Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πράγματι αυτό είναι πάρα πολύ εκνευριστικό!!Έχουν βγάλει την αγγλική γλώσσα και έτσι χρεώνεσαι αμέσως!Στην wind δεν ξέρω αν έχετε παρατηρήσει αλλά αν καλέσεις κάποιο κινητό που έχει πολύ καιρό να το ανοίξει ο συνδρομητής,όταν λέει ο συνδρομητής έχει το τηλέφωνο κλειστό χρεώνεσαι κατευθείαν...Στην cosmote παλιά έγραφε και προώθηση κλήσεων στην οθόνη του κινητού πράγμα πολύ καλό!!

Παλιά καλά χρόνια...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

...με αυτο το "κολπακι" που κανοουν οι εταιριες

.... Ε Σ Κ Ε Μ Ε Ν Α βγαζουν αρκετα εκκατομιρια ευρω το χρονο ...παραπανω .

 

Αν κατσει καμια καταγγελια στην ΕΕΤΤ θα στρωσουν..

 

Την εχω πατησει και εγω απειρες φορες...

( και με ελαχιστο χρονο χρεωσης 30 sec...οπως οι περισσοτεροι καρτοκινητοι...γαμ@@τω.)

 

Φ Α Σ Ο Υ Λ Ι ΤΟ Φ Α Σ Ο Υ Λ Ι ...γεμιζει το σακουλοσκατοσακουλι.

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΤΑ FM ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ? ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ? ΥΠΑΡΧΕΙ?-->> :lol:http://mms://1045fm.live24.gr/1045fm/" max 600 users.
Link to comment
Share on other sites

just for you info

 

Η Vodafone έχει ονομάσει μεταχειρισμένες τις συσκευές

1) που έχουν κατεστραμένη συσκευασία

2) που δεν έχουν μέσα στην συσκευασία τα παρελκόμενα (Hands free, Memory card κ.λ.π.)

3) συσκευές που έχουν επιστραφεί από άλλους συνδρομητές διότι πλέον δεν τις ήθελαν γιατί ήταν ανοικτό το κουτί ή έλειπε κάποιο από τα παρελκόμενα ή και ακόμη γιατί είχε παρουσιαστεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα και μετά από έλεγχο - επιδιορθωση που έχει γίνει από την κατασκευάστρια εταιρεία δεν μπορεί να πωληθεί ως καινούργια συσκευή.

 

Η απάντηση δόθηκε από την ίδια την εταιρεία. Σκέφτηκα ότι θα θέλατε να γνωρίζεται και εσείς ποιες συσκευές χαρακτηρίζονται ως μεταχειρισμένες...

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

1. Γίνεται αφού έχουν στο συστημά τους οτί εξαργύρωσα τους πόντους να πάω σε κάποιο κατάστημα Vodafone και να χρησιμοποιήσω αυτά τα 60ευρώ τις επιδότησης νωρίτερα; Προφανώς με την προϋπόθεση να μην ισχύει μετά η δωροεπιταγή που θα φτάσει σπίτι μου.

2. Αν όχι, πόσο καιρό περίπου έχει κάνει για εσάς να φτάσει η δωροεπιταγή σπίτι σας; Αναφέρετε και περιοχή αν γίνεται. Γνωρίζω οτί έρχεται με ΕΛΤΑ, και αυτό ακριβώς φοβάμαι.

 

Μπορεί να βλέπουν από το τμήμα εξυπηρέτησης ότι έχεις κάνει εξαργύρωση αλλά από το κατάστημα δεν το γνωρίζουν οπότε δεν μπορείς να κάνεις την εξαργύρωση της δωροεπιταγής πριν ακόμη έχει φτάσει στα χέρια σου.

Γι' αυτό όταν πας στο καταστημα πρέπει να έχεις δωροεπιταγή, κάρτα μέλους και ταυτότητα.

