Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τι δεν καταλαβες??... Το νεο civic ειναι μια νεα αρχη για την Honda και τα επομενα honda...

 

Κοπανατε συνεχεια για την αναρτηση(η οποια αν δεν εχεις μπει εστω και ως συνοδηγος δεν ξερεις πως λειτουργει...) Αλλα οταν ειδα το πορτ παγκαζ επαθα πλακα...Και ο μεγαλος αποθηκευτικος χωρος οφειλεται στο οτι δεν εχει πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων.

 

Αν δεν σου αρεσει περιμενε το 3θυρο που θα εχει πολλαπλων...

 

Προσωπικα κανενα απο τα golf/astra/leon/megane κτλ πιστευω οτι μπορει να συγκριθει μαζι του.

 

Και αν εσυ θεωρεις το civic αποτυχια την honda την νοιαζει πολυ ξερεις...Μιας και το civic εχει βγει αυτοκινητο της χρονια στην αντιπερα οχθη(που η Honda ειναι 4η σε πωλησεις) Και η καθηστερηση στην παραδοση οφειλεται στην μεγαλη ζητηση.

 

ακου , πατριωτακι

 

αυτα τα ακου βερεσε και απλες δικαιολογιες....... αν θελω χωρο αποσκευων ξερεις τι αμαξαρα παιρνω με 25,000 ευρω???

 

αιντε μαθαμε τωρα.....:mad:

 

και η αλλη ερωτηση ειναι : λες οτι τα αλλα μικρομεσαια δεν μπορουν να συγκριθουν με αυτο το πανμεγιστο σιβικ (που ξυπνησαν ολοι τωρα τελευταια και το μαθανε)..... σε ποιον τομεα δεν μπορουν να συγκριθουν???

Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον για το type S/type R ετσι θα ειναι.

Φίλε μου κάνεις λάθος.

Το Type-S απλά θα έχει διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης και 20mm μεγαλύτερο μετατρόχιο πίσω.

Προφανώς το Type-R θα έχει ακόμα πιο "σφιχτή" ανάρτηση. Δεν αναφέρεται πουθενά αλλαγή του τύπου της ανάρτησης. Ίσως μπερδεύτηκες με το 4Θ που έχει πολλαπλών.

GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κάνεις λάθος.

Το Type-S απλά θα έχει διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης και 20mm μεγαλύτερο μετατρόχιο πίσω.

Προφανώς το Type-R θα έχει ακόμα πιο "σφιχτή" ανάρτηση. Δεν αναφέρεται πουθενά αλλαγή του τύπου της ανάρτησης. Ίσως μπερδεύτηκες με το 4Θ που έχει πολλαπλών.

 

το 4θυρο εχει το παλιο πατωμα του σιβικ με διπλα ψαλιδια στον πισω αξονα......

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου κάνεις λάθος.

Το Type-S απλά θα έχει διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης και 20mm μεγαλύτερο μετατρόχιο πίσω.

Προφανώς το Type-R θα έχει ακόμα πιο "σφιχτή" ανάρτηση. Δεν αναφέρεται πουθενά αλλαγή του τύπου της ανάρτησης. Ίσως μπερδεύτηκες με το 4Θ που έχει πολλαπλών.

Ισως να εχεις δικιο. Αλλα κρατω επιφυλαξεις για το type R που στο concept τουλαχιστον δεν ειχε την ιδια αναρτηση με το 5θυρο και φαινεται απο φωτογραφιες που ειχαν βγαλει στην εκθεση. Θα δειξει οταν ερθει κανονικα.

 

Και Popolaros εχω μπει σε ολα τα αυτοκινητα που ανεφερα και πραγματικα ΔΕν εχουν τον κινητηρα του civic(με οτι συνεπαγεται απο αποψη καταναλωσης/επιδοσεων οδηγηκη ανεση ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ), ΔΕΝ εχουν τους χωρους του civic, ΔΕΝ εχουν την ανεση της καμπινας του civic, ΔΕΝ εχουν την αισθηση που μου εκανε το ταμπλο του Civic(υποκειμενικο αλλα ποτε δεν ειχα δει κατι τετοιο περα απο εκθεσεις..), ΔΕΝ εχουν την ποιοτητα κατασκευης του civic (μονο το Golf θα ελεγα σου δινει την αισθηση στιβαροτητας).

 

Και με 23.000€ Αλλο σαν το civic δεν παιρνεις αμαξι. Το μονο αλλο που θα εμπιστευομουν θα ηταν το mazda 3.

