Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από οτι φένεται υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την ενεργοποίηση του imessage στο δύκτιο της vodafone.

Κολλάει στην "αναμονή ενεργοποίησης" επ'αόριστον ότι και να κάνεις.

Το imessage δουλεύει αλλά μόνο με το email και οι άλλοι δεν μπορόυν να στείλουν στον αριθμό σου.

Τo ίδιο συμβαίνει και στο facetime.

Παρακαλώ τους φίλους να τσεκάρουν τα iphone τους και να ενημερώσουν τη vodafone σχετικά, μήπως και βρεθεί λύση σύντομα.:worry:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω πρόβλημα με το imessage στο iOS 7.0.3. Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει το iMessage με την Vodafone? Υπηρεσία της Apple είναι, απλώς χρησιμοποιεί το internet όπως όλες οι εφαρμογές.
Link to comment
Share on other sites

Για να ενεργοποιηθεί το imessage στη vodafone, στέλνει ένα sms στην Αγγλία και μπορεί να έιναι εκεί το πρόβλημα.

Η vodafone παραδέχθηκε οτι έχουν αναφερθεί προβλήματα τώρα τελευταία και ψάχνει την αιτία.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Χρησιμοποιώ το φοιτητικό πρόγραμμα του Kαρτοίντερνετ στο ipad 4ης γενιάς αλλά δεν είναι ενεργοποιημένο το 4g. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρω τον αριθμό αυτής της κάρτας που έχω στο ipad (πχ 694.......) έτσι ώστε να μπορέσω να ενεργοποιήσω το 4g στη συγκεκριμένη γραμμή;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Χρησιμοποιώ το φοιτητικό πρόγραμμα του Kαρτοίντερνετ στο ipad 4ης γενιάς αλλά δεν είναι ενεργοποιημένο το 4g. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρω τον αριθμό αυτής της κάρτας που έχω στο ipad (πχ 694.......) έτσι ώστε να μπορέσω να ενεργοποιήσω το 4g στη συγκεκριμένη γραμμή;

 

Πήγαινε στην σελίδα services.vodafone.gr/services

μετά διάβασε προσεχτικά στην γραμμή διεύθηνσης που βρίσκεσαι .

Θα διαβάσεις το νούμερο σου .

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, ονομάζομαι Γεώργιος Βλάχος και είμαι συνδρομητής βονταφον.

Έχω τέσσερις τηλεφωνικές συνδέσεις, με πρόγραμμα για απεριόριστες ενδοεταιρικες κλήσεις, μηδενικό πάγιο και 300 λεπτά προς άλλα δίκτυα. Στις αρχές του χρόνου (2013) μας ειδοποίησε η εταιρεία μας ότι οι συνδέσεις θα διακοπούνε, η βονταφον επανήλθε με μια συμφέρουσα συμφωνία για ένα πακέτο όπου το οποίο, μας έδινε πάλι μηδενικό πάγιο απεριόριστες ενδοεταιρικες κλήσεις και ουσιαστικά μας έκοβε τα 300 λεπτά προς αλλά δίκτυα.

Προϋπόθεση για το παραπάνω πακέτο ήταν να μην κάνουμε διακοπή της σύνδεσης, και λαμβάνοντας ένα μήνυμα το οποίο θα έγραφε για την αλλαγή του πακέτου αυτόματα θα πηγαίναμε εκεί στο παραπάνω πρόγραμμα όπου αναφέρω.

Από τις αρχές του 2013 περιμέναμε όλοι εμείς όπου δεν είχαμε κάνει διακοπή να γίνει η προαναφερόμενη διαδικασία.

Ο καιρός περνούσε, και τίποτε δεν γινότανε, και σε τηλεφωνικές επικοινωνίες όπου πολλοί εργαζόμενοι είχαμε μας διαβεβαίωναν ότι δεν μπορούμε από την μια στιγμή στην άλλη να διακόψουμε τις συνδέσεις και να περιμένουμε μήνυμα όπου θα γινότανε η προαναφερόμενη αλλαγή.

