Jump to content

Nokia 8


Pavletos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κι άλλος υπάλληλος Γερμανού; :lol:

 

Ωραία τα επιχειρήματά σου. Μισό να ψάξω κι άλλα δικά μου, για να τα αντικρούσω... :rolleyes:

 

Για να σε βγάλω λίγο ακόμα από την παραίσθηση, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με λιανική. Ούτε με το corporate dt/γερμανού. Υπάρχουν και σοβαρότερες, μεγαλύτερες εταιρείες.

 

Δε μας λες κι εσύ, ω μεγάλε παντογνώστη, τι υπάλληλος είσαι;

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Φοβερός τρόπος να αντικρούσεις, έχω πέσει κάτω τώρα.

Κανενός αυτή τη στιγμή. Αλλά έχω υπάρξει στο παρελθόν σε αρκετές εταιρίες.

Όχι, σε σέρβις δεν ήμουν. Αλλά έχω γνωστούς. Και έχω δουλέψει σε εξυπηρέτηση πελατών που συνεργαζόμουν με σέρβις για να ενημερώσω κόσμο που περίμενε μια επισκευή. Ούτε μια φορά δεν είδα την λέξη DOA ή οτιδήποτε σχετικό σε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ συσκευής. Πράγμα απολύτως φυσιολογικό, γιατί οι συσκευές πήγαιναν σέρβις. Όταν γίνεται αντικατάσταση DOA γίνεται από το κατάστημα, άμεσα.

 

Εξακολουθεί να ακούγεται αστείο αυτό που λέτε. Και δεν το αμφισβητεί κανείς, καταλάβαμε ότι ο Γερμανός το λέει έτσι. Είναι προφανές και γιατί. Για να μην μπερδεύει τους υπαλλήλους του αφού η διαδικασία είναι παρόμοια.

Αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι αστείο να χρησιμοποιείς μια ονοματολογία που αυτοπροσδιορίζεται (κυριολεκτικά) χρονικά και για λίγες ημέρες από την αγορά για ολόκληρη την διάρκεια της εγγύησης.

Και για να το δώσω να το καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ, κανείς δεν θα το έλεγε έτσι αν αντί για DOA χρησιμοποιούταν η ελληνική ορολογία, δηλαδή "ελαττωματικό κατά την παράδοση".

Και προκαλώ τον οποιοδήποτε να κάνει μια απλή αναζήτηση στο google για την "διαδικασία DOA", και να διαβάσει στα γρήγορα τι γράφουν όλοι.

Ξέρω βέβαια ποιος θα είναι ο αντίλογος. Δεν αφορά σέρβις αυτό που λένε, αλλά το doa (το πραγματικό) και δεν έχεις δουλέψει σε σέρβις και δεν ξέρεις τι σου γίνεται.:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Φοβερός τρόπος να αντικρούσεις, έχω πέσει κάτω τώρα.

Κανενός αυτή τη στιγμή. Αλλά έχω υπάρξει στο παρελθόν σε αρκετές εταιρίες.

Όχι, σε σέρβις δεν ήμουν. Αλλά έχω γνωστούς. Και έχω δουλέψει σε εξυπηρέτηση πελατών που συνεργαζόμουν με σέρβις για να ενημερώσω κόσμο που περίμενε μια επισκευή. Ούτε μια φορά δεν είδα την λέξη DOA ή οτιδήποτε σχετικό σε ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ συσκευής. Πράγμα απολύτως φυσιολογικό, γιατί οι συσκευές πήγαιναν σέρβις. Όταν γίνεται αντικατάσταση DOA γίνεται από το κατάστημα, άμεσα.

 

Εξακολουθεί να ακούγεται αστείο αυτό που λέτε. Και δεν το αμφισβητεί κανείς, καταλάβαμε ότι ο Γερμανός το λέει έτσι. Είναι προφανές και γιατί. Για να μην μπερδεύει τους υπαλλήλους του αφού η διαδικασία είναι παρόμοια.

Αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι αστείο να χρησιμοποιείς μια ονοματολογία που αυτοπροσδιορίζεται (κυριολεκτικά) χρονικά και για λίγες ημέρες από την αγορά για ολόκληρη την διάρκεια της εγγύησης.

Και για να το δώσω να το καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ, κανείς δεν θα το έλεγε έτσι αν αντί για DOA χρησιμοποιούταν η ελληνική ορολογία, δηλαδή "ελαττωματικό κατά την παράδοση".

Και προκαλώ τον οποιοδήποτε να κάνει μια απλή αναζήτηση στο google για την "διαδικασία DOA", και να διαβάσει στα γρήγορα τι γράφουν όλοι.

Ξέρω βέβαια ποιος θα είναι ο αντίλογος. Δεν αφορά σέρβις αυτό που λένε, αλλά το doa (το πραγματικό) και δεν έχεις δουλέψει σε σέρβις και δεν ξέρεις τι σου γίνεται.:lol::lol::lol:

 

Δεν έπεσες καλά κάτω όμως κι ακόμα μπορείς να πληκτρολογείς...

 

Μεγάλος προμηθευτής σε όλη την Ελλάδα και όλοι αυτό τον όρο χρησιμοποιούσαν. Ξανά, δεν αναφέρομαι στο γερμανό.

 

Προκάλεσε όποιον θέλεις. Σου έχουμε ήδη απαντήσει.

 

Καλό βράδυ

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Φοβερό επιχείρημα. Δουλεύεις σε μεγάλο προμηθευτή που όταν παίρνει κάτι πίσω το ονομάζει και αυτός διαδικασία doa. Και αυτό αυτομάτως αναιρεί το παράλογο της όλης υπόθεσης που συζητάμε. Ότι πεις, με έπεισες.

Καληνύχτα

Link to comment
Share on other sites

Δεν έπεσες καλά κάτω όμως κι ακόμα μπορείς να πληκτρολογείς...

 

 

 

Μεγάλος προμηθευτής σε όλη την Ελλάδα και όλοι αυτό τον όρο χρησιμοποιούσαν. Ξανά, δεν αναφέρομαι στο γερμανό.

 

 

 

Προκάλεσε όποιον θέλεις. Σου έχουμε ήδη απαντήσει.

 

 

 

Καλό βράδυ

Ρε φίλε πραγματικά τι ασχολείσαι... Βλέπεις ότι έχει θεμα... Και οι 2 που προσπαθήσαμε να εξηγήσουμε το παρατήσαμε γιατί μιλάγαμε σε τοίχο....
:)
Link to comment
Share on other sites

Φοβερή κατασκευή πάντως. Τελευταία έχω ρεκόρ πτώσεων από το χέρι, δεν καταλαβαίνει τίποτα.

 

ΥΓ. Δεν έχω χρειαστεί ποτέ DOA. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φοβερή κατασκευή πάντως. Τελευταία έχω ρεκόρ πτώσεων από το χέρι, δεν καταλαβαίνει τίποτα.

 

ΥΓ. Δεν έχω χρειαστεί ποτέ DOA. :lol:

Αυτές τις πτώσεις τις είχα κι εγώ. Κι όντως έτσι είναι!

 

Mark_K "Ελαττωματικό κατά την παράδοση" λογικά είναι για την ίδια μέρα, αν το πάρεις κυριολεκτικά κατά λέξη, ούτε 7 μέρες μετά ούτε 2 βδομάδες αργότερα! ;)

Με λίγα λόγια διάλεξαν λάθος όρο για αυτό το θέμα όλοι τους!!! :lol:

Edited by evris2013

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι υπερβολικό. Φαντάσου ότι αγοράζεις κάτι για δώρο και δεν ανοίγεται την ίδια μέρα...

