Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στην εθνική Θεσ/νίκης - Κατερίνης εχθές το πρωί έβρεχε καταρακτωδώς. Πρέπει να πήγαινα με 80 χλμ και αισθάνθηκα το αυτοκίνητο τουλάχιστον 2 φορές να κλωτσάει. Έχει εγκαταστήσει το σύστημα παρκαρίσματος ο αντιπρόσωπος. Να αναρωτηθώ αν έχει μονωθεί καλά η προέκταση ή ότι ο διανεμητής μπάζει (είναι δύνατον?).

 

Η αίσθηση ότι υπήρχε περίπτωση να σβήσει ο κινητήρας δε μου άρεσε καθόλου ως ιδέα. Αναρωτιέμαι αν είχε κανείς ανάλογη εμπειρία.

 

Χάθηκε να κάνει και κανά μπιπ ο συναγερμός για να μην καθόμαστε να μετράμε αναβοσβησίματα?

Τελικά το πρόβλημα της ορατότητας για την μπροστινή κολώνα δεν συγκρίνεται με αυτό της πίσω. Η πίσω δεξιά γωνία είναι τραγικά καλυμένη.

Με αυτά που ακούω για το καθάρισμα αρχίζω να αναρωτιέμαι αν θα καλιεργώ φυτά τελικά στη βάση του παρμπρίζ..

 

μηπως εβαλες πουθενα βενζινη νοθευμενη με τζατζικi;;;;;;Εισαι μαλλον ο πρωτος που το αναφερεις(προς το παρων):worry:

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

φίλε μου έβλεπα προχτές το top gear στο σκαι. Ανέφερε ο κλαρκσον ότι πήγε η μητέρα του να πάρει το σιβικ αλλά δεν της άρεσε διότι στις αλλαγές το σύστημα μετάδοσης ...κλώτσαγε ενοχλητικά. Μήπως λοιπόν έχει να κάνει με αλλαγές που δεν έχεις συνηθίσει ακόμα;;; Δεν μας είπες να το κλώτσημα γίνονταν στις αλλαγές ή με σταθερό γκάζι.

Από την άλλη βέβαια μιλάς για διακοπές τροφοδοσίας. Το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα γκαζιού ενώ το σύστημα cutoff κόβει συνολικά την παροχή καυσίμου όταν αφήνεις το γκάζι. Πρέπει να το ξέρεις αυτό και να το συνηθίσεις.

Θα συμφωνήσω με τον παραπάνω ότι έχει να κάνει και με την ποιότητα της βενζίνης. Προσωπικά βάζω shell v-power από βενζινάδικο που τον έλεγχο για λογαριασμό της shell κάνει ξαδερφός μου. Ποτέ δεν είχα ανάλογο πρόβλημα. Να σου κοιτάξουν και την αντλία βενζίνης αν αυτό είναι δυνατό...ποτέ δεν ξέρεις...

 

Κάτι το αστείο τώρα...φούλαρα χτες και επειδή συνήθως η μουσική συνοδεύει τις διαδρομές μου παρατήρησα όταν χαμήλωσα την μουσική ότι άκουγα έναν ήχο σαν να κινείται υγρό μέσα στο αυτοκίνητο...θεώρησα λοιπόν ότι οι πόρτες είχαν βάλει νερό από τις πρόσφατες βροχές και τις ανοιγόκλεινα για να το εντοπίσω τρομαγμένος...έπειτα βέβαια σκέφτηκα την θέση του ρεζερβουάρ κάτω από τα μπροστινά καθίσματα και απλά χαμογέλασα με την λαχτάρα που πήγα να πάθω...

Υπάρχει σχετικό threat και στο σιβινφο αλλά άμα είσαι αφηρημένος...:)

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ τροφοδοσία ρεύματος (γι'αυτό αλλωστε υποπτεύομαι ηλεκτρικές παρεμβάσεις του παρκτρόνικ). Αν ήταν βενζίνη θα έκανε διακοπές συνέχεια. Η ταχύτητα μου δε, ήταν σταθερή. Δεν θέλω να πιστεύω ότι περνάει υγρασία στο δυναμό. Το νερό ήταν πάρα πολύ, πηγαίναμε όλοι με 50 στην εθνική των 3,5 λωρίδων, αλλά διακοπές πάθαινε το φιατάκι το 128, πριν μια δεκαετία.

