Jump to content

Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πιστεύετε ότι στο μέλλον τα κινητά θα είναι κάτι σαν τα PC σήμερα; Δηλαδή, θα υπάρχουν «κουτιά» που θα «φτιάχνει» ο χρήστης και όλα θα έχουν να κάνουν με το λειτουργικό σύστημα ή επειδή το προϊόν είναι διαφορετικό η κατάληξη θα είναι διαφορετική;

 

Μπορείτε να φανταστείτε ένα περιβάλλον στο οποίο η Nokia θα έχει την κατάληξη π.χ. της IBM και θα κατασκευάζει συσκευές για συγκεκριμένα target groups; Μπορείτε να φανταστείτε να πηγαίνετε στο Πλαίσιο, να επιλέγετε την πρόσοψη της αρεσκείας σας μέσα από δεκάδες ή και εκατοντάδες και να βάζετε μέσα το hardware και το software που εσείς επιθυμείτε;

 

Και το κυριότερο... θα σας άρεσε κάτι τέτοιο;

Νομίζω οτι δεν έχουμε δει ακόμη την κατάληξη των pc. Πιθανολογώ οτι αυτή θα είναι η χρήση τους μόνο από hardcore gamers και χρήστες ειδικών εργασιών.

Οι περισσότεροι αγοράζουν έτοιμα laptops πλεόν, όπως συμβαίνει και με τους χρήστες των κινητών που αγοράζουν κάτι έτοιμο.

Για να μην αναφέρουμε και την τάση των έτοιμων desktop τύπου dell (hybrid) studio, eee box και φυσικά τα imac.

 

Mε λίγα λόγια νομίζω οτι το αντίθετο θα συμβεί, δηλαδή τα PCs θα έχουν την κατάληξη των κινητών.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 12,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

...και εχω παρατηρησει οτι αυτο συμβαινει με το καρτοκινητο κυριως της κοσμοτε και οχι τοσο με το συμβολαιο.:mad:

Αυτό είναι ακόμα ελεεινότερο. Και δεν δικαιολογεί ούτε κατ' ελάχιστο την πρακτική αυτή. Η ανάγκη για επικοινωνία είναι ίδια και για τους κατόχους καρτοκινητού και για τους κατόχους συμβολαίου. Αν μία από αυτές τις πεσμένες κλήσεις καρτοκινητού αφορά κλήση ανάγκης;;

Απαράδεκτοι...

 

TN97 δεν αμφιβάλλω ότι η πλειοψηφία των πελατών κινητής στην Ελλάδα δεν έχει πάρει χαμπάρι τι γίνεται. Προφανώς αν γινόταν σε ευρεία βάση αυτό που περιγράφω θα είχανε βγει στα κανάλια. Όμως γίνεται αρκετά συχνά όπως διαπιστώνεις, και αυτό είναι από μόνο του απαράδεκτο...

Link to comment
Share on other sites

Το έχω σκεφτεί αυτό με συναρμολόγηση κινητών και είναι καλή ιδέα αλλά δύσκολη στην πράξη γιατί πολύ απλά απαιτεί γνώση από τον απλό χρήστη.

Εμένα πάντως δεν θα με χάλαγε να άλλαζα την κάμερα με μια 12Mpx, ή να άλλαζα την οθόνη με μια μια Full HD.

 

Μια παρόμοια αλλά ποιο απλή προσέγγιση στο θέμα είναι αυτή:

http://www.modumobile.com/

 

Συμφωνώ πάντως με τον προλαλίσαντα οτι τα PC θα καταλήξουν σαν τα κινητά στο τέλος. Το desktop είδη έχει αρχίζει να εξαφανίζεται για χάρη των laptops. Ειδικά τώρα με τα netbooks, τα desktops θα είναι μόνο για πολύ εξηδικευμένους σκοπούς.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Επειδη τυχαινει να ειμαι χρηστης και καρτοκινητου και συμβολαιου κοσμοτε βλεπω οτι σαν χρηστης καρτοκινητου δεν εχω παντα την ιδια καλυψη οπως στο συμβολαιο. Δηλαδη οι χρηστες καρτοκινητων ειναι πελατες δευτερης κατηγοριας?

Και οπως λες αν υπαρχει αναγκη τι γινεται?