 

Sent from my Galaxy A40

Link to comment
Share on other sites

Τότε και ο όρος που βάλανε υπερβολικός είναι. Συνήθως την ίδια μέρα ανοίγει ο άλλος το δώρο. Ειδικά αν είναι κινητό. Εκτός αν ήταν Σάββατο μεσημέρι που δεν προλαβαίνεις να το πας πίσω επειδή κλείνουν και το πας Δευτέρα. Οπότε το DOA ή προβληματικό κατά την παράδοση θα έπρεπε να ισχύει για το πολύ δύο μέρες!

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Αν το ψάξεις θα δεις ότι έτσι ήταν πριν αρκετά χρόνια. Αλλά χάνεις το νόημα έτσι. Η ουσία είναι πως κάτι που είναι φτιαγμένο να δουλεύει σωστά δεν πρέπει να εμφανίσει πρόβλημα αμέσως. Όλο και κάποιος λόγος θα υπάρχει που δίνουν πλέον ανάλογα με την εταιρία από 7 έως 14 ημέρες συνήθως.

 

Sent from my Galaxy A40

Link to comment
Share on other sites

Από το site του Γερμανού:

 

"Τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό μίας συσκευής ως άμεσης αντικατάστασης (DOA) είναι η συσκευή κατά την πρώτη ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας."

 

https://www.germanos.gr/corporate/useful/oroi_xrisis_eshop/

Edited by Gx2
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Από το site του Γερμανού:

 

"Τα κριτήρια για τον χαρακτηρισμό μίας συσκευής ως *άμεσης αντικατάστασης (DOA) είναι η συσκευή κατά την πρώτη* ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας."

 

https://www.germanos.gr/corporate/useful/oroi_xrisis_eshop/

*

Χρονικό διάστημα δεν λέει. Άρα το doa μπορεί να επεκταθεί και πάνω 7 ή 14 μέρες! Με λίγα λόγια όσο κρατάει η εγγύηση.

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Διάβασέ το πιο προσεκτικά. Λέει πως διαφέρει το διάστημα ανάλογα τον κατασκευαστή.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Χρονικό διάστημα δεν λέει. Άρα το doa μπορεί να επεκταθεί και πάνω 7 ή 14 μέρες! Με λίγα λόγια όσο κρατάει η εγγύηση.
Κάνε ένα κόπο και διάβασε στο link τα άρθρα 10 και 11 και θα σου λυθούν οι απορίες.
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Κάνε ένα κόπο και διάβασε στο link τα άρθρα 10 και 11 και θα σου λυθούν οι απορίες.

Το διάβασα. Κάλυπτα όλες τις προϋποθέσεις για doa όπως αναγράφεται με τη διαφορά ότι ήταν 1,5 χρόνο μετά και όχι 12 μέρες της Nokia. Το doa επεκτείνεται κατά το δοκούν μέσα στην εγγύηση όπως φαίνεται. Άρα ήταν doa.

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Το διάβασα. Κάλυπτα όλες τις προϋποθέσεις για doa όπως αναγράφεται με τη διαφορά ότι ήταν 1,5 χρόνο μετά και όχι 12 μέρες της Nokia. Το doa επεκτείνεται κατά το δοκούν μέσα στην εγγύηση όπως φαίνεται. Άρα ήταν doa.
Το διάβασες αλλά μάλλον δε κατάλαβες λέξη...

Η βασική προϋπόθεση είναι είναι η συσκευή κατά την πρώτη ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας. Και αυτή η πρώτη ενεργοποίηση να γίνει 12 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος από τον τελικό καταναλωτή,για κινητά Nokia που αφορά την περίπτωση σου.

Ποια προϋπόθεση κάλυπτες αφού δε καλύπτεις τη βασική.

Πάντα μιλάω για DOA.

Η περίπτωσή σου αφορά την εγγύηση καλής λειτουργίας της συσκευής για 2 χρόνια όπως ορίζεται στο άρθρο 534 Α.Κ.

