Jump to content

Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου


kinitoneidimonas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ούτως ή άλλως, δεν μπορεί να μην πληρώσει. Υποτίθεται πως αυτήν τη στιγμή χρησιμοποιεί κανονικά τις υπηρεσίες. Όσο δίκιο κι αν έχει, αν δεν επικοινωνήσει με την ίδια την Κοσμοτέ ζητώντας διακοπή δεν πρόκειται να τον αφήσουν να φύγει.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Και η ιστορία συνεχίζεται...

Αποξήλωση παράνομων κεραιών κινητής τηλεφωνίας στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης

Στην αποξήλωση των αυθαίρετων κατασκευών δύο κεραιών κινητής τηλεφωνίας θα προχωρήσει ο Δήμος Ευόσμου σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πολεοδομίας Δυτικής Θεσσαλονίκης. Οι παράνομες εγκαταστάσεις βρίσκονται στις οικοδομές...

των οδών Πυθαγόρα 1 & Ελπίδος, καθώς και Ευτέρπης 16. Ο Δήμος Ευόσμου στην προσπάθειά του για τη διατήρηση της ευταξίας και της νομιμότητας, φέρεται αποφασισμένος προκειμένου να αποτρέψει την εμφάνιση παρόμοιων φαινομένων στην περιοχή του δήμου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο φόρουμ. Καλό θα ήταν να κοιτάς τα αντίστοιχα θέματα πριν ποστάρεις γενικά. Δες το σχετικό θέμα με την κάλυψη της Κοσμοτέ. Υπάρχει αναφορά στο θέμα.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! καλως ήρθες στο forum! είμαι και εγώ στην Ανω Κυψέλη και σήμερα είναι 8η μέρα ΧΩΡΙΣ καθόλου σήμα! βασικά και τον Απρίλιο δεν είχα για σχεδόν 3 εβδομάδες!!! θα σε παρακαλούσα να συνεχίσουμε την συζήτηση εδώ:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=611&page=137

είμαστε και άλλοι με πρόβλημα! ο λόγος που δεν έχουμε σήμα είναι αυτός :

http://www.cityofathens.gr/el/node/11524

και ΟΥΤΕ και πρόκειτε να ξαναέχουμε όπως φαίνεται!

Link to comment
Share on other sites

http://www.cityofathens.gr/el/node/11565

Μα καλά είναι ΣΟΒΑΡΟΙ?????? να στείλω email στον δήμαρχο να του κατεβάσω τίποτα $%^$#%^#$%$#^ να ισιώσει???? σήμα ΤΙΠΟΤΑ λέμε! η cosmote τον κινέζο που λέει και το τραγούδι και ενώ 2 φορές μου είπαν ότι θα με καλέσει τεχνικός με έγραψαν, εγώ τους είπα ΥΠΟΨΗΝ ότι αν δεν έχω σήμα ξανά κανονικό ΑΜΕΣΑ λογαριασμό δεν ξαναπληρώνω! ΕΛΕΟΣ! :mad::mad::mad: υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιες που κάνουν πορτοκάλια! βλέπε WIND! έχω F2G και έχει σήμα ΤΕΡΜΑ!!!:lol::lol::lol:

 

http://www.cityofathens.gr/el/eksypiretisi-politi/grammi-dimoti

 

ΠΑΡΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΩΡΑ!!!! να τους τα ψάλουμε για τις κεραίες!

μολις πήρα μου είπαν ότι δεν ξέρουν ποιάς εταιρίες είναι οι κεραίες και είναι ΟΛΕΣ αυτές παράνομες χωρίς καμια άδεια!!! πάνε λένε με πολεοδομική αποφαση και τις ξηλώνουν και δεν ενημερώνουν εταιρίες αφού δεν τις ξέρουν! τώρα πως ανεβαίνουν εκεί πάνω είναι άλλο θέμα! με γερανό μήπως? μου είπαν να διακόψω την εταιρία που έχω αφού δεν τηρεί τις προυποθέσεις του συμβολαίου αλλιώς καταγγελία! αυτά....

