Jump to content

Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

http://www.nec-design.co.jp/showcase/

http://www.langkawi.dk/smileys/b261.gif

μήπως ξές κανα όνομα των κινητών?

Μου φαίνονται ή μοιάζουν ψεύτικα?

Δεν τα βλέπω να έχουν καλές δυνατότητες

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 12,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μήπως ξές κανα όνομα των κινητών?

Μου φαίνονται ή μοιάζουν ψεύτικα?

Δεν τα βλέπω να έχουν καλές δυνατότητες

 

Διαβασε ξανα τον τιτλο του post.

 

Κινητα τηλεφωνα ... απο το μελλον !

Ετσι οπως τα εχουν οραματιστει καποιοι σχεδιαστες της NEC

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

Διαβασε ξανα τον τιτλο του post.

 

Κινητα τηλεφωνα ... απο το μελλον !

Ετσι οπως τα εχουν οραματιστει καποιοι σχεδιαστες της NEC

Και υστερα λενε οτι η Nokia αντιγραφει:lol: Πριν μηνες παρουσιασε η nokia το ιδιο τηλεφωνο με ελαστικη OLED οθονη και Fuel cell (στα χαρτια). Αν θυμαται καποιος editor ας δωσει Link...

 

edit : Το βρηκα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=84328&highlight=Nokia

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

απλά,πριν έρθουν οι εναλλακτικοί ο ΟΤΕ είχε μονοπώλιο και μας ρούφαγε το αίμα και μόλις ήρθαν οι άλλοι φορείς τον έβαλαν στη θέση του! Ο ανταγωνισμός και το ολιγοπώλιο πάντα είναι καλό.Η ελεύθερη αγορά προκαλλεί πτώση των τιμών! ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΟΤΕ,φάνηκε με τις DSL! Το πληρώσαμε εμείς,για να πάει σε ιδιώτη και να φάνε κάποιοι τα χρήματα,γιατί όλο και κάποιο ρεμάλι θα έχει πάρει μίζα κτλ! ΩΡΑΙΑ!

Επίσης με τη forthnet έχω 4 ώρες αστικές το μήνα δώρο,με τον ΟΤΕ τι έχω;

Επιπλέον περιμένω τη γραμμή DSL 1 μήνα,τι άλλο θέλω;

Ακόμη...η cosmote μπήκε σε ένα περιβάλλον με άλλες εταιρίες.Λογικό είναι να έχει τιμές ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ.

Η ΟΤΕΝΕΤ αν θυμάμαι καλά πάντα ήταν η πιο ακριβή.Αλλά από ταχύτητες πάντα την "έτρωγε" η Forthnet!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αντιμέτωπες με σοβαρό ηθικό δίλημμα βρίσκονται οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, καθώς αρχίζει να φουντώνει η συζήτηση για τον ηλεκτρονικό τζόγο που διεξάγεται μέσω μηνυμάτων SMS, η χρέωση των οποίων είναι πολλαπλάσια της κανονικής. Tο γεγονός ότι στα παιχνίδια που διοργανώνουν, μέσω SMS, οι εταιρείες συμμετέχουν και παιδιά (τρεις στους δέκα χρήστες κινητών τηλεφώνων είναι ανήλικοι) αποτέλεσε προ ημερών θέμα και στη Bουλή, με τον αρμόδιο υφυπουργό Mεταφορών Aν. Nεράτζη να δηλώνει ότι για τον τζόγο «υπάρχει θέμα», αλλά «δεν υπάρχει αρμοδιότητα» από κανέναν ελεγκτικό μηχανισμό. O κ. Nεράτζης απαντώντας σε ερώτηση που είχε καταθέσει ο τέως υπουργός Mεταφορών Xρ. Bερελής υποστήριξε ότι θα απευθυνθεί στο υπουργείο Oικονομίας «για να ενεργοποιηθούν οι μηχανισμοί» ελέγχου. Δεν ήταν, όμως, σίγουρος ότι και το υπουργείο Oικονομίας έχει αρμοδιότητα να παρέμβει.

