Jump to content

Xiaomi Mi Max


CharlessS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Banggood με NL να υποθέσω;

 

Σωστά. Αλλά χάρη σε ένα φίλο φτιάχτηκε σε 20 λεπτά. (Ξεκλείδωμα-ρουτ-ρομ)

Edited by spiros2008
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδια μια βοηθεια εχω την miui 8.2.3.0(mbcmidl) εχω λαβει sms απο την xiaomi και ενω προσπαθουσα με το unlock tool στο 99% μου εβγαζε οτι επρεπε να παω στο developer option και στο mi unlock status να συνδεσω τον λογαριασμο με την συσκευη,μου εβγαζε επιτυχια αλλα εξακολουθουσε να πηγαινει μεχρι το 99% και να μου βγαζει το ιδιο μυνημα,μετα απο πολλες προσπαθειες μου βγαζει οτι εχω συνδεθει πολλες φορες και οτι δεν γινεται να μπω τωρα (error 10002) καμμια βοηθεια?
ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΖΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ!!!
Link to comment
Share on other sites

κατι διαβασα οτι το 2 θα ερχεται με adreno 506... αν ισχυει λογικα ξεχαστε τον 660, μαλλον στον 626 θα κατσει η μπιλια. μεγαλο fail (αν ισχυει φυσικα)
Αλλο πράγμα η Alfa...
Link to comment
Share on other sites

κατι διαβασα οτι το 2 θα ερχεται με adreno 506... αν ισχυει λογικα ξεχαστε τον 660, μαλλον στον 626 θα κατσει η μπιλια. μεγαλο fail (αν ισχυει φυσικα)

 

Ένας καλός λόγος για να μην αλλάξουμε το τουμπανάκι μας! (Αν τελικά ισχύει) ;)

Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Αλλά χάρη σε ένα φίλο φτιάχτηκε σε 20 λεπτά. (Ξεκλείδωμα-ρουτ-ρομ)

 

Ποσά € το πήρες;

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πάντως παρατήρησα ένα κολληματακι σήμερα στο 4/128 μου που μου το είχε βγάλει και στο 3/32 που είχα ότι δηλαδή έτσι όπως το άνοιξα το touch δεν ανταποκρινόταν ακριβώς και ας πούμε έκανες swipe δεξιά και κουνιόταν ελάχιστα σα να μην το ακουμπήσεις καθόλου! Έχετε δει κάτι παρόμοιο ή γενικά τίποτα με την οθόνη κάποιο λαγκάριαμα;

Link to comment
Share on other sites

Ένας καλός λόγος για να μην αλλάξουμε το τουμπανάκι μας! (Αν τελικά ισχύει) ;)

Εγώ θα το αλλάξω μόνο εάν βγει με μικρότερα bezels και μαύρη πρόσοψη, σε όλα τα υπόλοιπα με καλύπτει και δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξω

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε εδώ για να τιμωρούμε, αλλά για να συντονίζουμε τις συζητήσεις. Άσχετα post διαγράφηκαν, την επόμενη φορά όμως δεν θα είναι αναίμακτα :down:
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα το αλλάξω μόνο εάν βγει με μικρότερα bezels και μαύρη πρόσοψη, σε όλα τα υπόλοιπα με καλύπτει και δεν υπάρχει λόγος να το αλλάξω

Για την μαύρη πρόσοψη με βρίσκεις σύμφωνω... 2 φορές το έχω πάρει και τις 2 φορές μου καθόταν "εδώ" το άσπρο... Άσε που σε μαύρο θα έδειχνε και πιο "μικρό" στο μάτι...

Ένας άλλος λόγος, ο κλασσικός, έλλειψη Β20(800)...

Αν έκανε αυτή τη κίνηση θα πήγαινε τρένο η συσκευή...

Οπως ίσως έχω ξαναγράψει πλέον το "μέλλον" στις διαστάσεις είναι το λιγότερο 5.8" μέχρι 6.5" το ανωτέρω

Honda SH150i

Kymco GTi-300i

Kymco Xciting 400i

Kymco K-XCT 300i

Sym Symphony SR-50

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε εδώ για να τιμωρούμε, αλλά για να συντονίζουμε τις συζητήσεις. Άσχετα post διαγράφηκαν, την επόμενη φορά όμως δεν θα είναι αναίμακτα :down:

Μακάρι κάποιοι να το καταλάβουν αυτό και να μην κάνουν εμπόριο την βοήθεια σε συνφορμιστες...... Εμείς δίνουμε ώρες από την καθημερινότητα μας........ Αφιλοκερδώς.

 

 

Επί τού θέματος τώρα.

Σας ήρθε το τελευταίο update σε dev 3/32;

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι κάποιοι να το καταλάβουν αυτό και να μην κάνουν εμπόριο την βοήθεια σε συνφορμιστες...... Εμείς δίνουμε ώρες από την καθημερινότητα μας........ Αφιλοκερδώς.

 

 

Επί τού θέματος τώρα.

Σας ήρθε το τελευταίο update σε dev 3/32;

 

Αν εννοείς τις περασμένης Παρασκευής, ναι σε εμένα ήρθε κανονικά.

