Jump to content

Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου


kinitoneidimonas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

και σε συμβόλαιο υπάρχει πρόβλημα ομως. σφάλμα συνδεσης βγαίνει αρκετές φορές

Σε συμβόλαια αν υπάρχει πρόβλημα είναι σε πολύ συγκεκριμένες περιοχές που πιθανότατα υπάρχει περιορισμένη χωρητικότητα στο ραδιοδίκτυο (με άλλα λόγια δεν μπορούν να σηκώσουν άλλες κλήσεις οι κεραίες). Στην Αθήνα π.χ στο κέντρο ποτέ δεν έχω ακούσει παράπονο από συνδρομητή συμβολαίου Cosmote γιατι εκεί είναι τόσο πυκνά τα δίκτυα και με τέτοια χωρητικότητα που είναι λίγο δύσκολο να τίθεται θέμα. Αντίθετα στα καρτοκινητά υπάρχει πανελλαδικό πρόβλημα το οποίο δεν έχει να κάνει με το ραδιοδίκτυο αλλά με το δίκτυο κορμού (και συγκεκριμένα από ότι έχει αναφερθεί μάλλον κάτι παίζει στα κέντρα της Cosmote, πρόβλημα στους κόμβους που διαχειρίζονται τα καρτοκινητά).

O καθενας μας ρε παιδια ας διαμαρτυρεται και στην κοσμοτε.Να παιρνει τηλ. ή να στελνει κανενα mail.

Nα πω οτι αυτο που γραφτηκε στο troktiko δεν στεκει και πολυ καθως λεει για μη υπαρξει σηματος.

Να ξεκαθαρισουμε οτι αυτο που συμβαινει τα απογευματα δεν εχει καμια σχεση με το σημα. Το κανει και με ΦΟΥΛ σημα!!

Μα τι παράπονο να κάνεις? Αν πάρεις στην εξυπηρέτηση σου λένε "ναι πράγματι υπάρχει πρόβλημα υπερφόρτωσης των συστημάτων του δικτύου, το γνωρίζει το τεχνικό τμήμα, κάντε υπομονή, θα λυθεί" (ίδια απάντηση εδώ και 3 μήνες που έχει γενικευτεί το πρόβλημα) και αν πας σε κατάστημα ενδεχομένως να μην καταγράψουν το παράπονο σου γιατι είναι πολιτική της εταιρείας να καταγράφει αποκλειστικά παράπονα συνδρομητών συμβολαίου. Με e-mail πάλι απλώς θα σου έρθει μια τυποποιημένη απάντηση...

 

Ουτε καποια ανακοινωση στο site απλα να αναφερουν οτι υπαρχει καποιο προβλημα σε ωρες αιχμης.

Μιλαμε για γραψιμο,οχι αστεια!

Και ομως ειμαι σιγουρος οτι αυξανεται η πελατειακή τους βαση στα καρτοκινητα...

 

Σωστός.Μέχρι στιγμής -από τις αρχές του Μάι- γύρω στους 10 φίλους μου έχω πάει στην Cosmote (What's Up?).:blink::wacko:

 

Λογικό είναι. Έχει τους περισσότερους πελάτες καρτοκινητής από όλες τις εταιρείες (ειδικά στο what's up) με αποτέλεσμα οι περισσότερες παρέες, ζευγάρια κ.τ.λ να προσανατολίζονται προς τα εκεί μια και αυτοί με τους οποίους θέλουν να μιλάνε έχουν αυτό το πακέτο. Και δεν είναι εύκολο να πείσεις μια παρέα να κάνουν όλοι φορητότητα. Και όπως ειπώθηκε με τη προσφορά του 2009 οι εταιρείες καταφέρανε να κρατήσουν τους πελάτες τους τουλάχιστον για ένα χρόνο...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εγώ από την άλλη επιστρέφω στη vodafone. Εκτός όλων αυτών των λόγων που αναφέρουν εδώ τα παιδιά νομίζω είναι και ψυχολογικοί λόγοι. Κάτι με χαλάει στην cosmote. Είχα συνηθίσει εδώ και 15 χρόνια στην panafon - vodafone και το να βλέπω και να ακούω κάτι άλλο μου πέφτει πολύ βαρύ. :wacko:
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτο να ξεχωρίζουν τους συνδρομητές. Ελπίζω να λυθεί και να σοβαρευτούν.

Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎

Link to comment
Share on other sites

Λογικό είναι. Έχει τους περισσότερους πελάτες καρτοκινητής από όλες τις εταιρείες (ειδικά στο what's up) με αποτέλεσμα οι περισσότερες παρέες, ζευγάρια κ.τ.λ να προσανατολίζονται προς τα εκεί μια και αυτοί με τους οποίους θέλουν να μιλάνε έχουν αυτό το πακέτο. Και δεν είναι εύκολο να πείσεις μια παρέα να κάνουν όλοι φορητότητα. Και όπως ειπώθηκε με τη προσφορά του 2009 οι εταιρείες καταφέρανε να κρατήσουν τους πελάτες τους τουλάχιστον για ένα χρόνο...

