Jump to content

Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 12,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και να επιτραπουν, αφου δεν υπαρχει σημα ρε παιδια :worry:

 

Λίγο πριν πέσεις, θα έχεις σήμα και ίσως να προλάβεις να πάρεις κανά 2 τηλέφωνα να χαιρετήσεις κόσμο.... :rotfl:

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Λίγο πριν πέσεις, θα έχεις σήμα και ίσως να προλάβεις να πάρεις κανά 2 τηλέφωνα να χαιρετήσεις κόσμο.... :rotfl:

 

Αν εχω ΤΙΜ ουτε κατω απο τη κεραια δεν θα εχω σημα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατι τα κινητα δουλευουν σε αλλες συχνοτητες απο οτι δουλευουν τα μηχανιματα του αεροπλανου
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Se sxetika xamhlo ypsometro yparxei shma pantos.

 

Και για ποσο ειμαστε σε χαμηλο υψομετρο που υπαρχει σημα? 10 λεπτα?

Link to comment
Share on other sites

Nrg said:
Και για ποσο ειμαστε σε χαμηλο υψομετρο που υπαρχει σημα? 10 λεπτα?

Den eimai se thesh na gnorizo kati tetoio.

 

Edited by DENIOR
Link to comment
Share on other sites

Filos mou ekane mprosta mou tetoia phramata (an kai me eixe apo panw tou na tou trabw to kinhto apo ta xeria)ekeinos mou lege mh fobasai re DE PEFTEI xaxaxaxa!!

Sugekrimena 5 min panw apo to palio aerodromio(ellhniko)epiane polu kala h tote telestet kai h vodafone h cote oxi.

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Είχα ακούσει οτι το όλο θέμα δεν γίνεται για το αν θα επιτρέψουν να έχεις απλά την συσκευή ανοιχτή. Αυτό που θέλουν είναι να έχουν αναμεταδότες πάνω στο αεροπλάνο, οπότε θα υπάρχει σήμα και εκεί ψηλά.

 

Εγώ προσωπικά λέω ναι στο κινητό (αν γίνεται να δουλευει) εφόσον ο κόσμος το χρησιμοποιήσει για μηνύματα, internet κτλ, άντε και για κλήσεις εφόσον μιλάει λογικά. Απλά δεν θα ήθελα την κάθε Κατίνα της καφετέρειας να γκαρίζει στο κινητό της για να την ακούνε όλοι, ή οι διάφοροι που έχουν σπαστικού ήχους κλήσεις.

 

Ας μάθουμε να χρησιμοποιούμε με σύνεση και σεβασμό το κινητό στο έδαφος, και μετά το ξανασυζητάμε για τον αέρα.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον βλακωδες ερωτημα. Τι παει να πει να "επιτραπει"; Νομος ειναι;

Εχουμε τα κινητα κλειστα γιατι υποτηθεται οτι δημιουργουν παρεμβολες και αλλα διαφορα. Οποιος θελει ανοιγει το δικο του, δε σε εμποδιζει κανεις.

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

jois21 said:
Μαλλον βλακωδες ερωτημα. Τι παει να πει να "επιτραπει"; Νομος ειναι;

Εχουμε τα κινητα κλειστα γιατι υποτηθεται οτι δημιουργουν παρεμβολες και αλλα διαφορα. Οποιος θελει ανοιγει το δικο του, δε σε εμποδιζει κανεις.

Mhpos einai nomos;Den ksero.

Edited by DENIOR
Link to comment
Share on other sites

Εντελώς ενημεροτικά, η Alitalia είναι η χειρότερη εταιρεία σε αυτόν τον τομέα από οσες έχω χρησιμοποιήσει. Δεν σε αφήνει να χρησιμοποιήσεις ΚΑΜΙΑ ηλεκτρονική συσκευή για ΟΛΗ την διάρκεια της πτήσεως. Ούτε Laptop, ούτε PDA, ούτε ΜΡ3, ουτε flight modes, μιλάμε ΤΙΠΟΤΑ. Όχι μόνο για προσγείωση και απογείωση, αλλα για όλη την πτήση.