 

Tα παιχνίδια, όπως υποστηρίζουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (ή ο τζόγος, όπως αναφέρθηκε στη Bουλή), έχουν πάντως δημιουργήσει μια αγορά δεκάδων εκατ. ευρώ, την οποία καρπώνονται 5-6 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην «αγορά περιεχομένου».

 

Mία εξ αυτών, που υποστηρίζει ότι είναι εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών και υπηρεσιών για την κινητή τηλεφωνία, παρουσίασε το 2004 έσοδα περί τα 20 εκατ. ευρώ, τα οποία θα ζήλευε ακόμα και η μεγαλύτερη επιχείρηση λογισμικού της χώρας. Tα στελέχη της αγοράς επισημαίνουν το γεγονός ότι μια άλλη επιχείρηση ελέγχεται από υπεράκτιες εταιρείες. Aπό τα στοιχεία που ανακοινώνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για κάθε διαγωνισμό προκύπτει ότι εμπλέκονται και διαφημιστικές εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν την οργάνωση της διαφημιστικής καμπάνιας.

 

Oι εκπρόσωποι των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας επισημαίνουν ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες παιχνιδιών μέσω SMS: Mια κατηγορία παιχνιδιών διοργανώνεται από τρίτες επιχειρήσεις, οι οποίες απλώς χρησιμοποιούν το δίκτυο των εταιρειών. Mια δεύτερη κατηγορία παιχνιδιών διοργανώνεται από τις ίδιες της εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες επισημαίνουν ότι έχουν το νόμιμο δικαίωμα.

 

Πλήθος εταιρειών χρησιμοποιεί σήμερα την κινητή τηλεφωνία για να διαφημίζει ή να διανέμει προϊόντα και υπηρεσίες (από πιάτα μέχρι αστρολογικές προβλέψεις) ή να διοργανώνει παιχνίδια. Στην ουσία πρόκειται για μια αγορά αντίστοιχη με το γνωστό 090 (τώρα 901), αλλά αντί για το δίκτυο του OTE χρησιμοποιούνται τα δίκτυα των κινητών. Aντί για τις υψηλές χρεώσεις ανά λεπτό τηλεφωνικής κλήσης υπάρχουν υπέρογκες χρεώσεις ανά SMS.

 

H αγορά του 901, γνωστή ως «υπηρεσία διασύνδεσης περιεχομένου και αυξημένης χρέωσης» αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς εν μέσω των προβλημάτων που δημιουργεί η ανεξέλεγκτη δράση εταιρειών (πρόσφατη είναι η περίπτωση επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης). Mε βάση στοιχεία του OTE, η αγορά του 901 φτάνει σήμερα τα 650.000 λεπτά μηνιαίως, τα οποία μεταφράζονται σε αρκετά εκατ. ευρώ αν σκεφτεί κανείς τις υψηλές χρεώσεις ανά λεπτό. Oπως και ο OTE για τις υπηρεσίες 901, έτσι και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για τα SMS τρίτων εταιρειών που διακινούν μέσω των δικτύων τους υποστηρίζουν ότι δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο (από πορνογραφικά βίντεο μέχρι θερμαινόμενα κασκόλ και τζόγο...).

 

Oμως, και οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας (Vodafone, TIM Hellas και Cosmote) διοργανώνουν παιχνίδια μέσω SMS. Kατά τους εκπροσώπους τους οι διαγωνισμοί είναι νόμιμοι, διεξάγονται παρουσία συμβολαιογράφων κ.λπ. Eπίσης, οι παίκτες συμμετέχουν (και πληρώνουν πανάκριβα κάθε SMS) με πλήρη γνώση του κόστους.

 

Oταν αρχίζει ένας διαγωνισμός, οι εκατομμύρια συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας λαμβάνουν ένα μήνυμα SMS που τους καλεί να απαντήσουν αν επιθυμούν να συμμετάσχουν. Aν απαντήσουν θετικά (στέλνοντας SMS) τότε βομβαρδίζονται από άλλα μηνύματα (του τύπου «στείλε τώρα ένα SMS και κέρδισε 10 πόντους συμμετοχής στην κλήρωση για το αυτοκίνητο ή για τα μετρητά»).