Πέρασαν αρκετοί μήνες, άνοιξη, καλοκαίρι, και γύρω στις 15 Αυγούστου μου έρχεται ένα μήνυμα όπου με ειδοποιούσε ότι στο My account, για όσους δεν γνωρίζουνε είναι μια υπηρεσία της βονταφον όπου παρακολουθείς on line τον λογαριασμό σου, χρωστάω για κάποιες συνδέσεις κάποια ποσά αρκετά μεγάλα για τα δικά μου βαλάντια.

Στην προσπάθεια μου να δω τον λόγο, πληροφορήθηκα ότι μου έχουν κάνει αλλαγή προγράμματος από της 30 Ιουλίου, στην ερώτηση μου γιατί δεν μου ήρθε μήνυμα δεν γνωρίζανε να μου πούνε. Λόγω της προχωρημένης ώρας, και λόγω δικιάς μου κούρασης, το άφησα για άλλη ημέρα όπου επικοινώνησα και δεν γνωρίζανε πάλι διότι οι συνδέσεις ήτανε εταιρικές και της διαχειριζότανε, μιλάμε για τις συνδέσεις της εταιρίας μας τουλάχιστον, η κύρια Καλφακη.

Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία όπου είχα μαζί της ισχυρίστηκε ότι η εταιρία όπου δουλεύω, δηλαδή η ….. έπρεπε να μας ειδοποιήσει για τις επικείμενες αλλαγές του προγράμματος ενώ ταυτόχρονα ισχυρίστηκε ότι έχει έρθει το μήνυμα στο τηλέφωνο μου, εγώ τότε την παρακάλεσα να μου πει το πότε, και μου είπε ότι το κοιτάξει και θα επικοινωνήσει μαζί μου, ( σημειωτέον έχουν περάσει δυο μήνες από τότε και ακόμα να επικοινωνήσει μαζί μου).

Σε πολλούς εργαζόμενους όπου γνωρίζω, τους ερχότανε μήνυμα όπου τους ειδοποιούσε ότι αλλάζει το πρόγραμμα χρήσης, και ταυτόχρονα με το μήνυμα αυτόματα άλλαζε και το πρόγραμμα. Σας γράφω αυτές τις γραμμές, με ημερομηνία 21-10-2013 και ακόμα μήνυμα δεν μου έχει έρθει. Μετά από διάφορες επικοινωνίες κλπ κλπ μου έρχεται ένας λογαριασμός πιστωτικός στο ένα τρίτο του εν λόγω λογαριασμού και μια επικοινωνία τηλεφωνική όπου μου λένε διάφορα περί πιστωτικού λογαριασμού κτλπ κτλπ ενώ ταυτόχρονα παραδέχονται το λάθος τους ότι δεν έχω ειδοποιηθεί δηλαδή, οπότε με την ηθική μου καταλαβαίνω ότι δικαιώνομαι . Όταν φτάνουμε στο δια ταύτα, δηλαδή τι κάνουμε για τις μέρες όπου δεν γνώριζα ότι μου είχαν αλλάξει πρόγραμμα, με σαφέστατα δικό τους λάθος, μου λένε ότι ο λογαριασμός θα πληρωθεί κανονικά. Εγώ σε αυτήν την περίπτωση τι κάνω ?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα. Είχα παρόμοιο περιστατικό. Αλλα ηταν λάθος υπαλλήλου και όχι της εταιρείας. Ζήτησα μικρότερο πακέτο και ο υπάλληλος μου έβαλε το μεγαλύτερο που εχουν. Και το χειρότερο ήταν οτι ημουν μετριασμενος στο μικρο πακέτο. Εννο είχα τα απεριόριστα παντού... οσπου μου ηρθε ο λογαριασμος και βλεπω ενα πάγιο εξοπραγματικο απο αυτο που ζητησα.