Μου εχει τυχει να εχω μαζι μου μονο το κινητο με την καρτα να πρεπει να παρω οπωσδηποτε τηλεφωνο και να μην μπορω.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μέχρι τις 24 Απριλίου ήμουν συνδρομητής της Cosmote.Όντως η εταιρεία αυτή είναι χάλια!.Πως είναι δυνατόν σε καρτοκινητό να δείχνει "Δίκτυο Απασχολημένο" και με συμβόλαιο να μπορώ να κάνω κανονικά κλήσεις μόνο η Cosmote ξέρει.Πάντως από τη στιγμή που ήρθα στη Wind όλα είναι πλέον φυσιολογικά.Δεν έχω δεί ούτε μια φορά το "Δίκτυο Απασχολημένο" και από σήμα καμπάνα.Το ίδιο συμβαίνει και με τη Vodafone στην περιοχή μου αλλά οι τιμές του cu με απομάκρυναν από αυτή την εταιρεία.;)
Link to comment
Share on other sites

Επειδη τυχαινει να ειμαι χρηστης και καρτοκινητου και συμβολαιου κοσμοτε βλεπω οτι σαν χρηστης καρτοκινητου δεν εχω παντα την ιδια καλυψη οπως στο συμβολαιο. Δηλαδη οι χρηστες καρτοκινητων ειναι πελατες δευτερης κατηγοριας?

Και οπως λες αν υπαρχει αναγκη τι γινεται?

Μου εχει τυχει να εχω μαζι μου μονο το κινητο με την καρτα να πρεπει να παρω οπωσδηποτε τηλεφωνο και να μην μπορω.

Εάν είναι "ανάγκη" να πάρεις το 112. Δεν με πειράζει να είναι δεύτερης κατηγορίας πελάτες οι χρήστες καρτοκινητού (εξάλλου πληρώνουν πολύ λιγότερα), αρκεί αυτό να γίνεται φανερά και να μην είναι "κοινό μυστικό". Είχα καρτοκινητό cosmote και το έκανα σύνδεση και τώρα έχω εταιρικό vodafone, κατάλαβα διαφορά και στις 3 αλλαγές (ειδικά σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών).
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έδωσε την δυνατότητα στα pc να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο είναι η δυνατότητα λόγο χώρου κυρίως. Όσο οι συσκευές μικραίνουν μειώνονται και οι δυνατότητες "αναβαθμίσεων" αλλά και το κόστος που είναι καθοριστικός παράγοντας. Γενικά και 'γω πιστεύω πως η τάση είναι προς netbook, imac κτλ σχεδιασμούς.
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με Johner και pythagoras. Δεν βλέπω ότι θα πάμε εκεί ενώ είναι πιθανό τα πισιά να έρθουν προς τα εδώ. άλλωστε πλέον λίγοι (σαν ποσοστό) ασχολούνται με τέτοιο customisation στον υπολογιστή τους. Είναι πιο εύκολο και γρήγορο να πάς να πάρεις ένα burger παρά να ξεκινήσεις από την ... αγελάδα.
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Σε compact τηλέφωνο όπως και σε ένα compact pc δεν μπορείς να βάλεις "χέρι" όχι γιατι δεν το επιτρέπουν οι εταιρείες αλλά ο χώρος και ο τρόπος κατασκευής. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ' αυτή τη ζωή. Η apple στο iphone έβαλε μη αποσπώμενη μπαταρία επειδή δεν υπήρχε χώρος. Το ίδιο σιγά σιγά θα κάνουν και οι αλλοι για να μειωθεί ο όγκος και το κόστος.

Τώρα built to order τηλέφωνα δεν είναι παράλογο να πούμε ότι θα υπάρξουν σε λίγα χρόνια, μάλλον με τα τόσα μοντέλα που κυκλοφορεί η nokia ας πούμε ήδη ισχύει. Αλλά να το παίρνεις σπίτι να το συναρμολογείς λίγο δύσκολο. Εκτός αν ο όγκος σε μέγεθος παντόφλας νο 45 δεν σου είναι πρόβλημα!

Αυτό που μετράει στη συσκευή είναι κατά κύριο λόγο το λειτουργικό της. GPS, BT, camera, wifi έχουν τα περισσότερα τηλέφωνα και σίγουρα στο μέλλον θα έχουν όλα. Το λειτουργικό και η χρηστικότητα είναι που μετράει.