Το σημερινό μου συμβάν..

Μπαίνω στην προέκταση της περιφερειακής της θεσ/νίκης με ένδειξη 42 χλμ υπόλοιπο βενζίνης και μετά αρχίζω να παίρνω βαθιές ανάσες γιατί έβλεπα τον δείκτη να ρίχνει χιλιόμετρο ανά 300 μέτρα. Με το ζόρι, αφού βγήκα μετά από 15 χλμ στο επταπύργιο και με την ψυχή στο στόμα στη κατηφόρα, βρήκα κάπου βενζίνη ενώ ο δείκτης έδειχνε 1χλμ ακόμη!! Να υποθέσω ότι δεν το έχει πάθει κανείς κι αυτό!

Έχω άδικο να λέω ότι όλα συμβαίνουν στους μυστήριους?

Link to comment
Share on other sites

σύμφωνα με τους άγγλους όταν γράφει 1χλμ ακόμη έχει μεσα ακόμα 3 λίτρα. Δεν το έχω δοκιμάσει φυσικα
Link to comment
Share on other sites

to posa xiliometra kaneis me thn benzinh pou exeis einai analoga ma thn katanalwsh pou exeis sta teleutaia xiliometra...opote diaforetika sthn polh kai ektos...den ftaei to aytokinhto gia ayto...pantws den kserw an exeis to 1800 h to 1400 exei diafora sthn broxh logo megaluterou platous elastikou(nomizw)...h hliorofh einai ola ta lefta pantws me thn broxh...kai as perimena 2 mhnes para kati parapanw...
Link to comment
Share on other sites

φιλε μην φοβασε την ενδειξη τις βενζινης.....εχω κανει περιπου 15 χιλιομετρα απο την στιγμη που εγραψε ...0

ειμουν σε ενα χωριο και δεν εβρισκα βενζιναδικο....δεν μπορεις να φανταστεις τι αγχος περασα εκεινο το βραδυ....φαντασου οτι ειμουν 5 χιλιομετρα απο τα Ελληνοαλβανικα συνορα!!!

Εσυ τουλαχιστον εισουν και σε εθνικη οδο...

Link to comment
Share on other sites

και εγω μια φορα ειχα 1χλμ αυτονομια και ειχα παθει ταρακουλο μεχρι να φτασω στο 90' να βαλω βενζινη οταν γυριζα απο αθηνα.....

 

οταν εβαλα διαπιστωσα οτι ειχε ακομη μεσα 3-5 λιτρα ακομα βενζινη....ακριβες υπολοιπο σε λιτρα δεν θυμαμαι..

 

σε οτι αφορα το top gear ειχανε πει κατα λεξη οτι για να αλλαξεις ταχυτητα πρεπει να βγεις απο το παρπριζ.......και υποτιθεται οτι τα κιβωτια της χοντα ειναι απο τα καλυτερα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι βγαίνει ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη με ένα ρεζερβουάρ Η αυτονομία του 1.8 είναι τουλάχιστον περιορισμένη (εκτός κι αν πατάς με αυγό το γκάζι).

Νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμη και ένδειξη για την πίεση των ελαστικών.

Link to comment
Share on other sites

η αυτονομια ειναι περιορισμενη οχι λογω καταναλωσης βεβαια αλλα λογω του ντεποζιτου το οποιο ειναι χωρητικοτητας 50λιτρων...θα επρεπε να ηταν τουλαχιστον 55λιτρα για να ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εσείς πόση (μέση) κατανάλωση έχετε; Στους κινητήρες, πάντα ξεχώριζε (και ξεχωρίζει) η Honda. Και μπορώ να πω ότι ήταν και είναι; οικονομικοί σχετικά με την απόδοση τους.
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Μπορη καποιος να πει ποια XENON HID εχει βαλει στο honda του

και δουλευει σωστα ποια μαρκα ειναι ? απο που τα πηρε ? και αν

ειναι σημβατα χωρις "ΑΛΛΑΓΗ" των παραμέτρων λειτουργείας της μονάδας του αυτοκινήτου μέσω του TESTER προκειμένου να λειτουργήσει σωστά.

