Lost (ABC)

Jacktheripperd
 Κοινοποίηση

• Απαντήσεις 7,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ίδια κόλπα πάλι. Κλείσιμο με άλλο ένα μυστήριο από το πουθενά... Και φυσικά α περισσότερα θα πάνε για την επόμενη σεζόν, όπως πέρσι και όπως πρόπερσι... :down:

Τώρα που το παρατηρούσα περίπου 10 others πηγαίνουν στην παραλία. Ακόμη και να τους σκοτώσουνε, δεν θα γίνει καμιά μεγάλη ανατροπή.

Μου φάνηκε πολύ καλό. Κάπως έτσι θα ήθελα γενικά το LOST, αλλά δεν είναι κάθε επεισόδιο πρότελευταίο της season :hint: :hint:.

Anywho, έκανε και καλό φινάλε, αν και θα προτιμούσα να συνέβαινε αυτό που προοιωνιζόταν σε όλο το επεισόδιο.

Και για να μη ξεχνιόμαστε, αν τελικά κάτι συμβεί και δεν γίνει αυτό (το you know what), τότε η αξία του επεισοδίου υποβιβάζεται αυτόματα σε υπό του μετρίου...

patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 (Special Edition & VGA CD Beta II), Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango

Αρκετα καλο το 3χ21.

Το περιμενα αρκετα κατωτερο,λογω Τσαρλυ,αλλα τελικα ηταν πολυ καλο επεισοδιακι.

Μεχρι που τον συμπαθησα κιολας..

Πλεον ολα ειναι ετοιμα για το φιναλε...αντε να δουμε.

ΧΑΜΟΣ θα γινει.

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

http://www.lostpedia.com/wiki/Lost:_The_Answers

Φαίνεται ότι αυτή την εβδομάδα έχει 2 φορές Lost...Check the link

Σύμφωνα με αυτό ένα νέο επεισόδιο προβλήθηκε πριν από λίγες ώρες δίνοντας απαντήσεις σε κάποια ερωτήματα και κάνοντας μια σύνοψη των όσων ήδη ξέρουμε...Καλό φαίνεται!

[sIGPIC][/sIGPIC]

Για όσους έχουν μπερδευτεί, το επεισόδιο "The Answers" είναι special και ανακεφαλαιωτικό. (Δεν αποτελεί δηλαδή το επόμενο κανονικό επεισόδιο της σειράς -που θα είναι το διπλό φινάλε)

Σε αντίθεση με άλλα specials (που έχω δει εγώ τουλάχιστο -και όχι σε DVD), αναφέρεται γι'αυτό το ep ότι θα μιλήσουν οι παραγωγοί και θα εστιάσουν στις απαντήσεις που έχουν δώσει μέχρι τώρα σε μυστήρια του LOST και θα συνοψίσουν όσες απομένουν.

patch για ελληνικούς υπότιτλους σε: Monkey Island 1 (Special Edition & VGA CD Beta II), Indiana Jones 3 και LOOM, Grim Fandango

Αυτές πάλι στο τέλος ποιες είναι;

i melaxrini sto va8os den emoiazei me tin kasindi ? ? ?:wacko:

edit: sta credits ta onomata tous einai Bonnie and Greta

i melaxrini sto va8os den emoiazei me tin kasindi ? ? ?:wacko:

edit: sta credits ta onomata tous einai Bonnie and Greta

Ποια ειναι η kasindi?? Θυμισε μου σε παρακαλω...:)

ΥΓ. Χρονια πολλα φιλαρακο XOTiC οτι επιθυμεις να το αποκτησεις και να εχεις παντα υγεια και ευτυχια!!!:D

Ποια ειναι η kasindi?? Θυμισε μου σε παρακαλω...:)

i cassindi itan i gomena pou tis efage ta lefta o sawyer sto "the long con" i opoia einai egios me to paidi tou, k voi8ise k tin kate na dei tin mana tis

k allo edit: telika den einai i cassidi einai afti edo i tipisa: http://www.lostpedia.com/wiki/Lana_Parrilla

ΥΓ. Χρονια πολλα φιλαρακο XOTiC οτι επιθυμεις να το αποκτησεις και να εχεις παντα υγεια και ευτυχια!!!:D

1000 thx my man :)

Υπάρχει και στη mininova.