http://briefcases.pathfinder.gr/download/597036If you are not paying for it, you're not the customer; you're the product being sold.
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν το βλεπω απιστευτο.απλα δεν θα εχεις πολλες επιλογες.θα εχεις πχ να διαλεξεις σε 5 πλακετες,απο μια απλη με τα βασικα πανω,μεχρι μια με gps,wifi κτλ.και μετα να μπορεις να βαλεις εναν επεξεργαστη αναλογα με τα ποσα θες να σκασεις.μετα κοιτας και αναμεσα σε 3-4 θηκες και αναλογα και την οθονη που θα μπορει να παρει να επιλεγεις εσυ αν θα ειναι tft η amoled κτλ.δηλαδη να μπορεις πανω στην πλακετα να στησεις εσυ το κινητο.εγω πιστευω οτι θα ηταν πολυ καλο αυτο,αλλα το κοστος θα ξεφευγε λιγο και ενα κινητο ισων δυνατοτητων συναρμολογημενο σε σχεση με ενα ετοιμο,θα πηγαινε αρκετα παραπανω...
Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι "ανάγκη" να πάρεις το 112. Δεν με πειράζει να είναι δεύτερης κατηγορίας πελάτες οι χρήστες καρτοκινητού (εξάλλου πληρώνουν πολύ λιγότερα), αρκεί αυτό να γίνεται φανερά και να μην είναι "κοινό μυστικό". Είχα καρτοκινητό cosmote και το έκανα σύνδεση και τώρα έχω εταιρικό vodafone, κατάλαβα διαφορά και στις 3 αλλαγές (ειδικά σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών).

Καλα δεν ηταν τοσο μεγαλη αναγκη ωστε να παρω το 112 αλλα ηταν ενα σημαντικο τηλεφωνιμα που επρεπε να κανω.

 

Εχεις δικιο σαυτο που λες αλλα και οι χρηστες καρτοκινητων πληρωνουν και απ την στιγμη που πληρωνουν εχουν και αυτοι το δικαιωμα της επικοινωνιας ανα πασα στιγμη ανεξαρτητως το ποσο πληρωνουν.

 

Και να θυμισω οτι τις τιμες στα καρτοκινητα τις ριξαν οι ιδιες οι εταιριες εξαιτιας του ανταγωνισμου γιατι δυσκολα ξεχνα κανεις τα παλια χαρατσια του τυπου 13 λεπτα το μηνυμα.

 

Οποτε δεν αποτελει δικαιολογια να σου πει πληρωνεις λιγοτερο αρα εχεις περιορισμενη καληψη. Και οπως ειπε και ο johnthegreek πως ειναι δυνατον το δικτυο να ειναι απασχολημενο για το καρτοκινητο και οχι για το συμβολαιο.

 

Τελος οπως πολυ σωστα ειπε ο eLeKtriK EyE θελω η εταιρια που την πληρωνω βαζοντας καρτες και πληρωνοντας τους λογαριασμους της να με σεβεται και να μην με κοροιδευει!

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω cu.στις κλησεις δεν εχω παρατηρησει κατι.στα μηνυματα 1 ανα 12 περιπου δεν παραδιδεται.δεν ξερω αν μπορει να φταιει οτι και ο αλλος δεν εχει πολυ σημα σην περιοχη εκει,αλλα γινεται καμια φορα και οταν ειναι φουλ το σημα.
Link to comment
Share on other sites

Και να θυμισω οτι τις τιμες στα καρτοκινητα τις ριξαν οι ιδιες οι εταιριες εξαιτιας του ανταγωνισμου γιατι δυσκολα ξεχνα κανεις τα παλια χαρατσια του τυπου 13 λεπτα το μηνυμα.

 

Οποτε δεν αποτελει δικαιολογια να σου πει πληρωνεις λιγοτερο αρα εχεις περιορισμενη καληψη. Και οπως ειπε και ο johnthegreek πως ειναι δυνατον το δικτυο να ειναι απασχολημενο για το καρτοκινητο και οχι για το συμβολαιο.

 

Τελος οπως πολυ σωστα ειπε ο eLeKtriK EyE θελω η εταιρια που την πληρωνω βαζοντας καρτες και πληρωνοντας τους λογαριασμους της να με σεβεται και να μην με κοροιδευει!

./ Και οι τιμές στις συνδέσεις έπεσαν αντίστοιχα

./ Σίγουρα το ότι πληρώνεις λιγότερο δεν αποτελεί δικαιολογία για χαμηλότερη προτεραιότητα στο δίκτυο αλλά συμβαίνει (ή μοιάζει σαν να συμβαίνει)

./ Επειδή και 'γω θεωρώ πρωταρχική προϋπόθεση το σεβασμό στους καταναλωτές, εάν κάτι τέτοιο πράγματι συμβαίνει πρέπει να το πουν ώστε όταν επιλέγουμε να ξέρουμε την διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Aυτό που ξέρω πάντως είναι ότι τα προβλήματα που παρουσίασε πριν κάποιους μήνες το δίκτυο της Wind έχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό λυθεί. Επίσης διαβεβαιώνω πως η Vodafone δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα χωρητικότητας (όσο για τη φθίνουσα πορεία, η κατάσταση φαίνεται να αλλάζει).