Εκανα να βγαλω άκρη 1 μηνα δηλαδη παμε για 2ο παγιο.

Και τους ρωτάω αυτα τα 2 παγια που χρεωθηκα εξαιτίας του υπαλλήλου σας που ούτε καν τα χρησιμοποιώ... τι θα γινουν; γιατι αν τα θέλετε, ορίστε και το ονομα του υπαλληλου Ορίστε και το υποκαταστημα που εγινε το λαθος. Αν θέλετε χρήματα, απο κει θα τα πάρετε. Και μετα απο 1 βδομαδα μου απαντησαν στην ένσταση που έκανα. Δεν πληρωσα φραγκο και διόρθωσαν το πακέτο μου. Και 2 πάγια δεν τα πλήρωσα.

Link to comment
Share on other sites

δεν πιστευω να υποχωρισουν περισοτερο,μιας και ειναι εταιρικο πακετο και δυσκολα μπορει να εκβιασεις καλυτερο αποτελεσμα.εκτος και αν ειναι δικη σου η εταιρια οποτε σου κανουν τεμεναδες με απλη αναφορα αλλαγης παροχου!!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

δοκιμασε κανεις με Q ;

μου ειπαν οτι λογω της χρεωσης ανα δλ ενδεικνυται για τετοιου ειδους χρηση.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

δοκιμασε κανεις με Q ;

μου ειπαν οτι λογω της χρεωσης ανα δλ ενδεικνυται για τετοιου ειδους χρηση.

 

Η frog έχει μικρότερη χρέωση ανά δευτερόλεπτο και φτηνότερο μήνυμα από την κιου

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα μια βοήθεια και σε μένα αν γίνεται.Μου στείλανε απο την VODA μια 2η sim που είναι για να μοιράζομαι τα data του προγράμματος μου(RED 1) με αλλη μια συσκευή.To μόνο stickακι που λένε οτι λειτουργεί η συγκεκριμένη sim είναι λέει ενα της voda που κοστίζει 29,90 ευρώ(για windows 8.1 64 bit pro).Αληθεύει αυτό η υπάρχει καμία πιο οικονομική λύση;;;

 

Υπαρχει αυτη η δυνατοτητα ; 2ης καρτα που μοιραζεται τα δεδομενα μονο ;

θα δουλευει στο ipad air ; πως την προμηθευεσαι ; ποσο κοστιζει ;

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Χρησιμοποιώ το φοιτητικό πρόγραμμα του Kαρτοίντερνετ στο ipad 4ης γενιάς αλλά δεν είναι ενεργοποιημένο το 4g. Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρω τον αριθμό αυτής της κάρτας που έχω στο ipad (πχ 694.......) έτσι ώστε να μπορέσω να ενεργοποιήσω το 4g στη συγκεκριμένη γραμμή;

Βάλε την κάρτα προσωρινά σε ένα κινητό και στείλε το sms ενεργοποίησης 4g και είσαι έτοιμος!

Link to comment
Share on other sites

Η frog έχει μικρότερη χρέωση ανά δευτερόλεπτο και φτηνότερο μήνυμα από την κιου

 

Η χρηση ομως δεν ειναι συστηματικη.

Ειναι σε περιπτωση αναγκης που ελπιζεις οτι δεν θα ειναι συχνη.

Μεγαλυτερη σημασια εχει η διαρκεια ζωης της καρτας χωρις επανατροφοδοτησεις.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Η χρηση ομως δεν ειναι συστηματικη.

Ειναι σε περιπτωση αναγκης που ελπιζεις οτι δεν θα ειναι συχνη.

Μεγαλυτερη σημασια εχει η διαρκεια ζωης της καρτας χωρις επανατροφοδοτησεις.

 

Μόνο η vodafone απαιτεί 2 ανανεώσεις το έτος. Η cosmote(+η frog που είναι δικιά της) κ η wind/q απαιτούν 1.