Edited by Nikifoross
Link to comment
Share on other sites

Ακουσε λιγάκι.

Από την στιγμή που οι κεραιες δεν έχουν άδεια, καλώς ή κακώς θα κατεδαφιστούν.

Σου είχα πει εγώ και ένας ακόμη χρήστης την προηγούμενη φορά που υπήρχε πρόβλημα κάλυψης, ότι θα πρέπει εφόσον δεν καλύπτεσαι, να ζητήσεις διακοπή συμβολαιου χωρίς άλλη υποχρέωση. Στο ξαναείπε πάλι άλλος χρήστης σήμερα. Δηλαδή τι άλλο περιμένεις.

(Προσωπικά σταμάτησα να διαβάζω αυτο θέμα το οποίο με ενδιαφέρει για τους δικούς μου λογους πολύ, λόγω ενός και μόνο χρήστη που γράφει 2-3 φορές την μέρα κάθε μέρα, ότι στην Κυψέλη στο σπίτι του δεν έχει σήμα.Συγνώμη αλλά εκτός από τη λύση που σου πρότεινα παραπάνω ήθελα να σου πω και αυτό.)

Link to comment
Share on other sites

Αν είχες διαβάσει τι έχω πει τότε θα ήξερες ότι εχω 18μηνο συμβόλαιο και κλείνει 12 μήνες στις αρχές ΣΕΠΤ, και η cosmote ΑΡΝΕΙΤΕ να διακόψει παρά μονο αν πληρώσω το ποσό επιδότησης και είναι αρκετά μεγάλο! εγώ τι να κάνω δλδ τώρα? αν ήταν τόσο απλό θα είχα διακόψει σαφως! γιαυτο και γκρινιάζω! τότε είχε καλό σήμα που να ήξερα τι θα γίνει? εγώ τους είπα αν δεν το φτιάξουν δεν πρόκειτε να ξαναπληρωσω τίποτα, θα πετάξω και την sim στο τέλος και θα καταργηθεί και το νούμερο έτσι και αλλιώς.
Link to comment
Share on other sites

Και στο τέλος θα το πάνε δικαστικά :p Πήγαινε έστω σε κατάστημα Κοσμοτέ, ζήτησε από κάποιον υπάλληλο να στείλει σχετικό αίτημα για διακοπή κατ'εξαίρεση λόγω σχεδόν ανύπαρκτης κάλυψης στον τόπο μόνιμης κατοικίας σου και θα στην κάνουν τη διακοπή. Εν τέλει, αν δεν μπορείς να διακόψεις τελείως, πες τους έστω να μετατρέψουν το πρόγραμμά σου στο μηδενικό πάγιο και κάνε νέα σύνδεση σε άλλη εταιρία. Δυστυχώς, άλλες λύσεις δεν υπάρχουν και η μη πληρωμή λογαριασμού απ'τη στιγμή που, θεωρητικά, χρησιμοποιείς τις υπηρεσίες τους, θα έχει σαν αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθείς εφόσον πάνε δικαστικά το θέμα και στο τέλος θα βγεις χαμένος πληρώνοντας ακόμη περισσότερα.
Link to comment
Share on other sites

μίλησα πριν με μια κοπέλα και τσακώθηκε μου την εσπασε! δεν ήθελε να μου πει τι κάλυψη υπάρχει! μου λει ότι δεν με αφορά παρά μόνο αν έχει στο σπίτι μου! τις λέω γιατί σταθερό είναι? αν πάω δλδ 3 στενά παρακάτω στο περίπτερο και εχει σήμα δεν με αφορά? ΕΛΕΟΣ! μετά πήρα στο 1212 και βρήκα έναν καλό και μου εξήγησε καλύτερα και ήδη βλέπω 1-2 γραμμούλες και sms να πηγαινόρχονται, μου είπε ότι θα μας καλύψουν οι περιφερειακοί σταθμοί μέχρι να λυθεί το θέμα και μάλλον και αύριο θα έχουμε σήμα! για να δούμε! όσο για διακοπή το συμβαίλαιο λήγει Μάρτιο 2011!!! και πρέπει να πληρώσω πολλά, δυστυχώς στο τμήμα ακυρώσεων δεν το σήκωνε κανείς! :mad::mad::mad: να ρωτήσω και το έκλεισα!:(
Link to comment
Share on other sites