 

Mε βάση την επιχειρηματολογία των εταιρειών όλα είναι νόμιμα, αφού ο παίκτης γνωρίζει το κόστος της συμμετοχής του. Στόχος των διαγωνισμών είναι να αυξηθεί η κίνηση στα δίκτυα των εταιρειών μέσω της σημαντικής αύξησης των μηνυμάτων SMS. H πολλαπλάσια χρέωση για κάθε SMS αποδίδεται στην ανάγκη κάλυψης του κόστους κάθε διαγωνισμού.

 

Κατά τις εταιρείες, όταν οι συνδρομητές υπογράφουν το συμβόλαιο δέχονται να λαμβάνουν και μηνύματα ενημερωτικού ή ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Oρισμένοι, πάντως, θεωρούν ότι τα SMS που προτρέπουν (έναντι υψηλού κόστους) κάποιον να συμμετάσχει σε λοταρία δεν εντάσσονται στις δύο προηγούμενες κατηγορίες. Tι συμβαίνει, επίσης, όταν τα μηνύματα φτάνουν σε παιδιά; Στο σημείο αυτό οι εταιρείες δεν έχουν απάντηση. Tο ίδιο σημείο εθίγη στη Bουλή και ο υφυπουργός Mεταφορών συμφώνησε ότι χρειάζεται η παρέμβαση της πολιτείας. Mέχρι τότε, πάντως, αρκετοί λογαριασμοί θα επιβαρύνονται και ουκ ολίγες επιχειρήσεις θα πραγματοποιούν τζίρο ουκ ολίγων εκατομμυρίων ευρώ.

 

Πηγή: news.kathimerini.gr

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερο ρυθμό απέκτησε την τελευταία διετία το Διαδίκτυο, καθώς εκτός από τους «ανεξέλεγκτους» κόμβους ανταλλαγής ψηφιακών αρχείων, οι δισκογραφικές εταιρείες εξαπέλυσαν συντονισμένη αντεπίθεση, δημιουργώντας εκατοντάδες υπηρεσίες πώλησης μουσικής σε ψηφιακή μορφή. Ο συνολικός αριθμός τους υπολογίζεται ότι ξεπερνά τις 230, τη στιγμή που οι πωλήσεις των «παραδοσιακών» CD και τα έσοδα της μουσικής βιομηχανίας συνεχίζουν να καταγράφουν κατακόρυφη πτώση. Σε παγκόσμια κλίμακα η κάμψη στη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας αγγίζει το 22%, ενώ το ίδιο διάστημα στην Ελλάδα οι πωλήσεις περιορίστηκαν κατά ένα εκατομμύριο. Εχει υπολογιστεί ότι σε κάθε Ελληνα αντιστοιχούν 0,7 CD τον χρόνο, ενώ κάθε Βρετανός εμπλουτίζει τη δισκοθήκη του με σχεδόν 40 CD ετησίως! Η παγκόσμια μάχη για τον περιορισμό της πειρατείας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, όμως η μόδα των φορητών συσκευών αναπαραγωγής αρχείων και η μετατροπή των κινητών τηλεφώνων σε πολυσυσκευές ψυχαγωγίας «αποκαλύπτουν» στη μουσική βιομηχανία μια νέα και πολλά υποσχόμενη αγορά...

 

Από τον Ιανουάριο του 2003 έως τις αρχές του τρέχοντος έτους υπερδεκαπλασιάστηκε ο αριθμός των ιστοσελίδων που πωλούν μουσική σε ψηφιακή μορφή. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Παραγωγών Ηχογραφημάτων, IFPI (International Federatioof Phonographic Industry) για την ψηφιακή μουσική, λειτουργούν αυτή τη στιγμή -με τη συγκατάθεση των δισκογραφικών εταιρειών- περισσότεροι από 230 δικτυακοί τόποι (50 στις αρχές του 2004 και 20 στις αρχές του 2003), όπου μπορεί κάποιος να αγοράσει από ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι έως και ολόκληρο το άλμπουμ του αγαπημένου του καλλιτέχνη.