 

Η δωροεπιταγή κάνει να φτάσει στα χέρια σου από 2-7 εβδομάδες ανάλογα με την περίοδο (μένω Αθήνα). Το λέω αυτό γιατί ως τώρα έχω κάνει οχτώ φορές εξαργύρωση και όλες ήταν εξαργύρωση σε δωροεπιταγή. Από την vodafone από ενημερώσεις που μου έχουν δώσει τα κορίτσια του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών η δωροεπιταγή παραδίδεται στα ΕΛΤΑ μέσα στην πρώτη εβδομάδα τώρα πότε θα φτάσει στα χέρια σου θα περιμένεις... ΕΛΤΑ είναι αυτά....:worry:

Πάντως ένα είναι το σίγουρο (και είναι πολύ καλό από που κάνουν από την εταιρεία) αν μετά από ένα χρονικό διάστημα 2 μηνών , αν δεν κάνω λάθος, δεν έχουν λάβει ενημέρωση ότι έχει κάνει εξαργύρωση σε καλούν και σε ρωτάνε αν έχεις λάβει την δωροεπιταγή. Αν όχι μεριμνούν έτσι ώστε να σε βοηθήσουν να την παραλάβεις.

Σε φίλο μου που συνέβη το παραπάνω μετά από συνεννόηση του έστειλαν εκ νέου την δωροεπιταγή με συστημένη επιστολή...

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

Επειδή εσύ ξύπνησες .....πες μας τί σχέση έχει το Wi-Fi με το ερώτημα του φίλου για τοποθέτηση κεραίας.........? ..........:blink::blink::blink: Καλό θα είναι να είμαστε τουλάχιστον λίγο σχετικοί με το θέμα στις απόψεις μας αν και εκφράζονται με **** λόγια.

 

To λέει γιατι παραπάνω είπαμε πως το micro cell είναι τόσο επικύνδυνο όσο και ένα wi-fi router που έχουμε σπίτι.;)

Link to comment
Share on other sites

Κάρτα μέλους δε θυμάμαι αν έχω. Ξέρω οτί την είχα παραλάβει όταν είχα γραφτεί πριν 2 χρόνια αλλά δεν είμαι σίγουρος καν αν την έχω ακόμα, μπορεί να χάθηκε και στη μετακόμιση. Η ταυτότητα δεν τους φτάνει; Πρέπει να κάνω κάποια επιπλέον διαδικασία; Αφού έχουν όλα τα στοιχεία μου στη βάση δεδομένων στην εξυπηρέτηση πελατών, με τη δωροεπιταγή και την ταυτότητα δε θα μπορώ να κάνω εξαργύρωση επειδή δε θα έχω κάρτα μέλους;

 

Εν τω μεταξύ φεύγω και για Πάτρα 1η Οκτωβρίου λόγω σπουδών, οπότε αν κάνει πράγματι 7 εβδομάδες θα έχω ήδη φύγει για Πάτρα και θα τρέχω και μπρος-πίσω...

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Symbian OS; Series 60/11.0.026; 9712) Opera 8.65 [el])

 

Σήμερα το μεσημέρι έκανα μια αίτηση στην σελίδα της Vodafone για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών του Vodafone online.

Το απόγευμα με πήρε τηλέφωνο μια υπάλληλος της Vodafone για επιβεβαίωση των στοιχείων μου και διεκπεραίωση του αιτήματος.

Μεταξύ άλλων μου λέει σε κάποια στιγμή και το κλασικό "θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι η συνομιλία μας καταγράφεται". Θέλοντας να την πειράξω και να αστειευτώ της απαντώ (χωρίς όμως να είναι αλήθεια) "Δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς η συνομιλία καταγράφεται και στο κινητό μου".

Το αποτέλεσμα; η υπάλληλος μου είπε ότι δεν αποδέχεται την εγγραφή της συνομιλίας μας από μέρους μου και ως εκ τούτου δεν προχωρά στην ολοκλήρωση του αιτήματος μου!

Αν και θα στείλω το ίδιο κείμενο και στην Vodafone είμαι πραγματικά περίεργος αν όντως έχει το δικαίωμα άρνησης παροχής υπηρεσιών λόγω της ηχογράφησης της συνομιλίας ΚΑΙ από μέρους μου.

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβα! Δηλαδή αυτοί έχουν το δικαίωμα να ηχογραφήσουν τη συνομιλία ενώ ο συνδρομητής όχι; :rolleyes: :mad:
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Symbian OS; Series 60/11.0.026; 9712) Opera 8.65 [el])

 

Σήμερα το μεσημέρι έκανα μια αίτηση στην σελίδα της Vodafone για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών του Vodafone online.

Το απόγευμα με πήρε τηλέφωνο μια υπάλληλος της Vodafone για επιβεβαίωση των στοιχείων μου και διεκπεραίωση του αιτήματος.

