα. Με προέτρεψαν να πάω από εκεί μαζί με τον πατέρα μου ώστε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά αυτοί με την εξυπηρέτηση. Φτάνω με τον πατέρα μου στο κατάστημα έτοιμος για όλα αν διανοηθεί το κ@λοπαιδο να μιλήσει και σε εμένα όπως μίλησε στον πατέρα μου. Ξεκινάω λοιπόν να εξηγώ και με διακόπτει στις πρώτες λέξεις λέγοντας καλέστε την εξυπηρέτηση. Καλώ λοιπόν, αφήνοντας να πέσει το ότι θα έπρεπε να πάρει εκείνη κανονικά και συνδέομαι με εκπρόσωπο, ο οποίος μου λέει ότι είναι δωρεάν και ζητά να μιλήσει με την κοπέλα από το κατάστημα. Αφού μιλάνε 2-3 λεπτά το κλείνουν και μας λέει πως όντως είναι δωρεάν αλλά είχε κάνει λάθος ο πατέρας μου γιατί είχε πει ότι είναι κάρτες για mifi και όχι i4s γιατί μπαίνουν και κάρτες απλές στα mifi. ( Αυτές οι κάρτες που μας είχε ετοιμάσει ήταν CU και για αυτό ήταν τα 12€ ) Εκεί γύρισε και το μάτι μου. Της είπα ότι οι κάρτες ήταν κρατημένες από την προηγούμενη Δευτέρα, κάτι που σας ανέφερε ο πατέρας μου το πρωί που ήρθε αλλά και ότι πρόκειται για i4s γιατί ταυτόχρονα μιλάγαμε στο τηλέφωνο. Εκεί μου είπε ότι όπως δουλεύω εγώ δουλεύει και εκείνη οπότε δεν υπάρχει λόγος να φωνάζω γιατί εξυπηρετηθηκαμε όλοι. Να τονίσω ότι οι κάρτες όντως είχαν κρατηθεί γιατί την Τρίτη 8 Αυγούστου εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου στο My Vodafone. Επιστρέφοντας στο σπίτι συνέδεσα τα δύο mifi. Το ένα το ρύθμισα και παίζει κανονικά αλλά το άλλο είναι προβληματικό. Δεν συνδέεται καν στο WiFi. Καλώ ξανά τη Vodafone και με ενημερώνουν πως πρέπει να πάω το mifi σε κατάστημα. Και ρωτάω κάτι ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που ο τεχνικός δει ότι είναι ελαττωματικό και δεν έχω υπαιτιότητα, θα το αντικαταστήσει ή έστω θα το φτιάξει; Η υπάλληλος μου εξηγεί ότι πρώτα πρέπει να το δει τεχνικός, μια απάντηση στην οποία για πολλή ώρα έχει σκαλωσει. Της εξηγούσα για αρκετή ώρα ότι είναι μια απλή ερώτηση. Με ρώτησε κάποια στιγμή ειρωνικά αν ισχύει το ίδιο για τα κινητά και της απάντησα πως αν το τηλέφωνο είναι στην εγγύηση και έχει χαλάσει με υπαιτιότητα όχι του κατόχου τότε γίνεται το service δωρεάν ή η αντικατάσταση. Λίγο αργότερα μένουν τα κινητά χωρίς σήμα για 3 λεπτά. Με το που έρχεται το σήμα έρχονται δύο μηνυνατα. Οι εκπτώσεις για τους αριθμούς καταργήθηκαν και απενεργοποιήθηκε το WiFi Calling. Φοβούμενος ότι έχουν καταργηθεί οι εκπτώσεις μου, καλώ στο 13830 για ακόμα μία φορά, την Δευτέρα 14 του μήνα. Εκεί ο υπάλληλος με ενημερώνει πως αυτό είναι απόλυτα φυσικό γιατί έγινε από λάθος της κοπέλας στο κατάστημα και με ενημέρωσε πως θα μου αποσταλεί στα κινητά ένα λινκ για να πατήσω αποδοχή. Για αρκετή ώρα τον ρωτούσα αν πρόκειται για νεο συμβόλαιο και μου έλεγε όχι. Χτες, Τετάρτη 16 Αυγούστου ήρθε το πρώτο link στο οποίο και πάτησα αποδοχή. Λίγο αργότερα με κάλεσε στο κινητό μου ο συγκεκριμένος υπάλληλος για να με ενημερώσει πως μέσα στην Τετάρτη θα έρθει και το άλλο μήνυμα για να επιστρέψει η τιμή στα 62,60€ που συμφώνησα. Μόνο που η τιμή που συμφώνησα είναι στα 60,68€ και δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω ούτε cent παραπάνω στη Vodafone. Περιμένω σήμερα να με καλέσει για να δω τι θα γίνει. 