 

Το μουσικό κύμα που έπληξε το Διαδίκτυο στο διάστημα που μεσολάβησε ήταν η απάντηση της ίδιας της μουσικής βιομηχανίας στις αρκετές δεκάδες «ανεξέλεγκτες» μηχανές ανταλλαγής μουσικών αρχείων, η λειτουργία των οποίων κρατά ένα μεγάλο μέρος των μουσικόφιλων μακριά από τα πραγματικά δισκοπωλεία. «Η επιτυχής προώθηση της ψηφιακής μουσικής ήταν το σημαντικότερο επίτευγμα της μουσικής βιομηχανίας τα δύο τελευταία χρόνια» αναφέρεται στην εισαγωγή της σχετικής έρευνας.

 

150 oline υπηρεσίες

 

Σήμερα, σε 20 χώρες της Ευρώπης λειτουργούν συνολικά περισσότερες από 150 oline μουσικές υπηρεσίες. Τη μεγαλύτερη ψηφιακή αγορά διαθέτει η Μεγάλη Βρετανία με 30 διαφορετικούς κόμβους και ακολουθούν Γερμανία και Γαλλία με 20. Η γερμανική Musicload «ευθύνεται» σήμερα για περισσότερες από ένα εκατομμύριο αγορές σε μηνιαία βάση, αριθμός 80 φορές μεγαλύτερος σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2003, ενώ ενδεικτική της ανταπόκρισης του κοινού είναι η περίπτωση του iTunes: Ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2004 και σε διάστημα 10 εβδομάδων πούλησε στο κοινό 5 εκατομμύρια τραγούδια! Με την ίδια ταχύτητα εμπλουτίστηκε και το oline μουσικό ρεπερτόριο, καθώς στη διάρκεια του προηγούμενου έτους υπηρεσίες όπως το iTunes, το Napster και το Rhapsody προσέθεσαν στους καταλόγους τους περισσότερα από 500.000 επιπλέον τραγούδια, ξεπερνώντας συνολικά το ένα εκατομμύριο.

 

Η επίθεση της μουσικής βιομηχανίας στο Διαδίκτυο συνοδεύτηκε από μια δίχως προηγούμενο παγκόσμια εκστρατεία ενάντια στη μουσική πειρατεία. Φαινόμενο που με την εμφάνιση των προγραμμάτων απευθείας ανταλλαγής μεταξύ των χρηστών έλαβε τεράστιες διαστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Ιανουάριο του 2005 μετρήθηκαν στο Διαδίκτυο 870 εκατ. παράνομα μουσικά αρχεία, 8,6 εκατ. χρήστες και 150.000 ιστοσελίδες που διακινούσαν μουσικά αρχεία.

 

Μηνύματα κατά της πειρατείας

 

Σχολεία, πανεπιστήμια, ιδιωτικές εταιρείες και γονείς έγιναν αποδέκτες μιας σειράς διαφορετικών μηνυμάτων (συνολικά 45 εκατ. σε χρήστες προγραμμάτων μουσικών αρχείων) που στόχο είχαν την ευαισθητοποίηση του κοινού στο θέμα της κλοπής -όπως χαρακτηρίζεται- πνευματικής ιδιοκτησίας. Στην εκστρατεία συμμετείχαν γνωστοί καλλιτέχνες, όπως ο Λένι Κράβιτς, η Σέριλ Κρόου και η Μίσι Ελιοτ. Στην Ελλάδα, η εκστρατεία επικεντρώθηκε κυρίως στον περιορισμό της δράσης των αλλοδαπών στην πλειονότητα μικροπωλητών, ενώ αίσθηση είχε προκαλέσει η δίωξη εις βάρος νεαρού άνδρα, ο οποίος εντοπίστηκε όχι να διακινεί αλλά να κατέχει πειρατικά CD!

 

Σήμερα, πάντως, οι 7 στους 10 Αμερικανοί και Ευρωπαίοι αντιλαμβάνονται ότι η ανταλλαγή μουσικών αρχείων είναι παράνομη τη στιγμή που το αντίστοιχο ποσοστό λίγα χρόνια πριν δεν ξεπερνούσε το 37%. Στη διάρκεια του 2004 οι υπηρεσίες της IFPI μπλόκαραν 60.900 ιστοσελίδες, 477 παροχείς, καθώς και 1,6 δισ. παράνομα μουσικά αρχεία σε 102 χώρες.