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε teacher0 εσυ μαλλον πλακα μας κανεις εδω μεσα....

ενα καλο δε μας εχεις πει για το civic!!!!!ας μη το παιρνες αμα δε σου αρεζε....αντε κ ειμαι σε φαση αγορας κ τρελλαινομαι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καιρο ειχα να μπω:D Ανακοινωθηκε το νεο Jazz για το 2008. Το θεμα που ισως μας απασχολησει και με το civic ειναι οι νεοι κινητηρες 1.3 με 99 ιππους και 1.5 με 118...Νομιζω οτι ο τελευταιος θα ταιριαζε κουτι στο civic μιας και ο τωρινος του jazz μπηκε στο civic αλλα ειναι αδυναμος...

 

Honda Jazz 2008

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε teacher0 εσυ μαλλον πλακα μας κανεις εδω μεσα....

ενα καλο δε μας εχεις πει για το civic!!!!!ας μη το παιρνες αμα δε σου αρεζε....αντε κ ειμαι σε φαση αγορας κ τρελλαινομαι!!!!

 

Φίλε μου, μην μένεις στις λεπτομέρειες, το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και δε θα μετανοιώσεις στιγμή την αγορά του.

Άσε που τώρα θα πήγαινα κατευθείαν για το 1.8 executive.

Το φόρουμ όμως δεν είναι διαφημιστικό της Honda αποκλειστικά για όσους το ευλογάνε. Το πρόβλημα με μένα είναι ότι είναι το 3ο μου αυτοκίνητο, αλλά το 1ο καινούριο, και σε συνδυασμό με την τσουχτερή τιμή είχα την εντύπωση ότι θα δωθεί σημασία στην λεπτομέρεια. Επίσης επειδή δεν βλέπω να το αλλάζω σύντομα, (δάνειο, παιδί, και τα σχετικά..) με στεναχωρεί η μακροχρόνια συνεύρεση με χαζά προβλήματα που εκνευρίζουν. Τώρα δεν είναι κατάσταση να λέει ο άλλος ότι μετά τον 3ο μήνα το ταμπλό τρίζει. Και να απαντάει άλλος φίλος ότι είναι φυσιολογικό γιατί είναι πολύ ογκώδες. Όχι, δεν είναι φυσιολογικό, και όχι δεν είναι καλά τα πλαστικά του, υπάρχουν καλύτερα σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, υπάρχουν περισσότερα καλούδια, (bluetooth, navigator, αναγνώριση φωνής, διζωνικός, κλπ) με τα ίδια και λιγότερα λεφτά. Το ότι γουστάρουμε το αμάξι δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνουμε ότι το έχουμε χρυσοπληρώσει κιόλας. Σταματάω εδώ, γιατί θα αρχίσω να γκρινιάζω πάλι. Σκέψου μόνο ότι είναι το μόνο αυτοκίνητο που μετά από 1,5 χρόνο παρουσίας ανέβηκε η τιμή του. Αυτό τα λέει όλα.

Link to comment
Share on other sites

δασκαλε που διδασκες......

 

επειδη και εγω στεκομαι στη λεπτομερια απαντω.....

 

1.αμα δεν θες τριξιματα τραβα παρε μια rolls royce γιατι ολα τα αλλα αμαξια τριζουν λιγο η πολυ....

2.η bluetooth εγκατασταση ειναι τοσο απαραιτητη? ενω με 30ε μπορεις να βαλεις ενα π@παρι στο αφτι και να ειναι και πιο βολικο...

3.το navigator ειναι αχρηστο μιας και δεν υπαρχει ελληνικη χαρτογραφιση...και ο πατερας μου στο murano το εχει μονο για το εξωτερικο.....βαλε ενα tibo να τελειωνεις......παμε παρακατω

4.την αναγνωριση φωνης τι την θες?τοσο πολυ χρησιμη ειναι?εδω καλα καλα σε πιο ακριβα αμαξια ρεταρει το συστημα και δεν καταλαβαινει καλα την ομιλια(http://youtube.com/watch?v=HmkX9mtF9zI)

5.καλα για τον διζωνικο κλιματισμο απορω.......το πιο αχρηστο εξτρα για ενα αμαξι...μονο με τα θερμαινομενα καθισματα ισως μπορω να το συγκρινω.....