1 2 1 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 1 ώρα πριν, Gv2008 said: Η εξυπηρέτηση είναι τραγική. Εγώ για να βρω τα ρουτερακια αυτά πήγα σε 7 καταστήματα τη Δευτέρα 7 Αυγούστου. Αφού τα βρήκα σε κατάστημα στον Πειραιά, μου τα έδωσαν και μου είπαν ότι δεν είχαν κάρτες(!) Και πως έπρεπε να πάω σε άλλο κατάστημα για να μι δώσουν τις κάρτες internet 4 sharing. Στο 4ο κατάστημα που τηλεφωνώ μου λένε πως έχουν κάρτες και μπορούν να με εξυπηρετήσουν. Τους ζητάω να μου κρατήσουν δύο για να περάσω από το κατάστημα και μου αναφέρουν πως δεν γίνεται γιατί είναι ελάχιστες. Γκαζωνω όσο μπορώ για να φτάσω γρήγορα κατάστημα. Φτάνω λοιπόν στο κατάστημα και μου λένε εμείς έχουμε κάρτες αλλά δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε γιατί οι κάρτες που έχουμε είναι συνδεδεμένες με τα MiFi 4G router που δίνουμε δώρο με τις συνδέσεις. Εκείνη την στιγμή μου ήρθε η ιδέα να ρωτήσω αν έχουν router, αν και είχα ήδη πάρει, απλά και μόνο από περιέργεια και για να διαπιστώσω αν μου λέει αλήθεια. Μου απαντά πως δεν έχουν router. Εκεί άρχισα να γίνομαι αγενής και να ζητώ, σε ήρεμους τόνους, να καλέσουν το κατάστημα από το οποίο πήρα τα 4G router και να ζητήσουν τον λόγο που μου είπαν ότι θα μου δώσουν στο άλλο κατάστημα κάρτες. Εξήγησα επίσης στον υπάλληλο του καταστήματος από το οποίο πήρα για τις κάρτες, ότι 10 λεπτά πριν πάω με ενημέρωσαν τηλεφωνικά πως υπάρχουν κάρτες. Φώναξε μια άλλη κοπέλα η οποία μου είπε ότι θα φτιάξουν κάρτες i4s με τα νούμερα οι οποίες θα είναι έτοιμες την Τρίτη 8 Αυγούστου. Εγώ το απόγευμα της Δευτέρας όμως έφευγα για διακοπές στη Λέσβο. Τους είπα στο κατάστημα ότι θα πάω να τις παραλάβω τη Δευτέρα 14 Αυγούστου. Πηγαίνει ο πατέρας μου τη Δευτέρα στο κατάστημα με εξουσιοδότηση για να τις παραλάβει. Εξηγεί ότι έχει πάει να πάρει τις ΔΩΡΕΑΝ κάρτες που δίνει η εταιρεία με τα ΔΩΡΕΑΝ mifi 4G router στις νέες συνδέσεις ΔΩΡΟ. Η κοπέλα του ζητά 12€ για την κάθε κάρτα. Υποψιασμένος ο πατέρας μου από όσα του είχα πει της λέει ότι έχω τεχνικές γνώσεις και μπορώ να τις ρυθμίσω εγώ. Η απάντησή της η εξής: Δεν είναι για τις ρυθμίσεις τα λεφτά, είναι υποχρεωτικό να μας τα δώσετε, αλλιώς κάρτες δεν βλέπετε. Εκεί ο πατέρας μου σηκώθηκε και έφυγε. Από το αυτοκίνητο με πήρε τηλέφωνο μέσα στα νεύρα από την αγενή συμπεριφορά. Πήρα κατευθείαν στην εξυπηρέτηση και 3 υπάλληλοι με διαβεβαίωσαν ότι είναι δωρεάν. Πήρα στο κατάστημα τηλεφωνικά μέσα στα νεύρα λόγω της συμπεριφοράς που επέδειξε ένα 20χρονο κοριτσάκι στον πατέρα μου και ζητάω να μιλήσω μαζί της. Όλως τυχαίως δεν ήταν εκεί αυτή τη στιγμή. Αποφασίζω λοιπόν να συνεχίσω την επικοινωνία με την υπάλληλο η οποία μου λέει ότι η εξυπηρέτηση πρέπει να τους στείλει μήνυμα ότι είναι δωρεάν οι κάρτες για να μου τις δώσουν. Καλώ ξανά στην εξυπηρέτηση στην οποία μου αναφέρουν ότι δεν γίνεται να αποσταλεί μήνυμα στο κατάστημα. Με προέτρεψαν να πάω από εκεί μαζί με τον πατέρα μου ώστε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά αυτοί με την εξυπηρέτηση. Φτάνω με τον πατέρα μου στο κατάστημα έτοιμος για όλα αν διανοηθεί το κ@λοπαιδο να μιλήσει