Jump to content

redcon

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.796
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    96%

About redcon

  • Ημ. Γέννησης 10/10/1960

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

redcon's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done

Recent Badges

21

Φήμη

  1. Μια ερώτηση: Το έχω με τζαμακι στην οθόνη αλλά με χαλάει η γυαλαδα ειδικά τώρα καλοκαιρι και σκέφτομαι να το βγάλω. Όσοι το έχετε χωρίς τζαμακι αντέχει τις γρατσουνιές;
  2. Πρόβλημα με το volte μοιάζει αυτο. Τα pixel μας έκαναν κάτι τετοια.
  3. Εγω δεν ειχα το 24U και πηρα κατ ευθειαν το 25U, αλλα αν ημουν σημερα θα επαιρνα ενα μεταχειρισμενο 24U.
  4. Λετε να γυρισουμε 4G;
  5. Έχουν κάτι ΑΙ benchmarks
  6. Για εξηγησε λιγο αυτο σε παρακαλω
  7. Ψάχνω αλλά δεν βρίσκω τον διακόπτη για volte ενώ μου δείχνει επάνω ότι δουλεύει . COSMOTE εχω. Το πήρε το μάτι σας πουθενά;
  8. Βγήκε στην Κορέα η πρώτη αναβάθμιση, οπου ναναι ερχεται και προς εμάς.
  9. Εγώ λόγω πιθανου τελωνείου δεν ρισκάρω.
  10. Ψάχνω μια πολύ λεπτή θήκη όχι αυτές τις aramid-kevlar. Έχετε τίποτα υπ όψη; Όσο πιο λεπτή γίνεται .
  11. Δεν βγήκε κανένα update βγήκε σε κοινή χρηση η rom σε αρχείο για κατεβασμα
  12. Με γεια! Από γλυστρημα πως τα πάει η θήκη;
  13. Και 4η beta για τη σειρά 24. Να τα εκατοστησουν.
  14. Όσοι βάλατε τζαμακι τι γίνεται με το δακτυλικό; Παίζει άνετα η ζοριζεται;
  15. Πλαίσιο είμαι! Αν ακούσετε για φωτιά σε κατάστημα πλαισίου να ξέρετε ότι δεν παρέλαβα.
×
×
  • Create New...