 

προσωπικα το μονο που συνεχιζει να με ενοχλει μετα απο τοσο καιρο ειναι η προσοψη του στροφομετρου που φαινεται καθε σημαδακι και η οποια εντος των ημερων οταν θα παω για λαδια θα την αλλαξω με αυτη του type-r

 

επισης η δυσκολια του καθαρισμου του παρπριζ και του ταμπλο στα δυσκολα σημεια ειναι ενα ζητημα αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος...?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, μην μένεις στις λεπτομέρειες, το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό και δε θα μετανοιώσεις στιγμή την αγορά του.

Άσε που τώρα θα πήγαινα κατευθείαν για το 1.8 executive.

Το φόρουμ όμως δεν είναι διαφημιστικό της Honda αποκλειστικά για όσους το ευλογάνε. Το πρόβλημα με μένα είναι ότι είναι το 3ο μου αυτοκίνητο, αλλά το 1ο καινούριο, και σε συνδυασμό με την τσουχτερή τιμή είχα την εντύπωση ότι θα δωθεί σημασία στην λεπτομέρεια. Επίσης επειδή δεν βλέπω να το αλλάζω σύντομα, (δάνειο, παιδί, και τα σχετικά..) με στεναχωρεί η μακροχρόνια συνεύρεση με χαζά προβλήματα που εκνευρίζουν. Τώρα δεν είναι κατάσταση να λέει ο άλλος ότι μετά τον 3ο μήνα το ταμπλό τρίζει. Και να απαντάει άλλος φίλος ότι είναι φυσιολογικό γιατί είναι πολύ ογκώδες. Όχι, δεν είναι φυσιολογικό, και όχι δεν είναι καλά τα πλαστικά του, υπάρχουν καλύτερα σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, υπάρχουν περισσότερα καλούδια, (bluetooth, navigator, αναγνώριση φωνής, διζωνικός, κλπ) με τα ίδια και λιγότερα λεφτά. Το ότι γουστάρουμε το αμάξι δεν σημαίνει ότι δεν καταλαβαίνουμε ότι το έχουμε χρυσοπληρώσει κιόλας. Σταματάω εδώ, γιατί θα αρχίσω να γκρινιάζω πάλι. Σκέψου μόνο ότι είναι το μόνο αυτοκίνητο που μετά από 1,5 χρόνο παρουσίας ανέβηκε η τιμή του. Αυτό τα λέει όλα.

 

Φίλε μου δάσκαλε συμφωνώ 100% με την άποψή σου.

Link to comment
Share on other sites

δασκαλε που διδασκες......

 

επειδη και εγω στεκομαι στη λεπτομερια απαντω.....

 

1.αμα δεν θες τριξιματα τραβα παρε μια rolls royce γιατι ολα τα αλλα αμαξια τριζουν λιγο η πολυ....

2.η bluetooth εγκατασταση ειναι τοσο απαραιτητη? ενω με 30ε μπορεις να βαλεις ενα π@παρι στο αφτι και να ειναι και πιο βολικο...

3.το navigator ειναι αχρηστο μιας και δεν υπαρχει ελληνικη χαρτογραφιση...και ο πατερας μου στο murano το εχει μονο για το εξωτερικο.....βαλε ενα tibo να τελειωνεις......παμε παρακατω

4.την αναγνωριση φωνης τι την θες?τοσο πολυ χρησιμη ειναι?εδω καλα καλα σε πιο ακριβα αμαξια ρεταρει το συστημα και δεν καταλαβαινει καλα την ομιλια(http://youtube.com/watch?v=HmkX9mtF9zI)

5.καλα για τον διζωνικο κλιματισμο απορω.......το πιο αχρηστο εξτρα για ενα αμαξι...μονο με τα θερμαινομενα καθισματα ισως μπορω να το συγκρινω.....

 

προσωπικα το μονο που συνεχιζει να με ενοχλει μετα απο τοσο καιρο ειναι η προσοψη του στροφομετρου που φαινεται καθε σημαδακι και η οποια εντος των ημερων οταν θα παω για λαδια θα την αλλαξω με αυτη του type-r

 

επισης η δυσκολια του καθαρισμου του παρπριζ και του ταμπλο στα δυσκολα σημεια ειναι ενα ζητημα αλλα μπρος στα καλλη τι ειναι ο πονος...?

