Jump to content

Πάροχοι Ηλεκτρικής ενέργειας!


odim
 Κοινοποίηση

Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;  

302 members have voted

  1. 1. Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;

    • ΔΕΗ
      144
    • PROTERGIA
      27
    • ELPEDISON
      30
    • ΗΡΩΝ
      19
    • WATT+VOLT
      29
    • NRG
      8
    • ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      2
    • GREEN
      3
    • VOLTERRA
      20
    • VOLTON
      4
    • ΖΕΝΙΘ
      6
    • ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
      9
    • ΚΕΝ
      1


Recommended Posts

4 ώρες πριν, makap said:

1. Ψάχνεις για σταθερό ή για κυμαινόμενο κίτρινο?

2. Είσαι σε περιοχή με μηνιαία καταμέτρηση από τον ΔΕΔΔΗΕ? Έχεις νυκτερινό?

3. Το πράσινο τιμολόγιο δεν έχει νόημα πλέον.

4. Η ΦΑ έχει απαράδεκτη εξηπηρέτηση τόσο στο ρεύμα όσο και το αέριο.

Στο χωριό έχω ημερήσιο και νυχτερινό. 

Πάτρα έχω μόνο ημερήσιο. 

Στο χωριό δεν έχω μηνιαία καταμέτρηση σίγουρα. 

Στην Πάτρα πάντα έναντι έρχονται στο 4μηνο εκκαθαριστικό. 

Δεν ξέρω εάν συμφέρει σταθερό ή κυμαινόμενο; 

Υπάρχει κάποια άποψη για εταιρεία και τιμολόγιο; 

Εάν μου έχει το φυσικό αέριο τόσο χαμηλή τιμή σε σταθερό και είναι αξιόπιστη τι θα χρειαστώ την εξυπηρέτηση; 

Την προτεργια ποτέ δεν την χρειάστηκα 4 χρόνια τώρα. 

Ή ΔΕΗ συμφέρει; 

Κάποια βοήθεια; 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Για την εξυπηρέτηση εννοώ το πόσο γρήγορα κινούνται οι υπηρεσίες μιας εταιρείας όταν τις χρειάζεσαι. Έχω αλλάξει πάροχο στο αέριο πριν από 2 μήνες και ακόμα πιέζω συνεχώς την ΦΑ να εκδώσει τελικό λογαριασμό και να μου επιστρέψει την εγγύηση και τους έναντι λογαριασμούς που έχω πληρώσει από την περσινή χειμερινή περίοδο. Όλο μου έλεγαν ότι θα εκδοθεί μέσα στο ΝΟΕ και αναγκάστηκα χθες να καταφύγω στη ΡΑΕ με αίτημα την επιστροφή των οφειλόμενων. Το ίδιο μου έκαναν πριν από καιρό και σε άλλη παροχή στο ρεύμα. Αντίθετα, όταν άλλαξα το καλοκαίρι πάροχο στο ρεύμα εκδόθηκε γρήγορα ο τελικός. Γενικά, καλό είναι να αποφεύγουμε την καταβολή εγγύησης με διάφορους τρόπους.

Η διαφορά μεταξύ σταθερών και κυμαινόμενων είναι ότι με τα πρώτα εξασφαλίζεις για 6 ή 12 μήνες μια σταθερή τιμή και δεν ασχολείσαι με τα σκαμπανεβάσματα του χρηματιστηρίου ενέργειας, αλλά έχεις το μειονέκτημα της δέσμευσης με το αντίστοιχο penalty πρόωρης αποχώρησης και το υψηλό πάγιο, ενώ με τα δεύτερα δεν έχεις δέσμευση αλλά πρέπει να παρακολουθείς την τιμή και όταν βλέπεις να ανεβαίνει αλλάξεις πάροχο (ο λεγόμενος ενεργειακός τουρισμός). Αυτό είναι καθαρά θέμα του κάθε καταναλωτή και εσύ παίρνεις την απόφαση.

Για το χωριό που δεν έχει κατανάλωση μπορείς να πας σε ένα πάροχο με μηδενικό πάγιο αφού δεν θα σε ενδιαφέρει η τιμή της kwh. Υπάρχουν πολλοί και εγώ επέλεξα για το αντίστοιχο δικό μου εξοχικό τη Ζενίθ με το κίτρινο Smart Night -40% και συνέπεια -5%, που το άλλαξε πλέον σε -20% και -5%. Εάν αποφασίσεις, μπορώ να σου συστήσω τον πωλητή που με εξυπηρέτησε για να γίνει γρήγορα η διαδικασία.

Για την Πάτρα πρέπει να αποφασίσεις μπλε ή κίτρινο και υπάρχουν πολλές επιλογές, αφού οι καταναλώσεις σου είναι σε λογικά επίπεδα, όπως γράφεις.

 

Edit

Η Protergia έχει το Value Secure 6M με 0,085 και συνέπεια για 6 μήνες και έβγαλε πρόσφατα νέο πρόγραμμα (ProtergiaApp) με το οποίο δίνει 50€ σ΄αυτόν που συστήνει πελάτη και σ' εκείνον 5*10. Γ'ινεται χαμός με το πρόγραμμα αυτό,

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ilka71 said:

ειμαι δεη πρασινο και εχουμε μηνιαως 1000 kwh περιπου.ποια ειναι η διαδικασια να παω σε μπλε της δεη παλι?γινεται online?

Τηλεφωνικά στο 8009001000, αλλά και online στο mydei

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Από το πρωί είναι σε "Εργασίες σε εξέλιξη" στο web και στο app.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, makap said:

Από το πρωί είναι σε "Εργασίες σε εξέλιξη" στο web και στο app.