Και οι δύο frog+q χρέωση ανά δευτερόλεπτο έχουν.... και γενικά(εν σχέσει με τις άλλες καρτοκινητές) φτηνό μήνυμα. Απλά τι να κάνουμε η frog είναι φτηνότερη...

Το ΣΗΜΑ στην περιοχή σου να δεις να πιάνει καλά και μετά διάλεξε ανάλογα με τη τιμή, γιατί αφού είναι σε συναγερμό πρέπει να είσαι σίγουρος ότι πιάνει πάντα καλά! :)

Link to comment
Share on other sites

Μόνο η vodafone απαιτεί 2 ανανεώσεις το έτος. Η cosmote(+η frog που είναι δικιά της) κ η wind/q απαιτούν 1.

Και οι δύο frog+q χρέωση ανά δευτερόλεπτο έχουν.... και γενικά(εν σχέσει με τις άλλες καρτοκινητές) φτηνό μήνυμα. Απλά τι να κάνουμε η frog είναι φτηνότερη...

Το ΣΗΜΑ στην περιοχή σου να δεις να πιάνει καλά και μετά διάλεξε ανάλογα με τη τιμή, γιατί αφού είναι σε συναγερμό πρέπει να είσαι σίγουρος ότι πιάνει πάντα καλά! :)

 

χαχαχαχα..........ουτε μπροστα να ησουν !!!

Μολις την πατησα με μια καρτα Q !!! Το φθηνοτερο τελικα εγινε ακριβοτερο !!!

Η vodafone ειχε 2 γραμμες σημα, και αυτη 0 !!!

Δεν μπορει καν να καλεσει !!!

Αλλα απο την αλλη πως να ξερεις ποια απο τις 3 πιανει καλυτερα ;;;

Αναγκαστικα θα γυρισω στην δοκιμασμενη λυση της vodafone !!!

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα..........ουτε μπροστα να ησουν !!!

Μολις την πατησα με μια καρτα Q !!! Το φθηνοτερο τελικα εγινε ακριβοτερο !!!

Η vodafone ειχε 2 γραμμες σημα, και αυτη 0 !!!

Δεν μπορει καν να καλεσει !!!

Αλλα απο την αλλη πως να ξερεις ποια απο τις 3 πιανει καλυτερα ;;;

Αναγκαστικα θα γυρισω στην δοκιμασμενη λυση της vodafone !!!

 

Mπορείς να την πας δωρεάν με φορητότητα στην κοσμοτέ για τελευταία δοκιμή! Η μία λύση(νομίζω ότι η κοσμοτε χρεώνει ακόμα 5 ευρώ νέο νούμερο καρτοκινητής, αλλά η φορητότητα όπως είπα είναι δωρεάν)... Και αν δεν σου κάτσει ούτε αυτό, πήγαινε ξανά βόνταφον(προτίμησε το καρτοκινητό international. Προς το παρόν έχει χαμηλότερο σμς και χρονοχρέωση....(τώρα έκανα edit γιατι έκανα λάθος και είχα προτείνει άλλο καρτοκινητό)

 

Δεύτερη λύση αν βαριέσαι να πας κοσμοτέ, ψάξε κάποιον που να έχει καρτοκινητό κοσμοτέ για να ελέγξεις το σήμα. Έχεις και πμ.

Edited by greeksalad
Link to comment
Share on other sites

Mπορείς να την πας δωρεάν με φορητότητα στην κοσμοτέ για τελευταία δοκιμή! Η μία λύση(νομίζω ότι η κοσμοτε χρεώνει ακόμα 5 ευρώ νέο νούμερο καρτοκινητής, αλλά η φορητότητα όπως είπα είναι δωρεάν)... Και αν δεν σου κάτσει ούτε αυτό, πήγαινε ξανά βόνταφον(προτίμησε το καρτοκινητό international. Προς το παρόν έχει χαμηλότερο σμς και χρονοχρέωση....(τώρα έκανα edit γιατι έκανα λάθος και είχα προτείνει άλλο καρτοκινητό)

 

Δεύτερη λύση αν βαριέσαι να πας κοσμοτέ, ψάξε κάποιον που να έχει καρτοκινητό κοσμοτέ για να ελέγξεις το σήμα. Έχεις και πμ.