Μεταξύ άλλων μου λέει σε κάποια στιγμή και το κλασικό "θα πρέπει να σας ενημερώσω ότι η συνομιλία μας καταγράφεται". Θέλοντας να την πειράξω και να αστειευτώ της απαντώ (χωρίς όμως να είναι αλήθεια) "Δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι κι αλλιώς η συνομιλία καταγράφεται και στο κινητό μου".

Το αποτέλεσμα; η υπάλληλος μου είπε ότι δεν αποδέχεται την εγγραφή της συνομιλίας μας από μέρους μου και ως εκ τούτου δεν προχωρά στην ολοκλήρωση του αιτήματος μου!

Αν και θα στείλω το ίδιο κείμενο και στην Vodafone είμαι πραγματικά περίεργος αν όντως έχει το δικαίωμα άρνησης παροχής υπηρεσιών λόγω της ηχογράφησης της συνομιλίας ΚΑΙ από μέρους μου.

 

Πέρα για πέρα παράλογη και καταχρηστική η στάση της τηλεφωνήτριας. Είναι αυτονόητο ότι από τη στιγμή που ο συνομιλητής σας ζητεί να του επιτραπεί να ηχογραφήσει τη συνομιλία (γιατί στην ουσία, παρά την άσχημη διατύπωσή της, η τηλεφωνήτρια σας ζήτησε να της επιτρέψετε αυτή την ηχογράφηση), την ίδια στιγμή αποδέχεται και η ίδια εκπροσωπώντας την vodafone ΑΕ να ηχογραφηθεί και η συνομιλία εκ μέρους σας. Δεν μπορεί παρά η συναίνεση αυτή να λειτουργεί αμφίδρομα.

 

Ούτως ή άλλως το αντικείμενο της ηχογράφησης, η φωνή, αποτελεί κατά τον νόμο προσωπικό σας δεδομένο, που στη μορφή που αποθηκεύτηκε συνιστά ηλεκτρονικά επεξεργαζόμενο αρχείο, στο οποίο σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα έχετε απόλυτη και ακώλυτη πρόσβαση, και μάλιστα δικαιούσθε να λάβετε και αντίγραφό του από την ίδια τη vodafone.

 

Αυτό που πρέπει όμως να εξακριβωθεί είναι αν η συγκεκριμένη στάση συνιστά στάση προσωπική της τηλεφωνήτριας ή κατευθυνόμενη από τη vodafone. Στην πρώτη περίπτωση το θέμα θα λυθεί με πειθαρχικά μέτρα κατά της τηλεφωνήτριας, στην δεύτερη υπάρχει σοβαρότατο θέμα.

 

Πάντως πρέπει να ξέρετε ότι στις περισσότερες εταιρείες κινητής και σταθερής καταγράφονται ΟΛΑ και φυσικά παρανόμως και χωρίς την απαιτούμενη ενημέρωση και συναίνεση του πελάτη.

 

Επειδή το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρακαλώ ενημερώστε μας για την όποια εξέλιξη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πάντως πρέπει να ξέρετε ότι στις περισσότερες εταιρείες κινητής και σταθερής καταγράφονται ΟΛΑ και φυσικά παρανόμως και χωρίς την απαιτούμενη ενημέρωση και συναίνεση του πελάτη.

 

Επειδή το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρακαλώ ενημερώστε μας για την όποια εξέλιξη.

 

Βεβαίως ακόμα καταγράφονται και οι κινήσεις μας σε συνεργασία με δορυφόρο και ενημερώνουν τους αρμοδίους ή τους ενδιαφέροντες με το ανάλογο κόστος.... :ninja::ninja:........Αυτή η σιγουριά για μερικά πράγματα......ΟΛΑ.......το ξέρεις?............δηλαδή ποιος ο λόγος να ενημερώσει η ΚΑΘΕ εταιρία οτι ηχογραφείται απο την στιγμή που οπως λες καταγράφονται ΟΛΑ........εντάξει κατέχεις νομικές γνώσεις αυτό φαίνεται απο τα post σου αλλά αυτό δεν σε καθυστά ως τον άνθρωπο που γνωρίζει όλα τα πραγμάτα και τις διαδικασίες μίας εταιρίας ή εταιριών.......

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

hostis respect για την απάντησή σου....

 

Edit: Σήμερα είναι η "μεγάλη" μέρα... Για να δούμε... :-P

 

tsouf τι έγινε τελικά? στο αντικατέστησαν?