ναι λεω και οταν δουλευει σε ποιο μενου παω για να κανω αιτημα για αλλαγη απο πρασινο σε μπλε?

Link to comment
Share on other sites

Όταν επαναλειτουργήσει και μπορώ να μπω, θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τι γίνεται με όσους έχουν username στη ΔΕΗ και δε μπορούν να μπουν στο site να δουν τις συνδέσεις τους?

Μετά την αναβάθμιση που εκαναν δε με αναγνωρίζει σαν κάτοχο και λέει ότι δεν υπάρχω σαν αφμ και ούτε σαν παροχή.

Εννοείται δε μπορείς να κάνεις ενημέρωση στοιχείων γιατί δε σε βλεπει

 

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις εγγραφή από την αρχή.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, takpanos said:

Τι γίνεται με όσους έχουν username στη ΔΕΗ και δε μπορούν να μπουν στο site να δουν τις συνδέσεις τους?

Μετά την αναβάθμιση που εκαναν δε με αναγνωρίζει σαν κάτοχο και λέει ότι δεν υπάρχω σαν αφμ και ούτε σαν παροχή.

Εννοείται δε μπορείς να κάνεις ενημέρωση στοιχείων γιατί δε σε βλεπει

 

Περίμενε κάποιο λίγο χρονικό διάστημα μήπως είναι κάποιο glitch και δεν έχει ενημερωθεί πληρως το σύστημα με όλους τους συνδρομητές και αν τελικά δεν φτιάξει πάρε τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, takpanos said:

Τι γίνεται με όσους έχουν username στη ΔΕΗ και δε μπορούν να μπουν στο site να δουν τις συνδέσεις τους?

Μετά την αναβάθμιση που εκαναν δε με αναγνωρίζει σαν κάτοχο και λέει ότι δεν υπάρχω σαν αφμ και ούτε σαν παροχή.

Εννοείται δε μπορείς να κάνεις ενημέρωση στοιχείων γιατί δε σε βλεπει

Για επιβεβαίωση: Έστειλες ανάκτηση κωδικού στο email που είχες περασμένο από πριν και αποπειράθηκες να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό με username αυτό το email;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Serafeim1981 said:

Κάνεις εγγραφή από την αρχή.

Όντως?

1 ώρα πριν, opmgls said:

Περίμενε κάποιο λίγο χρονικό διάστημα μήπως είναι κάποιο glitch και δεν έχει ενημερωθεί πληρως το σύστημα με όλους τους συνδρομητές και αν τελικά δεν φτιάξει πάρε τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών.

Ήδη περιμένω εδώ και μια βδομάδα και δεν έχει αλλάξει τίποτα 

1 ώρα πριν, minast said:

Για επιβεβαίωση: Έστειλες ανάκτηση κωδικού στο email που είχες περασμένο από πριν και αποπειράθηκες να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό με username αυτό το email;

Φίλε δε μπορώ να κάνω ανάκτηση κωδικου γιατί το email μου λέει δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή

 

Άρα παιδιά δοκιμάζω καινούρια εγγραφή νέου χρήστη? 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι έκανα και βρήκα το "φως" μου.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και άλλη "δύσκολη" περίπτωση.

Διαχειρίζομαι από χρόνια, εκτός των άλλων, και το ebill του ξαδέλφου μου που ζούσε στον Καναδά και ερχόταν 2 φορές το χρόνο στο πατρικό του σπίτι στην περιοχή της Αθήνας.

Ερχόταν στο mail μου η ανακοίνωση έκδοσης του λογαριασμού, τον κατέβαζα, πλήρωνα με πάγια και όλα ΟΚ. Ο ξάδελφος απεβίωσε πριν 1 χρόνο και στο σπίτι μένει από χρόνια η κόρη του. Το σύστημα έχει ενημερωθεί για τον θάνατό του και επομένως έχει διαγραφεί το ΑΦΜ και η ταυτότητά του. Δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη οι διαδικασίες αποδοχής της κληρονομιάς στην κόρη. Από την αναβάθμιση και μετά επανέφερα τα δικά μου ebill, ήρθε προχθές ενημέρωση για την έκδοση του μηνιαίου εκκαθαριστικού λογαριασμού, προσπάθησα να επαναφέρω το δικό του ebill, στάθηκε αδύνατο, έβαλα και τα στοιχεία της κόρης (ΑΦΜ και ΑΔΤ) αλλά δεν τα δέχεται γιατί δεν είναι πελάτισα της ΔΕΗ!!! Δηλαδή, δεν μπορεί να εγγραφεί νέος καταναλωτής σε μετρητή που υπάρχει.

Αναγκαστικά θα περιμένω να ολοκληρωθεί η διαδικασία αποδοχής της κληρονομιάς, ώστε να ζητήσει η κόρη αλλαγή στοιχείων καταναλωτή. 

Link to comment
Share on other sites

On 26/12/2024 at 12:07 ΠΜ, takpanos said:

Όντως?

Ήδη περιμένω εδώ και μια βδομάδα και δεν έχει αλλάξει τίποτα 

Φίλε δε μπορώ να κάνω ανάκτηση κωδικου γιατί το email μου λέει δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή

 

Άρα παιδιά δοκιμάζω καινούρια εγγραφή νέου χρήστη? 

Έκανα νέα εγγραφή και τώρα θα περιμένω λέει 5 εργάσιμες για έκδοση κωδικού ενεργοποίησης για να έχω προσβαση

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...