 

Η Cosmote δυστυχώς αν και έχει κααααάπως καλύτερη κάλυψη από τις άλλες δύο δυστυχώς τα προβλήματα που έχει με το δίκτυο, κυρίως στα καρτοκινητά, κάνουν τη κατάσταση να μην παλεύεται καθόλου. Ξέρω ήδη δύο άτομα που την έκαναν με φορητότητα. Δυστυχώς το ποιά εταιρεία είναι πρώτη, δεύτερη και τρίτη δεν έχει καμία σημασία. Δεν ξέρω ποιά θα έπρεπε να είναι πρώτη, η Cosmote πάντως με αυτή την εικόνα θα έπρεπε να είναι τελευταία με διαφορά.

 

Εγώ θα πρότεινα αν δεν θέλεις να πας Vodafone (που είμαι σίγουρος ότι σε ότι αφορά το δίκτυο, και δεν μιλάω για τη κάλυψη, και την εξυπηρέτηση πελατών θα είσαι πιο ευχαριστημένος, δεν έχεις και κάτι να χάσεις) να γυρίσεις Wind.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς τα ίδια προβλήματα έχουν 3 άτομα που ξέρω με what's up.

 

Και μιλάω για Αθήνα.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Πόσο θα χρεώνεται δε μας λέει όμως... Το κόβω για κανα 9011...

 

μπα δε νομίζω, αφού το νούμερο είναι σταθερό ΟΤΕ (2108061194). Το λένε εξάλλου στις οδηγίες (χρέωση απλής αστικής κλήσης προς ΟΤΕ Αθηνών). Εγώ το πήρα, το μόνο είναι ότι σου δίνει 5 λεπτά πρόσβαση ανά κλήση.

Link to comment
Share on other sites

μπα δε νομίζω, αφού το νούμερο είναι σταθερό ΟΤΕ (2108061194). Το λένε εξάλλου στις οδηγίες (χρέωση απλής αστικής κλήσης προς ΟΤΕ Αθηνών). Εγώ το πήρα, το μόνο είναι ότι σου δίνει 5 λεπτά πρόσβαση ανά κλήση.

Αστικό είναι τώρα, που είναι beta. Βάζω στοίχημα ότι όταν βγει από beta θα γίνει 9011 ή πενταψήφιο.

Link to comment
Share on other sites

Αστικό είναι τώρα, που είναι beta. Βάζω στοίχημα ότι όταν βγει από beta θα γίνει 9011 ή πενταψήφιο.

 

Δεν ξέρω...αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου. Είναι σίγουρα μία έξυπνη ιδέα και που (μέχρι νεωτέρας, αν προτιμάς) είναι δωρεάν...δεν καταλαβαίνω που θέλεις να καταλήξεις. :confused:

 

Anyway

Link to comment
Share on other sites

./ Και οι τιμές στις συνδέσεις έπεσαν αντίστοιχα

./ Σίγουρα το ότι πληρώνεις λιγότερο δεν αποτελεί δικαιολογία για χαμηλότερη προτεραιότητα στο δίκτυο αλλά συμβαίνει (ή μοιάζει σαν να συμβαίνει)

./ Επειδή και 'γω θεωρώ πρωταρχική προϋπόθεση το σεβασμό στους καταναλωτές, εάν κάτι τέτοιο πράγματι συμβαίνει πρέπει να το πουν ώστε όταν επιλέγουμε να ξέρουμε την διαφορά.

Αν και δεν συμφωνω με την λογικη να υπαρχει χαμηλοτερη προτεραιοτητα στους χρηστες καρτοκινητης ασχετως με το τι πληρωνουν τουλαχιστον να το ξεκαθαριζουν για να επιλεξει αυτο που θελει ο καθενας και να μην κοροιδευουν τον κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να καταλήξω πουθενά. Απλά να μην ψαρώνουμε και με τους τρόπους προώθησης που επιλέγουν οι εταιρείες...
Link to comment
Share on other sites

Δε θέλω να καταλήξω πουθενά. Απλά να μην ψαρώνουμε και με τους τρόπους προώθησης που επιλέγουν οι εταιρείες...

 

φαντάζομαι κάτι παραπάνω ξέρεις από αυτό που γράφει το site (για την αστική χρέωση). Ζητάω συγνώμη για την παραπλάνηση και τη προώθηση. Πάω να πάρω το ποσοστό μου και επιστρέφω στη σπηλιά μου.

 

Υ.Γ. Έγραψα σε λάθος forum;

Link to comment
Share on other sites

Η δεν καταλαβαίνεις τι γράφω, ή δε θέλεις να καταλάβεις. Δεν πειράζει, καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
  • The topic was unlocked
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...