 

Έχει κάτι κοινό με την Rolls, το χρόνο αναμονής.

 

Φίλε μου, δεν κατάλαβες το νόημα του σχολίου μου. Εννοούσα ότι δεν είναι λογικό το Civic να έχει ίδια τιμή με το νέο Ford Mondeo Ghia και να προσφέρει πολύ λιγότερα πράγματα. Και επειδή δεν παίζει ρόλο το τί χρειάζομαι πραγματικά (αν και είναι χρήσιμοι οι αερόσακοι οροφής, και καλά θα ήταν να είχε καλύτερη επίδοση στα crash tests, και η κατανάλωση να ήταν αυτή που διαφήμιζε), αλλά τί έχω πληρώσει για αυτά που πήρα. Για παράδειγμα, το civic του πεθερού μου (το 2ο του, αυτός με "παρέσυρε") είναι μετά από 10 χρόνια, όπως ακριβώς το αγόρασε (επίσης ακριβά). Αξιόπιστο, φιλικό στον οδηγό, με καταπληκτικό μοτόρι με μεταπωλητική αξία. Ίσως να πλήρωσα αυτά. Δεν έχει νόημα αυτή τη κουβέντα, και την σταματάω εδώ αφού στεναχωρώ τους φίλους όπως τον bouhou2, με την υπόσχεση όμως να γκρινιάξω μαζεμένα μετά από 10 χρόνια...!xexe

 

Υ.Γ Πάντως το παμπρίζ το καθαρίζει μια χαρά..η γυναίκα μου!

Link to comment
Share on other sites

παίδες θα συμφωνήσω με τον teacher.

Δεν καταλαβαίνω τι θέλετε από ένα φόρουμ για ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Θέλετε να διαβάζετε αράδες από ικανοποιημένους αγοραστές που θα αναμασούν τα ίδια και τα ίδια εκθειάζοντας τις αρετές του αυτοκινήτου και επιβεβαιώνοντας την επιλογή τους ή μια κριτική στάση προς το αυτοκίνητο η οποία ενδεχομένως βρει λύσεις στα όποια προβλήματα παρουσιάζονται;;;

Ε λοιπόν και εγώ έχω το σιβικ 9 μήνες, έχω διανύσει μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα και παρατηρώ καθημερινά τα όποια ελαττώματα του. Το πρωτότυπο σχέδιο, το υπέροχο σχεδιαστικά εσωτερικό με τα κρεμ καθίσματα ,ο πλούσιος εξοπλισμός, το οικονομικό μοτέρ έχουν γίνει ρουτίνα και δεν τα προσέχω πλέον. Προσέχω όμως την μειωμένη άνεση, το θόρυβο της ανάρτησης και της μηχανής, τους πρώτους μικροτριγμούς ελέω 225 και ημιάκαμπτου την μειομένη ορατότητα από τις μπροστινές και πίσω κολώνες. Κάποια μικροελαττώματα σε φινίρισμα και ποιότητα υλικών(κλασσικό πλέον αυτό που ανέφερε ο bouhou2) τον θόρυβο των τζαμιών από τα λάστιχα των παραθύρων όταν έχουν σκόνη (δεν το έχω ξαναπετύχει αυτό) και διαβάζω και άλλα δεινά στο σιβίνφο που ευτυχώς δεν έχω συναντήσει. Αυτά είναι σχετικά πολλά για χόντα και δεν σας κρύβω ότι προβληματίζομαι. Έχω παράλληλα στην οικογένεια και ένα crv 2004 που απλά είναι σαν καινούριο οπότε έχω μέτρο σύγκρισης γιαυτό και απαιτώ.

Για να μην κουράσω άλλο σας γράφω ότι δεν είναι κακό να παραθέτουμε τις παρατηρήσεις μας ακόμα και αν προσβάλλουν το "καμάρι" μας. Τα καλά του αυτοκινήτου δεν μας νοιάζουν διότι τα βιώνουμε καθημερινά...τα κατά είναι εκείνα που ενοχλούν ειδικά σε αυτή την τάξη τιμής.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σας......