Link to comment
Share on other sites

φίλε hostis θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εν μέρει...

 

κατ'αρχήν καμμία εταιρεία δεν έχει ούτε σκοπεύει να διαθέσει τα terabytes που απαιτούνται για να τηρήσει καταγραφές για όλους τους πελάτες για πάντα.... εδώ όταν τέθηκε θέμα από την Ευρώπη τήρησης κάποιων δεδομένων (λίστα κλήσεων, κινήσεις σε wap και internet) για τις αντιτρομοκρατικές υπηρεσίες, οι εταιρείες δεν δέχθηκαν να καλύψουν το κόστος αποθήκευσης.... άρα να είσαι σίγουρος οτι και να ήθελαν δεν μπορούν να τα καταγράψουν ΟΛΑ.

 

Όσο αφορά την ηχογράφηση, παλαιότερα επιτρεπόταν μόνο σε τρεπεζοπιστωτικούς οργανισμούς (και αυτό επι προϋποθέσεων), σήμερα ακόμα και κράτηση εισητηρίων για το σινεμά να κάνεις σου λένε οτι ηχογραφειται η κλήση...

Κάπου εδώ εξυπακούεται οτι η κάθε εταιρία έχει προσδιορίσει (και δεσμευτεί) για την τήρηση/ προστασία και την χρήση που θα κάνει με τα δεδομένα αυτα (νομίζω οι εταιρίες πρέπει να ενημερώνουν την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων επίσημα - βέβαια στην Ελληνική μας πραγματικότητα, δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να γίνει ουσιαστικός έλεγχος, όπως πχ δεν ελέγχονται όλοι όσοι έχουν βάλει ασύρματες κάμερες στα μαγαζιά και τις αυλές τους...)

 

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι πιθανότατα ο φίλος μας πιό πάνω, ως ιδιώτης, να μην έχει αυτόματα και το δικαίωμα να ηχογραφήση την συνομιλία, αφού δεν έχει εκ τον προτέρων ενημερώσει την αρχή για αυτό και για την τήρηση και τυχόν επεξεργασία αυτών των δεδομένων (να το πω πιό απλά η εκάστοτε εταιρία έχει (η θα έπρεπε να έχει) δηλώσει το σκοπό και την επεξεργασία των δεδομένων, ο ιδιώτης προφανώς δεν το έχει κάνει άρα τυπικά δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει χωρίς την συναίνεση του άλλου μέρους).

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή ποιος ο λόγος να ενημερώσει η ΚΑΘΕ εταιρία οτι ηχογραφείται απο την στιγμή που οπως λες καταγράφονται ΟΛΑ........

 

Είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει γιατί απλά το λέει ο νόμος.

 

Και φυσικά η καταγραφή της συνομιλίας αποκλείεται να ήταν πρωτοβουλία της τηλεφωνήτριας. Προφανώς εντολή της εταιρίας.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

tsouf τι έγινε τελικά? στο αντικατέστησαν?

 

εσυ τι λες?

να του ειπαν οχι δε σου δινουμε αλλο? :shifty:

:X
Link to comment
Share on other sites

 

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι πιθανότατα ο φίλος μας πιό πάνω, ως ιδιώτης, να μην έχει αυτόματα και το δικαίωμα να ηχογραφήση την συνομιλία, αφού δεν έχει εκ τον προτέρων ενημερώσει την αρχή για αυτό και για την τήρηση και τυχόν επεξεργασία αυτών των δεδομένων (να το πω πιό απλά η εκάστοτε εταιρία έχει (η θα έπρεπε να έχει) δηλώσει το σκοπό και την επεξεργασία των δεδομένων, ο ιδιώτης προφανώς δεν το έχει κάνει άρα τυπικά δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει χωρίς την συναίνεση του άλλου μέρους).

Η τηλεφωνήτρια δεν με ενημέρωσε εξ αρχής ότι η συνομιλία ηχογραφείται. Μου το είπε στην διάρκεια της συνομιλίας και την ίδια στιγμή την ενημέρωσα κι εγώ με την σειρά μου (αστειεύομενος όπως προείπα) ότι την ηχογραφώ κι εγώ.