 

Παιδια οσα προβληματα και να εχει το δικτυο ειναι τοσοι πολλοι στο whats up οπου απλα δεν συμφερει να πας σε αλλο πακετο. Τα υπομενουν ολα!! Νομιζω και μεσα στην κοσμοτε θα εχουν μεινει αφωνοι οτι με τοσα προβληματα δικτυου εξακολουθουν να πολλαπλασιαζονται οι πελατες τους!!

Πραγματικα απιστευτο!!

Και να πεις οτι δινει και πιο πολλα το whats up απο τους ανταγωνιστες του παει στο καλο, μην πω οτι ειναι το ποιο φτωχο οσο αφορα την προσφορα του 2009.Ουτε MMS ουτε KB internet δωρεαν. Ειναι δυνατον να εχεις τοσα λεπτα τσαμπα και sms και να σε χρεωνει 0,45 ευρω το MMS προς whats??

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω που είμαι κέντρο Αθήνας έχω τεράστιο πρόβλημα από τις 20.30 μέχρι τις 22.00 σχεδόν.... Έλεος!!
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

H κατάσταση γίνεται απελπιστικά τραγικη! Για να πάρει ένα τηλέφωνο πρέπει να προσπαθήσεις 10 φορές. Ήμουν στη βοντα και πήγα κοσμοτέ cosmoκάρτα απο την αρχή που έκανα τη μεταφορά με ξένισε το ότι που και που μου έρχινε τις κλήσεις αλλά αυτό τωρα που κάνει είναι απαράδεκτο σκέφτομαι σοβαρά και εγώ και η κοπέλα μου να γυρίσουμε σε vodafone
http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490
Link to comment
Share on other sites

Εγω το whats up το εχω μονο και μονο για να μιλαω με την κοπελα μου αλλα δεν αντεχω αλλο! Δεν παει αλλο πια αυτη η κατασταση καθε βραδυ να μην μπορουμε να κανουμε ενα τηλεφωνο!!

Και εκει στην κοσμοτε κοιμομουντε υπνο βαθη..:yawn:

Εγω προσωπικα αφου το χρησιμοποιο μονο για να μιλαω μονο με εναν αριθμο δεν εχω προβλθματα με φορητοτητες πεταω την sim και μην τον ειδατε!!!:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα αφου το χρησιμοποιο μονο για να μιλαω μονο με εναν αριθμο δεν εχω προβλθματα με φορητοτητες πεταω την sim και μην τον ειδατε!!!:ninja:

Καλύτερα να κάνεις φορητότητα, τους τσούζει περισσότερο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να κάνεις φορητότητα, τους τσούζει περισσότερο. ;)

 

Θα το εκανα ευχαριστως αλλα αν δεν κανω λαθος θελει χρονο για να γιναι η φορητοτητα γιαυτο λιγο δυσκολο!!

Link to comment
Share on other sites

Θα το εκανα ευχαριστως αλλα αν δεν κανω λαθος θελει χρονο για να γιναι η φορητοτητα γιαυτο λιγο δυσκολο!!

 

Eνα τηλεφωνακι ειναι και μια μερα ραντεβου με τον κουριερ να σου φερει την νεα sim.Τιποτα αλλο!10 μερες ειναι περιπου ολη η διαδικασια και ολες αυτες τις μερες εχεις κανονικα κινητο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω το whats up το εχω μονο και μονο για να μιλαω με την κοπελα μου αλλα δεν αντεχω αλλο! Δεν παει αλλο πια αυτη η κατασταση καθε βραδυ να μην μπορουμε να κανουμε ενα τηλεφωνο!!

 

 

μερικους τους βολευει αυτό :):D σε ευχαριστώ Cosmote Που κοιμάμε 20 λεπτα νωρίτερα :lol::lol:

http://img24.imageshack.us/img24/8241/image1ph.jpg

 

Κάθε εθνικό οικοδόμημα,κατά συνέπεια και το ελληνικό πρέπει να στηριχθεί σε τρεις στύλους: Τη θρησκεία, την παιδεία και την δικαιοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

μερικους τους βολευει αυτό :):D σε ευχαριστώ Cosmote Που κοιμάμε 20 λεπτα νωρίτερα :lol::lol:

 

:lol::lol: Δεν το ειχα σκεφτει και ετσι...:lol:

Να και ενα καλο στην ολη υποθεση :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα διακρίσεων ανάμεσα σε συμβόλαια και καρτοκινητά και μη το βλέπετε έτσι. Μπορεί να μοιράζονται το ίδιο δίκτυο, αλλά λειτουργούν με άλλα συστήματα. Αν λοιπόν αυτά τα συστήματα πατώνουν, εκεί παρουσιάζεται και το πρόβλημα. Χαλαρώστε λοιπόν και δεν είστε παιδιά ενός άλλου Θεού, απλά ( όσο απλό μπορεί να είναι, καθώς κι εγώ έχω καρτοκινητό και αντιμετωπίζω τα ίδια προβληματα στο κέντρο της Αθήνας ) υπάρχει πρόβλημα. Και σκεφτείτε λογικά, για ποιο λόγο να σας γράψουν;Είναι δυνατόν να θέλουν να χάσουν τη πελατεία τους;
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα διακρίσεων ανάμεσα σε συμβόλαια και καρτοκινητά και μη το βλέπετε έτσι. Μπορεί να μοιράζονται το ίδιο δίκτυο, αλλά λειτουργούν με άλλα συστήματα. Αν λοιπόν αυτά τα συστήματα πατώνουν, εκεί παρουσιάζεται και το πρόβλημα. Χαλαρώστε λοιπόν και δεν είστε παιδιά ενός άλλου Θεού, απλά ( όσο απλό μπορεί να είναι, καθώς κι εγώ έχω καρτοκινητό και αντιμετωπίζω τα ίδια προβληματα στο κέντρο της Αθήνας ) υπάρχει πρόβλημα. Και σκεφτείτε λογικά, για ποιο λόγο να σας γράψουν;Είναι δυνατόν να θέλουν να χάσουν τη πελατεία τους;

1. Όταν καθυστερεί τόσο πολύ η επίλυση του προβλήματος αυτό θεωρείται γράψιμο. Όπως και το ότι γενικά ενώ πάντοτε υπήρχε ένα μικρό θέμα με τα καρτοκινητά περίμεναν η κατάσταση να φτάσει στο απροχώρητο για να σκεφτούν μηηηήπως πρέπει να κάνουν κάποια αναβάθμιση.

2. Δεν τους ενδιαφέρει η πελατεία αλλά τα έσοδα. Με τις εξευτελιστικές προσφορές που έχουν γίνει στα καρτοκινητά επιβαρύνθηκε εξαιρετικά το δικτυο χωρίς η εταιρεία να έχει τα τρελά έσοδα και πιθανότατα να μην τους συμφέρει ιδιαίτερα μια τέτοια αναβάθμιση και να τη καθυστερούν όσο μπορούν. Όχι ότι δεν θα τη κάνουν αναγκαστικά αλλά...

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα που παρουσιάζεται στα καρτοκινητά δεν είναι πρόβλημα χωρητικότητας δικτύου, αλλά πρόβλημα στα συστήματα τιμολόγησης των καρτοκινητών. Όταν ένα συμβόλαιο κάνει μια κλήση, τότε η κλήση αυτή ελέγχεται από το σύστημα τιμολόγησης των συμβολαίων έτσι ώστε να χρεωθεί ο χρήστης. Το ίδιο συμβαίνει και με το σύστημα τιμολόγησης των καρτοκινητών, μόνο που εκεί υπάρχουν κι άλλοι έλεγχοι όπως το αν ο αριθμός που καλείται είναι what's up, από ποιο πακέτο δωρεάν χρόνου ομιλίας πρέπει να χρεωθεί ο χρήστης κτλ κτλ...

 

Το πρόβλημα λοιπόν, δεν οφείλεται στις κεραίες ή στην χωρητικότητα, αλλά σε αυτό το σύστημα τιμολόγησης το οποίο δουλεύει στο full, και όταν του σκάσει κι άλλη κλήση από καρτοκινητό, δεν μπορεί να ανταποκριθεί γι' αυτό και η κλήση δεν περνάει και εμφανίζεται "δίκτυο κατηλλημένο" ή απλά πέφτει η κλήση. Αυτός είναι και ο λόγος που τα συμβόλαια βγάζουν πολύ ευκολότερα κλήση από τα καρτοκινητά, όπως επίσεις, και ότι το πρόβλημα στα καρτοκινητά εμφανίζεται και σε 2G και σε 3G (το 3G έχει πολύ μεγαλύτερη χωρητικότητα)

 

Δεν λέω βέβαια πως η κατάσταση είναι απροβλημάτιστη σαν χωρητικότητα, αφού σε ορισμένες περιοχές παίζει και αυτό το πρόβλημα αφού οι κεραίες πλέον δουλεύουν στο φούλ...

 

Αυτό που έλεγε η cosmote πως θα διορθώσει το πρόβλημα, είναι η εγκατάσταση μιας καινούριας πλατφόρμας τιμολόγησης των καρτοκινητών, η οποία αφενός θα είναι πιο γρήγορη, και αφετέρου θα προσφέρει μεγαλύτερο αριθμό ταυτόχρονων κλήσεων από καρτοκινητά. Αυτό που μας μένει είναι να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει....