 

Πηγή: www.kathimerini.gr

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν συμφωνώ με το αρχικό post. Όντως είναι αλήθεια ότι οι "εναλλακτικοί πάροχοι" ελάχιστα έχουν προσφέρει - επί της ουσίας - στον καταναλωτή.

Από την άλλη μεριά βέβαια τα πράγματα επί μονοπωλίου ΟΤΕ δεν ήταν και ότι καλύτερο (για να το πω κομψά) σε ότι αφορά την παραχή υπηρεσιών προς τον καταναλωτή.

 

Κατά τη γνώμη μου μία πολύ σημαντική παράμετρος του όλου θέματος είναι ο τρόπος λειτουργίας ΕΕΤΤ η οποία δίνει την εντύπωση ότι κύριο μέλημα της είναι η αβάντα στους "εναλλακτικούς" και όχι η προστασία του καταναλωτή και η προώθηση του ανταγωνισμού, πράγμα που έχει αποθρασύνει ορισμένους εναλλακτικούς και έχουμε τα φαινόμενα που αναφέρονται στο αρχικό post....

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Hello boys and girls!:)

Καλά Χρστούγεννα!!!!!:p :happy: :) :lol:

Ξέρει κανένας να μου πει πως αλλάζω στο εσωτερικό πληκτρολόγιο του νόκια 9300 τα ελληνικά σε αγγλικά, χωρίς να αλλάξω τη γλώσσα της συσκευής????

Sfinaki.gr - EzUploads.gr
Link to comment
Share on other sites

Το σωστό forum για ερωτήσεις σχετικά με τα Nokia 9xxx, θα το βρεις εδώ:

 

http://www.myphone.gr/forum/forumdisplay.php?f=65

 

Καλή συνέχεια. :)

Link to comment
Share on other sites

O εθισμός στα ηλεκτρονικά μηνύματα εξαπλώνεται ραγδαία ανάμεσα στους οικιακούς χρήστες Η/Υ και τους εργαζομένους επιχειρήσεων στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ). Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, ο όγκος των ηλεκτρονικών μηνυμάτων έχει αυξηθεί κατά 47% τους τελευταίους 12 μήνες, με το 75% του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων να εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μάλιστα, κάποιοι από τους χρήστες υπολογιστών σε επιχειρήσεις ξοδεύουν παραπάνω από τη μισή τους ημέρα, σε καθημερινή βάση, προκειμένου να διαχειριστούν τα εισερχόμενα μηνύματά τους.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Dynamic Markets, με την υποστήριξη της Symantec, έχει ως στόχο να αναδείξει τα θέματα που σχετίζονται με την αυξανόμενη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, και πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 1.700 χρηστών H/Y, καθώς και διαχειριστών πληροφορικών συστημάτων, από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

Τα αποτελέσματα, που αφορούν στη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις επιχειρήσεις, δείχνουν τα εξής:

· Τα ηλεκτρονικά μηνύματα κατέχουν κυρίαρχη θέση στην εργάσιμη μέρα: 52% των ερωτώμενων ξοδεύουν δύο ώρες τη ημέρα απαντώντας και δημιουργώντας ηλεκτρονικά μηνύματα. To 15% ξοδεύει 4 ή περισσότερες ώρες τη ημέρα.

· Ο εθισμός επεκτείνεται και πέρα από τις ώρες εργασίας: 54% των εργαζομένων κοιτάζουν τα ηλεκτρονικά τους μηνύματα πριν τις 9 π.μ., ενώ η πλειοψηφία κάνει το τελικό τσεκάρισμα κατά τις 5 μ.μ.

· Ο όγκος των ηλεκτρονικών μηνυμάτων αυξάνεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς.

· Τα ηλεκτρονικά μηνύματα αποτελούν απαραίτητο επιχειρηματικό εργαλείο: Οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά μηνύματα για την ολοκλήρωση διαφόρων λειτουργιών, όπως π.χ. για να επιβεβαιώνουν τις λεπτομέρειες συναντήσεων (74%), να διαχειρίζονται τα δεδομένα των επαφών τους (62%), για να βρίσκουν αρχεία (74%) και για να αναθέτουν εργασίες (46%).