και σε εμένα όπως μίλησε στον πατέρα μου. Ξεκινάω λοιπόν να εξηγώ και με διακόπτει στις πρώτες λέξεις λέγοντας καλέστε την εξυπηρέτηση. Καλώ λοιπόν, αφήνοντας να πέσει το ότι θα έπρεπε να πάρει εκείνη κανονικά και συνδέομαι με εκπρόσωπο, ο οποίος μου λέει ότι είναι δωρεάν και ζητά να μιλήσει με την κοπέλα από το κατάστημα. Αφού μιλάνε 2-3 λεπτά το κλείνουν και μας λέει πως όντως είναι δωρεάν αλλά είχε κάνει λάθος ο πατέρας μου γιατί είχε πει ότι είναι κάρτες για mifi και όχι i4s γιατί μπαίνουν και κάρτες απλές στα mifi. ( Αυτές οι κάρτες που μας είχε ετοιμάσει ήταν CU και για αυτό ήταν τα 12€ ) Εκεί γύρισε και το μάτι μου. Της είπα ότι οι κάρτες ήταν κρατημένες από την προηγούμενη Δευτέρα, κάτι που σας ανέφερε ο πατέρας μου το πρωί που ήρθε αλλά και ότι πρόκειται για i4s γιατί ταυτόχρονα μιλάγαμε στο τηλέφωνο. Εκεί μου είπε ότι όπως δουλεύω εγώ δουλεύει και εκείνη οπότε δεν υπάρχει λόγος να φωνάζω γιατί εξυπηρετηθηκαμε όλοι. Να τονίσω ότι οι κάρτες όντως είχαν κρατηθεί γιατί την Τρίτη 8 Αυγούστου εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου στο My Vodafone. Επιστρέφοντας στο σπίτι συνέδεσα τα δύο mifi. Το ένα το ρύθμισα και παίζει κανονικά αλλά το άλλο είναι προβληματικό. Δεν συνδέεται καν στο WiFi. Καλώ ξανά τη Vodafone και με ενημερώνουν πως πρέπει να πάω το mifi σε κατάστημα. Και ρωτάω κάτι ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που ο τεχνικός δει ότι είναι ελαττωματικό και δεν έχω υπαιτιότητα, θα το αντικαταστήσει ή έστω θα το φτιάξει; Η υπάλληλος μου εξηγεί ότι πρώτα πρέπει να το δει τεχνικός, μια απάντηση στην οποία για πολλή ώρα έχει σκαλωσει. Της εξηγούσα για αρκετή ώρα ότι είναι μια απλή ερώτηση. Με ρώτησε κάποια στιγμή ειρωνικά αν ισχύει το ίδιο για τα κινητά και της απάντησα πως αν το τηλέφωνο είναι στην εγγύηση και έχει χαλάσει με υπαιτιότητα όχι του κατόχου τότε γίνεται το service δωρεάν ή η αντικατάσταση. Λίγο αργότερα μένουν τα κινητά χωρίς σήμα για 3 λεπτά. Με το που έρχεται το σήμα έρχονται δύο μηνυνατα. Οι εκπτώσεις για τους αριθμούς καταργήθηκαν και απενεργοποιήθηκε το WiFi Calling. Φοβούμενος ότι έχουν καταργηθεί οι εκπτώσεις μου, καλώ στο 13830 για ακόμα μία φορά, την Δευτέρα 14 του μήνα. Εκεί ο υπάλληλος με ενημερώνει πως αυτό είναι απόλυτα φυσικό γιατί έγινε από λάθος της κοπέλας στο κατάστημα και με ενημέρωσε πως θα μου αποσταλεί στα κινητά ένα λινκ για να πατήσω αποδοχή. Για αρκετή ώρα τον ρωτούσα αν πρόκειται για νεο συμβόλαιο και μου έλεγε όχι. Χτες, Τετάρτη 16 Αυγούστου ήρθε το πρώτο link στο οποίο και πάτησα αποδοχή. Λίγο αργότερα με κάλεσε στο κινητό μου ο συγκεκριμένος υπάλληλος για να με ενημερώσει πως μέσα στην Τετάρτη θα έρθει και το άλλο μήνυμα για να επιστρέψει η τιμή στα 62,60€ που συμφώνησα. Μόνο που η τιμή που συμφώνησα είναι στα 60,68€ και δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω ούτε cent παραπάνω στη Vodafone. Περιμένω σήμερα να με καλέσει για να δω τι θα γίνει. Εγώ στη θέση σου θα έστελνα αυτό το ποστ στη βονταφον και θα τους έλεγα "εάν θέλετε να χάνετε πελατες, καλά το πάτε! " 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 4 minutes ago, VIPdriver said: Εγώ στη θέση σου θα έστελνα αυτό το ποστ στη βονταφον και θα τους έλεγα "εάν θέλετε να χάνετε πελατες, καλά το πάτε! " Έχεις απόλυτο δίκιο. Τώρα μου ξεφουρνησαν κάτι καινούργιο. Η τιμή των συμβολαίων μου δεν είναι 60,68€ αλλά 95,01€. Καταγγελία και έφυγα για nova που πλέον είναι και πρώτη στην περιοχή μου μετά τις πρόσφατες αναβαθμίσεις. Όχι θα κάτσω να ζητάω τα αυτονόητα από τη Vodafone. Θα χάσω την extra data sim και τα απεριόριστα data στην Ε.