Και το δικό μου πάγιο λήγει αρχές Σεπτέμβρη, και δεν ξέρω τι να κάνω!! Λέτε να βάλω wind; Μιλάμε ότι το σήμα είναι όχι "καμπάνα", αλλά μαύρα χάλια :wacko: Θα δεχτούν τη διακοπή;
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πάρει κινητό με επιδότηση όπως εγώ πχ πρέπει να πληρώσεις το ποσό που αναλογεί στους υπολοιπόμενους μήνες! εμένα είναι μεγάλο το ποσό και δεν με συμφέρει και δεν μπορώ να διακόψω! μου είπαν όμως ότι κάνουν εργασίες αντικατάστασης με άλλους σταθμούς! ήδη εμένα έρχετε πότε ποτε 1-2 γραμμές και έστειλα και sms! μου ήρθαν πολλά και μαζεμένα! το whats up παιζει κανονικά επάνω σε GSM gateway και μιλάω μια χαρά σχεδόν.
Link to comment
Share on other sites

Στην τελική κρατήστε τη συσκευή σας, πάρτε καινούρια στη νέα εταιρεία, και πουλήστε την κουτάτη. Το μεγαλύτερο μέρος της χασούρας θα το βγάλετε.
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πάρει κινητό με επιδότηση όπως εγώ πχ πρέπει να πληρώσεις το ποσό που αναλογεί στους υπολοιπόμενους μήνες! εμένα είναι μεγάλο το ποσό και δεν με συμφέρει και δεν μπορώ να διακόψω! μου είπαν όμως ότι κάνουν εργασίες αντικατάστασης με άλλους σταθμούς! ήδη εμένα έρχετε πότε ποτε 1-2 γραμμές και έστειλα και sms! μου ήρθαν πολλά και μαζεμένα! το whats up παιζει κανονικά επάνω σε GSM gateway και μιλάω μια χαρά σχεδόν.

 

Στη χειρότερη ζήτα να γίνει τουλάχιστον κάποια έκπτωση στο πάγιο ή απαλλαγή από την καταβολή των παγίων όσο διαρκεί το πρόβλημα.

 

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια ρήτρα περί μη δυνατότητας επίκλησης σπουδαίου λόγου καταγγελίας σε περίπτωση ανωτέρας βίας (όπως η αποξήλωση των σταθμών βάσης από την αρμόδια αρχή), αλλά και να υπάρχει θα είναι ατελέσφορη αφού η εγκατάστασή τους ήταν εξαρχής παράνομη, πράγμα που βεβαιώνεται με δικαστικές αποφάσεις και πράξεις της πολεοδομίας, της ΕΕΤΤ και της ΕΕΑΕ. Αυτό σημαίνει ότι η κοσμοτέ δεν μπορεί να επικαλεστεί ότι δεν μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες επειδή φταίει άλλος, τη στιγμή που οι πράξεις της ήταν εξ αρχής και εν γνώσει της παράνομες. Το δίκιο είναι με το μέρος σου. Επίμεινε και αν δεν βρεις ανταπόκριση, τότε καταγγελία. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το μοναδικό που βρήκα διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα του συμβολαίου είναι ότι δικαιούμαστε να μας αφαιρέσουν ποσά παγίου για όσες μέρες δεν έχουμε υπηρεσίες! και πάλι είναι σχετικο αυτό γιατί αν πχ είμαι το πρωί στην δουλειά μου και έχω σήμα και στις ώρες 16:00-23:00 που είμαι σπίτι πριν κοιμηθώ δεν εχω πως θα το δικαιολογήσω αυτό? δεν αναφέρεται ο τόπος στο συμβόλαιο, μάλλον εννοεί να μην έχεις καθόλου σήμα? όσο για την αλλαγή προγράμματος επειδή έχω ρωτήσει πρέπει να κλήσω 12μηνο δλδ από Σεπτέμβριο τώρα δεν το κάνουν. Αν και σημερα έχει 2-3 γραμμές τουλάχιστον για SMS αρκούν για ομιλία δεν ξέρω ακόμα.
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη προγραμματος δεν ειναι 12μηνο, αλλα 6μηνο σε 12μηνη δεσμευση και 9μηνο σε 18μηνη δεσμευση...
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Ίσχυε αλλαγή μετά το πέρας 9μήνου. Παίζει όμως και να άλλαξε αυτό.