 

Χρειάζεται κι εδώ πειθαρχία

 

Οσον αφορά τώρα στη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο σπίτι, η έρευνα ανέδειξε τέσσερις κατηγορίες χρηστών:

· Ο πειθαρχημένος (The Disciplinarian): 49% των χρηστών προσωπικού υπολογιστή δήλωσαν ότι είναι πειθαρχημένοι - χαλαροί ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών μηνυμάτων, αλλά αυστηροί ως προς το χρόνο και το χώρο από όπου τα χρησιμοποιούν, περιορίζοντας τα κυρίως στις ώρες γραφείου.

· Ο εξαρτημένος (The Dependent): 21% των ερωτηθέντων ισχυρίζονται ότι ελέγχουν συνεχώς τα μηνύματά τους και πανικοβάλλονται όταν στερούνται την πρόσβαση στο Διαδίκτυο και το e-mail τους.

· Ο φοβισμένος (The Phobic): 10% των ερωτηθέντων ισχυρίζονται ότι φοβούνται την τεχνολογία και προτιμάνε την άμεση επικοινωνία.

· Ο κατακλυσμένος (The Overwhelmed): 6% των ερωτηθέντων βομβαρδίζονται με ηλεκτρονικά μηνύματα και το βρίσκουν δύσκολο να αντεπεξέλθουν.

«Τα χαρακτηριστικά κάθε μιας από τις κατηγορίες δεν είναι απρόβλεπτα. Αλλά αυτό που είναι πιο ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι περίπου 40% του δείγματος έχει μια λανθασμένη προσέγγιση απέναντι στη χρήση ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Η χρήση e-mail μπορεί να μας προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα, αλλά οι χρήστες θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον τρόπο που το χρησιμοποιούν».

«Χρειάζεται πειθαρχία», σημειώνει η Lindsey Armstrong, senior vice president EMEA, Symantec.

«Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που οφείλονται για αυτόν τον ''εθισμό'' στη χρήση του e-mail. Τα ηλεκτρονικά μηνύματα είναι κάτι παραπάνω από ένα μέσο επικοινωνίας, καθώς χρησιμοποιούνται και για άλλες δραστηριότητες. Αποτελούν ένα είδος καθημερινού ημερολογίου και δεν είναι έκπληξη το γεγονός ότι οι χρήστες βασίζονται στο e-mail προκειμένου να επιτελέσουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις» προσθέτει η Lindsey Armstrong.

Ενα ακόμη εύρημα της έρευνας αφορά στη χρήση του e-mail, μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλης φορητής συσκευής. Το 31% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν κάποια κινητή συσκευή ώστε να έχουν πρόσβαση στα ηλεκτρονικά τους μηνύματα, με το 72% να κοιτάζουν τα ηλεκτρονικά.

 

Πηγή: www.kerdos.gr

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι νομίζω οτι είμαι πει8αρχείμενος και δεν τρέχω να δω τα μυνήματα μου κάθε 3 και λίγο.Περειτέρω να πώ ότι έρχονται απτο myphone.gr ώς μυνήματα απτα θέματα που παρακολουθώ :)

εκτός απο αυτά όλα τα άλλα είναι spam και δεν κόπτωμαι για τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Η Ευρωπαϊκή Διαστημική Υπηρεσία θα εκτοξεύσει τον πρώτο πειραματικό δορυφόρο του συστήματος Galileo την 28η Δεκεμβρίου.

 

Ύστερα από μήνες διενέξεων σχετικά με την χρηματοδότηση του έργου και τις ευθύνες όσων εμπλακούν σε αυτό, η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι έτοιμη να εκτοξεύσει τον πρώτο από τους δύο πειραματικούς δορυφόρους του συστήματος προήγησης και εντοπισμού θέσης Galileo την 28η Δεκεμβρίου.