 

Τελικα αφου ελεγξα την κοσμοτε με καρτα φιλου το σημα 2/4, (το ιδιο ειχε και η VODAFONE), αυτό και επελεξα. το κοστος το ιδιο (10€) το χρονο, αλλα λιγοτερη εννοια/κοπος αφου διαρκει ένα χρονο με κάθε ανανεωση.

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Πράγματι η συμπεριφορά της Vodafone έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Εγώ ήμουν συνδρομητής της, με επαγγελματικό πρόγραμμα απο το 2010 και η τελευταία ανανέωση συμβολαίου έγινε τηλεφωνικά (και Μόνο!), πριν απο ενα χρόνο και κατι.

 

Καποια στιγμη μου ήρθε ένας λογαριασμος με μεγαλυτερη χρέωση του προγράμματος απο αυτη την τιμή που είχαμε συμφωνήσει.

 

όταν πήγα να πληρώσω τον λογαριασμο και ζήτησα διευκρίνηση απο καποιο υποκατάστημα με παρέπεμψαν στο γνωστό τηλέφωνο της μαμας εταιρείας, ενώ απο τύχη ρώτησα και έμαθα ότι είχε λήξη ο ένας αριθμός απο τα δύο νουμερα που είχα.

 

Κάλεσα την εξυπηρέτηση και μου είπαν οτι επειδή πέρασε ένας χρόνος απο την συμφωνία μας, σταμάτησα να έχω την έκπτωση που είχαμε συμφωνήσει τηλεφωνικώς και πως ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ μέχρι νεότερης συμφωνίας (όπως συνέβαινε παλιότερα).

 

Τότε τους ζήτησα να γίνει διακοπή των συνδέσεων και να μετατρέψουν τους αριθμους σε καρτοκινητα. Η εταιρία μου είπε οτι θα έπρεπε να πάω να προπληρώσω 8 ευρώ για το ένα νούμερο που δν είχε κλείσει ακόμα χρόνο (ήθελε ακόμα μερικες εβδομάδες) και να υπογράψω μια άιτηση (κατι που έκανα άμεσα) αλλά το τρελό είναι οτι ειμαι υποχρεωμένος να πληρώσω και ένα μηνα ακομα τα παγια γιατι τόσο χρειάζεται η εταιρια για να ολοκληρώσει την διαδικασία!!!

 

Και ερωτώ


γιατί είμαι υποχρεωμένος να πληρώσω τα πάγια ενός μήνα επειδη αυτοί δεν μπορούν να το κάνουν γρηγορότερα.


πως θα μπορούσα εγω να ξέρω ότι η χρέωση αλλάζει στον χρόνο όταν κατι τέτοιο δνε συνέβαινε στο παρελθόν αλλά και δεν με ενημέρωσε κανεις στο τηλέφωνο αφου δεν υπέγραψα κάποιο συμβόλαιο.

 

αποτέλεσμα:

- η vodafone μου έκανε πρόταση να ανανεωσω τα συμβολαια μου με 50% έκπτωση (εννοειται και δεν δεχτηκα να συνεργαστω μαζι τους παλι),

- και σαν αντίγραφο συμβόλαιου μου έστειλαν το πρώτο συμβόλαιο που είχα υπογραψει με την εταιρία το 2010!! (ούτε καν καποιο επομενο) :blink:

 

μετά απο μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ ποιες οι ενέργειες? Απλά τους πληρώνουμε και νομίζουμε οτι κάτι έγινε;

 

Ευχαριστώ και συγγνωμη για το μεγαλο ποστ

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή σε κάρτα θέλει 30 ημέρες.