Ε. αλλά θα κάνω τα πάντα για να φύγω από αυτή την εταιρεία Τελικά είναι στα 87€ τα συμβόλαια έπειτα από νέα ενημέρωση από το μπουρ... την εταιρεία Vodafone 5 3 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aektzhs 1 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 3 ώρες πριν, Gv2008 said: Έχεις απόλυτο δίκιο. Τώρα μου ξεφουρνησαν κάτι καινούργιο. Η τιμή των συμβολαίων μου δεν είναι 60,68€ αλλά 95,01€. Καταγγελία και έφυγα για nova που πλέον είναι και πρώτη στην περιοχή μου μετά τις πρόσφατες αναβαθμίσεις. Όχι θα κάτσω να ζητάω τα αυτονόητα από τη Vodafone. Θα χάσω την extra data sim και τα απεριόριστα data στην Ε.Ε. αλλά θα κάνω τα πάντα για να φύγω από αυτή την εταιρεία Να τους κυνηγήσεις φίλε και να πας εκεί που σε βολεύει. Ειδικά τώρα που στην περιοχή σου αναβάθμισε η μαύρη πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Και σε εμένα εδώ και κανένα μήνα κάνει νερά η εξυπηρέτηση,αλλά σε άλλο θέμα 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 3 minutes ago, aektzhs 1 said: Να τους κυνηγήσεις φίλε και να πας εκεί που σε βολεύει. Ειδικά τώρα που στην περιοχή σου αναβάθμισε η μαύρη πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα. Και σε εμένα εδώ και κανένα μήνα κάνει νερά η εξυπηρέτηση,αλλά σε άλλο θέμα Εννοείται. Έχω φίλη δικηγόρο και σκέφτομαι να κάνω μήνυση και να πάω δικαστικώς αν δεν τα βρούμε στην ΕΕΤΤ 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 Καλο απόγευμα σε όλους. Τα mi-fi τα καινούργια τα μαύρα που κοστίζουν 59€ είναι πρόβληματικα; Έχω διαβάσει τελευταία για ελαττωματικά mi fi αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται. 1 Παράθεση Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 4 minutes ago, Antonio21 said: Καλο απόγευμα σε όλους. Τα mi-fi τα καινούργια τα μαύρα που κοστίζουν 59€ είναι πρόβληματικα; Έχω διαβάσει τελευταία για ελαττωματικά mi fi αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται. Μην μπλέξεις καν μαζί τους. Όλο προβλήματα είναι. Πήρα εγώ και είναι ελλατωματικο 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 Στο κατάστημα στην Καλλιθέα στην Δαβάκη έχεις πάει; Παράθεση Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 23 minutes ago, Antonio21 said: Στο κατάστημα στην Καλλιθέα στην Δαβάκη έχεις πάει; Έχω πάει σε καταστήματα σε Πειραιά, Κορυδαλλό Καλλιθέα και Γλυφάδα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 Στην Δαβάκη πάντα έβρισκα κάρτες. Παράξενα πράγματα που ξέμειναν έτσι. Παράθεση Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 1 hour ago, Antonio21 said: Στην Δαβάκη πάντα έβρισκα κάρτες. Παράξενα πράγματα που ξέμειναν έτσι. Όλα έχουν κάρτες, απλά τις δίνουν με την ανάλογη προώθηση που τους λέει η εταιρία. Για παράδειγμα, όταν δούλευα βονταφον την περίοδο των 2 πρώτων γενιών iPhone, μόνο με νέο συμβολαιο δίναμε iPhone. Εντωμεταξύ το κατάστημα βρισκόταν σε φραγκάτη περιοχή και έρχονταν με φρέσκο χρήμα μετρητά να αγοράσουν συσκευή και το τι ευχές ακούγαμε οταν τους λέγαμε οτι ειναι κρατημένα για νέα σύνδεση δεν λέγεται! 