 

Εγω παντως αλλαγη εχω κανει στους 3 μηνες. σε χαμηλοτερο παγιο φυσικα. ποιος ειπε οτι πρεπει να περασουν 9 μηνες?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρώτησα στο τηλέφωνο και μου είπαν στους 12 μήνες! είμαι με 18μηνο συμβόλαιο! τι γίνεται τελικά ισχύει ή όχι? μην πληρώνω τσάμπα 50αρες τον μήνα! μήπως έχει σχέση που πήρα iphone 3GS 16GB με επιδότηση και γιαυτό δεν μου επιτρέπουν αλλαγή προγράμματος από τώρα? τον Μάρτιο 2011 λήγει το συμβόλαιο! τουλάχιστον να ζητήσω επιστροφή ποσά παγίων για τις μέρες που δεν είχα σήμα! αυτό λέει και στο συμβόλαιο! και τίποτα για διακοπή ή μικρότερο πρόγραμμα!
Link to comment
Share on other sites

Φίλος με συμβόλαιο Cosmote μετακόμισε σε καινούριο σπίτι τον Οκτώβριο που μας πέρασε. Στο καινούριο σπίτι το σήμα ήταν πολύ κακό και δε μπορούσε να μιλήσει παρά μόνο στο μπαλκόνι του. Το Νοέμβριο του ίδιου έτους έληγε το συμβόλαιό του και έκανε αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία που έπιανε. Φυσικά τον πήραν από την Cosmote και του έταξαν υψηλή επιδότηση καθώς και ότι με το νέο έτος το πρόβλημα στο σήμα του σπιτιού του θα διορθωθεί. Αυτός πείστηκε, ακύρωσε τη φορητότητα, και πήρε την επιδότησή του.

Όμως το πρόβλημα παρέμεινε. Πήρε επανειλλημένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση, και τον Ιανουάριο, και το Μάρτιο και πάντα του έλεγαν ότι το πρόβλημα είναι διαπιστωμένο και υπομονή μέχρι να διορθωθεί.

Τελικά η υπομονή του εξαντλήθηκε πριν δύο εβδομάδες. Πήρε τηλέφωνο στο 1212 ζητώντας να διακόψει τη γραμμή του. Για να μην μακρυγορώ, ακολούθησαν τέσσερις μέρες αλλεπάληλων τηλεφωνημάτων στο 1212, προώθησης της κλήσης από το ένα τμήμα τους στο άλλο, αναμονές χωρίς τέλος, πεσίματα γραμμών, τηλεφωνήματα στο σταθερό, ραντεβού που δεν τηρήθηκαν, και στο τέλος αναγκάστηκαν να του κάνουν αποδεκτή την διακοπή της γραμμής, χωρίς ποινή λόγω της επιδότησης και αυτό διότι το πρόβλημα είχε διαπιστωθεί και πιστοποιηθεί πολλές φορές.

Για να συμβεί αυτό βέβαια χρειάστηκε να γίνει πολύ αγενής στο τηλέφωνο, να ζητάει εξαρχής τα στοιχεία του κάθε υπαλλήλου που μιλούσε στο τηλέφωνο, και να εκνευριστεί αφάνταστα.