 

Το φιλόδοξο έργο, ύψους 3,6 δις δολαρίων ευρώ, που φέρει το όνομα του Ιταλού αστρονόμου του 17ου αιώνα, Γαλιλαίου, και αποτελεί την απάντηση της Ευρώπης στο σύστημα GPS των ΗΠΑ, βρέθηκε στο επίκεντρο έντονων διαφωνιών. Έως και το φθινόπωρο, η Γερμανία παρακώλυε κρίσιμη χρηματοδότηση γι'αυτό προκειμένου να εξασφαλίσει μεγαλύτερη συμμετοχή γερμανικών επιχειρήσεων.

 

Την Τετάρτη όμως ο δορυφόρος 600 κιλών GIOVE-A (Galileo In-Orbit Validation Element) θα απογειωθεί από το κοσμοδρόμιο Μπαϊκονούρ του Καζακστάν πάνω σε ένα ρωσικό πύραυλο Σογιούζ. Ο Ντομινίκ Ντετέν, στέλεχος της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας (ESA) χαρακτηρίζει την εκτόξευση "ορόσημο": "αφήνουμε πίσω μας τη θεωρία και περνάμε στην πράξη. Όπως έχει δείξει η εμπειρία, πάντα μπορεί κάτι να συμβεί".

 

Ο δορυφόρος θα δοκιμάσει νέες τεχνολογίες και θα μεταφέρει το πιο ακριβές ατομικό ρολόι που έχει σταλεί ποτέ στο διάστημα. Επίσης θα εξασφαλίσει τα δικαιώματα σε ραδιοσυχνότητες που θέλει η ESA για να εκπέμπει τα σήματα του συστήματος. Είναι ήδη έτοιμος ένας δεύτερος πειραματικός δορυφόρος, ο GIOVE-B, μετά τον οποίο θα ακολουθήσουν τέσσερις λειτουργικοί δορυφόροι.

 

Το πρόγραμμα Galileo σημαίνει πολλά για την ΕΕ και την ESA. Από το 2008, ελπίζουν να κερδίσουν σημαντικά οφέλη από την ραγδαία μεγεθυνόμενη παγκόσμια αγορά πλοήγησης πλοίων, αεροσκαφών και αυτοκινήτων. Τα δυνάμει έσοδα υπολογίζονται σε 90 δις ευρώ, ενώ μπορεί να δημιουργηθούν πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας. Συνολικά, θα αναπτυχθούν 30 δορυφόροι, τρεις εκ των οποίων θα είναι σε εφεδρεία. Εάν όλα πάνε κατά τα σχέδια, το Galileo θα λειτουργεί πλήρως το 2010.

 

Πηγή: www.kathimerini.gr

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Διαχείριση Πολυκατοικίας

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως σε αυτό ευθύνεται ο ΟΤΕ οπου μέσω αυτού κινούνται οι εναλλακτικοί. Οπότε, τι θα μπορούσαν εντυτπωσιακό σε τιμές να προσφέρουν;
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως σε αυτό ευθύνεται ο ΟΤΕ οπου μέσω αυτού κινούνται οι εναλλακτικοί. Οπότε, τι θα μπορούσαν εντυτπωσιακό σε τιμές να προσφέρουν;

 

Ο ΟΤΕ που ακριβως φταιει σε αυτο? Μηπως στο οτι οι περισσοτεροι εναλλακτικοι δεν επενδυουν ουτε σεντ? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

με τα email ποτε δεν ειχα καποια ιδιαιτερη τρελα,μια στις τοσες μπαινω για να δω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τα email-spam τι τιτλο εχουν συνηθως ωστε να τα ξερω κι εγω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Τσεκάρω αυτόματα κάθε 15 λεπτά για mail κι έχω βάλει έναν ειδικό ήχο (sonar) ωστε να ακούγεται σε όποιο μερος του σπιτιού κι άν βρίσκομαι, χωρίς όμως να ενοχλεί. Απλά αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις mail.

Εχω ένα κανονικό και μερικά άλλα για spam όπου ό,τι έρχεται πάει απευθείας στα διαγραμμένα και όπου στο τέλος της ημέρας, όλα, διαγράφονται κανονικά την ώρα που κλείνω τον υπολογιστή.