Κάντε μια υπεραντλατική πτήση με Alitalia, και αν είσαι gadjetakias μπορείς να πάθεις ψυχολογικά προβλήματα αν μήνεις τόσην ώρα απαρακτος....... :p

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

(Κατ'αρχήν ίσως εδώ να είναι off-topic το μήνυμα αυτό. Έψαξα όμως αρκετά όλα τα forum σύμφωνα με τις περιγραφές τους και δεν φαίνεται να ταιριάζει σε κανένα. Παρόλο που αναφέρεται σε κινητό Alcatel, δεν ταιριάζει στο subforum της Alcatel γιατί αφορά το service της Omnitech, η οποία προσφέρει υπηρεσίες service για τουλάχιστον 4 εταιρείες, αλλά και γενικά στα δικαιώματά μας από το service. Αν κρίνουν διαφορετικά οι moderators ας το τοποθετήσουν σε όποιο forum εκείνοι νομίζουν.)

 

Έχω ένα κινητό Alcatel 332 το οποίο παρουσιάζει κάποια προβλήματα. Το κινητό αγοράστηκε 26/10/2004, επομένως είναι προφανώς εντός της 12μηνης εγγύησης. Τηλεφώνησα πρώτα στην αντιπροσωπεία, τους είπα τα προβλήματα που παρουσιάζει και μου είπαν να το πάω στην Omnitech, Τζωρτζ 26 στην Αθήνα. Έτσι και έκανα. Το πήγα προχθές, μαζί με την απόδειξη αγοράς που αποδεικνύει ότι το κινητό βρίσκεται εντός εγγύησης, και μου είπαν ότι μέχρι τέλος της εβδομάδας θα λάβω γραπτό μήνυμα για τη "διάγνωση" της βλάβης.

Σήμερα λοιπόν το μεσημέρι λαμβάνω το εξής γραπτό μήνυμα:

"ΑΡΙΘΜ:136265 ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. ΧΡΕΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ (ΕΥΡΩ):99 ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΚΕΤΑΣ(ΕΚΤΟΣ 15ΜΗΝΟΥ)"

 

ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;;;;

1ον) Η συσκευή είναι προφανέστατα ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ επομένως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΡΕΩΣΗ!!!

2ον) Είναι δυνατόν να τους δώσω 99+ΦΠΑ=119 ΕΥΡΩ (ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ) όταν το κινητό το αγόρασα καινούριο πριν ένα χρόνο με 69 μόλις Ευρώ;;;

 

Μου έστειλαν το μήνυμα σήμερα στις 14:45 αλλά το είδα στις 16:30 και οι τεμπέληδες δουλεύουν μόνο Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-16:00. Έτσι, δεν μπόρεσα να τους πάρω τηλέφωνο να τους ζητήσω εξηγήσεις και δεν θα τα καταφέρω μέχρι και τη Δευτέρα. Τους έπαιρνα βέβαια και νωρίτερα σήμερα, στις 13:45, επειδή δεν είχα λάβει ακόμα μήνυμά τους αλλά δεν το σήκωναν.

 

Θέλω να πιστεύω ότι έχει γίνει κάποιο λάθος. Ο αριθμός "136265" που αναφέρεται στο μήνυμα δεν αναφέρεται πουθενά στην απόδειξη που έχω στα χέρια μου, ενώ στην απόδειξη έχει κυκλώσει η υπάλληλος την ένδειξη "Αριθμός Ζ05090", που ναι μεν είναι διαφορετικός (κάτι που μου δίνει ελπίδες ότι έχει γίνει λάθος), όμως αρχίζει με γράμμα αντί για νούμερο (άρα μπορεί απλά π.χ. να χρησιμοποιεί διαφορετική αριθμοδότηση για το ίδιο κινητό το τεχνικό τμήμα και η γραμματεία).

Να τονίσω επίσης ότι στην απόδειξη αναγράφεται το ΙΜΕΙ της συσκευής και έχει επικολληθεί και το αυτοκόλλητο του κουτιού που το αναγράφει, επομένως εκπληρώνονται όλοι οι όροι που πρέπει να καλύψω ως αγοραστής για να έχω κάλυψη από την εγγύηση.

 

Προφανώς θα πάω τη Δευτέρα εκεί και θα τους πάρει και θα τους σηκώσει.