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

........Αυτό που έλεγε η cosmote πως θα διορθώσει το πρόβλημα, είναι η εγκατάσταση μιας καινούριας πλατφόρμας τιμολόγησης των καρτοκινητών, η οποία αφενός θα είναι πιο γρήγορη, και αφετέρου θα προσφέρει μεγαλύτερο αριθμό ταυτόχρονων κλήσεων από καρτοκινητά. Αυτό που μας μένει είναι να περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει....

 

Ποτε το ειπε αυτο?Το θεμα ειναι εχει προχωρησει η αναβαθμιση και εχουν κολλησει καπου ή ακομη καθονται και περιμενουν??

Link to comment
Share on other sites

ναι... Βασικά δεν το είπε ακριβώς! Είχε ακουστεί από μερικούς που είχαν πηγές μέσα στην cosmote πως θα γίνει εγκατάσταση μιας καινούριας πλατφόρμας και έτσι θα λυθεί το πρόβλημα... Και μάλιστα αν θυμάσαι τον προηγούμενο μήνα υπήρχε ένα πρόβλημα για 1-2 μέρες με τις ανανεώσεις κάρτας... Εκεί έπαιζε κάτι με την εγκατάσταση της πλατφόρμας... Τώρα, σε τι στάδιο είναι και αν κάθονται, δυστυχώς λίγοι το ξέρουν...
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Εμένα από την άλλη με χρεώσαν 10 Ευρώ.Στην εξυπηρέτιση πελατών,όταν πήρα από φίλο,μου είπαν ότι έγινε από λάθος σήμα που στάλθηκε και ότι θα πιστωθούν μέσα σε 24 ώρες.Μέτα από 3 μέρες ξαναπήρα και μου είπαν θα το στείλουν στα τεχνικά και θα με ενημερώσουν.2 μέρες και ακόμη περιμένω....
Link to comment
Share on other sites

Εμένα από την άλλη με χρεώσαν 10 Ευρώ.Στην εξυπηρέτιση πελατών,όταν πήρα από φίλο,μου είπαν ότι έγινε από λάθος σήμα που στάλθηκε και ότι θα πιστωθούν μέσα σε 24 ώρες.Μέτα από 3 μέρες ξαναπήρα και μου είπαν θα το στείλουν στα τεχνικά και θα με ενημερώσουν.2 μέρες και ακόμη περιμένω....

 

Tι εννοεις σε χρεωσαν 10 ευρω??Σε τι?

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ,ότι ενώ είχα 30 λεπτά(ίσα-ίσα για να στελνω μηνύματα),ξαφνικά πήγα στα -10 Eυρώ χωρίς προφανή λόγο.Ό,τι τηλέφωνο είχα κάνει ήταν προς what's up μέσω της προσφοράς με τα 1000 λεπτά
Link to comment
Share on other sites

Τώρα μόλις μου είπαν από το 1313 ότι γνωρίζουν για το πρόβλημα, και ότι είναι κάτι το οποίο δεν λύνεται ούτε εύκολα, ούτε γρήγορα και ότι οι τεχνικοί κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να αποκατασταθεί το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα γίνεται... Οι άνθρωποι είναι ρεζίλιδες ρε... Ακου ούτε εύκολα ούτε γρήγορα! Λες και δεν το ήξεραν ότι θα γίνει ο κακός χαμός...
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Λες και συμβαίνει πρώτη φορά... :-P

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ελεος. Πρεπει να κανονίσω κάτι και προσπαθώ εδω και 20 λεπτα! Το έχει ξεφτιλίσει η COSMΠΟΤΕ! Πρέπει να αρχίσουν να πέφτουν μηνύσεις για να ξυπνήσουν?

Ta Electronika einai 8riskeia

skyris homepage

Link to comment
Share on other sites

προσπάθησε να καλέσεις από το σταθερό σου...

Πλάκα πλάκα, ορισμένοι από εμάς έχουν θράσος... Και έχουν καρτοκινητό, και ΑΠΑΙΤΟΥΝ να μπορούν να κάνουν κλήση??? Έλεος ρε παιδια... Στην Ελλάδα ζείτε!! :Ρ

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστά.. Αλλα αν δεν μπορείς να προσφέρεις μια υπηρεσία σωστά, ε, μην την διαφημίζεις ρε φίλε. Η έστω βγάλε μια ανακοίνωση και πες οτι τον παίζουμε και γιαυτο δεν μπορείτε εσεις οι τζαμπατζήδες να πάρετε τηλέφωνο με τα 1000 λεπτα που σας δωσαμε!

Ta Electronika einai 8riskeia

skyris homepage

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...