Εν πάσει περιπτώσει, δεν είχα πρόβλημα με την ηχογράφηση της συνομιλίας μας και ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να την αρνηθώ (αν και δεν με ρώτησε και ούτε μου έδωσε δικαίωμα επιλογής, απλώς με έφερε προ τετελεσμένων γεγονότων). Η στάση της όμως μπορώ να πω ότι με θύμωσε, γιατί ναι, εγώ είμαι ιδιώτης, η Vodafone (και η κάθε Vodafone) όμως αποτελεί δημόσιο ή κρατικό φορέα;

Για να συμπληρώσω το πρώτο μου μήνυμα, επειδή όταν με κάλεσε βρισκόμουν στην δουλειά και δεν είχα χρόνο για πολλά πολλά, αναγκάστηκα να της πω ότι θα διακόψω την ηχογράφηση (που ουδέποτε έλαβε μέρος!) για να προχωρήσουμε παρακάτω (τι να κάνω; την δούλεψα για να δουλέψει..)

Έχω απευθυνθεί και στην Vodafone, καθώς είμαι περίεργος για την απάντησή της.

 

Υ.Γ. Προσπάθησα αρχικά να στείλω e-mail στο τμήμα Προσωπικού, αλλά όπως διαπίστωσα η συγκεκριμένη διεύθυνση e-mail δεν αντιστοιχεί πουθενά!

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της Vodafone και η ανταπάντησή μου.

 

Αγαπητέ κε *********,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

1. Υπάρχει η ενημέρωση από την πλευρά μας για την ηχογράφηση πριν αυτή αρχίσει έτσι ώστε να είστε ενημερωμένος για το τι θα ακολουθήσει.

2. Η ηχογράφηση γίνεται για την δική σας κατoχύρωση και προστασία διότι αφορά την πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα μέσα από το διαδίκτυο. Επίσης η ηχογράφηση από την πλευρά της εταιρίας είναι νομικά αποδεκτή και νόμιμη.

Από την πλευρά σας δεν είναι νόμιμη και δεν υπήρξε ενημέρωση πριν αρχίσει παρά μόνο κατά την διάρκεια της συνομιλίας (Παράνομη και νομικά μη αποδεκτή).

3. Ορθώς σας ενημέρωσε ότι χωρίς την καταγραφή της κλήσης δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας διότι όπως αναφέραμε πριν για την δική σας κατoχύρωση θα πρέπει να υπάρχει αποδεικτικό ότι έχετε ζητήσει την πρόσβαση στα Προσωπικά δεδομένα της σύνδεσής σας μέσω της υπηρεσίας Vodafone online.

 

Πρωταρχικός στόχος μας είναι η διασφάλιση των δεδομένων σας και παράλληλα

η παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές μας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

********** **************

Customer Communication Specialist

CS/Customer Complaints Management

 

Tel: +30 210 6702000

Fax: +30 210 4276256

 

Vodafone Panafon S.A

Site Address: 88 Makrygianni Str., 18233, Agios Ioannis Rentis

Registered Office: 1-3 Tzavella Str., 15231, Halandri, Greece

Registered in Greece No26089/01AT/B/92/276/04

 

Η δική μου απάντηση

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Νομίζω όμως ότι έχει γίνει μια παρανόηση.

Ενημέρωσα την υπάλληλο την ίδια χρονικά στιγμή που με ενημέρωσε κι αυτή ότι γίνεται ηχογράφηση της συνομιλίας μας. Επομένως αν είμαι παράνομος εγώ, είναι και η υπάλληλός σας.

Δεύτερον, η υπάλληλος δεν αρνήθηκε την διεκπεραίωση του αιτήματός μου λόγω μη αποδοχής από μέρους μου ηχογράφησης της συνομιλίας μας (ουδέποτε την αρνήθηκα, αν και δεν ρωτήθηκα), αλλά λόγω ηχογράφησης της συνομιλίας μας κι από την δική μου πλευρά.

Σας ρωτώ λοιπόν ξανά. Έχει αυτό το δικαίωμα η όποια υπάλληλος της εταιρίας στην οποία είμαι συνδρομητής;

 

Υ.Γ. Αν θυμάμαι καλά, η υπάλληλος δεν ανέφερε την θέση της και το όνομά της. Είναι νόμιμο αυτό;

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Ο Aisopos γράφει ιστορία σήμερα. :lol:

Είμαι περίεργος τι θα απαντήσουν μετά!

:respect:

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Η τελική απάντηση της Vodafone είναι πως δεν έχω δικαίωμα ηχογράφησης, καθώς δεν είμαι νομικά κατοχυρωμένος (όπως αυτοί υποθέτω).