 

για τα αρνητικα του αυτοκινητου αν δεν βαριεστε γυριστε καμποσες σελιδες πισω για να δειτε τι εγραφα μερικους μηνες πιο πριν....ακριβως αυτο που λετε σημερα...να στεκομαστε στα αρνητικα μιας και τα θετικα τα απολαμβανουμε....σας παρακαλω ψαξτε και θα δειτε οτι συμφωνουμε.....

 

εννοειτε οτι ολοι λεμε οτι το σιβικ ειναι πανακριβο.....και οντως πηρε και 500ε ακομα αυξηση......τι να πω?να επαιρνα ενα γκολφ και να εφτανα κοντα στο σιβικ σε τιμη μιας και το γκολφ στην βασικη τιμη ειναι σκετο?

 

δασκαλε εσυ τωρα το πηρες και εισαι στην τσιτα....ετσι ημουν και εγω πριν 1.5 χρονο......

 

το σιβικ δεν πηρε 5αστερια και πηρε 4 επειδη στην συγκρουση τα πενταλ ηρθαν λιγα χιλιοστα πιο μπροστα απο οτι θα επρεπε...λιγα χιλιοστα.....πιστευω οτι υπαρχουν και χειροτεροι λογοι να χασεις 1 αστερι απο αυτον

 

η καταναλωση ρε συ δασκαλε ειναι το highlight του αμαξιου τι επιμενεις???8.3 σε 30.000 χλμ εχω μεση καταναλωση...στα πρωτα 10.000χλμ με το στρωσιμο ειχα 7.8.....ποσο λιγοτερη καταναλωση θες?στο μεγκαν το 1.4 που ειχα μεγαλυτερη καταναλωση ειχα...ελεος....................

 

σπυρο η μηχανη δεν εχει θορυβο μεχρι τα 140-150...μετα βουηζει λιγο αλλα λογικο δεν ειναι αφου ανεβαζει στροφες???τοσο πολυ σε ενοχλει?η πας μονιμα με 150-160?μεχρι και εγω που ειναι ιδιοτροπος σαν χαρακτηρας δεν με ενοχλησε ποτε ο θορυβος...και στην τελικη λες οι ιαπωνες να αφησαν τιποτα στην τυχη?

 

η αναρτηση για μενα ηταν θεμα στους πρωτους μηνες...τωρα δεν με ενοχλει....ο θορυβος σκεφτητε οτι ισως να μην φταιει τοσο πολυ η αναρτηση-λαστιχα οσο οι αθλιοι ελληνικοι δρομοι....

 

η ανεση γιατι ειναι μειωμενη???τι εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

ας ξεκαθαρίσουμε κάτι...φυσικά και είμαστε ικανοποιημένοι με την επιλογή μας αφού το σιβικ είναι ξεχωριστό αυτοκίνητο σε σχέση με τα μονότονα σχήματα του ανταγωνισμού. Σίγουρα φίλε bouhou2 αν ζούσαμε στην Ιταλία ή την Γερμανία ή σε οποιαδήποτε χώρα της δυτικής ηπειρωτικής Ευρώπης δεν θα αναφερόμασταν στην άνεση της ανάρτησης αλλά στο πολύ καλό στήσιμο του αυτοκινήτου. Στους γεμάτους μπαλώματα και σαμαράκια ελληνικούς δρόμους όμως ίσως η 17αρα με το 225 να αποτελεί υπερβολή. Ίσως βέβαια και τα λάστιχα να συνεισφέρουν αρνητικά σε αυτή...θα το ξέρω όταν τ' αλλάξω σε λίγα...χρόνια. Δυστυχώς το σιβικ είναι λιγότερο άνετο από τον ανταγωνισμό και πάσχει στον τομέα ακόμα και σε σύγκριση με κορεάτικο. Αν βέβαια είχε 16αρες 205-55-16 θα ήταν πιο άνετο. Επιλογές της αντιπροσωπείας είναι αυτές και ίσως ήθελαν να προαγάγουν το στήσιμο εις βάρος της άνεσης. Το καταλαβαίνω στο type-s αλλά στο δικό μας αποτελεί υπερβολή.