 

Μια αναρτηση σε κανει να εθελοτυφλεις σε πολλα πλεονεκτηματα του αυτοκινητου..Πατριωτακι..

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

popolare και κάθε popolare: Κάθε άτομο έχει διαφορετικά κριτήρια. Φυσικά το Civic δεν είναι ότι καλύτερο έχει κατασκευαστεί. Έχει κάποια ελλατώματα.

Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, που θα μπορούσε να υστερεί:

1)Η πολυσυζητημένη οδική συμπεριφορά. Εγώ την οδική ευχαρίστηση την αντιλαμβάνομαι ώς ένα ξανθό μανούλι 1.80, με πλούσιο "εσωτερικό" κόσμο στη θέση του συνοδηγού και με όρεξη για τρελίτσες... Η ανάρτηση έχει 2 ρόλους. Απορόφηση ανωμαλιών και κράτημα στο δρόμο (σε συνδιασμό με λάστιχα και άλλες παραμέτρους). Το Civic σε σχέση με το ανταγωνισμό υστερεί κάπως στην απορρόφηση των ανωμαλιών και πιο συγκεκριμένα στις εγκάρσιες ανωμαλίες σε μικρές ταχύτητες. Στο θέμα του κρατήματος έχει απίστευτη σταθερότητα στο δρόμο με το πίσω μέρος να αρνείται να αποσταθεροποιηθεί. Οι κλίσεις στις στροφές είναι ελάχιστες, και η ασφάλεια που προσφέρει είναι αναμφισβήτητη. Τώρα εάν κάποιο άλλο αμάξι του ανταγωνισμού έχει καλύτερη οδιγική συμπεριφορά, αυτή θα έγκειται στο γεγονός ότι θα μπορείς να μπαίνεις σε μια στροφή με πχ 150χλμ/ώρα , ενώ με το Civic θα μπαίνεις με 145. Όσο έχω πιέσει το δικό μου, ποτέ δε μου "έφυγε", χωρίς να μπεί σε λειτουργία το ESP. Εάν κάποιος έχει τέτοιες ορέξεις και χρησιμοποιεί το αμάξι του καθημερινά σε αυτούς τους ρυθμούς, ίσως να βρεί καλύτερο αμάξι (μιλάς για το Golf GT-TSi). Σε φυσιολογική χρήση, με σβέλτη οδήγηση, δεν έχει κανένα πρόβλημα. Εάν κάποιον τον απασχολεί εντόνως το θέμα της σκληρότητας της ανάρτησης, το δέχομαι απολύτως.

2)Κινητήρας. Εάν βγάλουμε από το παιχνίδι κάποια 2λιτρα λόγω κόστους συντήρησης και χρήσης (τέλη, ασφάλειες και βενζίνες) ο μόνος κινητήρας αντίπαλος του είναι o ΤSi με τα 170/140 άλογα. Σαφώς ο κινητήρας της VW είναι αρκετά ισχυρότερος, με πολύ ροπή κτλ κτλ κτλ. Εγώ όμως λέω πως η τεχνολογία είναι ολοκαίνουργια και δε θέλω να γίνω πειραματόζωο. Ας δουλέψει 2-3 χρόνια και μετά βλέπουμε τί θα βγάλει και τί όχι. Από την άλλη του Civic είναι αξιοπρεπέστατος στις επιδόσεις του (0-100 8,9δευτ), και πολύ οικονομικός. Αν ζητάς το κάτι παραπάνω, υπάρχει το Type-R. Ο θόρυβος όπως είπα υπάρχει μετά τα 140 περίπου χλμ, και νομίζω πως ευθύνονται και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

3)Δεν ξέρω τί άλλο να βάλω, οπότε ας πως την ορατότητα προς τα πίσω, η οποία είναι κακή, χρειάζεται αισθητήρες οπωσδήποτε. Είναι φαινόμενο αρκετών αυτοκινήτων και ενοχλεί.

 

Τώρα για εμφάνιση (μέσα-έξω), ποιότητα, χώρους, αξιοπιστία, κατανάλωση, εγγύηση (όσο και κακός να είναι ο Σαρακάκης) είναι αυτή τη στιγμή πολύ μπροστά από τα υπόλοιπα. Τώρα εάν είσαι πορωμένος και κάνεις ταρζανιές στις στροφές ίσως, λέω ίσως το Golf να είναι καλύτερο. Εάν θέλεις καλύτερες επιδόσεις, παίρνεις Golf GT/Tsi με το φόβο του νέου.

GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

3)Δεν ξέρω τί άλλο να βάλω, οπότε ας πως την ορατότητα προς τα πίσω, η οποία είναι κακή, χρειάζεται αισθητήρες οπωσδήποτε. Είναι φαινόμενο αρκετών αυτοκινήτων και ενοχλεί.

 

Συμφωνω με τα λεγομενα σου +1.

 

Για το 3 να σε ρωτησω, γιατι δεν καθησα στη θεση του οδηγου. Η κακη ορατοτητα που λες οφειλεται στο "διπλο" πισω τζαμι ή η ορατοτητα περιοριζεται απο τις πισω κολωνες?

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

Η κακή ορατότητα οφείλεται και στο 2πλό πίσω τζάμι που χωρίζεται από την αεροτομή (δε βλέπεις εάν υπάρχει κανένα καλό "μωρό" στο πίσω αυτοκίνητο!) και τις κολώνες. Βέβαια με το καιρό ψιλοσυνηθίζεις, αλλά το πρόβλημα υπάρχει κυρίως στο παρκάρισμα. Στην υπόλοιπη οδήγηση δεν έχεις κάποιο πρόβλημα.
GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

αντε καλα......

 

μειντε με την κουτσουροαναρτηση σας και τα μεγαλα λαστιχα να σας κρατανε σε επαφη με τον δρομο.......

 

Έχεις να παραθέσεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα σε ότι έγραψα πιο πάνω; Θα χαρώ να σε ακούσω χωρίς παρωπίδες. Ξέρω και εγώ χαρακτηρισμούς όπως κουβάδες, ψυγεία, θερμοσίφωνες κτλ, αλλά δε τους χρησιμοποιώ. Τί να κάνω δηλάδή, να βάλω λάστιχο 185/80 όπως το προηγούμενο Golf; :)

GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι όλοι κατακρίνουν το 5θυρο!

Τα 3θυρα αυτοκίνητα διακρίνονται για την σπορ οδηγική τους συμπεριφορά και έτσι με αυτό θα πρέπει να τα βάλετε.

Όταν λένε ότι το Type-S έχει κατά 22mm μεγαλύτερο μετατρόχιο και σκληρότερα ελλατήρια δεν το λένε για αστείο!!!

Περιμέντε να έρθει, να το καβαλήσουμε και ύστερα το ξανασυζητάμε.

Το αμάξι είναι κάτι εντελώς καινούριο και δεν του αξίζει τόσο σκληρή κριτική.

Είναι πλώς άδικο...

 

Ενημερωτικά εγώ ακόμα το περιμένω.......................................................

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άσχετο, ξέρει κανείς αν το Type-S θα έχει άλλα καθίσματα σε σχέση με το 5θυρο? Δεν εννοώ την alcadara με τις ασημένιες ραφές αλλά για ολόκληρο το κάθισμα. Δηλαδή αν στο 3θυρο θα προσφέρεται καλύτερη πλευρική στήριξη απ'το 5θυρο.
Link to comment
Share on other sites

Έχεις να παραθέσεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα σε ότι έγραψα πιο πάνω; Θα χαρώ να σε ακούσω χωρίς παρωπίδες. Ξέρω και εγώ χαρακτηρισμούς όπως κουβάδες, ψυγεία, θερμοσίφωνες κτλ, αλλά δε τους χρησιμοποιώ. Τί να κάνω δηλάδή, να βάλω λάστιχο 185/80 όπως το προηγούμενο Golf; :)

 

την ουσιαστικη την προσφυση την παραγει η αναρτηση και οχι το λαστιχο....

 

απο εκει και μετα βγαλε τα δικα σου συμπερασματα

Link to comment
Share on other sites

Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ότι όλοι κατακρίνουν το 5θυρο!

Τα 3θυρα αυτοκίνητα διακρίνονται για την σπορ οδηγική τους συμπεριφορά και έτσι με αυτό θα πρέπει να τα βάλετε.

Όταν λένε ότι το Type-S έχει κατά 22mm μεγαλύτερο μετατρόχιο και σκληρότερα ελλατήρια δεν το λένε για αστείο!!!

Περιμέντε να έρθει, να το καβαλήσουμε και ύστερα το ξανασυζητάμε.

Το αμάξι είναι κάτι εντελώς καινούριο και δεν του αξίζει τόσο σκληρή κριτική.

Είναι πλώς άδικο...

 

Ενημερωτικά εγώ ακόμα το περιμένω.......................................................