 

Από εσάς θα ήθελα να μου πείτε από προηγούμενη εμπειρία ή από γνώση που τυχόν έχετε για τα δικαιώματά μου:

- Κατ'αρχήν πιστεύετε ότι πράγματι υπάρχει η περίπτωση να μπερδεύτηκαν και να μου έστειλαν μήνυμα που προοριζόταν για άλλον πελάτη;

- Την απόδειξη αγοράς την έχουν κρατήσει αυτοί. Παίζει μήπως να την έχασαν και γι'αυτό να μου εμφανίζουν χρέωση; Γίνεται άραγε επανεκτύπωση απόδειξης από τα Vodafone Shops αν χρειαστεί;

- Υπάρχει κανένας τρόπος να έχει τεθεί η συσκευή μου εκτός εγγύησης εντός του 12μηνου; Ούτε αναβαθμίσεις λογισμικού έχουν γίνει, ούτε έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό (ούτε και από εξουσιοδοτημένο ούτε και από κανέναν), ούτε υπάρχει η περίπτωση παραεισαγωγής φαντάζομαι, αφού το κινητό αγοράστηκε από Vodafone Shop και είχε κανονικά μέσα ελληνικές οδηγίες κλπ.

- Αν επιμένουν να ζητάνε λεφτά, ποιά είναι τα δικαιώματά μου και πού μπορώ να απευθυνθώ για να βρω το δίκιο μου;

- Μπορώ να τους ζητήσω να μου δώσουν πίσω το κινητό στην κατάσταση που βρισκόταν για να το πάω απευθείας στην αντιπροσωπεία; Δεν πρέπει να περιμένουν να τους δώσω το ΟΚ μετά τη διάγνωση για να προχωρήσουν στην επισκευή, ιδιαίτερα αφού πρόκειται να κοστίσει ένα σεβαστό ποσό;

- Έχουν δικαίωμα αυτοί να μου κρατήσουν το κινητό μέχρι να τους καταβάλω το απαράδεκτο ποσό που ζητάνε;

- Πού μπορώ να τους καταγγείλω αν δεν βρούμε άκρη τη Δευτέρα; Για την ώρα έχω σκεφτεί το ΙΝΚΑ, τη μαμά Alcatel και την αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα, ίσως δοκίμαζα να καλέσω και το 1520. Έχετε άλλες ιδέες;

- Τέλος, τους είχα πει πως οφείλουν να με ενημερώσουν αν η επισκευή θα επιφέρει διαγραφή της μνήμης της συσκευής, γιατί τα δεδομένα ήταν πολύτιμα και τα χρειαζόμουν, ώστε να μην πραγματοποιηθεί η επισκευή και συμφώνησαν. Αν τυχόν παράβλεψαν την (προφορική, πιθανόν να γράφτηκε και ως οδηγία προς τους τεχνικούς) συμφωνία μας τί μπορώ να κάνω;

 

Γενικά, όποιες προτάσεις/συμβουλές έχετε θα ήθελα να μου τις παρουσιάσετε.

 

Σας ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Ηδη οι πρωτες εταιρειες ετοιμαζονται για κλησεις στον αερα το 2006. Η Lufthansa εχει ηδη δωσει wifi σε υπερατλαντικα. ενας φιλος πηγε ΝΥ τις προαλλες και δουλεψε skype μεσα απο το laptop του με wifi οποτε την εβγαλε και σχετικα φτηνα. Δηλαδη 30 ευρω για 2 ωρες ειναι η καρτα wifi. Το κινητο πιστευω οτι θα κοστιζει πιο πολυ και για αρκετα χρονια η μεγαλη πλειοψηφια δεν θα μπορει οικονομικα να αντεξει αυτη την υπηρεσια. Αρα κατινες που θα φλυαρουν, αποκλεονται. Τιποτα επιχειρηματιες θα το χρησιμοποιουν οι οποιοι λογικα θα καθονται first η business οποτε παλι δεν μας ενοχλουν. Οταν γινει μαζικο κλπ βλεπουμε. Αλλα πριν το 2010 και βαλε δεν το βλεπω.
Link to comment
Share on other sites

Πάνω που είχα αρχίσει να ηρεμώ και είχα καταφέρει να φέρω το προηγούμενο μήνυμα σε κόσμια πλαίσια ώστε να είναι δημοσιεύσιμο, τελικά ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ! Με το ζόρι θα κρατηθώ να τους αρχίσω στις φάπες τη Δευτέρα!

 

Δοκίμασα τυχαία http://www.omnitech.gr, δούλεψε και έχει μια περιοχή στο site όπου βάζεις τον κωδικό πελάτη και το ΙΜΕΙ και σου εμφανίζει την κατάσταση της επισκευής.