Ο θόρυβος της μηχανής είναι υπερβολικός στις μεσαίες στροφές αλλά η χόντα υποστηρίζει ότι πρόκειται για συνειδητή επιλογή που συνάδει με τον σπορτιφ χαρακτήρα κάθε κινητήρα της εταιρείας. Εγώ λέω ότι έχει ελλιπής ηχομόνωση στην μηχανή. Κάποιος στο σιβινφο είχε προσθέσει μόνωση και είχε δει μεγάλη διαφορά.

Δεν είναι λοιπόν θέμα χιλιομέτρων αλλά στροφών. Το σιβικ με 6η θορυβεί περισσότερο στα 130-150 παρά στα 170. Μέχρι τα 120 απλά δεν το ακούς και ειδικά αν έχεις το cruise ξεχνιέσαι... Δεν μιλάω για κατανάλωση διότι σε ανοικτό δρόμο με 120 μπορείς να πετύχεις και 6-6,5 λίτρα μην γράψω λιγότερο. Σε κίνηση βέβαια βλέπεις και 11 αλλά τι να κάνουμε λογικό είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε μου bouhou2 εσύ το πήρες πριν 1,5 χρόνο και γω το περιμένω 1,5 χρόνο. Άσε με συνεπώς να τρελλαίνομαι λίγο παραπάνω.

 

Από το επίσημο site της Honda, αντιγράφω:

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (Νέοι κανονισμοί ΕC,93/116EC)Lt/100km για το 1,8 sport

Εντός πόλεως (Μηχανικό) 8,4 - πραγματικότητα 10 με 11

Εκτός πόλεως (Μηχανικό) 5,5 - πραγματικότητα 6,8 και βάλε ανάλογα το γκάζι

Συνδυασμός (Μηχανικό) 6,6 - πραγματικότητα 8,3 και βάλε (δικό σου αυτό)

Προσωπικά παρήγγειλα το 1,4 την πρώτη εβδομάδα που ήρθε το μοντέλο.

Βλέποντας αυτές τις καταναλώσεις και ακούγοντας τις παρενέσεις του πωλητή, αποφάσισα να το αλλάξω σε 1,8. Τώρα με ρωτάς, τί περίμενες; Σίγουρα όχι τιμές 30%μεγαλύτερες από τις διαφημιζόμενες.

Συνεχίζω:

Civic Fiat 500

Civic Crash Star Rating 4* 5*

Front-impact score 11 (69.0%) 15

Side-impact score 16 (89.0%) 16

Seat belt reminder 3 2

Pole 2 3

Total score 30 30 35

Αυτά τα μερικά εκατοστά που λες φίλε μου, δεν ξέρω τί μπορούν να προκαλέσουν,

αλλά καταλαβαίνω τα εκατομύρια γιεν που δεν δόθηκαν για να τα μην υπάρχουν.

 

Για την τιμή, δεν θα πω τίποτα, χωρίς αμφιβολία μακρυά από τον ανταγωνισμό.

 

Και τώρα για να καταλάβω, τί σ'έχει πιάσει; Αφού και σύ τα ίδια έλεγες παλιότερα.

Αντί να χαίρεσαι που σε επιβεβαιώνει κάποιος, μου την ψιλολές κιόλας; Bouhou2, παλικάρι μου, η γνώμη είναι ως γνωστό ίδια με κάτι που μυρίζει. Όλοι έχουμε κι από μία. Άμα δεν σου αρέσει η δική μου, απλά αγνόησε την. Αλλά προπάντως μη μου χαλιέσαι. Μου αρέσει πάντως που γουστάρεις τόσο το αυτοκίνητο μετά απο 1,5 χρόνο που κι αυτά που έβλεπες σαν μειονεκτήματα στην αρχή, πλέον τα βλέπεις σαν θετικά. Αντε να δω, θα σου πώ μετά από 30Κ χλμ!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, διαβαζω τις αντιπαραθεσεις σας και βλεπω οτι προσπαθειτε να χαλαστειτε χωρις λογο.. Ο καθενας λεει την γνωμη του και τις αποψεις του ελευθερα και δεν σημαινει οτι ισχυει απολυτα αυτο που πιστευει, ειναι απλα το πως το βλεπει ο καθενας απο την δικη του μερια..