 

 

- μεγαλυτερο μετατροχιο σημαινει και καλυτερο??? απο ποτε???

-σκληροτερα ελατηρια σημαινει και καλυτερο??? απο ποτε???

- απο αστεια σε αυτη την κοινωνια εχουμε μπουχτησει

- περιμενε να δεις και εσυ το φως το αληθινο.

Link to comment
Share on other sites

οντως η πισω ορατοτητα δεν ειναι και η καλυτερη επειδη οι κολονες ειναι πολυ μεγαλες σε πλατος και δυσκολευουν....

 

η αεροτομη δεν κοβει την ορατοτητα τοσο τραγικα οσο θα περιμενα.μπορω να πω οτι βλεπεις σε βαθος ανετα.αν ειχε αισθητηρες παρκαρισματος θα ηταν ιδανικα αλλα μια ζωη χωρις αυτους παρκαρουμε οποτε θα ζησουμε και χωρις αυτους

 

επισης μην ξεχνατε και την παντελη απουσια πισω υαλοκαθαριστηρα!!!

 

κοφτο αμαξι με ταξιδι στην βροχη με 140+ και δεν βρεχεται το τζαμι καθολου απο λασπες και νερα!!!ουτε η μικρη καθετη επιφανεια..φοβερο...!!

 

επισης η χοντα αφηνει πισω μια για παντα τα λαστιχα σε προφιλ ποδηλατου και τραβα μπροστα με λαστιχο 225.45. και michelin pilot sport παρακαλω οχι τιποτα dunlop....:X

 

εσυ ποπολαρε γιατι εχεις σκυλιασει τοσο πολυ με το αυτοκινητο.?

δεν εχει κανει βηματα προοδου η χοντα με αυτο?

τι ηθελες δηλαδη χοντα με εσωτερικο αγροτικου?

σιβικ με ουδετερη σχεδιαση?

σιβικ με ροδες ποδηλατου?

σιβικ με παντελη ελλειψη κομφορ οπως κλιματισμο και με διακοπτες σε στυλ ηλεκτρικης κουζινας?

σιβικ με παλιο κινητηρα και οχι με τον νεο ι βιτεκ?

 

 

ειπαμε για την αναρτηση μια φορα...μακαρι να ηταν σε ολα τα αυτοκινητα ενα μονο σοβαρο προβλημα....ειπαμε ντροπη της χοντα

 

αν και μας βριζεις σχεδον ολους εδω και μας μιλας προσβλητικα εν τουτις εγω θα περιμενω απαντηση για το τι περιμενες.

 

και πιστευω οτι εισαι φαν της χοντα για να επιμενεις τοσο πολυ σε κριτικη και οτι περιμενες το νεο σιβικ ισως για να το αγορασεις..ετσι πιστευω...

Link to comment
Share on other sites

την ουσιαστικη την προσφυση την παραγει η αναρτηση και οχι το λαστιχο....

 

απο εκει και μετα βγαλε τα δικα σου συμπερασματα

 

Έχεις αντικαταστήσει τα λάστιχα του Civic με άλλα στενότερα και το έχεις δοκιμάσει;

Εμένα με ενδιαφέρει η υλοποίηση, και όχι ο τρόπος. Δε βλέπω να σχολιάζεις κάτι επί της ουσίας...

GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

παιδια απλα μην ασχολειστε.....

 

οταν γενικα ενα ατομο:

 

1.βριζει και λασπολογει συνεχως εναντιον μελων του φορουμ

 

2.δεν απαντα σε τοσες και τοσες ευθειες ερωτησεις

 

3.εχει φαει μπαν απο τους υπευθυνους για την σταση του

 

4.γραφει με μισολογα και με μαγκικο στυλ για να δειξει οτι καποιος ειναι

 

5.εχει γνωμη επι παντος θεματος

 

6.εχεις δειξει ανοχη στην σταση του αλλα παρολα αυτα συνεχιζει τα ιδια και τα ιδια

 

 

τοτε απλα η μονη λυση ειναι η μη ενασχολιση μαζι του....

 

απλα και χωρις να σκατε και ουτε να χαλατε την ζαχαρενια σας.

 

προς ολους τους κατοχους του νεου σιβικ:ξερετε τι αγορασατε και να εχετε καλες βολτες και εδω θα μαστε να τα λεμε.

 

προς ολους αυτους που θελουν να το παρουν:μακαρι να εχετε την ευκαιρια να το αγορασετε.θα κανετε μια πολυ καλη επιλογη που πιστευω οτι δεν θα το μετανιωσετε.