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Φυσικά έγινε nuked, για προβλήματα με τον ήχο και για ένα μεγάλο κομμάτι διαφημίσεων που περιέχει. Καλύτερα περιμένετε την PROPER έκδοση.

Φυσικά έγινε nuked, για προβλήματα με τον ήχο και για ένα μεγάλο κομμάτι διαφημίσεων που περιέχει. Καλύτερα περιμένετε την PROPER έκδοση.

Καλά το πρόβλημα με τον ήχο ήταν για 3-4 secs, αλλά οι διαφημίσεις...:wacko:

Δε με βλέπω να το κατεβάζω, όλα αυτά τα recap επεισόδια δεν αξίζουν ποτέ τον κόπο ή το b/w imho.

Δε με βλέπω να το κατεβάζω, όλα αυτά τα recap επεισόδια δεν αξίζουν ποτέ τον κόπο ή το b/w imho.

Yeap, χαμένος χρόνος ήταν για μένα.

Μια χαρα το βρηκα εγω.Aρκετα καλη περιληψη.Επισης,μου δωθηκε η εντυπωση πως οντως οι παραγωγοι ξερουν τι κανουν,ξερουν που βαδιζουν,ξερουν τις απαντησεις,απλα δεν ειναι ωρα ακομη να τις πουν

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

οι παραγωγοι ξερουν τι κανουν,ξερουν που βαδιζουν,ξερουν τις απαντησεις,απλα δεν ειναι ωρα ακομη να τις πουν

αυτό το έχουμε καταλάβει για τα καλά 3 χρόνια τώρα. :lol:

http://www.scifi.com/sfw/news/

ABC has agreed to let the producers of Lost set an expiration date for the series: three years in the future, the network announced May 7.

Starting in the 2007-'08 season, Lost will air in uninterrupted arcs of

16 episodes each, culminating in the show's finale sometime during the 2009-'10 season.

Executive producers Damon Lindelof and Carlton Cuse had said last summer that they wanted Lost to end after two more seasons as a way to focus the storytelling.

They agreed to the three shortened seasons as a condition of signing new multiyear deals with the ABC Television Studio, which produces the series. (The 48 episodes they'll produce over the next three years is the same number the show produced during its first two seasons.)

"In considering the powerful storytelling of Lost, we felt this was the only way to give it a proper creative conclusion," Stephen McPherson, president of ABC Entertainment, said in a statement. "I always said that we would allow the series to grow and give viewers the most compelling hour possible. And, due to the unique nature of the series, we knew it would require an end date to keep the integrity and strength of the show consistent throughout and to give the audience the payoff they deserve."

It's unclear when the series will return next season in order to air the new episodes without repeats, but it will likely be around January.

"This is a bold and unprecedented move for ABC," Lindelof and Cuse said in their own statement. "The show would not be what it is without the vision and support we've received from Steve McPherson, Mark Pedowitz and everyone at ABC and ABC TV Studios. We always envisioned Lost as a show with a beginning, middle and end. By officially announcing exactly when that ending will be, the audience will now have the security of knowing that the story will play out as we've intended."

Lost is expected to kick into high gear at 9 p.m. ET/PT on May 23 with the broadcast of the two-hour third-season finale, "Through the Looking Glass," which is expected to change the show dramatically. Here's how ABC desccribes it: "Jack and the castaways begin their efforts to make contact with Naomi's rescue ship."

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Ίδια κόλπα πάλι. Κλείσιμο με άλλο ένα μυστήριο από το πουθενά... Και φυσικά α περισσότερα θα πάνε για την επόμενη σεζόν, όπως πέρσι και όπως πρόπερσι... :down:

Κατι μου λεει οτι αυτο το καινουργιο "μυστηριο" θα εξηγηθει γρηγορα, στο επομενο επεισοδιο κιολας :shifty:

Κατα τα αλλα, εχουν δωσει πολλες απαντησεις, δεν εχω παραπονο. Το 21ο επεισοδιο ηταν καλο, ουσιαστικα εστρωσε το εδαφος για το τελος.