Εγω οδηγω το αμαξι (Civic Type-S) εδω και 4μιση μηνες κανοντας 7000 χιλομετρα και απολαμβανω το καθε χιλιομετρο που κανω γιατι απλα βρισκω το αμαξι συναρπαστικο (γι'αυτο αλλωστε το επελεξα)..

 

Κανω στην ακρη και δεν δινω πολυ σημασια στο οποιο "προβλημα" εχετε προαναφερει (θορυβος μετα τα 130, θορυβος της αναρτησης, κακος συναγερμος, δεν εχει bluetooth στον βασικο εξοπλισμο, δεν κανει καφε, κτλ)..

Το αμαξι το επελεξα για την "διαστημικη" σχεδιαση μεσα-εξω, για τον εξαιρετικο κινητηρα που συνδιαζει δυναμη-οικονομια-αξιοπιστια και γιατι ειναι Honda..

 

Τωρα εαν καποια πραγματα (λεπτομεριες για εμενα προσωπικα) ειναι λαθος η τα βλεπετε ετσι, τι να κανουμε, κανενα αμαξι δεν ειναι τελειο, αλλωστε εαν υπηρχε το τελειο αμαξι, τοτε ολοι αυτο θα ειχαμε..

Προσωπικα οτι δεν σου αρεσει σε ενα αμαξι, απλα το αλλαζεις η το βελτιωνεις με τις aftermarket λυσεις (πχ εαν δεν μου αρεσει κ δεν μου κανει ο συναγερμος θα παω να βαλω εναν καλο aftermarket που θα επιλεξω και θα ειναι οτι ακριβως ζηταω..).

 

Η Honda απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο που προσανατολιζεται στον σπορ χαρακτηρα. Οποιος θελει μαλακοτερες αναρτησεις, πλουσιοτερο εξοπλισμο, μεγαλυτερους χωρους, να δωσει αλλα 10000 η 20000 και να παρει κανενα Mercedes η BMW, και οποιος δεν εχει να δωσει αυτα τα παραπανω χρηματα μπορει να παρει ενα ΚΙΑ με φουλ εξτρα η ενα Huyndai Sonata.. Ειπαμε, δεν μπορουμε να τα θελουμε ολα απο ενα αμαξι, ειναι σαν θελεις ενας μαραθωνοδρομος αθλητης να τρεχει με ταχυτητες 100ρη, και το αναποδο.. Καθενας και καθετι προσανατολιζεται και απεθυνεται καπου..

 

Ολα τα παραπανω ειναι το τι πιστευω εγω προσωπικα, και δεν πιστευω να γινουν σημεια "αντιπαραθεσης" εκ νεου..

 

Απλα απολαυστε το αυτοκινητο...Ειναι τελειο (Ενταξει ισως θα ηθελα 100 αλογακια παραπανω..:p)

Use your Illusions..
Link to comment
Share on other sites

δασκαλε.....

 

1.δεν παρουσιαζω τα αρνητικα σαν θετικα αλλα σταματω να τα σκεφτομαι αφου εχει περασει αρκετος καιρος....αμα συνεχιζα να τα σκεφτομαι μαλλον θα ημουν μανιακος το λιγοτερο....

2.ειδες να λεω οτι δεν μου αρεσει η γνωμη σου?στην λεω κιολας???μαλλον καποιο λαθος κανεις

3.βρες μου ενα μια εταιρια που να δινει στον κοσμο τις πραγματικες τιμες καταναλωσης....

4.βρες ενα 1.8 με 140 αλογα που να πλησιαζει εστω την καταναλωση του σιβικ

5.βρες μου ενα κατοχο σιβικ που να γκρινιαζει και να διαμαρτυρεται για την καταναλωση

6.βρες ενα αμαξι της ιδιας κατηγοριας με τοσο μεγαλους χωρους για οικογενεια και τον πισω καναπε να σηκωνεται ορθιος για φορτωση

 

αμα δεν καταλαβαινεις αυτα που λεω μαλλον πηρες λαθος αμαξι....

 

και κατι αλλο:ουτε καποιο κερδος εχω για να γραφω αυτα τα πραγματα ουτε στην χοντα δουλευω ουτε τιποτα....απλος υπαλληλος ειμαι....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...