Xiaomi Mi 8 pro stable Rom MIUI 11 Pie 9

Samsung Galaxy A8 (2018) Pie 9

ODYS Wintab 9 plus 3G Windows 10

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς τις περασμένης Παρασκευής, ναι σε εμένα ήρθε κανονικά.

Εάν δεν κάνω λάθος η 7.4 δέν είναι η τελευταία;

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν κάνω λάθος η 7.4 δέν είναι η τελευταία;

 

8.7.4.6 είναι η δική μου Dev.

Xiaomi Mi 8 pro stable Rom MIUI 11 Pie 9

Samsung Galaxy A8 (2018) Pie 9

ODYS Wintab 9 plus 3G Windows 10

Link to comment
Share on other sites

8.7.4.6 είναι η δική μου Dev.

8.7.3.30 dev εχω,και για αυτο ρωτησα,εμενα δεν εκανε update,το 3/32 εχω.:rolleyes:

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Ποσά € το πήρες;

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Πάντως παρατήρησα ένα κολληματακι σήμερα στο 4/128 μου που μου το είχε βγάλει και στο 3/32 που είχα ότι δηλαδή έτσι όπως το άνοιξα το touch δεν ανταποκρινόταν ακριβώς και ας πούμε έκανες swipe δεξιά και κουνιόταν ελάχιστα σα να μην το ακουμπήσεις καθόλου! Έχετε δει κάτι παρόμοιο ή γενικά τίποτα με την οθόνη κάποιο λαγκάριαμα;

 

Μαζι με tempered glass και θηκη της nillkin μου πηγε 235 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

8.7.3.30 dev εχω,και για αυτο ρωτησα,εμενα δεν εκανε update,το 3/32 εχω.:rolleyes:

 

Δεν σου ήρθε ακόμη, περίεργο. Εμένα από την Παρασκευή το πρωί που σηκώθηκα την είχε έτοιμη για να την περάσω...... Κι εγώ το 3/32 έχω.

Xiaomi Mi 8 pro stable Rom MIUI 11 Pie 9

Samsung Galaxy A8 (2018) Pie 9

ODYS Wintab 9 plus 3G Windows 10

Link to comment
Share on other sites

Δεν σου ήρθε ακόμη, περίεργο. Εμένα από την Παρασκευή το πρωί που σηκώθηκα την είχε έτοιμη για να την περάσω...... Κι εγώ το 3/32 έχω.

Ναι και εμενα μου κανει εντυπωση,καθε Παρασκευη κανει update.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Ναι και εμενα μου κανει εντυπωση,καθε Παρασκευη κανει update.

 

Μικρό το κακό, θα σου έρθει μάλλον η επόμενη. Εν αναμονή του MIUI 9......

Xiaomi Mi 8 pro stable Rom MIUI 11 Pie 9

Samsung Galaxy A8 (2018) Pie 9

ODYS Wintab 9 plus 3G Windows 10

Link to comment
Share on other sites

Μικρό το κακό, θα σου έρθει μάλλον η επόμενη. Εν αναμονή του MIUI 9......

Το οποίο ποτέ το αναμένουμε, Ιούλιο, Αύγουστο;

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι και εμενα μου κανει εντυπωση,καθε Παρασκευη κανει update.

 

Ισως να παιζει ρολο το Region δοκιμασε να το αλλαξεις και μετα απο reboot να ελεγξεις για ενημερωσεις..

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να του έχει βάλει 128gb κάρτα SD και να δουλεύει;

Σκέφτομαι να πάρω μία!!!

Ή αυτή...;;;

Edited by akilleas


Η Ελλάδα είναι η μόνη Αφρικανική χώρα που κατοικείται από λευκούς

rsmith.smart.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 256gb δουλεύει

 

Στάλθηκε από το NOTE 3 With Note 7 Port Rom

 

Αυτό το ξέρω, αλλά θα ήθελα και κάποιον να μου το επιβεβαιώσει.

Πενήντα ευρώ κάνει η κάρτα και δεν έχω και κάποιον κοντά μου να έχει τόσο μεγάλη κάρτα για να μπορέσω να δοκιμάσω.


Η Ελλάδα είναι η μόνη Αφρικανική χώρα που κατοικείται από λευκούς

rsmith.smart.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ξέρω, αλλά θα ήθελα και κάποιον να μου το επιβεβαιώσει.

Πενήντα ευρώ κάνει η κάρτα και δεν έχω και κάποιον κοντά μου να έχει τόσο μεγάλη κάρτα για να μπορέσω να δοκιμάσω.

30 35 έχει μια 128αρα uhs 3 γιατί 50

 

Στάλθηκε από το NOTE 3 With Note 7 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ξέρω, αλλά θα ήθελα και κάποιον να μου το επιβεβαιώσει.

Πενήντα ευρώ κάνει η κάρτα και δεν έχω και κάποιον κοντά μου να έχει τόσο μεγάλη κάρτα για να μπορέσω να δοκιμάσω.

 

Δε θελω να σε παρω στον λαιμο μου,αλλα η 64αρα που του εβαλα,δεν την εβλεπε!Τη διαμορφωσα ομως σε fat 32 και την ειδε!;)

Samsung S25 Ultra 512gb, Apple iPhone 16 Pro Max 256gb

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...