Όσον αφορά τη μη αναφορά της θέσης και του ονόματος της υπαλλήλου, μου απάντησαν πως αν όντως συνέβη είναι «λάθος» της υπαλλήλου.

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Κοινοποίησε ένα κοινό ερώτημα στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και στην Ε.Ε.Τ.Τ. για να σου πουν τι έχεις δικαίωμα και τι όχι :)

 

Άποψή μου είναι οτι έχεις δικαίωμα να τους ηχογραφήσεις εφόσον το δεχτούν και επίσης έχουν δικαίωμα να σε ηχογραφήσουν εφόσον πριν ξεκινήσει η ηχογράφηση σε ρωτήσουν εαν δέχεσαι.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

εσυ τι λες?

να του ειπαν οχι δε σου δινουμε αλλο? :shifty:

 

φαντάζομαι οτι το αντικατέστησαν, αλλά θέλω να μάθω και αν είπαν κάτι....

Link to comment
Share on other sites

Ωραία! Κοινοποίησε ένα κοινό ερώτημα στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και στην Ε.Ε.Τ.Τ. για να σου πουν τι έχεις δικαίωμα και τι όχι :)

 

Άποψή μου είναι οτι έχεις δικαίωμα να τους ηχογραφήσεις εφόσον το δεχτούν και επίσης έχουν δικαίωμα να σε ηχογραφήσουν εφόσον πριν ξεκινήσει η ηχογράφηση σε ρωτήσουν εαν δέχεσαι.

 

το πιθανότερο είναι οτι η αρχή θα του απαντήσει αυτό που του απάντησε και η βοντα, οτι ως ιδιώτης δεν έχει το νομικό δικαίωμα να ηχογραφήσει την συνομιλία (ενώ η εταιρία ως νομικό πρόσωπο το έχει από τη στιγμή που το έχει δηλώσει στην αρχή, δηλώνοντας τον σκοπό και την τυχόν επεξεργασία των δεδομένων). Εξ'άλλου, η νομοθεσία σου δίνει το δικαίωμα πρόσβασης στην καταγραφή αυτή οπότε πρακτικά μπορείς να την ακούσεις αν το ζητήσεις.

 

είναι λίγο πολύ ξεκάθαρο, σας το έγραψα και πιό πάνω.... και για την ηχογράφηση και για τις κάμερες σε δημόσιο χώρο το έχω ψάξει λιγάκι, και περίπου ισχύουν αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ κε *********,

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

1. Υπάρχει η ενημέρωση από την πλευρά μας για την ηχογράφηση πριν αυτή αρχίσει έτσι ώστε να είστε ενημερωμένος για το τι θα ακολουθήσει.

2. Η ηχογράφηση γίνεται για την δική σας κατoχύρωση και προστασία διότι αφορά την πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα μέσα από το διαδίκτυο. Επίσης η ηχογράφηση από την πλευρά της εταιρίας είναι νομικά αποδεκτή και νόμιμη.

Από την πλευρά σας δεν είναι νόμιμη και δεν υπήρξε ενημέρωση πριν αρχίσει παρά μόνο κατά την διάρκεια της συνομιλίας (Παράνομη και νομικά μη αποδεκτή).

3. Ορθώς σας ενημέρωσε ότι χωρίς την καταγραφή της κλήσης δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας διότι όπως αναφέραμε πριν για την δική σας κατoχύρωση θα πρέπει να υπάρχει αποδεικτικό ότι έχετε ζητήσει την πρόσβαση στα Προσωπικά δεδομένα της σύνδεσής σας μέσω της υπηρεσίας Vodafone online.

 

Πρωταρχικός στόχος μας είναι η διασφάλιση των δεδομένων σας και παράλληλα

η παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές μας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

Απάντηση άλλ' αντ' άλλων της Βόνταφον, στάχτη στα μάτια κατά τη γνωστή διαστρεβλωτική τους τακτική.

 

Αγαπητέ aisopos, έχετε τα 1000 δίκια, αλλά άντε να βρείτε άκρη με τους Αγγλοσάξωνες.

 

Τεκμηριώνω:

 

1ο σαθρό επιχείρημα: "η ηχογράφηση γίνεται για την δική σας κατοχύρωση και προστασία".