Φορητότητα σε άλλο δίκτυο γίνεται σε 3 , και λιγώτερες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να εχει βασιλη δεν βρισκω τον λογο γιατι θα πρεπει να πληρωνει ο πελατης τα σπασμενα.. αυτο ειναι δικο τους θεμα αλλα και παλι δεν με ενημερωσαν οτι αν εφευγα αμεσα θα ολοκληρωναν την διαδικασια σε τρις ημερες..
Link to comment
Share on other sites

Οπως και να εχει βασιλη δεν βρισκω τον λογο γιατι θα πρεπει να πληρωνει ο πελατης τα σπασμενα.. αυτο ειναι δικο τους θεμα αλλα και παλι δεν με ενημερωσαν οτι αν εφευγα αμεσα θα ολοκληρωναν την διαδικασια σε τρις ημερες..

 

Γιατί αυτό ισχύει σε περίπτωση εσωτερικής μετατροπής δεν υπάρχει κάποια αιτιολογια αυτό τους συμφερει αυτό κάνουν και για να πληρώσεις ένα παγιο παραπανω και για να εχουν χρονο να σε μεταπεισουν. Οποτε οποιος δε θελει απλα φορητοτητα σε αλλο δικτυο και σε τρεις μερες εφυγες και με το νόμο γιατί ταλαιπωρήσε και φυσικά δε θα σε ενημέρωναν...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Είμαι πελάτης συμβολαίου της vodafone, και κάτοχος του iPhone 5.

Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές, ότι όταν με κάλουν, φαίνεται σαν να το έχω κλειστό.

Επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης της vodafone, και μετά από 15λεπτη συζήτηση καταλήγουμε στο ότι το πρόβλημα οφείλεται στην κάλυψη.

 

Με παραπέμπει η κοπέλα να απενεργοποιήσω τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, ώστε να λυθούν τα προβλήματά μου.

Και την ρωτώ, "δηλαδή όταν θέλω να μπω στο internet, δεν θα έχω τηλέφωνο, και το αντίστροφο". Και μου λέει "ναι".

 

Να σημειώσω πως η κάλυψη του δικτύου της vodafone είναι άθλια όσο αναφορά data. 4G δεν έχω δει ποτε. 3G πάλι υπερβολικά δύσκολα, και μένω να σερφάρω με το EDGE.

 

Ποιά είναι η γνώμη σας;

Just Do It..... YOURSELF!!!:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Είμαι πελάτης συμβολαίου της vodafone, και κάτοχος του iPhone 5.

Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές, ότι όταν με κάλουν, φαίνεται σαν να το έχω κλειστό.

Επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης της vodafone, και μετά από 15λεπτη συζήτηση καταλήγουμε στο ότι το πρόβλημα οφείλεται στην κάλυψη.

 

Με παραπέμπει η κοπέλα να απενεργοποιήσω τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, ώστε να λυθούν τα προβλήματά μου.

Και την ρωτώ, "δηλαδή όταν θέλω να μπω στο internet, δεν θα έχω τηλέφωνο, και το αντίστροφο". Και μου λέει "ναι".

 

Να σημειώσω πως η κάλυψη του δικτύου της vodafone είναι άθλια όσο αναφορά data. 4G δεν έχω δει ποτε. 3G πάλι υπερβολικά δύσκολα, και μένω να σερφάρω με το EDGE.

 

Ποιά είναι η γνώμη σας;

 

Πολύ απλά δεν έχεις 3G και το κινητό προσπαθεί να βρει σήμα(3g) και να σε βλέπουν κλειστό.

Νίκος

Κάτοχος Samsung Galaxy S10+ (Android 10 Official).

- 001 με την όπισθεν

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...