 

Τα έβαλα λοιπόν και λέει τα εξής:

"ΒΛΑΒΗ: MAIN DISPLAYHARDWARE DEFAULT ON THE BOARD

ΚΟΣΤΟΣ: 99 Ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) (Σημείωση δική μου: 99+ΦΠΑ=119 Ευρώ)

ΣΧΟΛΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ: ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΑΚΕΤΑΣ (ΕΚΤΟΣ 15ΜΗΝΟΥ)

STATUS: ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΧΡΕΩΣΗΣ

Σε περίπτωση μη αποδοχής καταβάλλεται η αξία του τεχνικού ελέγχου. (Σημείωση δική μου: Η αξία του τεχνικού ελέγχου είναι 15 Ευρώ αν είδα καλά, πιθανόν χωρίς ΦΠΑ)"

 

 

Οι ερωτήσεις λοιπόν περιορίζονται στις παρακάτω:

1) Υπάρχει κάποιος λόγος που θα μπορούσε η συσκευή μου να θεωρηθεί εκτός εγγύησης;

2) Τι σημαίνει αυτό το "εκτός 15μηνου" που γράφει στην αλλαγή πλακέτας;

3) ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;;;; Αυτή τη στιγμή το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να μπουκάρω και να τους το κάνω λαμπόγυαλο! Αν δεν βγει άκρη με την εγγύηση θα μπορούσα φαντάζομαι να τους το άφηνα εκεί πέρα για πάντα, έλα όμως που θέλω να κρατήσω τα δεδομένα που έχει μέσα, επομένως θα πληρώσω τουλάχιστον την ελάχιστη χρέωση! Δεν είναι εκβιαστικό όμως το γεγονός ότι ενώ νόμιζα ότι θα υπάρχει η εγγύηση (και δεν μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να ισχύει το αντίθετο) ξαφνικά να μου λένε πως δεν υπάρχει και ότι πρέπει να σκάσω 17.5 Ευρώ για να το πάρω πίσω χαλασμένο ή 119 Ευρώ για να το πάρω επισκευασμένο; Δεν υπήρχε περίπτωση να τους το πήγαινα αν δεν ήταν στην εγγύηση, προφανώς θα έπαιρνα καινούριο! Πείτε μου σας παρακαλώ ποιά είναι τα δικαιώματά μου, τί μπορώ να κάνω, πού μπορώ να απευθυνθώ, τί θα κάνατε εσείς! Μου είναι απαραίτητες οι προτάσεις και η εμπειρία σας!

 

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς θα εννοούν ότι την βλάβη που βρήκαν δεν την καλύπτει η εγγύησή και συνήθως έτσι συμβαίνει σε προβλήματα πλακέτας-υγρασίας.Τώρα αν όντως έχει τέτοιο πρόβλημα το κινητό σου αυτό είναι άλλο θέμα.Απο κει και πέρα αν ισχύει αυτό δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.Ή πληρώνεις και σου το φτιάχνουν ή το παίρνεις πίσω και δίνεις μόνο τα 15ε για τον έλεγχο.

Αν το έβγαλαν με το "έτσι θέλω" εκτός εγγύησης για μία βλάβη που την καλύπτει η εγγύηση τότε θα πρέπει να είναι πολύ χαζοί για να κάνουν κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

παρε τηλ στο ΙΝΚΑ, alcatel και 1520 να δεις τι θα σου πουν, ισως βγαλεις ακρη και εχε στο νου αυτα που θα σου πουν για να τους τριξεις τα δοντια λεγοντας τους αυτα και οτι θα τους καταγγειλεις κλπ κλπ. τωρα αν οπως λεει ο Βασίλης εχει οντως προβλημα που δεν καλυπτεται απο την εγγυηση, φοβαμαι δε μπορεις να κανεις κατι. ας υποθεσεις οτι λενε αληθεια τουλαχιστον σ'αυτη την περιπτωση.
Link to comment
Share on other sites