 

*

:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Όποιος θέλει με ακούει, σαν σχετικός στο επάγγελμα για να λήξει η κουβέντα. Η περίοδος αντικατάσταση ελαττωματικής συσκευής βάση DOA καθορίζεται από τον κάθε κατασκευαστή και είναι συνήθως 7 - 14 ημέρες. Αφορά συσκευές που παρουσιάζουν ελάττωμα out of the box, δηλαδή ελάττωμα στο οποίο την ευθύνη φέρει ο κατασκευαστής για αστοχία του προϊόντος. Οποιαδήποτε άλλη αντικατάσταση συσκευής πέραν της περιόδου DOA που ορίζει ο κατασκευαστής μπορεί να προκύψει οικειοθελώς από τον εκάστοτε προμηθευτή κιβεφοσον αυτός κρίνει ότι πρέπει να κινηθεί με τον συγκεκριμένο τρόπο. Η τελευταία ενέργεια δεν λογίζεται και δεν αποτελεί διαδικασία DOA ασχέτως αν κάποιος υπάλληλος την αναφέρει σαν λέξη. Όποιος έχει κάποια άλλη άποψη, μπορεί να κάτσει σε μια παρέα με πέτρες, να ζωγραφίζει ματιά και στόμα και να τους πει την θεωρεία του.

..τα σκεπάσματα είναι κρύα

κοιταζόμαστε βουβά

ό,τι απέμεινε απ' την ευτυχία

ξεψυχάει στα σκοτεινά..

Link to comment
Share on other sites

Το διάβασες αλλά μάλλον δε κατάλαβες λέξη...

Η βασική προϋπόθεση είναι είναι η συσκευή κατά την πρώτη ενεργοποίηση να βρίσκεται εκτός ή περιορισμένης ή προβληματικής λειτουργίας. Και αυτή η πρώτη ενεργοποίηση να γίνει 12 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος από τον τελικό καταναλωτή,για κινητά Nokia που αφορά την περίπτωση σου.

Ποια προϋπόθεση κάλυπτες αφού δε καλύπτεις τη βασική.

Πάντα μιλάω για DOA.

Η περίπτωσή σου αφορά την εγγύηση καλής λειτουργίας της συσκευής για 2 χρόνια όπως ορίζεται στο άρθρο 534 Α.Κ.

 

*

Γιατί αυτοί έτσι μου το είπαν εκεί. Λες να μην ξέρουν αυτοί και να ξέρουμε εμείς καλύτερα;

Επίσης αν πήρες τη συσκευή να την έχεις σαν δεύτερη και την ενεργοποιήσεις 1,5 χρόνο μετά αφού χάλασε η πρώτη σου, και δεν δουλεύει ούτε αυτή τι κάνεις; Η πρώτη ενεργοποίηση μπορεί να γίνει και μετά τις 12 μέρες!

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι χαζομάρα. Αν πάρεις ένα τηλέφωνο και το ανοίξεις σε 1,5 χρόνο. Και δεν θα το δεις να συμβεί ποτέ.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

@evris2013....Κουράζεις με την εμμονή και την επιμονή σου... ξεκάθαρα είναι τα πράγματα θα ξεχάσουμε και τις ορολογίες εδώ στο τέλος...ξέφυγε η κατάσταση στο νήμα...