 

προς ολους οσους απλα τους αρεσει το νεο σιβικ:πιστευω οτι δεν πεφτετε εξω στο γουστο σας

 

προς ολους οσους δεν τους αρεσει το νεο σιβικ:δεν πειραζει, δεν τρεχει και τιποτα δεν γινεται να αρεσει σε ολους λογικο ειναι.το γουστο ειναι υποκειμενικο.αυτο ειναι απολυτως κατανοητο.ετσι και αλλιως δεν αναγκαζουμε κανενα με το ζορι να εχει θετικη γνωμη.και εγω πρωτος πρωτος εγραψα για τα αρνητικα του.

 

ευχαριστω...και σορυ για το μεγαλο ποστ

Link to comment
Share on other sites

1. ποτε το εκανα?

2. ποιες??

3. so what???

4. απο την στιγμη που βλεπω ατομα με παρωπιδες, βαριεμαι να κατσω να αναλυω με την πεποιθηση οτι ΙΣΩΣ τους αλλαξω αποψη

5. σε πειραζει?

6. ποια ανοχη??? σου εκανα κατι και ενιωσε οτι πρεπει να εχεις ανοχη απεναντι μου??

 

 

μαλλον δεν ξερεις ΤΙ λες και απλα καθεσε και κανεις ποστ νομιζοντας οτι εχεις δικιο.....

Link to comment
Share on other sites

το feeling και η ποιοτητα στην αναρτηση της 116, το χοντα ουτε στον υπνο του τα εχει δει......

 

μπορει να μην εχει γκαζι αλλα εχει ολα τα αλλα.....(αντε οκ, δεν εχει και χωρους)

 

ποια ειναι τα ολα τα αλλα δηλαδη;;;;;;;;;;:blink: :blink:

προσωπικα εμενα η αναρτηση δεν με κερδιζει,μου φαινεται πολυ νευρικο το πισω μερος της 1.Αποψη μου και αποψη σου.φυσικα ομως και την αξιοπιστια της χοντα η bmw ουτε στον υπνο της ουτε στο μελλον προκειται να τα δει....

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

νευρικο το πισω μερος της 1??? που και ποτε?

 

 

τα ολα τα αλλα ειναι : φρενα , τιμονι, θεση οδηγησης, ωραιο εσωτερικο, ωραιος επιλογεας, ωραιο στριψιμο.

Link to comment
Share on other sites

νευρικο το πισω μερος της 1??? που και ποτε?

 

 

τα ολα τα αλλα ειναι : φρενα , τιμονι, θεση οδηγησης, ωραιο εσωτερικο, ωραιος επιλογεας, ωραιο στριψιμο.

 

Δε πιστεύω πως σε αυτά που boldάρισα η 116 είναι καλύτερη από το Civic. Για τιμόνι και στρίψιμο δε γνωρίζω, για τη θέση οδήγησης, μπορεί κάποιοι να μήν βολευτουν στο Civic, παρόλο που βολεύτηκα εγώ που είμαι πάνω από 1.90!

GOD FORGIVES, I DO NOT............
Link to comment
Share on other sites

Οταν μιλαμε για σπορ οδηγηση μια καλη θεση οδηγησης δεν σημαινει οτι μπορει καποιος με μεγαλο υψος να βολευτει ανετα αλλα οτι μεσω αυτης το αυτοκινητο θα γινει προεκταση του σωματος σου...

Κατα τ'αλλα σε ΟΛΑ που αναφερθηκαν παραπανω η 116i ειναι κατα πολυ καλυτερη απο το Civic! ;)

Και ειδικα σε σχεση με το Civic να προσθεσω και την εμφανιση της 116i στα θετικα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Οταν μιλαμε για σπορ οδηγηση μια καλη θεση οδηγησης δεν σημαινει οτι μπορει καποιος με μεγαλο υψος να βολευτει ανετα αλλα οτι μεσω αυτης το αυτοκινητο θα γινει προεκταση του σωματος σου...

Κατα τ'αλλα σε ΟΛΑ που αναφερθηκαν παραπανω η 116i ειναι κατα πολυ καλυτερη απο το Civic! ;)

Και ειδικα σε σχεση με το Civic να προσθεσω και την εμφανιση της 116i στα θετικα... ;)

Η πιο ασχημη BMW??:X Υποκειμενικο θα μου πεις...Αλλα ειναι η πιο ασχημη BMW που εχω δει...

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...