 

Σε μια τέτοια περίπτωση, γιατί έχουν αντίρρηση να ηχογραφείτε την κλήση και εσείς. Αφού όπως λένε η ηχογράφηση αποσκοπεί στην δική σας προστασία και κατοχύρωση, δεν θα έπρεπε να είσασταν εσείς ο πρώτος που θα έπρεπε να διαθέτει αντίγραφο του ηχογραφημένου τηλεφωνήματος;

 

Άλλωστε ο Νόμος σας παρέχει ρητά το δικαίωμα να ζητήσετε αντίγραφο του αρχείο αυτού από τον υπεύθυνο τηρήσεως αρχείου προσωπικών δεδομένων της βόνταφον. Με το να ηχογραφείτε το αρχείο που τηρήθηκε με πρωτοβουλία της βόνταφον, εξασκείτε απλώς και μόνον το δικαίωμα που σας παρέχει ρητώς ο νόμος για πρόσβαση και κτήση αντιγράφου του εν λόγω αρχείου.

 

Άρα, προς τί ο εκνευρισμός της τηλεφωνήτριας; Δεν είναι παράλογο;

2ο σαθρό επιχείρημα: «Επίσης η ηχογράφηση από την πλευρά της εταιρίας είναι νομικά αποδεκτή και νόμιμη»

 

Η ηχογράφηση ήταν παράνομη και μη αποδεκτή. Δεν ζητήθηκε η συναίνεσή σας, αλλά τεθήκατε προ τετελεσμένου. «Σας ενημερώνουμε ότι η κλήση σας ηχογραφείται» σας είπε η τηλεφωνήτρια σε χρόνο ενεστώτα. Δεν ρώτησε, δεν ζήτησε άδεια, δεν σας έδωσε εξηγήσεις. Μέχρι το σημείο εκείνο, η κλήση ηχογραφήθηκε παράνομα, αφού δεν ενημερωθήκατε στην αρχή, αλλά στο μέσον (μάλλον προς το τέλος) του τηλεωνήματος.

 

H vodafone παραβίασε το άρθρο 11 § 1 εδ. α και δ του Ν. 2472, σύμφωνα με το οποίο η εκπρόσωπός της (δηλ. η τηλεφωνήτρια) είχε υποχρέωση να δηλώσει το ονοματεπώνυμό της, καθώς και να σας ενημερώσει ότι έχετε δικαίωμα προσβάσεως στο ηχογραφημένο αρχείο. Όχι μόνο δεν το έκανε, αλλά σας απαγορεύσετε να ασκήσετε δικαίωμα που σας παρέχει ο Νόμος, αυτό της τηρήσεως αντιγράφου του υπό επεξεργασία αρχείου, έστω και αν εσείς το είπατε χάριν αστεϊσμού.

 

Αν δεν είναι αυτό ευθεία παραβίαση του Νόμου, τότε τί είναι;

3ο σαθρό επιχείρημα: «Από την πλευρά σας δεν είναι νόμιμη και δεν υπήρξε ενημέρωση πριν αρχίσει παρά μόνο κατά την διάρκεια της συνομιλίας (Παράνομη και νομικά μη αποδεκτή).»

 

Αναλύθηκε αμέσως παραπάνω. Ακόμα και αν ηχογραφούσατε, που δεν ηχογραφήσατε, θα εξασκούσατε απλώς δικαίωμα που σας παρέχει ρητά και ευθέως ο Νόμος. Για την προστασία σας και την κατοχύρωσή σας.

 

Ούτως ή άλλως:

 

1. Όπως ξαναέγραψα σε προηγούμενο ποστ, η ενημέρωση που σας απηύθυνε η τηλεφωνήτρια (αντί παράκλησης για τη συναίνεσή σας) λειτουργεί αμφίδρομα. Διαφορετικά, θα είχαμε δύο μέτρα και δύο σταθμά.

 

2. Ο νόμος περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως ορίζεται στο άρθρο 2 εδάφιο γ' του Ν. 2472 προστατεύει τα φυσικά πρόσωπα! Η βόνταφον δεν είναι φυσικό αλλά νομικό πρόσωπο, επομένως η ένσταση ότι δεν ενημερώσατε για την ηχογράφηση από την αρχή της κλήσεως δεν στηρίζεται στο νόμο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς η κοπέλα δεν ήταν ενημερωμένη για τέτοια περίπτωση. Κακώς σίγουρα αλλά δεν είναι πια και τόσο μεγάλο θέμα...

 

Και εσύ τι ήθελες και της το είπες?:p

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...