Αλλιώς, κάθε φορά που γράφομαι σ' ένα καινούριο site είτε για τραγούδια, είτε για ο,τιδήποτε, θα μου έρχονταν κανονικά ενα σωρό άχρηστα πράγματα. Αφήστε πια αυτό με το FBI που τρέλανε κοσμο :p

Μάλλον εξαρτημένη θα πρέπει να είμαι, αλλά δε γίνεται αλλιώς. Με φίλους και συγγενείς σε διάφορα μέρη (πχ ο θείος μου ειναι Ιταλός και φυσικά κατοικεί εκεί) η επικοινωνία είναι απαραίτητη. Και δεν γίνεται να τηλεφωνιέσαι κάθε μέρα.:)

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν το έχετε καταλάβει αυτά τα SMS είναι ο δούρειος ίππος των 090 για να εισχωρήσουν στα κινητά. Τόσο απλό.. :)
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Εννοειται οτι εχει μελλον,και πολυ καλο μαλιστα ...Η Ελλαδα ειναι,αν οχι η μοναδικη χωρα στον κοσμο,απο τις λιγες χωρες που εχει τοσο αναπτυγμενη και διαρκως αυξανομενη αγορα στο θεμα ''κινητη τηλεφωνια''..Το 3G αυτη τη στιγμη πηγαινει αρκετα καλα και διαρκως ανεβαινει..Καλη χρονια σε ολους!:)
Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε μου να διαφωνήσω μαζί σου. Μπορεί να μας αρέσουν να αγοράζουμε κινητά και διάφωρα άλλα, αλλά σε σχέση με τον πληθυσμό είναι πάρα πολύ λίγοι αυτοί που ξέρουν πραγματικά όλες τις λειτουργίες ενός κινητού.

 

Πριν μερικούς μήνες εδώ στο myphone αλλά και στα Νεα υπήρχε άρθρο από ερευνα που έλεγε οτι το 90% των Ελλήνων, άσχετα τι κινητό διαθέτουν (ακόμα και το ποιο εξελιγμένο) το μόνο που ξέρουν είναι να κάνουν κλήσεις και να στέλνουν μηνύματα. Άντε τώρα να βγάζουν και καμια φωτογραφία για το χαβαλέ.

Ρώτα γύρω σου να μου πεις πόσους ξέρουν να σου στείσουν ένα POP3 email με GPRS και έλα να μου πεις.

 

Ακόμα και αυτοί που αγοράζουν όλα αυτά τα smartphones (κατά σύνολο τα series 60 της Νοκια) δεν έχουν ιδέα για τις εφαρμογές που μπορούν να εγκαταστήσουν κτλ.

 

 

Το 65-70% του πληθυσμού είναι με καρτοκινητό και έχουν ξεσκιστεί στις αναπάντητες και στα μηνύματα και μετά μου μιλάς για βιντεοκλήσεις και γρήγορα σερφάρισμα στο κινητό;

Είναι δυνατόν ο κόσμος να μην ξέρει τι πάει να πει ιντερνετ και μπορεί να σερφάρει με 3G;

 

Πραγματικα ωραιο και κυριως αληθινο,το ποστ σου αυτο.Αυτα που λες οντως συμβαινουν και ισχυουν σε ενα μεγαλο ποσοστο των Ελληνων,αλλα προσωπικα εγω ειμαι ''diferent'' σε αρκετα πραγματα στη ζωη μου και ''ανήκω'' στο μικροτερο ποσοστο,''των λιγων''...Συμφωνω σε Ο.Λ.Α. απ΄τα οποια λες..

Παμε παραδειγμα σε ενα cafe να πιουμε ενα καφεδακι του θεου και της παναγιας..! :) Βλεπουμε σχεδον σε ολα τα τραπεζια smartphones,vodafone live-i-mode κινητα,3G κλπ..Μια φορα ρωτησα καποιον που ειχε το sharp V802,αν χρησιμοποιει το vodafone live μεσω GPRS ή 3G και μου λεει:''Τι ακριβως μου λες?!:) Μαλλον αυτο λεγεται δυστυχως,ΕΠΙΔΕΙΞΗ...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
  • The topic was unlocked
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...