Το παράπονό μου εμένα είναι ότι το κινητό κουτσά στραβά δούλευε, αλλά είπα να επωφεληθώ από την εγγύηση ώστε να δουλεύει κανονικά και απροβλημάτιστα (αυτός είναι ο ρόλος της εγγύησης άλλωστε). Έδωσα το κινητό εκεί γιατί προφανώς αφού είναι μέσα στην εγγύηση δεν θα υπήρχε χρέωση. Τώρα να τους πληρώσω ξαφνικά το 1/4 της αξίας του κινητού (που όμως είναι και ακόμα μικρότερη σήμερα, φυσικά) για να μου το επιστρέψουν με τα ίδια προβλήματα μου φαίνεται ανήκουστο (προφανώς δεν θα μου φαινόταν ανήκουστο αν το είχα πάει μετά την περίοδο της εγγύησης) και νιώθω λίγο εξαπατημένος, αφού δεν είχα φανταστεί (ούτε κανείς από τους υπαλλήλους μου άφησε την υπόνοια έστω) ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Δηλαδή θεωρώ (και δεν νομίζω ότι είμαι τόοοσο παράλογος, στο συγκεκριμένο τουλάχιστον) ότι ο τεχνικός έλεγχος δεν είναι σωστό να χρεωθεί σε συσκευές που ακόμη καλύπτονται από εγγύηση, ακόμα κι αν δεν καλύπτεται η συγκεκριμένη βλάβη.

 

Και άλλωστε δεν βλέπω τον λόγο γιατί η αλλαγή πλακέτας δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Στη Motorola μου έκαναν αλλαγή πλακέτας δωρεάν εντός εγγύησης όταν χρειάστηκε. Δεν αναγράφεται στους όρους εγγύησης ότι η αλλαγή πλακέτας δεν συμπεριλαμβάνεται στην εγγύηση! Αναφέρονται κάποιες περιπτώσεις για τις οποίες δεν ισχύει η εγγύηση αλλά ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ η περίπτωσή μου δεν συγκαταλέγεται σε κάποια από αυτές!

 

Είδα τώρα ότι η Alcatel δουλεύει 24/7, θα πάρω να τους ρωτήσω κι αυτούς αν και τη βλέπω την κατάληξη, θα σκάσω 15+ΦΠΑ=17.7 και θα φροντίσω το νέο μου κινητό να μην επισκευάζεται από την Omnitech (αποκλείονται δηλαδή τέσσερις εταιρείες εξ'αρχής). Τεσπα, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

 

Αν έχει κάποιος άλλος καμιά ιδέα, προφανώς είναι υπερ-ευπρόσδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

Guest a778899

Παιδια καλημερα.

Δεκα τουλαχιστον χρονια τωρα πεταω αεροπλανα χρησιμοποιοντας το κινητο εν πτηση και δεν παρατηρησα την παραμικρη παρεμβολη σε κανενα απο τα οργανα του αεροπλανου, ουτε καν το GPS ειχε προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησα με την Alcatel και μου είπαν ότι θα το δουν κι αυτοί το θέμα.

 

Αναφέρθηκε όμως επίσης ότι η αλλαγή πλακέτας περιορίζεται σε 15 μήνες ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ! Επομένως, αυτό θα πρέπει να είναι και το "εκτός 15μηνου" που αναγράφεται στα σχόλια τεχνικού της Omnitech. Είναι και η μόνη λογική εξήγηση για να τεθεί το κινητό μου εκτός εγγύησης. Το θέμα όμως είναι ότι αυτό δεν υπήρχε τρόπος να το γνωρίζω εγώ, αφού δεν αναγράφεται στους όρους εγγύησης, τους οποίους προφανώς αποδέχομαι, και κανένας δεν με ενημέρωσε ότι μπορούσε η εγγύησή μου να είναι μικρότερη των 12 μηνών για οποιοδήποτε λόγο. Επομένως, απαιτώ, αν όχι την επισκευή της συσκευής μου, τουλάχιστον να μην χρεωθώ για τον τεχνικό έλεγχο!

 

Δεν κάνω τίποτα άλλο για την ώρα, μέχρι να πάω στην Omnitech τη Δευτέρα και να πάρω απάντηση και από την Alcatel.

 

Το ΙΝΚΑ και το 1520 θα τα καλέσω από Δευτέρα για τη γνώμη τους, αν χρειαστεί.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την ενημερωση. γνωριζει κανεις αλλος για το καλυτερο σημα στην περιοχη? ειμαι αναμεσα σε vodafone και cosmote. για την tim δε μιλαω καθολου. μια παυλα με το ζορι ειναι το σημα της! και διαφημιζεται για την ποιοτητα του σηματος της!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Αφου ειπες οτι ειχες Vodafone και εισαι απογοητευμενος. Εγω Vodafone εχω και πιανει σχετικα καλα εκει γυρω, αλλα η Cosmote ειναι αναμφιβολα νουμερο ενα επιλογη για Ανατολικη Θεσσαλονικη!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
  • The topic was unlocked
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...