Στο τέλος όμως αποδεσμεύτηκε, και έκανε τη φορητότητα που ήθελε.

 

Τα λέω αυτά για να τονίσω ότι αν δεν σας καλύπτει η εταιρία σας στον τόπο κατοικίας σας τότε αφού διαπιστωθεί το πρόβλημα και δεν μπορεί να διορθωθεί, είναι υποχρεωμένη να σας διακόψει το συμβόλαιο χωρίς άλλη υποχρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου λένε τα δικά τους ΚΑΘΕ φορά και έχω πάρει επανηλημένως! μάλιστα ΟΣΕΣ φορές έχω ζητήσει να με συνδέσουν με το τμήμα διακοπών εντελώς ΤΥΧΑΙΑ πέφτει η γραμμή! ή δεν το σηκώνει κανείς και άλλα πολλά! τελικά δεν το έχω καταφέρει ακόμα!

 

Σήμερα κάτι κάνουν μάλλον βλέπω στο iphone 1-2 γραμμές που δεν μιλάς σαφώς όμως, για sms κάνουν, αλλά έβαλα την SIM στο GSM gateway (έχει εξωτερική κεραία σαν τα wifi routers) και δίνει ενίσχυση σήματος 3-5db ακόμα. Μιλάω μια χαρά άνετα τώρα. Κάποιος μου είπε ότι μπορώ να πάρω και 2η SIΜ με ίδιο νούμερο ισχύει? θέλω δλδ όταν έρχομαι σπίτι αν δεν έχω σήμα να παίζω με το GSM gw κλείνοντας την cosmote από το iphone. Μάλιστα αν γίνεται να μου δώσουν 2 σε 1 SIM δλδ πάγιο+whats up με 2 SIM δλδ και οι 2 να έχουν και τα 2 νούμερα μαζί ακόμα καλύτερα!

Edited by Nikifoross
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου λένε τα δικά τους ΚΑΘΕ φορά και έχω πάρει επανηλημένως! μάλιστα ΟΣΕΣ φορές έχω ζητήσει να με συνδέσουν με το τμήμα διακοπών εντελώς ΤΥΧΑΙΑ πέφτει η γραμμή! ή δεν το σηκώνει κανείς και άλλα πολλά! τελικά δεν το έχω καταφέρει ακόμα!

Τότε μάλλον είναι συνηθισμένη πρακτική!!

Θα πρέπει να επιμείνεις, να πάρεις αρκετές φορές, και πάντα να ζητάς επιτακτικά το όνομα και τη θέση του υπαλλήλου που μιλάς.

 

Αν σου βελτίωσαν το σήμα τότε το θέμα αλλάζει, αλλά βεβαιώσου ότι είναι μόνιμη η βελτίωση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δε συνάντησα τόσες δυσκολίες παιδιά για να είμαι ειλικρινής, όταν διέκοψα παλιότερα για τους ίδιους λόγους
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά τον πήραν από την Cosmote και του έταξαν υψηλή επιδότηση καθώς και ότι με το νέο έτος το πρόβλημα στο σήμα του σπιτιού του θα διορθωθεί. Αυτός πείστηκε, ακύρωσε τη φορητότητα, και πήρε την επιδότησή του.

Ποτε δεν εχουν φτιαξει σημα επειδή ενας πελατης θελει να φυγει.. Σιγα μην εβαζαν κεραία για να κρατήσουν εναν πελάτη.. :p :lol:

 

Απορώ που το πίστεψε ο φίλος.. Ειναι καραμπινάτη λαμογια κάποιου πωλητή η υπόσχεση και τίποτα άλλο. Γενικά ισχύει ο κανόνας πάρε μια εταιρία που πιάνει πρώτα από όλα στο σπίτι σου και μετά όλα τα άλλα..:cool:

Αν και όταν κάποια φτιάξει το βλέπουμε και το ξανασυζητάμε για του χρόνου..

από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...