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

@fantomXxXx....+1.000 ✌

Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Όποιος θέλει με ακούει, σαν σχετικός στο επάγγελμα για να λήξει η κουβέντα. Η περίοδος αντικατάσταση ελαττωματικής συσκευής βάση DOA καθορίζεται από τον κάθε κατασκευαστή και είναι συνήθως 7 - 14 ημέρες. Αφορά συσκευές που παρουσιάζουν ελάττωμα out of the box, δηλαδή ελάττωμα στο οποίο την ευθύνη φέρει ο κατασκευαστής για αστοχία του προϊόντος. Οποιαδήποτε άλλη αντικατάσταση συσκευής πέραν της περιόδου DOA που ορίζει ο κατασκευαστής μπορεί να προκύψει οικειοθελώς από τον εκάστοτε προμηθευτή κιβεφοσον αυτός κρίνει ότι πρέπει να κινηθεί με τον συγκεκριμένο τρόπο. Η τελευταία ενέργεια δεν λογίζεται και δεν αποτελεί διαδικασία DOA ασχέτως αν κάποιος υπάλληλος την αναφέρει σαν λέξη. Όποιος έχει κάποια άλλη άποψη, μπορεί να κάτσει σε μια παρέα με πέτρες, να ζωγραφίζει ματιά και στόμα και να τους πει την θεωρεία του.
Έτσι ακριβώς!
:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Γιατί αυτοί έτσι μου το είπαν εκεί. Λες να μην ξέρουν αυτοί και να ξέρουμε εμείς καλύτερα;

Επίσης αν πήρες τη συσκευή να την έχεις σαν δεύτερη και την ενεργοποιήσεις 1,5 χρόνο μετά αφού χάλασε η πρώτη σου, και δεν δουλεύει ούτε αυτή τι κάνεις; Η πρώτη ενεργοποίηση μπορεί να γίνει και μετά τις 12 μέρες!

 

7 - 14 ημέρες μεγάλε από την σγορα, διάβασε κ αυτό που έγραψα να ξεστραβωθείς. Όχι 1, 5 χρόνο μετά, 1,5 ώρα μετά τις 7 - 14 ημέρες της αγοράς να βρεις πρόβλημα, ή το βάζεις εκεί που ξέρεις ή το ράβεις και το χρησιμοποιείς χαλασμένο. Αυτές οι επιλογές είτε σ αρέσει είτε όχι. Κι επειδή από τα 50 που έχεις γράψει τσ 52 υποδηλώνουν άνθρωπο χωρίς επαφή με το αντικείμενο, σταμάτα να επιμένεις, κσι προπάντων σταμάτα νσ απαντάς σε απορίες, άσε να τις λύσουν άλλοι που γνωρίζουν.

..τα σκεπάσματα είναι κρύα

κοιταζόμαστε βουβά

ό,τι απέμεινε απ' την ευτυχία

ξεψυχάει στα σκοτεινά..

Link to comment
Share on other sites

1,5 χρόνο μετά το έκαναν doa. Αυτό που είδα λέω. Δεν τα βγάζω από το νου μου! Τις ειρωνείες να τις κρατήσετε για σας! Edited by evris2013

Samsung Galaxy  A52s 128/6GB 🙂

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή στο έκαναν, και όχι doa. Τώρα αυτοί την αλλαγή μπορούν να την ονομάσουν όπως γουστάρουν, αλλά doa εκ των πραγμάτων δεν γίνεται να είναι αυτό που σου έκαναν. Στο "πραγματικό" doa των λίγων ημερών αφού διαπιστωθεί η βλάβη στο αλλάζουν από το κατάστημα, χωρίς μα και μου. Στην δική σου περίπτωση πήγε σε κάποιο service, όπου κρίθηκε μη επισκευάσιμο, και έδωσαν εντολή να πιστωθεί η αξία του για να πάρεις το ίδιο ή άλλο μοντέλο. Αυτό είναι η αντικατάσταση. Και όχι doa. Ακόμα και αυτοί που διαφωνούν μαζί μας δεν το ονομάζουν doa, αλλά ότι ακολουθήθηκε "διαδικασία doa" κατ'εξαίρεση. Αυτό έχει να κάνει με δική τους εσωτερική διαδικασία, είπαμε όσο κουλό και να είναι μπορούν να το πουν όπως θέλουν, αλλά το να λες μου το έκαναν doa στον 1,5 χρόνο, μόνο ως αστείο μπορεί να το εκλάβει κανείς.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...