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 1 ώρα πριν, Antonio21 said: Στην Δαβάκη πάντα έβρισκα κάρτες. Παράξενα πράγματα που ξέμειναν έτσι. Δαβάκη για giga wifi on the spot μου είπαν ότι δεν δίνουν πλέον αν δεν το κανεις συμβόλαιο (giga wifi home) ή αν δεν πάρεις το MiFi. Έφαγαν άκυρο και λόγω της αγένειας και της αργής εξυπηρέτησης τους. ΥΓ: Αυτά τα περιστατικά να τα αναφέρετε στις εταιρίες απευθείας, μην λυπάστε τους απατεώνες του franchise ιδιαίτερα όταν η εταιρία είναι η Vodafone 8 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EllinikoNisi Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 Γιατί δεν παίρνετε online τις κάρτες? Τελευταία φορά που πήγα σε κατάστημα ήταν το 2020. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 Γίνετε να σου στείλουν την i4s? Παράθεση Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 46 minutes ago, Antonio21 said: Γίνετε να σου στείλουν την i4s? Παλιότερα ναι, τα τελευταία χρόνια όχι γιατί θέλει και διαδικασία στη σύνδεση του unlimited 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ParafronGR Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 4 ώρες πριν, Antonio21 said: Καλο απόγευμα σε όλους. Τα mi-fi τα καινούργια τα μαύρα που κοστίζουν 59€ είναι πρόβληματικα; Έχω διαβάσει τελευταία για ελαττωματικά mi fi αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται. το συγκεκριμένο είναι καινούργιο για εμάς κ δεν το έχω δοκιμάσει. είχα πάρει στο lockdown ένα HUAWEI λευκό (R216) και μου πέθανε μετά από 2 χρόνια με μέγιστη χρήση 1TB (τίποτα δλδ αν σκεφτείς ότι έκαψε 1TB σε 2 ολοκληρα χρόνια) Αυτό που πήρα πέρσι και τώρα το έχω δώσει για σέρβις είναι ένα μαυρο Alcatel (R219t) κι δυστυχώς αυτό είναι χειρότερο γιατί είχα συνεχώς αποσυνδέσεις, ορισμένες συσκευές δεν το έβρισκαν καν κτλ. Σκέψου ότι όταν το έδωσα για έλεγχο, ο τεχνικός δεν το έβρισκε καν σαν συσκευή για να μπει στο μενού να κάνει reset. Ειδικά με την αύξηση της τιμής του (από 40 σε 60) , δεν θα το πρότεινα γιατί είναι κι αυτό Alcatel . Καλύτερα να βρεις κάνα μτχ να μην κλιας τα λεφτά σου αυριο μεθαυριο. 1 Παράθεση & άλλα που δεν φαίνονται =( myName: Γιαννης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katsiletra Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 Καλο απόγευμα σε όλους. Τα mi-fi τα καινούργια τα μαύρα που κοστίζουν 59€ είναι πρόβληματικα; Έχω διαβάσει τελευταία για ελαττωματικά mi fi αλλά δεν γνωρίζω σε ποια αναφέρονται. Ένα που πήρα μέχρι στιγμής μια χαρά είναι. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2023 https://techmaniacs.gr/vodafone-katasthma-ananewsi/ 1 2 Παράθεση Τo πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα,Nova only Edge SA For Ever.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.